Hirdetés
Fórum
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Hol vannak a régi fórumosok? új
- De gáz a gáz!!!!!!! új
- Poénok új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Claas traktorok új
- Claas Lexion vélemények új
- Fiatal agrárvállalkozók induló támogatása c. pályázat - Minden Fiatal Gazda ide :) új
- Strip-till (Orthman) féle sávos művelésé a jövő! új
279 hozzászólás
Válasz #169. hozzászólásra
Csináltam képet is a 169-es hozzászóláshoz. A kombájn jobb, illetve bal oldalán a szelelőnél.
Válasz #174. hozzászólásra
Hát ez érdekes, én ikább arra tippelek hogy hamar leveszi a gázt ha megy üríteni és akkor potyog bele a mag a szelelő házábaŰ!!!!
Válasz #176. hozzászólásra
20 év alatt sok minden történik...
Válasz #174. hozzászólásra
Ez is benne van a pakliban !
Válasz #173. hozzászólásra
A domb is bezavar esetleg sérült rázóasztal... valamint mikor ki állsz üríteni (ha nem menet közben teszed) akkor ha idő előtt vissza veszed a gázt ! Tehát nem járja ki rendesen akkor is bekerülhet anyag (volt már rá példa)főleg kuk-ban.
Válasz #173. hozzászólásra
Nekem egyszer a cséplöszij csúszott,akkor csinált ilyet ,utánna bemedvézett...
Válasz #172. hozzászólásra
Nem, nem szemetes, meg nem szór. De ez nem hirtelen jött elő, már régóta ezt tapasztaljuk, hogy kukorica kerül oda.
Válasz #169. hozzászólásra
A magtartályban szemetes volt az anyag,meg szórt is???
Válasz #169. hozzászólásra
Innen azt elég nehéz megmondani, de amit Sanyi írt elgondolkodtató!!!
Válasz #169. hozzászólásra
Azért is,a dombos befolyásolhatja, esetleg nem győzi a rosta, netán lyuk van a rázóasztalon.
Szerintetek a szelelő páncéljába hogyan kerül kukorica? Elég dombos helyeken aratunk.
Válasz #166. hozzászólásra
Egy kép sokat tudna segíteni...!
De bizti valami ilyesmi lehet mert fordított esetben vagy a forgattyús házában vagy a kartelban lenne a g-oil..esetleg még az olaj szűrő rendszerének nem e lehet ehhez köze...??
No a lényeg ha nem fogy a motor olaj-nem hígul ! A motor könnyen indul-megy, akkor valami (festi az anyagot) ha a motor olaj fogyna (a gázolajba) leszedni irány adagolós mivel szét kell szedni mert a regulátornál vagy a meghajtásánál el ment a tömítés- (simmering). Tápszivattyú nál a gázolaj megy a motor olajba. Itt is van két mega 1 helyen, ugyanez a jelenség végig zúzták a szezont így. Két gépen egyszerre nem valószínű hogy ugyanaz a probléma. A motor olaj nem változott bennük olajcserétől olaj cseréig mennek most is.
Válasz #165. hozzászólásra
én is épp ezen dilemmáztam ,hogy hol és hogy folyik ki az adagolóbol
Válasz #164. hozzászólásra
mert azon gondolkodom...nem merülhet e fel az ,hogy az adagolóba megy be a motorolaj és nem tud távozni(eldugúlás végett) és a görgős emeltyűk mellett felvánszorog és a setét oil és így festi meg a g-oilt
Van e rajta nívó csavar a kenés ellenőrzéséhez ???
Válasz #163. hozzászólásra
na azt nem tudom ,mert azért a mercik nem annyira romlósak mint a jaffák,de gondolom nem nyomóolajzásu az se
Válasz #162. hozzászólásra
az adagoló olajzó rendszere is hasonló mint a jaffáé...
Válasz #161. hozzászólásra
hasonló mint az ifáé,csak van görgős (mint a jaffa) meg csúszó rudas,de mind az adagolón
Válasz #160. hozzászólásra
Gabi Bácsi ezeknek a masináknak a tápszivattyúja az adagolón van vagy a motor oldalán és a vezérlőtengelyről megy az ekcenterhajtás???
Válasz #159. hozzászólásra
és van a környékén olajnyomás
Válasz #158. hozzászólásra
Na jó de a közös tüzelő szer csatornának (bosch) 1,5 bar az üzemi nyomása. Melyet a táp szivattyú állít elő.
Válasz #157. hozzászólásra
lehet,csak elmélkedek,de az elöbbi kérdésem hol kisebb a gázolajnyomásmint az olajnyomás
Válasz #156. hozzászólásra
De a dugattyú nyomást állít elő így már annak a felületén jelentkezik a nyomás. Ezért van az ha megkopik, bele préseli a gázolajat az adagoló olajterébe.
Válasz #154. hozzászólásra
na ja,de hol kissebb az adagolóban a gázolajnyomás mint az olajnyomás,mindenhol nagyobb,kivéve a tápszivattyúnál amikor a bütyök befele nyomja a dugattyút
Válasz #153. hozzászólásra
Fater ahol dolgozik Rt-ben ott háromszor tört el a hajtásház a 204-esen.
Válasz #152. hozzászólásra
Akkor az olajba szokott menni a gázolaj....pl
Valahol az adagolóban folyik át az anyag, itt is ilyen a 208-as mega, de a tulajok biztosan örülnek neki mert így eladhatatlan belőle a nafta
egyébként éppen most jöttem haza és egy dombon az aszfalt úton ott állt félig a sáncban ez a gép, letörött a hidromotor tegelye tőben baxxus
Válasz #151. hozzászólásra
nem lehet tápszivattyú
Válasz #149. hozzászólásra
Ha hagyományos (bosch)rendszerű akkor az adagoló a ludas.
Válasz #149. hozzászólásra
Mikori a gép, motor az magasnyomású vagy hagyományos??
Sziasztok.
Találkozott valaki olyan jelenséggel,hogy a gázolajba belefolyik a motorolaj MEGA 204en?Mert fekete benn a gázolaj.Szerintem a porlasztó résolajcsőnél lehet valami gond mert az olajtérbe van és nincs nyomás alatt belefolyhat az olaj.A motorba viszont nem folyhat mert 250óra után is tartja a szintet.Tapasztalata valakinek?
Nincs valakinek Mega 204-eshez elektromos kapcsolási rajza?
Válasz #146. hozzászólásra
holnap úgy lesz! Remélem ez nem bejáratós felújítás.
Válasz #145. hozzászólásra
akkor 2-be teljesen előrenyomni a kart
ma már beindult.
Válasz #143. hozzászólásra
csak lemosták
Válasz #142. hozzászólásra
Na akkor nem is volt baja !
500e
belegondolni sem merek ilyenbe!!!!
Válasz #138. hozzászólásra
Valahogy úgy ! Mivel ha rendesen megcsinálják ! És akkor szó szerint szét esett ! Nem csak (szivárgott)! Akkor csak a külső ház marad szinte ! Volt már hozzá szerencsém !
Válasz #138. hozzászólásra
Azt nagyon nem kéne!!!
Válasz #137. hozzászólásra
1M
Elvittem a Lindét, a hidromotort és a 8300as orbitját Nádudvarra a Hidrostat-hoz. Remélem holnap már számokat is tudok.
Válasz #134. hozzászólásra
Csak nyugiba. Nem tudom mikor érek oda érte. Csak jelzem hogy tuti fog kelleni, nem felejtettem el.
Válasz #133. hozzászólásra
Ok. Akkor Ti tudjátok. Én csak ötleteltem.
Válasz #127. hozzászólásra
Szia!
Valami jött, de a héten rohangáltam én is, majd elővadászom!
Válasz #130. hozzászólásra
Hát momentán ezt oda nem vinném!
Ezt tesztelik, és mérik fékpadon mielőtt kiadják!
Annak idején a én az IKR-nél láttam ilyet.
A másik teremben üvöltött egy rába motor, egy bazi nagy szivattyúval, a srác meg kézzel fogta a vezérlő kart, és vigyorogva mutatta ahogy verte az óra az 500 bárt. Csuklójától tíz centire meg dudorodott a tömlő.
Az egész hóbelebanc meg úgy rezgett, hogy még a palatáblák is tapsoltak a tetőn
Válasz #129. hozzászólásra
Itt a szomszédok újíttatták fel 208-as megán valami 8-9kiló volt a kettő javítása komplett!!!
és ahogy MfPisti írta leszedni elvinni javíttatni, addig az egész rendszert szétszedni átmosni!!!!!
olajhűtőt kivenni tökéletesre mosni, aztán két tartalék szűrőt venni, első bevetés után majd cserélni...
olajtartály alján ha iszap van leülve abba is beleragad a szilánk ésatöbbi.
A Nyuszin szenvedtünk ezekkel vagyis nem is mi hanem amikor megállt először akkor a szerelő cég...feltették a javított szipirtyót motort és mindent úgyhagytak még nem is légtelenítettek. Aztán szétment és kezdhettük előlről, nem ismerték el a hibát tönkrement a rendszer baxakodtunk vele kuuvasokat.
Légteleníteni is egy műszakba tellik simán!!!
Válasz #128. hozzászólásra
Szerintem Nádudvaron is javítja valaki!
Ha nem találsz, akkor Pesten tudok a soroksári környékén!
Válasz #129. hozzászólásra
traktorbolt kft Szentes. Ügyes, korrekt cég. Ha bevállalják akkor biztos jól meg is csinálják!