Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz feri6 #2452. hozzászólásáraAzokban is van elég gond az adblue rendszerekkel,
főleg azért mert a mg gépek általában időszakosan vannak használva
Jobb lett volna ha megállhattak volna a gyártók a tier 3-nál.
Fölösleges hibalehetőség az adblue rendszer és a dpf is.
Miközben a hajók a repülők eregethetik a füstöt.
Miért nem a kikopott 20 éves buszokba cserélnek inkább motort? Egész nap járják a várost, nem látni a hátuljukon hogy milyen szinűek.
Kik adnak ilyen hulladékokra zöldkártyát?
Behozták ezt a sok lefutott tdi pdi vacakot.
Mennek az ember előtt az úton és úgy füstölnek hogy már azon filóztam hogy aktív szenes szűrőt kéne beszerelni a kocsimba mert permetezésnél lehet nincs annyi károsanyag mint ha egy ilyen füstölő után közlekedik az ember.
Válasz 4964 #2453. hozzászólásáraMajdnem egyszerre került ide a faluba egy kis johni, azt vettem észre, hogy ugyanaz a motorháztető zár mindkettőn.
Megoldás a claason: motorháztetőbe simuló gumi nyomógomb, ami egy 10 centis rudazaton keresztül kapcsolódik a zárhoz, eredmény, nyitni gyakorlatilag lehetetlen jobbra balra nyeklik az egész.Most épp egy 5 centis 6 os csavar áll ki belőle, így működik.
JD: a zárhoz egy szimpla egy tagból álló rudazat kapcsolódik, amit húzni kell és ennyi. Igaz kilóg a motorháztetőből, de legalább működik.
Na kb ennyi a különbség a két gép koncepciója közt!
Válasz 4964 #2453 hozzászólá
Akkor azért az árért jó választás volt. Talajon mindent utánnacsinál g szériás nh nak csak az a szomorú, hogy a nh on korához képest sokminden jobb megoldás volt.
Válasz Batka #2450. hozzászólásáraIgazából én megvenném újra ezt a traktort főleg annyiért amennyi akkor volt.
A vontatási teljesítmény szerintem jó.
10-11 órában ki lehet hajtani a tankot de halad is vele a munka.
középkötött földön 20-21 literrel szántani lehet vele meg 8,5-9 literrel elviszi a középnehéz tárcsát.
Viszont azzal a jó néhány bosszantó aprósággal nem tudom miért kell ennyire rombolni a márka hírnevét.
Ezért is nem tudnak ezek a gyártók a tengeren túlon érzékelhető piaci részesedést szerezni.
A felhasználók érdekeit jobban szem előtt kéne tartani, nem csak a sajátjukat.
A jd és az ih már jó ideje afelé fejleszt hogy a gép kezelése jóval egyszerűbb legyen és tolerálja a kezelői hibákat. Legyen inkább drágább a gép de ne 1 napig tartson a nagyszervíz a lehetetlen szűrőmegoldások miatt.
Válasz 4964 #2448. hozzászólásáraTudod az az érdekes, hogy alapvetően nekem sem a motorral meg a váltóval van gondom, hanem minden egyébbel, amit köré építettek!
Az általad is említett kabinszellőzés, állandó klímagondok.... stb, sok apró bosszantó marhaság. Egyszer körbenéztem alaposabban az axiont, pontosan ugyanazok a megoldások voltak rajta, mint az aresen, na ott ment el a kedvem az egésztől.
Amúgy pl a fendtekben relatíve még kisebb motor van, bár a vario hajtómű biztosan csillapít a terhelésen, már ahol ésszel használják.
Hozzá kell tennem a javára, hogy a garis gondon kívül semmi gondja nem volt még.... Ha hagyták volna a motort az új szériában is azért átgondolnám, igy inkább egy puma...
Válasz Batka #2442. hozzászólásáraElvileg áttervezték a németek de az a baj hogy sok minden kimaradt.
Pl abban a nyamvadt palacktartó kilincsben konkrétan benn a renault jelzés.
A régi 820 más különben szerintem nem volt rossz.
Abban még összhangban volt a motor a váltóval meg a gép súlyával.
Egész magas üzemórásak is vannak a környéken.
Eddig nem volt jellemző a komoly ráköltés.
A nagyobbaknál viszont már túl vannak feszítve.
A nyomorult családi kisparasztgazdaságttól a megaholdingokig ha nézzük a rétegeket meg magunkat, ki a pöcs vevő 1 ilyen 4000 órás claasra ??????
Ki???????
Kiiiiiiii???????
Válasz Bárány #2437. hozzászólásáramondjuk nem feltétlen...
A motor húzható, JD kombájnban 275 LE-ig, szecskázóban 300 LE-ig volt ugyanez. A motort viszont a Claas rövid motorként vetette, vezérlést ők írtak hozzá.
1 évig béreltünk Axion 850-est a Manaxtól. Alapvetően jó tapasztalataink voltak vele, szerettók. Pótkocsizni meg bálázni nagykocka bálázóval százszor jobb volt, mint a 7R, de talajon már voltak gondjai! Kapszkodott, meg húzta, de sokat evett... viszont mint mondtam, szállításban meg jobb volt... 3 tengelyes póttal 25 tonna cukorrépát úgy húzott a sáros földúton is, mint aszfalton! A rugózása olyan kényelmes, hogy csak na! Nekünk volt mindenféle JD rugózás, TLS, TLS2, ILS, kabinrugózás, Aktív ülés is, de egyik sem volt hasonlítható a Claas konfortjához! 56 km/h-val ment 1700-as fordulaton, olyan szutyok úton rezzenéstelenül ahol személyautóval sem mégy annyival!
Hozzánk 1200 órával került, kb egy ezrest hajtottuk, azalatt egy akkut cseréltek benne, meg olyajat mikor kellett... mivel nagyon olcsó használtan már többször gondolkodtam, hogy venni kellene pótocsizni...
Válasz 4964 #2441. hozzászólására"Valamikor tetszettek a német ipar termékei de mostanra valami megváltozott."
De ez francia és innen erednek a problémák...
Válasz Drisa #2432. hozzászólására2011 végén lehetett venni 820-ast 22,5 ért
Nekem a teljesítményével nincs gondom, de a fülke légszűrése nem az igazi. Saját magának kell az embernek megsuszterolni hogy ne jöjjön be a por a fülkébe.
Talán a jd motor ér benne a legtöbbet.
Valamikor tetszettek a német ipar termékei de mostanra valami megváltozott.
Ha 1 mód van rá inkább hanyagolom őket.
Azt hiszik hogy mindenhol olyan jólét, és optimális üzemeltetési feltételek vannak mint náluk.
A váltógomb megoldása gyenge. A hidraulika emelő gomb kicsi. A hidraulika szűrő megoldás sem valami elegáns. A palackhűtő kilincse is egy vicc.
A szomorú az hogy ezeket nyugodtan lehetne orvosolni egy visszahívás keretén belül és akkor esetleg venne az ember ilyet újból.
Ennyiből is más pl. a toyota mint ezek a pökhendi német gyártók.
A stihllel is ugyanilyen rossz tapasztalataim vannak.
A new holland sem egy nagy minőség de ott legalább nagyobb az eladás utáni támogatás a gyártó és a forgalmazó részéről.
Válasz feri6 #2438. hozzászólásáraA "megvennéd-e újra" kérdést még a németeknél tanultam, ennél nincs jobb, ha őszinte választ vársz, erre csak konkrét választ lehet adni, nincs mismásolás.
Ezek szerint nem reprezentatív eszmecserénkben 3:0-ra vesztésre áll!
Azért ez az Axion tényleg nem volt egy sikerszéria.
Ez a motor a JD-ban valahol max. 180LE-ig, a váltó a Fergában ugyancsak kb. eddig volt használatban, ha jól tudom.
A 200+ már kicsit sok nekik.
Válasz Batka #2428. hozzászólásáraÖn nyert valóban én sem venném, mert ha tisztában van ember a gép képességeivel akkor már tudja hogy egy sötétzöld nem sokkal kerül többe... és még egyszer a lóerőkkel vigyázni... az gép nem biztos hogy tud annyit mint egy 7830 pl
Válasz GREVEN #2425. hozzászólásáraAz ár azt tükrözi, hogy mennyit hajlandó érte fizetni a piac. A hasonló futásteljesítményű sötétzöldért többet lehet kérni, mert azt megfizetik, de attól még nem biztos, hogy jobb állapotú a konkrét gép.
Amúgy van nálam is egy ebből az árnyalatból, és ha úgy tennéd fel a kérdést, hogy megvenném a újra, határozott nemmel válaszolnék. Ahogy elnéztem Drisa kolléga sem rajong értük...
Válasz GREVEN #2422. hozzászólásáraSzomorú vagyok mert van kér claas traktorunk ezek szerint nem sokat érnek.... vagyis sokkal többet buknak az új árból. 840es ha új lenne tuti kerülne 37-38 millába de mikor vették akkor is került 30ba, most meg fele :(
Válasz GREVEN #2424. hozzászólásáraAz ára valahogy nem tükrözi, hogy ELMÉLETILEG ez egy újszerű, elég jól felszerelt 220 lovas gép. Ennyiért 20 éves zöldet adnak 15 e órával.
Válasz GREVEN #2422. hozzászólásáraNem biztos, hogy gond van vele, lehet csak annyi, hogy már 8 éves, ideje volt cserélni...
fogyasztói társadalomban élünk...
Ha egy külföldi gépes oldalon az ember beírja a keresőbe, hogy 200 LE fölött max 4000 üo-ig keres traktort, az első két oldal csak Claas Axiont hoz ki 13-18 millióig. Más gyártó gépei, meg csak ez az ár fölött kezdődnek
Miért van ez?
Miért vannak így alul árazva?
Ennyi gond van velük?
Nem leszólni akarom, csak traktorvásárlás előtt állok, és ezért kérdezem.
Válasz rongyos #2416. hozzászólásáratalán meglepő, de az MTZ-nek nem olyan rossz a fogyasztása a saját kategóriájában, simán kijöhet magasabb fogyasztás
Válasz #2410. hozzászólásra
kérdezd meg mennyi a bérleti díj a manaxnál,
annál biztos kevesebbet tudsz kérni de lényegesen kevesebbért biztos nem éri meg koptatni.
Sziasztok, ha egy ClaasAxion 850-es 240 LE traktort kölcsön adok, akkor szerintetek mit/mennyit kellene érte kérnem, hogy az ár korrekt legyen. Köszi!!!!
4807 hozzászólás
Válasz 4964 #2456. hozzászólásáraEbben egyetértünk maximálisan, egyenlőre marad is ez a gép pont ezek az okok miatt.
Válasz feri6 #2452. hozzászólásáraAzokban is van elég gond az adblue rendszerekkel,
főleg azért mert a mg gépek általában időszakosan vannak használva
Jobb lett volna ha megállhattak volna a gyártók a tier 3-nál.
Fölösleges hibalehetőség az adblue rendszer és a dpf is.
Miközben a hajók a repülők eregethetik a füstöt.
Miért nem a kikopott 20 éves buszokba cserélnek inkább motort? Egész nap járják a várost, nem látni a hátuljukon hogy milyen szinűek.
Kik adnak ilyen hulladékokra zöldkártyát?
Behozták ezt a sok lefutott tdi pdi vacakot.
Mennek az ember előtt az úton és úgy füstölnek hogy már azon filóztam hogy aktív szenes szűrőt kéne beszerelni a kocsimba mert permetezésnél lehet nincs annyi károsanyag mint ha egy ilyen füstölő után közlekedik az ember.
Válasz 4964 #2453. hozzászólásáraMajdnem egyszerre került ide a faluba egy kis johni, azt vettem észre, hogy ugyanaz a motorháztető zár mindkettőn.
Megoldás a claason: motorháztetőbe simuló gumi nyomógomb, ami egy 10 centis rudazaton keresztül kapcsolódik a zárhoz, eredmény, nyitni gyakorlatilag lehetetlen jobbra balra nyeklik az egész.Most épp egy 5 centis 6 os csavar áll ki belőle, így működik.
JD: a zárhoz egy szimpla egy tagból álló rudazat kapcsolódik, amit húzni kell és ennyi. Igaz kilóg a motorháztetőből, de legalább működik.
Na kb ennyi a különbség a két gép koncepciója közt!
Válasz 4964 #2453 hozzászólá
Akkor azért az árért jó választás volt. Talajon mindent utánnacsinál g szériás nh nak csak az a szomorú, hogy a nh on korához képest sokminden jobb megoldás volt.
Válasz Batka #2450. hozzászólásáraIgazából én megvenném újra ezt a traktort főleg annyiért amennyi akkor volt.
A vontatási teljesítmény szerintem jó.
10-11 órában ki lehet hajtani a tankot de halad is vele a munka.
középkötött földön 20-21 literrel szántani lehet vele meg 8,5-9 literrel elviszi a középnehéz tárcsát.
Viszont azzal a jó néhány bosszantó aprósággal nem tudom miért kell ennyire rombolni a márka hírnevét.
Ezért is nem tudnak ezek a gyártók a tengeren túlon érzékelhető piaci részesedést szerezni.
A felhasználók érdekeit jobban szem előtt kéne tartani, nem csak a sajátjukat.
A jd és az ih már jó ideje afelé fejleszt hogy a gép kezelése jóval egyszerűbb legyen és tolerálja a kezelői hibákat. Legyen inkább drágább a gép de ne 1 napig tartson a nagyszervíz a lehetetlen szűrőmegoldások miatt.
Válasz Batka #2451. hozzászólásáraTudom, ha már fpt akkor a pumában kellene.
Válasz feri6 #2449. hozzászólásáraA pumában ugyanez a motor dolgozik, de attól függetlenül én is azt választanám.
Válasz 4964 #2448. hozzászólásáraTudod az az érdekes, hogy alapvetően nekem sem a motorral meg a váltóval van gondom, hanem minden egyébbel, amit köré építettek!
Az általad is említett kabinszellőzés, állandó klímagondok.... stb, sok apró bosszantó marhaság. Egyszer körbenéztem alaposabban az axiont, pontosan ugyanazok a megoldások voltak rajta, mint az aresen, na ott ment el a kedvem az egésztől.
Amúgy pl a fendtekben relatíve még kisebb motor van, bár a vario hajtómű biztosan csillapít a terhelésen, már ahol ésszel használják.
Hozzá kell tennem a javára, hogy a garis gondon kívül semmi gondja nem volt még.... Ha hagyták volna a motort az új szériában is azért átgondolnám, igy inkább egy puma...
Válasz Batka #2442. hozzászólásáraElvileg áttervezték a németek de az a baj hogy sok minden kimaradt.
Pl abban a nyamvadt palacktartó kilincsben konkrétan benn a renault jelzés.
A régi 820 más különben szerintem nem volt rossz.
Abban még összhangban volt a motor a váltóval meg a gép súlyával.
Egész magas üzemórásak is vannak a környéken.
Eddig nem volt jellemző a komoly ráköltés.
A nagyobbaknál viszont már túl vannak feszítve.
Van ezekre vevői réteg ????
A nyomorult családi kisparasztgazdaságttól a megaholdingokig ha nézzük a rétegeket meg magunkat, ki a pöcs vevő 1 ilyen 4000 órás claasra ??????
Ki???????
Kiiiiiiii???????
Válasz .Feco. #2445. hozzászólásáraA 6,8-as motort?
Válasz Bárány #2437. hozzászólásáramondjuk nem feltétlen...
A motor húzható, JD kombájnban 275 LE-ig, szecskázóban 300 LE-ig volt ugyanez. A motort viszont a Claas rövid motorként vetette, vezérlést ők írtak hozzá.
1 évig béreltünk Axion 850-est a Manaxtól. Alapvetően jó tapasztalataink voltak vele, szerettók. Pótkocsizni meg bálázni nagykocka bálázóval százszor jobb volt, mint a 7R, de talajon már voltak gondjai! Kapszkodott, meg húzta, de sokat evett... viszont mint mondtam, szállításban meg jobb volt... 3 tengelyes póttal 25 tonna cukorrépát úgy húzott a sáros földúton is, mint aszfalton! A rugózása olyan kényelmes, hogy csak na! Nekünk volt mindenféle JD rugózás, TLS, TLS2, ILS, kabinrugózás, Aktív ülés is, de egyik sem volt hasonlítható a Claas konfortjához! 56 km/h-val ment 1700-as fordulaton, olyan szutyok úton rezzenéstelenül ahol személyautóval sem mégy annyival!
Hozzánk 1200 órával került, kb egy ezrest hajtottuk, azalatt egy akkut cseréltek benne, meg olyajat mikor kellett... mivel nagyon olcsó használtan már többször gondolkodtam, hogy venni kellene pótocsizni...
Válasz Batka #2440. hozzászólásáraArion 620. Én újra megvenném.
Ki fogja megvenni ezt a sok használt ócska kiforratlan páréves szart mondjamámeg vlk?????
Válasz 4964 #2441. hozzászólására"Valamikor tetszettek a német ipar termékei de mostanra valami megváltozott."
De ez francia és innen erednek a problémák...
Válasz Drisa #2432. hozzászólására2011 végén lehetett venni 820-ast 22,5 ért
Nekem a teljesítményével nincs gondom, de a fülke légszűrése nem az igazi. Saját magának kell az embernek megsuszterolni hogy ne jöjjön be a por a fülkébe.
Talán a jd motor ér benne a legtöbbet.
Valamikor tetszettek a német ipar termékei de mostanra valami megváltozott.
Ha 1 mód van rá inkább hanyagolom őket.
Azt hiszik hogy mindenhol olyan jólét, és optimális üzemeltetési feltételek vannak mint náluk.
A váltógomb megoldása gyenge. A hidraulika emelő gomb kicsi. A hidraulika szűrő megoldás sem valami elegáns. A palackhűtő kilincse is egy vicc.
A szomorú az hogy ezeket nyugodtan lehetne orvosolni egy visszahívás keretén belül és akkor esetleg venne az ember ilyet újból.
Ennyiből is más pl. a toyota mint ezek a pökhendi német gyártók.
A stihllel is ugyanilyen rossz tapasztalataim vannak.
A new holland sem egy nagy minőség de ott legalább nagyobb az eladás utáni támogatás a gyártó és a forgalmazó részéről.
Bárány még nem nyilatkozott!!
Válasz feri6 #2438. hozzászólásáraA "megvennéd-e újra" kérdést még a németeknél tanultam, ennél nincs jobb, ha őszinte választ vársz, erre csak konkrét választ lehet adni, nincs mismásolás.
Ezek szerint nem reprezentatív eszmecserénkben 3:0-ra vesztésre áll!
Nem véleményezek......, ha jelenleg kellene megvenni az új szériából inkább mást választanék , gyárihibás kütyü volt benne...
Azért ez az Axion tényleg nem volt egy sikerszéria.
Ez a motor a JD-ban valahol max. 180LE-ig, a váltó a Fergában ugyancsak kb. eddig volt használatban, ha jól tudom.
A 200+ már kicsit sok nekik.
90e € volt az indulás az alapgépnek
Válasz feri6 #2433. hozzászólásáraAkkor jól alkudtál és Te vagy a megfelelő személy a vélemény-nyilvánításra!
Válasz feri6 #2429. hozzászólásáraÉn 28 körüli árra emlékszem.
Belinkeljem a számlát?
Válasz feri6 #2429. hozzászólásárabiztos nem mert mi 27 ért vettünk 650est. Akkor 820as lett volna 30 körül
Válasz Batka #2428. hozzászólásáraÖn nyert valóban én sem venném, mert ha tisztában van ember a gép képességeivel akkor már tudja hogy egy sötétzöld nem sokkal kerül többe... és még egyszer a lóerőkkel vigyázni... az gép nem biztos hogy tud annyit mint egy 7830 pl
Válasz Batka #2428. hozzászólásáraVilágos a válasz.
De úgy látom hasonló a probléma 250 ló körül is.
Mindegyik felszerelt, front hidro meg ami csak kell, 8 évnél egy se öregebb, 5000 órák és ennyi az áruk. Ezért tényleg 2-szer átfordult szarvasosat adnak már csak.
http://www.traktorpool.co.hu/details/traktorok/Claas-Axion-850-Cebis-FZW-FH-nur-5912-h-mit-K80-Kugel-Autozugmaul/2545059/
http://www.traktorpool.co.hu/details/traktorok/Claas-Axion-850-CEBIS/2462773/
http://www.traktorpool.co.hu/details/traktorok/Claas-Axion-850-CEBIS/2494522/
http://www.traktorpool.co.hu/details/traktorok/Claas-Axion-840-Cebis/2379893/
http://www.traktorpool.co.hu/details/traktorok/Claas-Axion-840-Cebis/2379893/
3 éve 24,5 volt nettóban ez a szériás 820 as.
Válasz GREVEN #2425. hozzászólásáraAz ár azt tükrözi, hogy mennyit hajlandó érte fizetni a piac. A hasonló futásteljesítményű sötétzöldért többet lehet kérni, mert azt megfizetik, de attól még nem biztos, hogy jobb állapotú a konkrét gép.
Amúgy van nálam is egy ebből az árnyalatból, és ha úgy tennéd fel a kérdést, hogy megvenném a újra, határozott nemmel válaszolnék. Ahogy elnéztem Drisa kolléga sem rajong értük...
Válasz Drisa #2426. hozzászólásáraÉs nem kell sokat keresgélni, ilyen is van. :S
http://www.traktorpool.co.hu/details/traktorok/Claas-Axion-840/2358655/http://www.traktorpool.co.hu/details/traktorok/Claas-840-AXION/2458532/http://www.traktorpool.co.hu/details/traktorok/Claas-Axion-850-FZW/2521755/
És az új valóban 35 körül mozog.
Ilyenkor mit gondoljon az ember? Paraszti logikával
Válasz GREVEN #2422. hozzászólásáraSzomorú vagyok mert van kér claas traktorunk ezek szerint nem sokat érnek.... vagyis sokkal többet buknak az új árból. 840es ha új lenne tuti kerülne 37-38 millába de mikor vették akkor is került 30ba, most meg fele :(
Válasz GREVEN #2424. hozzászólásáraAz ára valahogy nem tükrözi, hogy ELMÉLETILEG ez egy újszerű, elég jól felszerelt 220 lovas gép. Ennyiért 20 éves zöldet adnak 15 e órával.
Válasz Batka #2423. hozzászólására3000 órával csere érett?
Válasz GREVEN #2422. hozzászólásáraNem biztos, hogy gond van vele, lehet csak annyi, hogy már 8 éves, ideje volt cserélni...
fogyasztói társadalomban élünk...
Válasz B.laca #2420. hozzászólásáraErre én is kíváncsi lennék. Pl mi a gond ezzel a géppel? Szinte bejáratós.
http://www.agropark.hu/hu/elado-gepek?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1509&category_id=28
Válasz B.laca #2420. hozzászólásáraPl a feltüntetett lóerő sokszor magasabb mint a ténylegese leadott.
Ha egy külföldi gépes oldalon az ember beírja a keresőbe, hogy 200 LE fölött max 4000 üo-ig keres traktort, az első két oldal csak Claas Axiont hoz ki 13-18 millióig. Más gyártó gépei, meg csak ez az ár fölött kezdődnek
Miért van ez?
Miért vannak így alul árazva?
Ennyi gond van velük?
Nem leszólni akarom, csak traktorvásárlás előtt állok, és ezért kérdezem.
Válasz rongyos #2416. hozzászólásáratalán meglepő, de az MTZ-nek nem olyan rossz a fogyasztása a saját kategóriájában, simán kijöhet magasabb fogyasztás
Válasz rongyos #2416. hozzászólásáraegy hagyományos mtz-nél többet eszik az biztos,
nincs vele leterhelve
Válasz rongyos #2416. hozzászólásáraHa 140es kamillát akarsz vágni lépésben akkor még 1 hajmeresztő adat is befuthat
Kedves Kollégák!
Némi információra lenne szükségem, ha segítenétek...
Mennyit eszik egy egy Claas Arion 42o hektáronként, ha 1,5 RZ -t használok vele??
kosziii
bérelni szeretnék egy gépet és nem tudom mire számítsak...:/
Válasz #2410. hozzászólásra
Ad csak oda, majd szét "baltázva" hozzák vissza! Lehet javíttatni nagy céggel horror pénzért!
Válasz #2413. hozzászólásra
a manax 10500ft +áfa ért adta már 3éve is ,én béreltem tőlük
Válasz #2410. hozzászólásra
A Manax 8000 Ft + Áfa / üzemóra áron adja ki!
Ha nekem lenne egy ilyen gépem, semmi pénzért nem adnám oda senkinek!!!!
Claas zöld melyik RAL zöldhöz van a legközelebb?
Válasz #2410. hozzászólásra
kérdezd meg mennyi a bérleti díj a manaxnál,
annál biztos kevesebbet tudsz kérni de lényegesen kevesebbért biztos nem éri meg koptatni.
Sziasztok, ha egy ClaasAxion 850-es 240 LE traktort kölcsön adok, akkor szerintetek mit/mennyit kellene érte kérnem, hogy az ár korrekt legyen. Köszi!!!!
Válasz #2405. hozzászólásra
Szia! Megkérdezhetem,hogy véletlenül nem Székesfehérvári vagy?
Válasz #2407. hozzászólásra
Egy kalibrálás kb. 10 perc. A szervizben meg még olcsóbb, már ha nincs nagyon messze.