Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD393.86 FtCHF436.49 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Vinkó 75 #5454. hozzászólásáraSzilenteket 3 évet kell cserélni, nem megvárni mire szét megy. Nekünk sima volt 3000-3500 hektár körül hullott szét a rosta, tök új kellett bele.
Válasz Drisa #5452. hozzászólásáraMásnál más a gyengébb pont. A 3d...kicsit jobban eheti. Mivel a sima verziókban eddig,többet bír. Valamint a megdöglő szilentek sem tesznek jót neki. Mire észre veszi a pilóta cibálta eleget.
Válasz jozef24 #5448. hozzászólásáraA cégnél van egy kB. 10 éves 650 - es Lexion, évi 500-600 ha vág, búza kukorica napraforgó repce meg kevés borsó, még nem kellett cserélni.
Válasz jozef24 #5448. hozzászólásáraSok tényezőtől függ, de elméletileg több ezer hekit, de már szerintem az új gépek nem olyan tartósak mint 25-20 évvel ezelőtt!
Válasz jozef19 #5446. hozzászólására
Nem volt mert akkor még homokozni se tudtam, de amit a tengelynél mutatott tárgyal azzal mérte a fordulatát hogy megvan-e amennyinek kell lennie.
Válasz Büresz #5442. hozzászólásáraNekem meg az rémlik,mikor jött a claas germán service a kolhozba,30 egynéhány éve,ott a szalmaláda tengelynél matatott valamit egy müszernek látszó tárggyal...
Válasz medikus #5439. hozzászólásáraŐ írta, hogy pont dupla a padló meg az alapjárat is.
Ha pont dupla, akkor két mágnesnek kell lenni. Vagyis gondolom én, hogy mágneses a szenzor.
Válasz Ares 826 #5432. hozzászólásáraMegnéztük a jeladot vezetéket is mindent .
A másik 204esből átellenörizve az alapjaratot a max fordulatot igazából mindenből pont a fele . Tehát Jol mér csak osztani kell 2vel ????
Válasz atisgyulai #5434. hozzászólásáraOtt van kettővel vissza a gond amit leírtam, járd végig az utat és szerintem megjavul a hiba ne bénázzál vazeeeeeeeeeee!
Válasz Mercso1108 #5431. hozzászólásáraÜdv!
Én még nagyon új claas-os vagyok, de azt azért észrevettem, hogy az pont dupla motorfordulatot jelez.
Jeladó környékén nincs valami, amitől duplázhat?
Válasz Mercso1108 #5431. hozzászólásárahát az az érték az tényleg nem valós, minden csatlakozást végig kell nézni először, de az is lehet hogy a főtengely fordulatszám adója reccsent össze. Szereld ki a hátsó jeladót az ékszíj tárcsától ahol a lindét tekeri a szíj cseréld ki pl. a szelelőjével és ha az volt a gebe akkor jó lesz a jel és jól fog mutatni!
Sziasztok!
Class Mega 204-és boardinformator miért lehet az hogy a max fordulaton 5270et mutat tudja valaki hogy kell beállítani ,hogy normál értéket mutasson ? Megvan a mágnes stb . Köszönöm előre is
Válasz Ares 826 #5426. hozzászólásáraAz új generátor tárcsa átmérő 77 mili így csak 7272 lesz a fordulat percenként, remélem így tovább fogja bírni a gencsi de elsősorban a csapágyak és a szénkefe meg a kommutátor részek is!
Válasz Ares 826 #5425. hozzászólásáraMa rámértem a tárcsa átmérőjére, 250 mili az átmérő a főtengelyen a gencsin pedig 54 mili! Azt jelenti a történet hogy 2250-es motor fordulaton 1042 forog a gencsi percenként! Na akkor kérdezem és az okos mérnöktől hogy ennek mi a fasom értelme van azon kívül hogy állandóan össze fossa magát a generátor??????????
Válasz medikus #5424. hozzászólásáraAz is elég lesz szerintem, de meg kell mérni hogy mekkora is pontosan a főtengely tárcsa átmérője! Az is érdekes hogy a merci moci gencsije ugyan az mint a JD több gépé is, dobozon rajta Merci JD és még egy valami de arra nem emlékszem pontosan még mihez jó!
Úgy néz ki megoldódott a problémám, kaptam komplett generátort és láss csodát a tárcsa ami rajta van átmérőben 77 mili nem pedig 54 milis. Azt gondolom így nem fog annyi forogni hogy szarrá kergesse a motor a generátort és így talán tovább bírja majd! Egy hosszabb bordás szíj kell rá de azt gondolom így tuti lesz a dolog. A tárcsát kintébb kell hozni 1,5 milit ahogy mértem és jó lesz szerintem. Tanácsolom mindenkinek cserélje a gencsiket miután tönkre mennek a következő alkalomnál!
Válasz mtz1221 #5418. hozzászólásáraBontottam már JD 8120-ast. Gyárilag Made in Russia csapágyakkal. Keletre mindegy...5 évente gépet cserélnek. Nem hiszem hogy Német tulaj szintén ilyen silány minőséget kap. Mindegy milyen márkáról van szó.
Válasz Vinkó 75 #5416. hozzászólásáraEgyik ismerős a temerini csapágy gyárban dolgozik,akik begyártanak az skf-nek is.Első pár fuvar után szóltak nekik hogy valami nincs rendben mert sok típus túl teljesíti a várható életartamot.
Válasz mtz1221 #5415. hozzászólásáraMár a JD vetőgépbe is bele van öntve hogy Kína. Van itt minden féle. De a prémiumnak feltüntetett is széthullott rövid idő alatt még egy új gépben is. Át vagyunk baszcsizva rendesen. Van olyan Nyugati gyártó kinek a pótalkatrésze(eredeti) jobban kopik,mint egy Keleti gyártású vasé.
Válasz Ares 826 #5411. hozzászólásáraMindig műanyag porvédőset veszek,az meg kis hegyes késsel gond nélkül kijön.Gömbölyűkön meg szokott lenni kis luk,amit egy nagy fecskendővel tele lehet nyomni. Inas/iskolás koromban 1000 meg kenettek velem vas porvédőset is.Volt egy nagy kúp/tölcsér esztergálva aminek az aljából egy menetes szár állt felfelé.Bele tetted a csapácsat alátétet rá szárnyas anyával,tölcsér aljára meg volt zsírzó szem bele rakva.Akkor nagyon utáltam,de most mindent megtöltök mert 3 X-a csapágy életaratamát.
Válasz mtz1221 #5409. hozzászólásáraAz a baj ezzel az ötlettel hogy nagyon nehéz kivenni azt a porvédőt úgy hogy ne sérüljön meg még ici-pici csavarhúzóval is! Vákummal lenne az igaz, de azt nehéz összehozni, esetleg kemény ütögetéssel egy kemény vasdarabhoz a szélét talán úgy kiesik magától!
Válasz Szabi. #5408. hozzászólásáraC3-az megnövelt radiáli hézagot jelent.Ki kell venni az újból a porvédőt és tele nyomni kék nagyfordulatú csapágyzsírral.Vagy a sarokcsiszolókba való zsírral.
7257 hozzászólás
Sziasztok! Medionba keresek pótülést (gyerekeknek) ha valaki tud elfogadható áron az írjon!
Válasz bandigh #5453. hozzászólásáraOtt más kopik mint állat, az ürítő csiga lánc, a ferde hajtó lánc 3 évente kuka.
Válasz Vinkó 75 #5454. hozzászólásáraSzilenteket 3 évet kell cserélni, nem megvárni mire szét megy. Nekünk sima volt 3000-3500 hektár körül hullott szét a rosta, tök új kellett bele.
Válasz Drisa #5452. hozzászólásáraMásnál más a gyengébb pont. A 3d...kicsit jobban eheti. Mivel a sima verziókban eddig,többet bír. Valamint a megdöglő szilentek sem tesznek jót neki. Mire észre veszi a pilóta cibálta eleget.
Válasz Drisa #5452. hozzászólásáraTök érdekes, mert pl egy jd, ős wts-nél a duplájánál is gyári rosta, gyári magfelhordólánc, stb
Válasz jozef24 #5448. hozzászólására3000-3500 hektár kb. utána lamella tartó pálcák elkopnak és kihullanak a sorok.
Válasz jozef24 #5448. hozzászólásáraA 3d rosta nálunk sokat van használva,2800 cséplőóránál cseréltem a rostákat
Válasz jozef24 #5448. hozzászólásáraA cégnél van egy kB. 10 éves 650 - es Lexion, évi 500-600 ha vág, búza kukorica napraforgó repce meg kevés borsó, még nem kellett cserélni.
Válasz jozef24 #5448. hozzászólásáraSok tényezőtől függ, de elméletileg több ezer hekit, de már szerintem az új gépek nem olyan tartósak mint 25-20 évvel ezelőtt!
Egy uj kombájn lamellás rosta hány hektárt bir ki vegyes körülmények között.
Válasz jozef19 #5446. hozzászólására
Nem volt mert akkor még homokozni se tudtam, de amit a tengelynél mutatott tárgyal azzal mérte a fordulatát hogy megvan-e amennyinek kell lennie.
Válasz Büresz #5445. hozzászólásáraNálatok is volt a fickó,zsir új Omega Caraván 2.3 TD.vel,akkor bocsesz...
Válasz jozef19 #5444. hozzászólásáraPont ezt írtam le.
Válasz Büresz #5442. hozzászólásáraNekem meg az rémlik,mikor jött a claas germán service a kolhozba,30 egynéhány éve,ott a szalmaláda tengelynél matatott valamit egy müszernek látszó tárggyal...
Válasz medikus #5439. hozzászólásáraŐ írta, hogy pont dupla a padló meg az alapjárat is.
Ha pont dupla, akkor két mágnesnek kell lenni. Vagyis gondolom én, hogy mágneses a szenzor.
A max fordulatot a szalmarázóláda tengely fordulatához kell igazítani, ami minimum 220/perc ha jól rémlik.
Válasz medikus #5439. hozzászólásáraNekem 2450 max a fordulat, az elektromos gáz megoldása van a motornak!
Válasz medikus #5439. hozzászólásáraIgen, az om366-os motornak annyi a fordulata teljes gázon.
Válasz Tomi81 #5438. hozzászólására2600-at forog a motor?
Válasz Mercso1108 #5436. hozzászólásáraJól mondja atis, nincs ott valami amitől dupláz? Kicsit fura, hogy pont dupla fordulatot mutat.
Válasz Ares 826 #5432. hozzászólásáraKérdőjelek helyett kettőspontot akartam
Köszi a segítséget.
Válasz Ares 826 #5432. hozzászólásáraMegnéztük a jeladot vezetéket is mindent .
A másik 204esből átellenörizve az alapjaratot a max fordulatot igazából mindenből pont a fele . Tehát Jol mér csak osztani kell 2vel ????
Válasz atisgyulai #5434. hozzászólásáraOtt van kettővel vissza a gond amit leírtam, járd végig az utat és szerintem megjavul a hiba ne bénázzál vazeeeeeeeeeee!
Válasz Mercso1108 #5431. hozzászólásáraÜdv!
Én még nagyon új claas-os vagyok, de azt azért észrevettem, hogy az pont dupla motorfordulatot jelez.
Jeladó környékén nincs valami, amitől duplázhat?
Válasz Ares 826 #5432. hozzászólásáraKiprobalom ! Köszi
Válasz Mercso1108 #5431. hozzászólásárahát az az érték az tényleg nem valós, minden csatlakozást végig kell nézni először, de az is lehet hogy a főtengely fordulatszám adója reccsent össze. Szereld ki a hátsó jeladót az ékszíj tárcsától ahol a lindét tekeri a szíj cseréld ki pl. a szelelőjével és ha az volt a gebe akkor jó lesz a jel és jól fog mutatni!
Sziasztok!
Class Mega 204-és boardinformator miért lehet az hogy a max fordulaton 5270et mutat tudja valaki hogy kell beállítani ,hogy normál értéket mutasson ? Megvan a mágnes stb . Köszönöm előre is
Válasz ...:::Pisti:::... #5428. hozzászólásáraOké rájöttem az 10042 a fordulat, köszi.
Válasz ...:::Pisti:::... #5428. hozzászólásáraHonnét is????????
Válasz Ares 826 #5426. hozzászólásáraEgy nulla lemaradt
Válasz Ares 826 #5426. hozzászólásáraAz új generátor tárcsa átmérő 77 mili így csak 7272 lesz a fordulat percenként, remélem így tovább fogja bírni a gencsi de elsősorban a csapágyak és a szénkefe meg a kommutátor részek is!
Válasz Ares 826 #5425. hozzászólásáraMa rámértem a tárcsa átmérőjére, 250 mili az átmérő a főtengelyen a gencsin pedig 54 mili! Azt jelenti a történet hogy 2250-es motor fordulaton 1042 forog a gencsi percenként! Na akkor kérdezem és az okos mérnöktől hogy ennek mi a fasom értelme van azon kívül hogy állandóan össze fossa magát a generátor??????????
Válasz medikus #5424. hozzászólásáraAz is elég lesz szerintem, de meg kell mérni hogy mekkora is pontosan a főtengely tárcsa átmérője! Az is érdekes hogy a merci moci gencsije ugyan az mint a JD több gépé is, dobozon rajta Merci JD és még egy valami de arra nem emlékszem pontosan még mihez jó!
Válasz Ares 826 #5423. hozzászólásáraÍgy csak 7200 fordul.
Úgy néz ki megoldódott a problémám, kaptam komplett generátort és láss csodát a tárcsa ami rajta van átmérőben 77 mili nem pedig 54 milis. Azt gondolom így nem fog annyi forogni hogy szarrá kergesse a motor a generátort és így talán tovább bírja majd! Egy hosszabb bordás szíj kell rá de azt gondolom így tuti lesz a dolog. A tárcsát kintébb kell hozni 1,5 milit ahogy mértem és jó lesz szerintem. Tanácsolom mindenkinek cserélje a gencsiket miután tönkre mennek a következő alkalomnál!
Válasz Szabi. #5421. hozzászólásáraÉn is így voltam vele vagy 10 évig,még valaki le nem hordott itt a sárga földig miatta.
http://www.lodixtrade.hu/Leirasok-csapagyjelolesek
Válasz mtz1221 #5409. hozzászólásáraNálunk úgy mondják a rutinosak ahogy írtam
Válasz mtz1221 #5418. hozzászólásáraFogyasztó társadalom, erre gyúrnak semmi másra!
Válasz mtz1221 #5418. hozzászólásáraBontottam már JD 8120-ast. Gyárilag Made in Russia csapágyakkal. Keletre mindegy...5 évente gépet cserélnek. Nem hiszem hogy Német tulaj szintén ilyen silány minőséget kap. Mindegy milyen márkáról van szó.
Válasz Vinkó 75 #5416. hozzászólásáraEgyik ismerős a temerini csapágy gyárban dolgozik,akik begyártanak az skf-nek is.Első pár fuvar után szóltak nekik hogy valami nincs rendben mert sok típus túl teljesíti a várható életartamot.
Válasz mtz1221 #5415. hozzászólásáraMár találkoztam olyannal is hogy csak vas lemez a porvédő és átlátni a csapágyon halvány fény résen!
Válasz mtz1221 #5415. hozzászólásáraMár a JD vetőgépbe is bele van öntve hogy Kína. Van itt minden féle. De a prémiumnak feltüntetett is széthullott rövid idő alatt még egy új gépben is. Át vagyunk baszcsizva rendesen. Van olyan Nyugati gyártó kinek a pótalkatrésze(eredeti) jobban kopik,mint egy Keleti gyártású vasé.
Válasz Ares 826 #5414. hozzászólásáramilyen csapágyak vannak felétek ? Rendesnél a vas belső felén van gumi is.
Válasz mtz1221 #5412. hozzászólásáraA vas porvédős egy nagy szar, abba a por pillanatok alatt belemegy, csak a műanyagos jöhet számításba!
Válasz bandigh #5410. hozzászólására10000-sel án nem dolgozok,de úgy sem lehet 100%-ban tele nyomni a kosárnál.
Válasz Ares 826 #5411. hozzászólásáraMindig műanyag porvédőset veszek,az meg kis hegyes késsel gond nélkül kijön.Gömbölyűkön meg szokott lenni kis luk,amit egy nagy fecskendővel tele lehet nyomni. Inas/iskolás koromban 1000 meg kenettek velem vas porvédőset is.Volt egy nagy kúp/tölcsér esztergálva aminek az aljából egy menetes szár állt felfelé.Bele tetted a csapácsat alátétet rá szárnyas anyával,tölcsér aljára meg volt zsírzó szem bele rakva.Akkor nagyon utáltam,de most mindent megtöltök mert 3 X-a csapágy életaratamát.
Válasz mtz1221 #5409. hozzászólásáraAz a baj ezzel az ötlettel hogy nagyon nehéz kivenni azt a porvédőt úgy hogy ne sérüljön meg még ici-pici csavarhúzóval is! Vákummal lenne az igaz, de azt nehéz összehozni, esetleg kemény ütögetéssel egy kemény vasdarabhoz a szélét talán úgy kiesik magától!
Válasz mtz1221 #5409. hozzászólására10.000-es fordulatnál én tele nem raknám. De lehet bele tenni pótlást nyilván
Válasz Szabi. #5408. hozzászólásáraC3-az megnövelt radiáli hézagot jelent.Ki kell venni az újból a porvédőt és tele nyomni kék nagyfordulatú csapágyzsírral.Vagy a sarokcsiszolókba való zsírral.
Válasz bandigh #5404. hozzászólásáraC3-as az gyors/magas fordulatot jelent, így az jó lehet.