Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD393.86 FtCHF436.49 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Bárány #2620. hozzászólásárahárom dologra gondolok. (én sem láttam még ilyed, de korábban JD-ken meg fendt-eken is volt működésmód választó a tömb tetején.)
A, vagy A között választ, hogy egyvezetékes vagy kétirányú munkahengert kötsz rá, azaz süllyesztéskor az ellenoldal kap-e nyomást vagy sem
B, A között választ, hogy emelőhidraulikaként működjön, és a kar elengedése után visszaálljon alaphelyzetbe vagy hidromotorként, azaz folyamatosan menjen az olaj
C, kézi működésként dolgozzon, azaz amíg húzod a kart addig emel utána visszaáll öresbe vagy végállásig emeljen, azaz húzásra kiakad és folyamatosan emel, de ha amunkaheger eléri a végállását és megemelkedik a nyomás akkor visszaugrik közphelyzetbe
Ez csak tipp, próbáltad már mit csinál ha állítod?
Válasz traktorajtóhajtogató #2614. hozzászólásáraHát elolvastam amit írtál, fel kell hívnom a figyelmedet arra, hogy az eddigi traktoros ismereteid nagyon elvakultak és mélyen a sötétben járnak.
Az is látszik, hogy nem dolgoztál még egy napot sem JOHN DEERE-ral.
Ha dolgoztál volna tudnád, hogy mit beszélsz, de így elhiszed a kereskedők fos dumáját, hogy csak a márkát kell megfizetni.......röhej
Válasz traktorajtóhajtogató #2618. hozzászólásáraMondjuk aki szerint a JD le lenne maradva afejlesztésben az kb. nem látott még ilyen gépet közelről... Nem azért, hogy istenítsem, de jelenleg a piacon nincs másik ilyen jól összeállított gép, hozzá képest a többi csak összeollózott, legózott ösztvér. A fogyasztáról meg annyit, hogy ősszel hajtva kb. legjobb, de minimum dobogós a JD, eszetlenül meg bármely gép zabál.
A Claas azért most cserélt, mert mostanra futottak ki a Renault-tól örökölt szerződéseik, és azért cserélt, mert kb. európai piacon a JD és a Claas a legnagyobb versenytársak, gyakorlatilag minden szegmensben konkurensei egymásnak, traktortól, kombájon szecskázón, bálázón át GPS-es eszközökig mindenben, nagy szívfájdalma volt a Claasnak, hogy eddig nem kerülhette meg a JD-t.
Az meg egyenesen butaság, hogy a JD tévesen részecskeszűrő irányába ment el, ha nem lenne Tier4 final akkor sosem lenne benne adblue (nagyon helyesen). Majd 5-10 év távlatából nézze meg mindenki ezt az egész adblue-nemadblue dolgot...
Válasz Bárány #2617. hozzászólásáraEllenpéldával még nem találkoztam.Ismerős vett például MF mellé Claasot. A két traktor ugyanaz, mert a claas a MF-től veszi az egész hátsó hidat. A különbség csak a motor. SISU kontra JD. Fogyasztásban pedig ugyanolyan körülmények között ég és föld. Ott látszik igazán a különbség. A fiat motor és a Deutz is sokkal takarékosabb. A JD szerintem lemaradt a fejlesztésben és lassan mindenki elhúzott mellette vagy eltünt. A Claas se potyára cserélt motort szerintem.
Válasz traktorajtóhajtogató #2616. hozzászólásáraJa, végtelen. Nekem pl. ellenpéldáim vannak.
Amúgy, ha két hasonló traktor azonos körülmények között másfélszeres fogyasztáskülönbséget produkál, ott valami komoly gép/ember hiba van.
Amiket itt össze szoktunk vetni (a szavahihető) ismerősökkel: 120-150LE-s JD, MF(Perkins), Claas(JD motor), Fendt, NH. Nincsenek komoly különbségek.
Az öreg 00-ás, 10-es JD-kig tényleg szerették a hasukat, de annakidején belerakták a vasat, adtak neki kakaót, és ezekkel az elpuszíthatatlan motorokkal született meg a JD legenda. Aztán jöttek az egyre szigorúbb környezetvédelmi előírások...
Válasz Bárány #2615. hozzászólásáraHát pedig ez nem mese. Itt a környéken az M-esek és az utolsó generációs 6930-asok is messze a konkurencia fölött fogyasztanak. Persze mindig vannak tulajok, akik nincs mihez hasonlítsák vagy szégyellik bevallani, hogy mellényultak. Mostanában pedig nagyon fontos összeg az üzemanyag. Legalábbis nekem számít. A csúcs az egy olyan gazda, akinek van 5000-es M-je és van mellette egy szerencsétlen zetor proximája. A Zetor meg szinte a felét fogyasztja. És a példák száma végtelen.
Válasz traktorajtóhajtogató #2614. hozzászólásáraLe kéne már akadni erről a "húdezabáladzsondér" sztereotípiáról. (mert akkor jöhet pl. az "Iveco motor papír" is.)
Lehet, hogy a régieknél még így volt, de az utóbbi 10-15 évben ez már nem így van.
Ugyanannyit eszik mind.
Válasz Ádám Zoltán_58033 #2609. hozzászólásáraSzerintem meg egy nagy átverés márkafanatikusoknak. Kérdeztem a kereskedőt, hogy vajon egy 6170 M miért fogyaszt másfél annyit mint egy 7618-as ferga vagy valtra esetleg nyuszi? A válasz az volt, hogy tetszik tudni ez hegyen fölfele meg így meg úgy... Szóval nem tudta megmagyarázni. Mert ezt a fogyasztáskülönbséget nem lehet megmagyarázni. Aztán meg elszúrták az adbluet is. Erőltették a részecskeszűrőt. Nagyon későn ébredtek föl.
Válasz Bárány #2612. hozzászólásáraMit jelent az, hogy a kihelyezett hidraulika elosztó egyfunkciós/kétfunkciós? Az Arion 410-en vannak a tömbökön ilyen tekerentyűk, amik a könyv szerint ezt állítják.
Én ilyennel még nem találkoztam.
Válasz VMisi #2611. hozzászólásáraHú Misi, had ne írjam le, hosszú, fordulatos sztori volt. Minden zöld képbe jött, lassan tisztult, aztán ez váratlanul beesett, és nyert. Ez gyakorlatilag a nagy Claasom kistesója.
A kereskedőkkel - tisztelet a kivételnek - jól tele lett a tököm.
Válasz almás_56192 #2604. hozzászólásáraHidd el az egyik legmegbízhatóbb legjobb kopásállóságú rugalmas motor.
Nem tudom menyit kéne még bizonyítania...
Le voltam döbbenve a múltkor ahogy szántott egy JOHN DEERE 4630-as 74-es kiadású volt olyan idős mint én.
Elgondolkodtam melyik márka bírná eddig elhúzni ezt az ekét.
Több gépünk is van de a JOHN DEERE 6930 Prémium motorja szerintem kifinomultságra túlszárnyalja mindet.
Válasz Bárány #2605. hozzászólásáraNagyon szubjektív ez a traktor vásár.
Nekem a döntés: először is magam veszem nem a fikázóknak.
-új gép legyen
-használt gép beszámitás elképzelt áron
-2,5% hitel
-szervíz közel legyen /30km/
-a gép fizikális méretei
-műszaki tartalom
-értéktartás
és nem fontossági sorrendbe írtam.
Válasz almás_56192 #2604. hozzászólásáraSzerintem tudott volna, ha akar, hiszen van neki, de inkább nem akart.
Mára a Claas traktor kifejezetten erős konkurens, és a darabszám se annyi már, mint a Renault idején volt. Utóbbi miatt mondjuk tényleg lehet, hogy nem tudott volna eleget gyártani a JD.
De a valódi okokat nyilván sose fogjuk megtudni.
Egyébként én néhány környékbeli ismerős cég és maszek tapasztalai alapján egyértelműen a JD motort tartom többre.
Válasz fexco #2603. hozzászólásáraEngem kifejezetten nem érdekel a jd motor nem hiszek abban, hogy a legjobb. Csak az eladott darabszám van mögötte, viszont a jd nem tudott tier4-es motort adni a claasnak.
Válasz almás_56192 #2602. hozzászólásáramultkor olvastam a gépmax-ba,egy 3500orás axiont atomjaira szettek,ogy megvizsgálják mekkora kopás jelentkezik,egy modern traktoron enny ora után,többek között a motorja ennk is ftp,és jelen voltak az ftp szakemberei is a kiértékelésnél,megjegyezték,hogy gondolták,hogy tiszta lesz a motor belül,meg nem lehetnek nagy hopások,de még a vártnál is tisztább,és szinte kopásmentes motor belsőt szettek szétt....ezt többek között azzal magyarázták,hogy ők csak tiszta levegőt vezetnek a motorba,vagyis nemvezetik vissza a kipufogo gázokat...szerintem van benne valami....nekem is a nh-ba ftp van,6700ccm,a hangja teccik a legjobban,szerintem az egyik legjobb motorok...itt nemrég irták1páran,hogy kár,hogy a jd-helyett ftp lesz,nembiztos....
Válasz *** HM *** #2600. hozzászólására13,7 miska + fa (A Landinit igen jól számolták be, de juszt se mondom meg, mennyiért.)
7000 óráig a szerviz mostani árakon valahol 2-3 misi között lesz, de ez nálam sok év, úgyhogy ide jósnő kellene.
Válasz Bárány #2588. hozzászólásáraNagyon "Claas"!!!
Sok problémamentes üzemórát kívánok.
Mielőtt nagyon összesároznád, kerülj vele vagy kettőt, hagy irigykedjenek a helyi gazdák (is).
Válasz almás_56192 #2594. hozzászólására
Kis híján ilyet vettem én is, de aztán megláttam azt a 410-est.
Azért az az újfajta biztos, még komfortosabb. Bár a Claasok komfortjával sose volt probléma.
(Ez nem JD, vagy MF. )
Köszönöm a hozzászólásokat! Az ülést megcsináltuk, engedett egy y cső. A klímát feltöltöttem, nem kellett vákumolnom, mert nem engedte el mindent így csak rá kellett tölteni.
Az első nap 119 hektárt permeteztem le vele 7-21 óráig. az első benyomásom a CELTISRŐL az, hogy könnyen kezelhető, jó kis traktor. jól ki lehet látni belőle. Ami zavar, hogy mikor békába váltok olyan hangja van mintha egy disznó lenne és agyon akarnám szúrni. Esetleg ha van valakinek érdekelne neki is ilyen hangja van-e ? Amúgy a 119 hektár után 107 litert tankoltam másnap 116 hektár után 106 liter fogyott.Hibának még azt észlelném, hogy az első hidraulika akad lehet, hogy bovden baja van?
Válasz Ádám Zoltán_58033 #2582. hozzászólásáraSimán el kell neki birni.Mtz-k is dolgoznak Monosemmel.Egyépként a Monosem kategoriájàban a legkönnyebb vetőgép.
Kisebb 100le körüli Aresok Accorďdal is vetnek.
A hidraulikája kicsit lassú lesz,de majd megszokod.Ezek ilyenek.Legalábbis a mechanikus vezérlésű.Ehr-eshez nem volt szerencsém.
Válasz Ádám Zoltán_58033 #2580. hozzászólásáraNekem nincs benne. Nincs egy gumidugó a kormànnyal szemben a szélvédő előtt a műanyagban?
Az újabbakban már làttam.
Szélvédőre tapasztható tartó?
Válasz *** HM *** #2573. hozzászólásáraÉn elhiszem neked,de az is lehet hogy még apuka vette a 105-öst a régi szép világban..És évi 300 óra light-os munkával összekuporgatott a pici fiának egy fend-re valót vele.
4822 hozzászólás
Válasz Bárány #2620. hozzászólásárahárom dologra gondolok. (én sem láttam még ilyed, de korábban JD-ken meg fendt-eken is volt működésmód választó a tömb tetején.)
A, vagy A között választ, hogy egyvezetékes vagy kétirányú munkahengert kötsz rá, azaz süllyesztéskor az ellenoldal kap-e nyomást vagy sem
B, A között választ, hogy emelőhidraulikaként működjön, és a kar elengedése után visszaálljon alaphelyzetbe vagy hidromotorként, azaz folyamatosan menjen az olaj
C, kézi működésként dolgozzon, azaz amíg húzod a kart addig emel utána visszaáll öresbe vagy végállásig emeljen, azaz húzásra kiakad és folyamatosan emel, de ha amunkaheger eléri a végállását és megemelkedik a nyomás akkor visszaugrik közphelyzetbe
Ez csak tipp, próbáltad már mit csinál ha állítod?
Válasz traktorajtóhajtogató #2614. hozzászólásáraHát elolvastam amit írtál, fel kell hívnom a figyelmedet arra, hogy az eddigi traktoros ismereteid nagyon elvakultak és mélyen a sötétben járnak.
Az is látszik, hogy nem dolgoztál még egy napot sem JOHN DEERE-ral.
Ha dolgoztál volna tudnád, hogy mit beszélsz, de így elhiszed a kereskedők fos dumáját, hogy csak a márkát kell megfizetni.......röhej
Válasz Bárány #2613. hozzászólásáraNo, jót dumcsiztunk, de a kérdésem meg elsikkadt.
Valaki meg tudná válaszolni a #2613. hozzászólásomat?
Válasz traktorajtóhajtogató #2618. hozzászólásáraMondjuk aki szerint a JD le lenne maradva afejlesztésben az kb. nem látott még ilyen gépet közelről... Nem azért, hogy istenítsem, de jelenleg a piacon nincs másik ilyen jól összeállított gép, hozzá képest a többi csak összeollózott, legózott ösztvér. A fogyasztáról meg annyit, hogy ősszel hajtva kb. legjobb, de minimum dobogós a JD, eszetlenül meg bármely gép zabál.
A Claas azért most cserélt, mert mostanra futottak ki a Renault-tól örökölt szerződéseik, és azért cserélt, mert kb. európai piacon a JD és a Claas a legnagyobb versenytársak, gyakorlatilag minden szegmensben konkurensei egymásnak, traktortól, kombájon szecskázón, bálázón át GPS-es eszközökig mindenben, nagy szívfájdalma volt a Claasnak, hogy eddig nem kerülhette meg a JD-t.
Az meg egyenesen butaság, hogy a JD tévesen részecskeszűrő irányába ment el, ha nem lenne Tier4 final akkor sosem lenne benne adblue (nagyon helyesen). Majd 5-10 év távlatából nézze meg mindenki ezt az egész adblue-nemadblue dolgot...
Válasz Bárány #2617. hozzászólásáraEllenpéldával még nem találkoztam.Ismerős vett például MF mellé Claasot. A két traktor ugyanaz, mert a claas a MF-től veszi az egész hátsó hidat. A különbség csak a motor. SISU kontra JD. Fogyasztásban pedig ugyanolyan körülmények között ég és föld. Ott látszik igazán a különbség. A fiat motor és a Deutz is sokkal takarékosabb. A JD szerintem lemaradt a fejlesztésben és lassan mindenki elhúzott mellette vagy eltünt. A Claas se potyára cserélt motort szerintem.
Válasz traktorajtóhajtogató #2616. hozzászólásáraJa, végtelen. Nekem pl. ellenpéldáim vannak.
Amúgy, ha két hasonló traktor azonos körülmények között másfélszeres fogyasztáskülönbséget produkál, ott valami komoly gép/ember hiba van.
Amiket itt össze szoktunk vetni (a szavahihető) ismerősökkel: 120-150LE-s JD, MF(Perkins), Claas(JD motor), Fendt, NH. Nincsenek komoly különbségek.
Az öreg 00-ás, 10-es JD-kig tényleg szerették a hasukat, de annakidején belerakták a vasat, adtak neki kakaót, és ezekkel az elpuszíthatatlan motorokkal született meg a JD legenda. Aztán jöttek az egyre szigorúbb környezetvédelmi előírások...
Válasz Bárány #2615. hozzászólásáraHát pedig ez nem mese. Itt a környéken az M-esek és az utolsó generációs 6930-asok is messze a konkurencia fölött fogyasztanak. Persze mindig vannak tulajok, akik nincs mihez hasonlítsák vagy szégyellik bevallani, hogy mellényultak. Mostanában pedig nagyon fontos összeg az üzemanyag. Legalábbis nekem számít. A csúcs az egy olyan gazda, akinek van 5000-es M-je és van mellette egy szerencsétlen zetor proximája. A Zetor meg szinte a felét fogyasztja. És a példák száma végtelen.
Válasz traktorajtóhajtogató #2614. hozzászólásáraLe kéne már akadni erről a "húdezabáladzsondér" sztereotípiáról. (mert akkor jöhet pl. az "Iveco motor papír" is.)
Lehet, hogy a régieknél még így volt, de az utóbbi 10-15 évben ez már nem így van.
Ugyanannyit eszik mind.
Válasz Ádám Zoltán_58033 #2609. hozzászólásáraSzerintem meg egy nagy átverés márkafanatikusoknak. Kérdeztem a kereskedőt, hogy vajon egy 6170 M miért fogyaszt másfél annyit mint egy 7618-as ferga vagy valtra esetleg nyuszi? A válasz az volt, hogy tetszik tudni ez hegyen fölfele meg így meg úgy... Szóval nem tudta megmagyarázni. Mert ezt a fogyasztáskülönbséget nem lehet megmagyarázni. Aztán meg elszúrták az adbluet is. Erőltették a részecskeszűrőt. Nagyon későn ébredtek föl.
Válasz Bárány #2612. hozzászólásáraMit jelent az, hogy a kihelyezett hidraulika elosztó egyfunkciós/kétfunkciós? Az Arion 410-en vannak a tömbökön ilyen tekerentyűk, amik a könyv szerint ezt állítják.
Én ilyennel még nem találkoztam.
Válasz VMisi #2611. hozzászólásáraHú Misi, had ne írjam le, hosszú, fordulatos sztori volt. Minden zöld képbe jött, lassan tisztult, aztán ez váratlanul beesett, és nyert. Ez gyakorlatilag a nagy Claasom kistesója.
A kereskedőkkel - tisztelet a kivételnek - jól tele lett a tököm.
Válasz Bárány #2608. hozzászólásáraFelszereltsége? Mik voltak a vetélytársai?
Válasz Bárány #2608. hozzászólásáraNem te fikáztad, csak a véleményem írása közbe,a helyi okosok jutnak eszembe.
Válasz almás_56192 #2604. hozzászólásáraHidd el az egyik legmegbízhatóbb legjobb kopásállóságú rugalmas motor.
Nem tudom menyit kéne még bizonyítania...
Le voltam döbbenve a múltkor ahogy szántott egy JOHN DEERE 4630-as 74-es kiadású volt olyan idős mint én.
Elgondolkodtam melyik márka bírná eddig elhúzni ezt az ekét.
Több gépünk is van de a JOHN DEERE 6930 Prémium motorja szerintem kifinomultságra túlszárnyalja mindet.
Válasz almás_56192 #2607. hozzászólásáraHa fikázásnak vetted, akkor bocs, nem annak szántam.
A szempontok pedig hellyel-közzel nálam is hasonlóak voltak.
Válasz Bárány #2605. hozzászólásáraNagyon szubjektív ez a traktor vásár.
Nekem a döntés: először is magam veszem nem a fikázóknak.
-új gép legyen
-használt gép beszámitás elképzelt áron
-2,5% hitel
-szervíz közel legyen /30km/
-a gép fizikális méretei
-műszaki tartalom
-értéktartás
és nem fontossági sorrendbe írtam.
Válasz Bárány #2605. hozzászólásáraGrat a masinához! Nézz már be a rt topikba.
Válasz almás_56192 #2604. hozzászólásáraSzerintem tudott volna, ha akar, hiszen van neki, de inkább nem akart.
Mára a Claas traktor kifejezetten erős konkurens, és a darabszám se annyi már, mint a Renault idején volt. Utóbbi miatt mondjuk tényleg lehet, hogy nem tudott volna eleget gyártani a JD.
De a valódi okokat nyilván sose fogjuk megtudni.
Egyébként én néhány környékbeli ismerős cég és maszek tapasztalai alapján egyértelműen a JD motort tartom többre.
Válasz fexco #2603. hozzászólásáraEngem kifejezetten nem érdekel a jd motor nem hiszek abban, hogy a legjobb. Csak az eladott darabszám van mögötte, viszont a jd nem tudott tier4-es motort adni a claasnak.
Válasz almás_56192 #2602. hozzászólásáramultkor olvastam a gépmax-ba,egy 3500orás axiont atomjaira szettek,ogy megvizsgálják mekkora kopás jelentkezik,egy modern traktoron enny ora után,többek között a motorja ennk is ftp,és jelen voltak az ftp szakemberei is a kiértékelésnél,megjegyezték,hogy gondolták,hogy tiszta lesz a motor belül,meg nem lehetnek nagy hopások,de még a vártnál is tisztább,és szinte kopásmentes motor belsőt szettek szétt....ezt többek között azzal magyarázták,hogy ők csak tiszta levegőt vezetnek a motorba,vagyis nemvezetik vissza a kipufogo gázokat...szerintem van benne valami....nekem is a nh-ba ftp van,6700ccm,a hangja teccik a legjobban,szerintem az egyik legjobb motorok...itt nemrég irták1páran,hogy kár,hogy a jd-helyett ftp lesz,nembiztos....
Válasz fexco #2597. hozzászólásáraIgen. 4500 cm3.
Válasz *** HM *** #2600. hozzászólására13,7 miska + fa (A Landinit igen jól számolták be, de juszt se mondom meg, mennyiért.)
7000 óráig a szerviz mostani árakon valahol 2-3 misi között lesz, de ez nálam sok év, úgyhogy ide jósnő kellene.
Árakat nyomjatok meg mennyi efté megy rá 7000 óráig mondjuk ....ne dicshimnuszokat az újról...
Árakat nyomjatok meg mennyi efté megy rá 7000 óráig mondjuk ....ne dicshimnuszokat az újról...
Válasz atisgyulai #2596. hozzászólásáraÚgy úgy!
Válasz almás_56192 #2594. hozzászólásáragratula a gépedhez!iveco motoros??
Válasz Bárány #2588. hozzászólásáraNagyon "Claas"!!!
Sok problémamentes üzemórát kívánok.
Mielőtt nagyon összesároznád, kerülj vele vagy kettőt, hagy irigykedjenek a helyi gazdák (is).
Válasz almás_56192 #2594. hozzászólására
Kis híján ilyet vettem én is, de aztán megláttam azt a 410-est.
Azért az az újfajta biztos, még komfortosabb. Bár a Claasok komfortjával sose volt probléma.
(Ez nem JD, vagy MF. )
Válasz Bárány #2590. hozzászólásáraGratulálok, jó egészséget hozzá. Jó vállasztás.Én is beújítottam. Arion 420.
Válasz Bárány #2592. hozzászólásáraGratula! Majd írd meg, hogy a Landinihez képest mennyit fogyaszt
Válasz Ádám Zoltán_58033 #2591. hozzászólásáraKöszi! Neked is ezt kívánom.
Válasz Bárány #2590. hozzászólásáraNagyon szép gép Egészséggel használd!
Válasz borda77 (Joe) #2589. hozzászólására410-es. Ez lett a "ződ" megfejtés. Egy éves, 300 üzemóra. Még új szaga van.
Válasz Bárány #2588. hozzászólására420-as? Nekem is olyan van nagyon meg vagyok vele elégedve...
Az új fiú.
Válasz Ares 826 #2586. hozzászólására
Válasz Ádám Zoltán_58033 #2585. hozzászólásáraPermetezőt nem is használtál, akkor tényleg jó traki?
Köszönöm a hozzászólásokat! Az ülést megcsináltuk, engedett egy y cső. A klímát feltöltöttem, nem kellett vákumolnom, mert nem engedte el mindent így csak rá kellett tölteni.
Az első nap 119 hektárt permeteztem le vele 7-21 óráig. az első benyomásom a CELTISRŐL az, hogy könnyen kezelhető, jó kis traktor. jól ki lehet látni belőle. Ami zavar, hogy mikor békába váltok olyan hangja van mintha egy disznó lenne és agyon akarnám szúrni. Esetleg ha van valakinek érdekelne neki is ilyen hangja van-e ? Amúgy a 119 hektár után 107 litert tankoltam másnap 116 hektár után 106 liter fogyott.Hibának még azt észlelném, hogy az első hidraulika akad lehet, hogy bovden baja van?
Válasz Ádám Zoltán_58033 #2582. hozzászólásáraJobb oldali oszlopon szokott lenni lehetőség a felfogatásra, vagy már azt is le spórolták a friccek????????
Válasz Ádám Zoltán_58033 #2582. hozzászólásáraSimán el kell neki birni.Mtz-k is dolgoznak Monosemmel.Egyépként a Monosem kategoriájàban a legkönnyebb vetőgép.
Kisebb 100le körüli Aresok Accorďdal is vetnek.
A hidraulikája kicsit lassú lesz,de majd megszokod.Ezek ilyenek.Legalábbis a mechanikus vezérlésű.Ehr-eshez nem volt szerencsém.
Válasz Celtises #2581. hozzászólásáraSzerinted elbírja a nonosem vetőgépet? Milyen szóród van és mennyit szoktatok beletankolni?
Válasz Ádám Zoltán_58033 #2580. hozzászólásáraNekem nincs benne. Nincs egy gumidugó a kormànnyal szemben a szélvédő előtt a műanyagban?
Az újabbakban már làttam.
Szélvédőre tapasztható tartó?
Válasz Celtises #2579. hozzászólásáraa GPS re nem tudnál mutatni valami felfogatást? Neked milyen tipus van?
Válasz Ádám Zoltán_58033 #2575. hozzászólásáraA traktorpoolon hirdettek egy garnitúrát 600 euroét tartóval együtt. Talán németben. Annyit lehet,hogy megérne.
Válasz Ádám Zoltán_58033 #2575. hozzászólásáraA traktorpoolon hirdettek egy garnitúrát 600 euroét tartóval együtt. Talán németben. Annyit lehet,hogy megérne.
Válasz Ares 826 #2576. hozzászólásáraclaas celtis 445
Válasz Ádám Zoltán_58033 #2575. hozzászólásáraMilyen rajta elől a súly? Ez claas vagy röncsi?? Mit vettél??
Szerintetek a celtisbe hova lehetne felszerelni a Ez-guide 250-es GPS-t???
Szerintetek hol lehetne venni rá még négy orrsúlyt?
(bontottba)
Válasz *** HM *** #2573. hozzászólásáraÉn elhiszem neked,de az is lehet hogy még apuka vette a 105-öst a régi szép világban..És évi 300 óra light-os munkával összekuporgatott a pici fiának egy fend-re valót vele.
Válasz mtz1221 #2571. hozzászólásáraÚjat köll venni nem öreget more
Aki vett 105öst újat az kidolgozta a mai fendt vételt