Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
a 106os könyve olyat ír hogy lejjebb lehet engedni a váltóházat +/-3mm-t így lehet a menetvariátorszíjat spanolni. Nézegettem hogy a 85ön van e ilyen de el nem tudom képzelni hogy lehetséges. Akkor a féltengelyek meg minden elmenne központból. Csinált már valaki ilyet? Hogy működik ez?
A85ön lehewt spanolni a menetvariátor szíjat? Vagy minek van két nútos résbe csavarozva és minek van egy feszítőorsó rajta? Ma vettem észre hogy van rajta ilyen igaz eddig sose volt gond a variátorral. Ha leher rajta feszíteni akkor mi módon, mikor mennyire kell feszesre állítani?
eltörve nincs a rugó. Azsírt beveszi laul felül mozog is laul felül, az alsó tavaly kuplungozásnál szét volt szedve, tisztítva, zsírozva és összerakva. Szóval jónak kellene lennie.
A variátorkar minden állásában csúszik... felesbe nem tud fenékre érni sehol. Van olyan hogy megkopik a variátor tárcsa és szabályozni kell? Múltkor mintha valaki valami ilyesmit írt volna. Igaz a dobvariátorhoz.
Nekem szerencsére a dobszíj lefogja a motort is ha macit fogok volt már 2-3 alkalommal. A menetvariátor xopat csak nem tudom mi az oka. Ha veszek rá egy új szíjat és akkor se lesz jó akkor mérges leszek. kb az új szíj meg bontott tárcsák árából kijön egy bontott linde kompletten. De nem szeretném átszerelni, jó ez nekem így csak "múkögyön"!
Tavaly volt cserést. Tuti a szíj csúszik, kiszálltam és néztem az alsó tárcsán csúszik meg. beleszórtam egy marék port és alig bírtam utolérni a gépet.
nekem pár napja szakadt el a kasza, kompletten vettem axiáltól original claas-t, felpengézve, rángatófej nélkül.
65pénz nettó 6,6méter
Utángyártott van ócsóbban is de abból persze csak 5,6méteres volt bakker.
Én ezt egy csőszállító utánfutón hoztam haza
Tegnap délelőtt,zöldszárú mustárban,akkora macit fogtam,hogy megfogta a dobot a variátor szij,reakció időn belüll galyrament!100ruggóért volt másik!Csak azt szeretném mondani,hogy nem sok minden kell hozzá,a cséplési feltételek nem adottak,akkor bárkivel előfordulhat!
Variátorszíj csúszáshoz hozzá tud szólni valaki? Létezik hogy csak úgy elromlik egyik pillanatról a másikra? És szemre semmi baja a szíjnak? Vagy ha egybe van a szíj akkor annak hajtani is kell és máshol keressem a hibát?
Uhh az nem a szomszédban van. De azért köszönöm. Ha máshol nagyon drágább lesz akkor lehet megéri lemenni érte. Bár 4mes sort elég macerás elhozni szgkval.
Széthullott ma a kombájnom. Elkezdte ledobálni a szecskázó szíját... pedig semmi változás nem történt, szemre fut minden, nem lóg semmi.
Utána elkezdett csúszni a menetvariátor szíjam... szemre semmi baja... tárcsák mozognak, szíj ép, hol keressem a hibát? Valaki tud tanácsot adni? A végén már egyesbe se bírt elindulni laposon... ezt megelégeltem belevágtam egy marék port az alsó tárcsához egyből megjavult.
Aztán a nap befejezéseként eltört a pengesorom. Hol lehet ilyet beszerezni, mennyibe fáj? Hogy adják ezt, kompletten gömbfejjel vagy csak pengék meg laposvas és nekem kell készre tenni?
Ezt csinálja nekem is. Szerintem a rosták körül van a baj. 1-2 lamella hiányzott a felső rostából, pótoltam őket azóta sokkal jobb de még most is akad a tartályban szalmaszál.
Tisztelt kolégák szeretném a segitségeteket kérni,105-ön acséplőt és a vágoasztalt ugy tudom bekapcsolni ha az üritőcsiga kapcsolóját is mükődtetem.Tudnátok-e ebben segiteni köszi!
ok köszi. Nekem is 18 rémlik. akkor a 36q átlagom megvan zabból biztosan a normális részeken. A nemnormális részek meg más lapra tartoznak ott kb úgy 15-20 körül számítok hekinként.
A hűtő makulátlan. A víz ihatóan tiszta a hűtőrendszerben. Nem, hogy aratva hány métert teszünk meg a kivonulási úton felforr a vize. A vízpumpa a kezembe volt kiszereltem, a vízpumpa lapát nemforog el a tengelyen leszakadva nincs és mégis a hengerfejt leszereletük akkor a motorblokkban lévő vizet és a hűtőben lévő vizet, a vízpumpának nyomni kéne mint az állat nem? Ugyanis tapasztalataim szerint, ha tökéletesen működik egy vízpumpa, egy hosszabb hatvanas gumicsövet képes összeszívni, olyan válkummal dolgozik. Szerinted miért nem forgat a vízpumpánk, ha a lapátok nem kopottak?
3 napja szívunk egy 105-össel. Forralta a vizet, azt hittük hengerfejes, hengerfejtömítést kicseréltük, a hengerfejek patentok, kapott új hűtőt, a vízrendszerben dugulás nincs, a vízpumpát kiszereltük, a lapát rendben, és ezek után.. forralja a vizet, és a hűtőben a víz nem kering, hanem feszített víztükörként áll. Na innentől kezdve valaki mondja meg, hogy mi a baj mert mi már nem tudjuk... :''((( {
Most 106 om van a problémám ugyanaz mint neked.
A tartályhoz raktam egy mtz ülepítőt és a dugulási
problémáim megoldódtak.Amúgy az adagolónál az a
kicsike kis szűrőm szokott eltelni.
Válasz #270. hozzászólásra Erősen gondolkodunk azon,hogy az üzemanyag tartály a magtartályhoz fogatjuk fel ---ejtőtartályosnak! Két napja a mezei úton 30-40 méterenként állt meg! Már a láng vágón gondolkodtam!!
620 hozzászólás
Ezekben a 105-ben elképzelhető a 1988-as kiadás?
a 106os könyve olyat ír hogy lejjebb lehet engedni a váltóházat +/-3mm-t így lehet a menetvariátorszíjat spanolni. Nézegettem hogy a 85ön van e ilyen de el nem tudom képzelni hogy lehetséges. Akkor a féltengelyek meg minden elmenne központból. Csinált már valaki ilyet? Hogy működik ez?
A85ön lehewt spanolni a menetvariátor szíjat? Vagy minek van két nútos résbe csavarozva és minek van egy feszítőorsó rajta? Ma vettem észre hogy van rajta ilyen igaz eddig sose volt gond a variátorral. Ha leher rajta feszíteni akkor mi módon, mikor mennyire kell feszesre állítani?
Válasz #303. hozzászólásra
2000 hektá után már nem
Válasz #292. hozzászólásra
Tapsol a szitárcsa,felújitáas vagy kuka,10-ért van egy 68 és fél pengés kaszám
Válasz #314. hozzászólásra
Igen. Hát nem tudom... holnap tüzetesen szemügyre veszem, hátha találok valamit. Ma este már sötétedett mikor beértem vele.
Válasz #313. hozzászólásra
nemtudom,csak egy hibalahetőség a gyenge rugó is
Válasz #311. hozzászólásra
egyik pillanatról a másikra? kb 4-500m alatt romlott el.
Válasz #310. hozzászólásra
eltörve nincs a rugó. Azsírt beveszi laul felül mozog is laul felül, az alsó tavaly kuplungozásnál szét volt szedve, tisztítva, zsírozva és összerakva. Szóval jónak kellene lennie.
Válasz #305. hozzászólásra
Lehet hogy gyengék a rugók a meghajtott variátor tárcsán
Válasz #306. hozzászólásra
a rugó jó állapotú ,vagy nem szorúl a variátor
Válasz #307. hozzászólásra
A variátorkar minden állásában csúszik... felesbe nem tud fenékre érni sehol. Van olyan hogy megkopik a variátor tárcsa és szabályozni kell? Múltkor mintha valaki valami ilyesmit írt volna. Igaz a dobvariátorhoz.
Válasz #304. hozzászólásra
nekem 3,8as elég lenne. Valami utángyártott ócsó pénzé.
Válasz #305. hozzászólásra
Nem kopott a szíj és le ér fenékre???
Válasz #303. hozzászólásra
Nekem szerencsére a dobszíj lefogja a motort is ha macit fogok volt már 2-3 alkalommal. A menetvariátor xopat csak nem tudom mi az oka. Ha veszek rá egy új szíjat és akkor se lesz jó akkor mérges leszek. kb az új szíj meg bontott tárcsák árából kijön egy bontott linde kompletten. De nem szeretném átszerelni, jó ez nekem így csak "múkögyön"!
Válasz #302. hozzászólásra
Tavaly volt cserést. Tuti a szíj csúszik, kiszálltam és néztem az alsó tárcsán csúszik meg. beleszórtam egy marék port és alig bírtam utolérni a gépet.
Válasz #301. hozzászólásra
nekem pár napja szakadt el a kasza, kompletten vettem axiáltól original claas-t, felpengézve, rángatófej nélkül.
65pénz nettó 6,6méter
Utángyártott van ócsóbban is de abból persze csak 5,6méteres volt bakker.
Én ezt egy csőszállító utánfutón hoztam haza
Válasz #300. hozzászólásra
Tegnap délelőtt,zöldszárú mustárban,akkora macit fogtam,hogy megfogta a dobot a variátor szij,reakció időn belüll galyrament!100ruggóért volt másik!Csak azt szeretném mondani,hogy nem sok minden kell hozzá,a cséplési feltételek nem adottak,akkor bárkivel előfordulhat!
Válasz #300. hozzászólásra
kuplungtárcsa?
Válasz #299. hozzászólásra
Az igaz csak +1 nap. És ide a DPD is a GLS is 15:55-kor ér ide mindig.
Válasz #292. hozzászólásra
Variátorszíj csúszáshoz hozzá tud szólni valaki? Létezik hogy csak úgy elromlik egyik pillanatról a másikra? És szemre semmi baja a szíjnak? Vagy ha egybe van a szíj akkor annak hajtani is kell és máshol keressem a hibát?
Válasz #298. hozzászólásra
Futár cég szerintem 3-4 ezer!!!
Válasz #296. hozzászólásra
Uhh az nem a szomszédban van. De azért köszönöm. Ha máshol nagyon drágább lesz akkor lehet megéri lemenni érte. Bár 4mes sort elég macerás elhozni szgkval.
Válasz #295. hozzászólásra
Orbán agró KFT
Válasz #295. hozzászólásra
Fejér megye Polgárdi Clas alkatrészeket forgalmaznak.
Válasz #294. hozzászólásra
Szia! Megtudod mondani hol? Nekem a gömbfej újszerű rajta, tavaly szezon végén lett cserélve 50 ha körül van benne talán...
Válasz #292. hozzászólásra
Hali
Haver vett ugyan ilyen 85-be 30 e -ért utángyártott komplet kaszát.
Válasz #288. hozzászólásra
Semmi különös,főként a táblavégeken,fordulókon előfordul.
Széthullott ma a kombájnom. Elkezdte ledobálni a szecskázó szíját... pedig semmi változás nem történt, szemre fut minden, nem lóg semmi.
Utána elkezdett csúszni a menetvariátor szíjam... szemre semmi baja... tárcsák mozognak, szíj ép, hol keressem a hibát? Valaki tud tanácsot adni? A végén már egyesbe se bírt elindulni laposon... ezt megelégeltem belevágtam egy marék port az alsó tárcsához egyből megjavult.
Aztán a nap befejezéseként eltört a pengesorom. Hol lehet ilyet beszerezni, mennyibe fáj? Hogy adják ezt, kompletten gömbfejjel vagy csak pengék meg laposvas és nekem kell készre tenni?
Válasz #290. hozzászólásra
Én is jártam így,és az utánverő mögötti ponyvát hátrébb nyitottam egy két láncszemmel és megoldódott a probléma.
Válasz #288. hozzászólásra
Ezt csinálja nekem is. Szerintem a rosták körül van a baj. 1-2 lamella hiányzott a felső rostából, pótoltam őket azóta sokkal jobb de még most is akad a tartályban szalmaszál.
Tisztelt kolégák szeretném a segitségeteket kérni,105-ön acséplőt és a vágoasztalt ugy tudom bekapcsolni ha az üritőcsiga kapcsolóját is mükődtetem.Tudnátok-e ebben segiteni köszi!
A dobkosár bejövő hézag rendben, kimenő hézag szintén. Rosták beállítása jó. És mégis a magládában 1-2 szalma szál van. Mi lehet az oka? :))
Válasz #284. hozzászólásra
A bunker 4 kubik a zab mög 4.7 az 19q
Válasz #285. hozzászólásra
ok köszi. Nekem is 18 rémlik. akkor a 36q átlagom megvan zabból biztosan a normális részeken. A nemnormális részek meg más lapra tartoznak ott kb úgy 15-20 körül számítok hekinként.
Válasz #284. hozzászólásra
Üdv!
18-20 körül.
De szerintem majd rácáfolnak
Üdv!
Van itt valaki 85ös? Hány q lehet egy tartály zab?
Válasz #282. hozzászólásra
Ha terhelés nélkül is forr a viz ott nagy a baj
Válasz #277. hozzászólásra
A hűtő makulátlan. A víz ihatóan tiszta a hűtőrendszerben. Nem, hogy aratva hány métert teszünk meg a kivonulási úton felforr a vize. A vízpumpa a kezembe volt kiszereltem, a vízpumpa lapát nemforog el a tengelyen leszakadva nincs és mégis a hengerfejt leszereletük akkor a motorblokkban lévő vizet és a hűtőben lévő vizet, a vízpumpának nyomni kéne mint az állat nem? Ugyanis tapasztalataim szerint, ha tökéletesen működik egy vízpumpa, egy hosszabb hatvanas gumicsövet képes összeszívni, olyan válkummal dolgozik. Szerinted miért nem forgat a vízpumpánk, ha a lapátok nem kopottak?
Válasz #280. hozzászólásra
Rába szívó hengerfejem, nem neked irtam
Válasz #279. hozzászólásra Már csinálja az esztergályos!
Válasz #275. hozzászólásra
Van1 zsírúj üres csak nem tudom melyiké
Nem szeret minket ez a kombájn! Tegnap meg a kasza hajtás --ékszíj tárcsa és a sonka tengely törött ketté!
Válasz #273. hozzászólásra
Az mit jelent,hogy forralja(hány métert megy el aratva)
a hütö lehet teli van rozsdadarabokkal....
Válasz #273. hozzászólásra
termosztát????????????
Rába 180-as szívó dízel motorhoz sos-be kellene hengerfej.
Vedd le a tankot és mosd ki.. : D nekünk is ígyvolt.
Sziasztok!
3 napja szívunk egy 105-össel. Forralta a vizet, azt hittük hengerfejes, hengerfejtömítést kicseréltük, a hengerfejek patentok, kapott új hűtőt, a vízrendszerben dugulás nincs, a vízpumpát kiszereltük, a lapát rendben, és ezek után.. forralja a vizet, és a hűtőben a víz nem kering, hanem feszített víztükörként áll. Na innentől kezdve valaki mondja meg, hogy mi a baj mert mi már nem tudjuk... :''((( {
Válasz #268. hozzászólásra
Most 106 om van a problémám ugyanaz mint neked.
A tartályhoz raktam egy mtz ülepítőt és a dugulási
problémáim megoldódtak.Amúgy az adagolónál az a
kicsike kis szűrőm szokott eltelni.
Válasz #270. hozzászólásra Erősen gondolkodunk azon,hogy az üzemanyag tartály a magtartályhoz fogatjuk fel ---ejtőtartályosnak! Két napja a mezei úton 30-40 méterenként állt meg! Már a láng vágón gondolkodtam!!