Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407.83 FtUSD393.55 FtCHF432.15 FtGBP488.04 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Baxki olyat tudsz kérdezni!!! Ott ember a gépben minden kiderül, nézed a kijelzőt mennyit szór mennyire van a motor terhelve stb, és meglátod mi az optimális sebesség!!
Sziasztok!
Érdeklödnék , hogy szerintetek 5-6 tonás búzában egy Lexion 650-esnek 6,6-os aztalal mi az optimális sebessége aratás közben??? A 7km/h sok szerintetek vagy nem?
Környéken egy ismerősnek van 540-es lexion 1-2éves.
3-4tonnás búzákban szecskázóval a nagy partokon 20liter felett eszik és 5-6km/h-val bír menni felfelé felette fogja a motort múltkor mesélte, találkoztunk salakmotor versenyen
Nekünk cat motoros van, nem mondanám hogy sokat eszik. mi több év átlagában 10-13 literrel takarítottunk be, terméstől függően. Idén meg van 10 literből, egy 30-40q/ha árpában zúzóval együtt, repcében a nagyobb szártömeg miatt 11,5 volt.
Miért mibajod a Cat motorral??? Teljesít meg tart az sokáig!
lehet többet fogyaszt de bánja fene ha minden más tekintetben ottvan a szeren.
Igaz továbbra is aztmondom, hogy a Ferguson-Challenger-Laverda kombájnok odabaxnak már akármelyiknek!
Az olasz vonal is meg a dán is(ami már nem dán csak a gép maradt meg de másho gyártják) amérikairól nem is beszélve...
Ahogy Pintér is megmondta "vannak a piacon igazán jó kombájnok" itt a rugalmasság-üzlet stratégia döntött jah és persze a technológia Ez nagy falat, nagy reklám
Mert a TSZ-ben volt még műhely, ahol megcsináltak ilyeneket. Ma a márkaszervizzel kellene, és amennyire tudom, az IKR még az Axiálnál is jóval drágább. Legalábbis NH-s ismerős erősen szokott káromkodni az áraik miatt.
Lehet, hogy olcsóbb volt a csere.
Nemértem miért félnek a felújításoktól egyébként...
Felhordóláncok, láncok, verőlécek, szíjjak csapágyak. Ez mind cserélhető és árban sem vészesek egy kombájn árához képest.
Persze ha van della vastagon akkor jobb az új, de az első nagyjavítást szerintem még érdemes megtenni, motor ilyesmi ezekben nem kényes általában, nem rohadnak nem mennek gallyra az időtől ha van gazdája.
Válasz #418. hozzászólásra
Meg ha jól tudom kiöregedtek jönnének az első javítások és állítólag az axiál egy komplett műhely kocsit ad szerelővel teljes szezonra nekik .
Gyanítom az ikr rugalmassága.......
Meg ha végignézed fogyasztást is említettek, amin csodálkoztam, mert az nh-k jók kombiban üzemanyagilag erre felénk.
A nagy fergák is így tudtak igazán menni és enni" ,alsó rosta ki...dob...A TX viszont két rostával is tud,tisztítani sem szoktuk...bizony nem ,még a kukoricát sem (és most megnézem a videót,hátha megtetszenek nekem ezek a Claasok
nekem nincsen lassító és most se törte pedig vágtam 14es kukoricát is! annyi a titka az egésznek hogy a gyorsítókosár elejét a gyári beállításnál nagyobbat kell hagyni! az also rostát ki kell dobni és a toklász visszahordót a gyári lemezzel le kell fedni! mert ha toljuk neki visszahordja a dob elé a szemet!
7261 hozzászólás
Válasz #460. hozzászólásra
Jó,csak a kérdés az,hogy 6 ládás Mega,vagy 5 ládás Lexi...
Válasz #457. hozzászólásra
Ha luxus mega kell akkor lexi....
Válasz #455. hozzászólásra
Válasz #453. hozzászólásra
jobb láb a gázon,bal láb a jobb lábon...
Válasz #454. hozzászólásra
Lexi vagy nem lexi-ez itt a kérdés...
Válasz #452. hozzászólásra
tavaly a 7-8t-ba igaz közepesen dőlt volt 5-6 km
Válasz #452. hozzászólásra
Baxki olyat tudsz kérdezni!!! Ott ember a gépben minden kiderül, nézed a kijelzőt mennyit szór mennyire van a motor terhelve stb, és meglátod mi az optimális sebesség!!
Válasz #425. hozzászólásra
Lesz lex?
Válasz #439. hozzászólásra
15-17 liter szecskázóval a 106-os.Termény,és területtől függően.
Sziasztok!
Érdeklödnék , hogy szerintetek 5-6 tonás búzában egy Lexion 650-esnek 6,6-os aztalal mi az optimális sebessége aratás közben??? A 7km/h sok szerintetek vagy nem?
Válasz #449. hozzászólásra
Az levág naponta 30-35 hekit!!
Válasz #448. hozzászólásra
A CK nem evett régen annyit hektáronként!!
Válasz #438. hozzászólásra
Itt meg az idén 11 litereket eszik szecskázva az 560as lexi...Szerintem egy 12,5 literes 360 lovas motortól az több mint jó...
nem azért lehetséges mert énis sokallom, hanem szimplán sokallom és ráveti a gyanú árnyékát arra a tényre hogy lehet valami nincsen rendben
Válasz #445. hozzászólásra
Lehetséges mert énis sokallom, egyébként 660-as asztallal fut
Válasz #444. hozzászólásra
Utánna jön valami maszek azt is meg kell...
Válasz #438. hozzászólásra
Hát nálunk vannak izmos homok partok simán megy fel még rakottan is. Átlagok az elmúlt 4 évből vannak. 20 liter, akkor ott baj van...
Válasz #442. hozzászólásra
Ha csak annyi, akkor minek a lexi??????????? Azt levágja a 310-es medion is kényelmesen 3-4 nap!!
bocs-bocs, hogy itt kérdezek, de most ez a topik pörög... nem tudjátok, kit lehet kérdezni csicseriborsóval kapcsolatban..
Válasz #440. hozzászólásra
kb 50 ha búza árpa napraforgó-kukorica felejtös...
Válasz #438. hozzászólásra
70km-re van a Mátra,itt sik minden...
Válasz #435. hozzászólásra
Mik a fő terményeitek???? Szerintem azt is kell mérlegelni gép vásárláskor!!
Válasz #434. hozzászólásra
A _Rába motor se eszik 12-13-nál többet,pedig az iszákos..
Környéken egy ismerősnek van 540-es lexion 1-2éves.
3-4tonnás búzákban szecskázóval a nagy partokon 20liter felett eszik és 5-6km/h-val bír menni felfelé felette fogja a motort múltkor mesélte, találkoztunk salakmotor versenyen
Válasz #436. hozzászólásra
akkor marad a tovább keresgélés
Válasz #432. hozzászólásra
nincs itt senkinek plusszba
Válasz #430. hozzászólásra
Nagyot nem akarok csak 5 ládásat..
Válasz #433. hozzászólásra
Nekünk cat motoros van, nem mondanám hogy sokat eszik. mi több év átlagában 10-13 literrel takarítottunk be, terméstől függően. Idén meg van 10 literből, egy 30-40q/ha árpában zúzóval együtt, repcében a nagyobb szártömeg miatt 11,5 volt.
Válasz #429. hozzászólásra
Miért mibajod a Cat motorral??? Teljesít meg tart az sokáig!
lehet többet fogyaszt de bánja fene ha minden más tekintetben ottvan a szeren.
Igaz továbbra is aztmondom, hogy a Ferguson-Challenger-Laverda kombájnok odabaxnak már akármelyiknek!
Az olasz vonal is meg a dán is(ami már nem dán csak a gép maradt meg de másho gyártják) amérikairól nem is beszélve...
Válasz #431. hozzászólásra
Szia!!
Amiről telón beszéltünk..tudtál valamit intézni????
Akármerre keresek csak új van és ku... drága...ráadásúl műanyagházas...
Válasz #425. hozzászólásra
Szerintem Mega,egyszerű mint a faék, a Lexi-be kicsit kicsi az oM906,meg az a sok panel
Válasz #425. hozzászólásra
Egy régi motoros mondta nekem valamikor 4-5 évvel ezelőt, tudod vannak a kombájnok ,meg a lexionnok!!!!! De tiéd a döntés!!
Válasz #428. hozzászólásra
Szürke az CAT motoros az még rosszabb...
Válasz #426. hozzászólásra
Azok Perkins motorosok az felejtös...
Válasz #426. hozzászólásra
Az 6 ládás nem öt,meg sütemény.. a szürke 2000-2003ig volt evo...
Válasz #425. hozzászólásra
440-es szürke betűs lexikon és kész!
208 Mega-vagy 430 Lexion ez itt a ...
Elégedett vagyok a Claas Corsar kombájnommal! Csak el ne kiabáljam!
Ahogy Pintér is megmondta "vannak a piacon igazán jó kombájnok" itt a rugalmasság-üzlet stratégia döntött jah és persze a technológia Ez nagy falat, nagy reklám
Válasz #421. hozzászólásra
Mert a TSZ-ben volt még műhely, ahol megcsináltak ilyeneket. Ma a márkaszervizzel kellene, és amennyire tudom, az IKR még az Axiálnál is jóval drágább. Legalábbis NH-s ismerős erősen szokott káromkodni az áraik miatt.
Lehet, hogy olcsóbb volt a csere.
Nemértem miért félnek a felújításoktól egyébként...
Felhordóláncok, láncok, verőlécek, szíjjak csapágyak. Ez mind cserélhető és árban sem vészesek egy kombájn árához képest.
Persze ha van della vastagon akkor jobb az új, de az első nagyjavítást szerintem még érdemes megtenni, motor ilyesmi ezekben nem kényes általában, nem rohadnak nem mennek gallyra az időtől ha van gazdája.
de mindenki döntse el kinek mi éri meg
Válasz #418. hozzászólásra
Meg ha jól tudom kiöregedtek jönnének az első javítások és állítólag az axiál egy komplett műhely kocsit ad szerelővel teljes szezonra nekik .
Válasz #418. hozzászólásra
Gyanítom az ikr rugalmassága.......
Meg ha végignézed fogyasztást is említettek, amin csodálkoztam, mert az nh-k jók kombiban üzemanyagilag erre felénk.
Válasz #415. hozzászólásra
Vajon miért ?
Válasz #413. hozzászólásra
Nem arról volt szó hogy kisebb kombájnok lesznek oda véve a sok kisebb tábla végett???
Válasz #415. hozzászólásra
Válasz #413. hozzászólásra
CX-ek kidobálva..........
Válasz #412. hozzászólásra
A nagy fergák is így tudtak igazán menni és enni" ,alsó rosta ki...dob...A TX viszont két rostával is tud,tisztítani sem szoktuk...bizony nem ,még a kukoricát sem (és most megnézem a videót,hátha megtetszenek nekem ezek a Claasok
Hümmmmmmmm
nekem nincsen lassító és most se törte pedig vágtam 14es kukoricát is! annyi a titka az egésznek hogy a gyorsítókosár elejét a gyári beállításnál nagyobbat kell hagyni! az also rostát ki kell dobni és a toklász visszahordót a gyári lemezzel le kell fedni! mert ha toljuk neki visszahordja a dob elé a szemet!