Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 414.08 Ft USD 396.98 Ft CHF 444.25 Ft GBP 499 Ft

Fórum

Claas medion 330-as, valamint Claas Mega 204, 208-as...

Létrehozta: Józsi , 2008-09-01 16:20:39

Kedvencekhez Segítség

676 hozzászólás
#276 Tommy 7#
2012-12-18 16:40:19

a menetirány szerinti bal oldalon! a hydro alatt a falon van egy szelep 4db hollandis fémcső csatlakozik hozzá!
ennek az a szerepe hogy szabályozza az üritőcsiga mozgását!ha zárod vissza az utolso méterekben fokozatosan belassítja!(meg amugy is)! ahogy leirtad 1000% hogy ez a szelep vagy le van ragadva! vagy el lehet dobni! de ugy tudom a régebbi 108-106oson is ugyanilyen szelep van!

Nincs profilkép
#275 machinedad
2012-12-17 20:22:57

Válasz #197. hozzászólásra

Üdv!
Most vettem egy 208-as Mega II-t, ez is veri az ürítőcsigát, nyitáskor meg alig bírja megindítani. smile blink
Mivel látom neked is baj volt ezzel, érdeklődnék hogyan oldódott meg, ill. mi volt a probléma? smile confused
Még mielőtt felesleges köröket futnék.
Légyszives írd már meg, ha ha módodban áll
(machine.dad@gmail.com). THX

#274 Claastra
2012-04-14 21:51:25

matatás közben találtam 30 órát ment klima kompresszor ,hengerfejtömítés gonddal,eladó jóárasítva

Nincs profilkép
#272 imrer
2011-06-21 19:54:36

Ha valaki tud segítsen.
Szeretném megkérdezni, mekkora mennyiségű gázt kell tölteni a Claas Medion 340, illetve Dominátor 108- kombájnok rendszerébe

köszönet:Imresmile surrender

#271 jozef19
2010-12-05 15:19:25

Válasz #267. hozzászólásra

Hány órával?6000-rel köll a kutyának!smile tongue

Nincs profilkép
#270 Szabi.
2010-12-05 14:34:50

Válasz #269. hozzászólásra

Biztos vagyok benne, mivel már volt itt 1, 2 évetsmile biggrin

#269 Claastra
2010-12-05 14:20:01

Válasz #268. hozzászólásra

A tiedet lehet,a mienket nem hinnémsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol

Nincs profilkép
#268 Szabi.
2010-12-05 14:16:58

Válasz #267. hozzászólásra

A mega-t keresztbe megenné !smile biggrin

#267 Claastra
2010-12-05 13:25:12

Válasz #266. hozzászólásra

Annyiért már megát kapsz ittthol,II-est

#265 jozef19
2010-12-02 20:06:20

Válasz #259. hozzászólásra

Már én is nézegettem egy jó ideje őket.Claas oldalán ahol a régebbi gépeket sorolja idörendben meg van az eredeti 30 oldalas német nyelvü prospektus azt nézegettem.A tec24.com van egy eladó 92-es 2700 órával kb 20ezer jurósmile thumbupcool

#264 szanberg
2010-12-02 19:59:18

Vetőgépről soha! én nem favorizálom a rapidokat, szerintem a szórva vetés a legjob(gyorsabb is, nemkell zsákot pakolni szerencsétlenkedni...) és terem is úgy mint akármelyik gép után...

direktvetőről gondolkoztam az igen de az mr ültetőnek számítsmile lol és jó is lenne egy.
simító is jólenne egy smyk cseh téma a 11méteres.
eke is jólenne egy ferguson váltvaforgató.
Kombájnból meg a nyuszi cseréjén gondolkodom, már leírtam többször is miért.

Ez a Commandor meg egy hecc egy álom egy valami. Egészen kisgyermek voltam, amikor a volt állami gazdaságba megjött a 114-es hegyi commandor. Farát emelte süllyesztette, rövi volt állati hangja volt és nagyon teccett. Ma is így van ez, talán azért mert nem látni csak megyénként egyet kettőt, nekem ezek a ritkább darabok jobban bejönnek.

A lényeg, hogy sokmindenben lehetne fejleszteni és a munkánk kínlódásom meg rengeteget csökkenne. Pl. váltvaforgatós eke miegymás.
Sőt ha lenne egy faxa simítóm azzalis csak a meló gyorsúlna és a fizikai melóm csökkenne. A mostaninál átkell állni szállításnál hosszára, boronaleveleket ráborítani a gerendelyre, majdhúzni a földön,mert nem kerekes,hanem fődön húzós. Bárhová eljutni kerülős, terepes lassú kínódás, levél leesik magad tedd fel, bódvaátkelőben akkor belemenni a vízbe amikor még jeges meg ilyesmi... plusz kicsi is mert 6-7méteres.
A tavaszon baxtam el, mert lett volna egy jóképű Losoncon ha jól emlékszem, olcsón jó, csak éppen nemtudtam fuvart szerezni csak méregdrága pénzeken, úgy meg már nem volt annyira buli, másrész éppen be is fejeztük a simításokat aztán abba maradt a téma...

Így továbbra is vergődés van, koszos ruha, minden nap egy csomó fizikai meló amikos ki sem kéne szállni a gépből ha megfelelő eszköz lenne a gép után.
Az eke az jó mert nagyon ritkán kell szerelgetni, viszont azzal meg germózni a sarkos földeken, sárban tolatgatni, barázdáknál 20centi szántatlanért újra elmenni a 240-es ekével meg... az idő telik, a meló nem halad úgy mint mehetne.
No de most ha úgy alakúl és marad valami év végén akkor egykét dolgot kifogok sakkozni, mert szeretnék kevesebbet dolgozni(bár mostanában nemlehet nagyüzemileg melózni csak szopás van ezerrel az idő miatt)
IH tárcsa ugyanez, folyamatosan csapágyazni, sokat megy ugye itt, váltóban rengetg hektár kimegy utána naponként, ha haladni akarok akkor húzom gyorsan a gép bírja, akkor mg végképpen pereg szét. Aikor a T150-es 7-el húzta laposon akkor fele ennyi baj volt vele.
Hát így van ez, modern gép után hozzávaló eszköz is kellene, úgy lenne az igazi a meló

#263 papa maci
2010-12-02 19:39:22

Válasz #262. hozzászólásra

Ja, akkor jól nyomja ! smile laughsmile laughsmile laughDe azért sikerüljenek a tervei !smile thumbupsmile thumbup

Nincs profilkép
#262 .Szabi.
2010-12-02 19:36:38

Válasz #261. hozzászólásra

mi már megszoktuk,biztosan a hegyi levegő teszi.smile thumbupcoola lényeg:szántáskor ekéről,aratáskor kombájnról,vetéskor vetőgépről,tavasszal símítóról,stb.smile thumbupsmile lolsmile tonguesmile thumbupcool

#261 papa maci
2010-12-02 19:30:44

Válasz #259. hozzászólásra

smile blinksmile blinksmile blink Te egy igazi MF-os vagy és más szinben gondolkozol ? Mi történt ?

Nincs profilkép
#260 .Szabi.
2010-12-02 19:30:22

Válasz #259. hozzászólásra

már megint ébren álmodozol bacsókám,szerintem elkaptad Ermitől a gépekrőlálmodozokésittelmesélem vírust!smile thumbup

#259 szanberg
2010-12-02 19:25:11

Válasz #258. hozzászólásra

Ha láttok valahol ilyesmit szóljatok már!!!
köszi
Nekem egyik legjobban teccő gépek. Mint írtam volt itt 114-esben a volt állami gazdaságban az is marhajól ment és a leg strapabíróbb kombájnjuk volt egész létezésük alatt.
Most egykettőt még hirdetnek, egészen jól is néznek ki egyes darabok, nagy ballonos gumikkal ilyesmi...
Egyszer ha jól fog menni a szekér egy pipecet bevállalnék, de ha most itt szezon végén látnék egy fain darabot akár külföldön is, lehet a nyuszi egyből menne a portáról a végett. Egyébként is a cserebere gondolata repdes folyamatosan.

#258 jozef19
2010-12-02 19:05:41

Válasz #257. hozzászólásra

Németbe még akad belölük egy-két példány.3000 óra körül mentek.8 henger van a dob után meg 10m3 magtartály.Sajna nem láttam még közelröl,pedig szivesen megnéznem mit tud.smile thumbupcool

#257 papa maci
2010-12-02 18:44:33

Válasz #256. hozzászólásra

Egy igazi gép állat ! Mégis a rotor mellett maradt a CLAAS. Mohács környékén volt egy hasonló gép ,dicsérték a teljesítményét. De a szalmából nem sokat hagyott,ennyi hengeren át keverni.Kicsit talán a kialakításánál fogva összetett,rakás csapágy,(kopóbetét)minden henger alatt kis dobkosár. Érdekes koncepció ! Aps+hibrid úttörője talán így lehetne jellemezni !De beválalták nem csak prototipus készült belőlesmile thumbup

#256 jozef19
2010-12-02 18:24:18

Válasz #255. hozzászólásra

Helló!

És a Commandorról mi a véleményed?
228 V10 18l motor!smile rolleyes

#255 papa maci
2010-12-01 16:57:41

Válasz #254. hozzászólásra

A kuplung hidr csatlakozójához .

#254 hajtós
2010-12-01 16:47:45

Válasz #252. hozzászólásra

Hova raktátok be a fojtást ????

#253 papa maci
2010-12-01 16:28:30

Válasz #249. hozzászólásra

Persze ! Vetőgépnek hívták mivel a motor bírta és tolták neki. Ezért volt indokolt a nagyobb asztal. "A kis lexion" de ez már történelem.

Nincs profilkép
#252 Sacy1987
2010-12-01 16:06:12

mi az asztalhajtás kapcsolóhoz végül beraktunk egy fojtószelepet hihetetlen hogy mennyire finoman indul és gyárilag a 310-es medionon nem volt fojtás azt mondták azért mert nem oros asztalhoz van tervezve.

Nincs profilkép
#251 Big Bear
2010-12-01 14:21:23

Válasz #249. hozzászólásra

Amit nézegetek ahozis akkora van. Nálunk az egyik kollega 108 sl-lel is akkorával arat nincs neki különösseb gondja vele csak max kicsit lassaban megy

#250 hajtós
2010-12-01 12:56:41

Válasz #247. hozzászólásra

Az újaknál mega medion, már az alapjárat az 1450 az elektromos vezérlés miatt, és ürítés közben ekkora fordulaton minek jár az asztal, baromság!!!smile wackosmile wackosmile wackosmile wacko

#249 jozef19
2010-12-01 12:28:24

Válasz #246. hozzászólásra

Nem szoktak leállni,így kb. 1 óra és kész.
A motor 35-el erösebb,a V6 motor miatt,meg annyival nehezebb a gép 4-5q,18-asokat inkább a nagyobb asztatal 6.6 vették. smile hammer

#248 Drisa
2010-12-01 10:26:45

Válasz #247. hozzászólásra

kombájnja válogatja de a lexionnál is ha félgázon indítod az asztalt akkor visszaveszi a gázt alapjáratra gondolom hogy véletlen se arass félgázon vele. utána viszont csak hirtelen adja rá az egészet. Ürítéskor én is lekapcsolom az asztalt minek vergődjön, lehet rosszul csinálom:)

#247 szanberg
2010-12-01 10:21:45

Válasz #233. hozzászólásra

Én soha sem kapcsolom ki az asztalt emberek. Mi a túrónak arra a 2perces ürítésre??? sokkal nagyobb kát okoz magának a folyamatos kapcsolgatás, főleg ilyen 10tonnás kukoriáknál amikor alig mész már ürítessz is. EGyébként meg ha alapjáraton kapcsolod rá akkor nagyot nemfog zakkanni. A Ferguson kombájn is ilyen, volt,hogy teljesgáznál rákapcsoltam, nem volt csúnya a dolog, de szép sem. Kisgázon kell minden ilyet elvégezni. Claasál üríteni sem szabad teljesgázról indulva!!!
A legjobb megoldása a TC56-os nyuszin van, mehaniusan kart húzol fel azzal spanolod a szíjjat. Olyan fínoman kapcsol amennyi érzék van a kezedben.

Nincs profilkép
#246 Big Bear
2010-12-01 10:09:13

Válasz #244. hozzászólásra
Heló!
Köszönöm az infót a szegmensek cseréjéhez a ferdéről le kell járni? A gép további szerkezetében nincs különbség minden olyan mind a 208-as?

#245 jozef19
2010-11-30 18:55:34

Válasz #240. hozzászólásra

Helló!

Gondolom régi 105-ös nem érdekel!?smile nonono

#244 jozef19
2010-11-30 18:37:16

Válasz #243. hozzászólásra

Helló!
A 18-asnák izmosabb a motorja 10l-es!!
A 3db szegmenst kell cserélni,kb 1 óra.smile thumbupcool

Nincs profilkép
#243 Big Bear
2010-11-30 18:27:47

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni abban hogy mi a különbség a 208-as mega és a 218-as mega között?
A kukoricára való átszereléshez miket kell szétszedni?
A segítséget előre is köszönöm.

#242 pumas
2010-11-24 20:52:11

Válasz #240. hozzászólásra

De igen szerintem tűzkáros gépről származhat majdnem új !!! Debrecenben van smile thumbupcool www.kombajnbonto .husmile thumbupcool

#241 papa maci
2010-11-24 20:17:34

Válasz #232. hozzászólásra

Ha erősen vágja rá próbálj szűkítőt rakni a rendszerbe ! Talán állítható lenne a jó,így finoman be lehetne hangolni ! Nem te lennél az első ki használná !

#240 Tommy 7#
2010-11-24 18:36:07

szép estét! valaki nem tud elvétve claas 4,5 vagy 5,1 gabonaasztalt esetleg bontott vagy kiégett kombájnról?

#239 Czanik Sanyi
2010-11-19 16:42:41

Válasz #238. hozzászólásra

Maradok a három zöld közül, a középső zöldnél/ igaz ez enyém még piros vagy, bordó?/.smile biggrin

#238 Claastra
2010-11-19 16:39:43

Válasz #237. hozzászólásra

Ez elektronikus ,az agya nem engedismile lolsmile lolsmile lol

#237 Czanik Sanyi
2010-11-19 16:35:19

Válasz #236. hozzászólásra

Nem tudtam , köszi, az enyémet szerencsére ellehet indítani, nekem is volt kuplung problémám, ezért gondoltam erre.

#236 Claastra
2010-11-19 16:31:53

Válasz #235. hozzászólásra

Ugy nem indul el,csak ha csépléssel kezded,

#235 Czanik Sanyi
2010-11-19 16:27:17

Válasz #232. hozzászólásra

Először kapcsold be az asztalt, s úgy indítsd a cséplést,mert írod amúgy nagyot pukkan.Nem ismerem a típust de gondolom ott is van valami kuplung ami finomít rajta, ott lehet a gond.smile confused

#234 Tommy 7#
2010-11-19 16:17:36

igy van vissza kell venni a fordulatot! meg persze számit a gyári asztal is! john deere asztalt nemérdemes claasra rárakni! fogja tördelni rendesen!!!!

#233 hajtós
2010-11-19 11:56:54

Válasz #232. hozzászólásra

az szerintem nem jó megoldás mert ha ürítesz akkor minek megy az asztal????? arra törekedj hogy max gázon ne kapcsold be az asztal hajtást, főleg kukszi asztalnál.smile blinksmile blink

Nincs profilkép
#232 Sacy1987
2010-11-19 11:19:32

Én egy kicsit utána jártam a tengely törésnek, valoszinüleg az elektromos vágóasztalinditás csinálja a gondot mert amikor leveszem a gázt folyamatosan sipol a gép (fordulathiányt jelez) inditásnál pedig nem finoman engedi rá a hajtást hanem hirtelen (pukkan eggyet) azt mondták hogy iktassam ki azt a csipogót vagy tompitsam le és üritésnél ne kapcsoljam le az asztalt

#231 hajtós
2010-11-18 17:25:49

Válasz #230. hozzászólásra
Az enyémben már 2700 óra van de nem volt gond azzal a tengellyel, nálam a szalmarázó láda tengelyt kell cserélni a kopása miatt. A múlt héten a facsapágyak csavarjai lazultak fel a nem hajtott részen, még jó hogy észrevettem. Az tuti csinált volna ciri burit a kombájn belsejében.

Nincs profilkép
#230 Sacy1987
2010-11-18 09:49:58

135 ezer az uj tengely de mások is mondták hogy medionon törni szokott

#229 Claastra
2010-11-17 15:14:57

Válasz #228. hozzászólásra

Na jó én is kaptam volna 180-ért

Nincs profilkép
#228 Sacy1987
2010-11-17 10:52:21

mi kaptunk hozzá ujat de csak holnap rakják be

#227 Claastra
2010-11-17 06:04:17

Válasz #225. hozzászólásra

Nincs tulfeszitva a szij rajta?amugy nálunk is eltört,de mi egy profi eszterdályossal beletoldtunk a letört darab helyére szivósabb anyagbol,amúgy ,mindenhol elmegy gond nélkül,mi már 4300 óránál tartunk,de 330-as

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Élmezőnyben Magyarország!
Élmezőnyben Magyarország!
Tavaly a napelemes rendszerek itthoni aránya az áramtermelésben Európában a...
A kukorica gyomirtásának kihívásai a szélsőséges időjárás tükrében
A kukorica gyomirtásának kihívásai a szélsőséges időjárás tükrében
A kiszámíthatatlan csapadékeloszlás jelentősen meghatározza a gyomirtás sikerét.
TCM FGE-E1 1, 5t gázüzemű homlokvillás targonca
TCM FGE-E1 1, 5t gázüzemű homlokvillás...

6.000.000 Ft

Axial permetező gyümölcsösbe új szivattyúval
Axial permetező gyümölcsösbe új...

565.000 Ft

Sarjú széna
Sarjú széna

12.000 Ft

Malac eladó
Malac eladó

160.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]