Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD395.26 FtCHF439.37 FtGBP495.29 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Dominator 98sl típusú kombájnomhoz szeretnék venni egy c510-es asztalt. Jelenleg 360as asztallal használom. A kombájnban om360as merci motor van 170 lóerős. Sima 6 hengeres szívó motor. Kérdésem az lenne,hogy szerintetek a gép elbírja ezt a méretű asztalt? Vagy van olyan aki használja ezt ebben a formában? Véleményekre vagyok kíváncsi. Előre is köszönöm.
Válasz Claastra. #3602. hozzászólásáraAz lehet de mikor az úton közlekedsz vele akkorát vágódik az asztal hogy majd leszakad a fülke még a 4,5 asztalnál is. de az 5.1 asztalnál már ki sem kell venni a 3. hengert a gyár is azt írja a használati útmutatóban!
Válasz Feri #3604. hozzászólásáraAz nem igaz hogy nincs hidro akkumulátor ott van a MEgán és a Medionon is! A Lexin meg az a két kis munkahenger azért tud nagyot emelni mert nagyobb a nyomás a rendszerben azt gondolom mint a másikaknál! A régi Lexion 410-420 stb. munkahengerei ugyan azok mint a Mega Medion munkahengerei!
Válasz Ares 826 #3600. hozzászólásáraigen,csak tele magtartállyal nem közlekedsz közúton.Egyébként asztallal sokkal jobb közlekedni,mint asztal nélkül,keményre fúvott gumikkal nagyon kellemetlen,ráz mint az állat.Lexionoknál a 2db emelőhenger vékonyabb,mint a dominátor,mega,medion tipusoknál,összecsukott 8soros conspeed asztallal szépen lehet közleketni,jól ki van találva a csillapitás,hidroakumlátor stb,az előzöekből ez hiányzik.
Válasz mtz1221 #3588. hozzászólásáraA Medion 330 hídja simán bírja a 2,5 tonnás kukorica asztalt, és ha tele maggal a tartály ami közel van az 5 tonnához, akkor hogy törik el egy csukhatós gabona asztal alatt ami 1,5-2 tonna között lehet maximum???????
Válasz VMisi #3589. hozzászólásáraTavaly vett egyik ismerős 204 megát.Voltam vele szlovénban-osztrákban is többet megnézni.Mindnek ki volt az eleje felnije hídja munkahengerei+ tartóai.
Ha jól emlékszem előre csukható 480??-as volt mindegyiken.
Kérdezték itt mások is már, de nem érkezett válasz, hogy a claas összecsukható gabona asztalról mik a vélemények?
Látom, hogy két oldalról megy a hajtás, így minden duplán kopik, viszont nincs gond a vonulással, rendőrrel, meg a nagykapuval.
Válasz Drisa #3583. hozzászólásáraTudom, de mi azt az elso szezonban beraktak, kérdeztem a szerelőt hogy vegyük -e ki, azt mondta nem kell, nem zavar semmit így bent maradt... szezon végén figyelni kell kifujaskor mert berakodik szalmával de annyi
Válasz .Feco. #3582. hozzászólásáravan egy vastag gumi betét ami védi a műanyagot hátul és van egy lelógó gumi függöny opcióban, mi azt sosem tettünk be most is megvan még jut eszembe...
Válasz Feri #3581. hozzászólásáraNem értem hogy mire gondolsz... nekem mindig bent van a gumi ponyva hátul, nyáron is... ha akarok szecskazok ha akarok nem, nem akadályoz semmit...
Válasz .Feco. #3580. hozzászólásáraNyári szezon végeztével,kiveszem a buzást,összel csak a kukoricás van bent.
600-s lexinél ha bent van a gumiponyva,akkor hogy oldod meg a szecskázó kikapcsolását,ugyanis ebben az esetben mindent szecskázok!
Válasz Feri #3578. hozzászólásáraÉn meg a naprat szoktam búzával, nálunk csak kukorica és szója esetén van bent a nagyobb kosár (mellesleg az amúgy univerzális kosár, van kukorica kosár az meg nagyobb de azt nem szoktak vele adni...)
Amúgy a 600-as lexinek iszonyat nagy hely van a ferde alatt, nem kell felülről egyensúlyozni...
Válasz Ares 826 #3575. hozzászólásáraHát nállunk ez volt a megszokás,szinte mindig szedtem le a ferdét,csak akkor nem mikor napraforgórol cirokra szereltem,akkor hasaltam a ferdén :) de azért 30 ha cirokért nemvolt kedvem még a ferdét is levenni.
Válasz sada #3574. hozzászólásáraHát te tudod, de ha szegmenses akkor levetted volna a felső két takarót és mindent lehet látni a valami esetleg szar a gépben!
Válasz Ares 826 #3572. hozzászólásáraNem kelletvolna mert szegmenses,de jobb szerettem látni a belét átszerelésnél is nem ee valami baj van,sokat ment mindig muszály volt odafigyelni rá :)
Válasz F-A-R-M-E-R \ #3569. hozzászólásáraÚgy vettük a kocsit de házi gyártású,de igen ez volt hírdetve 3 éve,9000 üzemórával kelt el :) a kocsi ha valakinek kell eladó :)
Válasz picus #3559. hozzászólásárairányváltó,de nincs bennük,van egy manipulátor kar(lindekarnak mondjuk)azzal működtetesz sokmindent,ha előretolod előre megy ha hátrafelehúzod akkor hátramegy a kombájn (minnél jobban annál gyorsabban)kattints a nevemre van egy jó eladó kombájnom
Válasz Claastra. #3554. hozzászólásárajah bocsi az amikor nem a sebesegeknel teszed hatramenetbe hanem hatrafeleis azzal a sebessegel megy mint elore vagy nemtudom,h magyarazzam,h ertheto legyen ;))
7257 hozzászólás
Üdvözletem mindenkinek!
Dominator 98sl típusú kombájnomhoz szeretnék venni egy c510-es asztalt. Jelenleg 360as asztallal használom. A kombájnban om360as merci motor van 170 lóerős. Sima 6 hengeres szívó motor. Kérdésem az lenne,hogy szerintetek a gép elbírja ezt a méretű asztalt? Vagy van olyan aki használja ezt ebben a formában? Véleményekre vagyok kíváncsi. Előre is köszönöm.
Válasz Claastra. #3602. hozzászólásáraAz lehet de mikor az úton közlekedsz vele akkorát vágódik az asztal hogy majd leszakad a fülke még a 4,5 asztalnál is. de az 5.1 asztalnál már ki sem kell venni a 3. hengert a gyár is azt írja a használati útmutatóban!
Válasz Feri #3604. hozzászólásáraAz nem igaz hogy nincs hidro akkumulátor ott van a MEgán és a Medionon is! A Lexin meg az a két kis munkahenger azért tud nagyot emelni mert nagyobb a nyomás a rendszerben azt gondolom mint a másikaknál! A régi Lexion 410-420 stb. munkahengerei ugyan azok mint a Mega Medion munkahengerei!
Válasz Ares 826 #3600. hozzászólásáraigen,csak tele magtartállyal nem közlekedsz közúton.Egyébként asztallal sokkal jobb közlekedni,mint asztal nélkül,keményre fúvott gumikkal nagyon kellemetlen,ráz mint az állat.Lexionoknál a 2db emelőhenger vékonyabb,mint a dominátor,mega,medion tipusoknál,összecsukott 8soros conspeed asztallal szépen lehet közleketni,jól ki van találva a csillapitás,hidroakumlátor stb,az előzöekből ez hiányzik.
Válasz Ares 826 #3600. hozzászólásáraA mega felni alapból beteges, reped szét.
Válasz Ares 826 #3601. hozzászólásáraszerintem,meg sokkal lassabb 3 hengerrel,mi nem érünk rá tötymörögni
Válasz VMisi #3596. hozzászólásáraJó az ha rajta van a 4,5 gabona asztalnál is!
Válasz mtz1221 #3588. hozzászólásáraA Medion 330 hídja simán bírja a 2,5 tonnás kukorica asztalt, és ha tele maggal a tartály ami közel van az 5 tonnához, akkor hogy törik el egy csukhatós gabona asztal alatt ami 1,5-2 tonna között lehet maximum???????
Válasz mtz1221 #3597. hozzászólásáraAzok szerintem 4,5 asztalok!
Válasz Drisa #3585. hozzászólásáraA vastagra gondolok,napránál nem használom de kukoricánál hasznos,mondjuk nem egyemberes a ki-be szerelése!
Válasz VMisi #3589. hozzászólásáraTavaly vett egyik ismerős 204 megát.Voltam vele szlovénban-osztrákban is többet megnézni.Mindnek ki volt az eleje felnije hídja munkahengerei+ tartóai.
Ha jól emlékszem előre csukható 480??-as volt mindegyiken.
Válasz apuci #3595. hozzászólásáraTömeg adatokat nem tudok, de a 3. munkahengert kukiasztal miatt szoktak tenni ha jól tudom.
Válasz VMisi #3593. hozzászólásáraAz biztos de a kukorica mag jóval nehezebb.
Válasz VMisi #3592. hozzászólásáramár nem emléxem,rég volt,mindenből 2 ,kicsit görbül már nen jó,meg még sokminden
Válasz apuci #3590. hozzászólásáraA gabonának összecsukva távol lesz a súlypontja.
Válasz Claastra. #3591. hozzászólásáraMivel indokolta?
Válasz VMisi #3587. hozzászólásáraAnno a márkaszervizes is lebeszélt róla
Válasz mtz1221 #3588. hozzászólásáraSzerintem ez hülyeség,a kukorica asztal szerintem nehezebb mint az összecsukható gabona asztal.
Válasz mtz1221 #3588. hozzászólásáraNem bírja a híd?? Mekkora asztal, milyen gépen?
Válasz VMisi #3587. hozzászólásáraCsak az első gumik cseréjével.Meg az első híd törésekkel.
Kérdezték itt mások is már, de nem érkezett válasz, hogy a claas összecsukható gabona asztalról mik a vélemények?
Látom, hogy két oldalról megy a hajtás, így minden duplán kopik, viszont nincs gond a vonulással, rendőrrel, meg a nagykapuval.
Válasz Feri #3578. hozzászólásáraMi gabona kosárral vágjuk a cirkot :)
Válasz .Feco. #3584. hozzászólásáraA vastagot mi sem vettük ki sosem, a lógót meg nem raktuk bele sosem...
Válasz Drisa #3583. hozzászólásáraTudom, de mi azt az elso szezonban beraktak, kérdeztem a szerelőt hogy vegyük -e ki, azt mondta nem kell, nem zavar semmit így bent maradt... szezon végén figyelni kell kifujaskor mert berakodik szalmával de annyi
Válasz .Feco. #3582. hozzászólásáravan egy vastag gumi betét ami védi a műanyagot hátul és van egy lelógó gumi függöny opcióban, mi azt sosem tettünk be most is megvan még jut eszembe...
Válasz Feri #3581. hozzászólásáraNem értem hogy mire gondolsz... nekem mindig bent van a gumi ponyva hátul, nyáron is... ha akarok szecskazok ha akarok nem, nem akadályoz semmit...
Válasz .Feco. #3580. hozzászólásáraNyári szezon végeztével,kiveszem a buzást,összel csak a kukoricás van bent.
600-s lexinél ha bent van a gumiponyva,akkor hogy oldod meg a szecskázó kikapcsolását,ugyanis ebben az esetben mindent szecskázok!
Válasz Feri #3578. hozzászólásáraÉn meg a naprat szoktam búzával, nálunk csak kukorica és szója esetén van bent a nagyobb kosár (mellesleg az amúgy univerzális kosár, van kukorica kosár az meg nagyobb de azt nem szoktak vele adni...)
Amúgy a 600-as lexinek iszonyat nagy hely van a ferde alatt, nem kell felülről egyensúlyozni...
Válasz Feri #3578. hozzászólására
Válasz sada #3577. hozzászólásáraa cirkot ,és a naprát is kukorica kosárral aratom,hibátlanul,te buzával aratod a cirkot?
Válasz Ares 826 #3575. hozzászólásáraHát nállunk ez volt a megszokás,szinte mindig szedtem le a ferdét,csak akkor nem mikor napraforgórol cirokra szereltem,akkor hasaltam a ferdén :) de azért 30 ha cirokért nemvolt kedvem még a ferdét is levenni.
Válasz VMisi #3565. hozzászólásáraNulla találat
Válasz sada #3574. hozzászólásáraHát te tudod, de ha szegmenses akkor levetted volna a felső két takarót és mindent lehet látni a valami esetleg szar a gépben!
Válasz Ares 826 #3572. hozzászólásáraNem kelletvolna mert szegmenses,de jobb szerettem látni a belét átszerelésnél is nem ee valami baj van,sokat ment mindig muszály volt odafigyelni rá :)
Válasz Ares 826 #3572. hozzászólásáraEnnek IS!!!
Válasz sada #3566. hozzászólásáraennek a ferdéjét minden átszerelésnél le kellett húzni a gépről??
Válasz F-A-R-M-E-R \ #3569. hozzászólásáraÚgy vettük a kocsit de házi gyártású,de igen ez volt hírdetve 3 éve,9000 üzemórával kelt el :) a kocsi ha valakinek kell eladó :)
Sziasztok claas összecsukható gabona asztalról valakinek van tapasztalata?
Válasz sada #3566. hozzászólásáraA ferde lehúzó kocsi tetszik, saját gyártmány? A kombit valamikor láttam a hird. is, ha nem tèvedek.
Válasz .Feco. #3567. hozzászólásáraÉv végi nosztalgia :)))
Amúgy szép gép!
Válasz sada #3566. hozzászólásáraez most hogy jutott eszedbe?
Régeben volt egy 108 maxim :)
Válasz Claastra. #3564. hozzászólásáraÉn meg a landit nem látom. :)
8,9 -ért ment el egy 450-es lexi, asztallal, 5500 üó-val.
Elektronikus ingónál a részletesben csak mezőgazdaság és pipáld ki a befejezettet.
Válasz VMisi #3563. hozzászólásáralekéstem?mert nem találok lexit,egy landi van a szomszéd faluból
Válasz Claastra. #3560. hozzászólásáraTessék Fan bácsi egy olcsó lexi, ha sietsz megcsípheted:
https://arveres.mbvk.hu/arverezok/index.php
Sziasztok, esetleg nincs-e valakinek C9-es (MBD) meg C13-s (LGK) motorhoz katalógusa?
Válasz Claastra. #3560. hozzászólásárakoszonom a vaaszodat erre gondoltam enis :D a Medionra gondolsz?sajnos nekem kicsit draga :(
Válasz picus #3559. hozzászólásárairányváltó,de nincs bennük,van egy manipulátor kar(lindekarnak mondjuk)azzal működtetesz sokmindent,ha előretolod előre megy ha hátrafelehúzod akkor hátramegy a kombájn (minnél jobban annál gyorsabban)kattints a nevemre van egy jó eladó kombájnom
Válasz Claastra. #3554. hozzászólásárajah bocsi az amikor nem a sebesegeknel teszed hatramenetbe hanem hatrafeleis azzal a sebessegel megy mint elore vagy nemtudom,h magyarazzam,h ertheto legyen ;))
Válasz Pogba #3557. hozzászólásárairtam