Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak644 FtBenzin árak625 FtEUR415.45 FtUSD403.39 FtCHF443.66 FtGBP501.25 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Claaastra #2454. hozzászólásáraEz szerintem valahol sántít, vagy nincs benne a vagoasztal az árban, vagy valamit mahinaltak használt beszamitassal vagy ilyesmi, nekem a 630 volt 240e, ennek már két éve... 660-at 270 körül hallottam nemrég akciósan, visszamaradt keszletbol
Válasz szanberg #2453. hozzászólásáraEz a patthelyzet kb 20 év alatt ki is alakult régen egy Megát vagy egy Z-t esetleg egy tx 66-ot még ki köhögtek az emberek valahogy de ez a 100 M már retentö sok tényleg arról nem is beszélve hogy ezek a mostani gépek legfeljebb csak a pillanatnyi teljesítményükről fognak elhíresülni meg a nagy pénzügyi buktáról és nem arról hogy stabilan 10 000 üó fölé ménének
Lecserélt miskolc mellett egyik ismerősöm 3db lexiont. Hozott helyettük 3 új 660-as lexit, egyik összkerekes, kettő nem. Mindegyiken Michelin cerexbib alacsony nyomású abroncsok vannak meg központi zsírzó meg levegő készlet meg egyéb extrák, 680-as varifeed asztal, ésatöbbi...
Ma mondta az üzletkötő bent a telephelyen, hogy 100milla egy darab belőle
kegyetlen, nem is értem, szerintem ennyit már régen nem ér meg, ugyanilyen kategóriás gépet nyusziból 70-ért kapsz, de IH-ból is 65körül, 80-ért meg a nagyokat...
hihetetlen hová szálltak el az árak, szerintem ezt már sosem fogja rendesen kidolgozni egy ilyen kombájn és pont ezek nem, mert bár nagy teljesítményűek de a mai világban mikor mindenre 2perc van arra hirtelen kevesek egyenként, hogy megváltsák a világot, viszont arányaiban meg marha drágák ehhez képest.
1000 hektár évi bérmunka/gép kevés ahhoz, hogy kitermeld ennek az árát még úgy is, hogy 30-ért beszámoltak használt gépet mondjuk. 7év alatt jön ki nullára úgy, ha közben nem kell rákölteni egy fillért sem, de 5000hektár után meg lelessz futva az a baj.
szóval patthelyzet van, a meglévő régieket ha jók megkell tartani és fenntartani az a helyzet.
Válasz tsz.tamas #2447. hozzászólására1993-ban kezdödött a vállalkozás....claas dominator 105 106 108asok voltak utánna váltottunk 204es és 208as megákravolt egy 360asunk is de a 208as után nagy csalódás volt igy gyorsan ki is cseréltük a gépparkot 440es tucanokra.2011ben vettünk 2dbot 2012ben 1et.Jelen pillanatban ven 2db új T660as JD,1 CX840es nyuszi,és 1 540es lexion,Az utolsó tukit áruljuk helyette vettük a lexit mert már csak ö volt kissebb kategóriás kombájnunk.(nem kell lenézni).5kombájnra nincs szükségünk azért adjuk el.
Válasz Szeni #2434. hozzászólásáraAz első képen a munkahenger alja látható a másodikon a csap és az összekötő csö a harmadikon pedig a becsatlakozás a ferde oldalán lévő hidraulika tömb hátsó részébe.
Válasz gabi86 #2431. hozzászólásáraAz nagyon jó lenne!!!!Meg pontosan leírni, h. mikor milyen sorrendben mit kell csinálni, és a végén hogy állítom vissza az eredeti állapotot! Köszi.
Válasz Claaastra #2430. hozzászólásáraA szervizesek azt mondták, h. a régebbiekbe benne volt gyárilag az a csap, de az újakban már nincs. Majd ránézek én a rendszerére, ha nem túl bonyolult, akkor kivülről is látszik, hogy működik.......majd meglátjuk. Ha meg nem látom, akkor nem nyulok hozzá.
Válasz Szeni #2428. hozzászólásáraezt úgy értsd hogy a jobb oldali munkahenger hidraulikacsövébe be kell építeni a csapot amivel a kikerülöd a zárószelepet na meg persze pár darab csőelosztó, és így el tudod engedni a nyomást. de ha érdekes lehet számodra akkor lefényképezem hogy tisztán is lásd miről is beszélek
Válasz Claaastra #2420. hozzászólásáraLexi tanfolyamon meg azt mondták hogy ne piszkáljuk ha csak egy mód van rá, mert úgy megkeveri a gépben a szintezőrendszert hogy utána nem győzük visszakalibrálni..
Válasz Szeni #2418. hozzászólásáraHELLO a ferdének a rendszerébe be kell építeni 1 csapot aztán azzal el tudod engedni a nyomást vissza a rendszerbe! nekem is volt ilyen problémám h a forgó asztalt nem tudtam felvenni így meg csak elfordítom a csapot és már lent is van mind a kettő :)
Válasz Szeni #2418. hozzászólásárasehogy. az csak szintezésre van, ha az egyiket behúzod, akkor a másik kitolódik, és fordítva. ha elállítod akkor nem egyszerű visszaállítani hogy megint rendesen működjön! eszedbe se jusson olyan, hogy mondjuk kiengeded az olajat vagy hasonlóak...
A mega 360-nak a ferdefelhordó elején a horog, ami felveszi az asztalt, munkahengeres. Lehet billenteni jobbra, v. balra, de hogy engedem le mindkét munkahengert, v. fel, ha az asztal úgy kívánja????????
Válasz 2266 #2404. hozzászólásáraEnnek politikai hattere van,amerikaban sok claas fut cat festessel es ott a claas kihasznallja a cat kerekedelmi hátteret ,es mivel az amerikai is jobban huzodik a sajatjaert ugyanugy mindt mi a merci motorert,ott a cat hallozat alatt aruljak a classokat es ez az oka,mindt a regi idoben te veszed az en motromat en meg teritem nemed a hazamban (mielott valaki okoskodna ugy olvastam mar regen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
7257 hozzászólás
Válasz .Feco. #2456. hozzászólásáraCsak idén volt egy varázsszó
Válasz Claaastra #2454. hozzászólásáraEz szerintem valahol sántít, vagy nincs benne a vagoasztal az árban, vagy valamit mahinaltak használt beszamitassal vagy ilyesmi, nekem a 630 volt 240e, ennek már két éve... 660-at 270 körül hallottam nemrég akciósan, visszamaradt keszletbol
Válasz szanberg #2453. hozzászólásáraEz a patthelyzet kb 20 év alatt ki is alakult régen egy Megát vagy egy Z-t esetleg egy tx 66-ot még ki köhögtek az emberek valahogy de ez a 100 M már retentö sok tényleg arról nem is beszélve hogy ezek a mostani gépek legfeljebb csak a pillanatnyi teljesítményükről fognak elhíresülni meg a nagy pénzügyi buktáról és nem arról hogy stabilan 10 000 üó fölé ménének
Válasz szanberg #2453. hozzászólásáraÉrdekes itt 207-e juróért vettek 660-at
Lecserélt miskolc mellett egyik ismerősöm 3db lexiont. Hozott helyettük 3 új 660-as lexit, egyik összkerekes, kettő nem. Mindegyiken Michelin cerexbib alacsony nyomású abroncsok vannak meg központi zsírzó meg levegő készlet meg egyéb extrák, 680-as varifeed asztal, ésatöbbi...
Ma mondta az üzletkötő bent a telephelyen, hogy 100milla egy darab belőle
kegyetlen, nem is értem, szerintem ennyit már régen nem ér meg, ugyanilyen kategóriás gépet nyusziból 70-ért kapsz, de IH-ból is 65körül, 80-ért meg a nagyokat...
hihetetlen hová szálltak el az árak, szerintem ezt már sosem fogja rendesen kidolgozni egy ilyen kombájn és pont ezek nem, mert bár nagy teljesítményűek de a mai világban mikor mindenre 2perc van arra hirtelen kevesek egyenként, hogy megváltsák a világot, viszont arányaiban meg marha drágák ehhez képest.
1000 hektár évi bérmunka/gép kevés ahhoz, hogy kitermeld ennek az árát még úgy is, hogy 30-ért beszámoltak használt gépet mondjuk. 7év alatt jön ki nullára úgy, ha közben nem kell rákölteni egy fillért sem, de 5000hektár után meg lelessz futva az a baj.
szóval patthelyzet van, a meglévő régieket ha jók megkell tartani és fenntartani az a helyzet.
Válasz Zolicsizi #2450. hozzászólásáraTélire ferdét le veszitek?
Válasz gabi86 #2442. hozzászólásáraOK. , és mi a pontos működtetési sorrend, h. lent legyen mind a kettő, és hogy állítod vissza az eredeti állapotot?
Válasz tsz.tamas #2447. hozzászólására1993-ban kezdödött a vállalkozás....claas dominator 105 106 108asok voltak utánna váltottunk 204es és 208as megákravolt egy 360asunk is de a 208as után nagy csalódás volt igy gyorsan ki is cseréltük a gépparkot 440es tucanokra.2011ben vettünk 2dbot 2012ben 1et.Jelen pillanatban ven 2db új T660as JD,1 CX840es nyuszi,és 1 540es lexion,Az utolsó tukit áruljuk helyette vettük a lexit mert már csak ö volt kissebb kategóriás kombájnunk.(nem kell lenézni).5kombájnra nincs szükségünk azért adjuk el.
Válasz Claaastra #2446. hozzászólására1-2 dl.......az még pálinkából se sok :) :)
Válasz Claaastra #2423. hozzászólására
Válasz Zolicsizi #2405. hozzászólásáraZoli.....?? milyen kombájnt hajtottatok még....az utolsó 5 évben??
Válasz tsz.tamas #2444. hozzászólásárakörnyezetvédelem,meg 1 liter olaj
Válasz gabi86 #2443. hozzászólásáraill.
szerintem.......inkább jó meleg vízzel mossátok le a gépet
sokat fog érni pár év múlva
Válasz gabi86 #2443. hozzászólásáraelég ha meglazítod a hollender-nél......
minek oda csap?!
naaaah mindegy........
Válasz Szeni #2434. hozzászólásáraAz első képen a munkahenger alja látható a másodikon a csap és az összekötő csö a harmadikon pedig a becsatlakozás a ferde oldalán lévő hidraulika tömb hátsó részébe.
Válasz Szeni #2434. hozzászólásárahello íme a képek:
Lexion-670
Lexion-670
vagy inkább ezt venném meg........
Válasz halihó #2409. hozzászólásáraTucano-440.......vagy 450
Válasz jozef19 #2433. hozzászólásáraBa...hattyuk,ebbe még kettőt rakott svábja
Válasz gabi86 #2431. hozzászólásáraAz nagyon jó lenne!!!!Meg pontosan leírni, h. mikor milyen sorrendben mit kell csinálni, és a végén hogy állítom vissza az eredeti állapotot! Köszi.
Válasz Claaastra #2430. hozzászólásáraMinek két munkahenger,mikor egy is elég,a német már ott tart,hogy a bal fülét a jobb lábával vakarja...
Válasz Claaastra #2430. hozzászólásáraA szervizesek azt mondták, h. a régebbiekbe benne volt gyárilag az a csap, de az újakban már nincs. Majd ránézek én a rendszerére, ha nem túl bonyolult, akkor kivülről is látszik, hogy működik.......majd meglátjuk. Ha meg nem látom, akkor nem nyulok hozzá.
Válasz Szeni #2428. hozzászólásáraezt úgy értsd hogy a jobb oldali munkahenger hidraulikacsövébe be kell építeni a csapot amivel a kikerülöd a zárószelepet na meg persze pár darab csőelosztó, és így el tudod engedni a nyomást. de ha érdekes lehet számodra akkor lefényképezem hogy tisztán is lásd miről is beszélek
Válasz .Feco. #2429. hozzászólásáraa tiedben már más hidraulikarendszer van úgy tudom ,ott lehet nem ajánlatos piszkállni
Válasz Claaastra #2420. hozzászólásáraLexi tanfolyamon meg azt mondták hogy ne piszkáljuk ha csak egy mód van rá, mert úgy megkeveri a gépben a szintezőrendszert hogy utána nem győzük visszakalibrálni..
Válasz gabi86 #2427. hozzászólásáraEzt úgy kellene mondani, h. értsem is. Szóval hova a csapot,és mit csinál az pontosan?
Válasz Szeni #2418. hozzászólásáraHELLO a ferdének a rendszerébe be kell építeni 1 csapot aztán azzal el tudod engedni a nyomást vissza a rendszerbe! nekem is volt ilyen problémám h a forgó asztalt nem tudtam felvenni így meg csak elfordítom a csapot és már lent is van mind a kettő :)
Válasz Szeni #2424. hozzászólásáraegyik felső a másik alsóval
Válasz Claaastra #2423. hozzászólásáraVan benne légtelenítő szelep, mint a motolla munkahengerekben?
Először is azt kellene tudni, h. milyen elven működik. Melyik ága van összekötve a munkahengereknek????????????
Válasz Szeni #2421. hozzászólásárafeltölti magát ,jobbra-balra döntöd és kész
Válasz .Feco. #2419. hozzászólásáraValahogy pedig biztos lehet variálni vele, mert ha szét kell szedni javítás miatt, akkor is össze kell rakni utána.
Válasz Claaastra #2420. hozzászólásáraIlyet én is hallottam, de utána hogy töltöm fel? Biztos van valami módja.
Válasz .Feco. #2419. hozzászólásáraA márkaszervizes pedig azt mondta,hogy kukoricára engedjük ki az olajat belőlük
Válasz Szeni #2418. hozzászólásárasehogy. az csak szintezésre van, ha az egyiket behúzod, akkor a másik kitolódik, és fordítva. ha elállítod akkor nem egyszerű visszaállítani hogy megint rendesen működjön! eszedbe se jusson olyan, hogy mondjuk kiengeded az olajat vagy hasonlóak...
A mega 360-nak a ferdefelhordó elején a horog, ami felveszi az asztalt, munkahengeres. Lehet billenteni jobbra, v. balra, de hogy engedem le mindkét munkahengert, v. fel, ha az asztal úgy kívánja????????
holnap hívlak
Válasz halihó #2415. hozzászólásárakattints a Claaastrára
telefonszám?
Válasz halihó #2409. hozzászólásárameg se forduljon a fejedben, hogy a Tucano-t választod.... csak lexion!
Válasz halihó #2412. hozzászólásáraHolnap hívj fel
Kedves Clastra! Mondanál nekem pár dolgot az 530 lexirőL?
Válasz halihó #2409. hozzászólására530....
Válasz halihó #2409. hozzászólásáraa testvére nállam van
claas lexion 530 és tucano 440 maradt a döntés végére. E kettő közül lesz a választás.
Szerintetek? Őszinte vélemény:)
Válasz 2266 #2404. hozzászólásáraEnnek politikai hattere van,amerikaban sok claas fut cat festessel es ott a claas kihasznallja a cat kerekedelmi hátteret ,es mivel az amerikai is jobban huzodik a sajatjaert ugyanugy mindt mi a merci motorert,ott a cat hallozat alatt aruljak a classokat es ez az oka,mindt a regi idoben te veszed az en motromat en meg teritem nemed a hazamban (mielott valaki okoskodna ugy olvastam mar regen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)