Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD394.48 FtCHF438.79 FtGBP494.07 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Bárány #3717. hozzászólásáraNekem az első az 2003-ban gurult be a portára, azóta gyarapodott a létszám. Azt látom hogy az a legjobb közülük, nincs motorvezérlő panel csak egy sima gázbovden és annyi! Igaz kicsit rugalmatlanabb vele a motor de ennek köszönhetően megbízhatóbb is! Nagyon mást nem szeretnék látni a portán, de ezekből még az újabbakat sem! Rugózott ülésben a kezelő szervek egy része az újaknál, minden ülés rugózásnál kábel hajlás majd után minden megbolondul, ebből én nem szereznék kérni! Inkább visszarakom a valagam a T-150 trakiba, fűtést megoldottam benne egy zsiga fűtőtesttel lábamat nem teszi tönkre a klíma! Úgy hogy visszafelé lesz a "butulás" ha ezek megdöglenek és nem lehet javítani őket!
Válasz Ares 826 #3716. hozzászólásáraJók ezek!
Annak idején kaptam hideget, meleget, hogy milyen hülye vagyok a "ződ Renóval", meg majd meglátom ... stb-stb.
Aztán így tizenpár év után azt látom meg, hogy lassan több lesz a fakó zöld, mint a sötét.
Válasz Ares 826 #3708. hozzászólásáraCsak 5000 így a jó. Kicsit több lett a "O"! Én ennyit turi soha nem fogok beléjük tenni, esetleg a fiúk ha akarnak melózni velük, de ha nagyjavítással 30.000 elmennek az már akkor tuti lehetne! Nem tudom mennyit bírnak majd ki, de van ahol a motor már elment 15.000 órár és csak hajtókar csapágyakat cseréltek rajta a mociban, más nagyjavítás nem volt rajta!
Válasz Ares 826 #3708. hozzászólásáraAmit most vettem trakit az első gumik 2016 osak, komolyabb helyeken cserélnék őket de nekem még pár évet elmegy. Szóval 3-4 év körül vannak és 40%osak. Csak közutaztak vele.
Válasz Büresz #3707. hozzászólásáraNekem nem Mc van kicsiben hanem "csigazabálók" készítette szarvasos motorral ferga váltóval carraró hidas öszvér sárgára festve!
Válasz Ares 826 #3708. hozzászólására50ezer? Nálam nem mert 10 évig jön össze annyi, de mellettem a végnek van 5 johnijuk és ők sokat járnak betonon. 8110 esen 11e óra 3. Garnitúra 50%-os.
Válasz Büresz #3705. hozzászólásáraNálunk 5000nél ment el az első mind a két traktoron elől és olyan 6000-6500 körül kapott újat hátra.
Most van 10 ezer a Fergaba, most kapott újakat előre. Egy ezres még van a hát sokba tuti és sokat kocsizok.
Válasz Büresz #3705. hozzászólásáraNálam nincs talajmunka ahol slip-elne, így nem kopik annyira(gondolom én), 3700 körül jár de a gumik hibátlanok. Szerintem inkább megöregszenek majd a gumik nálam, mint elkopnak.
Kaszál, sodor, vegyszerez, műtrágyáz, esetleg pótkocsizik.
Válasz Büresz #3705. hozzászólásáraNekem a kicsik sokat járnak kövesen, de a hátsók még mindig 50% körül vannak, és 50000 felett járok náluk. Azt meg hogy csinálod hogy 3000 minden gumi kampec????????
Válasz GREVEN #3695. hozzászólásáraEzzel a kerekével szerintem mindent megcsinál, vet-permetez-szállít, a nehéz munkára meg csak talpra lehet állítani mindig valamelyiket a két nagyból. A tárcsázás meg a lazítás gondolom a fontos, én nem ekkora gépre bíznám. De a hathengeres belépő bátyjára se szivesen, bàr talajfüggő. Ha olyat veszel ami viszi ezeket rendesen, az a finom munkákra már nagyon bumszli lesz, 70+ mázsa a virsligumin
Válasz GREVEN #3685. hozzászólásáraVan ebben a trakiban szerintem sumákság is, mi a fasomért cserélnek le egy trakin 2000-ezer pár száz óránál az összes gumit??????????? Ha előtte a Manaxnál volt esetleg mert azt írták az Axiáltól vették 2015-ben akkor boldog boldogtalan használta, szerintem lesz mit javítani akkor rajta! Mi az indok amiért ennyi kevés órával amit írtak mégis eladják vajon??????? Hát körbe kell az járni de rendesen!
Ha olyan nagyon saras őszök vannak mint a mostani az nem tud már dolgozni sajnos.
Így marad a ferga,de az meg amilyen megbízhatatlan, kellene valami alternatíva.
A Mc Cormik is már átlépi a 10 ezer órát. Megbízható kis gép,de csak 20 éves, előbb vagy utóbb lesz azzal is valami és akkor nincs ami sorba befér permetezni.
Plus ha aratáskor kiesik a ferga, nincs ami szállítson, mert a kormos 25-öt megy, kamion kocsit mozdítani se bírja.
Szóval kellene valami gép,ami a kettőt tudja helyettesíteni, mondjuk átkerekezéssel.
Válasz GREVEN #3688. hozzászólásáraCsak ez az egy gép lenne mindenre? Nincs màr meg a hernyaú? Ezt sima kerékkel is sorba rakhatod, mondjuk az a kerék nem egy talajozó gumi lesz, csak olyan munkákra amire a traktor való
Válasz Bárány #3691. hozzászólásáraJa, a teljesítmények közül az ECE R 24-et nézd, az felel meg a JD által megadottaknak, az az összehasonlítható érték.
Válasz GREVEN #3690. hozzászólásáraElvileg létezik a hathengeresekhez is állítható felni, de szerintem nem valók ezek sorközbe, elég méretes traktorok.
Ami munkaeszközöket írtál, azokhoz meg szerintem is a hathengeres kellene neked, ha ebben a szériában nézzük, akkor a 640-es. Az 155+20 LE, ha jól emlékszem, de ott a brossúra, megkeresheted benne.
Válasz Büresz #3686. hozzászólásáraKözben megnéztem már tractordata-n. A 4 hengerrel van a legfőbb bajom. Szerintem a 3 méteres karatot már nem lehet elvárni tőle hogy elhúzza.
155 LE-nek írja a hirdetés,de 135 csak ha igaz amit az oldal ír.
Az 5 méteres rövidtárcsát meg már ne is mondjam.
Claas traki tulajok, meséljetek már mit tud ez a bicigli.
Mi ez a váltó ami benne van? Mennyivel gurul?
Az a kezelőfelület a jobb oldalon elégé egyszerűnek tűnik. Ez valami alapmodell?
Sorba befér ez masina?
Fix első híd ha jól látom.
Válasz kikoki #3679. hozzászólásáraSzia .Nincs mögötte. .A szervizes mondta.A ventillatort nehez kiforditani es a pici csillag csavarokat visszatenni.Jobb és bal oldalon is 3-3 fogja. En ugy csinaltam hogy a kercher mosobol kivettem a cserélhető fejeket.(Egy K5 om van) igy ahogy a foggantyú priccolt mosta ki a port.Javult is..Neki ne fogd kibontani mert elbaszol valamit.Gáz vagy nem tudom mi van abba.1-2 évente szoktam kimosni. Most azért kellett mert azt a kockát ki kellett cserélni(termo panel) Siman folyik a viz lefele a tartó dobozba abbol meg ki.Mikor kiszaradt vagy kitorlöd össze lehet rakni.A lényeg kis vizsugárral csináld ne tűzoltó tömlővel.Nekem igy mondtak nem is lett baja.A motorvezérlő oldalt van a tank mellett annak nem kell bemosni.
Levegővel a szösz nem megy ki. Igy lassú vizárammal szépen kimosódik.A nagyobb kinlódás a ventillátor ki vétel.
Lövésem sem volt hogy ott is van egy ilyen.Aztán csökkent a hütés teljesitmény ,Klimást kihivtam gáz miatt de nem volt hiány.Kezdték a kompresszor meg a stb.Mondom 1000x órásba? Aztán a kijáró szervizes ember mondta,hogy van ott egy kis hűtő. Azt kimostam jobb lett.De a forróságba lederesedett a cső kint s ujra csökkent a hűtés.Mig az egyik 1 esen hűtött mint a másik 3 ason..Illetve belső levegő keringtetéssel. Ugye a kocsiban is úgy kell klimázni. Ha feszt külső 30 fokos levegőt szív sose hül le s a port is szipákolja.
Igy kis kocka is lett cserélve azóta nincs baja .
Válasz szantofold22 #3675. hozzászólásáraEz a kicsi hűtő nekem is el szokot tömödni az arionmban, de eddig nem ngyon mertem vízzel tisztítani. Nincs mögötte olyan elktronika, amiben kárt tehetek, ha vízzzel megcsapatom??
Válasz F-A-R-M-E-R \ #3674. hozzászólásáraNekem ki volt takarítva minden, mert új elpárologtatót kapott. Klímással minden májusban átnézettük. Ez ennyit tud sajnos. Nem kell túlgondolni. Báláztam is vele. Hátul fel volt tekerve a cső +pisztoly. Széljárástól függően óránként fújtam a szűrőt.
Válasz envagyok2 #3671. hozzászólásáraNekem még nem volt vele soha bajom így nem is keresgettem soha! Kérdezd meg a nagy céget mert náluk van javított csak vinni kell a másikat cserébe. Árat nem tudok egy teló hívást azért megér!
Válasz szantofold22 #3675. hozzászólásáraBelső levegő keringtetéssel nem jön be a por. Van egy kis csik szürő a kuplung pedálnál lévő ajtónál is.De annak nincs köze a meleghez.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #3674. hozzászólásáraViszont a fülkeszürőnél a ventillátorok mögött is van egy hűtő egy20x20 cm es.Mint elől az a sok egymás hegyén hátán.Azt is mosni kell!!.De ventillatort ki kell venni!Ott van a panel is.De lehet a hőcserélő tiszta mocsok. A deresedés klimánál és inkább nyáron van akkor tuti termokapcsoló kocka.
Válasz szantofold22 #3669. hozzászólásáraKössz a választ.. Azt sajnos nem tudom mikor ès hogyan történt,már több mint 1 hete îgy dolg, vele de meglesem hogy deresedik e a kcső oldalt. A fülke szürő nagyon szar helyen van, pár óra alatt dugig van porral, aztán a fülkeDe ami kollèga mond fütèscsap is lehet ludas, holnap megsasolom csap utáni rèszt, csak az a baj motormeleg is odazudúl azt meleg ott mindenDe mèg a szűrő ház is átmelegszik, onnan még be a fülkèbe, ezt jól elcsesztèk tervezők.
Válasz bandigh #3672. hozzászólásárakva jó, nagy köszönet. tulképpen sztem nem maga az ecu a hibás, mert mindent jól csinál, hanem az 5 állású kapcsoló (amivel emelgetem, süllyeztem, ejtem a hátulját), mert ha azt kicsit megmozgatom munkahelyzetbe, akkor azt érzékeli, hogy átböktem földig ejtésbe, és leejti a hátulját. de ha elengedem, nem baszogatom, akkor az ecu észreveszi, hogy mittomén 27%on kéne tartania, és egyből visszaemeli, csak a kettő között ugye fejelek egyet, meg kitúrok fél köbméter földet kerekenként...
lényeg a lényeg, hívom őket. télen kiszedem, azt posta...
4822 hozzászólás
Válasz Bárány #3717. hozzászólásáraAzért az, hogy egyre több van belőle, az nem feltétlen a technika érdeme, inkább a marketingé!
Válasz Diesel Tibor #3719. hozzászólásáraAz Axiál miatt én "feléjük fordulok" mint az arabok Mekka felé!
Csak "le ne térdeljenek" ezek is...
Válasz Diesel Tibor #3719. hozzászólásáraAz avatarodon mégis Valtra van.
Válasz Bárány #3717. hozzászólásáraNálam már 8db van
Válasz Bárány #3717. hozzászólásáraNekem az első az 2003-ban gurult be a portára, azóta gyarapodott a létszám. Azt látom hogy az a legjobb közülük, nincs motorvezérlő panel csak egy sima gázbovden és annyi! Igaz kicsit rugalmatlanabb vele a motor de ennek köszönhetően megbízhatóbb is! Nagyon mást nem szeretnék látni a portán, de ezekből még az újabbakat sem! Rugózott ülésben a kezelő szervek egy része az újaknál, minden ülés rugózásnál kábel hajlás majd után minden megbolondul, ebből én nem szereznék kérni! Inkább visszarakom a valagam a T-150 trakiba, fűtést megoldottam benne egy zsiga fűtőtesttel lábamat nem teszi tönkre a klíma! Úgy hogy visszafelé lesz a "butulás" ha ezek megdöglenek és nem lehet javítani őket!
Válasz Ares 826 #3716. hozzászólásáraJók ezek!
Annak idején kaptam hideget, meleget, hogy milyen hülye vagyok a "ződ Renóval", meg majd meglátom ... stb-stb.
Aztán így tizenpár év után azt látom meg, hogy lassan több lesz a fakó zöld, mint a sötét.
Válasz Ares 826 #3708. hozzászólásáraCsak 5000 így a jó. Kicsit több lett a "O"! Én ennyit turi soha nem fogok beléjük tenni, esetleg a fiúk ha akarnak melózni velük, de ha nagyjavítással 30.000 elmennek az már akkor tuti lehetne! Nem tudom mennyit bírnak majd ki, de van ahol a motor már elment 15.000 órár és csak hajtókar csapágyakat cseréltek rajta a mociban, más nagyjavítás nem volt rajta!
Válasz GREVEN #3711. hozzászólásáraIgen csak kicsit szaladgált az "egérke" bocsi.
Válasz Ares 826 #3708. hozzászólásáraAmit most vettem trakit az első gumik 2016 osak, komolyabb helyeken cserélnék őket de nekem még pár évet elmegy. Szóval 3-4 év körül vannak és 40%osak. Csak közutaztak vele.
Válasz Büresz #3707. hozzászólásáraNekem nem Mc van kicsiben hanem "csigazabálók" készítette szarvasos motorral ferga váltóval carraró hidas öszvér sárgára festve!
Válasz Ares 826 #3708. hozzászólására50ezer? Nálam nem mert 10 évig jön össze annyi, de mellettem a végnek van 5 johnijuk és ők sokat járnak betonon. 8110 esen 11e óra 3. Garnitúra 50%-os.
Válasz Ares 826 #3706. hozzászólásáraSzerintem nekem szántad. Nem, megmarad. Jó gép.
Válasz Büresz #3705. hozzászólásáraNálunk 5000nél ment el az első mind a két traktoron elől és olyan 6000-6500 körül kapott újat hátra.
Most van 10 ezer a Fergaba, most kapott újakat előre. Egy ezres még van a hát sokba tuti és sokat kocsizok.
Válasz Büresz #3705. hozzászólásáraNálam nincs talajmunka ahol slip-elne, így nem kopik annyira(gondolom én), 3700 körül jár de a gumik hibátlanok. Szerintem inkább megöregszenek majd a gumik nálam, mint elkopnak.
Kaszál, sodor, vegyszerez, műtrágyáz, esetleg pótkocsizik.
Válasz Büresz #3705. hozzászólásáraNekem a kicsik sokat járnak kövesen, de a hátsók még mindig 50% körül vannak, és 50000 felett járok náluk. Azt meg hogy csinálod hogy 3000 minden gumi kampec????????
Válasz Ares 826 #3706. hozzászólásáraMilyen mc?
Válasz Büresz #3703. hozzászólásáraHa vettél másik masinát eladod a MC????
Válasz Ares 826 #3704. hozzászólásáraDehogynem. 3000ren lekopik egy garnitúra.
Válasz Büresz #3701. hozzászólásáraMég 5000 óránál sem szabadna a hátsóknak elkopni, még akkor sem ha sokat járnak vele kövesúton!
Válasz Ares 826 #3697. hozzászólására15ben volt 2300 óra.
Válasz Ares 826 #3699. hozzászólására105 LE 4 henger.
Válasz Ares 826 #3697. hozzászólására5000órát láttam én ebbe.
Válasz GREVEN #3695. hozzászólásáraEzzel a kerekével szerintem mindent megcsinál, vet-permetez-szállít, a nehéz munkára meg csak talpra lehet állítani mindig valamelyiket a két nagyból. A tárcsázás meg a lazítás gondolom a fontos, én nem ekkora gépre bíznám. De a hathengeres belépő bátyjára se szivesen, bàr talajfüggő. Ha olyat veszel ami viszi ezeket rendesen, az a finom munkákra már nagyon bumszli lesz, 70+ mázsa a virsligumin
Válasz GREVEN #3695. hozzászólásáraA MC cormik az hány lóval van ellátva 100 vagy nagyobb valamivel????
Válasz Ares 826 #3697. hozzászólásáraMár törölve is van a hirdetés.
Válasz GREVEN #3685. hozzászólásáraVan ebben a trakiban szerintem sumákság is, mi a fasomért cserélnek le egy trakin 2000-ezer pár száz óránál az összes gumit??????????? Ha előtte a Manaxnál volt esetleg mert azt írták az Axiáltól vették 2015-ben akkor boldog boldogtalan használta, szerintem lesz mit javítani akkor rajta! Mi az indok amiért ennyi kevés órával amit írtak mégis eladják vajon??????? Hát körbe kell az járni de rendesen!
Válasz Bárány #3692. hozzászólásáraKöszi a doksit. Fakózöldbe nem gondolkodtam eddig de a sötét zöldből elég gyatra a választék.
Válasz bandigh #3694. hozzászólásáraÚgy áll a helyzet jelenleg, hogy megvan minden gép ami eddig volt de...
Ha olyan nagyon saras őszök vannak mint a mostani az nem tud már dolgozni sajnos.
Így marad a ferga,de az meg amilyen megbízhatatlan, kellene valami alternatíva.
A Mc Cormik is már átlépi a 10 ezer órát. Megbízható kis gép,de csak 20 éves, előbb vagy utóbb lesz azzal is valami és akkor nincs ami sorba befér permetezni.
Plus ha aratáskor kiesik a ferga, nincs ami szállítson, mert a kormos 25-öt megy, kamion kocsit mozdítani se bírja.
Szóval kellene valami gép,ami a kettőt tudja helyettesíteni, mondjuk átkerekezéssel.
Válasz GREVEN #3688. hozzászólásáraCsak ez az egy gép lenne mindenre? Nincs màr meg a hernyaú? Ezt sima kerékkel is sorba rakhatod, mondjuk az a kerék nem egy talajozó gumi lesz, csak olyan munkákra amire a traktor való
Válasz Bárány #3691. hozzászólásáraJa, a teljesítmények közül az ECE R 24-et nézd, az felel meg a JD által megadottaknak, az az összehasonlítható érték.
Válasz GREVEN #3690. hozzászólásáraElvileg létezik a hathengeresekhez is állítható felni, de szerintem nem valók ezek sorközbe, elég méretes traktorok.
Ami munkaeszközöket írtál, azokhoz meg szerintem is a hathengeres kellene neked, ha ebben a szériában nézzük, akkor a 640-es. Az 155+20 LE, ha jól emlékszem, de ott a brossúra, megkeresheted benne.
Válasz GREVEN #3688. hozzászólásáraItt vannak a gyári adatok.
Válasz Büresz #3689. hozzászólásáraDe a 6 henger meg nem fér sorba csak művelővel gondolom.
Szimpla művelő kerék elég ezekhez a nagyobbakhoz?
Válasz GREVEN #3688. hozzászólásáraA-a. 6 hengerest ezekhez, de ez valóban nincs 150.
Válasz Büresz #3686. hozzászólásáraKözben megnéztem már tractordata-n. A 4 hengerrel van a legfőbb bajom. Szerintem a 3 méteres karatot már nem lehet elvárni tőle hogy elhúzza.
155 LE-nek írja a hirdetés,de 135 csak ha igaz amit az oldal ír.
Az 5 méteres rövidtárcsát meg már ne is mondjam.
Válasz GREVEN #3685. hozzászólásáraIgaz nem magyar de egy kis info. Link
Válasz GREVEN #3685. hozzászólására4 hengeres, sorba befér, dyna 6-os váltója, (4csoport, 6 terhelés alatt, azaz 24előre 24 hátra) rugózott fülke. Kezelhetőség betanulás 5 perc kb. Nekem 6 hengeres változatba 2 db van.
Üdv.
Claas traki tulajok, meséljetek már mit tud ez a bicigli.
Mi ez a váltó ami benne van? Mennyivel gurul?
Az a kezelőfelület a jobb oldalon elégé egyszerűnek tűnik. Ez valami alapmodell?
Sorba befér ez masina?
Fix első híd ha jól látom.
Köszönöm a válaszokat.https://www.agrarkereso.hu/ad/?ad=323315
Válasz B.laca #3682. hozzászólásáraEkkora feszültség van benned hogy robbantod az üveget áttétesen?????
Válasz B.laca #3682. hozzászólásáraAres bal ajtó omlott be sima zárásnál... A zár csak az üvegre van rögzítve!
Járt már úgy valaki Arionnal(440), hogy mikor kinyitotta az ajtót és szált ki az ajtó üveg szétrobbant?
Válasz kikoki #3679. hozzászólásáraSzia .Nincs mögötte. .A szervizes mondta.A ventillatort nehez kiforditani es a pici csillag csavarokat visszatenni.Jobb és bal oldalon is 3-3 fogja. En ugy csinaltam hogy a kercher mosobol kivettem a cserélhető fejeket.(Egy K5 om van) igy ahogy a foggantyú priccolt mosta ki a port.Javult is..Neki ne fogd kibontani mert elbaszol valamit.Gáz vagy nem tudom mi van abba.1-2 évente szoktam kimosni. Most azért kellett mert azt a kockát ki kellett cserélni(termo panel) Siman folyik a viz lefele a tartó dobozba abbol meg ki.Mikor kiszaradt vagy kitorlöd össze lehet rakni.A lényeg kis vizsugárral csináld ne tűzoltó tömlővel.Nekem igy mondtak nem is lett baja.A motorvezérlő oldalt van a tank mellett annak nem kell bemosni.
Levegővel a szösz nem megy ki. Igy lassú vizárammal szépen kimosódik.A nagyobb kinlódás a ventillátor ki vétel.
Lövésem sem volt hogy ott is van egy ilyen.Aztán csökkent a hütés teljesitmény ,Klimást kihivtam gáz miatt de nem volt hiány.Kezdték a kompresszor meg a stb.Mondom 1000x órásba? Aztán a kijáró szervizes ember mondta,hogy van ott egy kis hűtő. Azt kimostam jobb lett.De a forróságba lederesedett a cső kint s ujra csökkent a hűtés.Mig az egyik 1 esen hűtött mint a másik 3 ason..Illetve belső levegő keringtetéssel. Ugye a kocsiban is úgy kell klimázni. Ha feszt külső 30 fokos levegőt szív sose hül le s a port is szipákolja.
Igy kis kocka is lett cserélve azóta nincs baja .
Válasz kikoki #3679. hozzászólásáraHa kiszeded akkor lehetne mosni, úgy èrtette kollèga, különben elúszna fülke
Válasz szantofold22 #3675. hozzászólásáraEz a kicsi hűtő nekem is el szokot tömödni az arionmban, de eddig nem ngyon mertem vízzel tisztítani. Nincs mögötte olyan elktronika, amiben kárt tehetek, ha vízzzel megcsapatom??
Válasz F-A-R-M-E-R \ #3674. hozzászólásáraNekem ki volt takarítva minden, mert új elpárologtatót kapott. Klímással minden májusban átnézettük. Ez ennyit tud sajnos. Nem kell túlgondolni. Báláztam is vele. Hátul fel volt tekerve a cső +pisztoly. Széljárástól függően óránként fújtam a szűrőt.
Válasz envagyok2 #3671. hozzászólásáraNekem még nem volt vele soha bajom így nem is keresgettem soha! Kérdezd meg a nagy céget mert náluk van javított csak vinni kell a másikat cserébe. Árat nem tudok egy teló hívást azért megér!
Válasz szantofold22 #3675. hozzászólásáraBelső levegő keringtetéssel nem jön be a por. Van egy kis csik szürő a kuplung pedálnál lévő ajtónál is.De annak nincs köze a meleghez.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #3674. hozzászólásáraViszont a fülkeszürőnél a ventillátorok mögött is van egy hűtő egy20x20 cm es.Mint elől az a sok egymás hegyén hátán.Azt is mosni kell!!.De ventillatort ki kell venni!Ott van a panel is.De lehet a hőcserélő tiszta mocsok. A deresedés klimánál és inkább nyáron van akkor tuti termokapcsoló kocka.
Válasz szantofold22 #3669. hozzászólásáraKössz a választ.. Azt sajnos nem tudom mikor ès hogyan történt,már több mint 1 hete îgy dolg, vele de meglesem hogy deresedik e a kcső oldalt. A fülke szürő nagyon szar helyen van, pár óra alatt dugig van porral, aztán a fülkeDe ami kollèga mond fütèscsap is lehet ludas, holnap megsasolom csap utáni rèszt, csak az a baj motormeleg is odazudúl azt meleg ott mindenDe mèg a szűrő ház is átmelegszik, onnan még be a fülkèbe, ezt jól elcsesztèk tervezők.
Válasz bandigh #3672. hozzászólásárakva jó, nagy köszönet. tulképpen sztem nem maga az ecu a hibás, mert mindent jól csinál, hanem az 5 állású kapcsoló (amivel emelgetem, süllyeztem, ejtem a hátulját), mert ha azt kicsit megmozgatom munkahelyzetbe, akkor azt érzékeli, hogy átböktem földig ejtésbe, és leejti a hátulját. de ha elengedem, nem baszogatom, akkor az ecu észreveszi, hogy mittomén 27%on kéne tartania, és egyből visszaemeli, csak a kettő között ugye fejelek egyet, meg kitúrok fél köbméter földet kerekenként...
lényeg a lényeg, hívom őket. télen kiszedem, azt posta...