Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- De gáz a gáz!!!!!!! új
- AKG támogatás új
- Mezőgazdasági támogatások, agrárpályázatok új
- Erdőtelepítési támogatás új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Hol vannak a régi fórumosok? új
- Kukorica vetőmagok új
- Poénok új
620 hozzászólás
Válasz #467. hozzászólásra
Rába motoros,holnap lefényképezem ha kell.
50 km nem távolság.
Tulajdonképpen Vámosgyörkhöz képest, te a világ másik oldalán laksz : S Ha minden kóser a hűtővel kapcsolatban, dobd fel 1 futárszolgálatra, a többit bízd rám. Hello.
Válasz #466. hozzászólásra
Jozef!
Felső-hatsó rövid rostatoldatod van-e?
Válasz #466. hozzászólásra
Érdekelne a hűtő akkor. jövőhéten le is mennénk érte.
Annyit még hadd kérdezzek már h. ez rába motoros? v. merci? :S:D
Válasz #465. hozzászólásra
Ladány
Válasz #464. hozzászólásra
És pontosan melyik falu? mert érdekelne minket : )
Válasz #463. hozzászólásra
Szolnok Jászberény között
Válasz #462. hozzászólásra
Megkérdezem és írok. Pontosan merre található?
Válasz #461. hozzászólásra
Akciósan ötven,nem leharcolt.
Az fantasztikus lenne : D nekünk vízhűtő kellene. Milyen árban van? :))
Válasz #458. hozzászólásra
Hütö van hengerfej nincs.Jászság
Válasz #458. hozzászólásra
Helló.
Bontott hütőm van olaj és vízhütő is.
Sziasztok!
Egy bontott jó állapotú hűtő kellene. Meg kellene egy hengerfej rába 180Le-hez.
Válasz #456. hozzászólásra
Mind a nyolc üveg hibátlan és jó a 80,85,100,105 és a Jaguár 60,70,80 ...
Válasz #454. hozzászólásra El van repedve,de addig míg ki nem esik nem lesz véve!
Válasz #453. hozzászólásra Igen ez az!Már én küldtem kombájnos sztorit,igaz nem Claas volt a szereplő,hanem magyar Balaton kombájn,amin az unokatesommal a szalmát húztuk a szalmakocsiba 1966-ban,amikor ott voltunk a foci Vb-n és győztünk a nyolcad döntőben a brazilok ellen.Végül 5.helyen végeztünk! (akkor még volt foci).Meg akartuk nézni a meccset,amit a kombájnos nem.Erre tolatáskor leengedtem az ürítőt.Összetörtek a vasrudak,vagy elgörbültek.Másnap kelhettünk korán,mert rendbe kellett hozni a kombájnt,de a meccset megnéztük!
Az nem lehet,hogy senkinek nincs elrepedve az elsö üvege,vagy a további hét valamelyike.Akciós elsö most csak 30 ropi!!
Válasz #450. hozzászólásra
Erre gondoltál?
EZAZ
Válasz #451. hozzászólásra
a 85ön így van gyárilag.
Ha már a rugót spanoljuk,nem inkább mögé kéne tenni valami megfelelő távtartót,ami a rugőt erősíti?
Akinek Claas kombájnja van (Akár parcella vagy a legújabb ) a kereső sorba írja be Claas kombájn és a 3.oldalon a" 75 éves a Claas kombájn " -t nézze meg!! ( más is megnézheti!!)
Válasz #448. hozzászólásra
Nem mindegy,hogy hideg az olaj,vagy forró
Válasz #447. hozzászólásra
én is mondtam neki.szivattyúcsere beköszön,160-ért
Válasz #446. hozzászólásra
Hideg olajjal a zúzó nélkülit...
Meg van a megoldás!
Akinek 105-106-s dominátoroa van ,nem kell a ruggókal foglalkozni,hanem a fülke alatt lévő szelepen a nyomást kell beállítani! Fél fordulat,és az aztal max-ra van emelve!Úgy,hogy nem kell a 3,munklahenger!
Válasz #444. hozzászólásra
így már értem. Nekem a 85ösön teljesen másképp van. Nekem a rugó felül van a krómos rúdon és alulról tudom feljebb léptetni a rugó támasztó karikát, felemelt asztalnál.
Válasz #442. hozzászólásra
Az adapter a súlyánál fogva összenyomja a rugókat,és ezért emeli csak félig meg.nem lehet hogy letörtek a csavarok? ha nagyot huppanik az asztal mikor beleszabsz egy gödörbe akkor néha elszakadnak.
Válasz #441. hozzászólásra
Ezt nem értem. Nekem ilyen nincs. :s
Válasz #439. hozzászólásra
a munkahenger hátsó végén kilóg 2 16 -os menetes szár anyával a végén ,2 csődarabbal kihézagolod hogy ne mozogjon asztalemeléskor,lényegében a rugózást szünteted meg
Válasz #438. hozzászólásra
remélem Janikom barátunk géphez ül, ő felvilágosit ebben a témában
Válasz #436. hozzászólásra
Hogy is van ez? Mit kell betenni?
Válasz #436. hozzászólásra
nekem rajta van a menetes szárakon a kis cső toldat de csak félig emeli a gép a kuki és napra asztalt
Válasz #432. hozzászólásra
Miért olyan nagy gáz a rugókon állítani? Én úgy szoktam belőni őket hogy ép hogy annyira leengedjék az asztalt hogy a tarlómagasság jó legyen. Aztán ha valamin felül ne adj isten akkor pár kiló erő is feljebb tudja lökni simán. és utána vissza libben a tarló magasságra. Ahányszor leteszem az asztalt ki kell engedni a rugókat mert másképp nem megy le annyira a ferdefelhordó hogy kiakadjon.
Válasz #434. hozzászólásra
nem levenni, betenni,hogy ne tudjon hátrajönni a henger
Válasz #433. hozzászólásra
Tegnap voltam felétek
Válasz #433. hozzászólásra
Ha jól emlékszem akkor a kis cső toldatokat kell levenni de nem tuti .
Válasz #432. hozzászólásra
Holnap felhívom,úgy is régen dumáltunk!
Válasz #431. hozzászólásra
Fan tudja biztos mit szoktak állítani a rugókon mert tuti szoktak csak lusta vagyok rá meg már el is felejtettem mit meg hogy kell .
Válasz #429. hozzászólásra
Pedig nem lesz más választásom,kénytelen leszek a ruggók hoz nyulni!
Válasz #427. hozzászólásra
Új szivattyú az még drágább..
Válasz #427. hozzászólásra
Nem kell 3. munka henger nekem sincs igaz nekem is csak félig emeli fel de én nem állítom a rugókat át és ezért nem emel fel .
Válasz #427. hozzászólásra
????? nincs a hídon még két fül keresztfurattal???? a kis 85-ösön megvan a 105-re meg nem raktak???
Válasz #425. hozzászólásra
Nincs kiépítve a harmadik henger helye.Gányolni nincs kedvem!
Válasz #424. hozzászólásra
azt ne igen piszkáld, 3. munkahenger kell, helye biztos megvan a hídon, legalábbis nekem Elke néni kihúgán megvan de én csak 4 sorossal megyek ahhoz meg nem kell
Válasz #424. hozzászólásra
Ha hat soros +1 munkahenger...
Válasz #423. hozzászólásra
Jó estét!
Lenne 1 kérdésem hozzátok,ma felraktam a kombájnra a kukorica asztalt,és nem emelte fel csak kb 60%-ra,korában a buza asztallal simán alapjáraton dolgozott,hogyan kell beszabályozni a támasztóruggókat,hogy rásegítsenek?Köszi!
Válasz #422. hozzászólásra Köszönöm a tanácsodat!
Szeva Jani 06.Az hogy a Rába motor lelevegősödik az a tápszivatyú problémája,az hogy nehezen indul az pedig hengerfej probléma,csak nálad véletlen egyszerre jelentkezik ez a két dolog és meg téveszti az embert!
A tápszivatyúval tudod mi a dolgod,csere vagy csere. A
motor pedig azért nem indul melegen mert a porlasztó csucs alatti bronz persej megolvadt,plussz a hengerfejben a szívó és kipufogó szelep köszti rész elrepedt,( nem gátrepedés,mert aszt látná a szerelőd,ez belül a vízteret elválasztó vékony rész) és víz megy a dugatyúkra,amit ugye hiába sűrít amikor megpróbálod indítani,soha nem fog berobbanni!
Hidegen azért indul mert a repedés össze szűköl,a dugatyú-n lévő vizet kinyomja a kipufogón a második fordításra és már be tudja robantani a levegő-gázolaj keveréket.Sajnos a probléma egyszerre jelentkezett,de külön-külön gyógyítandó.Üdv.
Üdv!
Valaki 85ös domi menetvariátorszíjára tudna gyári cikkszámot mondani? 85007167 a gép alvázszáma.
előre is ksözönöm!