Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak619 FtEUR409.84 FtUSD390.63 FtCHF441.5 FtGBP497.76 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Sk Laci #1951. hozzászólásáraEz nagyon szerecsenmosdatós szöveg.
Elég furának tartom, ha egy új szoftverrel meg lehet oldani egy problémát, akkor azt a régiekre nem adják oda. Akár visszahívási akcióban. A Claasnál pl. volt ilyesmi, ott javítóprogramnak hívták. (Nem szoftveres volt.)
Kicsit(?) mellébeszélősnek tűnik ez nekem a kereskedő részéről.
Válasz horvath.agro #1947. hozzászólásáraHa minden áron ezen a vonalon akarsz maradni, akkor 2004-től nézzed, mert azokban más szoftver van a sebváltóra. /Márkareskedő nyilatkozata/.
Válasz horvath.agro #1943. hozzászólásáraNekünk ezt mondta a Mc Cormick szervizesünk aki egyben Case/IH szervizes is volt,hogy 150 fölött az erőátvitel már gyengus. Ezt mondta, nyilatkozni nem tudok tényleges hibákról. A 105 lovas gép örök és elpusztíthatatlan az biztos.
Válasz Cyberparaszt #1932. hozzászólásáraÜdv! Idő közben rendbe lett téve a gép, az igazság hogy 10-11e óra körül van a gépben, ez idő alatt a porlasztókat adagolót még nem piszkálták, úgyhogy azt vizuálisan el lehet képzelni, hogy néztek ki a porlasztók. Az adagolón voltak javítani valók, de legnagyobb baja a turbó nyomást szabályzó membrán szakadása volt. Azóta egy kicsit vállasabb lett....
Válasz gabika82 #1938. hozzászólásáraJobb oldali könyöklő mellett a verécét nyisd fel nézd meg hogy hibakód mentes-e, nyaggasd meg a pover váltót menetközben gáz és fék egyszerre a 3. szokott csúszni. Nézd meg az első hajtás mágnesét és kukkold meg a fogaskerék állapotát, imádkozz hogy nincs széthajtva. Ezek a gépek mingyárt 20 évesek nincs olyan hogy a garázsba állt.
Válasz Tobszi #1934. hozzászólásáraFelfelé miért jönne? A gép belefelé húzza magát a földbe nem? Tedd hosszanti lyukba a karok csapját(ha van olyan), aztán annak a közepére lődd be a magasságot, esetleg.
Válasz Tobszi #1934. hozzászólásáraakkor ott valami más történet lehet!!!valószínű valami mechanikusan feszül,szorúl.ezek a traktorok nemtudnak nyomni,de remélem ezt azért tudod???vagy mennyire vagy képbe?? másik lehetőség:pl:ha a potméter levan tekerve nullára,akkor van még a gyorsemelő gomb.ugye ez is ugyanaz,megnyomod lefele,leengedi addig amig a potméter be van állitva,esetedbe 0-ra.felefele nem tart semmi.emelni pedig addig emel ki ameddig egy másik potméterrel beállitod a kivánt magasságot.pl91.van még olyan is,hogy kint a sárvédőn leengeded 0ra.vagyis addig megy amig mechanikusan valami meg nem állitja.
Válasz fexco #1933. hozzászólásáraAz vettem észre hogy ha a potmétert nullára tekerem, azzal valóban lemegy a munkagép, esetemben a gruber, de ha egyszer lesüllyedt onnan fölfelé már nem engedi.
Milyen lehetőség van még?
Válasz Tobszi #1931. hozzászólásáraaz ülés kartámláján levő kezelőn.többféleképpen is lehet.pl:a határolót maximumra előretolod.ezáltal nullára leengedi a függesztőkarokat,vagyis uszóba van.
Válasz istvan0423 #1927. hozzászólásáraA motor mesterfasza könnyen letörik, az adagolót is rögziteni kell mielőtt a kúprol lenyomatot. Az nem lehet hogy az adagolóba bekötött kis cső eltört és a szabályzó nem húzza neki amikor szükség lenne rá? A helyedben azzal kezdeném hogy a motor felőli végét megnézem. Szerintem nem adagoló hiba.
Válasz Robika78 #1928. hozzászólásáraKöszönöm szépen a segítséget! Ezek szerint, ha az adagoló alatti csap a főtengely forgatásával "beugrik" a helyére akkor megtörtént a jelre rögzítés?
Szia. Az adagoló alatt van egy csap, azt be kell tolni a hajtó fogaskeréken egy lyukba. a párja az adagolón van a szektorszár alatt ( egy nagy kb 24-es fejű csavar alatt. A fötengelyt addig forgatod amíg meg nem lesz a lyuk. Ezt megcsinálhatod beállítás után is.
Üdvözletem! Segítséget szeretnék kérni az alábbi témában. Az alany egy MX170-es traktor aminek adagolóját szeretném bevizsgáltatni mivel elég gyenge a traktor, az ereje elfogy(motor olajat, vizet nem eszi illetve
nem keveri, füstje nincs még kevés se csak indításnál egy pöffenés). Szerelőt nem találni aki eljönne leszedni az adagolót, ezért olyan valaki segítségét kérem aki tudja a jelre állítás menetét ennél a típusnál, esetleg a buktatókat. Köszönöm előre is a segítséget!
hello. Lenne egy kerdeeem. Farmall 95a ban lett cserelve hidraulika szuro es olaj. Nem huztak meg rendesen a szurot es levelt mellette. Utanna jol meghuztam most minden ok de mikor bekapcsolom fel percig szakadozik es az olaj bugyborekos mintha kapna valahol levegot. Mitol lehet? Sehol sincs olaj folyas.
Válasz GREVEN #1920. hozzászólásáraNálam a testkábel lazult fel, ezért csak a generátor áramerőssége vitte a kardán bekapcsolását, forgónál alapjáraton kevés lett a generátor áramtermelése, és kikapcsolt .
Case mx traktornál mi lehet a 4es hibakód jobb oldalt a kis fedeles kezelőszerv alatt ahol a hidraulika dolgait lehet beállítási. Az ott egy egy számjegyes kijelző ami alap esetben nullát mutat.
Továbbá miért csinálhatja azt hogy alapjáraton kikapcsolja pár másodperc után a kardánt. Hibakód nincs. Üléskapcsolo át van hidalva. Ha magasabb fordulaton kapcsoljuk be akkor nem áll meg.
Válasz Mtz1wi #1918. hozzászólásáraÁltalánosságban, ha normál felhasználás van, tehát tavasztól őszig a földeken, akkor semmi nem történik. Akkor lehet indokolt, ha télen gyakran van használva, és esetleg csak kis időtartamokra van indítgatva, sokat jár üzemi hőfok alatt, például állattenyésztési telep, tehát ott jobb az aminek hamarabb van megfelelő kenőképessége, azaz a 10-es.
Van egy farmall 95a traktorunk. Eddig az agrobekes szervizelte es 10w40 olajat tett a motorba. Most mas szerviz jott es 15w 40 et tett bele. Melyik kellene bele, vagy a 15w tol sem lessz semmi baja?
Válasz Mtz1wi #1914. hozzászólásáraA jx 95-be 1500g kell. Nem állítom hogy a farmallokba is annyi kell de hogyha az a réz kondenzátor van rajta akkor több mint valószinű.
Válasz Mtz1wi #1914. hozzászólásáraMilyen a kapcsolója a fülkében ? Ha csak ki/be kapcsolás van,akkor lesz még egy tekerős valahol a termosztát körül.Azt nézd meg a maximumon van e .
Válasz Drisa #1911. hozzászólásáraMeglátjuk! De tudod, náluk ha van 5 hektár földed már nem kell elmenned dolgozni. Meg 3 új john deere pihen a pajtában. Nálunk meg 20 hektáron munka mellett sem jutsz egy koszos mtznél előbbre ha nem pályázol. Én is kevesellem de holnap kiderül minden.
Válasz petya0724 #1910. hozzászólásáraHány traktort árul még ez a gazda és mekkora a rokonság? Elég pimpós duma, nem hiszem hogy létezik 25 éves traktor ilyen kevés üzemórával....
Válasz R Sándor #1908. hozzászólásáraAzt mondta a gazda hogy ő második gazdája. Az első gazdája rokonja neki. Új korától a mai napig szervízben csináltak rajta mindent amiről dokumentáció van. Én is csak képen láttam. Holnap megyünk megnézni. (Nem magyarországon van)
Válasz petya0724 #1907. hozzászólásáraNem ültem benne de ha 94-es évjárat akkor abban nem 6000 üzemóra van hanem 16000, sajnos ezt rosszindulat nélkül, és tapasztalatból írom. De attól még lehet jó .
Válasz karszih #1897. hozzászólásáraA váltókar tetején lévő sárga müanyagot pattinsd le a mikrokapcsolót nyomd tele kontakt tisztító val, ha megint előjön a hiba cserélt a váltókar kb 100 000. A járdán kapcsoló nyomó gombját amivel ki be kapcsolódó fel van lazúlva. Tekerd vissza a helyére menni fog a kardánod.
2154 hozzászólás
Üdv mindenkinek Szelephézagot álítanék Maxum 125. Hatt hengeres trakimon hézag méretben kérnék okosítást.
Sziasztok! Van itt valakinek maxxum 5140-je?
Válasz Sk Laci #1951. hozzászólásáraEz nagyon szerecsenmosdatós szöveg.
Elég furának tartom, ha egy új szoftverrel meg lehet oldani egy problémát, akkor azt a régiekre nem adják oda. Akár visszahívási akcióban. A Claasnál pl. volt ilyesmi, ott javítóprogramnak hívták. (Nem szoftveres volt.)
Kicsit(?) mellébeszélősnek tűnik ez nekem a kereskedő részéről.
Válasz Bárány #1950. hozzászólására???
Válasz Sk Laci #1949. hozzászólásáraAzért ez nekem egy kicsit sántít.
Válasz horvath.agro #1947. hozzászólásáraHa minden áron ezen a vonalon akarsz maradni, akkor 2004-től nézzed, mert azokban más szoftver van a sebváltóra. /Márkareskedő nyilatkozata/.
Válasz horvath.agro #1947. hozzászólásáraAmire ráláttam, azokon váltó, hajtások évente szét dobva. TM 165-ig jó.
Válasz Szabi. #1945. hozzászólásáraigen a tm a megfeleloje, es azt is 155ig mondjak hogy orok elet felette szarok, de miert????
Válasz Szabi. #1945. hozzászólásáraigen a tm a megfeleloje, es azt is 155ig mondjak hogy orok elet felette szarok, de miert????
Válasz horvath.agro #1943. hozzászólásáraEzek ugyan azok, mint a kék testvér tm175-190 !?
Hát azok xarok.
Válasz horvath.agro #1943. hozzászólásáraNekünk ezt mondta a Mc Cormick szervizesünk aki egyben Case/IH szervizes is volt,hogy 150 fölött az erőátvitel már gyengus. Ezt mondta, nyilatkozni nem tudok tényleges hibákról. A 105 lovas gép örök és elpusztíthatatlan az biztos.
segitsetek kicsit nekem.
azt hallottam hogy mxm-et csak 150-175 loig szabad venni a 190 lovas mar nyugos.
mi lehet a nyug oka, mi a baj veluk a tobbihez kepest?
koszi
Válasz istvan0423 #1941. hozzászólására
A miénk annyira ki van combosodva hogy a lamellaházat lecibálta a tengelyről. Sebaj kapott újat.
Válasz Cyberparaszt #1932. hozzászólásáraÜdv! Idő közben rendbe lett téve a gép, az igazság hogy 10-11e óra körül van a gépben, ez idő alatt a porlasztókat adagolót még nem piszkálták, úgyhogy azt vizuálisan el lehet képzelni, hogy néztek ki a porlasztók. Az adagolón voltak javítani valók, de legnagyobb baja a turbó nyomást szabályzó membrán szakadása volt. Azóta egy kicsit vállasabb lett....
Elektromosan vezérelt kihelyezett hidraulika köröket valaki alakította már át mechanikusra?
Válasz gabika82 #1938. hozzászólásáraJobb oldali könyöklő mellett a verécét nyisd fel nézd meg hogy hibakód mentes-e, nyaggasd meg a pover váltót menetközben gáz és fék egyszerre a 3. szokott csúszni. Nézd meg az első hajtás mágnesét és kukkold meg a fogaskerék állapotát, imádkozz hogy nincs széthajtva. Ezek a gépek mingyárt 20 évesek nincs olyan hogy a garázsba állt.
Sziasztok! Case mx 135 vélemények?üzemórába meddig lehet elmenni vásárláskor?mire kell figyelni mit nézzek meg alaposabban rajta?
Kösz a segítséget!
Most már jól működik.
Válasz Tobszi #1934. hozzászólásáraFelfelé miért jönne? A gép belefelé húzza magát a földbe nem? Tedd hosszanti lyukba a karok csapját(ha van olyan), aztán annak a közepére lődd be a magasságot, esetleg.
Válasz Tobszi #1934. hozzászólásáraakkor ott valami más történet lehet!!!valószínű valami mechanikusan feszül,szorúl.ezek a traktorok nemtudnak nyomni,de remélem ezt azért tudod???vagy mennyire vagy képbe?? másik lehetőség:pl:ha a potméter levan tekerve nullára,akkor van még a gyorsemelő gomb.ugye ez is ugyanaz,megnyomod lefele,leengedi addig amig a potméter be van állitva,esetedbe 0-ra.felefele nem tart semmi.emelni pedig addig emel ki ameddig egy másik potméterrel beállitod a kivánt magasságot.pl91.van még olyan is,hogy kint a sárvédőn leengeded 0ra.vagyis addig megy amig mechanikusan valami meg nem állitja.
Válasz fexco #1933. hozzászólásáraAz vettem észre hogy ha a potmétert nullára tekerem, azzal valóban lemegy a munkagép, esetemben a gruber, de ha egyszer lesüllyedt onnan fölfelé már nem engedi.
Milyen lehetőség van még?
Válasz Tobszi #1931. hozzászólásáraaz ülés kartámláján levő kezelőn.többféleképpen is lehet.pl:a határolót maximumra előretolod.ezáltal nullára leengedi a függesztőkarokat,vagyis uszóba van.
Válasz istvan0423 #1927. hozzászólásáraA motor mesterfasza könnyen letörik, az adagolót is rögziteni kell mielőtt a kúprol lenyomatot. Az nem lehet hogy az adagolóba bekötött kis cső eltört és a szabályzó nem húzza neki amikor szükség lenne rá? A helyedben azzal kezdeném hogy a motor felőli végét megnézem. Szerintem nem adagoló hiba.
Gyerekek! MXU maxxum trakik elekronikusan vezérelt hátsó függesztő szerkezetét hogy lehet úszó állásba állítani?
Igen. De előtte húzd ki a csapot, nézd meg mert a hegye le szokot törni. Műanyagból van.
Válasz Robika78 #1928. hozzászólásáraKöszönöm szépen a segítséget! Ezek szerint, ha az adagoló alatti csap a főtengely forgatásával "beugrik" a helyére akkor megtörtént a jelre rögzítés?
Szia. Az adagoló alatt van egy csap, azt be kell tolni a hajtó fogaskeréken egy lyukba. a párja az adagolón van a szektorszár alatt ( egy nagy kb 24-es fejű csavar alatt. A fötengelyt addig forgatod amíg meg nem lesz a lyuk. Ezt megcsinálhatod beállítás után is.
Üdvözletem! Segítséget szeretnék kérni az alábbi témában. Az alany egy MX170-es traktor aminek adagolóját szeretném bevizsgáltatni mivel elég gyenge a traktor, az ereje elfogy(motor olajat, vizet nem eszi illetve
nem keveri, füstje nincs még kevés se csak indításnál egy pöffenés). Szerelőt nem találni aki eljönne leszedni az adagolót, ezért olyan valaki segítségét kérem aki tudja a jelre állítás menetét ennél a típusnál, esetleg a buktatókat. Köszönöm előre is a segítséget!
hello. Lenne egy kerdeeem. Farmall 95a ban lett cserelve hidraulika szuro es olaj. Nem huztak meg rendesen a szurot es levelt mellette. Utanna jol meghuztam most minden ok de mikor bekapcsolom fel percig szakadozik es az olaj bugyborekos mintha kapna valahol levegot. Mitol lehet? Sehol sincs olaj folyas.
Válasz GREVEN #1920. hozzászólásáraNálam a testkábel lazult fel, ezért csak a generátor áramerőssége vitte a kardán bekapcsolását, forgónál alapjáraton kevés lett a generátor áramtermelése, és kikapcsolt .
Válasz Mtz1wi #1914. hozzászólásáraHelló 1600 g kell bele.
Válasz Cyberparaszt #1922. hozzászólásáraFel se tünt hogy nem villog a kapcsoló. Köszönöm
Válasz GREVEN #1920. hozzászólására
Ezt ki felejtettem.
A kardán az más, nincs éhez köze.
Válasz GREVEN #1920. hozzászólásáraA frissen vásárolt 135-ösben elsőnek cseréld ki a kapcsolóvan az izzót, aztán nézd meg hogy van-e hibakód.
Case mx traktornál mi lehet a 4es hibakód jobb oldalt a kis fedeles kezelőszerv alatt ahol a hidraulika dolgait lehet beállítási. Az ott egy egy számjegyes kijelző ami alap esetben nullát mutat.
Továbbá miért csinálhatja azt hogy alapjáraton kikapcsolja pár másodperc után a kardánt. Hibakód nincs. Üléskapcsolo át van hidalva. Ha magasabb fordulaton kapcsoljuk be akkor nem áll meg.
Válasz Mtz1wi #1918. hozzászólásáraÁltalánosságban, ha normál felhasználás van, tehát tavasztól őszig a földeken, akkor semmi nem történik. Akkor lehet indokolt, ha télen gyakran van használva, és esetleg csak kis időtartamokra van indítgatva, sokat jár üzemi hőfok alatt, például állattenyésztési telep, tehát ott jobb az aminek hamarabb van megfelelő kenőképessége, azaz a 10-es.
Van egy farmall 95a traktorunk. Eddig az agrobekes szervizelte es 10w40 olajat tett a motorba. Most mas szerviz jott es 15w 40 et tett bele. Melyik kellene bele, vagy a 15w tol sem lessz semmi baja?
Válasz Mtz1wi #1914. hozzászólásáraA jx 95-be 1500g kell. Nem állítom hogy a farmallokba is annyi kell de hogyha az a réz kondenzátor van rajta akkor több mint valószinű.
Válasz Mtz1wi #1914. hozzászólásáraMilyen a kapcsolója a fülkében ? Ha csak ki/be kapcsolás van,akkor lesz még egy tekerős valahol a termosztát körül.Azt nézd meg a maximumon van e .
Válasz Mtz1wi #1914. hozzászólásáraVagy el van rakódva a radiátor.
Nem tudja valaki hany g kell a farmall 95A klimajaba? Nem hut valami jol an benne 1400 g es nem ereszt sehol. Vagy csak ennyit bir?
Válasz p@pesz06 #1909. hozzászólásáraHali. Neked menyi van beirva vontatási tömegre?
Válasz Drisa #1911. hozzászólásáraMeglátjuk! De tudod, náluk ha van 5 hektár földed már nem kell elmenned dolgozni. Meg 3 új john deere pihen a pajtában. Nálunk meg 20 hektáron munka mellett sem jutsz egy koszos mtznél előbbre ha nem pályázol. Én is kevesellem de holnap kiderül minden.
Válasz petya0724 #1910. hozzászólásáraHány traktort árul még ez a gazda és mekkora a rokonság? Elég pimpós duma, nem hiszem hogy létezik 25 éves traktor ilyen kevés üzemórával....
Válasz R Sándor #1908. hozzászólásáraAzt mondta a gazda hogy ő második gazdája. Az első gazdája rokonja neki. Új korától a mai napig szervízben csináltak rajta mindent amiről dokumentáció van. Én is csak képen láttam. Holnap megyünk megnézni. (Nem magyarországon van)
Válasz petya0724 #1907. hozzászólásáraNekünk van, mtz helyet van kényelmes , megbizhatógép, jól eltalált konstrukció!
Válasz petya0724 #1907. hozzászólásáraNem ültem benne de ha 94-es évjárat akkor abban nem 6000 üzemóra van hanem 16000, sajnos ezt rosszindulat nélkül, és tapasztalatból írom. De attól még lehet jó .
Sziasztok. Case maxxum 5140 véleményetek érdekelne. Elsősorban olyan aki ült már benne. Kb 6000 üzemórás 94es évjárat.
Válasz karszih #1897. hozzászólásáraA váltókar tetején lévő sárga müanyagot pattinsd le a mikrokapcsolót nyomd tele kontakt tisztító val, ha megint előjön a hiba cserélt a váltókar kb 100 000. A járdán kapcsoló nyomó gombját amivel ki be kapcsolódó fel van lazúlva. Tekerd vissza a helyére menni fog a kardánod.
Válasz stabilan #1903. hozzászólására