Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR412.2 FtUSD401.93 FtCHF439.37 FtGBP490.92 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Roland8674187455 #2882. hozzászólásáraNa pont azért nem kell azt megvenni a 250-300 órát kibírja a más fajta olaj is! Tegnap voltak nálam egy cégtől sok dolgot forgalmaznak és mikor arról beszéltünk hogy ki mit hol gyártat mondtak egy érdekességet a JD olajról hogy hol is hordózzák, hát én csak lestem mint a "Dabasi vásárban a sült hal a papírtálcán"!
Válasz Drisa #2888. hozzászólásáraNekem végösszeg tuti hogy több a számlán de ha csak azt nézem hogy amennyi pl olaj kelett a renaultba szerintem úgy is túlléptem a 250 eFtot. Erre a trakira.
De nem tudom merjek e pl webárúházból jd olajat venni mert kb 2 éve hallottam hogy hamisítják. Hogy igaz vagy nem azt nem tudom.
Válasz Drisa #2886. hozzászólásáraÚgy-úgy! Kb. addig lehet faragni. Lehetne ugyan még olcsóbb is, de akkor már szinte egyenként kéne összevadászni a dolgokat.
Válasz Drisa #2886. hozzászólásáraAz teljesen korrekt. Én is inkább előbb cserélek mindent mint amit írnak rá. Szinte minden gépen így csináljuk. Van egy kis kertészeti traki sorközművelésre permetezésre stb 6 éves de egy garnitúra gumi lekoptatásán kívül más baja nem volt. Szerintem ennyit megér!
Válasz Roland8674187455 #2882. hozzászólásáraMotorolaj és gázolaj szűrő helyettesíthető jd szűrővel. Az olcsóbb mint Claas vagy más. Arionon én biztos 250 alatt vagyok nagy szervizzel.
Válasz Bárány #2883. hozzászólásáraJa azért nem takarta mert aksi is lett új meg fagyálót is kértünk... A fene tudja de szépen kikerekedett a vége. Amúgy a másikban is ezeket a cuccokat használjuk meg az ytoban is ez volt rakva egyedül mtzbe sajnálnám a jd olajat öntözgetni naponta.. Legalábbis abba ami nekem volt
Válasz Bárány #2883. hozzászólásáraKöszi. Tudom de már ajánlották. Max ha valami komolyabb alkatrész kell igénybevesszük de most kellett azonnal a cucc. Így is van rajta majdnem 20% kedvesség.
Válasz mtz1221 #2874. hozzászólásáraA hűtőjével soha nem volt bajunk de a klímahűtő valóban gyenge volt mert kilukadt de mi gyárit raktunk bele (30eft) nem gyártattunk (90eft) bár lehet nem jó helyen kérdeztem mennyiért lehet gyártatni de nem is foglalkoztam vele mikor megadták az árajánlatot a gyárira. Elektronikával megint nem volt bajunk úgyhogy erről nem tudok semmit mondani... Összeségében nem rossz gépek szerintem. Akarsz ytot venni?
Válasz Roland8674187455 #2871. hozzászólásáraOk kösz.Annyit mond még a hűtője(fojásokra gondoltam) meg az elektronikája tényleg nagyon sz@r ?? Nálunk mindenki azt mondja hogy kell bele csináltatni hűtőt,meg átköttetni rendesen az elektronikát,és örökös traktor lesz.!?
Válasz Ares 826 #2870. hozzászólásáraMost megcsinálgattam azért rajta a szűrő/olaj/szíjcseréket. Még a klíma/fűtéskapcsoló paneljét szeretném kiszedni hogy lássam hogy milyen ez vagy javítható e mert van amikor működik minden de aztán gondol egyet és nem működik. Valami hiba ott biztos van...
Válasz mtz1221 #2869. hozzászólásáraIgen az első gumiat kellett mert megette a sok aszfalton pótkocsizás naponta 40km - 50km-t ment 2 hónapig szinte folyamatosan. Nem volt semmi gondja leszámítva a jobb első keréknél csepegő szimeringet. De a betonon a garázsban még nem látszott csak a felnin mikor a por beleragadt. Motor váltó hidak hidraulika minden rendben volt. Csak a lóerő volt kevés.
Válasz Roland8674187455 #2868. hozzászólásáraNem akarok beléd kötni Isten ments, csak leírtam a gondolataimat neked ami az én véleményem egy 10.000 órás gépről! Legyen szerencséd vele, dolgozzon neked sokat hiba nélkül!
Válasz Ares 826 #2865. hozzászólásáraRemélem nem azt akarod mondani hogy szar traktort vettem. 4 milláért mit lehet venni? Mtz meg yto vagy esetleg az 1980 as évek "traktorai". Amit ez tud nekem megért ennyit! Nem hinném hogy belém kellene kötni ezért...
Válasz Roland8674187455 #2864. hozzászólásáraHát 2003 óta van meg, sajnos akkor csak egy darabot vettem, már bánom legalább kettőt is vehettem volna de sajna ez a "hajó már elment"! Sajna csak nagyon szarokat árulnak mindenfelé, lemosva kipolírozva átszilikonozva stb........... sok sok lóvéért! Annyira nem is kel már másik csak azért hogy szart vegyen az ember, aki meg küzdeni akar a szarral az csak csinálja!
Válasz Ares 826 #2862. hozzászólásáraJa meg az ytot 5 éve vettem 3,5mft ért most meg 2 napig volt fent a hírdetés és 3,4mft ért elvitték. ☺ ha így nézzúk azzal meg én is jól jártam mert a klíma kivételével nem volt szerelés csak az olajcserék... Sokáig keresgéltünk ilyen 110-130 paci közötti gépet de olyan nem volt ami jobban megtetszett volna. Árban is úgy gondolkodzunk hogy ez a 6mft körüliek fértek csak bele.
Neked mióta van meg a 826? Elégedett vagy vele?
Azt már most látom/érzem hogy alkatrészárban nem olyan mint az yto vagy az mtz de akkor sem ülnék vissza egyikbe sem. A kényelme az hihetetlen.
Válasz Ares 826 #2862. hozzászólásáraHát igen tudom. De újra nem futotta, mi meg támogatást nem kapunk gépvásárlásra hitelt meg nem fogok felvenni mert azzal csak a bank jár jól... Az ytonál erősebb,kényelmesebb plusz látszik a belsején hogy tényleg vigyázva lett rá. Nem egy lepusztult agyon szaggatott ócskavas aminek órán száján ömlik az olaj. Mert a másik amit néztünk egy JD volt ott 15000 órát ismertek be de szerintem több volt és látszott hogy csak ütve vágva volt. 10 perc után 3 tenyérnyi olaj alatta kárpit leszaggatva a fülkében stb és azt mondták rá hogy 5,5mFt az alja... Nem találtam a renaultnál szimpatikusabb vételt. Remélem nem csalódok benne.
Válasz Roland8674187455 #2861. hozzászólásáraNem ismerem csak beszéltem a sráccal kérdeztem tőle sok mindent a gépről, szerintem sokat mondott érte. Igaz ez a kategória a legkeresettebb a piacon a 100-140 pacisak. Annyi órával azt gondolom olyan 4 miller lett volna az ára. Nagyon jól jártak vele mert anno ezt a gépet olyan 12-13 misi köröl vehették, kaptak rá 25% támogatást de ha 2002-es a gép akkor 35% kaptak, na most belevertek 10.000 órát és ha annyiért vetted meg mint amit nekem is mondott 6 misit akkor csak 3 milla körül buktak rajta de belevertek 10.000 órát ami alatt meg kereshetett a gép vagy 20 millát szerintem! Hát nem egy rossz biznisz volt a csávónak az tuti! Most meg vettek másikat hogy legyen mit leírni a könyvelésben, tök jó buli nekik!
Válasz weendel #2856. hozzászólásáraHogy volt-e 2012-ben valamilyen váltás, azt nem tudom. A 640-es alaphelyzetben 155 LE-s, powerboosttal meg 175. Ez bizonyos körülmények esetén aktiválódik. C, vagy D sebességcsoportokban, bekapcsolt kardánnál, ... már nem emlékszem pontosan, de ilyesmik.
Sziasztok
A claas traktorokról nem valami sokat tudok és ezért is fordultam ide. Találtam egy arion 640 cis tipusú traktort 2012 évjáratú. Jobban elkezdett érdekelni és keresgettem a hirdetések között és láttam, hogy a 2012 előtt gyártott tipusok 155 lóerősek, az ez után gyártottak pedig 175. Ez miért? A 2012-es kiadású 175 lóerősek meg vannak bütykölve vagy pedig gyárilag ilyenek? Teszem hozzá, hogy ez még a régebbi tipusból való gép. Valaki esetleg akinek van ilyen gépe tudna nekem róla mesélni egy kicsit?
Üdv Mindenkinek. A héten mi is vásároltunk egy Renault Ares 626 rz traktort. Nagyon új/furcsa/szokatlan nekem föleg Yto után. Sajnos az előző gazdája nem találta meg a gépkönyvét úgyhogy ha volna valakinek esetleg megvenném vagy ha nem nagy kérés és valaki volna szives beszkennelni azt nagyon megköszönném. Mert rengeteg kérdésem volna vele kapcsolatban...
Válasz Vinkó75 #2852. hozzászólásáraPontosan ezt kell vele csinálni, kivenni megpucolni ha nincs elkopva és megint mehet egy darabig. Gyári szénkefe 15000 ropi, után gyártott 6000 áfásan! Az a gond ha befosik a szánkefe nem lesz töltés letilt a hidraulika is semmit nem fog csinálni.
Válasz kikoki #2849. hozzászólásáraVedd ki a generátorból a szénkefe tartót nyilván elkoptak a kefék. A nem elegendő töltés lassan le kapcsolja a funkciókat.
Válasz kikoki #2849. hozzászólásáraHa a villám nem alszik el akkor hibakód egy idő után elveszi a gardánt majd a poversiftet.Leptop ki kel ütni,vagy megkeresni a hiba forrását.
Válasz Ares 826 #2848. hozzászólásáraKöszönöm a válaszod. Igen a váltóolaj visszajelző világított, de ez csak szakasosan hol elaludt, hol világított. Volt még egy visszajelző ami világított aksi szimbólum villámmal áthúzva (töltés visszajelző?), ez indítás után folyamatosan világított.
Válasz kikoki #2847. hozzászólásáraMi világított a sárga visszajelző ami a váltó olajat mutatja??? Ilyenkor téli időszakban mind világít szinte mert még sűrű az olaj, de idővel el kell hogy aludjon ha az olaj felmelegszik. A váltó élettartalma meg igazából kezelői hozzáértés függvénye én azt mondom. Hogy mennyit bír ki az passz pont ez miatt.
Válasz Ares 826 #2845. hozzászólásáraEz a téma engem is érdekelne mert most néztem egy atles 936RZ. Elég elfogadható állapotban van és tetszik is, a mai nap ki is próbáltam nagyjából egyben van. Egy visszajelző lámpa világít a többi nagyjából okés, a váltó is szépen váltogathato a gombbal. Milyen gyakori az általad említett váltó hiba ezeknél??
Esetleg egyéb tapasztalat??
Válasz Ares 826 #2845. hozzászólásáranem csak annyi a különbség hogy a gép rakja át a szinkront is így nem kell nekünk csoportot rakni mint az aresokban?D
Válasz pali ares 07 #2844. hozzászólásáraOtt a váltóval szokott gond lenni, javítani háznál nem lehet csak szakszervizben, viszik a régit hozzák a másikat. Én nem igazán csípáztam soha azokat a "tologatós" váltókat sohasem. Én igazából ennek a váltónak vagyok a híve ami van most a jojóban, négy csoport és azon belül még a négy fokozat, ja és a terep meg országúti.
4843 hozzászólás
Válasz Roland8674187455 #2882. hozzászólásáraNa pont azért nem kell azt megvenni a 250-300 órát kibírja a más fajta olaj is! Tegnap voltak nálam egy cégtől sok dolgot forgalmaznak és mikor arról beszéltünk hogy ki mit hol gyártat mondtak egy érdekességet a JD olajról hogy hol is hordózzák, hát én csak lestem mint a "Dabasi vásárban a sült hal a papírtálcán"!
Válasz Roland8674187455 #2882. hozzászólásáraAz 500 óra az nem csak az olajtól függ!!!!4-5 feltételnek kell teljesülni plusz egy képlettel számolsz rá.
Válasz Roland8674187455 #2890. hozzászólásáraOlajban a nagy hordós árán literenként több száz forintot lehet spórolni. Szűrőn én jd t használok, sokkal olcsóbb mint a Claas os.
Válasz Drisa #2888. hozzászólásáraNekem végösszeg tuti hogy több a számlán de ha csak azt nézem hogy amennyi pl olaj kelett a renaultba szerintem úgy is túlléptem a 250 eFtot. Erre a trakira.
De nem tudom merjek e pl webárúházból jd olajat venni mert kb 2 éve hallottam hogy hamisítják. Hogy igaz vagy nem azt nem tudom.
Válasz Drisa #2886. hozzászólásáraÚgy-úgy! Kb. addig lehet faragni. Lehetne ugyan még olcsóbb is, de akkor már szinte egyenként kéne összevadászni a dolgokat.
Válasz Roland8674187455 #2887. hozzászólásáraMármint 250.000 forintból kijön.
Válasz Drisa #2886. hozzászólásáraAz teljesen korrekt. Én is inkább előbb cserélek mindent mint amit írnak rá. Szinte minden gépen így csináljuk. Van egy kis kertészeti traki sorközművelésre permetezésre stb 6 éves de egy garnitúra gumi lekoptatásán kívül más baja nem volt. Szerintem ennyit megér!
Válasz Roland8674187455 #2882. hozzászólásáraMotorolaj és gázolaj szűrő helyettesíthető jd szűrővel. Az olcsóbb mint Claas vagy más. Arionon én biztos 250 alatt vagyok nagy szervizzel.
Válasz Bárány #2883. hozzászólásáraJa azért nem takarta mert aksi is lett új meg fagyálót is kértünk... A fene tudja de szépen kikerekedett a vége. Amúgy a másikban is ezeket a cuccokat használjuk meg az ytoban is ez volt rakva egyedül mtzbe sajnálnám a jd olajat öntözgetni naponta.. Legalábbis abba ami nekem volt
Válasz Bárány #2883. hozzászólásáraKöszi. Tudom de már ajánlották. Max ha valami komolyabb alkatrész kell igénybevesszük de most kellett azonnal a cucc. Így is van rajta majdnem 20% kedvesség.
Válasz Roland8674187455 #2880. hozzászólásáraJövő évtől figyeld az Axiál előrendwlési akcióját. Decemberben szokott kezdődni, és elég sokat lehet spórolni vele.
Válasz Ares 826 #2878. hozzászólásáraMi úgy szoktuk meg az előző gazdi is úgy csinálta hogy hiába írnak 500 órát a jd olajra 300 at eléri és csere!
Válasz Bárány #2877. hozzászólásáraAXIAL nem óócsóó...
Válasz Bárány #2877. hozzászólásáraHáromcáz nem takarta.
Válasz Ares 826 #2876. hozzászólásáraAlap. Szerintem.
Válasz Bárány #2877. hozzászólásáraAttól is függ hogy kinél veszed szerintem! Vannak óriási de óriási eltérések mindenben!
Válasz Ares 826 #2876. hozzászólásáraAnyagköltség háromcáz?
Válasz Roland8674187455 #2873. hozzászólásáraMindenhol mindent kicseréltél, összes olajat és szűrőt is? Motorban váltóban hidakban??
Válasz mtz1221 #2874. hozzászólásáraA hűtőjével soha nem volt bajunk de a klímahűtő valóban gyenge volt mert kilukadt de mi gyárit raktunk bele (30eft) nem gyártattunk (90eft) bár lehet nem jó helyen kérdeztem mennyiért lehet gyártatni de nem is foglalkoztam vele mikor megadták az árajánlatot a gyárira. Elektronikával megint nem volt bajunk úgyhogy erről nem tudok semmit mondani... Összeségében nem rossz gépek szerintem. Akarsz ytot venni?
Válasz Roland8674187455 #2871. hozzászólásáraOk kösz.Annyit mond még a hűtője(fojásokra gondoltam) meg az elektronikája tényleg nagyon sz@r ?? Nálunk mindenki azt mondja hogy kell bele csináltatni hűtőt,meg átköttetni rendesen az elektronikát,és örökös traktor lesz.!?
Válasz Ares 826 #2870. hozzászólásáraMost megcsinálgattam azért rajta a szűrő/olaj/szíjcseréket. Még a klíma/fűtéskapcsoló paneljét szeretném kiszedni hogy lássam hogy milyen ez vagy javítható e mert van amikor működik minden de aztán gondol egyet és nem működik. Valami hiba ott biztos van...
Válasz Ares 826 #2870. hozzászólásáraRemélem úgy lesz.
Válasz mtz1221 #2869. hozzászólásáraIgen az első gumiat kellett mert megette a sok aszfalton pótkocsizás naponta 40km - 50km-t ment 2 hónapig szinte folyamatosan. Nem volt semmi gondja leszámítva a jobb első keréknél csepegő szimeringet. De a betonon a garázsban még nem látszott csak a felnin mikor a por beleragadt. Motor váltó hidak hidraulika minden rendben volt. Csak a lóerő volt kevés.
Válasz Roland8674187455 #2868. hozzászólásáraNem akarok beléd kötni Isten ments, csak leírtam a gondolataimat neked ami az én véleményem egy 10.000 órás gépről! Legyen szerencséd vele, dolgozzon neked sokat hiba nélkül!
Válasz Roland8674187455 #2867. hozzászólásáraAz elég szép javítás nélkül.Gumikat kellet rajta cserélni ?? Mik voltak a jelek hogy eladtátok ??
Válasz Ares 826 #2865. hozzászólásáraRemélem nem azt akarod mondani hogy szar traktort vettem. 4 milláért mit lehet venni? Mtz meg yto vagy esetleg az 1980 as évek "traktorai". Amit ez tud nekem megért ennyit! Nem hinném hogy belém kellene kötni ezért...
Válasz mtz1221 #2866. hozzászólásáraX904 es volt. 2800 volt benne. Főleg pótkocsiztunk. De azt sokat.
Válasz Roland8674187455 #2864. hozzászólásáraHány üzemóra volt a YTO-ban ??Melyik típus volt ??
Válasz Roland8674187455 #2864. hozzászólásáraHát 2003 óta van meg, sajnos akkor csak egy darabot vettem, már bánom legalább kettőt is vehettem volna de sajna ez a "hajó már elment"! Sajna csak nagyon szarokat árulnak mindenfelé, lemosva kipolírozva átszilikonozva stb........... sok sok lóvéért! Annyira nem is kel már másik csak azért hogy szart vegyen az ember, aki meg küzdeni akar a szarral az csak csinálja!
Válasz Ares 826 #2862. hozzászólásáraJa meg az ytot 5 éve vettem 3,5mft ért most meg 2 napig volt fent a hírdetés és 3,4mft ért elvitték. ☺ ha így nézzúk azzal meg én is jól jártam mert a klíma kivételével nem volt szerelés csak az olajcserék... Sokáig keresgéltünk ilyen 110-130 paci közötti gépet de olyan nem volt ami jobban megtetszett volna. Árban is úgy gondolkodzunk hogy ez a 6mft körüliek fértek csak bele.
Neked mióta van meg a 826? Elégedett vagy vele?
Azt már most látom/érzem hogy alkatrészárban nem olyan mint az yto vagy az mtz de akkor sem ülnék vissza egyikbe sem. A kényelme az hihetetlen.
Válasz Ares 826 #2862. hozzászólásáraHát igen tudom. De újra nem futotta, mi meg támogatást nem kapunk gépvásárlásra hitelt meg nem fogok felvenni mert azzal csak a bank jár jól... Az ytonál erősebb,kényelmesebb plusz látszik a belsején hogy tényleg vigyázva lett rá. Nem egy lepusztult agyon szaggatott ócskavas aminek órán száján ömlik az olaj. Mert a másik amit néztünk egy JD volt ott 15000 órát ismertek be de szerintem több volt és látszott hogy csak ütve vágva volt. 10 perc után 3 tenyérnyi olaj alatta kárpit leszaggatva a fülkében stb és azt mondták rá hogy 5,5mFt az alja... Nem találtam a renaultnál szimpatikusabb vételt. Remélem nem csalódok benne.
Válasz Roland8674187455 #2861. hozzászólásáraNem ismerem csak beszéltem a sráccal kérdeztem tőle sok mindent a gépről, szerintem sokat mondott érte. Igaz ez a kategória a legkeresettebb a piacon a 100-140 pacisak. Annyi órával azt gondolom olyan 4 miller lett volna az ára. Nagyon jól jártak vele mert anno ezt a gépet olyan 12-13 misi köröl vehették, kaptak rá 25% támogatást de ha 2002-es a gép akkor 35% kaptak, na most belevertek 10.000 órát és ha annyiért vetted meg mint amit nekem is mondott 6 misit akkor csak 3 milla körül buktak rajta de belevertek 10.000 órát ami alatt meg kereshetett a gép vagy 20 millát szerintem! Hát nem egy rossz biznisz volt a csávónak az tuti! Most meg vettek másikat hogy legyen mit leírni a könyvelésben, tök jó buli nekik!
Válasz Ares 826 #2860. hozzászólásáraIgen azt. Ismered a gépet?
Válasz Roland8674187455 #2855. hozzászólásáraMelyiket vetted meg azt a közel 10.000 órást amit itt hirdettek rugózott híddal 6.250.000 hirdettek??
Válasz Bárány #2857. hozzászólására2013-tól új modell,új karosszèria meg 1ebek.
Válasz weendel #2856. hozzászólásáraISO ès DIN Szabvány, Konedata- nèzd meg melyik 155-175 LE.
Válasz weendel #2856. hozzászólásáraHogy volt-e 2012-ben valamilyen váltás, azt nem tudom. A 640-es alaphelyzetben 155 LE-s, powerboosttal meg 175. Ez bizonyos körülmények esetén aktiválódik. C, vagy D sebességcsoportokban, bekapcsolt kardánnál, ... már nem emlékszem pontosan, de ilyesmik.
Sziasztok
A claas traktorokról nem valami sokat tudok és ezért is fordultam ide. Találtam egy arion 640 cis tipusú traktort 2012 évjáratú. Jobban elkezdett érdekelni és keresgettem a hirdetések között és láttam, hogy a 2012 előtt gyártott tipusok 155 lóerősek, az ez után gyártottak pedig 175. Ez miért? A 2012-es kiadású 175 lóerősek meg vannak bütykölve vagy pedig gyárilag ilyenek? Teszem hozzá, hogy ez még a régebbi tipusból való gép. Valaki esetleg akinek van ilyen gépe tudna nekem róla mesélni egy kicsit?
Üdv Mindenkinek. A héten mi is vásároltunk egy Renault Ares 626 rz traktort. Nagyon új/furcsa/szokatlan nekem föleg Yto után. Sajnos az előző gazdája nem találta meg a gépkönyvét úgyhogy ha volna valakinek esetleg megvenném vagy ha nem nagy kérés és valaki volna szives beszkennelni azt nagyon megköszönném. Mert rengeteg kérdésem volna vele kapcsolatban...
Válasz Ares 826 #2853. hozzászólásáraMindenkinek köszönöm a segítséget, a gép megvételre került, és tanácsok alapján javítom a hibákat.
Válasz Vinkó75 #2852. hozzászólásáraPontosan ezt kell vele csinálni, kivenni megpucolni ha nincs elkopva és megint mehet egy darabig. Gyári szénkefe 15000 ropi, után gyártott 6000 áfásan! Az a gond ha befosik a szánkefe nem lesz töltés letilt a hidraulika is semmit nem fog csinálni.
Válasz kikoki #2849. hozzászólásáraVedd ki a generátorból a szénkefe tartót nyilván elkoptak a kefék. A nem elegendő töltés lassan le kapcsolja a funkciókat.
Válasz kikoki #2849. hozzászólásáraHa a villám nem alszik el akkor hibakód egy idő után elveszi a gardánt majd a poversiftet.Leptop ki kel ütni,vagy megkeresni a hiba forrását.
Válasz kikoki #2849. hozzászólásáraTöltésjelző meg hibakód jelző szóval vigyázz vele!
Válasz Ares 826 #2848. hozzászólásáraKöszönöm a válaszod. Igen a váltóolaj visszajelző világított, de ez csak szakasosan hol elaludt, hol világított. Volt még egy visszajelző ami világított aksi szimbólum villámmal áthúzva (töltés visszajelző?), ez indítás után folyamatosan világított.
Válasz kikoki #2847. hozzászólásáraMi világított a sárga visszajelző ami a váltó olajat mutatja??? Ilyenkor téli időszakban mind világít szinte mert még sűrű az olaj, de idővel el kell hogy aludjon ha az olaj felmelegszik. A váltó élettartalma meg igazából kezelői hozzáértés függvénye én azt mondom. Hogy mennyit bír ki az passz pont ez miatt.
Válasz Ares 826 #2845. hozzászólásáraEz a téma engem is érdekelne mert most néztem egy atles 936RZ. Elég elfogadható állapotban van és tetszik is, a mai nap ki is próbáltam nagyjából egyben van. Egy visszajelző lámpa világít a többi nagyjából okés, a váltó is szépen váltogathato a gombbal. Milyen gyakori az általad említett váltó hiba ezeknél??
Esetleg egyéb tapasztalat??
Válasz Ares 826 #2845. hozzászólásáranem csak annyi a különbség hogy a gép rakja át a szinkront is így nem kell nekünk csoportot rakni mint az aresokban?D
Válasz pali ares 07 #2844. hozzászólásáraOtt a váltóval szokott gond lenni, javítani háznál nem lehet csak szakszervizben, viszik a régit hozzák a másikat. Én nem igazán csípáztam soha azokat a "tologatós" váltókat sohasem. Én igazából ennek a váltónak vagyok a híve ami van most a jojóban, négy csoport és azon belül még a négy fokozat, ja és a terep meg országúti.
Válasz Ares 826 #2843. hozzászólásárasajnos így van az atlesról milyen híreket hallani az hogyan produkálja magát?