Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak647 FtBenzin árak628 FtEUR414.08 FtUSD401.61 FtCHF440.53 FtGBP496.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Ares 826 #3995. hozzászólásáraHelyi kereskedő holnapra hozott volna 288ért Szolnokon kis alkuval 272 felszerelve pocról. 8 a szerelés. (netto-k)
Annó vettem Rosavát az MF38-ra de a mostanira nem biztos, hogy vennék, itt sokallta nagyobbak a súlyok a gépnél is meg az adapternél is, 3,5 tonna csak a gabona asztalom, 100mázsa búza fér a magtartályomba és 19 tonna a kombájn üres tömege, ja meg 1000 liter gázolaj és egy mázsás paraszt hehe
Szóval nem tudom. Gyári 10 éves Goodyear hasadozik de még bírja, remélem még jó ideig elfut gond nélkül viszont fogalmam sincsen mit fogok venni helyette, 900/60 R32 méretről van szó, oroszt nem mernék megvenni bár S johndeerokra olyanokat vettek nagy gazdánál pár éve bírják azért.
Válasz jamo #3988. hozzászólásáraEz azért van mert több rajta a minta és nem olyan magasak a körmök, a gooy year mezőgumijai szerintem nem jók, és akkor finoman fogalmaztam!
Ma félegykor kivágta valami a kombi első gumiját.(Még fél heki vöröshere lett volna hátra). Dnyeproshina 650/75R32 ment fel helyére. Szolnokon volt készleten az Olah guminál. Fél órája ért be akombi a telepre. Fél egytől tarlón kerek levesz, utánfutó kölcsönkér, irány Szolnok (Nógrádból), új gumi fel, haza, kerék fel a kombira (közbe eső esik) be a telepre és végre a napnak. Tavaly már elfosta magát a másik oldala is. Így most két újnak mondható dnyeproshina van rajta. Most hogy jöttem be vele nagyságrendekkel simábban fut a kombi közúton mint az eredeti öreg good-year-okkal. Semmi remegés, reszketés. Előtte meg padlógázon majd kiugrott a kormányoszlop a gépből úgy rezonált.
Válasz Büresz #3979. hozzászólásáraazt hogy csinálod? nekem naponta megy úton annyit, akkoris ha csak a közelben dolgozik... évente kb. 1200-1300 km-t megy közúton (a lexion külön gyűjti)
Válasz Ares 826 #3975. hozzászólásárahát nem tudom, te milyen párhuzamos világban élsz, nekünk épp a nyugati típusok jöttek be, Firestone (az pedig az alja azért) 9 év után kezdett összerepedezni, pedig bekóborolt vagy 10.000 hektárt, inkább többet! Continental alacsony nyomáson használva, sok utazással negyedik éves, még nincs mérhető kopása... régen a Mega-t kivágyta egy híd ábánál lévő betonvas, nekünk is ezt az orosz mocskot javasolta a gumis... ha elakadt mindig az rugta el magát hamarabb, pedig a másik kopottabb volt..
Válasz Büresz #3974. hozzászólásáraBkt TR137 Nem rossz, de felfújva kidudorodik a közepe mint az összes olcsóbb gumik
Amúgy elég jól bírja a kopást, fogak is vannak rajta viszonylag
Válasz Büresz #3974. hozzászólásáraGood year az én szerintem egy fos, nekem is az volt rajta de szarrá repedt a belső része! Olyat vegyél amin több a minta és nem magasak a körmök! Nekem most Diaproschina van fent olcsó volt és elég jól bírja is. Ha bezabálsz egy nagy ekevasat vagy határkarót nem az egy millás gumit dobod el hanem csak a negyede árút! Nagy körmöset ne vegyél mert ráz mint a szar főleg nyáron a kemény földön és a kövesen is!
Válasz Ares 826 #3973. hozzászólásáraKöszi, akkor felnyomom 3ra, a másik michelin az írja a 3,2-t, de ezen nem találtam semmilyen nyomásértéket. Amúgy szeretnék rá venni mivel nem egyforma a 2. Milyet érdemes? Firestone, goodjear, bkt? Ebben a 3ban vacilálok.
Válasz Büresz #3970. hozzászólásáraMinimum három bár, ha viszont szeretnél gumit venni rá újat akkor csak 1,5 bárral! ez benne az átba..ás mert a katalógus csak annyit ír! csak épp azt nem írják oda hogy két három év alatt kifog repedni a benti rész a mintáknál! Sajnos tudok ilyen gumit mutatni ha érdekel, pedig én mindig kettő bár nyomással jártam vele! Most mindig három van benne de kucca asztalnál mehet bele a 3-3.5 bár!
Válasz 2266 #3971 hozzászólásá két félhektáros árpa maszekom volt öszzesen ,hát nem azokkal kezdtem ,de tegnap letudva az is ,délután már búzában nyomtuk
Válasz 2266 #3967. hozzászólásáranem árpában kell kezdeni és nem böfög,egyikkel repcével,másikkal borsóban kezdtem ,semmi gond nem volt ma beállok árpába
Válasz toma01080 #3964. hozzászólásáraSajnos a régebbi claas-os gabona vágóasztalok eléggé butára sikerültek talán mára már kinőtték az összes gyerek betegségüket ezért kicsit se csodálkozzatok ezen az eszi nem eszi vissza böfögi témán!! Ezt a Jd már a 1188- nál kinőtte! Azóta is profik az asztalaik! Nem egyszer mondtam már hogy a claas ra is jd vágóasztal kellene!!
Válasz Vinkó75 #3965. hozzászólásáraÉn olajoztam zsíroztam és nem megy föl csak finoman ütve és csak egy csipetnyit csípett el. A tengelyt megreszeltem nem sorjàs.Jó volt a 2,5 sel kb egy hektàrt azutàn belazult a szíj szét kellet szedni akkor is csak egy fél centin kb egy tized hiànyzott a gumiból hogy körkörös legyen ezért megpróbàltam mégegszer felütöttem és mindjàrt le is vettem és ugyan az a hiba csípi a gyűrűt.
Válasz toma01080 #3964. hozzászólására2,5-sell raktam össze,jól beolajozva. Nem csípte el. A gyári 3,2 az utángyártott ahogy sikerült, alapon megy nyilván. De a többi része hibátlan. Jól tömít a karmantyúknál.
Claas Dominator85 kombàjnja kinek van az enyém 86-os kiadàsú hidraulikus dobvariàtor van rajta azzal küzdök elengedi a nyomàst màr kétszer karmantyúztam+gumigyűrűztem sőt még dugattyút is cseréltem de nem gyàrira mert az megfizethetetlen(240 ezer forint )ezért vettem utàngyàrtottat amin a gyűrűhornyok nem méretek a gyàrival ezért elcsípi felrakàsnàl most a régivel raktám össze jelenleg jó de nem biztos hogy kibírja ezért gyàrtatok az újba 40×2,3 gumigűrűt a 40×2,5 az sok azt elcsípi gyárilag 40×3mm es van benne.Véleményeket tapasztalatokat szeretnék kérni.Àrpàt vàgtam én is most 9 hektàrt nálam is ez volt a helyzet rövid szàrnál vissza köpi a zabnàl is így lessz egy hektàr buzàt levàgtam nem volt semmi gond szépen vitte befelé.
Sziasztok!
Megoldódott a probléma
Kb 1 he aratása után szépen beállt a behordás!
Annyi kelet,hogy bezavarjam egy füvesebb részbe és ott szépen fokozatosan megszűnt a visszabüfögés.
Köszönöm a segítségeteket!
Üdv.:Csuti
Sziasztok! Abban szeretnék segítséget kérni, hogy a boardinformátorom a motorfordulatra, teljes gázon, irreálisan magas számokat ír, ugrál a normál érték és majd 3000 között. A motorfordulat persze nem ingadozik valójában. Mi lehet a probléma?
Válasz picus #3955. hozzászólásáraCseréld ki egy másikkal, amelyik működik, ha a működő továbbra is jó jelet ad akkor a szál szakadás ha csere után az eredetileg hibás jó lesz de a cserehely nem akkor pedig az érzékelő.
Én a kalaszvisszahordorol szoktam leszedni mert az van a legkönnyebben elérhető helyen, ráadásul ha kell azt ki lehet kapcsolni hogy ne jelezzen, így nem sipol minden amíg megjön az új, azt meg úgyis látod szemmel hogy működik-e!
Válasz picus #3956. hozzászólásáraNálam is volt probléma. Hívtam egy autóvillamossági szerelőt, és ő megnézte őket oszcilloszkóppal. Kivettem a forgásellenőrző modult, és ott lett megnézve. Elindított gépnél, és bekapcsolt csépléssel teljes gázon üzemelve.
7257 hozzászólás
Válasz Vinkó75 #4006. hozzászólásáraén 100-assal kezdtem az ipart 78-ban
Válasz Vinkó75 #4005. hozzászólására
Válasz Claastra. #4004. hozzászólására85-460...de "kínozza" a lexiont !
Válasz Vinkó75 #4003. hozzászólására105?440?
Ha már esett !
Válasz Ares 826 #4000. hozzászólásáraúj, ki adna százezreket használtért?
Válasz Drisa #3998. hozzászólásáraMekkora a lekxi????
Válasz jamo #3997. hozzászólásáraEz új vagy használt gumi, nettó az ár??
Válasz Drisa #3998. hozzászólásáraAz nagyon kevés szerintem, a tiédre minimum 800 kellene!
Válasz Ares 826 #3991. hozzászólására650
Válasz Ares 826 #3995. hozzászólásáraHelyi kereskedő holnapra hozott volna 288ért Szolnokon kis alkuval 272 felszerelve pocról. 8 a szerelés. (netto-k)
Válasz szanberg #3993. hozzászólásáraUnalom képen vedd le a gumit ha van rá időd, és a mintáknál belül kezd már repedni az tuti!
Válasz jamo #3989. hozzászólásáraMennyi most a Rosava???
Válasz Spetrix #3987. hozzászólásáraÍgy igaz ez miatt van a jelenség, már én is tapasztaltam többször is!
Annó vettem Rosavát az MF38-ra de a mostanira nem biztos, hogy vennék, itt sokallta nagyobbak a súlyok a gépnél is meg az adapternél is, 3,5 tonna csak a gabona asztalom, 100mázsa búza fér a magtartályomba és 19 tonna a kombájn üres tömege, ja meg 1000 liter gázolaj és egy mázsás paraszt hehe
Szóval nem tudom. Gyári 10 éves Goodyear hasadozik de még bírja, remélem még jó ideig elfut gond nélkül viszont fogalmam sincsen mit fogok venni helyette, 900/60 R32 méretről van szó, oroszt nem mernék megvenni bár S johndeerokra olyanokat vettek nagy gazdánál pár éve bírják azért.
Válasz jamo #3988. hozzászólásáraEz azért van mert több rajta a minta és nem olyan magasak a körmök, a gooy year mezőgumijai szerintem nem jók, és akkor finoman fogalmaztam!
Válasz Drisa #3990. hozzászólásáraMekkora gumi van a lexin 650-800 vagy esetleg 1000??? Mert a méret a lényeg!
Válasz Ares 826 #3973. hozzászólásáraMi 3 felett jártunk vele mindig mégis kirepedt 6 év után kuka lett mindkettő.
Válasz *** HM *** #3986. hozzászólásáraHú tényleg kevertem, nem dnyeproshina henem Rosava.
Ma félegykor kivágta valami a kombi első gumiját.(Még fél heki vöröshere lett volna hátra). Dnyeproshina 650/75R32 ment fel helyére. Szolnokon volt készleten az Olah guminál. Fél órája ért be akombi a telepre. Fél egytől tarlón kerek levesz, utánfutó kölcsönkér, irány Szolnok (Nógrádból), új gumi fel, haza, kerék fel a kombira (közbe eső esik) be a telepre és végre a napnak. Tavaly már elfosta magát a másik oldala is. Így most két újnak mondható dnyeproshina van rajta. Most hogy jöttem be vele nagyságrendekkel simábban fut a kombi közúton mint az eredeti öreg good-year-okkal. Semmi remegés, reszketés. Előtte meg padlógázon majd kiugrott a kormányoszlop a gépből úgy rezonált.
Válasz Claastra. #3985. hozzászólásáraA ládák fölötti dugulás jelző szokott bejelezni egy-egy pillanatra döccenőnél, rossz úton.
Válasz Büresz #3978. hozzászólásáraHagyd a francba...
Rosavat vesz a fél világ... Zsírosabb parasztok firestonet..
A Megán milyen hibajelzés van rákötve a szalmalazitójelre,mert cséplés nélkül többször bejelez döccenésre kövesuton is ?
Válasz .Feco. #3980. hozzászólásáraMert te nagy "burzsuj" gazda vagy azért mész annyit közúton!
Válasz .Feco. #3977. hozzászólásáraAzt veszel amit akarsz, csak szórd a lédet a drága gumikra!
Válasz 2266 #3967. hozzászólásáraButára sikerült ott más is...
Válasz .Feco. #3980. hozzászólásáraÚgy hogy kevés a terület és közel vannak a táblák.
Válasz Büresz #3979. hozzászólásáraazt hogy csinálod? nekem naponta megy úton annyit, akkoris ha csak a közelben dolgozik... évente kb. 1200-1300 km-t megy közúton (a lexion külön gyűjti)
Kopás nem lényeg mert úton éves szinten 50 km.
Vagy még az alliance?
Válasz Ares 826 #3975. hozzászólásárahát nem tudom, te milyen párhuzamos világban élsz, nekünk épp a nyugati típusok jöttek be, Firestone (az pedig az alja azért) 9 év után kezdett összerepedezni, pedig bekóborolt vagy 10.000 hektárt, inkább többet! Continental alacsony nyomáson használva, sok utazással negyedik éves, még nincs mérhető kopása... régen a Mega-t kivágyta egy híd ábánál lévő betonvas, nekünk is ezt az orosz mocskot javasolta a gumis... ha elakadt mindig az rugta el magát hamarabb, pedig a másik kopottabb volt..
gumiról nem kell sajnálni a pénzt, én azt mondom!
Válasz Büresz #3974. hozzászólásáraBkt TR137 Nem rossz, de felfújva kidudorodik a közepe mint az összes olcsóbb gumik
Amúgy elég jól bírja a kopást, fogak is vannak rajta viszonylag
Válasz Büresz #3974. hozzászólásáraGood year az én szerintem egy fos, nekem is az volt rajta de szarrá repedt a belső része! Olyat vegyél amin több a minta és nem magasak a körmök! Nekem most Diaproschina van fent olcsó volt és elég jól bírja is. Ha bezabálsz egy nagy ekevasat vagy határkarót nem az egy millás gumit dobod el hanem csak a negyede árút! Nagy körmöset ne vegyél mert ráz mint a szar főleg nyáron a kemény földön és a kövesen is!
Válasz Ares 826 #3973. hozzászólásáraKöszi, akkor felnyomom 3ra, a másik michelin az írja a 3,2-t, de ezen nem találtam semmilyen nyomásértéket. Amúgy szeretnék rá venni mivel nem egyforma a 2. Milyet érdemes? Firestone, goodjear, bkt? Ebben a 3ban vacilálok.
Válasz Büresz #3970. hozzászólásáraMinimum három bár, ha viszont szeretnél gumit venni rá újat akkor csak 1,5 bárral! ez benne az átba..ás mert a katalógus csak annyit ír! csak épp azt nem írják oda hogy két három év alatt kifog repedni a benti rész a mintáknál! Sajnos tudok ilyen gumit mutatni ha érdekel, pedig én mindig kettő bár nyomással jártam vele! Most mindig három van benne de kucca asztalnál mehet bele a 3-3.5 bár!
Válasz 2266 #3971 hozzászólásá két félhektáros árpa maszekom volt öszzesen ,hát nem azokkal kezdtem ,de tegnap letudva az is ,délután már búzában nyomtuk
Válasz Claastra. #3968. hozzászólására Szédületesek vagytok... Sose jutott volna eszembe hogy ne azzal kezdjem az aratást ami épp következik..
A gyári 650/75r32-es conti gumit mennyire szoktátok fújni?
Válasz Claastra. #3968. hozzászólásáraSzia!
Árpában azért kezdtem mert az volt érett
Válasz 2266 #3967. hozzászólásáranem árpában kell kezdeni és nem böfög,egyikkel repcével,másikkal borsóban kezdtem ,semmi gond nem volt ma beállok árpába
Válasz toma01080 #3964. hozzászólásáraSajnos a régebbi claas-os gabona vágóasztalok eléggé butára sikerültek talán mára már kinőtték az összes gyerek betegségüket ezért kicsit se csodálkozzatok ezen az eszi nem eszi vissza böfögi témán!! Ezt a Jd már a 1188- nál kinőtte! Azóta is profik az asztalaik! Nem egyszer mondtam már hogy a claas ra is jd vágóasztal kellene!!
Válasz Vinkó75 #3965. hozzászólásáraÉn olajoztam zsíroztam és nem megy föl csak finoman ütve és csak egy csipetnyit csípett el. A tengelyt megreszeltem nem sorjàs.Jó volt a 2,5 sel kb egy hektàrt azutàn belazult a szíj szét kellet szedni akkor is csak egy fél centin kb egy tized hiànyzott a gumiból hogy körkörös legyen ezért megpróbàltam mégegszer felütöttem és mindjàrt le is vettem és ugyan az a hiba csípi a gyűrűt.
Válasz toma01080 #3964. hozzászólására2,5-sell raktam össze,jól beolajozva. Nem csípte el. A gyári 3,2 az utángyártott ahogy sikerült, alapon megy nyilván. De a többi része hibátlan. Jól tömít a karmantyúknál.
Sziasztok!
Claas Dominator85 kombàjnja kinek van az enyém 86-os kiadàsú hidraulikus dobvariàtor van rajta azzal küzdök elengedi a nyomàst màr kétszer karmantyúztam+gumigyűrűztem sőt még dugattyút is cseréltem de nem gyàrira mert az megfizethetetlen(240 ezer forint )ezért vettem utàngyàrtottat amin a gyűrűhornyok nem méretek a gyàrival ezért elcsípi felrakàsnàl most a régivel raktám össze jelenleg jó de nem biztos hogy kibírja ezért gyàrtatok az újba 40×2,3 gumigűrűt a 40×2,5 az sok azt elcsípi gyárilag 40×3mm es van benne.Véleményeket tapasztalatokat szeretnék kérni.Àrpàt vàgtam én is most 9 hektàrt nálam is ez volt a helyzet rövid szàrnál vissza köpi a zabnàl is így lessz egy hektàr buzàt levàgtam nem volt semmi gond szépen vitte befelé.
Sziasztok!
Megoldódott a probléma
Kb 1 he aratása után szépen beállt a behordás!
Annyi kelet,hogy bezavarjam egy füvesebb részbe és ott szépen fokozatosan megszűnt a visszabüfögés.
Köszönöm a segítségeteket!
Üdv.:Csuti
Sziasztok! Abban szeretnék segítséget kérni, hogy a boardinformátorom a motorfordulatra, teljes gázon, irreálisan magas számokat ír, ugrál a normál érték és majd 3000 között. A motorfordulat persze nem ingadozik valójában. Mi lehet a probléma?
Válasz .Feco. #3959. hozzászólásáraKoszi szepen holnap megfogom probalni ;)
Válasz musits #3957. hozzászólásáraA ferde felhordonal, kalaszvisszahordo es a csitkoke!
Válasz picus #3955. hozzászólásáraCseréld ki egy másikkal, amelyik működik, ha a működő továbbra is jó jelet ad akkor a szál szakadás ha csere után az eredetileg hibás jó lesz de a cserehely nem akkor pedig az érzékelő.
Én a kalaszvisszahordorol szoktam leszedni mert az van a legkönnyebben elérhető helyen, ráadásul ha kell azt ki lehet kapcsolni hogy ne jelezzen, így nem sipol minden amíg megjön az új, azt meg úgyis látod szemmel hogy működik-e!
Válasz picus #3956. hozzászólásáraNálam is volt probléma. Hívtam egy autóvillamossági szerelőt, és ő megnézte őket oszcilloszkóppal. Kivettem a forgásellenőrző modult, és ott lett megnézve. Elindított gépnél, és bekapcsolt csépléssel teljes gázon üzemelve.