Gázolaj árak 648 Ft Benzin árak 634 Ft EUR 407.83 Ft USD 393.55 Ft CHF 432.15 Ft GBP 488.04 Ft

Fórum

Claas traktorok

Létrehozta: Vendég , 2007-12-21 10:09:25

Kedvencekhez Segítség

4849 hozzászólás
Nincs profilkép
#3749 Ares 826
2020-12-11 19:27:30

Válasz Claastra. #3747. hozzászólására180 ló! Attól is függ a rugalmassága a motornak rugalmassága milyen adagolóval szerelték, van három megoldás hazánkban de láttam már nyugati oldalon kiégettben még a hagyományos soros adagolósat is az a BOSCH rendszerűt!smile blink

Nincs profilkép
#3748 A.I.
2020-12-11 19:25:12

Válasz Claastra. #3747. hozzászólására181 tractordata.com szerint.

Nincs profilkép
#3747 Claastra.
2020-12-11 18:57:51

Válasz Ares 826 #3745. hozzászólásáraA 826 hány ló pontosan? van itt egy eladó

Nincs profilkép
#3746 Claastra.
2020-12-11 18:56:56

Válasz Ares 826 #3745. hozzászólásáraA rono tetszett meg tetszik, de hogy egy magára adó világcég megveszi és árulja zölden és szinte semmit nem változtat na az már, maradjon a kombajn gyártás nál, mert lassan már azt is elfelejti

Nincs profilkép
#3745 Ares 826
2020-12-11 18:51:10

Válasz Claastra. #3743. hozzászólásáraMost akkor jó vagy szar szerinted???? Nem egyértelmű amit írtál.smile blink

#3744 Diesel Tibor
2020-12-11 18:26:10

Válasz Ares 826 #3741. hozzászólására5500üó, még mindene bontatlan,hazudtam kisgardán csere már volt ,lazítózás közben szét csavarta a keresztet,3napig kinn állt a földön,mire megjött az új németből.Váltó?teszi a dolgát.smile thumbupcool

Nincs profilkép
#3743 Claastra.
2020-12-11 18:19:11

Válasz Ares 826 #3742. hozzászólásáraJa ez a duma él a Rőnorasmile whistling

Nincs profilkép
#3742 Ares 826
2020-12-11 17:06:01

Válasz Claastra. #3731. hozzászólásáraMinden ami benne van az jó márkák gépeiben is az van, JD motor, ferga Dyna váltó és Carraro híd amit rengeteg gépbe szerelik bele, még a JCB telósban is az van. Akkor annyira nem lehet szar gép szerintem! Az hogy néha kicsi ez az van velük az csak egy dolog, de melyikkel nincs gond?????????smile blinksmile blink

Nincs profilkép
#3741 Ares 826
2020-12-11 16:59:16

Válasz kikoki #3727. hozzászólásáraA nagy "böszmének " hogy viselkedik a váltója??? Én is gondolkozok ekkora masinába de a váltójára sok a panasz. Nálad ez hogy látszódik, lehet venni "böszmét" vagy inkább az ARES széria maradjon a nyerő???????smile blinksmile blink

#3740 Diesel Tibor
2020-12-10 19:13:42

Válasz Claastra. #3739. hozzászólásáraMeg van az nagyon jó,,fotókat nem tudok,mert tegnap kaptam egy új szám.gépet,és tök üres a memória ,,,hacsak a telómról,,talán ha az nem vesztette el a képeket.smile cowboy

#3737 Lackó
2020-12-10 18:24:15

Válasz Diesel Tibor #3734. hozzászólásáraEgy ilyen unokaöccs kellene nekem is. Nem lehet kölcsön kérni? Legalább amíg megvesz nekem valami nagy darab vasat.

Nincs profilkép
#3736 gcastle
2020-12-10 17:33:23

Válasz Claastra. #3731. hozzászólásáraÍrhattál volna "Messzi Fergát" is, a Hexa váltó elvileg ugyanaz, mint a DYNA6, ja mégsem írhatod, mert a "Ződ Rönó" szarvas motoros... smile tonguep

#3734 Diesel Tibor
2020-12-10 17:26:14

Válasz Claastra. #3731. hozzászólásáraUnoka öcskös azt mondta ha nagyon sírok egy valtra után vesz nekem egy új valtrát.Úgy hogy a jövő évben claasra ülök és majd meglátjuk hogy szeretem meg.smile cowboy

Nincs profilkép
#3733 Claastra.
2020-12-10 17:23:02

Válasz Claastra. #3731. hozzászólásáraKurva szerkesztő a Class traktorodrol, mert neked van 1

Nincs profilkép
#3731 Claastra.
2020-12-10 17:21:46

Válasz Diesel Tibor #3730. hozzászólásáraTibi bácsi a
Claas traktorok mutass képeket ezek csak zödre fújt rőnoksmile tongue

#3730 Diesel Tibor
2020-12-10 17:02:47

Válasz Bárány #3720. hozzászólásáraA valtra az egy jó traktor,viszont vagy 3 hete eladtam ,az avatar egyenlőre maradsmile cowboy

#3729 Bárány
2020-12-10 11:05:51

Válasz kikoki #3727. hozzászólásáraA nagyobbikon gyárilag vannak így az orrsúlyok?

#3728 jozef19
2020-12-10 11:03:01

Válasz Ares 826 #3718. hozzászólásáraMár van aki régen visszaült.
https://www.youtube.com/watch?v=fl9GE4Kf9c8
Aki nem hiszi járjon utána...

Nincs profilkép
#3727 kikoki
2020-12-10 10:53:47

Válasz Diesel Tibor #3719. hozzászólásáraNálam, még csak kettő, de most keresgélek egy harmadikat. Nálam is jól működnek, de azért van velük gond is.







Nincs profilkép
#3726 Ares 826
2020-12-10 09:35:44

Válasz Bárány #3724. hozzászólásáraNagyon igaza volt a szervizesnek "egy szar mind az egész" !! Azt tapasztaltam többször is hogy addig kellene ütni a mérnököket "míg mozognak" idióta megoldásokat tudnak csinálni! Rajzolnak terveznek valamit az asztal mögött és azt akarják ráerőszakolni minden vevőre! Azt gondolják szerintem, hogy a trakik is a közúton közlekednek, a sárban retekben porban szar úton soha! Jó lenne ha a barmok elfelejtenék hogy ez a közeg ahol dolgozunk nem AUTÓPÁLYÁS közlekedés! Egyszerű tartós gépeket kellene gyártani az egyszerű embereknek! Ahol meg nagy cég van ott úgyis cserélék a gépeket 3-5 év után mert kell neki a költség számla, ott nem a tartósság a lényeg hanem az hogy legyen állandó csere a bevételek után állandó költségeket csinálhassanak meg ne kelljen javítani mehessen a melós állandóan dolgozni!smile aikidosmile aikidosmile aikidosmile hammersmile hammersmile hammer{:hammer:smile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammer
Ezt a mérnököknek

Nincs profilkép
#3725 Batka
2020-12-10 09:02:26

Válasz Bárány #3724. hozzászólásáraNa anno pont így gondolkodtam én is, + jd motor, meg a váltó se tűnt rossznak. Ezekben nem is volt gond, csak azzal amit köré tettek... Remélem Te jobb szériát fogtál ki...De nehéz objektíven értékelni egy gépet, talán a németektől tanultam meg a jó kérdést ilyen dolgokra: "megvennéd-e újra?" hát én ezt biztos nem.

#3724 Bárány
2020-12-10 07:48:06

Válasz Batka #3722. hozzászólásáraSzerintem a legfontosabb érv, hogy Magyarországon az Axiál az egyetlen, aki európai szintű hátteret biztosít. Az ő három traktormárkájukból a Landini a "kék MTZ"-s előítéletektől nem tud szabadulni, a Fendt imídzse eléggé megtépázódott, az ára viszont maradt a fellegekben, úgyhogy a legtöbbek számára az jön ki, hogy a Claas a jó kompromisszum.
Amúgy pont annyira jó, vagy rossz gépek ezek (ki, honnan nézi) minta többi.
Idéztem már szervizes ismerősömet: "egy szar az összes". Ő onnan nézte...

Nincs profilkép
#3723 Claastra.
2020-12-09 23:32:36

Válasz Batka #3722. hozzászólásáraimkább a szervíz közelségesmile sweatdrop

Nincs profilkép
#3722 Batka
2020-12-09 23:25:01

Válasz Bárány #3717. hozzászólásáraAzért az, hogy egyre több van belőle, az nem feltétlen a technika érdeme, inkább a marketingé!

Nincs profilkép
#3721 Pilátus"
2020-12-09 22:36:13

Válasz Diesel Tibor #3719. hozzászólásáraAz Axiál miatt én "feléjük fordulok" mint az arabok Mekka felé!

Csak "le ne térdeljenek" ezek is...
smile sweatdrop

#3720 Bárány
2020-12-09 22:24:34

Válasz Diesel Tibor #3719. hozzászólásáraAz avatarodon mégis Valtra van.smile oops

Nincs profilkép
#3718 Ares 826
2020-12-09 08:51:24

Válasz Bárány #3717. hozzászólásáraNekem az első az 2003-ban gurult be a portára, azóta gyarapodott a létszám. Azt látom hogy az a legjobb közülük, nincs motorvezérlő panel csak egy sima gázbovden és annyi! Igaz kicsit rugalmatlanabb vele a motor de ennek köszönhetően megbízhatóbb is! Nagyon mást nem szeretnék látni a portán, de ezekből még az újabbakat sem! Rugózott ülésben a kezelő szervek egy része az újaknál, minden ülés rugózásnál kábel hajlás majd után minden megbolondul, ebből én nem szereznék kérni! Inkább visszarakom a valagam a T-150 trakiba, fűtést megoldottam benne egy zsiga fűtőtesttel lábamat nem teszi tönkre a klíma! Úgy hogy visszafelé lesz a "butulás" ha ezek megdöglenek és nem lehet javítani őket!smile blinksmile blinksmile blink

#3717 Bárány
2020-12-09 08:16:07

Válasz Ares 826 #3716. hozzászólásáraJók ezek!smile thumbupcool
Annak idején kaptam hideget, meleget, hogy milyen hülye vagyok a "ződ Renóval", meg majd meglátom ... stb-stb.
Aztán így tizenpár év után azt látom meg, hogy lassan több lesz a fakó zöld, mint a sötét.

Nincs profilkép
#3716 Ares 826
2020-12-09 08:08:52

Válasz Ares 826 #3708. hozzászólásáraCsak 5000 így a jó. Kicsit több lett a "O"! Én ennyit turi soha nem fogok beléjük tenni, esetleg a fiúk ha akarnak melózni velük, de ha nagyjavítással 30.000 elmennek az már akkor tuti lehetne! Nem tudom mennyit bírnak majd ki, de van ahol a motor már elment 15.000 órár és csak hajtókar csapágyakat cseréltek rajta a mociban, más nagyjavítás nem volt rajta!

Nincs profilkép
#3715 Ares 826
2020-12-09 08:04:16

Válasz GREVEN #3711. hozzászólásáraIgen csak kicsit szaladgált az "egérke" bocsi.

#3714 Büresz
2020-12-09 08:04:09

Válasz Ares 826 #3708. hozzászólásáraAmit most vettem trakit az első gumik 2016 osak, komolyabb helyeken cserélnék őket de nekem még pár évet elmegy. Szóval 3-4 év körül vannak és 40%osak. Csak közutaztak vele.

Nincs profilkép
#3713 Ares 826
2020-12-09 08:02:49

Válasz Büresz #3707. hozzászólásáraNekem nem Mc van kicsiben hanem "csigazabálók" készítette szarvasos motorral ferga váltóval carraró hidas öszvér sárgára festve!

#3712 Büresz
2020-12-09 08:01:14

Válasz Ares 826 #3708. hozzászólására50ezer? smile tonguep Nálam nem mert 10 évig jön össze annyi, de mellettem a végnek van 5 johnijuk és ők sokat járnak betonon. 8110 esen 11e óra 3. Garnitúra 50%-os.

#3711 GREVEN
2020-12-09 08:01:08

Válasz Ares 826 #3706. hozzászólásáraSzerintem nekem szántad. Nem, megmarad. Jó gép.

#3710 GREVEN
2020-12-09 07:59:56

Válasz Büresz #3705. hozzászólásáraNálunk 5000nél ment el az első mind a két traktoron elől és olyan 6000-6500 körül kapott újat hátra.
Most van 10 ezer a Fergaba, most kapott újakat előre. Egy ezres még van a hát sokba tuti és sokat kocsizok.

Nincs profilkép
#3709 Szabi.
2020-12-09 07:59:47

Válasz Büresz #3705. hozzászólásáraNálam nincs talajmunka ahol slip-elne, így nem kopik annyira(gondolom én), 3700 körül jár de a gumik hibátlanok. Szerintem inkább megöregszenek majd a gumik nálam, mint elkopnak.
Kaszál, sodor, vegyszerez, műtrágyáz, esetleg pótkocsizik.

Nincs profilkép
#3708 Ares 826
2020-12-09 07:58:35

Válasz Büresz #3705. hozzászólásáraNekem a kicsik sokat járnak kövesen, de a hátsók még mindig 50% körül vannak, és 50000 felett járok náluk. Azt meg hogy csinálod hogy 3000 minden gumi kampec????????

Nincs profilkép
#3706 Ares 826
2020-12-09 07:56:17

Válasz Büresz #3703. hozzászólásáraHa vettél másik masinát eladod a MC???? smile blink

#3705 Büresz
2020-12-09 07:56:12

Válasz Ares 826 #3704. hozzászólásáraDehogynem. 3000ren lekopik egy garnitúra.

Nincs profilkép
#3704 Ares 826
2020-12-09 07:55:14

Válasz Büresz #3701. hozzászólásáraMég 5000 óránál sem szabadna a hátsóknak elkopni, még akkor sem ha sokat járnak vele kövesúton! smile blinksmile blinksmile blinksmile blinksmile blink

#3701 Büresz
2020-12-09 07:52:34

Válasz Ares 826 #3697. hozzászólására5000órát láttam én ebbe.

#3700 bandigh
2020-12-09 07:48:26

Válasz GREVEN #3695. hozzászólásáraEzzel a kerekével szerintem mindent megcsinál, vet-permetez-szállít, a nehéz munkára meg csak talpra lehet állítani mindig valamelyiket a két nagyból. A tárcsázás meg a lazítás gondolom a fontos, én nem ekkora gépre bíznám. De a hathengeres belépő bátyjára se szivesen, bàr talajfüggő. Ha olyat veszel ami viszi ezeket rendesen, az a finom munkákra már nagyon bumszli lesz, 70+ mázsa a virsligumin

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Egy hónap alatt több mint kétezren nyújtották be igénylésüket a munkáshitelre
2021 óta most a legkedvezőbb a nyerscukor ára
2021 óta most a legkedvezőbb a nyerscukor ára
India 1 millió tonna cukorexport-kvótát engedélyezett.
Vietnámi keverék hízó
Vietnámi keverék hízó

1.000 Ft

Pöttinger NovaDisc 350 diszkés kasza
Pöttinger NovaDisc 350 diszkés kasza

2.250.000 Ft

Durumbúza
Durumbúza

123.456 Ft

Nyomó PVC csövek és idomjaik mindenféle méretben 20-110 mm-ig
Nyomó PVC csövek és idomjaik mindenféle...

260 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]