Sziasztok!
A Claas gyári színkódjára lennék kíváncsi, volt téma itt biztosan.
Én ezt találtam, lehetséges:
Piros: RAL 2002
Zöld: RAL 6320.
Illetve a zöldre ezt: saatengrün 181. Csak ezt nemtudom ki tudják-e ez alapján a jelölés alapján keverni.
Mondjuk az érdekes hogy a RAL színskálából ahányat megnéztem, egyikben sincs 6320. Vagy létezhet belőle egy bővebb verzió?
Válasz bandigh #4019. hozzászólásáraJa tényleg! Eső után széthúztam a stekkert, mert beázott és bekevert
Mióta letörött tartóstól az a baxás és bevittem a kazánházba, azóta csak a nyomógomb a problémás...
Válasz VMisi #4016. hozzászólásáraMegán alul az emelőmunkahengernél is volt valami vezeték, tán az autoconturnak, na azt kellett onnan kibarmolni, mert az is izgatta a dolgot. Csak egy lehetőség.
Válasz VMisi #4016. hozzászólásáraEzaz. Komplett nyomógomb csere... 2 vezeték megy rá asszem, én is cseréltem régen meg azóta öcsém is már, nem nagy mutatvány. Ezzel kezd, ne a mágnessel szerintem.
Mitől lehet az, hogy az asztal emeléskor nem addig emeli az asztalt ameddig nyomva van a gomb, hanem a gomb elengedése után is, egészen végállásig? Ilyen emelés közben megnyomva az autocontour gombot megáll egy kicsit majd tovább emel.
Nem mindig csinál ilyet, csak időnként aztán megjavul.
Válasz Claastra. #4007. hozzászólásáraA kis domingó a hobbim. Lassan restaurálgatom. Ilyenkor van pár nap mikor dolgozik kicsit,és ősszel a szójában. A 460 a haveré. Évi max 50-60 hektárt vág a kicsike. Főleg 5 hektár alatti darabokat.Nekem ez olyan mint a dohányosnak a cigaretta !
Válasz Ares 826 #3995. hozzászólásáraHelyi kereskedő holnapra hozott volna 288ért Szolnokon kis alkuval 272 felszerelve pocról. 8 a szerelés. (netto-k)
Annó vettem Rosavát az MF38-ra de a mostanira nem biztos, hogy vennék, itt sokallta nagyobbak a súlyok a gépnél is meg az adapternél is, 3,5 tonna csak a gabona asztalom, 100mázsa búza fér a magtartályomba és 19 tonna a kombájn üres tömege, ja meg 1000 liter gázolaj és egy mázsás paraszt hehe
Szóval nem tudom. Gyári 10 éves Goodyear hasadozik de még bírja, remélem még jó ideig elfut gond nélkül viszont fogalmam sincsen mit fogok venni helyette, 900/60 R32 méretről van szó, oroszt nem mernék megvenni bár S johndeerokra olyanokat vettek nagy gazdánál pár éve bírják azért.
Válasz jamo #3988. hozzászólásáraEz azért van mert több rajta a minta és nem olyan magasak a körmök, a gooy year mezőgumijai szerintem nem jók, és akkor finoman fogalmaztam!
Ma félegykor kivágta valami a kombi első gumiját.(Még fél heki vöröshere lett volna hátra). Dnyeproshina 650/75R32 ment fel helyére. Szolnokon volt készleten az Olah guminál. Fél órája ért be akombi a telepre. Fél egytől tarlón kerek levesz, utánfutó kölcsönkér, irány Szolnok (Nógrádból), új gumi fel, haza, kerék fel a kombira (közbe eső esik) be a telepre és végre a napnak. Tavaly már elfosta magát a másik oldala is. Így most két újnak mondható dnyeproshina van rajta. Most hogy jöttem be vele nagyságrendekkel simábban fut a kombi közúton mint az eredeti öreg good-year-okkal. Semmi remegés, reszketés. Előtte meg padlógázon majd kiugrott a kormányoszlop a gépből úgy rezonált.
Válasz Büresz #3979. hozzászólásáraazt hogy csinálod? nekem naponta megy úton annyit, akkoris ha csak a közelben dolgozik... évente kb. 1200-1300 km-t megy közúton (a lexion külön gyűjti)
Válasz Ares 826 #3975. hozzászólásárahát nem tudom, te milyen párhuzamos világban élsz, nekünk épp a nyugati típusok jöttek be, Firestone (az pedig az alja azért) 9 év után kezdett összerepedezni, pedig bekóborolt vagy 10.000 hektárt, inkább többet! Continental alacsony nyomáson használva, sok utazással negyedik éves, még nincs mérhető kopása... régen a Mega-t kivágyta egy híd ábánál lévő betonvas, nekünk is ezt az orosz mocskot javasolta a gumis... ha elakadt mindig az rugta el magát hamarabb, pedig a másik kopottabb volt..
Válasz Büresz #3974. hozzászólásáraBkt TR137 Nem rossz, de felfújva kidudorodik a közepe mint az összes olcsóbb gumik
Amúgy elég jól bírja a kopást, fogak is vannak rajta viszonylag
Válasz Büresz #3974. hozzászólásáraGood year az én szerintem egy fos, nekem is az volt rajta de szarrá repedt a belső része! Olyat vegyél amin több a minta és nem magasak a körmök! Nekem most Diaproschina van fent olcsó volt és elég jól bírja is. Ha bezabálsz egy nagy ekevasat vagy határkarót nem az egy millás gumit dobod el hanem csak a negyede árút! Nagy körmöset ne vegyél mert ráz mint a szar főleg nyáron a kemény földön és a kövesen is!
Válasz Ares 826 #3973. hozzászólásáraKöszi, akkor felnyomom 3ra, a másik michelin az írja a 3,2-t, de ezen nem találtam semmilyen nyomásértéket. Amúgy szeretnék rá venni mivel nem egyforma a 2. Milyet érdemes? Firestone, goodjear, bkt? Ebben a 3ban vacilálok.
7273 hozzászólás
Válasz Tomszi #4022. hozzászólásáraVolt némi változás a színben. De a "mai" szín az nem RAL. Ezért keverni is macerás.... LM0205.
Sziasztok!
A Claas gyári színkódjára lennék kíváncsi, volt téma itt biztosan.
Én ezt találtam, lehetséges:
Piros: RAL 2002
Zöld: RAL 6320.
Illetve a zöldre ezt: saatengrün 181. Csak ezt nemtudom ki tudják-e ez alapján a jelölés alapján keverni.
Mondjuk az érdekes hogy a RAL színskálából ahányat megnéztem, egyikben sincs 6320. Vagy létezhet belőle egy bővebb verzió?
Válasz Claastra. #4018. hozzászólásáraNyomógomb volt a ludas. Köszi mindenkinek!!


Válasz bandigh #4019. hozzászólásáraJa tényleg! Eső után széthúztam a stekkert, mert beázott és bekevert

Mióta letörött tartóstól az a baxás és bevittem a kazánházba, azóta csak a nyomógomb a problémás...
Válasz VMisi #4016. hozzászólásáraMegán alul az emelőmunkahengernél is volt valami vezeték, tán az autoconturnak, na azt kellett onnan kibarmolni, mert az is izgatta a dolgot. Csak egy lehetőség.
Válasz VMisi #4015. hozzászólásáracsak halgass ránk,nekünk mindíg volt 1-2 tartalékban a gépben
Válasz VMisi #4016. hozzászólásáraEzaz. Komplett nyomógomb csere... 2 vezeték megy rá asszem, én is cseréltem régen meg azóta öcsém is már, nem nagy mutatvány. Ezzel kezd, ne a mágnessel szerintem.
Válasz Claastra. #4014. hozzászólásáraIlyen. A nyomógombba a kapcsolók?

Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #4013. hozzászólásáraNem hinném, hogy nyomógomb, inkább mágnesszelep. Az hol van? Medi.
Válasz VMisi #4012. hozzászólásáramelyik lindekarod van?ha a sokgombos a kis mikrokapcsolók szoktak baxakodni
Válasz VMisi #4012. hozzászólásáraNyomógomb szaraxik...?!
Emelő mágnesszelep...?!
Milyen gép? Mega? Cseréld meg a motolla kitolás gombjával a nyomógombot...
Mitől lehet az, hogy az asztal emeléskor nem addig emeli az asztalt ameddig nyomva van a gomb, hanem a gomb elengedése után is, egészen végállásig? Ilyen emelés közben megnyomva az autocontour gombot megáll egy kicsit majd tovább emel.




Nem mindig csinál ilyet, csak időnként aztán megjavul.
Válasz Ares 826 #4001. hozzászólására540es volt
Válasz Claastra. #4009. hozzászólásáraPerkins.
Válasz Vinkó75 #4008. hozzászólásáraom 352?
Válasz Claastra. #4007. hozzászólásáraA kis domingó a hobbim. Lassan restaurálgatom. Ilyenkor van pár nap mikor dolgozik kicsit,és ősszel a szójában. A 460 a haveré. Évi max 50-60 hektárt vág a kicsike. Főleg 5 hektár alatti darabokat.Nekem ez olyan mint a dohányosnak a cigaretta !

Válasz Vinkó75 #4006. hozzászólásáraén 100-assal kezdtem az ipart 78-ban
Válasz Vinkó75 #4005. hozzászólására
Válasz Claastra. #4004. hozzászólására85-460...de "kínozza" a lexiont !


Válasz Vinkó75 #4003. hozzászólására105?440?
Válasz Ares 826 #4000. hozzászólásáraúj, ki adna százezreket használtért?
Válasz Drisa #3998. hozzászólásáraMekkora a lekxi????
Válasz jamo #3997. hozzászólásáraEz új vagy használt gumi, nettó az ár??
Válasz Drisa #3998. hozzászólásáraAz nagyon kevés szerintem, a tiédre minimum 800 kellene!
Válasz Ares 826 #3991. hozzászólására650
Válasz Ares 826 #3995. hozzászólásáraHelyi kereskedő holnapra hozott volna 288ért Szolnokon kis alkuval 272 felszerelve pocról. 8 a szerelés. (netto-k)
Válasz szanberg #3993. hozzászólásáraUnalom képen vedd le a gumit ha van rá időd, és a mintáknál belül kezd már repedni az tuti!
Válasz jamo #3989. hozzászólásáraMennyi most a Rosava???
Válasz Spetrix #3987. hozzászólásáraÍgy igaz ez miatt van a jelenség, már én is tapasztaltam többször is!
Annó vettem Rosavát az MF38-ra de a mostanira nem biztos, hogy vennék, itt sokallta nagyobbak a súlyok a gépnél is meg az adapternél is, 3,5 tonna csak a gabona asztalom, 100mázsa búza fér a magtartályomba és 19 tonna a kombájn üres tömege, ja meg 1000 liter gázolaj és egy mázsás paraszt hehe
Szóval nem tudom. Gyári 10 éves Goodyear hasadozik de még bírja, remélem még jó ideig elfut gond nélkül viszont fogalmam sincsen mit fogok venni helyette, 900/60 R32 méretről van szó, oroszt nem mernék megvenni bár S johndeerokra olyanokat vettek nagy gazdánál pár éve bírják azért.
Válasz jamo #3988. hozzászólásáraEz azért van mert több rajta a minta és nem olyan magasak a körmök, a gooy year mezőgumijai szerintem nem jók, és akkor finoman fogalmaztam!
Válasz Drisa #3990. hozzászólásáraMekkora gumi van a lexin 650-800 vagy esetleg 1000??? Mert a méret a lényeg!
Válasz Ares 826 #3973. hozzászólásáraMi 3 felett jártunk vele mindig mégis kirepedt 6 év után kuka lett mindkettő.
Válasz *** HM *** #3986. hozzászólásáraHú tényleg kevertem, nem dnyeproshina henem Rosava.
Ma félegykor kivágta valami a kombi első gumiját.(Még fél heki vöröshere lett volna hátra). Dnyeproshina 650/75R32 ment fel helyére. Szolnokon volt készleten az Olah guminál. Fél órája ért be akombi a telepre. Fél egytől tarlón kerek levesz, utánfutó kölcsönkér, irány Szolnok (Nógrádból), új gumi fel, haza, kerék fel a kombira (közbe eső esik) be a telepre és végre a napnak. Tavaly már elfosta magát a másik oldala is. Így most két újnak mondható dnyeproshina van rajta. Most hogy jöttem be vele nagyságrendekkel simábban fut a kombi közúton mint az eredeti öreg good-year-okkal. Semmi remegés, reszketés. Előtte meg padlógázon majd kiugrott a kormányoszlop a gépből úgy rezonált.
Válasz Claastra. #3985. hozzászólásáraA ládák fölötti dugulás jelző szokott bejelezni egy-egy pillanatra döccenőnél, rossz úton.
Válasz Büresz #3978. hozzászólásáraHagyd a francba...
Rosavat vesz a fél világ... Zsírosabb parasztok firestonet..
A Megán milyen hibajelzés van rákötve a szalmalazitójelre,mert cséplés nélkül többször bejelez döccenésre kövesuton is ?
Válasz .Feco. #3980. hozzászólásáraMert te nagy "burzsuj" gazda vagy azért mész annyit közúton!


Válasz .Feco. #3977. hozzászólásáraAzt veszel amit akarsz, csak szórd a lédet a drága gumikra!



Válasz 2266 #3967. hozzászólásáraButára sikerült ott más is...
Válasz .Feco. #3980. hozzászólásáraÚgy hogy kevés a terület és közel vannak a táblák.
Válasz Büresz #3979. hozzászólásáraazt hogy csinálod? nekem naponta megy úton annyit, akkoris ha csak a közelben dolgozik... évente kb. 1200-1300 km-t megy közúton (a lexion külön gyűjti)
Kopás nem lényeg mert úton éves szinten 50 km.
Vagy még az alliance?
Válasz Ares 826 #3975. hozzászólásárahát nem tudom, te milyen párhuzamos világban élsz, nekünk épp a nyugati típusok jöttek be, Firestone (az pedig az alja azért) 9 év után kezdett összerepedezni, pedig bekóborolt vagy 10.000 hektárt, inkább többet! Continental alacsony nyomáson használva, sok utazással negyedik éves, még nincs mérhető kopása... régen a Mega-t kivágyta egy híd ábánál lévő betonvas, nekünk is ezt az orosz mocskot javasolta a gumis... ha elakadt mindig az rugta el magát hamarabb, pedig a másik kopottabb volt..
gumiról nem kell sajnálni a pénzt, én azt mondom!
Válasz Büresz #3974. hozzászólásáraBkt TR137 Nem rossz, de felfújva kidudorodik a közepe mint az összes olcsóbb gumik
Amúgy elég jól bírja a kopást, fogak is vannak rajta viszonylag
Válasz Büresz #3974. hozzászólásáraGood year az én szerintem egy fos, nekem is az volt rajta de szarrá repedt a belső része! Olyat vegyél amin több a minta és nem magasak a körmök! Nekem most Diaproschina van fent olcsó volt és elég jól bírja is. Ha bezabálsz egy nagy ekevasat vagy határkarót nem az egy millás gumit dobod el hanem csak a negyede árút! Nagy körmöset ne vegyél mert ráz mint a szar főleg nyáron a kemény földön és a kövesen is!
Válasz Ares 826 #3973. hozzászólásáraKöszi, akkor felnyomom 3ra, a másik michelin az írja a 3,2-t, de ezen nem találtam semmilyen nyomásértéket. Amúgy szeretnék rá venni mivel nem egyforma a 2. Milyet érdemes? Firestone, goodjear, bkt? Ebben a 3ban vacilálok.