Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407.83 FtUSD393.55 FtCHF432.15 FtGBP488.04 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Üdv Urak!
Lexion 660-hoz megvettem a kukorica szecskázó készletet, de még nem használtam, idén szeretném.
Aki használt már ilyet, attól kérdezném, hogy mi a gyakorlati tapasztalat? Most lenne időm beszerelni, de napraforgó és szója vágásom is lenne, amiben nem tudom mit csinálna a lassított fordulatú, ritkább, kisebb kések és a beszerelt ponyva.
Napraforgó és szója után rögtön elég sok kukoricát is kéne vágni, ami még vetve lenne idén búzával. Ott nem nagyon lesz idő szerelgetni.
Könyve ilyenről nem ír.
Válasz Ares 826 #6057. hozzászólásáraOtt nincs csak a ferde alatt , mivel ez már hidró akksis. Ott van rajt szerintem a szepel is, amit mondasz, délután megnézem.
Válasz Jakab Gábor #6055. hozzászólásáraA Medin csavarni szoktam a jobb kerék feletti hidraulikus szelepen hogy gyorsabban engedje le az asztalt. A Tukin is van oldalt ilyen szelep???? Ha van csavarjál rajta egy kört kifelé és gyorsabban fogja leengedni az asztalt!
Válasz Jakab Gábor #6055. hozzászólásáraNekem az üritőcsigát szokta egyszer-egyszer lassan nyitni. Olajhűtőt ki szoktam jol fuvatni es megoldodik a gond… probald meg hátha tulmelegedik az olaj.
Válasz Ares 826 #6054. hozzászólásáraEmel rendesen, felfele semmi gond. Sőt lefele is ha eléri a hektár számlálási pozíciót akkor utánna megint normál tempóval teszi meg lefele azt a maradék 20-30 cm-t.
Sziasztok. Valakinek tipp, hogy a TUCANO miért csinál olyat meleg hidraulika olajnál, hogy a vágóasztalt nehezen engedi le. mindegy hogy nyomva tartom a gombot vagy az automatával teszem le. Reggelente még semmi baj, ezért gondolom hogy az üzemmeleg olajnak köze van hozzá!
Válasz B.laca #6047. hozzászólásáraA huntraco cserélt itt, gyári felújítottat hoztak 8 éve 140/db áron+ a szerelés, mert így élt rá 1 év gari, de azóta is azok vannak a gépbe. Mondjuk földmunkagép, de a motor ugyanaz.
Válasz attila83 #6026. hozzászólásáraNem kell túlkomplikálni a dolgokat.Teljesen felemeled,és süllyesztve állítod a kívánt munka magasságot.Így egyforma.
Válasz jozef19 #6032. hozzászólásáraLényegileg ezt írtam én is... Valamikor volt hozzájuk javító készlet, de nálam 106-108-nál is lógott minimálisan a nehezebb bal oldala. Az 5.1-es asztal két oldala is úgy ment egyforma magassában, hogy jobb oldalra kapott 100-120kg plusz súlyt! Így nem kellett az asztalemelő munkahengerekkel játszadozni, mindig bent volt mind a 3!
Válasz Büresz #6037. hozzászólásáraEzen a képen láthatod azt a hosszú csövet,ami le van fogatva bilincsekkel(3) az asztal tetejére!Ahhoz van fogatva a két oldal,ami tartja a motollát,és 1-1 munkahenger emeli két oldalról!Olyan mint a Claas,csak a két oldal össze van kötve!
Válasz jozef19 #6032. hozzászólásáraA jó olyan mint az E512-14!Hosszú cső összeköti a két oldalt!Így mindenféle szelep nélkül egyszerre emel!Sosem rossz!
Válasz gcastle #6029. hozzászólásáraLeirnám,ha tudnám.A baloldali vezérli a másikat elméletileg.Az nekem majdnem új volt,és a jobboldalit mégis kivégezte..
Segítségeteket kérném, egy c450 vágósztal motollaemelő rendszerén kellett hidraulika csövet cserélni. A jobb oldali munkahengeren lévő légtelenítő csavaron keresztül már csak olaj jön, de még mindig nem dolgozika a két munkahenger egyszerre. Hogy lehet a hibát orvosolni?
Válasz kislaszlotamas011 #6015. hozzászólásáraEz a Mega Medion szeleő állító motorja, a nagy cégnél horror áron adják, szerintem mára már megfizethetetlen! 2008 környékén volt 57.000ft tavaly vett egy ismerős már 270.000ft volt az ára! Ha csak kattog "székszorulása" van darabokra kell szedni, de nem olyan egyszerű a dolog mert a kefetartót két kis gumi "pöcs" fogja. a belső menetes rész van össze rohadva a mosástól és a bemenő párától! Merre laksz ha leszeded elhozod egy jó drága konyakért megcsinálom neked. Már többször is szívtam vele régebben!
Válasz kislaszlotamas011 #6015. hozzászólásáraSzar műanyag fogaskerék van benne, azt rágta le. megtaláltam a gyártót hogy rendeljek fogaskereket de nem adtak mert a claasnak adnak csak ki alkatrészt, maradt új komplett rendelése, sok pénzért. Gondolom bőven 100 ezer felett van már az ára?
Válasz Gazda12 #6007. hozzászólásáraToklàszfelhordón mennyi anyag van? Tisztaság? Nyissàl a rostákon, szelet rá aztàn majd làtod. Az is lehet hogy túlcsépelsz, sok törek képződik
Válasz Gazda12 #6007. hozzászólásáraLevegőt a rosták első 1/3-ra irányitani. Rosta toldatot meg kidobni, és csináltatni bele olyan pálcásat mint a zmajoknak van, hogy visszabírjon hullani a szem a visszahordóba. Próbáltad úgy hogy az alsó rosta nagyobbra volt állítva mint a felső kicsivel ??? A rosta toldat meg teljesen kinyitva ???
Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #6013. hozzászólásáraJég is leverheti! Ha már itt tartunk!De hallottam olyat is,ahol a magtár falát megnyomta,és bálabontóval szedték ki! Ki hogy szereti!Volt aki pár nap múlva rakta ki,forgatta meg!Csak nyugodtan,mindenki úgy ahogy szereti!
Válasz medikus #6012. hozzászólásáraÁrpa befülledés? Szerintem éppen az ősziárpa az, aminél mindig van zöld szemek a keréknyomokban, az első néhány napon, de 3-4 nap múlva nem találni a kupacba semmit belőle, beszárad szépen.
A kalászok pedig lepotyognak, ha sokat vár vele, elégette a nap a szárát, egy erősebb szél vagy eső is leverheti.
Ha megérett, raktárban a helye.
Válasz Gazda12 #6011. hozzászólásáraHa összerohad akkor is!? Az árpa különösen hajlamos a befülledésre,a mag héj miatt!Még az ideális is van hogy össze tapad!Akkor aratunk ha törik a szalma!
7261 hozzászólás
Válasz Feri #6060. hozzászólásáraÉrtem. Köszi. Napra, szója esetében csökkentett fordulattal, vagy a gyorsabbikon?
Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #6059. hozzászólásáranaprát,szóját kukorica késekkel szecskázom ponyva nélkül,csak a kukoricánál rakom be aponyvát,Negyed óra,de nem egy emberes munka.
Üdv Urak!
Lexion 660-hoz megvettem a kukorica szecskázó készletet, de még nem használtam, idén szeretném.
Aki használt már ilyet, attól kérdezném, hogy mi a gyakorlati tapasztalat? Most lenne időm beszerelni, de napraforgó és szója vágásom is lenne, amiben nem tudom mit csinálna a lassított fordulatú, ritkább, kisebb kések és a beszerelt ponyva.
Napraforgó és szója után rögtön elég sok kukoricát is kéne vágni, ami még vetve lenne idén búzával. Ott nem nagyon lesz idő szerelgetni.
Könyve ilyenről nem ír.
Válasz Ares 826 #6057. hozzászólásáraOtt nincs csak a ferde alatt , mivel ez már hidró akksis. Ott van rajt szerintem a szepel is, amit mondasz, délután megnézem.
Válasz Jakab Gábor #6055. hozzászólásáraA Medin csavarni szoktam a jobb kerék feletti hidraulikus szelepen hogy gyorsabban engedje le az asztalt. A Tukin is van oldalt ilyen szelep???? Ha van csavarjál rajta egy kört kifelé és gyorsabban fogja leengedni az asztalt!
Válasz Jakab Gábor #6055. hozzászólásáraNekem az üritőcsigát szokta egyszer-egyszer lassan nyitni. Olajhűtőt ki szoktam jol fuvatni es megoldodik a gond… probald meg hátha tulmelegedik az olaj.
Válasz Ares 826 #6054. hozzászólásáraEmel rendesen, felfele semmi gond. Sőt lefele is ha eléri a hektár számlálási pozíciót akkor utánna megint normál tempóval teszi meg lefele azt a maradék 20-30 cm-t.
Válasz Jakab Gábor #6053. hozzászólásáraEmelni emel rendesen vagy azt is lassan csinálja meleg olajnál????
Sziasztok. Valakinek tipp, hogy a TUCANO miért csinál olyat meleg hidraulika olajnál, hogy a vágóasztalt nehezen engedi le. mindegy hogy nyomva tartom a gombot vagy az automatával teszem le. Reggelente még semmi baj, ezért gondolom hogy az üzemmeleg olajnak köze van hozzá!
Válasz szanberg #6050. hozzászólásáraAnno az SV1000 is azt kapta! Majd 20 éve használom! Azért a Kamaz váltó olaj sem rossz, csak nehéz hozzájutni!
Válasz erni #6049. hozzászólásáraWürth drylube
Válasz erni #6049. hozzászólásáraWalter kft-től a ZEP 2000 kenősprayt szeretem a legjobban.
Ki milyen lánckenősprayt használ? Olyan kellene amibe nem ragad bele por, de mégis kenné a láncot.
Válasz B.laca #6047. hozzászólásáraA huntraco cserélt itt, gyári felújítottat hoztak 8 éve 140/db áron+ a szerelés, mert így élt rá 1 év gari, de azóta is azok vannak a gépbe. Mondjuk földmunkagép, de a motor ugyanaz.
Cat C9-es motorhoz hol kapok a legolcsóbban injektort?
Válasz barazdabetyar. #6045. hozzászólásáraA parcella közepén nem túl kellemes módszer
Válasz attila83 #6026. hozzászólásáraNem kell túlkomplikálni a dolgokat.Teljesen felemeled,és süllyesztve állítod a kívánt munka magasságot.Így egyforma.
Válasz jozef19 #6032. hozzászólásáraLényegileg ezt írtam én is... Valamikor volt hozzájuk javító készlet, de nálam 106-108-nál is lógott minimálisan a nehezebb bal oldala. Az 5.1-es asztal két oldala is úgy ment egyforma magassában, hogy jobb oldalra kapott 100-120kg plusz súlyt! Így nem kellett az asztalemelő munkahengerekkel játszadozni, mindig bent volt mind a 3!
Válasz Büresz #6042. hozzászólásáraEgy T idom!!!!
Áhá meg is van. De hidr csőre gondoltam.
Válasz Büresz #6040. hozzászólásáraEgy cső van elágaztatva a 2 munkahengerhez.
Válasz medikus #6039. hozzászólásáraNem lettem sokkal okosabb.
Válasz medikus #6038. hozzászólásáraItt még jobban látható!
Válasz Büresz #6037. hozzászólásáraEzen a képen láthatod azt a hosszú csövet,ami le van fogatva bilincsekkel(3) az asztal tetejére!Ahhoz van fogatva a két oldal,ami tartja a motollát,és 1-1 munkahenger emeli két oldalról!Olyan mint a Claas,csak a két oldal össze van kötve!
Válasz R Sándor #6036. hozzászólásáraAha. Akkor màr tudom.
Válasz Büresz #6035. hozzászólásáraEgyszerű mint a faék
Válasz medikus #6034. hozzászólásáraAz milyen?
Válasz jozef19 #6032. hozzászólásáraA jó olyan mint az E512-14!Hosszú cső összeköti a két oldalt!Így mindenféle szelep nélkül egyszerre emel!Sosem rossz!
Válasz Vinkó #6030. hozzászólásáraAddig rugózik,amig el nem kopik.
Májkrémesdoboz..
Válasz gcastle #6029. hozzászólásáraLeirnám,ha tudnám.A baloldali vezérli a másikat elméletileg.Az nekem majdnem új volt,és a jobboldalit mégis kivégezte..
Válasz kislaszlotamas011 #6015. hozzászólásáraSzedd szét(az orsóházat is) pucold meg,és menni fog.
Válasz attila83 #6026. hozzászólásáraAz a munkahenger megdöglött !
Válasz jozef19 #6028. hozzászólásáraAkkor írd le a jót!
Válasz gcastle #6027. hozzászólásáraEz rossz válasz..
Válasz attila83 #6026. hozzászólásáraHa a javítási szerint csináltad a légtelenítést, akkor lehet a bal oldali munkahengerben lévő szeleppel gond.
Sziasztok!
Segítségeteket kérném, egy c450 vágósztal motollaemelő rendszerén kellett hidraulika csövet cserélni. A jobb oldali munkahengeren lévő légtelenítő csavaron keresztül már csak olaj jön, de még mindig nem dolgozika a két munkahenger egyszerre. Hogy lehet a hibát orvosolni?
Válasz Drisa #6021. hozzászólásáraSzerintem már kérnek érte vagy 300.000 ft!
Válasz kislaszlotamas011 #6015. hozzászólásáraEz a Mega Medion szeleő állító motorja, a nagy cégnél horror áron adják, szerintem mára már megfizethetetlen! 2008 környékén volt 57.000ft tavaly vett egy ismerős már 270.000ft volt az ára! Ha csak kattog "székszorulása" van darabokra kell szedni, de nem olyan egyszerű a dolog mert a kefetartót két kis gumi "pöcs" fogja. a belső menetes rész van össze rohadva a mosástól és a bemenő párától! Merre laksz ha leszeded elhozod egy jó drága konyakért megcsinálom neked. Már többször is szívtam vele régebben!
Válasz medikus #6022. hozzászólásáraDe most erre nincs idő :) addigra a napraforgó is beérik mire legyártják.
Válasz Drisa #6021. hozzászólásáraAkkor le kell gyártatni egy műhelyben!Ma már mindent megcsinálnak!Csak azt nem kell mondani,hogy miben van!!!!
Válasz kislaszlotamas011 #6015. hozzászólásáraSzar műanyag fogaskerék van benne, azt rágta le. megtaláltam a gyártót hogy rendeljek fogaskereket de nem adtak mert a claasnak adnak csak ki alkatrészt, maradt új komplett rendelése, sok pénzért. Gondolom bőven 100 ezer felett van már az ára?
Válasz Gazda12 #6007. hozzászólásáraToklàszfelhordón mennyi anyag van? Tisztaság? Nyissàl a rostákon, szelet rá aztàn majd làtod. Az is lehet hogy túlcsépelsz, sok törek képződik
Válasz Bobo77 #6017. hozzászólásáraHa kattog akkor a csigahajtómű adta meg magát. A régi kombimnál a motolláét tettem fel hirtelen.
Válasz Gazda12 #6007. hozzászólásáraLevegőt a rosták első 1/3-ra irányitani. Rosta toldatot meg kidobni, és csináltatni bele olyan pálcásat mint a zmajoknak van, hogy visszabírjon hullani a szem a visszahordóba. Próbáltad úgy hogy az alsó rosta nagyobbra volt állítva mint a felső kicsivel ??? A rosta toldat meg teljesen kinyitva ???
Válasz kislaszlotamas011 #6015. hozzászólásáraClaas é azzal kiválthatod! Melegszik vagyis forró is? Szedd szét, rozsda lekapar rézpasztával beken aztán müködik mint a doxa….
Válasz kislaszlotamas011 #6015. hozzászólásáraAkkor tekertesd meg!Tekercselővel!
Sziasztok! Ez a villanymotor minek az ablaktörlő motorja? Mivel lehet kiváltani csak kattog nem teker
Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #6013. hozzászólásáraJég is leverheti! Ha már itt tartunk!De hallottam olyat is,ahol a magtár falát megnyomta,és bálabontóval szedték ki! Ki hogy szereti!Volt aki pár nap múlva rakta ki,forgatta meg!Csak nyugodtan,mindenki úgy ahogy szereti!
Válasz medikus #6012. hozzászólásáraÁrpa befülledés? Szerintem éppen az ősziárpa az, aminél mindig van zöld szemek a keréknyomokban, az első néhány napon, de 3-4 nap múlva nem találni a kupacba semmit belőle, beszárad szépen.
A kalászok pedig lepotyognak, ha sokat vár vele, elégette a nap a szárát, egy erősebb szél vagy eső is leverheti.
Ha megérett, raktárban a helye.
Válasz Gazda12 #6011. hozzászólásáraHa összerohad akkor is!? Az árpa különösen hajlamos a befülledésre,a mag héj miatt!Még az ideális is van hogy össze tapad!Akkor aratunk ha törik a szalma!