Hirdetés
Fórum
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Claas Lexion vélemények új
- Juhtenyésztés új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Fiatal agrárvállalkozók induló támogatása c. pályázat - Minden Fiatal Gazda ide :) új
- Terményszárító és kapcsolódó berendezései új
- Japán kistraktorok új
- Osztatlan közös tulajdon megosztása új
- Strip-till (Orthman) féle sávos művelésé a jövő! új
620 hozzászólás
Válasz #119. hozzászólásra
Na megtaláltad????
Válasz #118. hozzászólásra Köszönöm a segítségedet!
az inditómotor felőli oldalon van 3 fedél amit ha leveszel a szelepemelőszárak látszanak na ott van az első alatt közvetlen beütve!
Segitsen az,aki tudja,hogy a Cd105 kombájn Rába 180 -as motoján,hol keresem a motorszámot? A szük hely miatt közvetlenül le lehet olvasni vagy kell hozzá tükör vagy más. A zöld rendszámhoz kell,mert pár éve mikor vettük ,akkor sem tudtuk beírni az adásvételibe! Köszönöm a segítséget!
Válasz #111. hozzászólásra
Azt csak poénnak szántam!
Köszi szépen,kicsi az esélye,h arra járnék,de sose lehet tudni
De,ha Te is Fejér közepefelé vetődsz-szívesesn látlak!
Válasz #114. hozzászólásra
Na én lépek aludni. Reggel 5kor kelek. :s Jó éjt!
Válasz #113. hozzászólásra
Most olvasom... hát én nem hiszem hogy eltudok menni... elég messze van. És a munka beosztásomat se tudom lehet dolgozok is.
Válasz #110. hozzászólásra
Igen arra van.
A találkozó,amit Szabi szervezett-biztos olvastad
Válasz #109. hozzászólásra
Ja hogy a fórumos találkozóra... leesett... most látom van olyan topic is... :) Eddig nem is olvastam. Mostanába nem nagyon jártam errefelé.
Válasz #109. hozzászólásra
Kisértet??? Valamiről lemaradtam.
De ha Te erre jársz Balassagyarmat felé akkor szívesen látlak!
Válasz #109. hozzászólásra
Akasztó? Az valahol Kiskőrös környéke ha jól gondolom? Ma voltam Makón a láncért. :s 560km-t mentem oda-vissza. :s
Válasz #107. hozzászólásra
Nem jössz akasztóra?
Szerintem jól elbeszélgetnénk!
Meg aztán"innánkegyet,aztán megbeszénénk a kisértet dógát is"!
De komolyan!?
Válasz #106. hozzászólásra
Ha legközelebb motorhoz kell nyúlni és nem bírtok velem agaTOK AKKOR AZ M5ÖS BEVEZETŐJÉNEL VAN PESTEN egy fajin kis gépműhely, személyes kapcsolt az ügyféllel, meghalgatják az embert hogy mi a gondja. Felvázolják a lehetőségeket hogy mi mennyi és mit érdemes mit nem érdemes. Jó anyagokból dolgoznak. Ha kell tudok telefonszámot keríteni. Én velük csináltatok gépmunkánt, fúrás köszörülés ilyesmi aztán magam rakom össze. De ha kell ők készre is szerelik. Vagy van még a szakáll metál de az nagy cég ott kérdés hogy ki nyúl hozzá ha jó szaki akkor jó lesz a motor ha tanuló akkor nembiztos hogy összejön... :s
Válasz #106. hozzászólásra
Gondolom kik lehetnek. Szerencsére eddig egyikkel se volt kapcsolatom, legfeljebb telefonon kérdeztem tőlük... aztán tovább is léptem a stílusuk miatt. Ahol azt éreztem hogy egyből a lehúzásra mennek, nem a segítőkészséget érzem ki a hozzálásukból azok bekaphatják! Ezek mindketten olyanok voltak...
Válasz #104. hozzászólásra
Nem akarom leírni a 2cég nevet,csak annyit,h mind2nagyhírü.
Amúgy felénk többen szidják a perkinst,mint dícsérik.
Válasz #101. hozzászólásra
Köszi az infót! alkalomadtán majd lehet hogy hasznát veszem.
Válasz #102. hozzászólásra
Nekem szerelő a szakmám és konyítok is valamennyit hozzá. motorfelújítást nem bíznák idegenre az tuti. Igen perkinsnék a stanadyne adogó egy kicsit fogós kérdés de már valahol debrecen környékén is foglalkozik vele egy Móricz Zsolt nevű szaki. De ő is valami 70-et vagy kilencvenet mondott egy bevizsgálásra. Inkább széttúrtam magam, nem találtam semmi rendelenességet benne, összeraktam aztán kiderült hogy valahol a fülke alatt az üzemanyag cső falsot szív. :s Az adagolónak nem is volt baja. Persze csodálkoztam mikor szétszedtem az utolsó csavarig, összeraktam és ugyanúgy megy a gép azóta is csak az üzemanyag csövet kellett kicserélni. :s Az a trakinál volt ősszel.
Válasz #98. hozzászólásra
Az Szk5ből is kihoztuk ugyanezt sok éven keresztül.
Válasz #96. hozzászólásra
Nagyigmándon csinálták a motort,az adagolót győrben.(ja az 170ben volt)
Az enyém is lindés(mi alakitottuk át,retromatos volt)
Amúgy'ég és föld'a hdró meg a váltó-variátor kényelembe.
Válasz #100. hozzászólásra
Nincs mit!De náluk sok alkatrész van,s olcsón aránylag!
Válasz #95. hozzászólásra
Köszi de már "megoldódott", vettem bontottat. Remélem nem nyúltam nagyon mellé. :s
Válasz #97. hozzászólásra
Én ha tolom neki akkor betorkollik az ferdefelhordónál és nem viszi be az anyagot, meg kell lassítanom hogy bedolgozza aztán mehet tovább...
Válasz #94. hozzászólásra
Ilyen öreg gépnek az évi 280ha nem kevés!
Válasz #93. hozzászólásra
3,9m mindegyik,4,5mest is tólnikéne neki vígan.
Válasz #94. hozzászólásra
Akkor ez egy másik. Igen az enyém váltós-variátorszíjas. Azzal eddig nem volt gond semmi. De állítólag a váltója könnyen szétszakad. Én is kaptam hozzá egy szétborított váltót is. Az szétment az előző tulajnál. Igaz olaj ebben a váltóban se volt mikor elhoztam. Amit most láttam az át volt alakítva lindésre. Nem tudom hogy mennyivel kényelmesebb az.
Te javítod a motort? Vagy szervíz? Szerintem ott valami el lehet cseszve. Ha egyszer rendesen meg van csinálva annak ki kell mennie a világból!
Válasz #80. hozzászólásra
Szia!Hivd fel az Eufert Nádudvaron!Sokkal olcsóbb az Axial-tól!
Válasz #92. hozzászólásra
Akkor a tied váltós-variátoros,ugye?(haveré lindés)
2004ben vettem Baja alatt,adapter nélkül.
Az a sz... perkins akkor lett feljavítva(520ban volt)
2008 az adagolója(kör)
Nálam évi durván 250-280ha ment,de pl:2008ban(Újadagolóval)szó szerint beledöglött a 1,3t kuk,ba
Válasz #92. hozzászólásra
Haverodnak és Neked is mekkora asztal van rajta? Én most láttam egy 360as asztalost. Könnyebb lenne vele a vonulás és gabonába meg csak gyorsabban kellene vele menni.
Válasz #91. hozzászólásra
Enyém nem turbós, csak 125lovas, hathengeres. De szecskázóval vígan muzsikál a 4mes asztallal. Az áteresztőképesség szab határt a teljesítménynek álltalába. Mi baj a perkins motorral? Nekem a traki perkins motoros de az műszer a javából! Hol vetted azt a kombájnt? És mikor? Egyszer elvittek egy olyat az orrom elől frissen generálozott motorral. Valahol a Pest alatt volt a 4es út környékén. Kukorica asztal is volt hozzá. Nem azt vetted meg Te véletlenül?
Válasz #89. hozzászólásra
160lovas,6hengeres,turbos a haveré is olyan,azJÓÓÓ!
Az enyémben perkins van,h ..... a feltalálójával 1ütt irgalmatlan 1szar motor,az idei szezonra vagy motorcsere,vagy eladás.
Válasz #88. hozzászólásra
A merci motorról csak annyit hogy volt rá példa hogy túristák megállítottak a határba és megkérdezték hogy milyen motor van benne mert olyan szép a hangja. Aztán kijelentette a faszi hogy eddig a váci komp hangjába volt szerelmes de most már az én kombájnom hangja a zsánere! Tényleg szépen szól, beleremeg az ember gyomra ha odapirítok neki. :)
Válasz #88. hozzászólásra
Üdv!
77es kiadású. :) Merci motoros! 4szezont hajtottam évi 100-120ha nyomott gabonába. Eddig csak motorolajat cseréltem benne. Meg pár kaszapengét. Tavaly lekombájnoltam egy fél cementeszsák nagyságú betont amit a csibetrágyával szórtak ki a parasztok... :s csinált benne rendet, ferdefelhordó lácok, lécek, dob, dobkosár, lamellásrosták... most szedegetem hozzá össze a cuccokat. Még a megfelhordó láncára kellene kitalálni vlami ócsót meg a két első gumira többi nagyjából megvan már. Csak majd össze kell rakni ha leolvad róla hó.
Válasz #87. hozzászólásra
Üdv!
Milyen koru a 85ös,és milyen motor van a 85ösödbe?
Válasz #85. hozzászólásra
Megtaláltam őket Dolina kft néven, Albertirka külterületén. De már nem gyártanak ilyen láncot. Azt mondták nem volt rá kereslet.
Válasz #84. hozzászólásra
De de a lác ugyanaz. Csak a 85ösön középen egy csavar fogja csak a lécet. A lécből meg talán le kell vágni és egy lyukat odébb fúrni rajta de még nem néztem hozzá konkrétan.
Válasz #81. hozzászólásra
ha arra a láncgyárra gondolsz ami Hernádon volt akkor az már tuti nem működik mert talán már az épület bontott tégláit is eladták de az tuti hogy a földdel egyenlő a volt telep
Válasz #83. hozzászólásra
de a középső nem duplaléces?
Válasz #82. hozzászólásra
felhívtam őket, már nem gyártják. :s Vettem egy bnontott garnitúrát. 105ösből. Kompletten lécestül 40ezerért. Így megrángatva nem lóg, elég jónak tűnik, de majd ha be lesz szerelve akkor dől el hogy meg e érte. :s
Válasz #81. hozzászólásra
Köszi az infót! Megtaláltam őket a neten. Holnap felhívom őket. Gyári class lánc axialnál 28000/db. Két helyen is kérdeztem utángyártotat 6-7000ft/m +fa. Ez is oda jön ki 25-28000ft/db-ra. :s Egyik ismerős 4 éve 8000ft/db ért vette az utángyártotakat. Azóta is megy nála hiba nélkül.
Válasz #80. hozzászólásra
Hernádi láncgyár üzemel még?Ott gyártották 2002-ben voltam utoljára
Üdv!
Do 85ön cserélnem kellene a ferdefelhordó és a magfelhordó láncait. Tudtok tippet adni hogy hol érdemes utánanézni? Kb mennyiben fáj ez?
Válasz #78. hozzászólásra
Üdv!
JCB 3cx vagy hasonló kombi rakodógép első kerekének ugyanez a mérete és bivaly erős gumi. És is ilyeneket fogok feltenni kopottba. Ha valaki cseréli akkor ingyé adja régit.
Hello! Sürgőssen egy 105-ös hátsó külső 12,5/80-18 érdekel, ami 3 hosszbordás. Vagy ehhez hasonló. boldee@citromail.hu
Hello.
105-höz lenne egy jó állapotú vízhűtőnk, ha valakit érdekel.
Válasz #75. hozzászólásra
Akkor lehet egyről beszélünk.
Válasz #73. hozzászólásra
én má sokszor:(
Válasz #72. hozzászólásra
Akkor a 62es hogy mindig könnyen jöjön.
Válasz #64. hozzászólásra
Ha a rázóasztalra gondoltál az nem kunc meg csinálni a két 106osba tavaly csináltam.
Válasz #70. hozzászólásra
Ja pontosan!Nekem könnyen kijött!Rákötöttem egy láncot hátulról,elől csavarhúzóval megpiszkáltam,oldalról a végénél kispajszerral moszaggat egyik oldalra,aztán a másikra,s ezt többször megismételtem,s könnyen ki is húztúk!
Válasz #69. hozzászólásra
Komolyan...