Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak589 FtBenzin árak584 FtEUR401.77 FtUSD365.76 FtCHF426.62 FtGBP480.08 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Claaastra #2420. hozzászólásáraLexi tanfolyamon meg azt mondták hogy ne piszkáljuk ha csak egy mód van rá, mert úgy megkeveri a gépben a szintezőrendszert hogy utána nem győzük visszakalibrálni..
Válasz Szeni #2418. hozzászólásáraHELLO a ferdének a rendszerébe be kell építeni 1 csapot aztán azzal el tudod engedni a nyomást vissza a rendszerbe! nekem is volt ilyen problémám h a forgó asztalt nem tudtam felvenni így meg csak elfordítom a csapot és már lent is van mind a kettő :)
Válasz Szeni #2418. hozzászólásárasehogy. az csak szintezésre van, ha az egyiket behúzod, akkor a másik kitolódik, és fordítva. ha elállítod akkor nem egyszerű visszaállítani hogy megint rendesen működjön! eszedbe se jusson olyan, hogy mondjuk kiengeded az olajat vagy hasonlóak...
A mega 360-nak a ferdefelhordó elején a horog, ami felveszi az asztalt, munkahengeres. Lehet billenteni jobbra, v. balra, de hogy engedem le mindkét munkahengert, v. fel, ha az asztal úgy kívánja????????
Válasz 2266 #2404. hozzászólásáraEnnek politikai hattere van,amerikaban sok claas fut cat festessel es ott a claas kihasznallja a cat kerekedelmi hátteret ,es mivel az amerikai is jobban huzodik a sajatjaert ugyanugy mindt mi a merci motorert,ott a cat hallozat alatt aruljak a classokat es ez az oka,mindt a regi idoben te veszed az en motromat en meg teritem nemed a hazamban (mielott valaki okoskodna ugy olvastam mar regen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Válasz 2266 #2404. hozzászólásáramegvan az oka... Most visszatrt a mercihez, de nagy mese hogy miért, szinte biztosan anyagi okai vannak, a CAT-nek nem tudom hol tart a Tier4 final motorja, a Merci-nek meg már megvan. Mindenesetre én 600-700-as lexiből nem biztos, hogy vennék egynelőre merci motorosat, nagyon sok negatívumot látok, kezdve az AdBlue-val, folytatva a hűtővel, majd a vezérlés... eleve ott már ellenszenves, hogy két külön elektromos hálózat van a gépen, mert a motor, és miden azzal össszefüggő vezérlő és alrendszer 24 voltos, minden más meg 12... 3 akku, és társai... nyamm... másrészt nem rendszerhez illesztett motor, a sima MP4-es Actros-ok motorja van benne.. nem rossz az, csak ugye egy kamion 15%-os terheléssel gurul az autópályán, amikor meg jön a domb akkor visszakapcsol, és fordul 3-4000-et, itt meg folyamatosan 2300-at kellene tartania, akármi van a terheléssel...
A fogyasztás egy nagyon érdekes dolog, nekem C9-es motor vana lexiben, 14-15 literre jön ki szinte bármilyen krülmény között, nyáron méregettük sokat, anno a 204-es mega tudott 11-12-t is ha optimális volt, de ha ers volt a bóza akkor pusztult meg és ment 20-25 fölé... ez 8-9 tonnásban sem eszik 1-2 liternl többel többet.... Amúgy jól leterhelve a WTS JD is tudott 12-15 litert, csak az kellett hogy terület legyen utána...
határjáró: A tucano-t felejtsd el, ha bérmunkázni akarsz és Claas-t szeretnél, ne is gondolj rá! Farmer gép, akik sokat hajtják 3-4 év után szabadulnának tőle mind... kérdezd meg, miért ad el két év alatt 2 db 4 éves tucano-t...
Sajátom a kombájn, 4. kombájnként használva kukoricát nem vágott,érdemes eljönni megnézni,ami ballánál van az is a miénk volt én hajtottam személyesen de azt mà 2 éve adtuk be a kitébe az azóta is kint áll ez a mi itt van meg tetö alatt.Ja és az 2011es ez meg 12es.
Válasz tsz.tamas #2403. hozzászólásáraTényleg nem értem miért kacsingat jobbra és balra a CLAAAS mikor kar nyújtásnyira van tőle a Mercedes pláne úgy hogy már bizonyított
Válasz tsz.tamas #2401. hozzászólásáraAzt mindenki tudja a szakmában hogy a 204 Mega fogyaszt a legg kevesebbet mégsem ált meg ott a fejlődés! Mindenki nagyobb és mégnagyobb gépekre hajt!!
Válasz tsz.tamas #2399. hozzászólásáraDélen mostanság is vágnak 18 ért is!! De nem ezt irtam hanem azt ha kb Félmilla üti a markomat akkor nem vacakolnék pár liter gázolajon hanem a megtermett árúért aggódnék!! És valószínű sokan vannak ezzel így!!!
Válasz tsz.tamas #2382. hozzászólásáraHa nekem teremne 5.5 T repcém kicsitse érdekelne menyit is fogyaszt a kombájnom csak stabilan vágja le minél hamarabb!!!
7230 hozzászólás
Válasz .Feco. #2429. hozzászólásáraa tiedben már más hidraulikarendszer van úgy tudom ,ott lehet nem ajánlatos piszkállni
Válasz Claaastra #2420. hozzászólásáraLexi tanfolyamon meg azt mondták hogy ne piszkáljuk ha csak egy mód van rá, mert úgy megkeveri a gépben a szintezőrendszert hogy utána nem győzük visszakalibrálni..
Válasz gabi86 #2427. hozzászólásáraEzt úgy kellene mondani, h. értsem is. Szóval hova a csapot,és mit csinál az pontosan?
Válasz Szeni #2418. hozzászólásáraHELLO a ferdének a rendszerébe be kell építeni 1 csapot aztán azzal el tudod engedni a nyomást vissza a rendszerbe! nekem is volt ilyen problémám h a forgó asztalt nem tudtam felvenni így meg csak elfordítom a csapot és már lent is van mind a kettő :)
Válasz Szeni #2424. hozzászólásáraegyik felső a másik alsóval
Válasz Claaastra #2423. hozzászólásáraVan benne légtelenítő szelep, mint a motolla munkahengerekben?
Először is azt kellene tudni, h. milyen elven működik. Melyik ága van összekötve a munkahengereknek????????????
Válasz Szeni #2421. hozzászólásárafeltölti magát ,jobbra-balra döntöd és kész
Válasz .Feco. #2419. hozzászólásáraValahogy pedig biztos lehet variálni vele, mert ha szét kell szedni javítás miatt, akkor is össze kell rakni utána.
Válasz Claaastra #2420. hozzászólásáraIlyet én is hallottam, de utána hogy töltöm fel? Biztos van valami módja.
Válasz .Feco. #2419. hozzászólásáraA márkaszervizes pedig azt mondta,hogy kukoricára engedjük ki az olajat belőlük
Válasz Szeni #2418. hozzászólásárasehogy. az csak szintezésre van, ha az egyiket behúzod, akkor a másik kitolódik, és fordítva. ha elállítod akkor nem egyszerű visszaállítani hogy megint rendesen működjön! eszedbe se jusson olyan, hogy mondjuk kiengeded az olajat vagy hasonlóak...
A mega 360-nak a ferdefelhordó elején a horog, ami felveszi az asztalt, munkahengeres. Lehet billenteni jobbra, v. balra, de hogy engedem le mindkét munkahengert, v. fel, ha az asztal úgy kívánja????????
holnap hívlak
Válasz halihó #2415. hozzászólásárakattints a Claaastrára
telefonszám?
Válasz halihó #2409. hozzászólásárameg se forduljon a fejedben, hogy a Tucano-t választod.... csak lexion!
Válasz halihó #2412. hozzászólásáraHolnap hívj fel
Kedves Clastra! Mondanál nekem pár dolgot az 530 lexirőL?
Válasz halihó #2409. hozzászólására530....
Válasz halihó #2409. hozzászólásáraa testvére nállam van
claas lexion 530 és tucano 440 maradt a döntés végére. E kettő közül lesz a választás.
Szerintetek? Őszinte vélemény:)
Válasz 2266 #2404. hozzászólásáraEnnek politikai hattere van,amerikaban sok claas fut cat festessel es ott a claas kihasznallja a cat kerekedelmi hátteret ,es mivel az amerikai is jobban huzodik a sajatjaert ugyanugy mindt mi a merci motorert,ott a cat hallozat alatt aruljak a classokat es ez az oka,mindt a regi idoben te veszed az en motromat en meg teritem nemed a hazamban (mielott valaki okoskodna ugy olvastam mar regen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Válasz 2266 #2404. hozzászólásáramegvan az oka... Most visszatrt a mercihez, de nagy mese hogy miért, szinte biztosan anyagi okai vannak, a CAT-nek nem tudom hol tart a Tier4 final motorja, a Merci-nek meg már megvan. Mindenesetre én 600-700-as lexiből nem biztos, hogy vennék egynelőre merci motorosat, nagyon sok negatívumot látok, kezdve az AdBlue-val, folytatva a hűtővel, majd a vezérlés... eleve ott már ellenszenves, hogy két külön elektromos hálózat van a gépen, mert a motor, és miden azzal össszefüggő vezérlő és alrendszer 24 voltos, minden más meg 12... 3 akku, és társai... nyamm... másrészt nem rendszerhez illesztett motor, a sima MP4-es Actros-ok motorja van benne.. nem rossz az, csak ugye egy kamion 15%-os terheléssel gurul az autópályán, amikor meg jön a domb akkor visszakapcsol, és fordul 3-4000-et, itt meg folyamatosan 2300-at kellene tartania, akármi van a terheléssel...
A fogyasztás egy nagyon érdekes dolog, nekem C9-es motor vana lexiben, 14-15 literre jön ki szinte bármilyen krülmény között, nyáron méregettük sokat, anno a 204-es mega tudott 11-12-t is ha optimális volt, de ha ers volt a bóza akkor pusztult meg és ment 20-25 fölé... ez 8-9 tonnásban sem eszik 1-2 liternl többel többet.... Amúgy jól leterhelve a WTS JD is tudott 12-15 litert, csak az kellett hogy terület legyen utána...
határjáró: A tucano-t felejtsd el, ha bérmunkázni akarsz és Claas-t szeretnél, ne is gondolj rá! Farmer gép, akik sokat hajtják 3-4 év után szabadulnának tőle mind... kérdezd meg, miért ad el két év alatt 2 db 4 éves tucano-t...
Válasz tsz.tamas #2390. hozzászólására2011-es a 440es enyém volt.ha info kell tudok rola.
Válasz halihó #2369. hozzászólásárahttp://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/gep/szantofoldi-betakaritogep/claas-tucano-440-aps-2012/h_6694743
Sajátom a kombájn, 4. kombájnként használva kukoricát nem vágott,érdemes eljönni megnézni,ami ballánál van az is a miénk volt én hajtottam személyesen de azt mà 2 éve adtuk be a kitébe az azóta is kint áll ez a mi itt van meg tetö alatt.Ja és az 2011es ez meg 12es.
Válasz tsz.tamas #2403. hozzászólásáraTényleg nem értem miért kacsingat jobbra és balra a CLAAAS mikor kar nyújtásnyira van tőle a Mercedes pláne úgy hogy már bizonyított
Válasz 2266 #2402. hozzászólásáraA Merci motor azért vissza szivárog a Lexikkkonokba :I
Válasz tsz.tamas #2401. hozzászólásáraAzt mindenki tudja a szakmában hogy a 204 Mega fogyaszt a legg kevesebbet mégsem ált meg ott a fejlődés! Mindenki nagyobb és mégnagyobb gépekre hajt!!
Válasz 2266 #2400. hozzászólásáraok.....ez így van 10/10
lexion CAT=sokaaat fogyaszt....de JD is :)
ezt a szlogent utálom......
Válasz tsz.tamas #2399. hozzászólásáraDélen mostanság is vágnak 18 ért is!! De nem ezt irtam hanem azt ha kb Félmilla üti a markomat akkor nem vacakolnék pár liter gázolajon hanem a megtermett árúért aggódnék!! És valószínű sokan vannak ezzel így!!!
Válasz 2266 #2398. hozzászólásáraszerintem ha 20eFt-t kapsz hektáronként......amiben benne van az üzemanyag......akkor érdekelne ;)
Válasz tsz.tamas #2382. hozzászólásáraHa nekem teremne 5.5 T repcém kicsitse érdekelne menyit is fogyaszt a kombájnom csak stabilan vágja le minél hamarabb!!!
Válasz tsz.tamas #2396. hozzászólására6 sor kukoricával jok a 30-as végűek is 530 330
Sok jó Claas kombájn van.....
Lexion-450 -460
540-550
Mega360
Medion-340
.....hmmm.......sok
Válasz tsz.tamas #2394. hozzászólásáraSzerintem is én is azt írtam nincs olyan az egész piacon
Válasz Drisa #2388. hozzászólásáraÉn tudom.....csak az 5-6 liter többlet fogyasztásra reagáltam.....
az egy baromság
Válasz Claaastra #2392. hozzászólásáraugyecsaaaak
Válasz tsz.tamas #2387. hozzászólásárahttp://www.agroinform.com/geppiac/claas-tucano-450-4wd-2012-es/h_1437232?ref=ea03b4a1
Válasz Claaastra #2389. hozzászólásáraMagyar.......axiálos gép
második kép, baloldal....Axiálos matrica.;)
Válasz tsz.tamas #2387. hozzászólására2015-ös....440es
holnap lesz infó
Válasz tsz.tamas #2387. hozzászólásárano-no nézz csak utánna,ugy tudom francia,amúgy összecsukós gabonaasztallal nem adta el itthol
Válasz tsz.tamas #2382. hozzászólásáraDe nincs kombájn ami azt repcét 10 liter alatt levágja. De lehet a 440 tucano....
Válasz Claaastra #2385. hozzászólásáramagyar gép mind......
Válasz halihó #2384. hozzászólásárahttps://agroballa.hu/hasznaltgep/adatlap/370
http://www.agrarkereso.hu/ad/?ad=216038&kref=25075492
Válasz halihó #2384. hozzászólásáraitt az agroinform hirdetéseiben láttam tegnap,szerintem ráált a külföldiekre mint az agropark
Válasz tsz.tamas #2380. hozzászólásáralinkeld már hol láttad mert most néztem az oldalát és nincs rajta csak 2009-es tucano
Válasz Claaastra #2381. hozzászólására
Válasz Drisa #2379. hozzászólásáralexion-460...5,5t-s repce....C9es CAT....14,9l/ha
C750 adapter....
hmm....ennyi.....és ezt nem a kocsmában mesélték ;)
Válasz Drisa #2379. hozzászólásárano-no,majd rájössz