Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak647 FtBenzin árak628 FtEUR413.74 FtUSD401.77 FtCHF440.14 FtGBP494.56 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Azt szeretném tudni h. mekkora függesztett ekét bír egy ilyen magnum megemelni? Vagy ha valaki tudja pontosan mennyit emel,az is jó.Várom az adatokat,köszi
Nem az enyém hanem a Tsz állt meg.Mi most próbálunk ráhasalni,mint a kotló 35 csirkére.Gondolhatod,ebben a pénztelen világban kidobálni a pénzt,dehát muszáj,mert erre csak most van alkalom.
Azt hittem valaki rá fog rabolni az IH-ra.Senkinek nem kell egy ilyen jó gép?Egy 120 ha-os bírtok egy évi területalapújából kijön.Ne vacakoljatok mert elviszi más.
Mivel IH PUMA és a NH 7000 ikertesvérek gondolom a fel vagy kihasználhatóságot illetően jelentéktelen a különbsg.Az 1,5 szezon alatt a gép szinte hibátlanul hozta a formáját vonóerő, fogyasztás vagy költségek terén.Ami a megbízhatóságot illeti 1-2ezer üó.nagyon kevés hogy kimutassa eggy CNH gép a fogafehérjét .Ami a 150 ha-t illeti bőven maradna időd még bérmunkára is.
Az a helyzet idős gépeknél nem nagyon lehet adni za üó állására ,bármi megtörténhetett nem tiudod kontolálni,hogy valos-e.
Láttam 5000üó gépet belüről le lakva az ülés fele már hiányzott stb 5000nrm 5000volt ,de találkoztam ellen példávalis.
koros gépnél a teljes öszképet kell nézni nem szabad az üó hagyatkozni
ezt lehet én tudom rosszúl bevallom, csak mintha ez is megütötte volna a fülemet.
Én is cummins motort ismerek az IH-kba.
Az biztos, hogy a régi traktorok sokkalta tartósabb szerkezetek voltak. Mf-nek is volt ollyan gépe persze ami bajos volt, de alapvetően motor lehajtások ilyesmi príma volt mindig is, váltók sem volt rosszak, bár egykét bajról hallottam én is, viszont azt se feledd el, hogy az esetek legnagyobb részében ezek már többszöri kézen átfutott nem rendszeresen karbantartott gépekről van szó.
Én ismerek olyan 3690-est amiben tizen kuuvasok ezer óra van, alig volt megpiszkálva a váltóban valami, talán szivattyú csere volt.
Én nagyon kíváncsi lennék,hogy egy bajosnak ítélt típust ha megkapnék én most újban meddig bírná.
Egyébként a valóban amerikai gépek szerintem is hoszabb távra vannak kitalálva és öregebb korukban is harcrakészek.
A korábbi hozzászólásokban az első hajtásnál jeleztek problémát, amit kérdésre maga a forgalmazó is elismert, az ő elmondásuk szerint az összeset garanciában javították és az újakét megerősítették. Más hibát nemigen hallottam.Szerintem nem kell tőle félni, semmivel nem rosszabb, mint a többi. Ahogy a szervizesem szokott fogalmazni, "Ha új traktort nézel, tök mindegy melyiket választod, egyforma szar az összes!"
Én nem tudom, de miskolc környékén vannak IH-k már rendesen, régiek is újak is, 5-8-10ezer óránál mindet széthúzták már váltójuk végett.
Volt egy széria Magnum, még sisu motorral azthiszem, annak a váltója bírta a legjobban. Ezt olyan mondta nekem, akinek ilyenje is volt, aztán a Johndeer csalódás lett, mert problémás volt, mára meg már fel is hagyott a termeléssel, földbérekből ilyesmiből éldegél.
a 7250es 1 állat konstrukció lehet
emez meg újabb is csaknem lehet szarabb ettől
cseheknél volt az a 7250es ami lenyomott 34 000!!!!!! órát jó 4000 hektáron
és ezt 10 év alatt apám
csak 30000!!!!!! után váltó lamella akciózás
8 év után vakertak a motorba bele csak
egy ilyenre?Ezt nemrég vette egy barátom 9000 üó-val.Kiment a váltójában egy csapágy,bele néztem,az egész olyan volt mint az új,semmi bordakopás sehol.Nem is értem miért szidja mindenki a New-H oat
2154 hozzászólás
Heló valaki,senki nem látott még ilyen traktort szántani?
Válasz #396. hozzászólásra
Füves,ez az IH a tied?
Válasz #400. hozzászólásra
Elfelejtettem felírni a szerelő telefonszámát,meg tudnád adni?
Azt szeretném tudni h. mekkora függesztett ekét bír egy ilyen magnum megemelni? Vagy ha valaki tudja pontosan mennyit emel,az is jó.Várom az adatokat,köszi
Válasz #399. hozzászólásra
vedd meg.
Válasz #398. hozzászólásra
OK
asszem kihagyom.......
mit döntöttél?????????????????
Válasz #387. hozzászólásra
97-00 jött ki steyer név alatt case ih (magnum),de mindegyik Made in usa tudomásom szerint.
Válasz #394. hozzászólásra
Nem az enyém hanem a Tsz állt meg.Mi most próbálunk ráhasalni,mint a kotló 35 csirkére.Gondolhatod,ebben a pénztelen világban kidobálni a pénzt,dehát muszáj,mert erre csak most van alkalom.
Válasz #393. hozzászólásra
Az egészet, mert még a telephely is eladó?
Válasz #392. hozzászólásra
Mit?
Válasz #391. hozzászólásra
Befejezted?
Válasz #390. hozzászólásra
Ott van még a borona,a kaszák,a gólya meg a szippantó is.Holnap még lesz egy 5-ös IH tárcsa,IH ekék,6,6-os kombinátor is
Válasz #389. hozzászólásra
Van még más isde a gép nem engedett feltenni több hírdetést.Majd talán holnap.
Válasz #388. hozzászólásra
Látom árulod a TSZ telepet is gyanús vagy te nekem
Azt hittem valaki rá fog rabolni az IH-ra.Senkinek nem kell egy ilyen jó gép?Egy 120 ha-os bírtok egy évi területalapújából kijön.Ne vacakoljatok mert elviszi más.
Válasz #385. hozzászólásra
Inkább steyr, amikor elkezdték gyártani még messze volt a CNH.
Válasz #385. hozzászólásra
Bántottam én az öreketsoha
Válasz #383. hozzászólásra
Az CNH- holvan az a "öreg magnumhoz"
Válasz #381. hozzászólásra
Én következő évben vettem a JD-t és már az is feketét kapott.
Válasz #370. hozzászólásra
Sisu motorral az előző CASSE CVX készült.
.Válasz #369. hozzászólásra
Mivel IH PUMA és a NH 7000 ikertesvérek gondolom a fel vagy kihasználhatóságot illetően jelentéktelen a különbsg.Az 1,5 szezon alatt a gép szinte hibátlanul hozta a formáját vonóerő, fogyasztás vagy költségek terén.Ami a megbízhatóságot illeti 1-2ezer üó.nagyon kevés hogy kimutassa eggy CNH gép a fogafehérjét .Ami a 150 ha-t illeti bőven maradna időd még bérmunkára is.
Válasz #380. hozzászólásra
Az jó, itt 98-ban egy németből behozott 82-esre alig akarták megadni 2le differencia miatt.
Válasz #378. hozzászólásra
Első évben (7 évvel ezelőtt)még adtak piros rendszámot
Válasz #377. hozzászólásra
Ez mind igaz,kivéve ha én gépész voltam ebben a Tsz-ben és láttam a gépet minden nap
Válasz #374. hozzászólásra
A piros rendszám hogy sikerült?
Válasz #374. hozzászólásra
a képről itélve nem eu s beszerzés ,keskeny sárvédő,gumik mintázata, és eleve 8000 széria
Válasz #373. hozzászólásra
Az a helyzet idős gépeknél nem nagyon lehet adni za üó állására ,bármi megtörténhetett nem tiudod kontolálni,hogy valos-e.
Láttam 5000üó gépet belüről le lakva az ülés fele már hiányzott stb 5000nrm 5000volt ,de találkoztam ellen példávalis.
koros gépnél a teljes öszképet kell nézni nem szabad az üó hagyatkozni
Válasz #371. hozzászólásra
ezt lehet én tudom rosszúl bevallom, csak mintha ez is megütötte volna a fülemet.
Én is cummins motort ismerek az IH-kba.
Az biztos, hogy a régi traktorok sokkalta tartósabb szerkezetek voltak. Mf-nek is volt ollyan gépe persze ami bajos volt, de alapvetően motor lehajtások ilyesmi príma volt mindig is, váltók sem volt rosszak, bár egykét bajról hallottam én is, viszont azt se feledd el, hogy az esetek legnagyobb részében ezek már többszöri kézen átfutott nem rendszeresen karbantartott gépekről van szó.
Én ismerek olyan 3690-est amiben tizen kuuvasok ezer óra van, alig volt megpiszkálva a váltóban valami, talán szivattyú csere volt.
Én nagyon kíváncsi lennék,hogy egy bajosnak ítélt típust ha megkapnék én most újban meddig bírná.
Egyébként a valóban amerikai gépek szerintem is hoszabb távra vannak kitalálva és öregebb korukban is harcrakészek.
Na itt vannak a fotók a nagy gépről,most töltöm befelé
Válasz #369. hozzászólásra
A korábbi hozzászólásokban az első hajtásnál jeleztek problémát, amit kérdésre maga a forgalmazó is elismert, az ő elmondásuk szerint az összeset garanciában javították és az újakét megerősítették. Más hibát nemigen hallottam.Szerintem nem kell tőle félni, semmivel nem rosszabb, mint a többi. Ahogy a szervizesem szokott fogalmazni, "Ha új traktort nézel, tök mindegy melyiket választod, egyforma szar az összes!"
Válasz #370. hozzászólásra
Sisu motorral magnumot nem hallottam.
case Ih 5000.7000,8000 sorozatok az igazi case ih.cummins motor soros adagolókkal,váltók nagyon eltalálva,stb
a többi "utánzat"
a régebbi fergákkal te sem büszkélkednél
Válasz #363. hozzászólásra
Én nem tudom, de miskolc környékén vannak IH-k már rendesen, régiek is újak is, 5-8-10ezer óránál mindet széthúzták már váltójuk végett.
Volt egy széria Magnum, még sisu motorral azthiszem, annak a váltója bírta a legjobban. Ezt olyan mondta nekem, akinek ilyenje is volt, aztán a Johndeer csalódás lett, mert problémás volt, mára meg már fel is hagyott a termeléssel, földbérekből ilyesmiből éldegél.
Válasz #368. hozzászólásra 120 ha föld összes talajmunkája pótkocsizás ilyesmire kellene.Típusbetegségei?
Válasz #365. hozzászólásra
Konkrétan mi érdekelne milyen körülmények közt használnád?
Válasz #362. hozzászólásra
Én se értem
Válasz #364. hozzászólásra
Igen,
IH PUMA vélemény tapasztalat valakinek? Pl 165 röl
Válasz #362. hozzászólásra
ez brazil fiat.
Válasz #360. hozzászólásra
7250 94 96os
8950 97 98as meglestem
most figyelj
a 7250es 1 állat konstrukció lehet
emez meg újabb is csaknem lehet szarabb ettől
cseheknél volt az a 7250es ami lenyomott 34 000!!!!!! órát jó 4000 hektáron
és ezt 10 év alatt apám
csak 30000!!!!!! után váltó lamella akciózás
8 év után vakertak a motorba bele csak
ha ez igaz és méne akár......
AKKOR NINCS MIRŐL BESZÉLNI A TOVÁBBIAKBAN
Válasz #358. hozzászólásra
egy ilyenre?Ezt nemrég vette egy barátom 9000 üó-val.Kiment a váltójában egy csapágy,bele néztem,az egész olyan volt mint az új,semmi bordakopás sehol.Nem is értem miért szidja mindenki a New-H oat
Válasz #360. hozzászólásra
most egy másik nepper árulja vedd meg és keress rajta!
Válasz #357. hozzászólásra
Az nem nagy gond, könnyen javítható és nem sok pénz
7250 meg a 8950 között mi a fő kül. ?????
Válasz #356. hozzászólásra
csak érdeklődtem,nem vagyok potenciális vevő,beruháztam 1 olcsó 180-90-re nemrég......
Válasz #355. hozzászólásra
c1,c2-es kuplungok
Válasz #354. hozzászólásra
Akkor lehet h. nem ismered a szerelőt aki csinálta,a Kite központjában dolgozott.Amúgy nem akarom rád tukmálni,amúgy is kérték már tőlem.
Válasz #352. hozzászólásra
És mi volt a baj vele?