Válasz F-A-R-M-E-R \ #3400. hozzászólására1,5 milla egy új?!!! Szerintem megkeresem újra azt a karosszériást, sokan dícsérték, hogy műanyaggal is ügyesen bánik. Hátha mond rá valami okosat. Merevítést bele, vagy mittudomén...
Válasz Bárány #3399. hozzászólásáraNincs összefüggés, szinte az összes így jár előbb utóbb, sajnos konsrt. hibás az egész, nem bírja meleget vagy mifene. Sok gépet megnéztem mikor enyémet vettem de mindeggyiknek volt valami horpadása,repedése, miegymás. Ha látnád nekem milyen, csak úgy tudom lecsukni hogyha kifeszítem horpadásnál+ hütő tetejivel egy síkban fent felpúposodott, claas feliratnál megrepedve élinél, ja meg lamellák kirepedve kipuposodva, és továbbrepedve burkolat fele 10-20 centiket.Szóval menthetetlen Újat viszont nem veszek rá másfél millióért
Járt már valaki így?
A motorháztető a képeken látható módon kétoldalt behorpadt. Évek során, lassan lett ilyen. Eddig nem foglalkoztam vele, de mostanra már repedés is keletkezett a hűtőnyílásoknál. Mintha melegen kicsit visszadomborodna, de erre nem esküdnék meg.
Nem hinném, hogy van összefüggés, de jópár éve ez volt már javítva, mert az orrára ráesett egy faág, és kb. 20-25 centi hosszan el volt repedve, és karosszériás megragasztotta.
Válasz envagyok2 #3397. hozzászólásáraLáttam olyan megoldást de nekem az nem jó mert akkor kellene tömlőt is csinálni hozzá hogy tudjon mozogni, de rendelek o gyűrűket és jó lesz.
Válasz Büresz #3392. hozzászólásárafúrj át egy lemez tartót nekik, két zéger gyűrűvel elöl, hátul meg kell fogni, és akkor kvázi egykezes lesz ez is, nem szakad a tömlő, hanem kiugrik belőle. én is átalakítottam így.
arra a sorbakötött dobozos kockára 450 euro/db-ot mondtak, mondom akkor inkább 20 ezerből kiváltom az összeset újakra, és ha pár év után lerohad, akkor megintcsak...
Válasz F-A-R-M-E-R \ #3387. hozzászólásáraSemmi nincs, azzal az a baj hogy ha leakad a munkagép akkor szakít, és már jártam úgy többször, szóval jó dolog ez, de az tuti hogy mind a 6-ot kifutja a lóvé egy árán.
Válasz szantofold22 #3385. hozzászólásáraHa nem akarja bevenni akkor szétszedem ki kell tisztítani mert telemegy porral és a golyók nem tudnak teljesen sugárirányba a kosz miatt kimenni és nem engedik se ki se be. Azzal nincs baj, csak egy 20 forintos ó gyűrű miatt dobjam el? Hidraulikásnak mondtam azt mondta nincs hozzá gyűrű mert colos. De akkor is kipróbálok valamilyen méretűt, csak mondom hátha valakinek fejbe van a mérete.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #3387. hozzászólásáraSemmi!Mar en is agyaltam ,Mikor 4. Ilyen vackot vettem.De mióta a Fendt es komám megmutatta hogy javul,nem kellett venni.Sok Case ih - t lattam már ilyennel.Szerintem jobb is.Azt nem tudom hogy tudod e pl jaró motornál csatlakoztatni.De elvileg le kellene allítani a motort. S elengedni a karokkal a nyomast.Bálázót igy veszi be.
Válasz szantofold22 #3385. hozzászólásáraPár éve felújitottam parkerest, volt bent sok gumigyűrű, max fél év, évet bírt.
Aztán vettem bele újat az kb. 2 évet bírt ki, huggyozik mint a f.szom
Válasz Büresz #3383. hozzászólásáraSzia.Ha Parker akkor kb 24 e /db azt hiszem ez már áfás. Illetve a "kitépős''
Ha nem tudod beletolni a kanit,Csavard szét a hátuljat.A kiálló 2 füles tolattyut amitbegy gyürü fog össze egy csöfogóval kell befele tekerni.Kb 8-10 et.Nincs menet csak az a baj ,hogy hatracsuszik 2mm es e miatt nem tudod bedugni a kan csatlakozot.E miatt futottam már jégre.38as csőkukccsal tudod kiszedni a helyéről.(a kis arionba) Egy barátomnak kis Fendt van ö is igy vsinálja.Egyből be lehet dugni.Hamar elmegy 100 e ha 3-4 bedöglik közbe meg kutya baja csak ennyi...
Üdv! Olyan kérdésem lenne hogy gyorscsatlakozóimba kellene ó gyűrűt cserélni, hogy valaki csinált-e már ilyet, ha igen mi az ó gyűrű mérete? Esetleg ha komplett csere milyen árba lenne kb db-ja?
Válasz Sz_Pisti #3376. hozzászólására29-én vitték be, 3 hete volt, egész jó. Én azt hittem egy hónapig rá se néznek. Szerintem egy két hét és kész is. Pozitív csalódás.
Válasz Bárány #3378. hozzászólásáraMár szét van húzva. Remélem egy milla betakarja. Két éve a rezgés folytója miatt volt szethuzva, mert ennek a kuplung előtt van nem a főtengely egyszerűbb végén. Az 800 volt. Még szerencse hogy a tavasszal kisegítő gép lett.
Válasz *** HM *** #3372. hozzászólásáraMccormicknál hallottam olyat szervizestől, hogy a poti stekkerébe oxidálódik el a csatalakozás. Már 0 üzemórás első átadásos gépnék is volt ilyen.
Válasz *** HM *** #3372. hozzászólására6497 alatt az a carraro híd van mint most az új nagyobb Axionok alatt, ennél volt egy potméter cserém. Be kell állítani az alap értéket meg kalibrálni, szóval szervizes kell hozzá
Válasz Bárány #3366. hozzászólására5 óra hosszat dolgozott rajta a szervizes millió telefon laptop kalibráció alábújt stb. Holnap viszik Szolnokra. Legutóbb mikor ott volt kuplung miatt akkor 2 hónapig volt oda... remélem nem kell szét húzni és gyorsan kész lesz.
Válasz szantofold22 #3368. hozzászólásáraA 410-es még éppcsak átlépte az 1000 órát, semmi hiba nem volt eddig, nagyon jó vele dolgozni. (Bezzeg az elődje, a Landini 5-100H ennél kevesebb órával is segített összebarátkozni a szervizes sráccal...)
Válasz Bárány #3366. hozzászólásáraValami 5 e ft.......S nem kell kaparásznod.Kérdeztem a szervizest mi van ha az meghal haza se tudok jönni(Mtz n szocializálódtam)Aztán mondta nem nagy kaland.Kb mint a klíma jegesedés 20x egy kapcsoló azóta fagyaszt.( Tudod én meg a szolenoiddal kinlódtam...Bár én a régit vettem egy diesel centerből 49 e ft volt Denso.A hosszabb meg 180.Ha ez is kibir 4 évet akkor ok..
Nincs az a gép ami nem romlik el.Láttam olyan 6330 pémium ost használtan mielőtt uj claast vettem hogy a command centerbe nem fértek a hibakódok.Bizonygatta az alföldi kupec de volt nálunk hibakód olvasó.A légtömődöttség bajtól a uzemanyag rsz ig minden volt benne.10.nél becsuktuk a szépen kivixolt gép ajtaját 5évesen 12 m ért s hoztam uj claast 15 ért garanciába...Abba még nem f...ngott bele senki..
A kis 410 esed jó?Azok már claas elektonikával vannak.
id75D4h kód kuplungpedál használatakor, nem mozdul semerre. De időnként mégis sikerült mozgásra bírni.
Rálestem, és a kuplunpedál kapcsolója kissé szorulva, lassan mozgott. WD40-nel megtisztítottam, és jó lett. A kapcsoló szabadon mozog, a hiba megszűnt.
Válasz szanberg #3352. hozzászólásáraMegvan a kód is, a hiba is. Valami olaj nyomás nincs meg a valtónál, belső szivárgás van. Szolnokra kell vinni mert lehet hogy szét kell húzni.
Válasz Drisa #3350. hozzászólásáraNézted amúgy azt a kapcsolót? Megmozgatni, kábelek kontaktját nézni, rámérni, ilyesmi?
A hibakódot meg a laptopon utólag is látja.
Válasz szanberg #3352. hozzászólásáraazért a kettőt ne hasonlítsd össze! Pistiék hozzáállása már az MF időkben is példa nélküli volt, amilyen egy nagy cég sosem lesz, de vélényem szerint ezt a színvonalat ők sem tudják már majd sokáig fenntartani, mert ő nem lehet ott mindinhol, dolgozótól már nem várhat el vagy nem követelhet meg, így meg előbb-utóbb kerülnek olyan emberek a rendszerbe amelyk lefelé viszik az átlagot.
másfelől Axiál is régiónként változik vannak nagyon jó szakik és lelkes dolgozók, akik munkaidő után három-négy órávalm még bütykölik a gépet hogy haladjon az ügyfél, mások meg szezon közepén veszik ki a szabadsgot, mert neki JÁR a nyaralás...
harmadrészről a Claasból évente adnak el annyit, mint a Kubotából valaha fognak, nem gondold hogy a százezer ügyfélből egy ugyanazt a kiszolgálást kapja, mint aki a márkából első vevők között volt és 20 éve partnere az adott kereskedőnek... jah, bocs, axinál mi pont első claas vevők voltunk 20 éve mégis szopóágon vagyunk sokszor... de a kereskedő vagy a szerelő csak egy komponens, nem fogok egy rosszabb gépet választani csak mert jó a kereskedője, optimális esetben évente 2x látom a szerelőt de 200 napot ülök a gépben, szóval nem lesz kubu sosem... a traktor színe zöld..
Kubotához hívtam tegnap reggel szervízt garanciális ügyben, problémát észleltünk. Délután jött a kolléga megnézni a gépet, pedig 200km-re vagyok tőlük. Alaktrészt megrendelte szerintem holnap itt is lesz vele és kicseréli. Nem mondom, hogy ez mindig így megy nyilván, most nincsen munka csúcs szerintem, de napok kérdése sem lehet a megoldás termelő eszköznél, nemhogy heteké...
Elsőhajtás kardánjára van gyári javítóprogram, két végén a vas agyrészekből kapok újat, mert löttyent a bordás tengelyen, meg csapágyat cserélnek itt.
Korábban volt még az első hídban szuszogó cseréje, küldtek egy másfélét a gyáritól.
4851 hozzászólás
Válasz F-A-R-M-E-R \ #3400. hozzászólására1,5 milla egy új?!!!
Szerintem megkeresem újra azt a karosszériást, sokan dícsérték, hogy műanyaggal is ügyesen bánik. Hátha mond rá valami okosat. Merevítést bele, vagy mittudomén...
Válasz Bárány #3399. hozzászólásáraNincs összefüggés, szinte az összes így jár előbb utóbb, sajnos konsrt. hibás az egész, nem bírja meleget vagy mifene. Sok gépet megnéztem mikor enyémet vettem de mindeggyiknek volt valami horpadása,repedése, miegymás. Ha látnád nekem milyen, csak úgy tudom lecsukni hogyha kifeszítem horpadásnál+ hütő tetejivel egy síkban fent felpúposodott, claas feliratnál megrepedve élinél, ja meg lamellák kirepedve kipuposodva, és továbbrepedve burkolat fele 10-20 centiket.Szóval menthetetlen

Újat viszont nem veszek rá másfél millióért

Járt már valaki így?


A motorháztető a képeken látható módon kétoldalt behorpadt. Évek során, lassan lett ilyen. Eddig nem foglalkoztam vele, de mostanra már repedés is keletkezett a hűtőnyílásoknál. Mintha melegen kicsit visszadomborodna, de erre nem esküdnék meg.
Nem hinném, hogy van összefüggés, de jópár éve ez volt már javítva, mert az orrára ráesett egy faág, és kb. 20-25 centi hosszan el volt repedve, és karosszériás megragasztotta.
Válasz envagyok2 #3397. hozzászólásáraLáttam olyan megoldást de nekem az nem jó mert akkor kellene tömlőt is csinálni hozzá hogy tudjon mozogni, de rendelek o gyűrűket és jó lesz.
Válasz Büresz #3392. hozzászólásárafúrj át egy lemez tartót nekik, két zéger gyűrűvel elöl, hátul meg kell fogni, és akkor kvázi egykezes lesz ez is, nem szakad a tömlő, hanem kiugrik belőle. én is átalakítottam így.
arra a sorbakötött dobozos kockára 450 euro/db-ot mondtak, mondom akkor inkább 20 ezerből kiváltom az összeset újakra, és ha pár év után lerohad, akkor megintcsak...
Válasz F-A-R-M-E-R \ #3387. hozzászólásáraNekünk az van már rég, tuti megoldás 3-4 éve hiba mentes... előtte folyton széttört a gyári cucc...
Válasz lac* #3394. hozzászólásáraKöszi, de találtam a krampnál 10db/készlet, holnap kapok árat, ott van méret is, valóban colos.
Válasz Büresz #3389. hozzászólásáranem van külön gumigyűrűm is,azthiszem kék színű,ha kimegyek lemérem
Válasz Büresz #3391. hozzászólásáraNem egy nagymárka a parker az biztos.Nekem van tartalék.mindig.Pl vetésnél.Nekem bent volt a baj.Igaz 2014 es
Válasz F-A-R-M-E-R \ #3387. hozzászólásáraSemmi nincs, azzal az a baj hogy ha leakad a munkagép akkor szakít, és már jártam úgy többször, szóval jó dolog ez, de az tuti hogy mind a 6-ot kifutja a lóvé egy árán.
Válasz szantofold22 #3385. hozzászólásáraHa nem akarja bevenni akkor szétszedem ki kell tisztítani mert telemegy porral és a golyók nem tudnak teljesen sugárirányba a kosz miatt kimenni és nem engedik se ki se be. Azzal nincs baj, csak egy 20 forintos ó gyűrű miatt dobjam el? Hidraulikásnak mondtam azt mondta nincs hozzá gyűrű mert colos. De akkor is kipróbálok valamilyen méretűt, csak mondom hátha valakinek fejbe van a mérete.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #3387. hozzászólásáraSemmi!Mar en is agyaltam ,Mikor 4. Ilyen vackot vettem.De mióta a Fendt es komám megmutatta hogy javul,nem kellett venni.Sok Case ih - t lattam már ilyennel.Szerintem jobb is.Azt nem tudom hogy tudod e pl jaró motornál csatlakoztatni.De elvileg le kellene allítani a motort. S elengedni a karokkal a nyomast.Bálázót igy veszi be.
Válasz lac* #3384. hozzászólásáraAz nemtom milyen, javítókészlet vagy komplett?
Válasz F-A-R-M-E-R \ #3386. hozzászólásáraNekem nem folyik hanem a kanit nem veszi be.S a leirt módon javitható
Válasz F-A-R-M-E-R \ #3386. hozzászólásáraMivan ha MTZ csatikat rakok helyettük? Mintha hallottam volna már ezt megoldást??
Válasz szantofold22 #3385. hozzászólásáraPár éve felújitottam parkerest, volt bent sok gumigyűrű, max fél év, évet bírt
.
Aztán vettem bele újat az kb. 2 évet bírt ki, huggyozik mint a f.szom
Válasz Büresz #3383. hozzászólásáraSzia.Ha Parker akkor kb 24 e /db azt hiszem ez már áfás. Illetve a "kitépős''
Ha nem tudod beletolni a kanit,Csavard szét a hátuljat.A kiálló 2 füles tolattyut amitbegy gyürü fog össze egy csöfogóval kell befele tekerni.Kb 8-10 et.Nincs menet csak az a baj ,hogy hatracsuszik 2mm es e miatt nem tudod bedugni a kan csatlakozot.E miatt futottam már jégre.38as csőkukccsal tudod kiszedni a helyéről.(a kis arionba) Egy barátomnak kis Fendt van ö is igy vsinálja.Egyből be lehet dugni.Hamar elmegy 100 e ha 3-4 bedöglik közbe meg kutya baja csak ennyi...
Válasz Büresz #3383. hozzászólásáraha ua mint az MF6445-ben van,abból van egy garnitúra
Üdv! Olyan kérdésem lenne hogy gyorscsatlakozóimba kellene ó gyűrűt cserélni, hogy valaki csinált-e már ilyet, ha igen mi az ó gyűrű mérete? Esetleg ha komplett csere milyen árba lenne kb db-ja?
Claas xerionokban vário váltók vannak?
Van valami trükk, hogy ki lehessen szedni a gépből a valódi motorórákat, ha az üzemóra nem a valóságot mutatja?
Lassan mindenki rááll a gumihevederes trakik gyártására. Claas Xerion 5000 Trac TS
Válasz Sz_Pisti #3376. hozzászólására29-én vitték be, 3 hete volt, egész jó. Én azt hittem egy hónapig rá se néznek. Szerintem egy két hét és kész is. Pozitív csalódás.
Válasz Bárány #3378. hozzászólásáraMár szét van húzva. Remélem egy milla betakarja. Két éve a rezgés folytója miatt volt szethuzva, mert ennek a kuplung előtt van nem a főtengely egyszerűbb végén. Az 800 volt. Még szerencse hogy a tavasszal kisegítő gép lett.
Válasz Drisa #3375. hozzászólásáraMármint nem az elektronika? Az nem két fillér lesz.
Tényleg nincs szerencséd a Claasszal.
Válasz Sz_Pisti #3376. hozzászólásáraÚgy látszik a 2 hónapos kvantumot tartani akarják...
Válasz Drisa #3375. hozzászólására Nem kapkodósak, ami azt illeti
Válasz Bárány #3371. hozzászólásáraMegvan a bibi, irány váltó kakilt be. Még nincs pontos javítási összeg/ terv.
Válasz *** HM *** #3372. hozzászólásáraMccormicknál hallottam olyat szervizestől, hogy a poti stekkerébe oxidálódik el a csatalakozás. Már 0 üzemórás első átadásos gépnék is volt ilyen.
Válasz *** HM *** #3372. hozzászólására6497 alatt az a carraro híd van mint most az új nagyobb Axionok alatt, ennél volt egy potméter cserém. Be kell állítani az alap értéket meg kalibrálni, szóval szervizes kell hozzá
Carraro hidnál a szenzor beszarás volt vlkinek?
Csere után mi a menet?
Válasz Drisa #3370. hozzászólásáraÚgy legyen!
Válasz Bárány #3366. hozzászólására5 óra hosszat dolgozott rajta a szervizes millió telefon laptop kalibráció alábújt stb. Holnap viszik Szolnokra. Legutóbb mikor ott volt kuplung miatt akkor 2 hónapig volt oda... remélem nem kell szét húzni és gyorsan kész lesz.
Válasz szantofold22 #3368. hozzászólásáraA 410-es még éppcsak átlépte az 1000 órát, semmi hiba nem volt eddig, nagyon jó vele dolgozni. (Bezzeg az elődje, a Landini 5-100H ennél kevesebb órával is segített összebarátkozni a szervizes sráccal...)
Válasz Bárány #3366. hozzászólásáraValami 5 e ft.......S nem kell kaparásznod.Kérdeztem a szervizest mi van ha az meghal haza se tudok jönni(Mtz n szocializálódtam)Aztán mondta nem nagy kaland.Kb mint a klíma jegesedés 20x egy kapcsoló azóta fagyaszt.( Tudod én meg a szolenoiddal kinlódtam...Bár én a régit vettem egy diesel centerből 49 e ft volt Denso.A hosszabb meg 180.Ha ez is kibir 4 évet akkor ok..
Nincs az a gép ami nem romlik el.Láttam olyan 6330 pémium ost használtan mielőtt uj claast vettem hogy a command centerbe nem fértek a hibakódok.Bizonygatta az alföldi kupec de volt nálunk hibakód olvasó.A légtömődöttség bajtól a uzemanyag rsz ig minden volt benne.10.nél becsuktuk a szépen kivixolt gép ajtaját 5évesen 12 m ért s hoztam uj claast 15 ért garanciába...Abba még nem f...ngott bele senki..
A kis 410 esed jó?Azok már claas elektonikával vannak.
Válasz Bárány #3366. hozzászólásáraWD40 mindenre jó...


Válasz Drisa #3363. hozzászólásáraMai sztori, hasonló a tiedhez, legalábbis ami a tüneteket illeti:
id75D4h kód kuplungpedál használatakor, nem mozdul semerre. De időnként mégis sikerült mozgásra bírni.
Rálestem, és a kuplunpedál kapcsolója kissé szorulva, lassan mozgott. WD40-nel megtisztítottam, és jó lett. A kapcsoló szabadon mozog, a hiba megszűnt.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #3364. hozzászólásáraDehogy bérelek van gép másik. 8500 óra van benne arion 520 115 ló
Válasz Drisa #3363. hozzászólásáraÈs ilyenkor bèrelsz valami cseregèpet addig??
Mennyi üó. van ARION ban, ez a 100 le körüli gèped?
Válasz szanberg #3352. hozzászólásáraMegvan a kód is, a hiba is. Valami olaj nyomás nincs meg a valtónál, belső szivárgás van. Szolnokra kell vinni mert lehet hogy szét kell húzni.
Válasz Bárány #3355. hozzászólásáraNem néztem, holnap jönnek elvileg. Holnap okosabb leszek.
Válasz J.D. Borda #3360. hozzászólásáraTudnák, hogy ilyen csak azt vennének me nem kéne más színre fújni plussz zsetoné hehe.
Válasz Ares 826 #3358. hozzászólására

HA tudnák hogy kubo is ilyen akkor nem sárgák lennének:)))
Válasz Ares 826 #3358. hozzászólásáraNemmondod!?!?!?!?!
Válasz máris szomszéd #3357. hozzászólásáraHallod ezek kommunális gépek azért sárgák, nem azért mert a Kubotára akarnak hasonlítani.
Válasz .Feco. #3353. hozzászólásáraValamit csak tud a kubota ha rá akarnak hasonlítani.

Válasz .Feco. #3353. hozzászólásáraNesze!


Válasz Drisa #3350. hozzászólásáraNézted amúgy azt a kapcsolót? Megmozgatni, kábelek kontaktját nézni, rámérni, ilyesmi?
A hibakódot meg a laptopon utólag is látja.
Válasz .Feco. #3353. hozzászólásáraZöldből csak McHale!!!


esetleg pótkocsit
(vagy Kernert)
Válasz szanberg #3352. hozzászólásáraazért a kettőt ne hasonlítsd össze! Pistiék hozzáállása már az MF időkben is példa nélküli volt, amilyen egy nagy cég sosem lesz, de vélényem szerint ezt a színvonalat ők sem tudják már majd sokáig fenntartani, mert ő nem lehet ott mindinhol, dolgozótól már nem várhat el vagy nem követelhet meg, így meg előbb-utóbb kerülnek olyan emberek a rendszerbe amelyk lefelé viszik az átlagot.
másfelől Axiál is régiónként változik vannak nagyon jó szakik és lelkes dolgozók, akik munkaidő után három-négy órávalm még bütykölik a gépet hogy haladjon az ügyfél, mások meg szezon közepén veszik ki a szabadsgot, mert neki JÁR a nyaralás...
harmadrészről a Claasból évente adnak el annyit, mint a Kubotából valaha fognak, nem gondold hogy a százezer ügyfélből egy ugyanazt a kiszolgálást kapja, mint aki a márkából első vevők között volt és 20 éve partnere az adott kereskedőnek... jah, bocs, axinál mi pont első claas vevők voltunk 20 éve mégis szopóágon vagyunk sokszor... de a kereskedő vagy a szerelő csak egy komponens, nem fogok egy rosszabb gépet választani csak mert jó a kereskedője, optimális esetben évente 2x látom a szerelőt de 200 napot ülök a gépben, szóval nem lesz kubu sosem... a traktor színe zöld..
Válasz Drisa #3350. hozzászólásáraAz nem jó akkor...
Kubotához hívtam tegnap reggel szervízt garanciális ügyben, problémát észleltünk. Délután jött a kolléga megnézni a gépet, pedig 200km-re vagyok tőlük. Alaktrészt megrendelte szerintem holnap itt is lesz vele és kicseréli. Nem mondom, hogy ez mindig így megy nyilván, most nincsen munka csúcs szerintem, de napok kérdése sem lehet a megoldás termelő eszköznél, nemhogy heteké...
Elsőhajtás kardánjára van gyári javítóprogram, két végén a vas agyrészekből kapok újat, mert löttyent a bordás tengelyen, meg csapágyat cserélnek itt.
Korábban volt még az első hídban szuszogó cseréje, küldtek egy másfélét a gyáritól.