Válasz Gumóka #7172. hozzászólásáraKell ehhez egy élhajlító,meg egy hengerítő!Nálunk mindez meg van!A lemez elejét a kaszasín alá le kell hajtani!Sajnos nincs fotóm,mikor én csináltam pár éve!
Válasz jozef24 #7165. hozzászólásáraMelegen. De le kell tenni két gerendát párhuzamosan vagy csövet a földre, és bármelyiket kisebb traktorral vagy nagyobb autóval be lehet taposni.
Válasz jozef24 #7165. hozzászólásáraAnnak idején az e 514 es magtartaly alját saválló lemezzel hegesztettem ki . Meg lehet csipegetni sima ok - palcaval, elvileg örök élet, csak ha 1.5 ős acél lemezt akartál beletenni, akkor a saválló lemezből elég az 1 es!
Válasz jozef24 #7165. hozzászólásáraRégen vettem mindkettőből, amelyik a matt volt az ridegebb volt, a fényessel jobb volt dolgozni. Ha jól rémlik a matt a melegen hengerelt, de nem biztos.
Válasz A. Ákos #7162. hozzászólásáraTudtommal csak medire a 450-es, és bizonyos lexikre az 540-es csukható asztalokat rakták, megákon nem jött ki gyárilag.
Válasz A. Ákos #7162. hozzászólásáraA medin is itt kell vezérelni a három gombbal. Kell hozzá elektronika is. Pl. csak akkor engedi összecsukni az asztalt ha a motolla mindkét irányban végálláson van. A csukás miatt nincs plusz hidraulika kör. Viszont van 3 munkahenger, a hátuljában súlyok, a hátsó kerék feltöltve vízzel.
Tudtommal utólag is beépíthető.
Válasz VMisi #7161. hozzászólásáraMedion-on nincs a jobb oldalon mint a Megan. De ha lenne akkor gondolom arra is egy külön hidraulika kör és cső menne de az asztalon csak a három kör van.
Segítséget szeretnék kérni Claas C450 összecsukható vágóasztal működtetéséhez. Claas Medion-hoz vettem és az összecsukás működtetésére lennék kiváncsi. Három hidraulika kör csatlakozik az asztalhoz (mint a normál asztalhoz) amivel a motollát lehet működtetni. Arra lennék kiváncsi, hogy az összecsukás/nyitás vezérlését hogyan lehet működtetni. Nincs külön kihelyezett hidraulika kör+vezérélés a kombájnon. Köszi
Válasz Claastra. #7158. hozzászólásáraÜdv , köszönöm szépen .Igen nagyon ritkán vagy mostanában, régebben a claas ,meg a valtra topikban folyamatosan jelen voltál.
Válasz R Sándor #7155. hozzászólásárabocsi már ritkán járok erre a 330-asban vannak hosszanti csigák is mint annó a 106-osban ,a 310-ben csak egy kersztcsiga van a magtartályban,a
Jó estét
Olyan kérdésem lenne hogy egy 106 Dominátorra fel lehet rakni egy mega elszívóját ami a hűtő elöl szívja el a pelyvát?
Válaszokat előre is köszönöm
Üdv valaki tudja hogy mi a különbség a 310 es medion és a 330 as medion magtartály kialakítása között? Mert az utóbbi több mint egy köbméterrel nagyobb , és az érdekelne hogy ezt hogyan oldották meg. Tatrály magasítással?
Válasz R Sándor #7146. hozzászólásáraNekem elejében volt olyan hogy aratás közben kellett le fel mozgatni, mert előtte meg se bírtam fél állástól feljebb mozdítani.
Kollégák keresek Claas kombájnhoz használt vagy ha lyukas de lehet görbült is az sem gond előkészítő vagy ferde vagy bordás asztalt ki minek nevezi. Teljesen mindegy milyen gépé volt lehet sima dominátor, mega vagy medion vagy lexion vagy tucao asztala is.
Köszönöm a segítséget előre is.
Válasz szanberg #7135. hozzászólásáraHvlpd öntenék oda ahová elég a hlp, lenne belőle +om. Gondolok itt tovább bírná a pumpa, nem melegedne annyira vagy valami más + ???
Válasz VW passat #7125. hozzászólásáraNemcsak a forgó szita. A lemezcsatlakozásoknál az összes kis rést ki kell tömíteni, ahol egy pelyva beférhet. Elég nagy ott. ventillátor vákuuma, egy másfél milis résen megy be. minden aminek nem kellene. A kefe ha megfelelő hosszú a sörtéje és szépen fut, nem engedi be csak a port.
Válasz mtz1221 #7123. hozzászólásáraHogyne lehetne, csak a katalógus szerint annak egészen a váz mellett kellene futnia. Egyet tettem énis, de tobbet nem rakhatok,mert akkor a kulso csapágy már a menetes részen fut.
Más dolog: cserélte e már valaki a harangban lévo kilengos csapágyat? A harangon van egy zsírzófej, logika adja, hogy ott kellene futnia az ujnak, de akkor mi célt szolgál a harang végében lévo kulso zégergyuru? Koszonom
7273 hozzászólás
Válasz Gumóka #7172. hozzászólásáraKell ehhez egy élhajlító,meg egy hengerítő!Nálunk mindez meg van!A lemez elejét a kaszasín alá le kell hajtani!Sajnos nincs fotóm,mikor én csináltam pár éve!

Válasz mtz1221 #7170. hozzászólásáraCső jobb, hogy meglegyen a kb. rádiusz, a csiga miatt nem árt, ha nem jól van kihajtva, az később problémás lehet.
Ha nincs hengerítő, marad a lánghevítés, legegyszerűbb egy ívsablont csinálni hozzá, azzal pontosra be lehet lőni, kevés utómunkával.
Ha meg 5,10-es asztal, kell a két tábla 1500x3000, vagy 3 db 1000x2000, akkorát otthon nem tud hengeríteni, vagy valami cég megcsinálja.
Válasz mtz1221 #7170. hozzászólásáraVagy hengerítővel!



Válasz jozef24 #7165. hozzászólásáraMelegen. De le kell tenni két gerendát párhuzamosan vagy csövet a földre, és bármelyiket kisebb traktorral vagy nagyobb autóval be lehet taposni.
Válasz jozef24 #7165. hozzászólásáraInkább a meleg.
Szilárdabb, tartósabb, kopásállóbb.
Válasz VMisi #7166. hozzászólásáraJól 4émlik, a matt "revés" a meleglemez, a fényes, krómszínű a hideg.
Igazából oda kb. Mindegy melyiket veszi.
Válasz jozef24 #7165. hozzászólásáraAnnak idején az e 514 es magtartaly alját saválló lemezzel hegesztettem ki . Meg lehet csipegetni sima ok - palcaval, elvileg örök élet, csak ha 1.5 ős acél lemezt akartál beletenni, akkor a saválló lemezből elég az 1 es!
Válasz jozef24 #7165. hozzászólásáraRégen vettem mindkettőből, amelyik a matt volt az ridegebb volt, a fényessel jobb volt dolgozni. Ha jól rémlik a matt a melegen hengerelt, de nem biztos.
Egy adapter felujítás előtt állok a kérdés adapter fenéklemeznek melyik a jobb a hidegen vagy a melegen hengerelt lemez?
Válasz A. Ákos #7162. hozzászólásáraTudtommal csak medire a 450-es, és bizonyos lexikre az 540-es csukható asztalokat rakták, megákon nem jött ki gyárilag.
Válasz A. Ákos #7162. hozzászólásáraA medin is itt kell vezérelni a három gombbal. Kell hozzá elektronika is. Pl. csak akkor engedi összecsukni az asztalt ha a motolla mindkét irányban végálláson van. A csukás miatt nincs plusz hidraulika kör. Viszont van 3 munkahenger, a hátuljában súlyok, a hátsó kerék feltöltve vízzel.
Tudtommal utólag is beépíthető.
Válasz VMisi #7161. hozzászólásáraMedion-on nincs a jobb oldalon mint a Megan. De ha lenne akkor gondolom arra is egy külön hidraulika kör és cső menne de az asztalon csak a három kör van.
Válasz A. Ákos #7160. hozzászólásáraA kombájn jobb első kereke felett nincs a 3 gomb? Azzal kell.
Segítséget szeretnék kérni Claas C450 összecsukható vágóasztal működtetéséhez. Claas Medion-hoz vettem és az összecsukás működtetésére lennék kiváncsi. Három hidraulika kör csatlakozik az asztalhoz (mint a normál asztalhoz) amivel a motollát lehet működtetni. Arra lennék kiváncsi, hogy az összecsukás/nyitás vezérlését hogyan lehet működtetni. Nincs külön kihelyezett hidraulika kör+vezérélés a kombájnon. Köszi
Válasz Claastra. #7158. hozzászólásáraÜdv , köszönöm szépen .Igen nagyon ritkán vagy mostanában, régebben a claas ,meg a valtra topikban folyamatosan jelen voltál.
Válasz R Sándor #7155. hozzászólásárabocsi már ritkán járok erre a 330-asban vannak hosszanti csigák is mint annó a 106-osban ,a 310-ben csak egy kersztcsiga van a magtartályban,a
Üdv! Kíváncsiságból egy evion 430-450 mennyibe fájhat? Valaki tud árral szolgálni?
Jó estét
Olyan kérdésem lenne hogy egy 106 Dominátorra fel lehet rakni egy mega elszívóját ami a hűtő elöl szívja el a pelyvát?
Válaszokat előre is köszönöm
Üdv valaki tudja hogy mi a különbség a 310 es medion és a 330 as medion magtartály kialakítása között? Mert az utóbbi több mint egy köbméterrel nagyobb , és az érdekelne hogy ezt hogyan oldották meg. Tatrály magasítással?
Válasz R Sándor #7152. hozzászólásáraSemmi gond. Váljon egészségedre
Válasz medikus #7141. hozzászólásáraEgy kis házi szerkezetet akarok össze eszkábálni belőle, ara kellene.
Válasz R Sándor #7151. hozzászólásáraKépben vagyok,
úgy látszik kocsit sok lett a sör így estére
.
Válasz Sk Laci #7148. hozzászólásáraMedion 310
Válasz R Sándor #7146. hozzászólásáraMegszoktuk kalapálni a mozgató mechanizmust, +wd40, meg még egy ember.
Válasz Sk Laci #7148. hozzászólásáraSemmilyen, de az enyémeknél is meg a többinél is, egyfac a dobhézag állítasa.
Válasz mtz1221 #7147. hozzászólásáraMilyen Claas kombájnod van?
Válasz R Sándor #7146. hozzászólásáraNekem elejében volt olyan hogy aratás közben kellett le fel mozgatni, mert előtte meg se bírtam fél állástól feljebb mozdítani.
Válasz mtz1221 #7145. hozzászólásáraAkkor ha mozgatom fel le akkor kihullik a kosz ? Feltéve ha bírom.
Válasz R Sándor #7144. hozzászólásáraÖsszevan rothadva, tele van porral stb. Én régebben mindig a legfelső pózban állítottam 2 hónapra is le.
Jó estét. Az mitől van hogy a dob hézag állító kart nagyon nehéz mozgatni , főleg felfelé ,?
Válasz mtz1221 #7142. hozzászólásáraÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
Válasz medikus #7141. hozzászólására10 percet azon csúzdázol minden nap, nem lesz aranyered.


Válasz Ares 826 #7140. hozzászólásáraMit akarsz a lépcsős lemezzel?
Kollégák keresek Claas kombájnhoz használt vagy ha lyukas de lehet görbült is az sem gond előkészítő vagy ferde vagy bordás asztalt ki minek nevezi. Teljesen mindegy milyen gépé volt lehet sima dominátor, mega vagy medion vagy lexion vagy tucao asztala is.
Köszönöm a segítséget előre is.
Válasz szanberg #7135. hozzászólásáraKöszönöm, megértettem.
Válasz R Sándor #7136. hozzászólásáraKöszi!
Válasz szanberg #7135. hozzászólásáraHvlpd öntenék oda ahová elég a hlp, lenne belőle +om. Gondolok itt tovább bírná a pumpa, nem melegedne annyira vagy valami más + ???
Válasz tutuj #7134. hozzászólásáraGabona meg egy kicsi
Válasz R Sándor #7133. hozzászólásáraA sima hlp46-os nem egészen jó bele, Hvlpd46-os kell a hidromotorok miatt
Sziasztok!
Segítség kellene, class dominatornál milyen dob hézaggal vágjuk a cirkot.
Előre is köszönöm a válaszokat !
Claas kombájnba pl medion a hidraulika rendszerbe a gyári olajat használjátok. vagy jó bele a Mol-os 46 os hidraulika olaj is ?
Válasz Peti 8310 #7130. hozzászólásáraKöszönöm!
Válasz Peti 8310 #7130. hozzászólásáraEz lemaradt:
A Kombájnbontótól itt lehet megvásárolni a könyveket:
katalogusbazis.hu
Válasz ÁdámZoltán #7129. hozzászólásáraSzia!
Ha papír alapú megfelel akkor őket érdemes keresni:
kombajnbonto.hu
Ez pedig az összes Claas géphez a legfrissebb szoftver, kicsit drágábban:
Claas Doc Agricultural 2.2 parts catalog
Claas tucano 440 kombájnhoz szeretnék alkatrész katalógust venni. Esetleg valaki tudna ebben segíteni merre induljak?
Üdv Medion 310 alsó Rosta hogy jön ki ? Biztos egyszerű csak nekem nem.
Válasz VW passat #7125. hozzászólásáraNemcsak a forgó szita. A lemezcsatlakozásoknál az összes kis rést ki kell tömíteni, ahol egy pelyva beférhet. Elég nagy ott. ventillátor vákuuma, egy másfél milis résen megy be. minden aminek nem kellene. A kefe ha megfelelő hosszú a sörtéje és szépen fut, nem engedi be csak a port.
108 Maxi-nál a forgó szita kefe hibája miatt rakódhat így el a hűtő? Van különbség a gyári és utángyártott között?
Válasz mtz1221 #7123. hozzászólásáraHogyne lehetne, csak a katalógus szerint annak egészen a váz mellett kellene futnia. Egyet tettem énis, de tobbet nem rakhatok,mert akkor a kulso csapágy már a menetes részen fut.
Más dolog: cserélte e már valaki a harangban lévo kilengos csapágyat? A harangon van egy zsírzófej, logika adja, hogy ott kellene futnia az ujnak, de akkor mi célt szolgál a harang végében lévo kulso zégergyuru? Koszonom