Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407.83 FtUSD393.55 FtCHF432.15 FtGBP488.04 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Claastra. #3747. hozzászólására180 ló! Attól is függ a rugalmassága a motornak rugalmassága milyen adagolóval szerelték, van három megoldás hazánkban de láttam már nyugati oldalon kiégettben még a hagyományos soros adagolósat is az a BOSCH rendszerűt!
Válasz Ares 826 #3745. hozzászólásáraA rono tetszett meg tetszik, de hogy egy magára adó világcég megveszi és árulja zölden és szinte semmit nem változtat na az már, maradjon a kombajn gyártás nál, mert lassan már azt is elfelejti
Válasz Ares 826 #3741. hozzászólására5500üó, még mindene bontatlan,hazudtam kisgardán csere már volt ,lazítózás közben szét csavarta a keresztet,3napig kinn állt a földön,mire megjött az új németből.Váltó?teszi a dolgát.
Válasz Claastra. #3731. hozzászólásáraMinden ami benne van az jó márkák gépeiben is az van, JD motor, ferga Dyna váltó és Carraro híd amit rengeteg gépbe szerelik bele, még a JCB telósban is az van. Akkor annyira nem lehet szar gép szerintem! Az hogy néha kicsi ez az van velük az csak egy dolog, de melyikkel nincs gond?????????
Válasz kikoki #3727. hozzászólásáraA nagy "böszmének " hogy viselkedik a váltója??? Én is gondolkozok ekkora masinába de a váltójára sok a panasz. Nálad ez hogy látszódik, lehet venni "böszmét" vagy inkább az ARES széria maradjon a nyerő???????
Válasz Claastra. #3739. hozzászólásáraMeg van az nagyon jó,,fotókat nem tudok,mert tegnap kaptam egy új szám.gépet,és tök üres a memória ,,,hacsak a telómról,,talán ha az nem vesztette el a képeket.
Válasz Claastra. #3731. hozzászólásáraÍrhattál volna "Messzi Fergát" is, a Hexa váltó elvileg ugyanaz, mint a DYNA6, ja mégsem írhatod, mert a "Ződ Rönó" szarvas motoros...
Válasz Claastra. #3731. hozzászólásáraUnoka öcskös azt mondta ha nagyon sírok egy valtra után vesz nekem egy új valtrát.Úgy hogy a jövő évben claasra ülök és majd meglátjuk hogy szeretem meg.
Válasz Bárány #3724. hozzászólásáraNagyon igaza volt a szervizesnek "egy szar mind az egész" !! Azt tapasztaltam többször is hogy addig kellene ütni a mérnököket "míg mozognak" idióta megoldásokat tudnak csinálni! Rajzolnak terveznek valamit az asztal mögött és azt akarják ráerőszakolni minden vevőre! Azt gondolják szerintem, hogy a trakik is a közúton közlekednek, a sárban retekben porban szar úton soha! Jó lenne ha a barmok elfelejtenék hogy ez a közeg ahol dolgozunk nem AUTÓPÁLYÁS közlekedés! Egyszerű tartós gépeket kellene gyártani az egyszerű embereknek! Ahol meg nagy cég van ott úgyis cserélék a gépeket 3-5 év után mert kell neki a költség számla, ott nem a tartósság a lényeg hanem az hogy legyen állandó csere a bevételek után állandó költségeket csinálhassanak meg ne kelljen javítani mehessen a melós állandóan dolgozni!{:hammer:
Ezt a mérnököknek
Válasz Bárány #3724. hozzászólásáraNa anno pont így gondolkodtam én is, + jd motor, meg a váltó se tűnt rossznak. Ezekben nem is volt gond, csak azzal amit köré tettek... Remélem Te jobb szériát fogtál ki...De nehéz objektíven értékelni egy gépet, talán a németektől tanultam meg a jó kérdést ilyen dolgokra: "megvennéd-e újra?" hát én ezt biztos nem.
Válasz Batka #3722. hozzászólásáraSzerintem a legfontosabb érv, hogy Magyarországon az Axiál az egyetlen, aki európai szintű hátteret biztosít. Az ő három traktormárkájukból a Landini a "kék MTZ"-s előítéletektől nem tud szabadulni, a Fendt imídzse eléggé megtépázódott, az ára viszont maradt a fellegekben, úgyhogy a legtöbbek számára az jön ki, hogy a Claas a jó kompromisszum.
Amúgy pont annyira jó, vagy rossz gépek ezek (ki, honnan nézi) minta többi.
Idéztem már szervizes ismerősömet: "egy szar az összes". Ő onnan nézte...
Válasz Bárány #3717. hozzászólásáraNekem az első az 2003-ban gurult be a portára, azóta gyarapodott a létszám. Azt látom hogy az a legjobb közülük, nincs motorvezérlő panel csak egy sima gázbovden és annyi! Igaz kicsit rugalmatlanabb vele a motor de ennek köszönhetően megbízhatóbb is! Nagyon mást nem szeretnék látni a portán, de ezekből még az újabbakat sem! Rugózott ülésben a kezelő szervek egy része az újaknál, minden ülés rugózásnál kábel hajlás majd után minden megbolondul, ebből én nem szereznék kérni! Inkább visszarakom a valagam a T-150 trakiba, fűtést megoldottam benne egy zsiga fűtőtesttel lábamat nem teszi tönkre a klíma! Úgy hogy visszafelé lesz a "butulás" ha ezek megdöglenek és nem lehet javítani őket!
Válasz Ares 826 #3716. hozzászólásáraJók ezek!
Annak idején kaptam hideget, meleget, hogy milyen hülye vagyok a "ződ Renóval", meg majd meglátom ... stb-stb.
Aztán így tizenpár év után azt látom meg, hogy lassan több lesz a fakó zöld, mint a sötét.
Válasz Ares 826 #3708. hozzászólásáraCsak 5000 így a jó. Kicsit több lett a "O"! Én ennyit turi soha nem fogok beléjük tenni, esetleg a fiúk ha akarnak melózni velük, de ha nagyjavítással 30.000 elmennek az már akkor tuti lehetne! Nem tudom mennyit bírnak majd ki, de van ahol a motor már elment 15.000 órár és csak hajtókar csapágyakat cseréltek rajta a mociban, más nagyjavítás nem volt rajta!
Válasz Ares 826 #3708. hozzászólásáraAmit most vettem trakit az első gumik 2016 osak, komolyabb helyeken cserélnék őket de nekem még pár évet elmegy. Szóval 3-4 év körül vannak és 40%osak. Csak közutaztak vele.
Válasz Büresz #3707. hozzászólásáraNekem nem Mc van kicsiben hanem "csigazabálók" készítette szarvasos motorral ferga váltóval carraró hidas öszvér sárgára festve!
Válasz Ares 826 #3708. hozzászólására50ezer? Nálam nem mert 10 évig jön össze annyi, de mellettem a végnek van 5 johnijuk és ők sokat járnak betonon. 8110 esen 11e óra 3. Garnitúra 50%-os.
Válasz Büresz #3705. hozzászólásáraNálunk 5000nél ment el az első mind a két traktoron elől és olyan 6000-6500 körül kapott újat hátra.
Most van 10 ezer a Fergaba, most kapott újakat előre. Egy ezres még van a hát sokba tuti és sokat kocsizok.
Válasz Büresz #3705. hozzászólásáraNálam nincs talajmunka ahol slip-elne, így nem kopik annyira(gondolom én), 3700 körül jár de a gumik hibátlanok. Szerintem inkább megöregszenek majd a gumik nálam, mint elkopnak.
Kaszál, sodor, vegyszerez, műtrágyáz, esetleg pótkocsizik.
Válasz Büresz #3705. hozzászólásáraNekem a kicsik sokat járnak kövesen, de a hátsók még mindig 50% körül vannak, és 50000 felett járok náluk. Azt meg hogy csinálod hogy 3000 minden gumi kampec????????
Válasz GREVEN #3695. hozzászólásáraEzzel a kerekével szerintem mindent megcsinál, vet-permetez-szállít, a nehéz munkára meg csak talpra lehet állítani mindig valamelyiket a két nagyból. A tárcsázás meg a lazítás gondolom a fontos, én nem ekkora gépre bíznám. De a hathengeres belépő bátyjára se szivesen, bàr talajfüggő. Ha olyat veszel ami viszi ezeket rendesen, az a finom munkákra már nagyon bumszli lesz, 70+ mázsa a virsligumin
4849 hozzászólás
Válasz Claastra. #3747. hozzászólására180 ló! Attól is függ a rugalmassága a motornak rugalmassága milyen adagolóval szerelték, van három megoldás hazánkban de láttam már nyugati oldalon kiégettben még a hagyományos soros adagolósat is az a BOSCH rendszerűt!
Válasz Claastra. #3747. hozzászólására181 tractordata.com szerint.
Válasz Ares 826 #3745. hozzászólásáraA 826 hány ló pontosan? van itt egy eladó
Válasz Ares 826 #3745. hozzászólásáraA rono tetszett meg tetszik, de hogy egy magára adó világcég megveszi és árulja zölden és szinte semmit nem változtat na az már, maradjon a kombajn gyártás nál, mert lassan már azt is elfelejti
Válasz Claastra. #3743. hozzászólásáraMost akkor jó vagy szar szerinted???? Nem egyértelmű amit írtál.
Válasz Ares 826 #3741. hozzászólására5500üó, még mindene bontatlan,hazudtam kisgardán csere már volt ,lazítózás közben szét csavarta a keresztet,3napig kinn állt a földön,mire megjött az új németből.Váltó?teszi a dolgát.
Válasz Ares 826 #3742. hozzászólásáraJa ez a duma él a Rőnora
Válasz Claastra. #3731. hozzászólásáraMinden ami benne van az jó márkák gépeiben is az van, JD motor, ferga Dyna váltó és Carraro híd amit rengeteg gépbe szerelik bele, még a JCB telósban is az van. Akkor annyira nem lehet szar gép szerintem! Az hogy néha kicsi ez az van velük az csak egy dolog, de melyikkel nincs gond?????????
Válasz kikoki #3727. hozzászólásáraA nagy "böszmének " hogy viselkedik a váltója??? Én is gondolkozok ekkora masinába de a váltójára sok a panasz. Nálad ez hogy látszódik, lehet venni "böszmét" vagy inkább az ARES széria maradjon a nyerő???????
Válasz Claastra. #3739. hozzászólásáraMeg van az nagyon jó,,fotókat nem tudok,mert tegnap kaptam egy új szám.gépet,és tök üres a memória ,,,hacsak a telómról,,talán ha az nem vesztette el a képeket.
Válasz Diesel Tibor #3735. hozzászólásáraXerion????
Válasz Lackó #3737. hozzászólásáraBiztos van neked is
Válasz Diesel Tibor #3734. hozzászólásáraEgy ilyen unokaöccs kellene nekem is. Nem lehet kölcsön kérni? Legalább amíg megvesz nekem valami nagy darab vasat.
Válasz Claastra. #3731. hozzászólásáraÍrhattál volna "Messzi Fergát" is, a Hexa váltó elvileg ugyanaz, mint a DYNA6, ja mégsem írhatod, mert a "Ződ Rönó" szarvas motoros...
Válasz Claastra. #3733. hozzászólására??????
Válasz Claastra. #3731. hozzászólásáraUnoka öcskös azt mondta ha nagyon sírok egy valtra után vesz nekem egy új valtrát.Úgy hogy a jövő évben claasra ülök és majd meglátjuk hogy szeretem meg.
Válasz Claastra. #3731. hozzászólásáraKurva szerkesztő a Class traktorodrol, mert neked van 1
Válasz Bárány #3729. hozzászólásáraIgen.
Válasz Diesel Tibor #3730. hozzászólásáraTibi bácsi a
Claas traktorok mutass képeket ezek csak zödre fújt rőnok
Válasz Bárány #3720. hozzászólásáraA valtra az egy jó traktor,viszont vagy 3 hete eladtam ,az avatar egyenlőre marad
Válasz kikoki #3727. hozzászólásáraA nagyobbikon gyárilag vannak így az orrsúlyok?
Válasz Ares 826 #3718. hozzászólásáraMár van aki régen visszaült.
https://www.youtube.com/watch?v=fl9GE4Kf9c8
Aki nem hiszi járjon utána...
Válasz Diesel Tibor #3719. hozzászólásáraNálam, még csak kettő, de most keresgélek egy harmadikat. Nálam is jól működnek, de azért van velük gond is.
Válasz Bárány #3724. hozzászólásáraNagyon igaza volt a szervizesnek "egy szar mind az egész" !! Azt tapasztaltam többször is hogy addig kellene ütni a mérnököket "míg mozognak" idióta megoldásokat tudnak csinálni! Rajzolnak terveznek valamit az asztal mögött és azt akarják ráerőszakolni minden vevőre! Azt gondolják szerintem, hogy a trakik is a közúton közlekednek, a sárban retekben porban szar úton soha! Jó lenne ha a barmok elfelejtenék hogy ez a közeg ahol dolgozunk nem AUTÓPÁLYÁS közlekedés! Egyszerű tartós gépeket kellene gyártani az egyszerű embereknek! Ahol meg nagy cég van ott úgyis cserélék a gépeket 3-5 év után mert kell neki a költség számla, ott nem a tartósság a lényeg hanem az hogy legyen állandó csere a bevételek után állandó költségeket csinálhassanak meg ne kelljen javítani mehessen a melós állandóan dolgozni!{:hammer:
Ezt a mérnököknek
Válasz Bárány #3724. hozzászólásáraNa anno pont így gondolkodtam én is, + jd motor, meg a váltó se tűnt rossznak. Ezekben nem is volt gond, csak azzal amit köré tettek... Remélem Te jobb szériát fogtál ki...De nehéz objektíven értékelni egy gépet, talán a németektől tanultam meg a jó kérdést ilyen dolgokra: "megvennéd-e újra?" hát én ezt biztos nem.
Válasz Batka #3722. hozzászólásáraSzerintem a legfontosabb érv, hogy Magyarországon az Axiál az egyetlen, aki európai szintű hátteret biztosít. Az ő három traktormárkájukból a Landini a "kék MTZ"-s előítéletektől nem tud szabadulni, a Fendt imídzse eléggé megtépázódott, az ára viszont maradt a fellegekben, úgyhogy a legtöbbek számára az jön ki, hogy a Claas a jó kompromisszum.
Amúgy pont annyira jó, vagy rossz gépek ezek (ki, honnan nézi) minta többi.
Idéztem már szervizes ismerősömet: "egy szar az összes". Ő onnan nézte...
Válasz Batka #3722. hozzászólásáraimkább a szervíz közelsége
Válasz Bárány #3717. hozzászólásáraAzért az, hogy egyre több van belőle, az nem feltétlen a technika érdeme, inkább a marketingé!
Válasz Diesel Tibor #3719. hozzászólásáraAz Axiál miatt én "feléjük fordulok" mint az arabok Mekka felé!
Csak "le ne térdeljenek" ezek is...
Válasz Diesel Tibor #3719. hozzászólásáraAz avatarodon mégis Valtra van.
Válasz Bárány #3717. hozzászólásáraNálam már 8db van
Válasz Bárány #3717. hozzászólásáraNekem az első az 2003-ban gurult be a portára, azóta gyarapodott a létszám. Azt látom hogy az a legjobb közülük, nincs motorvezérlő panel csak egy sima gázbovden és annyi! Igaz kicsit rugalmatlanabb vele a motor de ennek köszönhetően megbízhatóbb is! Nagyon mást nem szeretnék látni a portán, de ezekből még az újabbakat sem! Rugózott ülésben a kezelő szervek egy része az újaknál, minden ülés rugózásnál kábel hajlás majd után minden megbolondul, ebből én nem szereznék kérni! Inkább visszarakom a valagam a T-150 trakiba, fűtést megoldottam benne egy zsiga fűtőtesttel lábamat nem teszi tönkre a klíma! Úgy hogy visszafelé lesz a "butulás" ha ezek megdöglenek és nem lehet javítani őket!
Válasz Ares 826 #3716. hozzászólásáraJók ezek!
Annak idején kaptam hideget, meleget, hogy milyen hülye vagyok a "ződ Renóval", meg majd meglátom ... stb-stb.
Aztán így tizenpár év után azt látom meg, hogy lassan több lesz a fakó zöld, mint a sötét.
Válasz Ares 826 #3708. hozzászólásáraCsak 5000 így a jó. Kicsit több lett a "O"! Én ennyit turi soha nem fogok beléjük tenni, esetleg a fiúk ha akarnak melózni velük, de ha nagyjavítással 30.000 elmennek az már akkor tuti lehetne! Nem tudom mennyit bírnak majd ki, de van ahol a motor már elment 15.000 órár és csak hajtókar csapágyakat cseréltek rajta a mociban, más nagyjavítás nem volt rajta!
Válasz GREVEN #3711. hozzászólásáraIgen csak kicsit szaladgált az "egérke" bocsi.
Válasz Ares 826 #3708. hozzászólásáraAmit most vettem trakit az első gumik 2016 osak, komolyabb helyeken cserélnék őket de nekem még pár évet elmegy. Szóval 3-4 év körül vannak és 40%osak. Csak közutaztak vele.
Válasz Büresz #3707. hozzászólásáraNekem nem Mc van kicsiben hanem "csigazabálók" készítette szarvasos motorral ferga váltóval carraró hidas öszvér sárgára festve!
Válasz Ares 826 #3708. hozzászólására50ezer? Nálam nem mert 10 évig jön össze annyi, de mellettem a végnek van 5 johnijuk és ők sokat járnak betonon. 8110 esen 11e óra 3. Garnitúra 50%-os.
Válasz Ares 826 #3706. hozzászólásáraSzerintem nekem szántad. Nem, megmarad. Jó gép.
Válasz Büresz #3705. hozzászólásáraNálunk 5000nél ment el az első mind a két traktoron elől és olyan 6000-6500 körül kapott újat hátra.
Most van 10 ezer a Fergaba, most kapott újakat előre. Egy ezres még van a hát sokba tuti és sokat kocsizok.
Válasz Büresz #3705. hozzászólásáraNálam nincs talajmunka ahol slip-elne, így nem kopik annyira(gondolom én), 3700 körül jár de a gumik hibátlanok. Szerintem inkább megöregszenek majd a gumik nálam, mint elkopnak.
Kaszál, sodor, vegyszerez, műtrágyáz, esetleg pótkocsizik.
Válasz Büresz #3705. hozzászólásáraNekem a kicsik sokat járnak kövesen, de a hátsók még mindig 50% körül vannak, és 50000 felett járok náluk. Azt meg hogy csinálod hogy 3000 minden gumi kampec????????
Válasz Ares 826 #3706. hozzászólásáraMilyen mc?
Válasz Büresz #3703. hozzászólásáraHa vettél másik masinát eladod a MC????
Válasz Ares 826 #3704. hozzászólásáraDehogynem. 3000ren lekopik egy garnitúra.
Válasz Büresz #3701. hozzászólásáraMég 5000 óránál sem szabadna a hátsóknak elkopni, még akkor sem ha sokat járnak vele kövesúton!
Válasz Ares 826 #3697. hozzászólására15ben volt 2300 óra.
Válasz Ares 826 #3699. hozzászólására105 LE 4 henger.
Válasz Ares 826 #3697. hozzászólására5000órát láttam én ebbe.
Válasz GREVEN #3695. hozzászólásáraEzzel a kerekével szerintem mindent megcsinál, vet-permetez-szállít, a nehéz munkára meg csak talpra lehet állítani mindig valamelyiket a két nagyból. A tárcsázás meg a lazítás gondolom a fontos, én nem ekkora gépre bíznám. De a hathengeres belépő bátyjára se szivesen, bàr talajfüggő. Ha olyat veszel ami viszi ezeket rendesen, az a finom munkákra már nagyon bumszli lesz, 70+ mázsa a virsligumin