Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD394.48 FtCHF438.79 FtGBP494.07 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Nem de nem is akarok! Én azt gondolom és látom, valami minél újabb annál szarabb! Ez az összes gépre és autóra értem! Televernek mindent elektronikával és csak tesztelgetik ha elromlik mi is lehet a baja, sok sok pénzért!
Két vagy három nagy fő oka van neki, először aki tervezte külalakilag egy izlés nélküli f...sz, semmi szép érzete, órmótlan a gép! Kettő, televerték elektronikával, három ha műanyag kombi kell akkor előveszem a fiam Bruderét és aratok azzal, szerintem egy félresikeredett műanyag az egész!Kielégítő tömör a válasz???
Miért nem használják folyamatosan??? - nincs mire
Régen nálunk van? -kb 3 éve, lehet 2, passz
Baja volt? - hát láttam már felnyitva hetekig......többször
Használják folyamatosan?-nem
Miket húz? -ih 6-os eke
Mennyi óra van benne? -passz
Hol van helyileg? -Újtelek
Újkora óta ott dolgozik??? -használtan hozták
Most gondolkozom de felenk is van egy commandor,de azt megnem mondom hanyas. Mondjuk az kegyetleneul levan elve,mar regen lattam,de akkor nemis erdekelt,de hat olyan mint a gazdaja csak aratni akar vele javitani meg baszik ra.
Egy ismerősömnek volt régebben 114/116/118 cs, nem emlékszem már rá pontosan. Nincs annyi ékszíj. Csapágyak cseréje anno filléres volt. A legkorábban ment ki és a legkésőbb jött be, bármiből kicsépelte a szemet, legyen az sült vagy vizes kalász. Ő anno 106-ró lépet át erre de ez akkor hatalmas előre lépés volt.
Szerintem is bittang jó gép csak itthon nincs elterjedve. Van kb 2-3 db az országban. Nem tudom, hogy alkatrésze ellátása/készlete mennyire tér el a mega-tól. Ha egyszer megveszed(teljesítmény arányában a legolcsóbb), szerintem nem szabadulsz tőle. Ha ki van pofozva, örök élet +3 nap.
Szia! Én már cseréltem azt a kis csigalevelet, igaz egy Megán. Le ne vedd az ürítőcsigát hozzá! Az alsó derékszöghajtás nyírócsavarját vedd ki, és felfelé a banánhajtóműbe told fel a csigalevelet. Majd a derékszöghajtást bontsad le, és ezután ki lehet venni a csigalevelet. Arra készülj fel hogy ez egy öntvény darab, tehát akármivel nem tudod hegeszteni.
Én kisgyerek korom óta Commandor kombájnt láttam egészen 2009-ig.
A bábolnai állami gazdaságnak volt itt kettő is belőle, igaz egyik az gallyon volt már csak szemetnek állt ott, de a másikon kb 20évig egy kombájnos ült és a legtöbbet vágta a 4000hektáros állami cégnél(ameddig nem privatizálták, mert akkor eladták)
13.000üzemóra volt a gép mérőjében de az utolsó kb 3évben már nem mért a műszer szóval egy 15ezer órás gép volt mikor elvitték.
V6-os merci motor akkor kezdett bomlani, ha egy naptól többet állt és nem dolgozott akkor lekellett engedni belőle a vizet máskülönben telecsurgott egy henger és nembírták beindítani hehe
de amúgy meg aratott végig keményen!
A hidrosztatikája is gyengült már de ment. A cséplő utáni kis dobokkal sosem volt baj, egyszerű rendszer volt, zsírozható csapágyai gyáriak voltak benne.
Amúgy ez egy hegyi változat volt, nagyon régen az automatikus szintezője is működött a vége felé már nem.
A szalmát igen megtörte így nyáron keveset vágott, csak a meszibb táblákat mert volt vagy 10.000juh is meg nagy tojóállomány ésatöbbi, aztán kellett a szalma vastagon. Igaz a régi bálázóknál volt csak gond a szecska felszedése.
Egy robosztus egyszerű igazi kemény vasdarab volt a Commandor, és amúgy a 228-assal búza vágás rekord is van felállítva, nem kicsi teljesítmény.
Ha abban APS lett volna akkor pedig a mostani akarmelyik lexiont picsázná szerintem.
A Commandor egy érdekes rendszer.
Azért tud többet kukoricában mert azok a gépek rendszerek melyekben forgó vakarók továbbítják az anyagot hátra, azokban a kukorica igen szeret lenni, kíméletesen dolgozik annak ellenére, hogy sokkal nagyobb a cséplőút, meg nem tehetetlenül kényszerszerűen lötyög benne a csutka hanem forogva fújatja kifelé hátul.
Plusz a 16000 köbcentis Mercedes motor az egy állat benne, itt nincs kegyelem.
Válasz #1619. hozzászólásra
nekünk is tároló alatt vannak a gépek, nyáron ha nem használjuk még a napon sem hagyjuk kint őket.
ilyenkor javítunk polírozunk csak most hideg van nagyon
A Claas-nál a hybrid a fővonal....Ha így halad még az Avero-ba is az lesz. Ők erre esküsznek. A nyuszi dupla kis rotorost csinált. Ősszel volt hozzá szerencsém. Kukoricában nem volt gond. De a kezelő szerint erős gabonában már fogós. A hybrid lexihez képest. Azonos kategóriáról beszélünk. Volt még náluk egy 9880 i STS..azaz most is ott parkol....mikor az ment a 9m zürn betétes adapterrel az állítólag nyelte cefetül. A nagy lexit 780 ,idén próbálják nyilván. Vagy a nagy Deutz-ot. Még kérdéses. De lehet mindkettőt. Az utóbbi időben az Axial dobos verziók kezdenek előjönni. Igaz az IH nagy mester ebben.. A gép szerkezeti kialakítása a leg jobb szerintem. Legalábbis műszaki szemmel egy letisztult. Gép ! A brazil "oldalakon" mivel szójásak. Főleg az IH-t favorizálják. Minden tekintetben. Még viccelődnek is a fényképeken hogy mennyire kesze kusza a többi gép az IH-oz képest. Ez a domingó (commandor) egy irány volt. Eltértek tőle gondolom a szalmából nem sok mindent hagyott. Igaz mára a bálázók is felnőttek a tört szalmákhoz. Baranyában volt egy, legalább is arról tudok. Ott dicsérték. A domingó sokdobos verzióját. Csak kiöregedett alóluk. Ezért csere, sima lexikre. Mivel akkor a 600-as még igencsak drága volt.
7257 hozzászólás
Válasz #1658. hozzászólásra
Ebben teljesen igazat adok,azert megnezem a 3 dob es egy rotor (nem 2) hogyan dolgozhat.
Válasz #1657. hozzászólásra
Nem de nem is akarok! Én azt gondolom és látom, valami minél újabb annál szarabb! Ez az összes gépre és autóra értem! Televernek mindent elektronikával és csak tesztelgetik ha elromlik mi is lehet a baja, sok sok pénzért!
Válasz #1656. hozzászólásra
Ugy latszik nem kaptal kombajnt kis korodban azert vagy ilyen duhos! Dolgoztal mar vele,mert akkor megertem.
Válasz #1655. hozzászólásra
Két vagy három nagy fő oka van neki, először aki tervezte külalakilag egy izlés nélküli f...sz, semmi szép érzete, órmótlan a gép! Kettő, televerték elektronikával, három ha műanyag kombi kell akkor előveszem a fiam Bruderét és aratok azzal, szerintem egy félresikeredett műanyag az egész!Kielégítő tömör a válasz???
Válasz #1654. hozzászólásra
Miert is?
Válasz #1653. hozzászólásra
Hát én ha lehet kihagyom örökre az tuti!
Na es mit szoltok az uj tucanohoz?
Válasz #1651. hozzászólásra
Miért nem használják folyamatosan??? - nincs mire
Régen nálunk van? -kb 3 éve, lehet 2, passz
Baja volt? - hát láttam már felnyitva hetekig......többször
Válasz #1649. hozzászólásra
Miért nem használják folyamatosan???
pont szántani nemigen valók ezek, lazító Xtárcsa kultivátor kombinált talajművelő vakarók, discripper....ezek fekszenek a hevederesnek
Régen nálunk van?
Baja volt?
Válasz #1646. hozzászólásra
Nem Köblény.
Válasz #1647. hozzászólásra
Használják folyamatosan?-nem
Miket húz? -ih 6-os eke
Mennyi óra van benne? -passz
Hol van helyileg? -Újtelek
Újkora óta ott dolgozik??? -használtan hozták
Bocsánat rosszul írtam!
A 228-as Commandorban 18000köbcentis motor van V10 jeahhhhhhhhh!!!
Válasz #1632. hozzászólásra
Ez király hely!!!
Nagy commandor meg régi challenger
Szabi!
Mesélj már erről a challengerről!
Használják folyamatosan? Miket húz? Mennyi óra van benne? Hol van helyileg?
Újkora óta ott dolgozik???
Válasz #1643. hozzászólásra
Görcsönydoboka ?
Claas Commandor-ok műszaki táblázata
Válasz #1642. hozzászólásra
7000 literes.
Válasz #1641. hozzászólásra
Baranya megye.
Válasz #1640. hozzászólásra
Hány literes ezeknek a magtartály?
Válasz #1640. hozzászólásra
Merre dolgozik?
Válasz #1638. hozzászólásra
Saját gép már 5-éve használjuk komolyabb hiba nemvolt vele ez egy 115cs típusú gép!
Válasz #1636. hozzászólásra
Én is várom a véleményt,ha a tied!Van egy pár eladó,szerintem lehetne alkudni belőlük.
Válasz #1636. hozzászólásra
Mesélj róla
Most gondolkozom de felenk is van egy commandor,de azt megnem mondom hanyas. Mondjuk az kegyetleneul levan elve,mar regen lattam,de akkor nemis erdekelt,de hat olyan mint a gazdaja csak aratni akar vele javitani meg baszik ra.
Válasz #1632. hozzászólásra
Na de azért a CAT sem mai paripa........
Válasz #1633. hozzászólásra
Ami még érdekes volt a 228-nál az idén nekem: munka közben kibaxot halkan szól.
Válasz #1631. hozzászólásra
Egy ismerősömnek volt régebben 114/116/118 cs, nem emlékszem már rá pontosan. Nincs annyi ékszíj. Csapágyak cseréje anno filléres volt. A legkorábban ment ki és a legkésőbb jött be, bármiből kicsépelte a szemet, legyen az sült vagy vizes kalász. Ő anno 106-ró lépet át erre de ez akkor hatalmas előre lépés volt.
Válasz #1628. hozzászólásra
Ez itt van nálunk a faluba
Válasz #1630. hozzászólásra
És az a sok henger ott hátul,nem szorul meg sose?
Válasz #1628. hozzászólásra
Szerintem is bittang jó gép csak itthon nincs elterjedve. Van kb 2-3 db az országban. Nem tudom, hogy alkatrésze ellátása/készlete mennyire tér el a mega-tól. Ha egyszer megveszed(teljesítmény arányában a legolcsóbb), szerintem nem szabadulsz tőle. Ha ki van pofozva, örök élet +3 nap.
Amugy a megak meg a medionok milyen gepek?
Válasz #1627. hozzászólásra
Érdemes volna ilyet venni?106-után?Hány évre lehetne tervezni vele,kis gazdaságba?
Válasz #1626. hozzászólásra
Előbb még mf-es kérdezett de már nem látom a hozzászólását csak spontán bedobok egy képet a commandor belsejéről:
Válasz #1624. hozzászólásra
ebbe nincs banánház meg szöghajtás se mivel új kasznis
a dominátoron mi is így cseréltük
Válasz #1600. hozzászólásra
Szia! Én már cseréltem azt a kis csigalevelet, igaz egy Megán. Le ne vedd az ürítőcsigát hozzá! Az alsó derékszöghajtás nyírócsavarját vedd ki, és felfelé a banánhajtóműbe told fel a csigalevelet. Majd a derékszöghajtást bontsad le, és ezután ki lehet venni a csigalevelet. Arra készülj fel hogy ez egy öntvény darab, tehát akármivel nem tudod hegeszteni.
Válasz #1610. hozzászólásra
Én kisgyerek korom óta Commandor kombájnt láttam egészen 2009-ig.
A bábolnai állami gazdaságnak volt itt kettő is belőle, igaz egyik az gallyon volt már csak szemetnek állt ott, de a másikon kb 20évig egy kombájnos ült és a legtöbbet vágta a 4000hektáros állami cégnél(ameddig nem privatizálták, mert akkor eladták)
13.000üzemóra volt a gép mérőjében de az utolsó kb 3évben már nem mért a műszer szóval egy 15ezer órás gép volt mikor elvitték.
V6-os merci motor akkor kezdett bomlani, ha egy naptól többet állt és nem dolgozott akkor lekellett engedni belőle a vizet máskülönben telecsurgott egy henger és nembírták beindítani hehe
de amúgy meg aratott végig keményen!
A hidrosztatikája is gyengült már de ment. A cséplő utáni kis dobokkal sosem volt baj, egyszerű rendszer volt, zsírozható csapágyai gyáriak voltak benne.
Amúgy ez egy hegyi változat volt, nagyon régen az automatikus szintezője is működött a vége felé már nem.
A szalmát igen megtörte így nyáron keveset vágott, csak a meszibb táblákat mert volt vagy 10.000juh is meg nagy tojóállomány ésatöbbi, aztán kellett a szalma vastagon. Igaz a régi bálázóknál volt csak gond a szecska felszedése.
Egy robosztus egyszerű igazi kemény vasdarab volt a Commandor, és amúgy a 228-assal búza vágás rekord is van felállítva, nem kicsi teljesítmény.
Ha abban APS lett volna akkor pedig a mostani akarmelyik lexiont picsázná szerintem.
Válasz #1605. hozzászólásra
A Commandor egy érdekes rendszer.
Azért tud többet kukoricában mert azok a gépek rendszerek melyekben forgó vakarók továbbítják az anyagot hátra, azokban a kukorica igen szeret lenni, kíméletesen dolgozik annak ellenére, hogy sokkal nagyobb a cséplőút, meg nem tehetetlenül kényszerszerűen lötyög benne a csutka hanem forogva fújatja kifelé hátul.
Plusz a 16000 köbcentis Mercedes motor az egy állat benne, itt nincs kegyelem.
Válasz #1620. hozzászólásra
Akkor azert nez ki ilyen joll a kombinod!
Válasz #1619. hozzászólásra
nekünk is tároló alatt vannak a gépek, nyáron ha nem használjuk még a napon sem hagyjuk kint őket.
ilyenkor javítunk polírozunk csak most hideg van nagyon
Válasz #1618. hozzászólásra
Hat ha megbecsulod a gepet meghalalja azt,nekem az osszes gepem tarolo alatt van meg az is amit nemhasznallok.
Válasz #1617. hozzászólásra
3000 üó motor de mi a széltől is óvjuk, meg ha valami baja van inkább télen kijavítjuk.
Válasz #1616. hozzászólásra
Motor ora mennyi? Javitani valo?
Válasz #1615. hozzászólásra
17-20 ha
Válasz #1614. hozzászólásra
Mennyit tudsz vele learatni a medionnal egy 6 t buzaban?
Válasz #1612. hozzászólásra
a dominátornál ha kellett belementem a co hegesztővel és benne megcsináltam
Válasz #1611. hozzászólásra
Ha géped szép fényes kívülről vigyázz rá, de kilátja a belében hogy hegesztettél rá egy új csigalevelet??????????
Válasz #1608. hozzászólásra
most az egyszer nem akartam hegeszteni, gondoltam túl fényes még ez a gép megérdemel egy újat, komplett.
csak mikor mondták, hogy vegyük le a csigát elment a kedvem.
Válasz #1609. hozzászólásra
A Claas-nál a hybrid a fővonal....Ha így halad még az Avero-ba is az lesz. Ők erre esküsznek. A nyuszi dupla kis rotorost csinált. Ősszel volt hozzá szerencsém. Kukoricában nem volt gond. De a kezelő szerint erős gabonában már fogós. A hybrid lexihez képest. Azonos kategóriáról beszélünk. Volt még náluk egy 9880 i STS..azaz most is ott parkol....mikor az ment a 9m zürn betétes adapterrel az állítólag nyelte cefetül. A nagy lexit 780 ,idén próbálják nyilván. Vagy a nagy Deutz-ot. Még kérdéses. De lehet mindkettőt. Az utóbbi időben az Axial dobos verziók kezdenek előjönni. Igaz az IH nagy mester ebben.. A gép szerkezeti kialakítása a leg jobb szerintem. Legalábbis műszaki szemmel egy letisztult. Gép ! A brazil "oldalakon" mivel szójásak. Főleg az IH-t favorizálják. Minden tekintetben. Még viccelődnek is a fényképeken hogy mennyire kesze kusza a többi gép az IH-oz képest. Ez a domingó (commandor) egy irány volt. Eltértek tőle gondolom a szalmából nem sok mindent hagyott. Igaz mára a bálázók is felnőttek a tört szalmákhoz. Baranyában volt egy, legalább is arról tudok. Ott dicsérték. A domingó sokdobos verzióját. Csak kiöregedett alóluk. Ezért csere, sima lexikre. Mivel akkor a 600-as még igencsak drága volt.