Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak655 FtBenzin árak636 FtEUR412.88 FtUSD401.77 FtCHF438.98 FtGBP489 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz barazdabetyar. #6754. hozzászólásáraA lexi 630 abban már nem sok relé van ha arra gondolsz. Én régebbi kevés órás gépekre gondolok legyen bármi JD vagy claas vagy bár mi!
Válasz Mézga #6751. hozzászólásáraNem vetted föl a telót hííííííííítalak vóóóóóóóóóóóna. Én egyszerűbb gépet vennék az tuti ha megint kellene venni. Tudod a régi jól bevált dolgokat szeretem.
Válasz Mézga #6746. hozzászólásáraBiztos hogy ez kőőőőőőőőőőőőőő neked??? Ez nem az "egyszerű" gép kategória! Ezt jól át gondoltad vazeeeeeeeeeee?????????
Válasz Ares 826 #6742. hozzászólásáraHát 6 ezer óra felett van már az öreglány,de még a panellal nem volt gond,bár megvannak a trükkök hogy ha egy mód van rá ne is legyen.
Válasz Mézga #6741. hozzászólásáraOtt van a traktorpool-on egy 430 lexi merci motoros régi hagyományos porlasztós soros adagolóval, 20 misi az ára 2100 órával 540 asztallal az bőven megteszi neked, hat soros asztallal eszi a kuccát mint maci a mézet két pofával!
Válasz Vinkó #6737. hozzászólásáraez még az első szériás lexi nagyon régi a gép, rengeteg hiba van ezeknél a paneleknél melyek a kapcsoló szekrényben vannak, és azoknak meg horror az áruk főleg nálunk!
Válasz Sk Laci #6731. hozzászólásáraHa azon a gépen az említett vasak, alkatrészek nincsenek lefutva, akkor nyugodtan vedd meg, arra a kis munkára az örökös géped lesz neked!
A rotoros leválasztás.pontosan domboldalon lesz a legjobb, állandó teljesítményt nyújt fel-le egyaránt, nem lesz mackó a szalmalazítónál a ládák felett...
Válasz Agronomus #6735. hozzászólásáraJa,lemaradt hogy durván 6-800hektárt vágnak 2-en,ennek durván jó fele kukorica,a többi árpa,repce,búza,és minimális szója
Ahol dolgozom,2 Tucano van,egy 13-as hagyományos Tucano,és egy 18-as felső csigás,nagy tartályos,AdBlues.....az öregebbe 3500 óra körül van,idén lett cserélve a felhordóházak alja,a csigák,alatta a lemezek ha jól tudom még gyáriak....cséplő rendszer kopott már,azt fel kellett már volna újítani....műanyag kiegyenlítő tartály szokott elrepedni....szalmarázó láda csapágyak kaptak el,cserélve lettek tengelyestül.....olyan komolyabb baj nem volt vele.....nem úgy az újabb,abban 2000 párszáz óra van....szalmarázó tengely csapágyak hullanak(állítólag bevásárolt a Claas valami szar csapágyszériát),szalarázó láda tengely kettétört,szalmalazító villa védőlemeze az feszt törik,irgalmatlanul szar konstrukció.....magtartály nyitómotor felfogatása tört el,asztal emelő munkahenger megadta magát,AdBlue szivattyú már a 3. van benne talán,munka közben a fülke rázkódik,meg a Vario asztal is rázza magát,senki se tudja miért....vágóasztalon a tapogatók feszt eltörnek.....meg volt még pár bosszantó apróság,ami hirtelen eszembe se jut.....az öreggel jobban szeretek dolgozni,az olyan faszán össze van hangolva....az újabb a nagy tartállyal meg a 300 lovas motorral egyszerűen nem áll össze,túl szűk a bundája a + lóerőhöz meg a nagy tartályhoz......cséplésre amúgy kiválóak,jó beállítással a kamillás repcét is szépen megeszi......ládán szokott inkább szórni,az határolja be a teljesítményt,szerintem a rotorral ha ki tudták ezt küszöbölni,akkor egy 6 méteres asztallal egész élhető kombájn lehet a 480-as,ha nekem kellene vennem én nem félnék tőle....de az 500-as az Bem kellene
Válasz VMisi #6732. hozzászólásáraAmit néztünk állítólag a második valami javított generáció volt, még nem adblues többit nem tudom, csak azt, hogy azok meg még drágábbak azért a pénzért nagyobb előrelépés a lexion, már csak a nagyobb cséplődob miatt is.
Válasz Lackó #6729. hozzászólásáraItt is az van nálam is meg amit említettem is igy történt, kit érdekel hogy nagyobb 2 nappal hamarébb el van a végzés, nincs széthajtva nem kopik nem kell alkatrész sok évig eltart, mindig mosolygok azokon akik kiszámolják mennyi ha ra milyen gép kell....
Válasz feri6 #6728. hozzászólásáraCsak csatlakozni tudok. Tavasszal '94es évjáratú Megát cseréltem. Megnéztük két 450es Tucanot (mondván mit kell nekünk pár száz hektárra Lexion), de őszintén többre tartottam a saját Megánkat a Tucanoknál. Találtam egy 1200 üó-s 360as Megát, ha 80 eEUR helyett 70 körül lett volna, azt választottam volna. Osztrák CLAAS forgalmazó haver szólt, hogy van egy 540es Lexion amit be kellene számítania egy újba. 1900 üó, ő szervizelte végig, nyugodt szívvel ajánlja. Nem bántam meg, de továbbra is azt mondom, hogy ennyi területre bőven megteszi bármelyik Mega.
Válasz Drisa #6727. hozzászólásáraSzemmel látható az anyagvastagság, meg ami 1500 pár motorórás tuki, facsapágy de már uj tengelyekkel, első szalmaláda tengelynél csapágy körbeflekkelve a lemez, állítólag javítóprogramos.. Trágya tákolás, magfelhordók alja borotvára kopva, rengeteg repedés mindenhol és 28 misi, 10 misis megahoz is visszalépés a szerkezete, ket evvel idősebb 5xx lexi meg olcsobb is meg semmi ilyesmi hibák. Es a tulaj sem bánta meg.
Válasz Büresz #6722. hozzászólásáraÉn is írtam régebben de pont fordítva van, az ismerősnél az újabbal van gond melynek felülről a magkihordó csöve mint a Lexinek. A régi az tuti nem repednek a lemezei sehol sem a tartóelemek sem, az új sokkal szarabb ahogy elmondja mikor beszélgetünk a gépekről.
Válasz Büresz #6722. hozzászólásáraEz igy van, mikor egymás mellett áll a 2 gép egyértelműen látszik a különbség, hasonló áron... Volt rá idén pár példa.... Tukit mentünk nézni lexion lett.... Bililemez a tuki legutólját nem tudom, na mindegy is.
Válasz feri6 #6721. hozzászólásáraRégebben írták többen hogy az első tuxik elkoptak pár üzemóra alatt a csigáknál. Elgyengített silány minőségű vasbul van.
Válasz Rabó001 #6717. hozzászólásáraLink lemaradt:
https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/szantofoldi-betakaritogep/claas-dominator-108-sl-elado/h_7175227
Semmi érdekem nem fűződik hozzá, csak feldobta az agroinform.
Válasz Sk Laci #6709. hozzászólásáraHol vagy?
Ezt megvehetnéd, szerintem. A helyedben én zsebretenném a 6 milkát, aztán irány. Belealkudni a kukoricaadaptert is ami a képen van.
100-egynéhány sajátra egy ilyen bőven jó lenne.
Mindig is ládás kombájnjaink voltak pontosan a szalma miatt, aztán jöttek hozzánk demózni nagy cr nyuszival is meg S jd vel is és beláttuk hogy ugyanannyi szalma ven egy renden a ládás meg a rotoros után is csak valahogy ránézésre szarabbnak tünik, sőt a bálázósok azt mondták ha ügyesek akkor sokkal jobb a rotoros után bálázni mert az aprítót ki is lehet kapcsolni.
Válasz mtz1221 #6699. hozzászólásáraÁhá! Tehát tucano, egy darab kis átmérőjű egy oldalra dolgozó rotorral. Már értem miért ilyet vett mindenki a környéken.
7260 hozzászólás
Válasz Norbi6330 #6758. hozzászólásáraMost olvastam ,Köszi.
Válasz csferri #6757. hozzászólásárahg.axial.hu/kombajn/claas-lexion-540-8643-18-765.html/hu
Válasz csferri #6756. hozzászólásáraÍrtam emailt
Válasz csferri #6756. hozzászólására Bocsi, így jó a link. hg.axial.hu/kombajn/claas-lexion-540-8643-18-765.html/hu
Srácok! Ez milyen lehet? https://hg.axial.hu/kombajn/claas-lexion-540-8643-18-765.html/hu Mi ezeknek a gyenge pontjuk, mennyit érhet reáliasan?
Válasz barazdabetyar. #6754. hozzászólásáraA lexi 630 abban már nem sok relé van ha arra gondolsz. Én régebbi kevés órás gépekre gondolok legyen bármi JD vagy claas vagy bár mi!
Válasz Ares 826 #6742. hozzászólásáraHa régi,nincs benne semmi bonyolult panel.Relékkel van teli.
Válasz Mézga #6751. hozzászólásáraLexiontól nem szabad lejjebb adni.
Válasz Mézga #6751. hozzászólásáraNem vetted föl a telót hííííííííítalak vóóóóóóóóóóóna. Én egyszerűbb gépet vennék az tuti ha megint kellene venni. Tudod a régi jól bevált dolgokat szeretem.
Válasz Ares 826 #6750. hozzászólásáraJobban teccik a jd t560, de valahogy visszakanyarodok mindig a lexihez
Válasz Mézga #6746. hozzászólásáraBiztos hogy ez kőőőőőőőőőőőőőő neked??? Ez nem az "egyszerű" gép kategória! Ezt jól át gondoltad vazeeeeeeeeeee?????????
Válasz Mézga #6746. hozzászólásáraAkkor legyen sz ÁMEN!
Válasz Vinkó #6747. hozzászólásáraAkkor neked eddig bitang szerencséd volt mert többen is panaszkodtak panel problémákra.
Válasz Ares 826 #6742. hozzászólásáraHát 6 ezer óra felett van már az öreglány,de még a panellal nem volt gond,bár megvannak a trükkök hogy ha egy mód van rá ne is legyen.
Válasz Ares 826 #6744. hozzászólására630-ra vagyok izgulva
Válasz Norbi6330 #6740. hozzászólásáraMeg engem is.
Válasz Mézga #6741. hozzászólásáraOtt van a traktorpool-on egy 430 lexi merci motoros régi hagyományos porlasztós soros adagolóval, 20 misi az ára 2100 órával 540 asztallal az bőven megteszi neked, hat soros asztallal eszi a kuccát mint maci a mézet két pofával!
Válasz Mézga #6741. hozzászólásáraÍrtam emailt privibe.
Válasz Vinkó #6737. hozzászólásáraez még az első szériás lexi nagyon régi a gép, rengeteg hiba van ezeknél a paneleknél melyek a kapcsoló szekrényben vannak, és azoknak meg horror az áruk főleg nálunk!
Válasz Norbi6330 #6740. hozzászólásáraaz engem is érdekelne
Válasz Mézga #6739. hozzászólásáraNem. Csak tanácsot szeretnék adni.
Válasz Norbi6330 #6733. hozzászólásáraeladó a lexi?
Válasz Sk Laci #6731. hozzászólásáraHa azon a gépen az említett vasak, alkatrészek nincsenek lefutva, akkor nyugodtan vedd meg, arra a kis munkára az örökös géped lesz neked!
A rotoros leválasztás.pontosan domboldalon lesz a legjobb, állandó teljesítményt nyújt fel-le egyaránt, nem lesz mackó a szalmalazítónál a ládák felett...
Válasz Sk Laci #6731. hozzászólásáraEzt 5 év múlva ugyan ennyiért eladod.
Válasz Agronomus #6735. hozzászólásáraJa,lemaradt hogy durván 6-800hektárt vágnak 2-en,ennek durván jó fele kukorica,a többi árpa,repce,búza,és minimális szója
Ahol dolgozom,2 Tucano van,egy 13-as hagyományos Tucano,és egy 18-as felső csigás,nagy tartályos,AdBlues.....az öregebbe 3500 óra körül van,idén lett cserélve a felhordóházak alja,a csigák,alatta a lemezek ha jól tudom még gyáriak....cséplő rendszer kopott már,azt fel kellett már volna újítani....műanyag kiegyenlítő tartály szokott elrepedni....szalmarázó láda csapágyak kaptak el,cserélve lettek tengelyestül.....olyan komolyabb baj nem volt vele.....nem úgy az újabb,abban 2000 párszáz óra van....szalmarázó tengely csapágyak hullanak(állítólag bevásárolt a Claas valami szar csapágyszériát),szalarázó láda tengely kettétört,szalmalazító villa védőlemeze az feszt törik,irgalmatlanul szar konstrukció.....magtartály nyitómotor felfogatása tört el,asztal emelő munkahenger megadta magát,AdBlue szivattyú már a 3. van benne talán,munka közben a fülke rázkódik,meg a Vario asztal is rázza magát,senki se tudja miért....vágóasztalon a tapogatók feszt eltörnek.....meg volt még pár bosszantó apróság,ami hirtelen eszembe se jut.....az öreggel jobban szeretek dolgozni,az olyan faszán össze van hangolva....az újabb a nagy tartállyal meg a 300 lovas motorral egyszerűen nem áll össze,túl szűk a bundája a + lóerőhöz meg a nagy tartályhoz......cséplésre amúgy kiválóak,jó beállítással a kamillás repcét is szépen megeszi......ládán szokott inkább szórni,az határolja be a teljesítményt,szerintem a rotorral ha ki tudták ezt küszöbölni,akkor egy 6 méteres asztallal egész élhető kombájn lehet a 480-as,ha nekem kellene vennem én nem félnék tőle....de az 500-as az Bem kellene
Válasz VMisi #6732. hozzászólásáraAmit néztünk állítólag a második valami javított generáció volt, még nem adblues többit nem tudom, csak azt, hogy azok meg még drágábbak azért a pénzért nagyobb előrelépés a lexion, már csak a nagyobb cséplődob miatt is.
Válasz Sk Laci #6731. hozzászólásáraHali írtam e-mailt, hívj fel majd.
Válasz feri6 #6728. hozzászólásáraNem csak az első generációs tukikra jellemző ez a gyenge anyag használat?
Hová tovább, annál bizonytalanabb leszek a Tucanoval kapcsolatban.........
Nincsen nagy kedvem keresgélni, de meglehet az lessz a vége......
Válasz Lackó #6729. hozzászólásáraItt is az van nálam is meg amit említettem is igy történt, kit érdekel hogy nagyobb 2 nappal hamarébb el van a végzés, nincs széthajtva nem kopik nem kell alkatrész sok évig eltart, mindig mosolygok azokon akik kiszámolják mennyi ha ra milyen gép kell....
Válasz feri6 #6728. hozzászólásáraCsak csatlakozni tudok. Tavasszal '94es évjáratú Megát cseréltem. Megnéztük két 450es Tucanot (mondván mit kell nekünk pár száz hektárra Lexion), de őszintén többre tartottam a saját Megánkat a Tucanoknál. Találtam egy 1200 üó-s 360as Megát, ha 80 eEUR helyett 70 körül lett volna, azt választottam volna. Osztrák CLAAS forgalmazó haver szólt, hogy van egy 540es Lexion amit be kellene számítania egy újba. 1900 üó, ő szervizelte végig, nyugodt szívvel ajánlja. Nem bántam meg, de továbbra is azt mondom, hogy ennyi területre bőven megteszi bármelyik Mega.
Válasz Drisa #6727. hozzászólásáraSzemmel látható az anyagvastagság, meg ami 1500 pár motorórás tuki, facsapágy de már uj tengelyekkel, első szalmaláda tengelynél csapágy körbeflekkelve a lemez, állítólag javítóprogramos.. Trágya tákolás, magfelhordók alja borotvára kopva, rengeteg repedés mindenhol és 28 misi, 10 misis megahoz is visszalépés a szerkezete, ket evvel idősebb 5xx lexi meg olcsobb is meg semmi ilyesmi hibák. Es a tulaj sem bánta meg.
Válasz feri6 #6723. hozzászólásáraJó döntés volt, a legkisebb ládás lexion is 800 kgmal nehezebb mint legnagyobb ládás tucano.
Válasz szanberg #6725. hozzászólásáraMajd kitalálja vagy nem, aztán azzal kell együtt élni amit választott.
Válasz feri6 #6723. hozzászólásáraHa.kukorica kombájn kell vegyen w650-est, ha még búzára, akkor ott a tucano sem kopik el gyorsan,nyugi.
Válasz Büresz #6722. hozzászólásáraÉn is írtam régebben de pont fordítva van, az ismerősnél az újabbal van gond melynek felülről a magkihordó csöve mint a Lexinek. A régi az tuti nem repednek a lemezei sehol sem a tartóelemek sem, az új sokkal szarabb ahogy elmondja mikor beszélgetünk a gépekről.
Válasz Büresz #6722. hozzászólásáraEz igy van, mikor egymás mellett áll a 2 gép egyértelműen látszik a különbség, hasonló áron... Volt rá idén pár példa.... Tukit mentünk nézni lexion lett.... Bililemez a tuki legutólját nem tudom, na mindegy is.
Válasz feri6 #6721. hozzászólásáraRégebben írták többen hogy az első tuxik elkoptak pár üzemóra alatt a csigáknál. Elgyengített silány minőségű vasbul van.
Válasz Sk Laci #6719. hozzászólásáraAkkor inkább lexiont nézegess...
Válasz RARGAkèny #6710. hozzászólására480
Válasz Rabó001 #6717. hozzászólásáraKöszönöm az ajánlatot, de ettől a kombájntól újabbat szeretnék.
15-20 évre tervezek, ha beválik amit választok.
Válasz Rabó001 #6717. hozzászólásáraLink lemaradt:
https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/szantofoldi-betakaritogep/claas-dominator-108-sl-elado/h_7175227
Semmi érdekem nem fűződik hozzá, csak feldobta az agroinform.
Válasz Sk Laci #6709. hozzászólásáraHol vagy?
Ezt megvehetnéd, szerintem. A helyedben én zsebretenném a 6 milkát, aztán irány. Belealkudni a kukoricaadaptert is ami a képen van.
100-egynéhány sajátra egy ilyen bőven jó lenne.
Mindig is ládás kombájnjaink voltak pontosan a szalma miatt, aztán jöttek hozzánk demózni nagy cr nyuszival is meg S jd vel is és beláttuk hogy ugyanannyi szalma ven egy renden a ládás meg a rotoros után is csak valahogy ránézésre szarabbnak tünik, sőt a bálázósok azt mondták ha ügyesek akkor sokkal jobb a rotoros után bálázni mert az aprítót ki is lehet kapcsolni.
Claas Dominator 370
Válasz feri6 #6711. hozzászólásáraNálam 5 éve ilyen.
Válasz bandigh #6712. hozzászólására
Válasz mtz1221 #6699. hozzászólásáraÁhá! Tehát tucano, egy darab kis átmérőjű egy oldalra dolgozó rotorral. Már értem miért ilyet vett mindenki a környéken.
Válasz barazdabetyar. #6707. hozzászólásáraAmi késik nem múlik.