Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak647 FtBenzin árak628 FtEUR414.42 FtUSD402.41 FtCHF440.92 FtGBP494.56 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Diesel Tibor #3482. hozzászólásáraEzzel mi lett ? Kirepült a variocool? A 8000 nagy Jd ken szokott ilyen aknarobbanós lyuk lenni mikor kiszáll a hütőrész a tetőn.
Válasz Sk Laci #3478. hozzászólásáraMmm jd.Elsőnek távozott az udvarból..A claasban is annak van baja ami Jd.Szolenoidok ugráló alajárat és a feszítő görgő gagyisága.Ilyen értelemben a Fergusson talán a sisuval jobb.
Az a 155 l e traktor pont annyit ér mint a beárazott terményárak.
Konkrétan a 20 évvel ezelőtti 3 assal kezdődő terményárakhoz viszonyítva akkor ahány lóerő annyi 100 ezer Ft volt egy nyugati gép.Case ih Mx155 volt az első ilyen ezért emlékszem ilyen jól.Aminek 25% át állami támogatásként kaptuk az ugynevezett"csikos papiron"
A dolog szépsége az volt hogy minden vásárló megkapta!Nem voltak susifusi 2 napr kiirt pályázatok melyek 3.napra beteltek s forráskimerülésre hivatkozva lezárták.Csak azt nem értem hogy szerzel be 2 nap alatt annyi igazolást mikor annó 2 hólapig lótottunk futottunk a papirokért.Nem voltak megjelölt de mégis inaktív megnyithatatlan viszont szükséges számítógépes "link" ek.Ahol a hozzám hasonló amatőrök már első körben elvéreztek. Szégyen gyalàzat hogy 42 e ft os kukorica fuzáriumra hivatkozott 4xxxx ezres búzalopáson túl még van képük bicskanyitogatóan 26 m ra kiirni egy olyan gépet ami 20 at se ér. 2007 ben vett újonnan Jd 6620 ast 13 m nem érte el.Az kb ilyen erőss.A kukorica pedig 60 e/t volt.Ugy tudta megvenni.Arcpirító az hogy 350 es eurónál lassan a gépek ára duplája a termény ára meg még lefele is megy néha.Valaki itt kurva nagy extraprofitot vág zsebbe a valutázással exprofittal.Ez hogy lehet?Ha felment a gép az euró miatt mi a lópikuláért nem követi a termény???????
Én azt mondom utazz el Bajára.Vannak bent kevés órások vagy nézzd a honlapjukat az axiálnak.Bátran merem ajánlani a nagygép közzül az axiont. Az lesz a következő traktorberuházás nekem is.
A jd hibás szolenoidot is egy hosszított közbetétes jd idegen toldattal lehet használhatóvá tenni.Tehát ujabb 180 e ért kijavítani amit a made in china elbaxott.
Nem melleslegként tudom azt mondani hogy bár piszok mocskos drágák az óradíjak de nem hagynak ott a poros álláson.Megvetted baxd meg cimen. Ügyfélként udvariasan kezelnek már ha annyit fizetek legalább.
A motorháztetős dolgokat nézegetem. Elég szar müanyag azokon a régi gépeken ,de dolgozott már az annyit és elég szemetszúróan mély igénytelenül néz ki ugy járni vele.Ami egy sok milliós gép.
Aki majmot vesz banánt is vegyen neki..Vagy ott a T150 azt ki is lehet lakatolni estére meg lehet köpni a vályogot aztán meg asztmapipázni a por miatt vagy 20 év mulva....
Válasz Bárány #3475. hozzászólásáraÚj traktort vegyél, ne motorháztetőt
Mostan is vannak 60 000+ tól felfelé jól felszerelt traktorok 120 pacitól.
26 milkáért viszonylag jól felszerelt új JD 6155m?
Válasz später77 #3476. hozzászólásáraIgaz, már bekem is leesett. Viszont az meg nekem nem sokat számít, mivel a terv az, hogy még jódarabig megmarad ez a traktor, és ebbe bele tartozik, hogy lassacskán kell már rá néha költeni.
Válasz Drisa #3474. hozzászólásáraEz a traki 61.000+EUR+ÁFA volt 2008-ban, akkor árfolyamon nettó 14-15milla között.
A motorházat januári előrendelésben nettó 400 körül meg lehet venni. Még így is qva sok., de ez van. Gondolom, a többihez se sokkal olcsóbb, ha olcsóbb egyáltalán.
Válasz Bárány #3426. hozzászólásáraNo, a műanyagos még nem válaszolt, de mivel az Axiálnál jártam, rákérdeztem az új árára: 569.000Ft+ÁFA. (2008-as Arion 600-asra, zöldre festett, kopasz motorháztető, kedvezmények nélkül.)
A szépsége még az, hogy időközben új cikkszámon megjelent egy újabb kiadású motorháztető. Az alkatrészjegyzékből nem derül ki, de esetleg lehetséges, hogy a régi hűtőrácsok, merevítők, bizbaszok nem paszzolnak, akkor még azokat is meg kell venni. Ez azért további utánajárást igényel, lehet, hogy passzolnak, de annyira most nem mentünk bele, mert egyelőre úgysem cserélem. Ja, meg a matricákat is külön kell megvenni.
Válasz engiati #3467. hozzászólásáraMi a tuti hogy kell azt csinálni??? Leírnád privátba hogy mi után mi következik? Vagy írjak levelet és átküldöd a menetet hogyan kell kalibrálni.
Válasz engiati #3467. hozzászólásáraHa a kalibrálás lenne rossz, akkor mindig ugrana, mindegy, melyik fokozatban van. Legfeljebb az olajhőmérséklettől függően lenne némi változás.
Ez más probléma.
Válasz envagyok2 #3464. hozzászólásáraMeg van a leírás, hogy kell elindítani a kalibrálást laptop nélkül. A kuplung is ugrott, de az jó lett kalibrálás után.
Megy a traktor minden sebességben, nincs csúszás sem, csak ugrik mikor 3-ba váltók felfelé és lefelé váltásnál is. A többi sebességnél nem ugrik.
Válasz engiati #3463. hozzászólásáraLaptoppal kalibráljátok, a váltó agresszivitás állításával nem lesz jobb. 557 Ares nekem B sorban ugrál irányváltásnál és indulásnál megint, pár éve egy axiálos kalibrálás után simult ki!
Válasz engiati #3463. hozzászólásárahogy tudod kalibrálni?
mármint hogy szervizes, vagy te magad el tudod indítani? hogy kell?
2-be meg se mozdul?
1-be, 3-ba megmozdul?
Sziasztok.
Miért van az egy Claas ares 826 traktornál, hogy ugrik a power váltó 2-ből 3-ba. Próbáltuk kalibrálni de nem változott. Hol lehet a probléma?
Válasz gcastle #3457. hozzászólásáraEnnek már újkorában sem lehetett kinyitni a motorháztetejét, a csodás süllyesztett "design" nyitógombból azóta egy 6os csavar áll ki, így nyílik!!!
Kenu/csónak készítőt keresetek.Itt nálunk találtam 1-et azt mondta minden műanyag/karbon akármit meglehet foldozni meg erősíteni is rendesen ha kell.Csak legyen tapasztalata pár év.
Válasz Bárány #3452. hozzászólásáraSzerinted? Amikor a rakodóval törte az állíthatós felnit és rendeltem fix-tele-körbe hegesztettet 160+fa/db áron, Nyíregyen az axis cimborának égett az arca, mivel a titan felni alapozó "fekete" színben jött azért a pénzért. Értem én, hogy a pirosból sok kell mert xarul fed, de azért a pénzért bakker!
Válasz Batka #3446. hozzászólásáraHú bakker! Ez hány év, és hány üzemóra? Azért az enyémen a deformáció kivételével a festés, matrica olyan, mint az új. Enyém 2008-as, 4200 ü.órás. Meg tető alatt van tartva.
Válasz Ares 826 #3444. hozzászólására557 orra mondtak az axinál 520 nettót natúr színben... Akkor van színkód, kikeverjük, meg van hőlégfúvó+festhető kasztni tömítő...
Válasz Bárány #3438. hozzászólásáraFos műanyag az egész, meleg hatására szerintem vissza lehet tenni az eredeti állapotra! Csak óvatos melegítést csinálj a belső oldalról és nyomogassad vissza arra az állapotra ahogy volt!
Válasz Bárány #3399. hozzászólásáraSajnos ez a hideg meleg hatás állandó változása miatt van!Nekem is annyi a röncsi orrkúp részének, vettem is volna de nagyon sokat mondanak rá! Úgy hogy sufni tuning lesz a vége!Csak azt nem értem miért nem lehet ezeket is vaslemezből préselni???
4843 hozzászólás
Az enyém még csak ilyen, de nem sok időt adok neki, de 500er nem veszek rá az tuti, csinálok vasbuu
Válasz Bárány #3490. hozzászólásáraSzia!
El volt menve ?Tömités ,turbóleverés stb stb...Iszonyodok az egésztől...Egy ilyen kör mi pénz?
Válasz Diesel Tibor #3487. hozzászólásáraÉs matricákat vettél? Ha igen, mennyibe kerületek?
Válasz szantofold22 #3488. hozzászólására2000-renként meg kéne nézni!
Válasz Diesel Tibor #3486. hozzászólásáraBrutális
Szelepet ki hány oránál állított utána? Ezek még Jd motorosak.3-4000 né?Volt értelme piszkàlni? Vagy egyáltalán nem volt elmenve?
Válasz Bárány #3485. hozzászólásáraA rácsokat az újjal adják bele van ragasztva,matrica plusz lámpák hiányoznak.
Válasz szantofold22 #3483. hozzászólásáraEzt megette a hő,a túrbó hője,ahol szétvan szakadva ott porhanyós a műanyag lejjebb vagy előrébb meg ruganyos.
Válasz Diesel Tibor #3482. hozzászólásáraDe hogyhogy rajt maradtak a rácsok?
Válasz Diesel Tibor #3482. hozzászólásáraÁáááááá, ilyen kifakult matricával én is ledobtam volna!
Válasz Diesel Tibor #3482. hozzászólásáraEzzel mi lett ? Kirepült a variocool? A 8000 nagy Jd ken szokott ilyen aknarobbanós lyuk lenni mikor kiszáll a hütőrész a tetőn.
Válasz Bárány #3479. hozzászólásáraBenevezek a legrosszabb motorháztetővelAz új szűken 500000ft volt csupaszon még matrica sincs rajta.
Válasz Sk Laci #3478. hozzászólásáraMmm jd.Elsőnek távozott az udvarból..A claasban is annak van baja ami Jd.Szolenoidok ugráló alajárat és a feszítő görgő gagyisága.Ilyen értelemben a Fergusson talán a sisuval jobb.
Az a 155 l e traktor pont annyit ér mint a beárazott terményárak.
Konkrétan a 20 évvel ezelőtti 3 assal kezdődő terményárakhoz viszonyítva akkor ahány lóerő annyi 100 ezer Ft volt egy nyugati gép.Case ih Mx155 volt az első ilyen ezért emlékszem ilyen jól.Aminek 25% át állami támogatásként kaptuk az ugynevezett"csikos papiron"
A dolog szépsége az volt hogy minden vásárló megkapta!Nem voltak susifusi 2 napr kiirt pályázatok melyek 3.napra beteltek s forráskimerülésre hivatkozva lezárták.Csak azt nem értem hogy szerzel be 2 nap alatt annyi igazolást mikor annó 2 hólapig lótottunk futottunk a papirokért.Nem voltak megjelölt de mégis inaktív megnyithatatlan viszont szükséges számítógépes "link" ek.Ahol a hozzám hasonló amatőrök már első körben elvéreztek. Szégyen gyalàzat hogy 42 e ft os kukorica fuzáriumra hivatkozott 4xxxx ezres búzalopáson túl még van képük bicskanyitogatóan 26 m ra kiirni egy olyan gépet ami 20 at se ér. 2007 ben vett újonnan Jd 6620 ast 13 m nem érte el.Az kb ilyen erőss.A kukorica pedig 60 e/t volt.Ugy tudta megvenni.Arcpirító az hogy 350 es eurónál lassan a gépek ára duplája a termény ára meg még lefele is megy néha.Valaki itt kurva nagy extraprofitot vág zsebbe a valutázással exprofittal.Ez hogy lehet?Ha felment a gép az euró miatt mi a lópikuláért nem követi a termény???????
Én azt mondom utazz el Bajára.Vannak bent kevés órások vagy nézzd a honlapjukat az axiálnak.Bátran merem ajánlani a nagygép közzül az axiont. Az lesz a következő traktorberuházás nekem is.
A jd hibás szolenoidot is egy hosszított közbetétes jd idegen toldattal lehet használhatóvá tenni.Tehát ujabb 180 e ért kijavítani amit a made in china elbaxott.
Nem melleslegként tudom azt mondani hogy bár piszok mocskos drágák az óradíjak de nem hagynak ott a poros álláson.Megvetted baxd meg cimen. Ügyfélként udvariasan kezelnek már ha annyit fizetek legalább.
A motorháztetős dolgokat nézegetem. Elég szar müanyag azokon a régi gépeken ,de dolgozott már az annyit és elég szemetszúróan mély igénytelenül néz ki ugy járni vele.Ami egy sok milliós gép.
Aki majmot vesz banánt is vegyen neki..Vagy ott a T150 azt ki is lehet lakatolni estére meg lehet köpni a vályogot aztán meg asztmapipázni a por miatt vagy 20 év mulva....
Válasz Sk Laci #3478. hozzászólására26 Milla vs. 400ezres motorháztető.
HÁT INKÁBB AZ UTÓBBI
Válasz Sk Laci #3478. hozzászólásáraSe ezt, se azt.
Válasz Bárány #3475. hozzászólásáraÚj traktort vegyél, ne motorháztetőt
Mostan is vannak 60 000+ tól felfelé jól felszerelt traktorok 120 pacitól.
26 milkáért viszonylag jól felszerelt új JD 6155m?
Válasz später77 #3476. hozzászólásáraIgaz, már bekem is leesett. Viszont az meg nekem nem sokat számít, mivel a terv az, hogy még jódarabig megmarad ez a traktor, és ebbe bele tartozik, hogy lassacskán kell már rá néha költeni.
Válasz Bárány #3475. hozzászólásáraSzerintem a jelenlegi értékére célzott Drisa.
Válasz Drisa #3474. hozzászólásáraEz a traki 61.000+EUR+ÁFA volt 2008-ban, akkor árfolyamon nettó 14-15milla között.
A motorházat januári előrendelésben nettó 400 körül meg lehet venni. Még így is qva sok., de ez van. Gondolom, a többihez se sokkal olcsóbb, ha olcsóbb egyáltalán.
Válasz Bárány #3473. hozzászólásáraAz nem drága, nem is értem ki veszi meg egy 8-10 millás traktorra ennyiért
Válasz Bárány #3426. hozzászólásáraNo, a műanyagos még nem válaszolt, de mivel az Axiálnál jártam, rákérdeztem az új árára: 569.000Ft+ÁFA. (2008-as Arion 600-asra, zöldre festett, kopasz motorháztető, kedvezmények nélkül.)
A szépsége még az, hogy időközben új cikkszámon megjelent egy újabb kiadású motorháztető. Az alkatrészjegyzékből nem derül ki, de esetleg lehetséges, hogy a régi hűtőrácsok, merevítők, bizbaszok nem paszzolnak, akkor még azokat is meg kell venni. Ez azért további utánajárást igényel, lehet, hogy passzolnak, de annyira most nem mentünk bele, mert egyelőre úgysem cserélem. Ja, meg a matricákat is külön kell megvenni.
Válasz Ares 826 #3469. hozzászólásáraVáltó kalibrálás ez alapján csináltam
Válasz gcastle #3470. hozzászólásáraGTA 1040 Quadrishift váltó
4 manuális fokozat és 4 power
Válasz engiati #3467. hozzászólásáraNeked milyen váltód van? Hexashift-ABCDx6?
Válasz engiati #3467. hozzászólásáraMi a tuti hogy kell azt csinálni??? Leírnád privátba hogy mi után mi következik? Vagy írjak levelet és átküldöd a menetet hogyan kell kalibrálni.
Válasz engiati #3467. hozzászólásáraHa a kalibrálás lenne rossz, akkor mindig ugrana, mindegy, melyik fokozatban van. Legfeljebb az olajhőmérséklettől függően lenne némi változás.
Ez más probléma.
Válasz envagyok2 #3464. hozzászólásáraMeg van a leírás, hogy kell elindítani a kalibrálást laptop nélkül. A kuplung is ugrott, de az jó lett kalibrálás után.
Megy a traktor minden sebességben, nincs csúszás sem, csak ugrik mikor 3-ba váltók felfelé és lefelé váltásnál is. A többi sebességnél nem ugrik.
Válasz engiati #3463. hozzászólásáraMár ha jól gondolom, hogy azt próbáltátok. Ha számítógéppel sem változott, akkor lehet pár oka!
Válasz engiati #3463. hozzászólásáraLaptoppal kalibráljátok, a váltó agresszivitás állításával nem lesz jobb. 557 Ares nekem B sorban ugrál irányváltásnál és indulásnál megint, pár éve egy axiálos kalibrálás után simult ki!
Válasz engiati #3463. hozzászólásárahogy tudod kalibrálni?
mármint hogy szervizes, vagy te magad el tudod indítani? hogy kell?
2-be meg se mozdul?
1-be, 3-ba megmozdul?
Sziasztok.
Miért van az egy Claas ares 826 traktornál, hogy ugrik a power váltó 2-ből 3-ba. Próbáltuk kalibrálni de nem változott. Hol lehet a probléma?
Válasz csoppika #3447. hozzászólásáraSzerintem az már sokkal jobb, ja és ha kell venni töredéke árban!
Válasz gcastle #3457. hozzászólásáraEnnek már újkorában sem lehetett kinyitni a motorháztetejét, a csodás süllyesztett "design" nyitógombból azóta egy 6os csavar áll ki, így nyílik!!!
Kenu/csónak készítőt keresetek.Itt nálunk találtam 1-et azt mondta minden műanyag/karbon akármit meglehet foldozni meg erősíteni is rendesen ha kell.Csak legyen tapasztalata pár év.
Válasz Vinkó 75 #3458. hozzászólásáraBarkács ami menthető barkáccsal! Nem hiszem, hogy dupla az axi, már saját példámból kiindulva!
Válasz gcastle #3456. hozzászólásáraMarad a barkács vagy az axinál a gondolom a dupla ár.
Válasz Batka #3446. hozzászólásáraAz enyém almafa tuskó után nem volt így lelakva...
Válasz Vinkó 75 #3451. hozzászólásáraEzekkel? 640 pisztolyorrú Mátyásért? Minek?
Válasz Bárány #3452. hozzászólásáraSzerinted? Amikor a rakodóval törte az állíthatós felnit és rendeltem fix-tele-körbe hegesztettet 160+fa/db áron, Nyíregyen az axis cimborának égett az arca, mivel a titan felni alapozó "fekete" színben jött azért a pénzért. Értem én, hogy a pirosból sok kell mert xarul fed, de azért a pénzért bakker!
Válasz Batka #3453. hozzászólásáraBocs , 12, gyorsan repülnek az évek...
Válasz Bárány #3450. hozzászólására10 év 6500 óra, igaz ez zömmel kint aludt...
Válasz gcastle #3449. hozzászólására+matricák?
Válasz Batka #3446. hozzászólásárahttps://autoline.info/-/sale/hoods/tractor/Motorhaube--19102917181517042100 Ez az új az igaz..de lehet nem ártana a kapcsolatot felvenni velük.
Válasz Batka #3446. hozzászólásáraHú bakker! Ez hány év, és hány üzemóra? Azért az enyémen a deformáció kivételével a festés, matrica olyan, mint az új. Enyém 2008-as, 4200 ü.órás. Meg tető alatt van tartva.
Válasz Ares 826 #3444. hozzászólására557 orra mondtak az axinál 520 nettót natúr színben... Akkor van színkód, kikeverjük, meg van hőlégfúvó+festhető kasztni tömítő...
Válasz Batka #3446. hozzászólásáraÓ... Ez csak egy szúnyogcsípés:-)))))
Válasz Ares 826 #3445. hozzászólásáraA burkolat már elérte az orosz színvonalat
Válasz F-A-R-M-E-R #3407. hozzászólásáraBeneveztem..
Válasz Bárány #3438. hozzászólásáraFos műanyag az egész, meleg hatására szerintem vissza lehet tenni az eredeti állapotra! Csak óvatos melegítést csinálj a belső oldalról és nyomogassad vissza arra az állapotra ahogy volt!
Válasz Bárány #3399. hozzászólásáraSajnos ez a hideg meleg hatás állandó változása miatt van!Nekem is annyi a röncsi orrkúp részének, vettem is volna de nagyon sokat mondanak rá! Úgy hogy sufni tuning lesz a vége!Csak azt nem értem miért nem lehet ezeket is vaslemezből préselni???