Gázolaj árak 625 Ft Benzin árak 608 Ft EUR 400.48 Ft USD 366.7 Ft CHF 415.63 Ft GBP 475.06 Ft

Fórum

Claas traktorok

Létrehozta: Vendég , 2007-12-21 10:09:25

Kedvencekhez Segítség

4851 hozzászólás
Nincs profilkép
#3501 szantofold22
2020-02-17 19:53:55

Válasz Bárány #3499. hozzászólásáraKa kicsit piszkáltad már?(az előbb elcímeztem)

#3499 Bárány
2020-02-17 19:52:22

Válasz szantofold22 #3497. hozzászólásáraA te döntésed.smile thumbupcool
Azért nem jó ötlet megvárni, amikor már a járásán észrevenni a rossz szelephézagot.

#3498 Diesel Tibor
2020-02-17 19:50:30

Válasz Büresz #3493. hozzászólásáraÍgy kezdődött a mienken is,,,,,vasbúl perszesmile sweatdropfábúl nem lehetne???smile cowboy

Nincs profilkép
#3497 szantofold22
2020-02-17 19:49:13

Válasz Bárány #3494. hozzászólásáraA 400 asoknál a kipufogot áthozta a fedél felett pont ott a turbó is.Azt is le kell hozzá venni.Nem tetszik ez nekem..Utana folyik csepeg füstöl kifúj stb... Indul nem füstöl szépen jár tartok tőle kár hozzányúlni 3000 az óra.Ismerős Axionnal van pont így.

#3495 Diesel Tibor
2020-02-17 19:47:12

Válasz Bárány #3491. hozzászólásáraMMMMMMsmile confusedEz a mennyibe kerül ,hát mittudom énsmile biggrinaxiál adja pénzért.smile cowboy

#3494 Bárány
2020-02-17 19:43:50

Válasz szantofold22 #3492. hozzászólásáraAsszem, 2000 üó. az előírás is, nekem meg a szervizes is mondta az adott szerciznél, hogy azt is nézni kell. Nem volt vészesen rossz, de volt mit állítani. Ha jól emlákszem, szelepfedél tömítést kell cserélni, meg egy, vagy két munkaórát fizetni.

#3493 Büresz
2020-02-17 19:42:51

Az enyém még csak ilyen, de nem sok időt adok neki, de 500er nem veszek rá az tuti, csinálok vasbuusmile thumbupcoolsmile thumbup

Nincs profilkép
#3492 szantofold22
2020-02-17 19:37:45

Válasz Bárány #3490. hozzászólásáraSzia!
El volt menve ?Tömités ,turbóleverés stb stb...Iszonyodok az egésztől...Egy ilyen kör mi pénz?

#3491 Bárány
2020-02-17 19:34:49

Válasz Diesel Tibor #3487. hozzászólásáraÉs matricákat vettél? Ha igen, mennyibe kerületek?

#3490 Bárány
2020-02-17 19:33:18

Válasz szantofold22 #3488. hozzászólására2000-renként meg kéne nézni!smile wink

Nincs profilkép
#3488 szantofold22
2020-02-17 19:26:12

Szelepet ki hány oránál állított utána? Ezek még Jd motorosak.3-4000 né?Volt értelme piszkàlni? Vagy egyáltalán nem volt elmenve?

#3487 Diesel Tibor
2020-02-17 19:23:23

Válasz Bárány #3485. hozzászólásáraA rácsokat az újjal adják bele van ragasztva,matrica plusz lámpák hiányoznak.smile cowboy

#3486 Diesel Tibor
2020-02-17 19:21:31

Válasz szantofold22 #3483. hozzászólásáraEzt megette a hő,a túrbó hője,ahol szétvan szakadva ott porhanyós a műanyag lejjebb vagy előrébb meg ruganyos.smile cowboy

#3485 Bárány
2020-02-17 19:13:32

Válasz Diesel Tibor #3482. hozzászólásáraDe hogyhogy rajt maradtak a rácsok?

#3484 Bárány
2020-02-17 19:11:32

Válasz Diesel Tibor #3482. hozzászólásáraÁáááááá, ilyen kifakult matricával én is ledobtam volna!smile thumbup

Nincs profilkép
#3483 szantofold22
2020-02-17 19:11:02

Válasz Diesel Tibor #3482. hozzászólásáraEzzel mi lett ? Kirepült a variocool? A 8000 nagy Jd ken szokott ilyen aknarobbanós lyuk lenni mikor kiszáll a hütőrész a tetőn.

#3482 Diesel Tibor
2020-02-17 19:06:57

Válasz Bárány #3479. hozzászólásáraBenevezek a legrosszabb motorháztetővelsmile thumbupAz új szűken 500000ft volt csupaszon még matrica sincs rajta.smile cursing

Nincs profilkép
#3481 szantofold22
2020-02-17 19:03:13

Válasz Sk Laci #3478. hozzászólásáraMmm jd.Elsőnek távozott az udvarból..A claasban is annak van baja ami Jd.Szolenoidok ugráló alajárat és a feszítő görgő gagyisága.Ilyen értelemben a Fergusson talán a sisuval jobb.
Az a 155 l e traktor pont annyit ér mint a beárazott terményárak.
Konkrétan a 20 évvel ezelőtti 3 assal kezdődő terményárakhoz viszonyítva akkor ahány lóerő annyi 100 ezer Ft volt egy nyugati gép.Case ih Mx155 volt az első ilyen ezért emlékszem ilyen jól.Aminek 25% át állami támogatásként kaptuk az ugynevezett"csikos papiron"
A dolog szépsége az volt hogy minden vásárló megkapta!Nem voltak susifusi 2 napr kiirt pályázatok melyek 3.napra beteltek s forráskimerülésre hivatkozva lezárták.Csak azt nem értem hogy szerzel be 2 nap alatt annyi igazolást mikor annó 2 hólapig lótottunk futottunk a papirokért.Nem voltak megjelölt de mégis inaktív megnyithatatlan viszont szükséges számítógépes "link" ek.Ahol a hozzám hasonló amatőrök már első körben elvéreztek. Szégyen gyalàzat hogy 42 e ft os kukorica fuzáriumra hivatkozott 4xxxx ezres búzalopáson túl még van képük bicskanyitogatóan 26 m ra kiirni egy olyan gépet ami 20 at se ér. 2007 ben vett újonnan Jd 6620 ast 13 m nem érte el.Az kb ilyen erőss.A kukorica pedig 60 e/t volt.Ugy tudta megvenni.Arcpirító az hogy 350 es eurónál lassan a gépek ára duplája a termény ára meg még lefele is megy néha.Valaki itt kurva nagy extraprofitot vág zsebbe a valutázással exprofittal.Ez hogy lehet?Ha felment a gép az euró miatt mi a lópikuláért nem követi a termény???????
smile karateka
Én azt mondom utazz el Bajára.Vannak bent kevés órások vagy nézzd a honlapjukat az axiálnak.Bátran merem ajánlani a nagygép közzül az axiont. Az lesz a következő traktorberuházás nekem is.

A jd hibás szolenoidot is egy hosszított közbetétes jd idegen toldattal lehet használhatóvá tenni.Tehát ujabb 180 e ért kijavítani amit a made in china elbaxott.
Nem melleslegként tudom azt mondani hogy bár piszok mocskos drágák az óradíjak de nem hagynak ott a poros álláson.Megvetted baxd meg cimen. Ügyfélként udvariasan kezelnek már ha annyit fizetek legalább.
A motorháztetős dolgokat nézegetem. Elég szar müanyag azokon a régi gépeken ,de dolgozott már az annyit és elég szemetszúróan mély igénytelenül néz ki ugy járni vele.Ami egy sok milliós gép.
Aki majmot vesz banánt is vegyen neki..Vagy ott a T150 azt ki is lehet lakatolni estére meg lehet köpni a vályogot aztán meg asztmapipázni a por miatt vagy 20 év mulva....

#3480 F-A-R-M-E-R \
2020-02-17 18:31:46

Válasz Sk Laci #3478. hozzászólására26 Milla vs. 400ezres motorháztető.
HÁT INKÁBB AZ UTÓBBIsmile tonguesmile lolsmile lolsmile lol

Nincs profilkép
#3478 Sk Laci
2020-02-17 17:43:14

Válasz Bárány #3475. hozzászólásáraÚj traktort vegyél, ne motorháztetőtsmile wink
Mostan is vannak 60 000+ tól felfelé jól felszerelt traktorok 120 pacitól.
26 milkáért viszonylag jól felszerelt új JD 6155m?

#3477 Bárány
2020-02-17 11:32:31

Válasz später77 #3476. hozzászólásáraIgaz, már bekem is leesett.smile thumbupcool Viszont az meg nekem nem sokat számít, mivel a terv az, hogy még jódarabig megmarad ez a traktor, és ebbe bele tartozik, hogy lassacskán kell már rá néha költeni.

Nincs profilkép
#3476 später77
2020-02-17 11:16:08

Válasz Bárány #3475. hozzászólásáraSzerintem a jelenlegi értékére célzott Drisa.

#3475 Bárány
2020-02-17 11:05:44

Válasz Drisa #3474. hozzászólásáraEz a traki 61.000+EUR+ÁFA volt 2008-ban, akkor árfolyamon nettó 14-15milla között.smile wink
A motorházat januári előrendelésben nettó 400 körül meg lehet venni. Még így is qva sok., de ez van. Gondolom, a többihez se sokkal olcsóbb, ha olcsóbb egyáltalán.

#3474 Drisa
2020-02-17 10:10:39

Válasz Bárány #3473. hozzászólásáraAz nem drága, nem is értem ki veszi meg egy 8-10 smile censoredmillás traktorra ennyiért

#3473 Bárány
2020-02-17 10:05:12

Válasz Bárány #3426. hozzászólásáraNo, a műanyagos még nem válaszolt, de mivel az Axiálnál jártam, rákérdeztem az új árára: 569.000Ft+ÁFA. (2008-as Arion 600-asra, zöldre festett, kopasz motorháztető, kedvezmények nélkül.)
A szépsége még az, hogy időközben új cikkszámon megjelent egy újabb kiadású motorháztető. Az alkatrészjegyzékből nem derül ki, de esetleg lehetséges, hogy a régi hűtőrácsok, merevítők, bizbaszok nem paszzolnak, akkor még azokat is meg kell venni. Ez azért további utánajárást igényel, lehet, hogy passzolnak, de annyira most nem mentünk bele, mert egyelőre úgysem cserélem. Ja, meg a matricákat is külön kell megvenni.

Nincs profilkép
#3472 engiati
2020-02-16 20:55:53

Válasz Ares 826 #3469. hozzászólásáraVáltó kalibrálás ez alapján csináltam Ares 826 kalibrálás

Nincs profilkép
#3471 engiati
2020-02-16 20:47:42

Válasz gcastle #3470. hozzászólásáraGTA 1040 Quadrishift váltó
4 manuális fokozat és 4 power

Nincs profilkép
#3470 gcastle
2020-02-16 18:36:30

Válasz engiati #3467. hozzászólásáraNeked milyen váltód van? Hexashift-ABCDx6?

Nincs profilkép
#3469 Ares 826
2020-02-16 17:56:44

Válasz engiati #3467. hozzászólásáraMi a tuti hogy kell azt csinálni??? Leírnád privátba hogy mi után mi következik? Vagy írjak levelet és átküldöd a menetet hogyan kell kalibrálni.

#3468 Bárány
2020-02-16 15:23:14

Válasz engiati #3467. hozzászólásáraHa a kalibrálás lenne rossz, akkor mindig ugrana, mindegy, melyik fokozatban van. Legfeljebb az olajhőmérséklettől függően lenne némi változás.
Ez más probléma.

Nincs profilkép
#3467 engiati
2020-02-16 15:12:50

Válasz envagyok2 #3464. hozzászólásáraMeg van a leírás, hogy kell elindítani a kalibrálást laptop nélkül. A kuplung is ugrott, de az jó lett kalibrálás után.
Megy a traktor minden sebességben, nincs csúszás sem, csak ugrik mikor 3-ba váltók felfelé és lefelé váltásnál is. A többi sebességnél nem ugrik.

Nincs profilkép
#3466 gcastle
2020-02-16 13:40:45

Válasz engiati #3463. hozzászólásáraMár ha jól gondolom, hogy azt próbáltátok. Ha számítógéppel sem változott, akkor lehet pár oka!

Nincs profilkép
#3465 gcastle
2020-02-16 13:38:18

Válasz engiati #3463. hozzászólásáraLaptoppal kalibráljátok, a váltó agresszivitás állításával nem lesz jobb. 557 Ares nekem B sorban ugrál irányváltásnál és indulásnál megint, pár éve egy axiálos kalibrálás után simult ki!

Nincs profilkép
#3464 envagyok2
2020-02-16 12:47:41

Válasz engiati #3463. hozzászólásárahogy tudod kalibrálni?
mármint hogy szervizes, vagy te magad el tudod indítani? hogy kell?
2-be meg se mozdul?
1-be, 3-ba megmozdul?

Nincs profilkép
#3463 engiati
2020-02-16 12:23:23

Sziasztok.
Miért van az egy Claas ares 826 traktornál, hogy ugrik a power váltó 2-ből 3-ba. Próbáltuk kalibrálni de nem változott. Hol lehet a probléma?

Nincs profilkép
#3462 Ares 826
2020-02-14 18:12:18

Válasz csoppika #3447. hozzászólásáraSzerintem az már sokkal jobb, ja és ha kell venni töredéke árban!

Nincs profilkép
#3461 Batka
2020-02-14 17:41:14

Válasz gcastle #3457. hozzászólásáraEnnek már újkorában sem lehetett kinyitni a motorháztetejét, a csodás süllyesztett "design" nyitógombból azóta egy 6os csavar áll ki, így nyílik!!!

#3460 mtz1221
2020-02-14 16:19:08

Kenu/csónak készítőt keresetek.Itt nálunk találtam 1-et azt mondta minden műanyag/karbon akármit meglehet foldozni meg erősíteni is rendesen ha kell.Csak legyen tapasztalata pár év.

Nincs profilkép
#3459 gcastle
2020-02-14 16:15:32

Válasz Vinkó 75 #3458. hozzászólásáraBarkács ami menthető barkáccsal! Nem hiszem, hogy dupla az axi, már saját példámból kiindulva!

#3458 Vinkó 75
2020-02-14 16:04:47

Válasz gcastle #3456. hozzászólásáraMarad a barkács vagy az axinál a gondolom a dupla ár.

Nincs profilkép
#3457 gcastle
2020-02-14 16:04:02

Válasz Batka #3446. hozzászólásáraAz enyém almafa tuskó után nem volt így lelakva... smile lol

Nincs profilkép
#3456 gcastle
2020-02-14 15:56:51

Válasz Vinkó 75 #3451. hozzászólásáraEzekkel? 640 pisztolyorrú Mátyásért? Minek?smile ban

Nincs profilkép
#3455 gcastle
2020-02-14 15:54:50

Válasz Bárány #3452. hozzászólásáraSzerinted? Amikor a rakodóval törte az állíthatós felnit és rendeltem fix-tele-körbe hegesztettet 160+fa/db áron, Nyíregyen az axis cimborának égett az arca, mivel a titan felni alapozó "fekete" színben jött azért a pénzért. Értem én, hogy a pirosból sok kell mert xarul fed, de azért a pénzért bakker! smile hammer

Nincs profilkép
#3454 Batka
2020-02-14 15:50:44

Válasz Batka #3453. hozzászólásáraBocs , 12, gyorsan repülnek az évek...

Nincs profilkép
#3453 Batka
2020-02-14 15:49:28

Válasz Bárány #3450. hozzászólására10 év 6500 óra, igaz ez zömmel kint aludt...

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]