Válasz Drisa #3241. hozzászólásáraKapcsolót nem kell kalibrálni, potméterét igen.
Ha van másik gép, csere próba céljából.
Ha nincs akkor szervízre kell várni.
Válasz Bárány #3236. hozzászólásáraA szolnoki banda nagyon leterhelt. Első a gari utána a szerződött gép, aztán a többi. Volt hogy december elsején vittünk be gépet treleren mert a kuplung rengés csillapítja hullott szét. Majdnem nem lett kész műtrágya szorásra. Nagyon kellett telefonálni hogy megcsinálják. Itt nem szabad szerződés nélkül gépet venni tőlük. Itt a kite király reggeltől estig felveszik és jönnek ha kell vasárnap. Volt hogy szabadságon volt a szerelő de akkor is jött.
Válasz Drisa #3233. hozzászólásáraOlyan, mintha egy másik országban élnél.
Itt nagyon flottul mennek a dolgok, és részben pont emiatt a jó háttér miatt vannak nálunk Claasok.
Szinte biztos, hogy ha sürgős, akkor még aznap ránéznek a gépre.
Válasz Bárány #3231. hozzászólásáraCsak ügyfélszolgálatost elérni több nap, de ő akkor még nem tud időpontot mondani mikor jön valaki csak azt hogy mikor hívjam újra hogy tudjon mondani egy időpontot.
Válasz Bárány #3231. hozzászólásárabizony bizony barátom hetek, mivel biztos nem egy lesz mire ide érnek. Ma tudtam két nap után elérni egy szervizest aki ígérte hogy 10 perc múlva hív. Hát még nem hívott...
Válasz Bárány #3228. hozzászólásáraEz alap hogy próbáltuk az áramtalanítást.
Kérdezem a szervizt csak az hetekbe telik, mire ideérnek, gondoltam hátha tud valaki valamit, melyik gombát kell cserélni
Válasz Szabi. #3225. hozzászólásáraVáltó benne 1 és egy elektromos jel. Gondolom valami jeladó szart be megint. van annyi váltó oldalán mint a szemét, valaminek el kell romlani, néha... csak ez már a sokadik, még jó hogy a teleptől 200 méterre adta meg magát nem kint a főúton.
Válasz ICE #3221. hozzászólásáraEzekből egy volt valós hiba (turbó kábel kontakt), a többi csak feldobódott, én meg mindig megkérdeztem a szervizestől, és felírtam, hátha szükség lesz rá.
Amúgy 2008-as Arion 620.
Fokozat mentes C-matic Axiont 800 as szériát használ valaki?De nem csak szállításra, talajmunkára is.Érdemes lehet megvenni vagy inkabb hexashift ..Emelkedőn dombon lehet jó volna de tartok tőle.
Sziasztok Claas-osok.Egy kis segítséget szeretnék kérni,mint hozzá nem értő . Van egy Claas Axion 840 traki. Az első hajtás bekapcsolásakor morgó hangot ad,Olyan mintha nem hajtaná az elejét.Hol lehet itt a hiba, az első hídnál vagy a kuplungnál? Nagyon szét kell ehhez bontani?Házi szerelgetés lesz.Köszi
Sziasztok! Egy kérdèsem lenne, most vettem egy használt Claas Celtis 446-os traktort elektrohidraulikus irányváltóval és van olyan, hogy (a traktor) nem megy sem előre, sem hátra. Majd beavatkozás nèlkül egyszercsak működik vagy esetleg a manuàlis vàltón vàltok sebessèget 1-2-3 közt. Mivel lehet a baj? Nem jelez semmi hibaüzenetet a műszerfalon. Majd ha esetleg működni fog, szerintetek hogyan hasznàljam előre-hàtra menetkor hasznàljam a kuplung pedált vagy csak az elektrohidraulikus karral elèg? Köszi
Válasz Bárány #3197. hozzászólásáraSzerintem tökmindegy milyen motort tesznek egy gépbe mert az adattáblát nem a motor írja hanem a marketingesek. A gyár mérnökei pontosan tudják hogy az adott motor hány lóerős és ebből a tengelyeken, a PTO-n mennyi jelenik meg de a marketingesek megkeresik a táblázat legnagyobb számát és azt nyomják.. sok élősködő kártékony féreg
4851 hozzászólás
Válasz Büresz #3249. hozzászólásáraKhmm...ezért nem kellett volna ilyet venni...ezt az Mtz is tudja csípőből


Mi a bibi amúgy?
Válasz Büresz #3249. hozzászólásáraújjan vetted a gépet??
3000 óránál kisebb fajta javítás


Válasz Büresz #3246. hozzászólásáraJól túl van méretezve,nem mondom.
Válasz Büresz #3246. hozzászólásáraHúha..Itt meg mi történt??
Válasz Drisa #3244. hozzászólásáraItt sem túl rózsás a helyzet


Válasz Drisa #3244. hozzászólásáraBefejezni oszt irány kimigrálni a faszanyugatra
Válasz Büresz #3243. hozzászólásáraNem csak a szárazság ver minket...
Válasz Drisa #3241. hozzászólásáraKapcsolót nem kell kalibrálni, potméterét igen.
Ha van másik gép, csere próba céljából.
Ha nincs akkor szervízre kell várni.
Válasz szanberg #3240. hozzászólásáraEz tuti? Honnan az info? Ha cserés akkor ezt úgy is kalibralni kell, akkor szervizes téma....
Válasz Drisa #3224. hozzászólásáraKuplung pedál kapcsoló!
Válasz Bárány #3236. hozzászólásáraA szolnoki banda nagyon leterhelt. Első a gari utána a szerződött gép, aztán a többi. Volt hogy december elsején vittünk be gépet treleren mert a kuplung rengés csillapítja hullott szét. Majdnem nem lett kész műtrágya szorásra. Nagyon kellett telefonálni hogy megcsinálják. Itt nem szabad szerződés nélkül gépet venni tőlük. Itt a kite király reggeltől estig felveszik és jönnek ha kell vasárnap. Volt hogy szabadságon volt a szerelő de akkor is jött.
Válasz lac* #3234. hozzászólásáraNem gép fajtája határozza meg, mindenhez így veszik fel telefont és minden más is ennyire gyors.
Válasz bandigh #3235. hozzászólásáraElső a garancia, utána a többi ahogy írtad..
Válasz Drisa #3233. hozzászólásáraOlyan, mintha egy másik országban élnél.
Itt nagyon flottul mennek a dolgok, és részben pont emiatt a jó háttér miatt vannak nálunk Claasok.
Szinte biztos, hogy ha sürgős, akkor még aznap ránéznek a gépre.
Válasz lac* #3234. hozzászólásáraGondolom a szerződött gépek vannak sorban, ezt követik az eseti javítások. Meg augusztusban ugye mindenhol pangás van
Válasz Drisa #3233. hozzászólásáraA kombájnokhoz is így érnek ki a szervizesek az axinál?
Válasz Bárány #3231. hozzászólásáraCsak ügyfélszolgálatost elérni több nap, de ő akkor még nem tud időpontot mondani mikor jön valaki csak azt hogy mikor hívjam újra hogy tudjon mondani egy időpontot.
Válasz Bárány #3231. hozzászólásárabizony bizony barátom hetek, mivel biztos nem egy lesz mire ide érnek. Ma tudtam két nap után elérni egy szervizest aki ígérte hogy 10 perc múlva hív. Hát még nem hívott...
Válasz Drisa #3229. hozzászólásáraMeg hetekbe telik? Az Axiál hamar ki szokott jönni.
Válasz Drisa #3229. hozzászólásáraDe a hibakódot nem mondták meg, mi jelent? Telefonon meg szokták mondani.
Válasz Bárány #3228. hozzászólásáraEz alap hogy próbáltuk az áramtalanítást.
Kérdezem a szervizt csak az hetekbe telik, mire ideérnek, gondoltam hátha tud valaki valamit, melyik gombát kell cserélni
Válasz Drisa #3227. hozzászólásáraMiért nem kérdezted a szervizt?
Amúgy áramtalanítást próbáltátok? (min. 20 mp-re főkapcsoló le)
Válasz Szabi. #3225. hozzászólásáraVáltó benne 1 és egy elektromos jel. Gondolom valami jeladó szart be megint. van annyi váltó oldalán mint a szemét, valaminek el kell romlani, néha... csak ez már a sokadik, még jó hogy a teleptől 200 méterre adta meg magát nem kint a főúton.
Válasz Szabi. #3225. hozzászólásáraJár a motor rögtön indul, csak nem megy se előre se hátra és üresben is sípol
Válasz Drisa #3224. hozzászólásáraAkksi rendben ???
Más jelet nem jelez piros háttérben ?
Válasz Szabi. #3217. hozzászólásáraÜresben is sípol, és nem megy se előre se hátra
Válasz ICE #3221. hozzászólásáraIlletve a legalsó négy az irányváltó mágnesszelep hibájakor jött elő.
Nem egy elromlós traktor ez. (gyorsan lekopogom)
Válasz ICE #3221. hozzászólásáraEzekből egy volt valós hiba (turbó kábel kontakt), a többi csak feldobódott, én meg mindig megkérdeztem a szervizestől, és felírtam, hátha szükség lesz rá.
Amúgy 2008-as Arion 620.
Válasz Bárány #3220. hozzászólásáraEnnyi hibakód mennyi idő alatt, mennyi üzemóra alatt jelentkezett nálad? Melyik típus?
Válasz Drisa #3216. hozzászólásáraA tied nincs meg, de ezeket azért felteszem, remélem, látszik:

Válasz Bárány #3218. hozzászólásáraTalán sárvédő hidraulika gomb
Válasz Drisa #3216. hozzászólásáraHolnap megnézem, ha nálam már előfordult, akkor fel van írva. Bár addigra meg felhívhatod a szervizesedet is.
Válasz Drisa #3216. hozzászólásáraMi nem működik ?
Válasz F-A-R-M-E-R \ #3215. hozzászólásáraId75F4h
Válasz Drisa #3214. hozzászólásáraMit dob ki??
valaki tud hibakódokról valamit arion traktorból?
Fokozat mentes C-matic Axiont 800 as szériát használ valaki?De nem csak szállításra, talajmunkára is.Érdemes lehet megvenni vagy inkabb hexashift ..Emelkedőn dombon lehet jó volna de tartok tőle.
Sziasztok Claas-osok.Egy kis segítséget szeretnék kérni,mint hozzá nem értő . Van egy Claas Axion 840 traki. Az első hajtás bekapcsolásakor morgó hangot ad,Olyan mintha nem hajtaná az elejét.Hol lehet itt a hiba, az első hídnál vagy a kuplungnál? Nagyon szét kell ehhez bontani?Házi szerelgetés lesz.Köszi
Válasz kemilke #3210. hozzászólásárapersze
Válasz envagyok2 #3209. hozzászólásáraÉs magyar nyelven?
Válasz kemilke #3207. hozzászólásárakezelésit fillérekért lehet rendelni az axiáltól.
Válasz feri6 #3206. hozzászólásáraKörnyéken nincs axial. Gondoltam ti tudjátok és valami aproság lehet, porosodott szenzor vagy hasonló.
Válasz envagyok2 #3205. hozzászólásáraNincs kezelésije, használtan vettem és nem adták vele.
Válasz kemilke #3204. hozzászólásáraVidd be axiálhoz majd megcsinálják!
Válasz kemilke #3204. hozzászólásáraahogy a kezelésije írja...
Sziasztok! Egy kérdèsem lenne, most vettem egy használt Claas Celtis 446-os traktort elektrohidraulikus irányváltóval és van olyan, hogy (a traktor) nem megy sem előre, sem hátra. Majd beavatkozás nèlkül egyszercsak működik vagy esetleg a manuàlis vàltón vàltok sebessèget 1-2-3 közt. Mivel lehet a baj? Nem jelez semmi hibaüzenetet a műszerfalon. Majd ha esetleg működni fog, szerintetek hogyan hasznàljam előre-hàtra menetkor hasznàljam a kuplung pedált vagy csak az elektrohidraulikus karral elèg? Köszi
Ott a Nebraska test, az elég jó képet ad, hogy mennyi is az annyi.
Van PTO-n azaz TLT-n mért erő és van vonóerőmérés is.
https://tractortestlab.unl.edu/testreports
Válasz Bárány #3197. hozzászólásáraSzerintem tökmindegy milyen motort tesznek egy gépbe mert az adattáblát nem a motor írja hanem a marketingesek. A gyár mérnökei pontosan tudják hogy az adott motor hány lóerős és ebből a tengelyeken, a PTO-n mennyi jelenik meg de a marketingesek megkeresik a táblázat legnagyobb számát és azt nyomják.. sok élősködő kártékony féreg