Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407 FtUSD390.32 FtCHF429.55 FtGBP486.38 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz mtz1221 #4610. hozzászólásáraaz a baj, hogy nincs hozzá kábel, és az elektromos rajzán is csak 1 hőmérséklet szenzor van bekötve...
de lehet egyébként, persze, csak nem tudok kettőt bekötni...
Válasz envagyok2 #4597. hozzászólásáraAz mtz-be meg a perkinsenben is kettő van egymás mellett.Mindkettőnél az egyik egy piros égőt működtet ami 105 foknál gyullad ki.A másik meg a hőmérséklet mutató adója.Nem lehet hogy itt is így működnek ??
Válasz JD Lipi #4596. hozzászólásáraEz így igaz! Anyu mindig mondta régebben hogy "meg ne keljen állni mert utána nehéz elindulni" na én ezt nem értettem húsz évesen, de már így huszonöt után már értem!
Válasz envagyok2 #4604. hozzászólásáraÜberfaxa!Tudod az a gatya a problémáddal, hogy a Claas online parts piszkosul hiányos! Na látod, van még olyan dolog, amit fel kellene tolni kamarán keresztül a kormányig, aki megkérdezni az EU-t, hogy ha elvileg minden EU-ban forgalmazott gép tekintetében a gyártó 2016. január 01-től -ha jól emlékszem...- köteles lenne nyilvánosan hozzáférhetővé tenni legalább a robbantott ábrás alkatrészest... Jól van az így, süsd meg amid van... Bexarás, pedig összes Claas-oson áttoltam az ábrát... Ilyen fossal online még nem volt szerencsém találkozni... Hála Harsewinkel-nek...
Válasz gcastle #4598. hozzászólásárasajnos nem, mert ez a szenzort nem találjuk a katelógusban, a mögötte lévőt, amin lóg a stekker, az megvan. de ez az elöl lévő, ez nincs meg.
mondom, valami ruszki honlapon találtam ezt a rajzot, valami scopion rajz, de az is lehet, hogy semmi köze ahhoz sem.
plusz még valahol találtam, hogy medionban is volt ilyen jeladó páros, ennyit tudunk erről egyelőre. axiálos fiúk sem tudnak egyelőre ennél többet, az biztros, hogy nincs hőmérséklet kijelzés most a kijelzőn...
Válasz medikus #4600. hozzászólásáraez a legnagyobb gondom, hogy egy stekker lóg a gép oldalán, és az éppen a másik szenzorra megy rá, az arra való, erre való szabad kanócot nem látok.
azt tudom, hogy a másik is hőmérséklet jeladó, és ez is, csak azt nem értem, hogy miért van kettő, illetve ha kettő van, lehetséges hogy kétféle szenzort gyárottak és alkalmaznak ehhez a otorhoz, és attól függően hogy milyen gépbe, milyen vezérlő van rajta, attól függően szerelik be azt, amire szükség van?
nem tudok másra gondolni, mert pl. a javítási utmutatójába az elektromos résznél is megtaláltam ezt a kábelköteget, és ott is csak egy db szenzor bekötését taglalja, és még írja is, hogy ha 116 fok felett a víz, akkor kijelzőre kiírja a MOT hibejelet, kigyullad a lámpa és 20%-kot levesz a motorerőből, meg mitotmén 20fokon ennyi, 800 fokon ennyi ohmot kell mérjek. de nem írja, hogy melyiken, vagy a másikkal meg éppen mit csináljak, ebből gondolom, hogy lehet hogy csak egyiket kéne bekötni, másik meg csak ott van?
a másik cikkszámát megtaláltuk, krampban is van, ott az a neve, hogy air temp. senzor, vagyis levegő hőmérséklet mérő, azt mondják fiúk, hogy ez forrásjeladó, ha felforr víz, akkor izézik. nah jó, de ha erre rákötöm kanócot, akkor honnan lesz nekem addig vízhőfok jelem, ameddig nem forr a víz?
Válasz envagyok2 #4597. hozzászólásáraAmúgy meg szerszám+lazítás=olaj vagy hűtőfolyadék, meg egy multiméter sem árt, aztán kiderül mit csinál, hőmérsékletre reagál vagy nyomásra!
Válasz envagyok2 #4597. hozzászólásáraKözben megtaláltam, amit bekariztál, az a "23"-as alkatrész azon a táblán. Németül jeladót ír rá, a mellette lévő "24" konkrétan hőmérséklet jeladó! Angolul dettó! Kérdezz rá az Axiálnál, hátha többet tudnak!
Válasz envagyok2 #4597. hozzászólásáraNa üdv! Tudod, csak én vagyok...
Tudsz egy konkrét ábra sorszámot a katalógusból? Ha ráböksz mit ír leírásként a gombához?
feltöltöm ide is, és a kombis topicba is, mert mintha azt olvasnám valahol, hogy valamelyik medionba ugyan ez volt.
ez egy deutz motor, ez a hengerfej 6. henger felőli vége, s van egy bekarikázott szenzor, ami nem tudom mi lehet. elvileg indul, működik, de vajon ki tudja mikor áll meg.
a robbantott árbát valami orosz honlapon találtam, eszerint a scorpionokba is valmai ilyesmi lehetett.
szóval nem tudja valaki, hogy milyen szenzor lehet ez?
a fényképen mögötte a két lábú az a forrás érzékelő jeladó. lehet, hogy ez egy sima vízhőfok mérő?
Válasz mtz1221 #4586. hozzászólásáraPedig már több. Annak a korábbi születésnek van előnye is meg hátránya is! Előny ennyi idősen, hogy rengeteg a tapasztalat amit ennyi idő alatt gyűjtött össze, hátrány reggelente minden "porcikáját" érzi az ember!
Válasz Drisa #4589. hozzászólásáraIgen én is vastagabra gondoltam, csak kéne valaki aki leméretezi és gépre viszi a rajzot. Talán a méretezés még megy a rajzal.
Válasz Tomszi #4591. hozzászólásáraIgen emlékszem az szk roncsokra még a géppark sarkában,a nagyapám Balatonnal aratott anno ,valahol megvan a kép róla
Válasz Claastra. #4590. hozzászólásáraA CPS előtt felteszem ott is csak SzK-3 és 4 volt, csak az már nagyon régen volt. Sokan azt se tudják, mi az a CPS.
Válasz medikus #4588. hozzászólásáraNekünk az kimaradt,CPS-hez(utána ő lett IKR) tartozott a tsz és komoly gépeink voltak,claas 12db ,Ih-c 4db később a Fiatok,Rábák
Válasz Jakab Gábor #4583. hozzászólásáraNekem is volt jó pár óra mire megrajzoltam, de megértem mert eggyel vastagabb lemezből vágattam ki, kemencében égették rá festéket és így is negyedébe került mint axiálnál, nem számolva az én időmet.
Válasz Claastra. #4584. hozzászólásáraAzokon lehetett megtanulni az aratás csúnyát bínyát, és értékelni a mostani komfortos gépeket. Mert a mai fiatalok (vann pár kivétel) nagyon egyikhez sem konyítanak.
Válasz Ares 826 #4581. hozzászólására78-ban 80-as domi-val kezdtem az aratást,késöbb 100,105,106 domi,de az első saját tulajdonú kombínóm fasirt volt 516 később 524 ,majd megint csak a domi
Válasz Drisa #4579. hozzászólásáraNem az enyém csukható 6 soros és 2012 évjáratú. Vannak a környékünkön is vasas cégek, elviszem hozzájuk mit szolnak hozzá.?
Válasz Claastra. #4575. hozzászólásáraHirtelenben jó az ha valaki nem akar várni a bérgépesre! Te mivel kezdted Gábor??? Anno nem volt csak CK-4 de az is jobb volt mint a kasza meg a kévekötés meg a petrencébe rakása a kévés gabonának!
Sziasztok.Érdekelne hogy tud e valaki után gyártott fedőlemezeket a CONSPEED 675 FC aljára a hajtásházakat védi ami több darabból áll és különböző alakjaik vannak. Egyszer valaki nyáron ha jó emlékszem hirdetett az apróba de most már nem találom. Köszi előre is!
Válasz Sk Laci #4570. hozzászólásáraNem sokba, mert nem egyszerre kellett ezeket, átlagolva ha van évi rászánva agépre mindig tip topp. A föbb részeket már ugy is látni mi kopott azzal lehet kalkulálni.
Válasz Sk Laci #4569. hozzászólásáraa minőség árazza be a használt kombájnt,a "szar" használtan a kutyának nem kell,a kombájn világoszöld piros kerekekkel a többi ......
Válasz szanberg #4565. hozzászólásáraSzalma nem gond nálam, ahogyan írtad, és másnál se, mert 90% mindenki viszadolgoza a talajba a szalmát. De viszont mostan felépitetek egy szalmatüzelésü távfütésü kazánt, oda vásárolják a szalmát. Az egyik helyi gazda eladta 10 euró /ha. Amikor beszéltem vele, mondom szerinted megérte? Eből nem veszel anyi mütrágyát, ami pótolná a szalmát. Válasz, a 10 euró is pénz
Viszatérve a kombájnra. Ami teljesítményeket írtál az a 2188 vagy a 2388 kell érteni? Tartok az 1 rotoros kombájnoktól. Lehet azért, mert nincsen tapasztalatom velük. Claas 587-580 ismerem, és tetszik is. De viszont árban azonos üzemórával 2-3x drágábak.
Válasz szanberg #4565. hozzászólásáraEzeknel még a szecskazodob húzza ki a szalmat a rotorból csak az a kérdés hogy teríti vagy fekteti... művel minden szalma átmegy a szecskazon így igen, eléggé töri...
Mindig nagyon tetszettek ezek a gépek de van egy hely ahol aratunk és vannak ilyen gépeik... nagyon jók voltak új korukban de nagyon megviselte őket az idő, hiába volt nagyon nagy hozzáértés korlátlan Alkatresz és átlag feletti szerviz háttér, az idő nagyon rontja az üzembiztossagot! Jobban mint azonos korú Claas-oknal...
Válasz *** HM *** #4564. hozzászólásáraHa teljeskörűen rendben van a gép, kopókat meg tartassz magadnak otthon hozzá akkor nem kell bajaaxi, hogy stabil legyen a vas...
Válasz Sk Laci #4559. hozzászólásáraEgyszer láttam egy 2388-ast több mint 10.000 óra volt benne, csak lestem, a hidraulika szűrő összevolt rohadva rajta, tiszta rozsda volt, biztosan nem az a full karbantartott szeker volt hehe
Szalmát törik ezek azt mondják, bár jobb bálázókkal tekertek utánuk normálisan. Saját részre mondjuk nem számít mert úgyis szecskázol mindent, bérbe lehet gond vele mikor kell a szalma.
Csak sajátra én elfogadnám, nekem is a java őszi aratású, ott 8 sorral szépen duruzsolna, meg szeretné is, arra való. Ezek legtöbb része már egyezik az újabb 130-szériások alkatrészeivel, egy 5130-ast kenderbe is vág, a 6140-es már felette van teljesítményben
Csakhát ha nincs jó adapterje sehol se vagy...
Ha meg elkezded újítgatni simán 10000 eu vagy az duplája is mehet bele ha megkívánja.
1 szolgáltatásra is csak türelmes paraszthoz lehet menni mert nem Bajaaxi van mögötte polconvan mindenszarhozzá üzemmódos... Nagykár
Válasz Sk Laci #4553. hozzászólásáraHelló. A Megák nagyon jó gépek sokat kibírnak. Nekünk van egy 96-os 208-as "zöld aljú" 3800űó van a motorjában.
Fedett tárolás sokat segít nekik szerintem!
Válasz Sk Laci #4554. hozzászólására5500 nál volt cséplőrész teljes felújjítás eredeti lécekkel még mindig birja, gumi tömitesek belsejében, szalmaláda tengely, rosták, magfelhordó kalászvisszahordó, ferdekamralánc, magtartálytöltő csiga, meg némi csapágyak nagyjából mindenhol kivéve dobcsapágyak, porlasztó, hidrosztatika és motor bontatlan olajat nem eszi. Gabona adapteren tavaly cseréltem le összes lánckereket.
7261 hozzászólás
Válasz mtz1221 #4610. hozzászólásáraaz a baj, hogy nincs hozzá kábel, és az elektromos rajzán is csak 1 hőmérséklet szenzor van bekötve...
de lehet egyébként, persze, csak nem tudok kettőt bekötni...
Válasz envagyok2 #4597. hozzászólásáraAz mtz-be meg a perkinsenben is kettő van egymás mellett.Mindkettőnél az egyik egy piros égőt működtet ami 105 foknál gyullad ki.A másik meg a hőmérséklet mutató adója.Nem lehet hogy itt is így működnek ??
Válasz JD Lipi #4596. hozzászólásáraEz így igaz! Anyu mindig mondta régebben hogy "meg ne keljen állni mert utána nehéz elindulni" na én ezt nem értettem húsz évesen, de már így huszonöt után már értem!
Válasz envagyok2 #4605. hozzászólásáraA Deutz motor kódját tudod? Arrafelé még nem indultál?
Válasz envagyok2 #4604. hozzászólásáraÜberfaxa!Tudod az a gatya a problémáddal, hogy a Claas online parts piszkosul hiányos! Na látod, van még olyan dolog, amit fel kellene tolni kamarán keresztül a kormányig, aki megkérdezni az EU-t, hogy ha elvileg minden EU-ban forgalmazott gép tekintetében a gyártó 2016. január 01-től -ha jól emlékszem...- köteles lenne nyilvánosan hozzáférhetővé tenni legalább a robbantott ábrás alkatrészest... Jól van az így, süsd meg amid van... Bexarás, pedig összes Claas-oson áttoltam az ábrát... Ilyen fossal online még nem volt szerencsém találkozni... Hála Harsewinkel-nek...
Válasz envagyok2 #4603. hozzászólásáraSzerintem is az van amit írsz!Attól függ mibe szerelik ezt a motort!azért nincs arról vezetéke!
Válasz gcastle #4601. hozzászólásáraugyan itt tartok, hogy a mellette lévő hőmérséklet jelídó itt-ott, de pl. krampnál meg ezt írja:
https://www.kramp.com/shop-es/en/1247639/3922639/1544263/7700058935+Air+Temperature+Sensor
7700058935 Air Temperature Sensor
nah most akkor milyen levegő hőm. szenzor, itt milyen levegő lehet henegrfejbe, ha nem víz, vagy nem vízgőz?
agy csak simán elkúrta kramp, és ez vízhőfok mérő, de akkor mi ez az első?
Válasz gcastle #4598. hozzászólásárasajnos nem, mert ez a szenzort nem találjuk a katelógusban, a mögötte lévőt, amin lóg a stekker, az megvan. de ez az elöl lévő, ez nincs meg.
mondom, valami ruszki honlapon találtam ezt a rajzot, valami scopion rajz, de az is lehet, hogy semmi köze ahhoz sem.
plusz még valahol találtam, hogy medionban is volt ilyen jeladó páros, ennyit tudunk erről egyelőre. axiálos fiúk sem tudnak egyelőre ennél többet, az biztros, hogy nincs hőmérséklet kijelzés most a kijelzőn...
Válasz medikus #4600. hozzászólásáraez a legnagyobb gondom, hogy egy stekker lóg a gép oldalán, és az éppen a másik szenzorra megy rá, az arra való, erre való szabad kanócot nem látok.
azt tudom, hogy a másik is hőmérséklet jeladó, és ez is, csak azt nem értem, hogy miért van kettő, illetve ha kettő van, lehetséges hogy kétféle szenzort gyárottak és alkalmaznak ehhez a otorhoz, és attól függően hogy milyen gépbe, milyen vezérlő van rajta, attól függően szerelik be azt, amire szükség van?
nem tudok másra gondolni, mert pl. a javítási utmutatójába az elektromos résznél is megtaláltam ezt a kábelköteget, és ott is csak egy db szenzor bekötését taglalja, és még írja is, hogy ha 116 fok felett a víz, akkor kijelzőre kiírja a MOT hibejelet, kigyullad a lámpa és 20%-kot levesz a motorerőből, meg mitotmén 20fokon ennyi, 800 fokon ennyi ohmot kell mérjek. de nem írja, hogy melyiken, vagy a másikkal meg éppen mit csináljak, ebből gondolom, hogy lehet hogy csak egyiket kéne bekötni, másik meg csak ott van?
a másik cikkszámát megtaláltuk, krampban is van, ott az a neve, hogy air temp. senzor, vagyis levegő hőmérséklet mérő, azt mondják fiúk, hogy ez forrásjeladó, ha felforr víz, akkor izézik. nah jó, de ha erre rákötöm kanócot, akkor honnan lesz nekem addig vízhőfok jelem, ameddig nem forr a víz?
Válasz envagyok2 #4597. hozzászólásáraAmúgy meg szerszám+lazítás=olaj vagy hűtőfolyadék, meg egy multiméter sem árt, aztán kiderül mit csinál, hőmérsékletre reagál vagy nyomásra!
Válasz envagyok2 #4597. hozzászólásáraKözben megtaláltam, amit bekariztál, az a "23"-as alkatrész azon a táblán. Németül jeladót ír rá, a mellette lévő "24" konkrétan hőmérséklet jeladó! Angolul dettó! Kérdezz rá az Axiálnál, hátha többet tudnak!
Válasz envagyok2 #4597. hozzászólásáraVan hozzá vezeték?
Válasz envagyok2 #4597. hozzászólásáraNo meg a konkrét Scorpion típust megadod?
Válasz envagyok2 #4597. hozzászólásáraNa üdv! Tudod, csak én vagyok...
Tudsz egy konkrét ábra sorszámot a katalógusból? Ha ráböksz mit ír leírásként a gombához?
feltöltöm ide is, és a kombis topicba is, mert mintha azt olvasnám valahol, hogy valamelyik medionba ugyan ez volt.
ez egy deutz motor, ez a hengerfej 6. henger felőli vége, s van egy bekarikázott szenzor, ami nem tudom mi lehet. elvileg indul, működik, de vajon ki tudja mikor áll meg.
a robbantott árbát valami orosz honlapon találtam, eszerint a scorpionokba is valmai ilyesmi lehetett.
szóval nem tudja valaki, hogy milyen szenzor lehet ez?
a fényképen mögötte a két lábú az a forrás érzékelő jeladó. lehet, hogy ez egy sima vízhőfok mérő?
Válasz Ares 826 #4594. hozzászólásáraEz igaz fáj minden főleg reggel, elindulsz utánna már jobb!
Válasz Ares 826 #4594. hozzászólásáranem mindet,még többet
Válasz mtz1221 #4586. hozzászólásáraPedig már több. Annak a korábbi születésnek van előnye is meg hátránya is! Előny ennyi idősen, hogy rengeteg a tapasztalat amit ennyi idő alatt gyűjtött össze, hátrány reggelente minden "porcikáját" érzi az ember!
Válasz Drisa #4589. hozzászólásáraIgen én is vastagabra gondoltam, csak kéne valaki aki leméretezi és gépre viszi a rajzot. Talán a méretezés még megy a rajzal.
Válasz Tomszi #4591. hozzászólásáraIgen emlékszem az szk roncsokra még a géppark sarkában,a nagyapám Balatonnal aratott anno ,valahol megvan a kép róla
Válasz Claastra. #4590. hozzászólásáraA CPS előtt felteszem ott is csak SzK-3 és 4 volt, csak az már nagyon régen volt. Sokan azt se tudják, mi az a CPS.
Válasz medikus #4588. hozzászólásáraNekünk az kimaradt,CPS-hez(utána ő lett IKR) tartozott a tsz és komoly gépeink voltak,claas 12db ,Ih-c 4db később a Fiatok,Rábák
Válasz Jakab Gábor #4583. hozzászólásáraNekem is volt jó pár óra mire megrajzoltam, de megértem mert eggyel vastagabb lemezből vágattam ki, kemencében égették rá festéket és így is negyedébe került mint axiálnál, nem számolva az én időmet.
Válasz Claastra. #4584. hozzászólásáraNekem CK 3 jutott!
Válasz Claastra. #4584. hozzászólásáraAzokon lehetett megtanulni az aratás csúnyát bínyát, és értékelni a mostani komfortos gépeket. Mert a mai fiatalok (vann pár kivétel) nagyon egyikhez sem konyítanak.
Válasz Claastra. #4584. hozzászólásáraBaszus 78 még nem is éltem.Jó képbe vagy mindennel,nem gondoltam volna hogy 50-től több vagy.
Válasz Claastra. #4584. hozzászólásáraÉs a lagújabb Claas-os "munkaruhák"
Válasz Ares 826 #4581. hozzászólására78-ban 80-as domi-val kezdtem az aratást,késöbb 100,105,106 domi,de az első saját tulajdonú kombínóm fasirt volt 516 később 524 ,majd megint csak a domi
Válasz Drisa #4579. hozzászólásáraNem az enyém csukható 6 soros és 2012 évjáratú. Vannak a környékünkön is vasas cégek, elviszem hozzájuk mit szolnak hozzá.?
Válasz Ares 826 #4581. hozzászólásáraJó az a 3-4 hektárosokban,napi 5x vonulással!
Válasz Claastra. #4575. hozzászólásáraHirtelenben jó az ha valaki nem akar várni a bérgépesre! Te mivel kezdted Gábor??? Anno nem volt csak CK-4 de az is jobb volt mint a kasza meg a kévekötés meg a petrencébe rakása a kévés gabonának!
Válasz Claastra. #4575. hozzászólásáraKávé daráló,de jobb mint a kávé főző!!!
Válasz Jakab Gábor #4574. hozzászólásáraÉn megrajzolt solid edge Ben és kivagattam lehajtattam lefestettem. Fix asztal? Mienk 2004 körüli volt.
Válasz szanberg #4576. hozzászólásáraE-524.
Válasz szanberg #4576. hozzászólásáraSzerintem Fasirt, made in DDR!
Válasz medikus #4572. hozzászólásáraAz meg milyen?
Válasz medikus #4572. hozzászólásáraaz a kisgazdák gépe(kávédarálója)
Sziasztok.Érdekelne hogy tud e valaki után gyártott fedőlemezeket a CONSPEED 675 FC aljára a hajtásházakat védi ami több darabból áll és különböző alakjaik vannak. Egyszer valaki nyáron ha jó emlékszem hirdetett az apróba de most már nem találom. Köszi előre is!
Válasz Sk Laci #4570. hozzászólásáraNem sokba, mert nem egyszerre kellett ezeket, átlagolva ha van évi rászánva agépre mindig tip topp. A föbb részeket már ugy is látni mi kopott azzal lehet kalkulálni.
Válasz Claastra. #4571. hozzászólásáraÉs amelyik világos zöld,de sárga a kereke,a motor meg hátul van?
Válasz Sk Laci #4569. hozzászólásáraa minőség árazza be a használt kombájnt,a "szar" használtan a kutyának nem kell,a kombájn világoszöld piros kerekekkel a többi ......
Válasz feri6 #4562. hozzászólásáraÉs menyibe kerül ilyen felujítás?
Válasz szanberg #4565. hozzászólásáraSzalma nem gond nálam, ahogyan írtad, és másnál se, mert 90% mindenki viszadolgoza a talajba a szalmát. De viszont mostan felépitetek egy szalmatüzelésü távfütésü kazánt, oda vásárolják a szalmát. Az egyik helyi gazda eladta 10 euró /ha. Amikor beszéltem vele, mondom szerinted megérte? Eből nem veszel anyi mütrágyát, ami pótolná a szalmát. Válasz, a 10 euró is pénz
Viszatérve a kombájnra. Ami teljesítményeket írtál az a 2188 vagy a 2388 kell érteni? Tartok az 1 rotoros kombájnoktól. Lehet azért, mert nincsen tapasztalatom velük. Claas 587-580 ismerem, és tetszik is. De viszont árban azonos üzemórával 2-3x drágábak.
Válasz határjáró #4551. hozzászólásáraEbben azért már van óra, főleg ha a cséplőrendszerben van ennyi óra!!
Válasz szanberg #4565. hozzászólásáraEzeknel még a szecskazodob húzza ki a szalmat a rotorból csak az a kérdés hogy teríti vagy fekteti... művel minden szalma átmegy a szecskazon így igen, eléggé töri...
Mindig nagyon tetszettek ezek a gépek de van egy hely ahol aratunk és vannak ilyen gépeik... nagyon jók voltak új korukban de nagyon megviselte őket az idő, hiába volt nagyon nagy hozzáértés korlátlan Alkatresz és átlag feletti szerviz háttér, az idő nagyon rontja az üzembiztossagot! Jobban mint azonos korú Claas-oknal...
Válasz *** HM *** #4564. hozzászólásáraHa teljeskörűen rendben van a gép, kopókat meg tartassz magadnak otthon hozzá akkor nem kell bajaaxi, hogy stabil legyen a vas...
Válasz Sk Laci #4559. hozzászólásáraEgyszer láttam egy 2388-ast több mint 10.000 óra volt benne, csak lestem, a hidraulika szűrő összevolt rohadva rajta, tiszta rozsda volt, biztosan nem az a full karbantartott szeker volt hehe
Szalmát törik ezek azt mondják, bár jobb bálázókkal tekertek utánuk normálisan. Saját részre mondjuk nem számít mert úgyis szecskázol mindent, bérbe lehet gond vele mikor kell a szalma.
Csak sajátra én elfogadnám, nekem is a java őszi aratású, ott 8 sorral szépen duruzsolna, meg szeretné is, arra való. Ezek legtöbb része már egyezik az újabb 130-szériások alkatrészeivel, egy 5130-ast kenderbe is vág, a 6140-es már felette van teljesítményben
Válasz Sk Laci #4559. hozzászólásáraEzek kuvakirály amerigo cuccok.
Hangja is isteni ahogy nyesi az őszi éjszakában a 15tonnát...
Csakhát ha nincs jó adapterje sehol se vagy...
Ha meg elkezded újítgatni simán 10000 eu vagy az duplája is mehet bele ha megkívánja.
1 szolgáltatásra is csak türelmes paraszthoz lehet menni mert nem Bajaaxi van mögötte polconvan mindenszarhozzá üzemmódos... Nagykár
Válasz Sk Laci #4553. hozzászólásáraHelló. A Megák nagyon jó gépek sokat kibírnak. Nekünk van egy 96-os 208-as "zöld aljú" 3800űó van a motorjában.
Fedett tárolás sokat segít nekik szerintem!
Válasz Sk Laci #4554. hozzászólására5500 nál volt cséplőrész teljes felújjítás eredeti lécekkel még mindig birja, gumi tömitesek belsejében, szalmaláda tengely, rosták, magfelhordó kalászvisszahordó, ferdekamralánc, magtartálytöltő csiga, meg némi csapágyak nagyjából mindenhol kivéve dobcsapágyak, porlasztó, hidrosztatika és motor bontatlan olajat nem eszi. Gabona adapteren tavaly cseréltem le összes lánckereket.