Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak647 FtBenzin árak628 FtEUR414.08 FtUSD401.61 FtCHF440.53 FtGBP496.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #484. hozzászólásra
MX255, 2005, nagybaj még nem volt szerintem most kezd kijönni majd, mert 5000 fölött van benne! Amit cseréltünk menesztö tarcsa, kiskardan, viszko, icv szelep ez utobbi megalt szantas közbe! Amugy meg vagyok elégedve a fogyasztas 35-45 között oranként munkatol függöen!!
Az elsőhajtás kupplungnál a gyárit dobják ki, és a 180-90 es fiaté kerül bele...annakidején mikor cseréltük az új lamellák csomagolása is ezt mutatta.
a 180as fiatok nem a spórolásról meg alulméretezésről szóltak!
ahogy itt olvasom a hozzászólásokat úgynézki a traktort is ki kell fogni, mert nálam az 1200 óra alatt amit itt töltött a világ összes létező és nem létező hibája előfordult.
Csalódtam a csúcstechnikában, ment a háztól, 9220-as Steyr (7230 Magnum) váltotta. Ez egyelőre hozza az elvárt dolgokat.
Válasz #473. hozzászólásra
Megvagyok elégedve vele akarat az van benne 50-es valto rugozot hid, szinte ugy visz mindent mint 255-ös magnum! Persze nem olyan de majdnem!
Én tökéletesen ezen a problémán kivül semmi gondom nem volt vele és mikuláskor lessz három éves Szürö olaj gázolaj és nyomjad ami a csövön kifér És neked mi a véleményed rólla
Már nekem is cseréltek 1et még 6 hónapos korában csak nállam anyi volt a szépséghiba hogy a letört darab bekerült két fogaskerék közzé és ezt egyikröl egy a masikról három fog bánta Ugy hogyaz egésszet szét kellet kapnide megcsinálták gariba és azóta is tökéletesen mükszik
Válasz #460. hozzászólásra
Hali! Nallunk van 210-es és mar cseréltek tavaly! Mert gyarilag a régi 180-as fiaté van benne és letöri a lamella füleket! Ki cserélték gariba és azota semmi gond vele!
Halihó!!!! Van e valakinek 210 es pumája 2007 2008 ból Ma kaptam értesitést a gyártótól hogy ez a szária gyárihibás , az elsölehajtás kuplungját ki kell cserélni és ezt kicserélik garanciálisan !!! Van e valaki érintve és ha igen mit tdtok rólla
Én anno a 195 CVX-re nagyjából 92 ezer euros ajánlatot kaptam, a 180-as 3000-el volt rövidebb. 40-es váltóval merev híddal, 50+rugózótt híd az + kb5000 euro. Csak összehasonlításképpen john deereknál 7530 40/merev/autopower 95000,(kiténél valahol 105-110) és súlyban messze alatta van (meg szerintem sok minden másban is, de ez az én magánvéleményem!)
2154 hozzászólás
aki trakit akar venni az a 115ös maxxum xline-nál kezdje,brutál gép!ezek a jxu meg hasonloak talicskák hozzá képest!
Persze minden pénz kérdése!
Válasz #487. hozzászólásra
IH case MX 100c nekem, nagyon jó traktor 102 lovas 4 hengeres perkins motoros. Ez sokkal erősebb mint MTZ-1025-é!
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/Case-Ih-mxm-155-elado/20110118-997094/
Igen első gazdás gép!
Nincs semmi gondja,csak erősebbet szeretnének a srácok!
Válasz #500. hozzászólásra
Hát, tovább munkám mg.i-gépek javítás, hegesztések, traktorvezetés is.
Gépkezelő, rakodógépkezelő már vizsgát is.
Válasz #498. hozzászólásra
Mi van veled Alesi ,nyomjátok az ipart mostanában?
Válasz #497. hozzászólásra
Na Hekki ezt megkaptad még meg is sütünk
Hekk mester?
Akkor hekk-sütés.
Válasz #495. hozzászólásra
nem
de ha átvariálod a betűket akkooooooooor.............
Válasz #492. hozzászólásra
Igen régen kb.2 évvel ezelőtt nem volt itt.
Válasz #491. hozzászólásra
Hali!
Palodo vagy?
Válasz #483. hozzászólásra
odanézz itt feszít 1 megválaszolatlan kérdés
á biztos csíp ám Alesszandró..... vagynem?????
Válasz #491. hozzászólásra
Remélem nem ment világgá Tőled
Válasz #490. hozzászólásra
Heló Alesi, régen jártál mifelénk!! Hogy vagy mostanában????
Válasz #490. hozzászólásra
Csáóó Alesszandroo!
Tuttó parasztoo!
7250es király trattorettoo??????
Válasz #485. hozzászólásra
Nekem 9200 (IH 7220) és IH 7250-esek. Jobb mint 7250, mint 9200-é. Mert 9200 (7220) kicsi lóerő miatt 190 lovas.
Válasz #488. hozzászólásra
első gazdás traktor?
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/Case-Ih-mxm-155-elado/20110118-997094/
Sziasztok Case MX 100c-ről van e valakinek tapasztalata véleménye?
Válasz #484. hozzászólásra
MX255, 2005, nagybaj még nem volt szerintem most kezd kijönni majd, mert 5000 fölött van benne! Amit cseréltünk menesztö tarcsa, kiskardan, viszko, icv szelep ez utobbi megalt szantas közbe! Amugy meg vagyok elégedve a fogyasztas 35-45 között oranként munkatol függöen!!
Az elsőhajtás kupplungnál a gyárit dobják ki, és a 180-90 es fiaté kerül bele...annakidején mikor cseréltük az új lamellák csomagolása is ezt mutatta.
a 180as fiatok nem a spórolásról meg alulméretezésről szóltak!
ahogy itt olvasom a hozzászólásokat úgynézki a traktort is ki kell fogni, mert nálam az 1200 óra alatt amit itt töltött a világ összes létező és nem létező hibája előfordult.
Csalódtam a csúcstechnikában, ment a háztól, 9220-as Steyr (7230 Magnum) váltotta. Ez egyelőre hozza az elvárt dolgokat.
Válasz #481. hozzászólásra
Magnum hanyas évjárat ?
Hibák ?
Elégedettség ?
steigerek
kerekesek
380
hogy s mint ezekkel a szitu?
azért nem a régiek az IH-k sem...
nemcsak a puma meg a kisebb trakik, már az újabb magnumok is ilyen sorsra jutottak sajnos.
Hat szereti égetni az anyagot, nem sokkal marad el a magnumtol igy hogy van mind kettö tudom hasonlitani az értéket!!
Szerintem elég jó Öszi mélyszántásban és eleg mostoha körülmények közöt annyi liter ahány centi méj a barázda tehát 30cm = 30 liter
Válasz #478. hozzászólásra
Tudom azért irtam!!!!
Hát a kettö majdnem ugyan az csak a szin különbözik meg a piross talán csak jobb egy kicsit mint a kék
Válasz #475. hozzászólásra
Azt elhiszem,hogy jól megy,de a fogyasztás???????
Válasz #460. hozzászólásra
Hali ismerős a helyzet egy ismerős a NH T7060al járt igy 340 óránál!!!!!!!!
Válasz #473. hozzászólásra
Megvagyok elégedve vele akarat az van benne 50-es valto rugozot hid, szinte ugy visz mindent mint 255-ös magnum! Persze nem olyan de majdnem!
Válasz #471. hozzászólásra
jobban is teszik
Válasz #469. hozzászólásra
Én tökéletesen ezen a problémán kivül semmi gondom nem volt vele és mikuláskor lessz három éves Szürö olaj gázolaj és nyomjad ami a csövön kifér És neked mi a véleményed rólla
Válasz #465. hozzászólásra
ezeket a hiénákat kerülni kell ki tudja
Válasz #470. hozzászólásra
Táncolnak már vissza rájóttek ,nem tett jót a "fúzió"
Válasz #468. hozzászólásra
Nesze CASE, kellett neked CNH
Válasz #466. hozzászólásra
Megvagy elégedve a vassal?
beszarok 180as öreg fiaté??????????
micsoda húzások mennek itt........
Válasz #465. hozzászólásra
Te, felvagy szarvazva gondolom
Válasz #462. hozzászólásra
Már nekem is cseréltek 1et még 6 hónapos korában csak nállam anyi volt a szépséghiba hogy a letört darab bekerült két fogaskerék közzé és ezt egyikröl egy a masikról három fog bánta Ugy hogyaz egésszet szét kellet kapnide megcsinálták gariba és azóta is tökéletesen mükszik
Válasz #464. hozzászólásra
okééé
engem nem fűznek annyira gyengéd szálak a kitéhöz
látom téged fűznek......
Válasz #461. hozzászólásra
legalább a IH admagára és visszahivja, a szarvast majd a kite jópénzért megcsinálja neked!
Lehet de én nemtudok rólla
Válasz #460. hozzászólásra
Hali! Nallunk van 210-es és mar cseréltek tavaly! Mert gyarilag a régi 180-as fiaté van benne és letöri a lamella füleket! Ki cserélték gariba és azota semmi gond vele!
Válasz #460. hozzászólásra
mintha lett volna már ilyesmi balhé a casenél pár éve nem?
Halihó!!!! Van e valakinek 210 es pumája 2007 2008 ból Ma kaptam értesitést a gyártótól hogy ez a szária gyárihibás , az elsölehajtás kuplungját ki kell cserélni és ezt kicserélik garanciálisan !!! Van e valaki érintve és ha igen mit tdtok rólla
Válasz #458. hozzászólásra
POVER es merev elsö hid 40 es váltó az elsö darab volt nállunk az országban
Válasz #455. hozzászólásra
A tied poweres vagy CVX?
Válasz #454. hozzászólásra
ecccer volt itt valaki aki panaszkodott a fogyasztásra
meghogy nem igazán tetszik neki a 4es XSpro
Válasz #454. hozzászólásra
Én anno a 195 CVX-re nagyjából 92 ezer euros ajánlatot kaptam, a 180-as 3000-el volt rövidebb. 40-es váltóval merev híddal, 50+rugózótt híd az + kb5000 euro. Csak összehasonlításképpen john deereknál 7530 40/merev/autopower 95000,(kiténél valahol 105-110) és súlyban messze alatta van (meg szerintem sok minden másban is, de ez az én magánvéleményem!)
Válasz #453. hozzászólásra
Nagyon kicsi az árkűlönbség a 165 től a 210 ig nem több mint 12 ezer EU De a nagyot válaszd