Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD394.79 FtCHF438.21 FtGBP494.32 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz atisgyulai #5805. hozzászólásáraIgaz nem Claas,de én gyártottam nem is egy forgó szitát E 514 re!Abban is van álló leválasztó lemez! Dominatort is alakítottam át ilyen megoldásra,egyik barátomnak!
Válasz VMisi #5804. hozzászólásáraNincs elszívó. Az még bontottan is qrva drága.
Azért akarok, hogy alul ledobja a töreket.
Így nem sok értelme van a forgó szitának.
Válasz Hypolit #5803. hozzászólásáraHa lenne pontos minta, én is megcsinálnám. De még látni sem láttam, csak a könyvben.
Így minden méret nélkül .....
Óvatosan kell vele bánni, mert ha valami miatt összegabajodik a szitával, az még drágább (többszörösen 6 számjegyű) mulatság lesz.
Válasz atisgyulai #5798. hozzászólására108 as hagyományosra nem tudod felszerelni csak komplett szitacserével, a 108 asnak forog a tengely, megáké meg áll és a szita 1-1 y csapággyal van két végén meg csapágyazva.
Sziasztok!
108-as dominátorhoz keresek fogó dobszitába törekleválasztó. (legegyszerűbben így tudnám megfogalmazni).
A képen látható alkatrészeit, de legfőképpen az ötös számút.
Elvileg a 98-asban, és megákban van ez a méret.
Új vagy bontott/használt.
Alkatrész kereskedések elérhetősége is jöhet, ahol elvileg kaptó. (axialon kívül)
Válasz Lackó #5790. hozzászólásáraNe fossál a magasnyomású rendszertől, ha fasza gázolaj van vele itatva és cserélgeted a szűrőket időben nem lesz vele gond! Közel 4000 óra lesz a mociban és nincs vele semmi gond, remélem nem is lesz mert sokáig szeretném a gépet még használni!
Válasz Lackó #5794. hozzászólására370-em van ,de csak nagyobb ló,a bele ugyanaz,csak megkapta a medion urítőcsigáját,és ellentétes rozstarázását egyszerüsítve ennyi
Válasz Claastra. #5792. hozzászólásáraClaastra., amúgy tapasztalatok a 360assal? Neked volt is / van is ha jól emlékszem? Egy kaptafa a 208cal, vagy van amire külön oda kell figyelni?
Válasz Feri #5786. hozzászólására2015 cruis-pilot utánna jőtt,de jónak tartom a crp-t.manuálisan már nem tudod kontrollálni a mindenkori valós teljesítményt
Válasz Devyd #5785. hozzászólására2000 üóránál vásároltam a gépet,2500üó-nál 1db injektor csere,400e+fa.nemtudom minősiteni az előző használó üzemanyag-paramétereit,MANAXOS gép volt.
Válasz Feri #5784. hozzászólásáraEz már komoly teljesítmény.
Mikori évjárat?
Cruise Pilot-os?
Milyen gondok voltak vele, ha voltak?
Illetve a Cater motort se dícséri mindenki, ezzel tapasztalat?
Válasz Devyd #5782. hozzászólásáraS-600 szója,Csukós 8-as Conspeed,csukós 8-as NAS
6,6 Varió.
teljesitményről:Van 1 30ha-s táblám ezt már mindenféle kultúrában arattam,álltalában 1 hosszú müszak alatt befejezem.
Volt rá példa,hogy kukoricában 1 nap alatt erről a tábláról 3300q száritottnak megfelelő mennyiséget küldtem be.550-600l gázolaj felhasználásával.
Válasz VMisi #5777. hozzászólásáraAhogy írta kiveszi a rostákat, és valószínű van neki egy méter hosszú kifujó pisztolya. Én is azzal szoktam a dobot oldalról tisztítani a szerelő ablakon keresztül!
Válasz VMisi #5773. hozzászólásáraÉn rázóasztalnak hívom...Bordáról bordára ki szoktam fúvatni!Ha csillaggarázsban áll a gép akkor a magtartályon keresztül beázik és pont ezen az asztalon áll meg a víz...(persze rosták mindig ki télre nálam). Ez a kibelezés már tavaly előtt volt. Ráértünk és rendesen átnéztük...Inkább tavasszal így mint aratáskor belebújni 50 fokban persze ettől még előfordulhat ilyen is...
Válasz Bobo77 #5771. hozzászólásáraElőkészítőasztal a pontos neve, ami a rosták előtt van. Valakinek bele volt rozsdásodva, ezért néznénk meg és lekezelnénk ha kell.
A lexiken már műanyagból vannak ezek.
Válasz Bobo77 #5768. hozzászólásáraA ferde láncokon kívül a klíma és az ürítőcsiga ékszíját akarjuk kicserélni. Egyszer ürítés közben félreugrott az ürítő duplaszíj, hát volt ijedség a nagy füsttől!
A szezon végén kiment a fülkeventilátornak az előtét ellenállása, így csak a legnagyobb fokozat volt, azt kell még kicserélnem.
Régóta ki szeretnénk venni a dob utáni tálcákat megnézni. Vettétek már ki?
Válasz VMisi #5761. hozzászólásáraAzért lett gyári hogy ne legyen rossz tapasztalatom! A felkészülés Olaj és szűrő cserék valamint átnézés... Nem tervezek semmi komolyat...Te?
Válasz Jakab Gábor #5755. hozzászólásáraJó estét, talán tudok segíteni. Hasonló problémával küszködtünk mi is a 3126 b motorunkal. Hidegindítózás, indításkor fehér füst, napközben viszont már pöcc-röff indult. Ha küld egy elérhetőséget felhívom.
7257 hozzászólás
Válasz atisgyulai #5805. hozzászólásáraIgaz nem Claas,de én gyártottam nem is egy forgó szitát E 514 re!Abban is van álló leválasztó lemez!
Dominatort is alakítottam át ilyen megoldásra,egyik barátomnak!
Válasz VMisi #5804. hozzászólásáraNincs elszívó. Az még bontottan is qrva drága.
Azért akarok, hogy alul ledobja a töreket.
Így nem sok értelme van a forgó szitának.
Válasz Hypolit #5803. hozzászólásáraHa lenne pontos minta, én is megcsinálnám. De még látni sem láttam, csak a könyvben.
Így minden méret nélkül .....
Óvatosan kell vele bánni, mert ha valami miatt összegabajodik a szitával, az még drágább (többszörösen 6 számjegyű) mulatság lesz.
Válasz atisgyulai #5798. hozzászólásáraVan hozzá elszívód is? Miért akarsz ilyet felszerelni?
Válasz atisgyulai #5802. hozzászólásáraJó bádogos vagy karosszéria lakatos simán kihajlítja lemezből.
Válasz feri6 #5800. hozzászólásáraVX, ugyan olyan mint a megáké!
Válasz gabi86 #5799. hozzászólásáraKöszi, nézem!
Válasz atisgyulai #5798. hozzászólására108 as hagyományosra nem tudod felszerelni csak komplett szitacserével, a 108 asnak forog a tengely, megáké meg áll és a szita 1-1 y csapággyal van két végén meg csapágyazva.
Válasz atisgyulai #5798. hozzászólásárahttp://www.fobotraktor.hu/
Sziasztok!
108-as dominátorhoz keresek fogó dobszitába törekleválasztó. (legegyszerűbben így tudnám megfogalmazni).
A képen látható alkatrészeit, de legfőképpen az ötös számút.
Elvileg a 98-asban, és megákban van ez a méret.
Új vagy bontott/használt.
Alkatrész kereskedések elérhetősége is jöhet, ahol elvileg kaptó. (axialon kívül)
Válasz Lackó #5790. hozzászólásáraNe fossál a magasnyomású rendszertől, ha fasza gázolaj van vele itatva és cserélgeted a szűrőket időben nem lesz vele gond! Közel 4000 óra lesz a mociban és nincs vele semmi gond, remélem nem is lesz mert sokáig szeretném a gépet még használni!
Válasz Lackó #5793. hozzászólásáraA motortol nem kell félni a mediont 8000körül adtuk el csak olaj és ékszíjcsere volt
Válasz Lackó #5794. hozzászólására370-em van ,de csak nagyobb ló,a bele ugyanaz,csak megkapta a medion urítőcsigáját,és ellentétes rozstarázását egyszerüsítve ennyi
Válasz Claastra. #5792. hozzászólásáraClaastra., amúgy tapasztalatok a 360assal? Neked volt is / van is ha jól emlékszem? Egy kaptafa a 208cal, vagy van amire külön oda kell figyelni?
Válasz Claastra. #5792. hozzászólásáraKöszönöm mindkettőtöknek! Akkor ezt nem tudjuk kikerülni
Válasz Lackó #5790. hozzászólásáraBocsi de a 360 Mega az már mind OM906-al jött ,a mega 208vége is már azzal KB 2000töl
Válasz Lackó #5790. hozzászólásáraHa jól tévedek,a 4-el kezdödö motorok 99-ben jöttek ki...
Vinkó! Hol vagy? Talán egy kérdéssel vissza tudlak hozni ide a fórumra, persze más is válaszolhat.
Melyik évjárattól került ki a 360as megákból az adagoló, ill. a magasnyomású rendszer be?
Ugyanitt, akit érdekel Mega 208 I, családi gazdaságból, patent állapotban, de nem kevés üzemórával, az jelentkezzen.
Egy kis fejtágítás
Válasz Feri #5787. hozzászólásáraÉrtem.
Köszi az infókat!
Válasz Feri #5786. hozzászólására2015 cruis-pilot utánna jőtt,de jónak tartom a crp-t.manuálisan már nem tudod kontrollálni a mindenkori valós teljesítményt
Válasz Devyd #5785. hozzászólására2000 üóránál vásároltam a gépet,2500üó-nál 1db injektor csere,400e+fa.nemtudom minősiteni az előző használó üzemanyag-paramétereit,MANAXOS gép volt.
Válasz Feri #5784. hozzászólásáraEz már komoly teljesítmény.
Mikori évjárat?
Cruise Pilot-os?
Milyen gondok voltak vele, ha voltak?
Illetve a Cater motort se dícséri mindenki, ezzel tapasztalat?
Válasz Devyd #5782. hozzászólásáraS-600 szója,Csukós 8-as Conspeed,csukós 8-as NAS
6,6 Varió.
teljesitményről:Van 1 30ha-s táblám ezt már mindenféle kultúrában arattam,álltalában 1 hosszú müszak alatt befejezem.
Volt rá példa,hogy kukoricában 1 nap alatt erről a tábláról 3300q száritottnak megfelelő mennyiséget küldtem be.550-600l gázolaj felhasználásával.
Válasz Szabi. #5776. hozzászólásáraSzerintem ez nem akkora hír hogy itt foglalkozzunk vele!
Válasz Feri #5781. hozzászólásáraŐszi árpa, búza, repce?
Szotyi asztalod van hozzá?
Kukorica?
Válasz Devyd #5780. hozzászólásáraNekem ilyen van.milyen kultúrára vagy kiváncsi?
Valakinek van itt a fórumon Lexion 660-as Cater motoros?
Teljesítménybe mit lehet várni tőle? V660-as asztallal.
Illetve mire kell jobban odafigyelni?
Válasz VMisi #5777. hozzászólásáraAhogy írta kiveszi a rostákat, és valószínű van neki egy méter hosszú kifujó pisztolya. Én is azzal szoktam a dobot oldalról tisztítani a szerelő ablakon keresztül!
Sziasztok! Véleményekre tapasztalatokra lennék kíváncsi lexion 580-rol. Típus hibái? mire kell figyelni?
Válasz Bobo77 #5775. hozzászólásáraHogy férsz oda kifújni?
Miért veszed ki a rostákat?
Válasz VMisi #5773. hozzászólásáraÉn rázóasztalnak hívom...Bordáról bordára ki szoktam fúvatni!Ha csillaggarázsban áll a gép akkor a magtartályon keresztül beázik és pont ezen az asztalon áll meg a víz...(persze rosták mindig ki télre nálam). Ez a kibelezés már tavaly előtt volt. Ráértünk és rendesen átnéztük...Inkább tavasszal így mint aratáskor belebújni 50 fokban persze ettől még előfordulhat ilyen is...
Válasz Claastra. #5770. hozzászólásáraKutyaólas az enyém, csak 7800 liter.
Válasz Bobo77 #5771. hozzászólásáraElőkészítőasztal a pontos neve, ami a rosták előtt van. Valakinek bele volt rozsdásodva, ezért néznénk meg és lekezelnénk ha kell.
A lexiken már műanyagból vannak ezek.
Jól kibeleztétek! Miért kellett ennyire?
Válasz Bobo77 #5771. hozzászólásáralehet az utóverőkre gondolt
Válasz VMisi #5769. hozzászólásáraMilyen tálcákra gondolsz?
Válasz Jakab Gábor #5764. hozzászólásáraA tied fúggőlegesre nyílik?
,mert azok a 8500asok,a kutyaólasok meg 7800
Válasz Bobo77 #5768. hozzászólásáraA ferde láncokon kívül a klíma és az ürítőcsiga ékszíját akarjuk kicserélni. Egyszer ürítés közben félreugrott az ürítő duplaszíj, hát volt ijedség a nagy füsttől!
A szezon végén kiment a fülkeventilátornak az előtét ellenállása, így csak a legnagyobb fokozat volt, azt kell még kicserélnem.
Régóta ki szeretnénk venni a dob utáni tálcákat megnézni. Vettétek már ki?
Válasz VMisi #5761. hozzászólásáraAzért lett gyári hogy ne legyen rossz tapasztalatom! A felkészülés Olaj és szűrő cserék valamint átnézés... Nem tervezek semmi komolyat...Te?
Válasz Jakab Gábor #5766. hozzászólásáraAzt nem is vitatom az kb úgy van a liter alapján is,
Válasz feri6 #5765. hozzászólásáraLehet hogy igazad van a literben, de a súlyok jók,mert kimértem őket.
Válasz Jakab Gábor #5764. hozzászólására520 as lexi tartálya 7800 liter.
Válasz picus #5763. hozzászólására8500 literes. Kb 60 q nyers kukorica fér bele és 65q búza.
Válasz Jakab Gábor #5759. hozzászólásáraLenne meg egy kerdesem,h hany literes a magtartaj? :D
Válasz F-A-R-M-E-R \ #5753. hozzászólásáraNem hiszem, hogy évben kell mérni, inkább üó-ban. Szerintem ez még eredeti, 18 éves és kb 1300 csépelt óra.
Válasz Bobo77 #5751. hozzászólásáraVolt rossz tapasztalatod utángyártottal?
Nálad mi lesz a felkészülés?
Válasz Karesz78 #5758. hozzászólásáraIgen ezek a jelenségek nálam is, stimmel! 20/9743-615
Válasz picus #5756. hozzászólásáraIgen Cat 3126 B.
Válasz Jakab Gábor #5755. hozzászólásáraJó estét, talán tudok segíteni. Hasonló problémával küszködtünk mi is a 3126 b motorunkal. Hidegindítózás, indításkor fehér füst, napközben viszont már pöcc-röff indult. Ha küld egy elérhetőséget felhívom.