Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.34 FtUSD390.63 FtCHF433.46 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Alapjáraton is és bármilyen fordulaton ugyanúgy csinálj most cseréltünk ékszíjat , ferdefelvonó láncot ,lécekkel az adapteren minden láncot lecseréltünk 40éve aratunk be van állítva minden . Ugyanugy csinálta kopottal mint ujjal , de nagyon csúnyán indul . Ti kiszoktátok kapcsolni az adaptert ürítéskor ,mert mi ki és ilyenkor csatttttt..............
Mit kéne vele csinálni ?
Lehet hogy laza de biztos hogy nem az a baj hanem nekünk is a 208 mega is ezt csinálta.Nem szűkítő kell hanem egy szelep amit be kell rakni a hidrolika cső közzé és mikor rákapcsol az eleje akkor megkapja az olajnyomást és a csapon lehet szabályozni hogy hogy induljon és folyamatosan engedi teljessé a nyomást.De nem úgy kell elképzelni hogy ez sok idő ez csak pillanatok alatt lezajlik csak csattanás nélkül.
Válasz #800. hozzászólásra
Ebben van logika!! Lehet hogy épp a FERDE- felhordó láncod tág de veszettül.. Az könyedén tud ilyen hangot csinálni Pláne kukorica adapternél amit eleve nehezebb hajtani
A véleményeteket szeretném kérni , van egy claas MEDION 340-es konbájnunk és egy MFKA szárzúzós kukorica adapterünk van , nagyon jó állapotú . A kérdésem amikor bekapcsolom az adaptert egy hatalmas nagyot csattan az axiál azt mondta ,tegyünk a hidraulika csőbe szűkítőt , hogy lassabban kapcsoljon kb. 1mm-es juk volt rajta beleszereltem a kapcsolóhoz semmi nem változott . Mit tegyek ?
Ritka lehet mint a fehér holló, de nincs kizárva. Nagyon átt kell azt a gépet nézegetni
de lehet! Én már láttam személyautót 19 évesen és 58 km volt csak benne, nem 58.000, csak sima 58!!!
A CAT C-13-as soha nem volt Common Rail rendszerű. MEUI rendszer (gyakorlatilag elvében ugyanaz mint a VW konszern PDTDI rendszere). Ellenben az egyik legjobb CAT motor a jelenlegi palettából.
Válasz #781. hozzászólásra
Milyenhez kell? Tier II.-es CLJxxxxx, vagy Tier III.-as MBDxxxxx, JSCxxxxx motorszámhoz? Vagy mondj egy gép alvázszámot, az is jó.
#1. hozzászólás, iloz350 küldte be 2013-05-20 11:09:33-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra
S.O.S
Van 1 kis claas mercator 50 kombájnom,de nincs hozzá katalógusom s javítanom kel .
Van mercator 70-75 katalogusom ,mennyire mercator 50? van e hasonlóság vagy tök más ?
Tudna e valaki segíteni ?
Köszönöm :zoli
7261 hozzászólás
ha valaki látott már ilyet felszerelve lefényképezhetné, meg hogy hol lehet beszerezni
Válasz #808. hozzászólásra
Köszönöm
Válasz #798. hozzászólásra
Helló!A szárzúzó kések vágódnak hátra,ahogy megindul a tengely,minden zúzós asztalnál hallani!
Válasz #807. hozzászólásra
nitróval is lehet
Jó napot Kívánok a Claas original festéket milyen higítóval lehet higítani
????
Válasz #805. hozzászólásra
köszönöm előre is
De majd holnap lefényképezem.
Válasz #802. hozzászólásra
nem fényképeznéd le a szelepet? vagy hogy miben van olyan.
Alapjáraton is és bármilyen fordulaton ugyanúgy csinálj most cseréltünk ékszíjat , ferdefelvonó láncot ,lécekkel az adapteren minden láncot lecseréltünk 40éve aratunk be van állítva minden . Ugyanugy csinálta kopottal mint ujjal , de nagyon csúnyán indul . Ti kiszoktátok kapcsolni az adaptert ürítéskor ,mert mi ki és ilyenkor csatttttt..............
Mit kéne vele csinálni ?
Lehet hogy laza de biztos hogy nem az a baj hanem nekünk is a 208 mega is ezt csinálta.Nem szűkítő kell hanem egy szelep amit be kell rakni a hidrolika cső közzé és mikor rákapcsol az eleje akkor megkapja az olajnyomást és a csapon lehet szabályozni hogy hogy induljon és folyamatosan engedi teljessé a nyomást.De nem úgy kell elképzelni hogy ez sok idő ez csak pillanatok alatt lezajlik csak csattanás nélkül.
Válasz #800. hozzászólásra
Ebben van logika!! Lehet hogy épp a FERDE- felhordó láncod tág de veszettül.. Az könyedén tud ilyen hangot csinálni Pláne kukorica adapternél amit eleve nehezebb hajtani
Válasz #798. hozzászólásra
Laza lánc szíjj akármi, meg szorul az adapter is valahol
Válasz #798. hozzászólásra
Alapjáraton is????
A véleményeteket szeretném kérni , van egy claas MEDION 340-es konbájnunk és egy MFKA szárzúzós kukorica adapterünk van , nagyon jó állapotú . A kérdésem amikor bekapcsolom az adaptert egy hatalmas nagyot csattan az axiál azt mondta ,tegyünk a hidraulika csőbe szűkítőt , hogy lassabban kapcsoljon kb. 1mm-es juk volt rajta beleszereltem a kapcsolóhoz semmi nem változott . Mit tegyek ?
Válasz #795. hozzászólásra
Ezt igy kell csak bátran Csak a végén nehogy semmi sem érkezzen..vagy legfeljebb egy ELKE--néni..hasonmás
Válasz #793. hozzászólásra
Én már rég nem hiszek a csodában
Válasz #794. hozzászólásra
Egyik ismerősöm akarja látatlanba behozatni!
Válasz #793. hozzászólásra
Ritka lehet mint a fehér holló, de nincs kizárva. Nagyon átt kell azt a gépet nézegetni
de lehet! Én már láttam személyautót 19 évesen és 58 km volt csak benne, nem 58.000, csak sima 58!!!
Létezik,hogy Claas Lexion 540 2010 évj. 300üó
És 45 mill.(Német)
Válasz #791. hozzászólásra
Igen meg! Most tudtam csak megnézni! Nagyon szépen köszönöm!
Válasz #790. hozzászólásra
Hali!
Megkaptad?
Válasz #789. hozzászólásra
denivex@azet.sk Elore is koszonom!
Válasz #787. hozzászólásra
küldj valami e-mail címet ahova küldhetem.
Válasz #787. hozzászólásra
Akkor én nem tudok segíteni...
SZia. 450-es lexibe van, CLJ02749, ÉVJÁRAT 2003.
Válasz #730. hozzászólásra
Szia!
A CAT C-13-as soha nem volt Common Rail rendszerű. MEUI rendszer (gyakorlatilag elvében ugyanaz mint a VW konszern PDTDI rendszere). Ellenben az egyik legjobb CAT motor a jelenlegi palettából.
Válasz #734. hozzászólásra
Ez így van.
Válasz #781. hozzászólásra
Nekem MBD hez van katalógus...
Válasz #781. hozzászólásra
Milyenhez kell? Tier II.-es CLJxxxxx, vagy Tier III.-as MBDxxxxx, JSCxxxxx motorszámhoz? Vagy mondj egy gép alvázszámot, az is jó.
Válasz #781. hozzászólásra
De van, nekünk az van benne, de abból is van több fajta neked melyik van? milyen évjárat?
Valakinek véletlenul nincs CAT C9 es motorhoz katalógusa?
#1. hozzászólás, iloz350 küldte be 2013-05-20 11:09:33-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra
S.O.S
Van 1 kis claas mercator 50 kombájnom,de nincs hozzá katalógusom s javítanom kel .
Van mercator 70-75 katalogusom ,mennyire mercator 50? van e hasonlóság vagy tök más ?
Tudna e valaki segíteni ?
Köszönöm :zoli
Válasz #778. hozzászólásra
No azért. még a végén megrót volna a régi gazda hogy hova komendáltam a kombájnját, itt megbecsült helye van!!
Válasz #761. hozzászólásra
Így jó lesz Sanyi bátyó
Válasz #776. hozzászólásra
bocs így igaz
Válasz #774. hozzászólásra
118-as V6 lesz az...
Válasz #773. hozzászólásra
Igen csak épp soha nem vágtak vele kukszit, meg az öreg vigyázott rá ahogy mondta Feri bátyó!!
Válasz #772. hozzászólásra
Köszönöm Lala barátom
Válasz #771. hozzászólásra
igen van kint fele órával ,de dupla drágán,Feri bátyánk hozott 90-es 108sl maxit a mega áránál többért
Válasz #754. hozzászólásra
Jó egészséget hozzá, sok "balesetmentes" üzemórát vele!
Gratulálok!
Válasz #770. hozzászólásra
O.K. láttam de 5000 óra,kint meg vannak fele ennyi órával...
Válasz #768. hozzászólásra
a mienk 96-os volt 208-as alvázszámmal ,zöld hassal,és jól eladtuk
Válasz #767. hozzászólásra
Was ist das ferdekamra?????
Válasz #766. hozzászólásra
97-töl szürke alváz,nem jó nepper lenne belöled se...
Válasz #764. hozzászólásra
+ ferdekamra és tartozékai.
Válasz #765. hozzászólásra
az nem 2000-ben az om 906-tal
Válasz #764. hozzászólásra
Meg 97-ben szürke alsó gatya...
Válasz #763. hozzászólásra
bis 1996,és csak a lexion fülke és lépcső
A MegaI és a MegaII között a fülkén kivül mi a különbség
Baujahr bis 2000...
Válasz #761. hozzászólásra
Ha annyit levág mint a mellette álló akkor meg leszek elégedve