Hirdetés
Fórum
- AÖP-Agrár Ökológiai Program új
- Munkabérek a mezőgazdaságban új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Japán kistraktorok új
- Kukorica vetőmagok új
- Agrárkamara új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Poénok új
- Zetor traktorok új
- Fiatal agrárvállalkozók induló támogatása c. pályázat - Minden Fiatal Gazda ide :) új
410 hozzászólás
Sziasztok!
Érdeklödnék ki màr regota dolgozik 360assal mérte már valaki lézeresen mennyi a vizhőfok üzemmelegen?
Kb közép állásban kell üzemmelegen a zöldbe azt tudom de az mennyi kehet 90fok?
Válasz Ares 826 #408. hozzászólásáraNem mostam gabona után csak
Hidat lefujtuk tiszta teljesen jön fel az áram a lindekarba is .
Vagy gombra gyanakodunk vagy kaptam egy tippet a mágnes szelepre is ..
Válasz Cs.M.I #407. hozzászólásáraSzar lehet a hídon az érzékelő, mikor mostad le a kombit azon részét???? Beázáskor is csinálja ezt a történetet mosás után.
Mi lehet a hiba Jó estét mindenkinek ! Mega 360 olyant produkál ,hogy gondol egyet felemeli az asztalt menet közben újraindítás után jó ..
Miért lehet ?
Köszönöm
Válasz .Gabe #405. hozzászólásáraHa jó a 204, és elég a teljesítménye, akkor egy bizonytalanra szerintem nem. Ha bármi nem így van és van rá lé akkor miért ne.
Akkor ha ahhoz nézzük , sokkal többet tud .
Mert fogyasztása egyforma mivel a motor ugyanaz fülke ugyanaz ,viszont teljesítmény nagyobb mag tartály nagyobb. Kérdés ér e annyival többet
Válasz .Gabe #403. hozzászólásáraAz utolsó 204 is volt már om906- al és a fulkebelso egyforma
Előnyök : 6ladas nagyobb teljesítmény
Ujabb kasztni
Lexion fülke belső
Erősebb motor
Nagyobb mag tartály
Pár év múlva jobban tartja az árát
Hátránya: sok vonulásnal többet eszik a 245loeros mint az om 366 la200lovas motor
Továbbá magsnyomasu rendszer nem sima adagolos
Több elektronika mint a 204nél pl elektromos gáz
2x annyi majdnem az ára mint a 204nek és nem csinál meg dupla annyit
Válasz Pohan82 #401. hozzászólásáraJó kis Megát miért akarjátok lecserélni? Ha nincs is benne millió óra?
BUEK! Szeretném kérdezni kinek mi a véleménye a 360asokrol 2004 és évjárat .
Mega 204 helyett lenne 3800orásat cserélnénk ugyancsak 3600cseplő órás 360 ra.
Persze nem egy az egyben jócskán lenne árkülönbség .viszont mennyivel tud többet esetleg fogyasztásban ? (Sok a vonulás ) ..
köszönöm
Válasz Pavló István #399. hozzászólásáraLe kellene szűkíteni még évjáratra is! Nem sok értelme van az ilyen szűk csoportnak. Van sima claas csoport is, de az is tele van tizenévesekkel akiknek tetszenek a kombájnok és csak a fényképezőt ismerik.
https://www.facebook.com/groups/440116523536409/
Üdv kollégák!Esetleg Claas Mega-360 hátuljába a gumi lemez,vagy ponyva amit használnak a bórához hogy kukoricánál ne bántson semmit létezik?Esetleg bontott jó állapotú,használható,vagy fénykép valakinek róla??Köszönöm
Válasz Pavló István #396. hozzászólásáraÜdvözletem! 2016.os gyártású HSA adapterről való szájnyílás Claas mega 360-ra való van nálam. Érdeklődni a 06302620494 telefonszámon lehet.
Üdv Társaim!Adott egy 2004 Oros 6239 Hsa kukorica adapter,amin Nh Tx 66 szájnyílás van,és a hajtás is az!A kérdésem az volna,hogy esetleg valakinek nem e volna fényképe hajtás táblázatról+szájnyílásáról??Az adaptert Claas mega 360 nal kapcsolnám össze!Nagyon köszi a hozzáértő válaszokat/képet
Válasz duka #393. hozzászólásáraNehéz úgy megcsinálni, hogy ne menjen mellé valahol a zsír. Nekünk volt, de nem vagyok meggyőzve. Viszont ha elkezded zsírozni, akkor minden nap nyomni kéne, h tiszta zsírba fusson, ne a porosba. Hátsót még hagyján lekenni, de az elsőt nem egy élmény. Viszont facsapágyból a gyárit érdemes használni. Inkább hamarabb kicserélni, mint kenni, szerintem. De lehet valakinek bevált.
Válasz Pavló István #391. hozzászólásáraMANNOL TS-6 ECO UHPD 10W-40
Ez tudja a gyár által előírt követelményt.
Mi a 350be ezt raktuk és szintén 4000 motorórás.
Hello Claas Mega 208 as ban fogok szalmarázótengelyt és fa csapágyat cserelni.
Azt szeretném kérdezni hogy a facsapágyba érdemes zsírzószemet fúrni vagy nem?
Válaszokat előre is köszönöm!!
Megszerzés (Whatsapp: +447459294174) Vezetői engedély, útlevél, személyi igazolvány, tanúsítvány.
kínálunk olyan szolgáltatást, amely segít Önnek a célok elérésében, segíthetünk:
• Valódi kormányzati kibocsátási azonosító megszerzése egy másik azonosítóval (új nevek),
• Hivatalos német vezetői engedély (Fahrerlaubnis),
• Érvényes és ellenőrizhető licenc, új identitással,
• Id kártyák, vezetői engedélyek, útlevelek, tanúsítványok.
• áthelyezés,
• Útlevél, diplomata útlevél, új útlevél,
• Új azonosító okmányok előállítása és beszerzése,
• Munkaengedélyt is végezünk.
Skype == (rollins.wocott)
WhatsApp: == (+ 447459294174)
Mobiltelefon #: == (+ 441618506062)
E-mail: furykrecon@gmail.com
Hiteles Fehéroroszországi vezetői engedély
Hiteles Belgium vezetői engedély
Hiteles Bulgária vezetői engedély
Hiteles Albánia vezetői engedély
Hiteles Andorra vezetői engedély megszerzése
Hiteles Örményország vezetői engedély megszerzése
Hiteles Ausztria vezetői engedély
Autentikus Magyarország vezetői engedély megszerzése
Hiteles Izlandi vezetői engedély
Hiteles Írország vezetői engedély megszerzése
Hiteles Olaszország vezetői engedély (patente di guida)
Hiteles Lengyelország vezetői engedély (prawo jazdy)
Hiteles Portugália vezetői engedély (carteira de motorista)
Hiteles Románia vezetői engedély
Hiteles Oroszország vezetői engedély
Hiteles horvát vezetői engedély
Hiteles Ciprus vezetői engedély
Hiteles Csehországi vezetői engedély
Hiteles Lettország vezetői engedély megszerzése (autovaditaja aplieciba)
Hiteles Liechtensteini vezetői engedély
Hiteles Litvánia vezetői engedély
Hiteles luxemburgi vezetői engedély
Hiteles San Marino vezetői engedély
Hiteles Szerbia vezetői engedély
Hiteles Szlovákia vezetői engedély
Hiteles Szlovénia vezetői engedély
Hiteles Spanyolország vezetői engedély (licencia de conducir)
Hiteles Svédországi vezetői engedély
Hiteles Svájc vezetői engedély
Hiteles Ukrajna vezetői engedély
Authentic United Kingdom (UK) vezetői engedély (DVLA)
Hiteles Máltai vezetői engedély
Hiteles Moldovai vezetői engedély
Hiteles Monaco vezetői engedély
Hiteles Montenegró vezetői engedély
Hiteles Dánia vezetői engedély (kørekort)
Hiteles Észtországi vezetői engedély
Autentikus Finnországi vezetői engedély megszerzése
Autentikus francia vezetői engedély (permis de conduire)
Szerezz Autentikus Georgia vezetői engedélyt
Hiteles Németország vezetői engedély (Fahrerlaubnis)
Hiteles Görögország vezetői engedély megszerzése
Hiteles Hollandia vezetői engedély (Rijbewijs)
Hiteles Norvégia vezetői engedély (Førerkort)
Hello claas társak!Akinek van claas mega 360 as kombájnja az gyári Claas motor olajat használ benne,és 10w40 vagy 15w40est? 4000 motor órás!Nagyon szépen köszönöm a hozzá értő válaszát!
Válasz Pavló István #388. hozzászólásáraNagyon szépen köszönöm!
Válasz Pavló István #388. hozzászólásáraIgen! 1350 az alapjárat 2200 a padló gyárilag!
Hello Társak!Claas mega 360 helyes hogy 1340 az alapjárat,másnak is ennyi és jó ez így????Köszön a hozzá értő válaszokat!
Sziasztok! Utángyártott hajtóműves doblassítóról milyen tapasztalatotok van! MEGA 204 re kellene!
Tud-e valaki esetleg bontottat!
Válasz Pavló István #385. hozzászólásáraOlyan alsó lemezt lehet csinálni is, nem nagy dolog mert ha venned kellene az "horror" árú lenne! A kőfogó vályú lemezre mondtak 8 éve 45.000 +fa árat a nagy cégnél" Az csak egy 1230 mili hosszú és vagy 17 centi széles lemez csak!
Szegmenseim meg vannak,dob be lemezelve!De az a lemez amit mondasz hogy be lemezeld a kőfogót és rögzítesz 3 füllel na az nincs!Arról kellen kép esetleg??!!Az ajtóm az meg van!Köszönöm
Válasz Pavló István #378. hozzászólásáraMiért nem kérdezed R. Istvánt neki is ez a típus van!
Válasz fabia63 #382. hozzászólásáraBár a Megának már APS cséplő rendszere van.Másabb mint a 106 és 108-é. Akkor lehet,hogy kell lennie még valaminek.(nem biztos, de előfordulhat) Majd jön olyan aki ilyet hajt az mondja a tutit.
Válasz Pavló István #381. hozzászólásáraSok minden nincs az átszerelő készletben. 3db kosár szegmens, dobtakaró lemezek. A kőfogó vályút takaró lemez, be van építve.(108-asnál így volt legalább is) A ferde felvonó alá bebújsz (miután biztosítottad, nehogy rád essen) szemben van egy ajtó két füllel. Azt az ajtót le kell venni, a kőfogó vályút kitakarítani, és ott kell lennie a lemeznek amivel a vályút letakarod. ha ott van, akkor fel kell hajtani, és 3db kitámasztóval rögzíteni. Ajtó vissza rá aztán hajrá. vagy esetleg ez az ajtó hiányzik alulról?
Értem,úgy lessz akkor!Most vettük a gépet,és a 106os után fura most ismerkedünk vele!Esetleg átszerelő készletről tudsz fotót??Mert csak kosár szegmenseket kaptunk vele,a lemez amivel be lekezeled a kőfogót kukoricánál alul na az nincs meg!Mert szerintem az kell??!!
Válasz medikus #379. hozzászólásáraVagy kopott a dob variátor szíj. Össze kéne hasonlítani egy új szíjjal, vagy legalább is megmérni a fent lévőt és egy újat. Vagy tüzetesen körül nézni a variátor környékén,hogy nincs-e valami hiba.
Válasz Pavló István #378. hozzászólásáraNyúlott az ékszíj!?
Sziasztok!Claas mega 360 csak 1200 ré tudom a dobot felvariálni,mitől lehet ez?Dobfordulat csökkentő nélküli a gép!Köszi a válaszokat
Válasz Szeni #376. hozzászólásárabenne van a nevében speeed nyugodtan tolhatod neki
Válasz Claaastra #374. hozzászólásáraConspeed 6-75
Válasz golyó 2 #373. hozzászólásáraKöszi.
Válasz Szeni #372. hozzászólásáraa géped tudja a 10km/ó-t,az adaptered?
Válasz Szeni #370. hozzászólásáraA Linde kart magad fele húzod,megnyomsz a műszerfal oldalán egy kis stiftet és előre fel tudod hajtani.
Válasz Claaastra #371. hozzászólásáraIgen, olyan 7-8 tonna
Válasz Szeni #369. hozzászólásárami az átlag? 7-8 tonnásban 2. teljes linde,ha nő a termés visszább a lindekart
Válasz golyó 2 #368. hozzászólásáraNekem ugyanez a gondom. Hol kell keresni azt a biztosítékot?
Egy kérdésem lenne, ki, milyen sebességgel halad kukoricában? Minél többen válaszolnak, annál biztosabban megtudjuk, mennyi az a sebesség, ami normális keretek között elérhető. Köszi!
Válasz feri6 #367. hozzászólásáraKöszi.
Közben meg lett a hiba,gyári kapcsolót vettem, de a csokikban csak nem akart villany lenni.A kapcsolók háttérvilágításának van egy biztosítéka,aminek cserélése után működik.
Én nem a korlátra tettem lámpát,hanem a tompított alá a tarlót megvilágítani.
Válasz golyó 2 #362. hozzászólásáraOpciós dolog, másodlagos tompitott fenyszóró, csukható adapterek fölött átvilágít közúton, átváltókapcsolót is be kell rakni hozzá, vezetek stekkerek mindkét oldalon kívül a fülke első sarkánál található.
Válasz Szeni #365. hozzászólásáraBent a műszerek alatt van a biztosíték tábla.
Válasz Ares 826 #364. hozzászólásáraOK. Köszi! Nem tudod véletlenül a biztosítékát hol kell keresni?
Válasz Szeni #363. hozzászólásáraAnnak pedig világítani kellene egyben, nézd végig a zsinórokat lehet direkt széthúzták.
Válasz golyó 2 #362. hozzászólásáraNekem nincs, de én is kérdeznék valamit. Van egy munkalámpa kapcsilóm, ami első fokozatban kapcsolja a kabin tetejében lévő beépített 4 lámpát, második fokozatban meg a hátsókat, meg az üritő csigáét, viszont nem tudom felkapcsolni a fenti 4 szélső munkalámpát. Azt hogy lehet?
Sziasztok.
Van valakinek olyan gépe amire gyárilag van szerelve a korlátra középre lámpa.Kérdeznék pár dolgot.
Köszi.
Válasz Szeni #360. hozzászólásáraHidegen miért kellene padlógáz? Amúgy én is alapjáraton vonulok évek óta, persze max 15 perc alatt odaérek ahova kell.