Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak647 FtBenzin árak628 FtEUR413.74 FtUSD401.77 FtCHF440.14 FtGBP494.56 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #3387. hozzászólásáraSemmi nincs, azzal az a baj hogy ha leakad a munkagép akkor szakít, és már jártam úgy többször, szóval jó dolog ez, de az tuti hogy mind a 6-ot kifutja a lóvé egy árán.
Válasz szantofold22 #3385. hozzászólásáraHa nem akarja bevenni akkor szétszedem ki kell tisztítani mert telemegy porral és a golyók nem tudnak teljesen sugárirányba a kosz miatt kimenni és nem engedik se ki se be. Azzal nincs baj, csak egy 20 forintos ó gyűrű miatt dobjam el? Hidraulikásnak mondtam azt mondta nincs hozzá gyűrű mert colos. De akkor is kipróbálok valamilyen méretűt, csak mondom hátha valakinek fejbe van a mérete.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #3387. hozzászólásáraSemmi!Mar en is agyaltam ,Mikor 4. Ilyen vackot vettem.De mióta a Fendt es komám megmutatta hogy javul,nem kellett venni.Sok Case ih - t lattam már ilyennel.Szerintem jobb is.Azt nem tudom hogy tudod e pl jaró motornál csatlakoztatni.De elvileg le kellene allítani a motort. S elengedni a karokkal a nyomast.Bálázót igy veszi be.
Válasz szantofold22 #3385. hozzászólásáraPár éve felújitottam parkerest, volt bent sok gumigyűrű, max fél év, évet bírt.
Aztán vettem bele újat az kb. 2 évet bírt ki, huggyozik mint a f.szom
Válasz Büresz #3383. hozzászólásáraSzia.Ha Parker akkor kb 24 e /db azt hiszem ez már áfás. Illetve a "kitépős''
Ha nem tudod beletolni a kanit,Csavard szét a hátuljat.A kiálló 2 füles tolattyut amitbegy gyürü fog össze egy csöfogóval kell befele tekerni.Kb 8-10 et.Nincs menet csak az a baj ,hogy hatracsuszik 2mm es e miatt nem tudod bedugni a kan csatlakozot.E miatt futottam már jégre.38as csőkukccsal tudod kiszedni a helyéről.(a kis arionba) Egy barátomnak kis Fendt van ö is igy vsinálja.Egyből be lehet dugni.Hamar elmegy 100 e ha 3-4 bedöglik közbe meg kutya baja csak ennyi...
Üdv! Olyan kérdésem lenne hogy gyorscsatlakozóimba kellene ó gyűrűt cserélni, hogy valaki csinált-e már ilyet, ha igen mi az ó gyűrű mérete? Esetleg ha komplett csere milyen árba lenne kb db-ja?
Válasz Sz_Pisti #3376. hozzászólására29-én vitték be, 3 hete volt, egész jó. Én azt hittem egy hónapig rá se néznek. Szerintem egy két hét és kész is. Pozitív csalódás.
Válasz Bárány #3378. hozzászólásáraMár szét van húzva. Remélem egy milla betakarja. Két éve a rezgés folytója miatt volt szethuzva, mert ennek a kuplung előtt van nem a főtengely egyszerűbb végén. Az 800 volt. Még szerencse hogy a tavasszal kisegítő gép lett.
Válasz *** HM *** #3372. hozzászólásáraMccormicknál hallottam olyat szervizestől, hogy a poti stekkerébe oxidálódik el a csatalakozás. Már 0 üzemórás első átadásos gépnék is volt ilyen.
Válasz *** HM *** #3372. hozzászólására6497 alatt az a carraro híd van mint most az új nagyobb Axionok alatt, ennél volt egy potméter cserém. Be kell állítani az alap értéket meg kalibrálni, szóval szervizes kell hozzá
Válasz Bárány #3366. hozzászólására5 óra hosszat dolgozott rajta a szervizes millió telefon laptop kalibráció alábújt stb. Holnap viszik Szolnokra. Legutóbb mikor ott volt kuplung miatt akkor 2 hónapig volt oda... remélem nem kell szét húzni és gyorsan kész lesz.
Válasz szantofold22 #3368. hozzászólásáraA 410-es még éppcsak átlépte az 1000 órát, semmi hiba nem volt eddig, nagyon jó vele dolgozni. (Bezzeg az elődje, a Landini 5-100H ennél kevesebb órával is segített összebarátkozni a szervizes sráccal...)
Válasz Bárány #3366. hozzászólásáraValami 5 e ft.......S nem kell kaparásznod.Kérdeztem a szervizest mi van ha az meghal haza se tudok jönni(Mtz n szocializálódtam)Aztán mondta nem nagy kaland.Kb mint a klíma jegesedés 20x egy kapcsoló azóta fagyaszt.( Tudod én meg a szolenoiddal kinlódtam...Bár én a régit vettem egy diesel centerből 49 e ft volt Denso.A hosszabb meg 180.Ha ez is kibir 4 évet akkor ok..
Nincs az a gép ami nem romlik el.Láttam olyan 6330 pémium ost használtan mielőtt uj claast vettem hogy a command centerbe nem fértek a hibakódok.Bizonygatta az alföldi kupec de volt nálunk hibakód olvasó.A légtömődöttség bajtól a uzemanyag rsz ig minden volt benne.10.nél becsuktuk a szépen kivixolt gép ajtaját 5évesen 12 m ért s hoztam uj claast 15 ért garanciába...Abba még nem f...ngott bele senki..
A kis 410 esed jó?Azok már claas elektonikával vannak.
id75D4h kód kuplungpedál használatakor, nem mozdul semerre. De időnként mégis sikerült mozgásra bírni.
Rálestem, és a kuplunpedál kapcsolója kissé szorulva, lassan mozgott. WD40-nel megtisztítottam, és jó lett. A kapcsoló szabadon mozog, a hiba megszűnt.
Válasz szanberg #3352. hozzászólásáraMegvan a kód is, a hiba is. Valami olaj nyomás nincs meg a valtónál, belső szivárgás van. Szolnokra kell vinni mert lehet hogy szét kell húzni.
Válasz Drisa #3350. hozzászólásáraNézted amúgy azt a kapcsolót? Megmozgatni, kábelek kontaktját nézni, rámérni, ilyesmi?
A hibakódot meg a laptopon utólag is látja.
Válasz szanberg #3352. hozzászólásáraazért a kettőt ne hasonlítsd össze! Pistiék hozzáállása már az MF időkben is példa nélküli volt, amilyen egy nagy cég sosem lesz, de vélényem szerint ezt a színvonalat ők sem tudják már majd sokáig fenntartani, mert ő nem lehet ott mindinhol, dolgozótól már nem várhat el vagy nem követelhet meg, így meg előbb-utóbb kerülnek olyan emberek a rendszerbe amelyk lefelé viszik az átlagot.
másfelől Axiál is régiónként változik vannak nagyon jó szakik és lelkes dolgozók, akik munkaidő után három-négy órávalm még bütykölik a gépet hogy haladjon az ügyfél, mások meg szezon közepén veszik ki a szabadsgot, mert neki JÁR a nyaralás...
harmadrészről a Claasból évente adnak el annyit, mint a Kubotából valaha fognak, nem gondold hogy a százezer ügyfélből egy ugyanazt a kiszolgálást kapja, mint aki a márkából első vevők között volt és 20 éve partnere az adott kereskedőnek... jah, bocs, axinál mi pont első claas vevők voltunk 20 éve mégis szopóágon vagyunk sokszor... de a kereskedő vagy a szerelő csak egy komponens, nem fogok egy rosszabb gépet választani csak mert jó a kereskedője, optimális esetben évente 2x látom a szerelőt de 200 napot ülök a gépben, szóval nem lesz kubu sosem... a traktor színe zöld..
Kubotához hívtam tegnap reggel szervízt garanciális ügyben, problémát észleltünk. Délután jött a kolléga megnézni a gépet, pedig 200km-re vagyok tőlük. Alaktrészt megrendelte szerintem holnap itt is lesz vele és kicseréli. Nem mondom, hogy ez mindig így megy nyilván, most nincsen munka csúcs szerintem, de napok kérdése sem lehet a megoldás termelő eszköznél, nemhogy heteké...
Elsőhajtás kardánjára van gyári javítóprogram, két végén a vas agyrészekből kapok újat, mert löttyent a bordás tengelyen, meg csapágyat cserélnek itt.
Korábban volt még az első hídban szuszogó cseréje, küldtek egy másfélét a gyáritól.
Válasz szanberg #3349. hozzászólására Mondtam hogy hetek, holnap jön szervizes. Ezt a hibakódot nem találják sehol még jó hogy lefényképeztem különben bajba lennék mert most nem ír ki semmit csak nem megy semerre.
Válasz ND #3343. hozzászólásáraEhh görcsölnel itt ezen... Nekem már 32 éve volt elektromos traktorom. Egy Crystal, pótkocsival. Igaz kábel vezérlésű volt, nem rádiós
4843 hozzászólás
Válasz Büresz #3391. hozzászólásáraNem egy nagymárka a parker az biztos.Nekem van tartalék.mindig.Pl vetésnél.Nekem bent volt a baj.Igaz 2014 es
Válasz F-A-R-M-E-R \ #3387. hozzászólásáraSemmi nincs, azzal az a baj hogy ha leakad a munkagép akkor szakít, és már jártam úgy többször, szóval jó dolog ez, de az tuti hogy mind a 6-ot kifutja a lóvé egy árán.
Válasz szantofold22 #3385. hozzászólásáraHa nem akarja bevenni akkor szétszedem ki kell tisztítani mert telemegy porral és a golyók nem tudnak teljesen sugárirányba a kosz miatt kimenni és nem engedik se ki se be. Azzal nincs baj, csak egy 20 forintos ó gyűrű miatt dobjam el? Hidraulikásnak mondtam azt mondta nincs hozzá gyűrű mert colos. De akkor is kipróbálok valamilyen méretűt, csak mondom hátha valakinek fejbe van a mérete.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #3387. hozzászólásáraSemmi!Mar en is agyaltam ,Mikor 4. Ilyen vackot vettem.De mióta a Fendt es komám megmutatta hogy javul,nem kellett venni.Sok Case ih - t lattam már ilyennel.Szerintem jobb is.Azt nem tudom hogy tudod e pl jaró motornál csatlakoztatni.De elvileg le kellene allítani a motort. S elengedni a karokkal a nyomast.Bálázót igy veszi be.
Válasz lac* #3384. hozzászólásáraAz nemtom milyen, javítókészlet vagy komplett?
Válasz F-A-R-M-E-R \ #3386. hozzászólásáraNekem nem folyik hanem a kanit nem veszi be.S a leirt módon javitható
Válasz F-A-R-M-E-R \ #3386. hozzászólásáraMivan ha MTZ csatikat rakok helyettük? Mintha hallottam volna már ezt megoldást??
Válasz szantofold22 #3385. hozzászólásáraPár éve felújitottam parkerest, volt bent sok gumigyűrű, max fél év, évet bírt.
Aztán vettem bele újat az kb. 2 évet bírt ki, huggyozik mint a f.szom
Válasz Büresz #3383. hozzászólásáraSzia.Ha Parker akkor kb 24 e /db azt hiszem ez már áfás. Illetve a "kitépős''
Ha nem tudod beletolni a kanit,Csavard szét a hátuljat.A kiálló 2 füles tolattyut amitbegy gyürü fog össze egy csöfogóval kell befele tekerni.Kb 8-10 et.Nincs menet csak az a baj ,hogy hatracsuszik 2mm es e miatt nem tudod bedugni a kan csatlakozot.E miatt futottam már jégre.38as csőkukccsal tudod kiszedni a helyéről.(a kis arionba) Egy barátomnak kis Fendt van ö is igy vsinálja.Egyből be lehet dugni.Hamar elmegy 100 e ha 3-4 bedöglik közbe meg kutya baja csak ennyi...
Válasz Büresz #3383. hozzászólásáraha ua mint az MF6445-ben van,abból van egy garnitúra
Üdv! Olyan kérdésem lenne hogy gyorscsatlakozóimba kellene ó gyűrűt cserélni, hogy valaki csinált-e már ilyet, ha igen mi az ó gyűrű mérete? Esetleg ha komplett csere milyen árba lenne kb db-ja?
Claas xerionokban vário váltók vannak?
Van valami trükk, hogy ki lehessen szedni a gépből a valódi motorórákat, ha az üzemóra nem a valóságot mutatja?
Lassan mindenki rááll a gumihevederes trakik gyártására. Claas Xerion 5000 Trac TS
Válasz Sz_Pisti #3376. hozzászólására29-én vitték be, 3 hete volt, egész jó. Én azt hittem egy hónapig rá se néznek. Szerintem egy két hét és kész is. Pozitív csalódás.
Válasz Bárány #3378. hozzászólásáraMár szét van húzva. Remélem egy milla betakarja. Két éve a rezgés folytója miatt volt szethuzva, mert ennek a kuplung előtt van nem a főtengely egyszerűbb végén. Az 800 volt. Még szerencse hogy a tavasszal kisegítő gép lett.
Válasz Drisa #3375. hozzászólásáraMármint nem az elektronika? Az nem két fillér lesz.
Tényleg nincs szerencséd a Claasszal.
Válasz Sz_Pisti #3376. hozzászólásáraÚgy látszik a 2 hónapos kvantumot tartani akarják...
Válasz Drisa #3375. hozzászólására Nem kapkodósak, ami azt illeti
Válasz Bárány #3371. hozzászólásáraMegvan a bibi, irány váltó kakilt be. Még nincs pontos javítási összeg/ terv.
Válasz *** HM *** #3372. hozzászólásáraMccormicknál hallottam olyat szervizestől, hogy a poti stekkerébe oxidálódik el a csatalakozás. Már 0 üzemórás első átadásos gépnék is volt ilyen.
Válasz *** HM *** #3372. hozzászólására6497 alatt az a carraro híd van mint most az új nagyobb Axionok alatt, ennél volt egy potméter cserém. Be kell állítani az alap értéket meg kalibrálni, szóval szervizes kell hozzá
Carraro hidnál a szenzor beszarás volt vlkinek?
Csere után mi a menet?
Válasz Drisa #3370. hozzászólásáraÚgy legyen!
Válasz Bárány #3366. hozzászólására5 óra hosszat dolgozott rajta a szervizes millió telefon laptop kalibráció alábújt stb. Holnap viszik Szolnokra. Legutóbb mikor ott volt kuplung miatt akkor 2 hónapig volt oda... remélem nem kell szét húzni és gyorsan kész lesz.
Válasz szantofold22 #3368. hozzászólásáraA 410-es még éppcsak átlépte az 1000 órát, semmi hiba nem volt eddig, nagyon jó vele dolgozni. (Bezzeg az elődje, a Landini 5-100H ennél kevesebb órával is segített összebarátkozni a szervizes sráccal...)
Válasz Bárány #3366. hozzászólásáraValami 5 e ft.......S nem kell kaparásznod.Kérdeztem a szervizest mi van ha az meghal haza se tudok jönni(Mtz n szocializálódtam)Aztán mondta nem nagy kaland.Kb mint a klíma jegesedés 20x egy kapcsoló azóta fagyaszt.( Tudod én meg a szolenoiddal kinlódtam...Bár én a régit vettem egy diesel centerből 49 e ft volt Denso.A hosszabb meg 180.Ha ez is kibir 4 évet akkor ok..
Nincs az a gép ami nem romlik el.Láttam olyan 6330 pémium ost használtan mielőtt uj claast vettem hogy a command centerbe nem fértek a hibakódok.Bizonygatta az alföldi kupec de volt nálunk hibakód olvasó.A légtömődöttség bajtól a uzemanyag rsz ig minden volt benne.10.nél becsuktuk a szépen kivixolt gép ajtaját 5évesen 12 m ért s hoztam uj claast 15 ért garanciába...Abba még nem f...ngott bele senki..
A kis 410 esed jó?Azok már claas elektonikával vannak.
Válasz Bárány #3366. hozzászólásáraWD40 mindenre jó...
Válasz Drisa #3363. hozzászólásáraMai sztori, hasonló a tiedhez, legalábbis ami a tüneteket illeti:
id75D4h kód kuplungpedál használatakor, nem mozdul semerre. De időnként mégis sikerült mozgásra bírni.
Rálestem, és a kuplunpedál kapcsolója kissé szorulva, lassan mozgott. WD40-nel megtisztítottam, és jó lett. A kapcsoló szabadon mozog, a hiba megszűnt.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #3364. hozzászólásáraDehogy bérelek van gép másik. 8500 óra van benne arion 520 115 ló
Válasz Drisa #3363. hozzászólásáraÈs ilyenkor bèrelsz valami cseregèpet addig??
Mennyi üó. van ARION ban, ez a 100 le körüli gèped?
Válasz szanberg #3352. hozzászólásáraMegvan a kód is, a hiba is. Valami olaj nyomás nincs meg a valtónál, belső szivárgás van. Szolnokra kell vinni mert lehet hogy szét kell húzni.
Válasz Bárány #3355. hozzászólásáraNem néztem, holnap jönnek elvileg. Holnap okosabb leszek.
Válasz J.D. Borda #3360. hozzászólásáraTudnák, hogy ilyen csak azt vennének me nem kéne más színre fújni plussz zsetoné hehe.
Válasz Ares 826 #3358. hozzászólására HA tudnák hogy kubo is ilyen akkor nem sárgák lennének:)))
Válasz Ares 826 #3358. hozzászólásáraNemmondod!?!?!?!?!
Válasz máris szomszéd #3357. hozzászólásáraHallod ezek kommunális gépek azért sárgák, nem azért mert a Kubotára akarnak hasonlítani.
Válasz .Feco. #3353. hozzászólásáraValamit csak tud a kubota ha rá akarnak hasonlítani.
Válasz .Feco. #3353. hozzászólásáraNesze!
Válasz Drisa #3350. hozzászólásáraNézted amúgy azt a kapcsolót? Megmozgatni, kábelek kontaktját nézni, rámérni, ilyesmi?
A hibakódot meg a laptopon utólag is látja.
Válasz .Feco. #3353. hozzászólásáraZöldből csak McHale!!!
esetleg pótkocsit
(vagy Kernert)
Válasz szanberg #3352. hozzászólásáraazért a kettőt ne hasonlítsd össze! Pistiék hozzáállása már az MF időkben is példa nélküli volt, amilyen egy nagy cég sosem lesz, de vélényem szerint ezt a színvonalat ők sem tudják már majd sokáig fenntartani, mert ő nem lehet ott mindinhol, dolgozótól már nem várhat el vagy nem követelhet meg, így meg előbb-utóbb kerülnek olyan emberek a rendszerbe amelyk lefelé viszik az átlagot.
másfelől Axiál is régiónként változik vannak nagyon jó szakik és lelkes dolgozók, akik munkaidő után három-négy órávalm még bütykölik a gépet hogy haladjon az ügyfél, mások meg szezon közepén veszik ki a szabadsgot, mert neki JÁR a nyaralás...
harmadrészről a Claasból évente adnak el annyit, mint a Kubotából valaha fognak, nem gondold hogy a százezer ügyfélből egy ugyanazt a kiszolgálást kapja, mint aki a márkából első vevők között volt és 20 éve partnere az adott kereskedőnek... jah, bocs, axinál mi pont első claas vevők voltunk 20 éve mégis szopóágon vagyunk sokszor... de a kereskedő vagy a szerelő csak egy komponens, nem fogok egy rosszabb gépet választani csak mert jó a kereskedője, optimális esetben évente 2x látom a szerelőt de 200 napot ülök a gépben, szóval nem lesz kubu sosem... a traktor színe zöld..
Válasz Drisa #3350. hozzászólásáraAz nem jó akkor...
Kubotához hívtam tegnap reggel szervízt garanciális ügyben, problémát észleltünk. Délután jött a kolléga megnézni a gépet, pedig 200km-re vagyok tőlük. Alaktrészt megrendelte szerintem holnap itt is lesz vele és kicseréli. Nem mondom, hogy ez mindig így megy nyilván, most nincsen munka csúcs szerintem, de napok kérdése sem lehet a megoldás termelő eszköznél, nemhogy heteké...
Elsőhajtás kardánjára van gyári javítóprogram, két végén a vas agyrészekből kapok újat, mert löttyent a bordás tengelyen, meg csapágyat cserélnek itt.
Korábban volt még az első hídban szuszogó cseréje, küldtek egy másfélét a gyáritól.
Válasz bandigh #3344. hozzászólásáraGyere át ide: Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része)
Válasz szanberg #3349. hozzászólására Mondtam hogy hetek, holnap jön szervizes. Ezt a hibakódot nem találják sehol még jó hogy lefényképeztem különben bajba lennék mert most nem ír ki semmit csak nem megy semerre.
Válasz Drisa #3288. hozzászólásáraNa mi volt a baja arionnak?
Válasz csoppika #3347. hozzászólásáraÉs én is bányamunkára használtam a homokozóban
Válasz ND #3343. hozzászólásáraEhh görcsölnel itt ezen... Nekem már 32 éve volt elektromos traktorom. Egy Crystal, pótkocsival. Igaz kábel vezérlésű volt, nem rádiós
Válasz bandigh #3344. hozzászólásáraMenjünk át az Elektromos traktorok topicba
Válasz ND #3343. hozzászólásáraOFF, és nem mai ötlet
https://www.agrarszektor.hu/gepek/mar-lenin-es-sztalin-is-ugy-gondolta-hogy-az-elektromos-traktore-a-jovo.7185.html
Válasz ND #3343. hozzászólásáraJót offolunk, de
Link