Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD393.86 FtCHF436.49 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Dns8 #2654. hozzászólására2500 van benne.. par csapagy(talan 3), a ferdefelhordo lancait csereltuk iden osszel... Az iden volt porlaszto csere, az fajt egy kicsit, de szerbiaban amilyen tokeletes uzemanyag van...
Válasz lac* #2652. hozzászólásáraBeszeltem egy tulajjal nekik van 7205os. 2 éves, es nagyon meg vannak vele elégedve. Ha kell privatban megadom a számát. Katalogus szerint nagyobb tisztító felülete van ennek az 5ládásnak, mint pl a cx6080nak. Nekem szimpatikus. Mi a tc5070et tervezzuk cserere, en is hasonlokat nezegettem mint te, de lehet csuszik meg 1evet a csere... :)
Válasz Claaastra #2639. hozzászólásáraNa azt megneznem,amugy arathat 3 t buzaban!ja meg azt nem mondta hogy fel ev mindenapos aratas utan osszejon az 1000 hehe
Válasz lac* #2640. hozzászólásáraCsak arra modtam h a NH nál tök egyszerű volt levenni a ferdét meg az egésh melót megcsinálni nem olyan napos szopás mint annó a claason
Válasz bandigh #2638. hozzászólásáraCseréltem én már kosarakat épp eleget,beleuntam az évi kétszeri szét-összeszerelésbe. Festék leverődik csavarok szakadnak meg,segítőt kell taláni,tök koszos leszel...,ezt már kihagyom,szempont az osztott kosár.
És nem tudom másnak mi a véleménye,de szerintem az univerzális kosarak sem jók.Olyan mint a négyévszakos gumi,igazán semikor sem jó
Válasz lac* #2635. hozzászólásáraAkkor nem érvényes az előbbi írás :) Kosárcserétől nem kell félni a 80.80 assal együtt dolgoztam, délután nekiestek gyorsan megvolt a dolog. Kellemetlen, de oldalról bujkálni meg a ferdén hasalni se sokkal kényelmesebb.
Válasz szanberg #2634. hozzászólásáraIgen, ha a 40 az bruttó akkor bruttó 10 elmegy a kuki+forgó asztalra, br 30 az meg 24+fa, ennyiért fiatal, kevés órás, ütőképes méretü gépet nem kapni. A három kritériumból legalább egyet el kell felejteni. Inkább legyen egy nagyobbacska gép, 2009 környékéről, megfuttatva, vagy akkor egy kis cx vagy 1550.
Válasz lac* #2628. hozzászólásáracsak 40-ért kombájnt sem kapsz az a helyzet, nemhogy adapterekkel együtt.
Ha meg már 40ért veszel gépet és 1500üzemóra van benne, 50ért meg ott az új mondjuk, akkor azon fogod törni fejedet,hogy ha már úgyis kihozod mittudomén 7év lízingre akkor az a plussz 10-es nem is annyira sok évi leosztásban és zsírúj géped van, nemtudom milyen formában gazdálkodsz de az adóterheket új géppel lehet csökkenteni igazából...
Gondold át.
Ha masszív erős gépet akarsz és nem újat akkor ottvan még kicsit régebbről a 760-as CX. Ez 5 ládás de 300ló körüli és mindene megegyezik a nagytestvérekével, hátul nem könyöktengelyes hanem függőcsapos erősített hidas gépek, szerintem az 5ládás kategória csúcsa.
annyi, hogy azoknak nem tudom volt e már multi dobkosara!?!?!?!?
Válasz szanberg #2626. hozzászólásáraTC-t nem szeretnék venni,olyan 514-es feelingje van,meg mostmár remélem stabilan 8t fölött lesznek a búzák,a kis tartály miatt nem bír ki egy kerülőt ürítésig.
És ha már rászánom magam,olyat kéne venni,aminek nem a lecserélésén kell gondolkoznom már az elején.
A cx-ekben,ha kukoricára kell akkor a csigák felhordóláncok erősítettek,más cikkszámon hozza a katalógus is,beszéltem az Agrotec-esekkel,ők magyarorszára csak olyat hoznak amiben ezek vannak benn gyárilag.
Megnéztem a claas online parts katalógusát is ,ott nem hoz külön semmit erősítettként.Lehet,h alapból az van benne. Mindenesetre játszik a tucano 430-as is
Válasz Vadmalac #2622. hozzászólásáraA Tucano stabil jó kombájn, nem is ezzel van gond, hanem hogy ahol erős anyagokban dolgoznak velük pár évesen elkopik mindenük de annyira ,hogy nemcsak a csigák kopnak le a hasában pl hanem kilyukad az alja teljesen.
Főiskolán volt csoporttársamék vettek egyet újonnan pár éve a nyírségben, 3 szezon után ahogy írtam nulla mindene, plusz az összes felhordólánc lapát minden lefutva, dobverőléc kosarak kopottak... Igaz tizenX tonnás bitang kukoricákat vágott nem is keveset, de ez akkorsem mentség, mert mint írtam is Gründy kolléga is így dolgozik a kis TC5070-es évekóta.
Ők vettek egy 7240-es IH-t, azt hiszem 2szezon van benne, most télen elfogok menni megnézni illetve beszélgetni velük, augusztusban telefonon beszéltünk, nagyon megvannak elégedve vele. Az biztos, hogy sokszor annyi idő után fut le egy ilyen amerikai vasdarab, ezekkel kint az intenzív kukorica övezetben huszon tonnás kukoricákból vágnak ezernyi hektárokat minden évben, valószínű egy klasszikus európai ládás vakaró sokhelyen egy évet sem bírna ki de tényleg.
Emaileztem olyan bérvállalkozóval aki délről megindul észak felé közben meg aratnak lefelé mindent, saját szervízcsapata van meg lakóautó miegymás, átlagosan évi 4000hektárt vág/kombájn, tavalyelőtt jó éve volt akkor írta, hogy 6000-re jött ki az a szezon. Igaz 2kezelővel 24-be aratnak folyamatosan, bőven 100hektár feletti napi teljesítménnyel, "dryland" vagyis száraz körülmények között sokkal többet, "irrigated" öntözött pályákon meg nyílván kevesebbet de embertelen mennyiségű termény fut át egy gépen.
No ha ott helyt áll egy rotoros gép akkor itthon ez nem is kérdés.
Válasz szanberg #2600. hozzászólásáraNekünk van egy tc5070-es, 350 ha földre. Nagyon jo,igaz hogy a magtartály tényleg kicsi, hamar megtelik. Viszont amennyi jármü van ahhoz pont megfelel nekünk.
Válasz lac* #2572. hozzászólásáraCsak gabonaban ,a kukit azzal vagatom akinek en megyek gabonat aratni tehat nekem az total felesleges volna beruhaznom kuki asztalba,nem varios mert itt kotott foldek vannak es nem lehet rendes magagyat kesziteni a repcenek ,hozamterkepezo meg nekem total felesleges ahhoz mar kellene egypar dolog ,hogyha rendesen akarnad hasznallni!de nyugodtan kerdezz valaszolok.
Válasz lac* #2560. hozzászólásáraAkik nekem aratnak, ott van 2db 440-es Tucano. A régebbivel annyi baj volt tudtommal, hogy a gabonaasztalban egy hajtómű szétment 1x, aztán ugyanaz a hiba többször is visszajött, nem tudni miért, talán hibás volt a ház, vagy nem tudom, azt mondták, hogy ugyanaz a hajtómű mint a Megán volt, azzal soha semmi baj nem volt, tehát ez egyedi hiba szerintem. Végül nem tudom mi lett vele, talán hajtómű csere lett, de idén már nem volt vele gond. Aztán valamiért az ürítőcsigát valamikor nehezen nyitja meg csukja, de nem mindig, ennek még tudtommal nem értek a végére, talán a zsámoly kopott ki, és befeszül, vagy a hidraulika nyomás nincs meg. Eltört egy szalmarázó láda-tengely, ezután valamennyi idővel kettétört egy láda, ez utóbbi valószínűleg a tengelytöréssel volt összefüggésben. Kb. enyi hibáról tudok, de ez ha jól rémlik már 8 éves gép, úgyhogy ennyi idő alatt még elmegy a dolog. Főleg amennyit vágnak! A másik gép 2 éves, annak az adblue egysége ment szét 2x, garanciában cserélte az Axial, és azóta jó. Ennyiről tudok.
Kb. 20ha-t tudnak levágni gabonában, repcében-napraforgóban egy műszakban.
Van itt helyben egy 2. éves NH, de idén nagyon-nagyon sokat állt. Volt hogy a szervizes nem ért haza, és fordulhatott vissza. És ez nem költői túlzás!
Válasz Zolicsizi #2616. hozzászólásáraMég az ezredforduló környékén volt a cégnél 2db, ennek az őse. Hasonló tüneteket produkált. Szépen utazott is tovább.
Nem lepődnék meg ha szépen lassan kivezetnék a kisdobos APS-t ebben a kategóriában. Ezzel gyakorlatilag egy bő, 1 évtizedes dilemma dőlne el. A Tuki kezd lassan hajazni a lexionra. Még pár évnyi hozzá szoktatás és ennyi. Végül az 1-es és a 2-es golfot is szépen elfelejtettük. Még itt ott látni. De azért a passat jobban fekszik.
Itt volt most demoba egy NH T7.315-ös szántottunk vele egy 24órát ugyanazt az ekét huztuk vele amit a 8210es Jd vel,ugyanolyan mélység mellett(30-33cm) ugyanabban a táblában a jd 9km/h val vitte 23 liter/ha-al a NH is vitte 9el de 28 liter/ha evett plusz a 20üzemóra alatt bevert 40 liter adblue-t.Ugyhogy nekünk nem jött be.Autopower vagy milyen valtoja volt 55km/h val ment mint a táltos potkocsizni biztos jo traktor de talajmunkara nem valo legalabbis azzal a valtoval.Ja és ha ugy akartam hasznalni ahogy az agrotecesek mondtak hogy 1600as fordulaton dolgozzunk vele mert ugy takarékosabb akkor össze szarta magát ugy ahogy van.
Válasz lac* #2610. hozzászólásáraCsak a laverdában megsüketülsz a zajtól rokon srác hajt egyet,amikor kipróbálta a tukit nem győzött csodálkozni hogy mien halk
Válasz Józsi11 #2609. hozzászólásáraLehet belenyúlt valami pénteki vasba. 3 évig dolgoztam egy 304 ls verzióval. Komoly gondja nem volt évi 750 heki körül morzsoltunk vele. De számos példát mondhatnék a topp márkák párnapos vergődése után. A Manax fejezte be a munkát.
Válasz lac* #2602. hozzászólásáraLaverda,Mf totál ugyan az,ugyan olyan fostalicska mind a kettő.Van egy ismerősnek vadi új de a kukoricát bérbe vágatta mert valami baja volt!
Válasz lac* #2602. hozzászólásáraPersze hogy működik, az ő alapjaira épülnek, festődnek a konszernhez tartozó gépek. A Fendt katana kabint kapják a nagyobb paripák. De már a Gleaner morzsolón is azt látni.
7257 hozzászólás
Válasz Dns8 #2654. hozzászólására2500 van benne.. par csapagy(talan 3), a ferdefelhordo lancait csereltuk iden osszel... Az iden volt porlaszto csere, az fajt egy kicsit, de szerbiaban amilyen tokeletes uzemanyag van...
Válasz lac* #2655. hozzászólásáraDe az. 3 reszes..
Válasz pluto86 #2653. hozzászólásáraCsak azthiszem a Deutz-nak nem szegmenses a dobkosara
Válasz pluto86 #2653. hozzászólásáraA TC 5070 esbe mennyi ü.ó. van? Miyen meghibásodása i voltak?
Válasz lac* #2652. hozzászólásáraBeszeltem egy tulajjal nekik van 7205os. 2 éves, es nagyon meg vannak vele elégedve. Ha kell privatban megadom a számát. Katalogus szerint nagyobb tisztító felülete van ennek az 5ládásnak, mint pl a cx6080nak. Nekem szimpatikus. Mi a tc5070et tervezzuk cserere, en is hasonlokat nezegettem mint te, de lehet csuszik meg 1evet a csere... :)
Válasz pluto86 #2651. hozzászólásáraDe igen.Tudsz róluk valamit,van szervizháttere?
Válasz lac* #2643. hozzászólásáraDeutz kombájnokat nem nézted?
Lexion-540 vagy 550
ár-érték arányban szerintem most a legjobb vétel.....
vagy
CX-8070 8080 NH-ad.........
vagy egy 460 EVO
ezekkel lehet takarítani rendesen......
Válasz Mf-es? #2632. hozzászólásárauhhhhh....ez nagyon drága
2003-as at kapsz 15-16 körül.......nagyon jót
Válasz lac* #2643. hozzászólásáraegy ötlet........www.agroballa.hu
egy kifogástalan 800 órás, CX5080
Válasz lac* #2643. hozzászólásáraCx 5080 nagyon egyszeru gep.
Válasz Claaastra #2639. hozzászólásáraNa azt megneznem,amugy arathat 3 t buzaban!ja meg azt nem mondta hogy fel ev mindenapos aratas utan osszejon az 1000 hehe
Válasz lac* #2629. hozzászólásáraHa komolyabban erdekel hivj fel !
Válasz lac* #2643. hozzászólásáraja, a W540 kimaradt,ez a legdrágább,ráadásul egydobos univerzális kosárral.Viszont megbízható ismert gép
Válasz Claaastra #2639. hozzászólásáraeddig ezekre szűkült a kör:
tucano430
nemtetszik az ürítés,nemtudom miért nem felsőürítésű (mennyire szívás dobotlemezelni?)
hozammérője térfogatot mér,kalibrálgatni kell
w440ptc
kérdéses a kosárcsere,nem elterjedt
cx5080
nagy magtartály(8300) szegmenses kosár,jobb hozammérő,egyszer elég kalibrálni évente
5 ládást szeretnék mindenképp,250le körül fiatalt,még keresgélek
Válasz Claaastra #2639. hozzászólásáraHogy, még most is nyomja?
Válasz lac* #2640. hozzászólásáraCsak arra modtam h a NH nál tök egyszerű volt levenni a ferdét meg az egésh melót megcsinálni nem olyan napos szopás mint annó a claason
Válasz bandigh #2638. hozzászólásáraCseréltem én már kosarakat épp eleget,beleuntam az évi kétszeri szét-összeszerelésbe. Festék leverődik csavarok szakadnak meg,segítőt kell taláni,tök koszos leszel...,ezt már kihagyom,szempont az osztott kosár.
És nem tudom másnak mi a véleménye,de szerintem az univerzális kosarak sem jók.Olyan mint a négyévszakos gumi,igazán semikor sem jó
Válasz lac* #2630. hozzászólásáravégre kiirtál egy "gépet" is itt egy kolléga 320-as tukival 1000-ret arat évente bérmunkázik
Válasz lac* #2635. hozzászólásáraAkkor nem érvényes az előbbi írás :) Kosárcserétől nem kell félni a 80.80 assal együtt dolgoztam, délután nekiestek gyorsan megvolt a dolog. Kellemetlen, de oldalról bujkálni meg a ferdén hasalni se sokkal kényelmesebb.
Válasz lac* #2635. hozzászólásáraMajd meglátod akkor, ha nem feltétlen új kell újszerű 5ládást tudsz venni jó áron.
Válasz szanberg #2634. hozzászólásáraIgen, ha a 40 az bruttó akkor bruttó 10 elmegy a kuki+forgó asztalra, br 30 az meg 24+fa, ennyiért fiatal, kevés órás, ütőképes méretü gépet nem kapni. A három kritériumból legalább egyet el kell felejteni. Inkább legyen egy nagyobbacska gép, 2009 környékéről, megfuttatva, vagy akkor egy kis cx vagy 1550.
Válasz szanberg #2634. hozzászólásáraazért írtam,h körül,persze adapterek nélkül,azthittem ez egyértelmű
azokon még egybe van a kosár.olyan 160kg körüli vasdarab
300le-s első nekifutásra nem kell,sok kis táblám van,abba csak szívás ez
Válasz lac* #2628. hozzászólásáracsak 40-ért kombájnt sem kapsz az a helyzet, nemhogy adapterekkel együtt.
Ha meg már 40ért veszel gépet és 1500üzemóra van benne, 50ért meg ott az új mondjuk, akkor azon fogod törni fejedet,hogy ha már úgyis kihozod mittudomén 7év lízingre akkor az a plussz 10-es nem is annyira sok évi leosztásban és zsírúj géped van, nemtudom milyen formában gazdálkodsz de az adóterheket új géppel lehet csökkenteni igazából...
Gondold át.
Ha masszív erős gépet akarsz és nem újat akkor ottvan még kicsit régebbről a 760-as CX. Ez 5 ládás de 300ló körüli és mindene megegyezik a nagytestvérekével, hátul nem könyöktengelyes hanem függőcsapos erősített hidas gépek, szerintem az 5ládás kategória csúcsa.
annyi, hogy azoknak nem tudom volt e már multi dobkosara!?!?!?!?
Válasz Mf-es? #2632. hozzászólásárafiatal kell a finanszírozás miatt is
Válasz lac* #2630. hozzászólásáraItt egy jó gép.
Válasz lac* #2630. hozzászólására200 ha.-ra,15-20 milka közti lexion.De a pénzedért,de döntesz.
Válasz szanberg #2626. hozzászólásáraTC-t nem szeretnék venni,olyan 514-es feelingje van,meg mostmár remélem stabilan 8t fölött lesznek a búzák,a kis tartály miatt nem bír ki egy kerülőt ürítésig.
És ha már rászánom magam,olyat kéne venni,aminek nem a lecserélésén kell gondolkoznom már az elején.
A cx-ekben,ha kukoricára kell akkor a csigák felhordóláncok erősítettek,más cikkszámon hozza a katalógus is,beszéltem az Agrotec-esekkel,ők magyarorszára csak olyat hoznak amiben ezek vannak benn gyárilag.
Megnéztem a claas online parts katalógusát is ,ott nem hoz külön semmit erősítettként.Lehet,h alapból az van benne. Mindenesetre játszik a tucano 430-as is
Válasz dr.T #2624. hozzászólásáraMilyen hibáid voltak eddig,mennyi üó-van benne,stb minden érdekel.
Tetszenek ezek a cx-ek az az igazság
Válasz Szeni #2623. hozzászólására40 körül
Válasz Zolicsizi #2616. hozzászólásáraA 8210 esbe mennyi ü.ó. van ?
Válasz Vadmalac #2622. hozzászólásáraA Tucano stabil jó kombájn, nem is ezzel van gond, hanem hogy ahol erős anyagokban dolgoznak velük pár évesen elkopik mindenük de annyira ,hogy nemcsak a csigák kopnak le a hasában pl hanem kilyukad az alja teljesen.
Főiskolán volt csoporttársamék vettek egyet újonnan pár éve a nyírségben, 3 szezon után ahogy írtam nulla mindene, plusz az összes felhordólánc lapát minden lefutva, dobverőléc kosarak kopottak... Igaz tizenX tonnás bitang kukoricákat vágott nem is keveset, de ez akkorsem mentség, mert mint írtam is Gründy kolléga is így dolgozik a kis TC5070-es évekóta.
Ők vettek egy 7240-es IH-t, azt hiszem 2szezon van benne, most télen elfogok menni megnézni illetve beszélgetni velük, augusztusban telefonon beszéltünk, nagyon megvannak elégedve vele. Az biztos, hogy sokszor annyi idő után fut le egy ilyen amerikai vasdarab, ezekkel kint az intenzív kukorica övezetben huszon tonnás kukoricákból vágnak ezernyi hektárokat minden évben, valószínű egy klasszikus európai ládás vakaró sokhelyen egy évet sem bírna ki de tényleg.
Emaileztem olyan bérvállalkozóval aki délről megindul észak felé közben meg aratnak lefelé mindent, saját szervízcsapata van meg lakóautó miegymás, átlagosan évi 4000hektárt vág/kombájn, tavalyelőtt jó éve volt akkor írta, hogy 6000-re jött ki az a szezon. Igaz 2kezelővel 24-be aratnak folyamatosan, bőven 100hektár feletti napi teljesítménnyel, "dryland" vagyis száraz körülmények között sokkal többet, "irrigated" öntözött pályákon meg nyílván kevesebbet de embertelen mennyiségű termény fut át egy gépen.
No ha ott helyt áll egy rotoros gép akkor itthon ez nem is kérdés.
Válasz szanberg #2600. hozzászólásáraNekünk van egy tc5070-es, 350 ha földre. Nagyon jo,igaz hogy a magtartály tényleg kicsi, hamar megtelik. Viszont amennyi jármü van ahhoz pont megfelel nekünk.
Válasz lac* #2572. hozzászólásáraCsak gabonaban ,a kukit azzal vagatom akinek en megyek gabonat aratni tehat nekem az total felesleges volna beruhaznom kuki asztalba,nem varios mert itt kotott foldek vannak es nem lehet rendes magagyat kesziteni a repcenek ,hozamterkepezo meg nekem total felesleges ahhoz mar kellene egypar dolog ,hogyha rendesen akarnad hasznallni!de nyugodtan kerdezz valaszolok.
Válasz lac* #2621. hozzászólásáramennyit szántál rá dúrván asztalokkal együtt?
Válasz lac* #2560. hozzászólásáraAkik nekem aratnak, ott van 2db 440-es Tucano. A régebbivel annyi baj volt tudtommal, hogy a gabonaasztalban egy hajtómű szétment 1x, aztán ugyanaz a hiba többször is visszajött, nem tudni miért, talán hibás volt a ház, vagy nem tudom, azt mondták, hogy ugyanaz a hajtómű mint a Megán volt, azzal soha semmi baj nem volt, tehát ez egyedi hiba szerintem. Végül nem tudom mi lett vele, talán hajtómű csere lett, de idén már nem volt vele gond. Aztán valamiért az ürítőcsigát valamikor nehezen nyitja meg csukja, de nem mindig, ennek még tudtommal nem értek a végére, talán a zsámoly kopott ki, és befeszül, vagy a hidraulika nyomás nincs meg. Eltört egy szalmarázó láda-tengely, ezután valamennyi idővel kettétört egy láda, ez utóbbi valószínűleg a tengelytöréssel volt összefüggésben. Kb. enyi hibáról tudok, de ez ha jól rémlik már 8 éves gép, úgyhogy ennyi idő alatt még elmegy a dolog. Főleg amennyit vágnak! A másik gép 2 éves, annak az adblue egysége ment szét 2x, garanciában cserélte az Axial, és azóta jó. Ennyiről tudok.
Kb. 20ha-t tudnak levágni gabonában, repcében-napraforgóban egy műszakban.
Van itt helyben egy 2. éves NH, de idén nagyon-nagyon sokat állt. Volt hogy a szervizes nem ért haza, és fordulhatott vissza. És ez nem költői túlzás!
Válasz lac* #2619. hozzászólásáraja,meg nem a t8-as a 8000-es párja?
Válasz Zolicsizi #2616. hozzászólásáraMég az ezredforduló környékén volt a cégnél 2db, ennek az őse. Hasonló tüneteket produkált. Szépen utazott is tovább.
Válasz Zolicsizi #2616. hozzászólásáraautopowernél a célsebességet adod meg,nem kell a fordulattal foglalkozni,max-ot neki és kész
Bocs hogy ide irtam ebbe a témába csak ha már a demozgatásokrol volt szó gondoltam megosztom.
Nem lepődnék meg ha szépen lassan kivezetnék a kisdobos APS-t ebben a kategóriában. Ezzel gyakorlatilag egy bő, 1 évtizedes dilemma dőlne el. A Tuki kezd lassan hajazni a lexionra. Még pár évnyi hozzá szoktatás és ennyi. Végül az 1-es és a 2-es golfot is szépen elfelejtettük. Még itt ott látni. De azért a passat jobban fekszik.
Itt volt most demoba egy NH T7.315-ös szántottunk vele egy 24órát ugyanazt az ekét huztuk vele amit a 8210es Jd vel,ugyanolyan mélység mellett(30-33cm) ugyanabban a táblában a jd 9km/h val vitte 23 liter/ha-al a NH is vitte 9el de 28 liter/ha evett plusz a 20üzemóra alatt bevert 40 liter adblue-t.Ugyhogy nekünk nem jött be.Autopower vagy milyen valtoja volt 55km/h val ment mint a táltos potkocsizni biztos jo traktor de talajmunkara nem valo legalabbis azzal a valtoval.Ja és ha ugy akartam hasznalni ahogy az agrotecesek mondtak hogy 1600as fordulaton dolgozzunk vele mert ugy takarékosabb akkor össze szarta magát ugy ahogy van.
Válasz lac* #2613. hozzászólásáraÉn most vettem egy 360-as megát. Ez a nagyság bőven elég a 200 hektárodra.
Válasz lac* #2610. hozzászólásáraCsak a laverdában megsüketülsz a zajtól rokon srác hajt egyet,amikor kipróbálta a tukit nem győzött csodálkozni hogy mien halk
Válasz Józsi11 #2611. hozzászólásáraaz már nekem sok
Válasz Józsi11 #2609. hozzászólásáraLehet belenyúlt valami pénteki vasba. 3 évig dolgoztam egy 304 ls verzióval. Komoly gondja nem volt évi 750 heki körül morzsoltunk vele. De számos példát mondhatnék a topp márkák párnapos vergődése után. A Manax fejezte be a munkát.
Válasz lac* #2607. hozzászólására2500
Válasz Józsi11 #2609. hozzászólásáranana, egy szinten vannak ezek már nagyjából mind
Válasz lac* #2602. hozzászólásáraLaverda,Mf totál ugyan az,ugyan olyan fostalicska mind a kettő.Van egy ismerősnek vadi új de a kukoricát bérbe vágatta mert valami baja volt!
Válasz lac* #2602. hozzászólásáraPersze hogy működik, az ő alapjaira épülnek, festődnek a konszernhez tartozó gépek. A Fendt katana kabint kapják a nagyobb paripák. De már a Gleaner morzsolón is azt látni.