Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD393.86 FtCHF436.49 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #2167. hozzászólásra
Miért váltottál márkát?
Pedig nekem kicsiben tetszenek a deutz-ok, de 200 lovasban nem mertem volna bevállalni egy új szériát. Főleg ha nem nagy forgalmazó áll mögötte.
Volt olyan hogy kiment garanciaidő alatt egy hőfokmérő szenzor az axion motorján. És rosszat hozattak helyette, pont ünnepek előtt. 5-6 napot állnom kellett volna, de kiszedték egy javítás alatt álló gépből és azzal mentem addig míg az új nem lett meg.
420-unk van és semmi gond vele eddig, szeretem és jó...... vetés, permetezés pótkocsi, műtrágya ilyenekre...
Axiál meg jó akapban szerintem szolgáltatásba, ne ma legolcsóbbak de azt mondom legalább értenek valamit ahhoz amit árulnak... nem úgy mint sok más nepper...
Ha hiszed ha nem, ezt a kísérletezös dolgot majdnem hasonló szavakkal hallottam egy értékesítö szájából mikor vetögépet kerestünk. És nem a legolcsóbb vetögépröl mondták ezt... a nagy fejlesztések közepette nincs idö tesztelni. Hogy is lenne mikor minden évben tucatjával érkeznwk az újítások...
Viaaszavitettem a dorkerrel a pi...ba... először azt mondták, rossz az arion...
Mondom akkor hozzanak egy deutzot át próbálják meg persze azzal sem ment..
Igen elindította 2 másodpercre aztán elkezdett villlogni a kardán jel, és letiltott.. Szerintem szorul a hajtóműháza a szártépőnek...
Hihetetlen mindennel gond van. a Claasnak is voltak már garos gondjai, és azt mondják ja igen ez széria hiba, egy jó van az Axiállal azok meg tudnak oldani mindent navajjjjgás nélkül és meg is oldják, gyorsak és nem olyan bénák talán mint a többi...
Csak az a szomorú milliókért rajtunk kísérleteznek a gyárak... és minél olcsóbb alkatrészekkel próbálják megoldani a gépeket.
Hallottatok már olyanról, hogy 90 LE igényű technos mulcsozót az ARION 420 nem tud meghajtani? Bekapcsoltam a traktort és elindul majd leállítja a trakesz a kardánt mert letilt nehéz neki... Az eladó Technos azt mondja kevés neki a traktopr de ez baromság... szerintem szorul valami....
Tudod mindenki próbál spórolni vagy épp nincs pénze a drága szerelőre, több tényezős a dolog!! Az ifaz hogy egy kis hibáért kár a gépet darabokra szedni, én legalább is próbálok mérlegelni mi éri meg jobban!! Tudod nálam mikor garis volt a kombájn kijött a szerelő tőlük 100 órás olajcserére lecserélte mindenhol kifizettem rendesen a csávót, nem voltam hozzá sem fukar ugye érted! Aztán jött a következő olajcsere amit már én cseréltem és megdöbbentem mikor tele lett a vödör használt olajjal, mert a csávó nem engedte le a régit csak rátöltött mert nem tudta kivenni a leeresztő csavart mert nem fért hozzá! Felhívol telon, hogy te komi ezt nem cseréltél 100 óránál, tudod mi volt a válasz, és lett baja nem ,akkor meg mi a gondod??????
No, úgy tűnik, mégsem volt érthető. Azt akartam ezzel momdani, hogy egy hiba mindig nagyobb hírverést kap, mint az, amikor rendben mennek a dolgok.
Elhiszem az ismerősöd sztoriját, de azért ez a ritka. Nekem eddig mindig rendben megcsináltak mindent. És nem kicsit tartok a mindenféle "jóskapista" szerelőktől.
Ja, és egy hiba megállapítás sokszor akár ingyen, egy kis beszélgetéssel is megvan. 100 ezres költségnél valószínűleg már meg is van bontva a gép.
A repülő baleseteknél szinte mindig csak az ember hibázik, de már néztem sok "repülő potyogós" műsort is, azért volt már ott más gond is de azt is ember tervezte és nem tesztelt eleget azért volt a balhé!!! Egy dolog az mindig biztos a repülőknél, egy sem maradt még fent soha!!
Válasz #2143. hozzászólásra
Hát így már a haver is járt velük, hogy kijártak hozzá több százezer fotintért több szerelő is tőlük, mire a harmadik csávó rájött hogy mi is a baja a kicsi landíninek,! Filléres alkatrész hibát nem ismertek fel sajnos, haver meg csengedhetett mint "katonatiszt" a nem tudásért!! Mai napig dühöng mint állat!!!
Az tény ha kell alkatrész az van másnapra, csak fizessed ki!! Igaz ezt ők is tudják szerintem nyáron szezonban nem állhat a gép egy percet sem, valószínű azért is annyi az annyi!!
Tényleg drága, viszont talán az ország legjobb szolgáltatója e téren.
Én Pali helyében legalább a hiba megállapításához őket hívnám.
Amíg itt ment az irogatás, már meg is lett volna.
Hát az a 12.000ft/órás munkadíj esetiben az sok gazda idegeit feszegeti!! Régebben azt mondták azért ennyi mert az alkalmi szerelésekből nem lelehet megélni, ráépíteni egy komoly szervíz hálózatot ha jól emlékszem ez volt az indok a magas óradíjra!
Én azt is megértem hogy sok a fizetnivalójuk emberek bére járuléka, IPA továbbá az épületek utánni négyzetméter adó az onkormányzatok felé stb.....!!! De azért az az ár is irritáló nagyon sok gazda szerint, jó lenne ha kicsit gondolkodna rajta a Harsányi úr, de ő tudja ő a főnök!!
Ares 826 ami rég volt akkor még gyerek voltam bocs ha valakinek beszoltam vagy leszóltam a gépét,de azóta kinyílt a szemem és az axiált inkább haggyuk kinőtte a nyúl a cipőt
Mindegy azért köszi hogy visszaírtatok.Majd jön villamossági szerelő aki a renaulttal foglalkozott győrből.Az axiálért nem vagyok elájulva főleg a szervízdíjaikért meg a kényesebb dolgokért nem csúcs a szakértelem +alkatrészárak horror
Igazad van, pontosítok a Kecskeméti agroker volt a forgalmazó csak aki most az odysis főnöke Hernek Zoltán ő volt a fő értékesítő az agrokernél, na megnyugodtál????
Vagy épp az odysist, szerintem ők olcsóbbak sokkal, náluk is van lehetőség a javításra. Előtte ők forgalmazták a röncsiket, javító program van szerintem!!!
Hát szerintem jobban jársz,ha axial szervizest keresel meg ezzel.Nem tom merre laksz,de arra is van axial telephely bisztosan.De szerintem kapcsolo lesz.
Szevasztok tudnátok nekem olyan ügyben segíteni hogy van egy renault ares 735 rz traktorom amiben a guadrishift része az 1-2-3-4 elektronikus kapcsolás meg a nyúl/béka nem akar kapcsolni a quadrishift a 4-be marad ez valamilyen rejtett üzemmódban van.Én a 17 baros nyomáskapcsolóra gyanakszom.Egyéb tippjeim a sebesség szenzorok?De nagyon megköszönném az egyéb tippeket tanácsokat!!!
Azt nézted már hogy mennyi a tölt a generátor, mert nem lehet több 14,4 voltnál, ha sokat tölt és forr benne a sav akkor az lehet hogy kitolja az aksi kivezető pólusánál és szétmarja a sarut!!!
4822 hozzászólás
Válasz #2170. hozzászólásra
Motor szám alapján be tudják azonosítani hogy milyen sorozat, vagy nem?
Válasz #2170. hozzászólásra
Mérjétek meg
sziasztok van egy axos 330 perkins motor van benne és sajnos meg adta magát és nem tudjúk hogy rövid vagy hosszú motor kell bele ?
Válasz #2168. hozzászólásra
nem váltottam a nagyom most is deutz 7210 TTV. DE kicsibe nem tetszett a deutz, gyenge volt...és ahhoz drága is!!!
Válasz #2167. hozzászólásra
Miért váltottál márkát?
Pedig nekem kicsiben tetszenek a deutz-ok, de 200 lovasban nem mertem volna bevállalni egy új szériát. Főleg ha nem nagy forgalmazó áll mögötte.
Volt olyan hogy kiment garanciaidő alatt egy hőfokmérő szenzor az axion motorján. És rosszat hozattak helyette, pont ünnepek előtt. 5-6 napot állnom kellett volna, de kiszedték egy javítás alatt álló gépből és azzal mentem addig míg az új nem lett meg.
Válasz #2166. hozzászólásra
420-unk van és semmi gond vele eddig, szeretem és jó...... vetés, permetezés pótkocsi, műtrágya ilyenekre...
Axiál meg jó akapban szerintem szolgáltatásba, ne ma legolcsóbbak de azt mondom legalább értenek valamit ahhoz amit árulnak... nem úgy mint sok más nepper...
Tényleg, mik a tapasztalatok ésa vlemények a 2010 utáni Arion 400-asokról?
Válasz #2164. hozzászólásra
Ha hiszed ha nem, ezt a kísérletezös dolgot majdnem hasonló szavakkal hallottam egy értékesítö szájából mikor vetögépet kerestünk. És nem a legolcsóbb vetögépröl mondták ezt... a nagy fejlesztések közepette nincs idö tesztelni. Hogy is lenne mikor minden évben tucatjával érkeznwk az újítások...
Válasz #2163. hozzászólásra
Viaaszavitettem a dorkerrel a pi...ba... először azt mondták, rossz az arion...
Mondom akkor hozzanak egy deutzot át próbálják meg persze azzal sem ment..
Igen elindította 2 másodpercre aztán elkezdett villlogni a kardán jel, és letiltott.. Szerintem szorul a hajtóműháza a szártépőnek...
Hihetetlen mindennel gond van. a Claasnak is voltak már garos gondjai, és azt mondják ja igen ez széria hiba, egy jó van az Axiállal azok meg tudnak oldani mindent navajjjjgás nélkül és meg is oldják, gyorsak és nem olyan bénák talán mint a többi...
Csak az a szomorú milliókért rajtunk kísérleteznek a gyárak... és minél olcsóbb alkatrészekkel próbálják megoldani a gépeket.
Válasz #2162. hozzászólásra
Nembirja meglenditeni vagymi?
Muszaj lesz kurblit csatolni a tengelyre besegiteni...
Mennyi f.ság jön elő ezeknél a letiltani tudó vasaknál.....
Sziasztok!
Hallottatok már olyanról, hogy 90 LE igényű technos mulcsozót az ARION 420 nem tud meghajtani? Bekapcsoltam a traktort és elindul majd leállítja a trakesz a kardánt mert letilt nehéz neki... Az eladó Technos azt mondja kevés neki a traktopr de ez baromság... szerintem szorul valami....
Válasz #2160. hozzászólásra
nem 106 hanem MEGA!
Válasz #2159. hozzászólásra
CD106-os vágósztalszintető,vagy valami ilyesmi
Milyen alatrész ez?? CLAAS termék az biztos! :)
Segítséget szeretnék kérni! Milyen alkatrész ez!? CLAAS termék az biztos! Előre is köszi
Válasz #2156. hozzászólásra
ebben milyen motor van?
BIZALOMGERJESZTŐ
Válasz #2154. hozzászólásra
Szerinted lehet, de én soha többé nem hívom őt az biztos!!
Válasz #2153. hozzászólásra
Na ezzel a kommenteddel szépen alátámasztottad mindazt, amit írtam.
Válasz #2152. hozzászólásra
Éa legszebb a dologban ez a csávó azóta magáncéget csinált, ha jól tudom!!
Válasz #2151. hozzászólásra
Hát, mintha nem ugyanarról a cégről beszélnénk.
No mindegy, az én tapasztalataim pozitívak, de döntsön mindenki maga.
Válasz #2149. hozzászólásra
Tudod mindenki próbál spórolni vagy épp nincs pénze a drága szerelőre, több tényezős a dolog!! Az ifaz hogy egy kis hibáért kár a gépet darabokra szedni, én legalább is próbálok mérlegelni mi éri meg jobban!! Tudod nálam mikor garis volt a kombájn kijött a szerelő tőlük 100 órás olajcserére lecserélte mindenhol kifizettem rendesen a csávót, nem voltam hozzá sem fukar ugye érted! Aztán jött a következő olajcsere amit már én cseréltem és megdöbbentem mikor tele lett a vödör használt olajjal, mert a csávó nem engedte le a régit csak rátöltött mert nem tudta kivenni a leeresztő csavart mert nem fért hozzá! Felhívol telon, hogy te komi ezt nem cseréltél 100 óránál, tudod mi volt a válasz, és lett baja nem ,akkor meg mi a gondod??????
Válasz #2147. hozzászólásra
Tévedtél,nem értette
Válasz #2148. hozzászólásra
No, úgy tűnik, mégsem volt érthető. Azt akartam ezzel momdani, hogy egy hiba mindig nagyobb hírverést kap, mint az, amikor rendben mennek a dolgok.
Elhiszem az ismerősöd sztoriját, de azért ez a ritka. Nekem eddig mindig rendben megcsináltak mindent. És nem kicsit tartok a mindenféle "jóskapista" szerelőktől.
Ja, és egy hiba megállapítás sokszor akár ingyen, egy kis beszélgetéssel is megvan. 100 ezres költségnél valószínűleg már meg is van bontva a gép.
Válasz #2147. hozzászólásra
A repülő baleseteknél szinte mindig csak az ember hibázik, de már néztem sok "repülő potyogós" műsort is, azért volt már ott más gond is de azt is ember tervezte és nem tesztelt eleget azért volt a balhé!!! Egy dolog az mindig biztos a repülőknél, egy sem maradt még fent soha!!
Válasz #2144. hozzászólásra
Ha lezuhan egy repülő, annak hatalmas hírverése lesz, pedig pl. autóban nagyobb az esélyed, hogy elpusztulj.
Ugye érted?
Válasz #2143. hozzászólásra
Küldj mailt privibe nekem, mondok számot kit keressél!
Válasz #2143. hozzászólásra
Nekem nem ez a tapasztalatom, de ha neked úgy jó fusd csak a köröket...
Válasz #2143. hozzászólásra
Hát így már a haver is járt velük, hogy kijártak hozzá több százezer fotintért több szerelő is tőlük, mire a harmadik csávó rájött hogy mi is a baja a kicsi landíninek,! Filléres alkatrész hibát nem ismertek fel sajnos, haver meg csengedhetett mint "katonatiszt" a nem tudásért!! Mai napig dühöng mint állat!!!
Bárány végülis igazda van 100 e-ért megmondják hogy a 10 ezer forintos alkatrész szart be nagyon megéri.Ha meg mégsem akkor csakúgy pörögnek az órák
Válasz #2141. hozzászólásra
Az tény ha kell alkatrész az van másnapra, csak fizessed ki!! Igaz ezt ők is tudják szerintem nyáron szezonban nem állhat a gép egy percet sem, valószínű azért is annyi az annyi!!
Válasz #2138. hozzászólásra
Tényleg drága, viszont talán az ország legjobb szolgáltatója e téren.
Én Pali helyében legalább a hiba megállapításához őket hívnám.
Amíg itt ment az irogatás, már meg is lett volna.
Válasz #2139. hozzászólásra
Celtisből több is van náluk használt.
Válasz #2129. hozzászólásra
A múltkor voltam, volt egy használt..így pontos..
Válasz #2137. hozzászólásra
Hát az a 12.000ft/órás munkadíj esetiben az sok gazda idegeit feszegeti!! Régebben azt mondták azért ennyi mert az alkalmi szerelésekből nem lelehet megélni, ráépíteni egy komoly szervíz hálózatot ha jól emlékszem ez volt az indok a magas óradíjra!
Én azt is megértem hogy sok a fizetnivalójuk emberek bére járuléka, IPA továbbá az épületek utánni négyzetméter adó az onkormányzatok felé stb.....!!! De azért az az ár is irritáló nagyon sok gazda szerint, jó lenne ha kicsit gondolkodna rajta a Harsányi úr, de ő tudja ő a főnök!!
Ares 826 ami rég volt akkor még gyerek voltam bocs ha valakinek beszoltam vagy leszóltam a gépét,de azóta kinyílt a szemem és az axiált inkább haggyuk kinőtte a nyúl a cipőt
Válasz #2134. hozzászólásra
Pont te????
Mindegy azért köszi hogy visszaírtatok.Majd jön villamossági szerelő aki a renaulttal foglalkozott győrből.Az axiálért nem vagyok elájulva főleg a szervízdíjaikért meg a kényesebb dolgokért nem csúcs a szakértelem +alkatrészárak horror
Válasz #2132. hozzászólásra
Mert nem szeretem a hantát
Válasz #2129. hozzászólásra
Külömben most is van náluk használt!!
Válasz #2131. hozzászólásra
Apró dolog miért lovagolsz rajta??????????
Válasz #2130. hozzászólásra
Így pontos
Válasz #2129. hozzászólásra
Igazad van, pontosítok a Kecskeméti agroker volt a forgalmazó csak aki most az odysis főnöke Hernek Zoltán ő volt a fő értékesítő az agrokernél, na megnyugodtál????
Válasz #2128. hozzászólásra
Odysis soha nem forgalmazott rönót
Válasz #2127. hozzászólásra
Vagy épp az odysist, szerintem ők olcsóbbak sokkal, náluk is van lehetőség a javításra. Előtte ők forgalmazták a röncsiket, javító program van szerintem!!!
Hát szerintem jobban jársz,ha axial szervizest keresel meg ezzel.Nem tom merre laksz,de arra is van axial telephely bisztosan.De szerintem kapcsolo lesz.
Szevasztok tudnátok nekem olyan ügyben segíteni hogy van egy renault ares 735 rz traktorom amiben a guadrishift része az 1-2-3-4 elektronikus kapcsolás meg a nyúl/béka nem akar kapcsolni a quadrishift a 4-be marad ez valamilyen rejtett üzemmódban van.Én a 17 baros nyomáskapcsolóra gyanakszom.Egyéb tippjeim a sebesség szenzorok?De nagyon megköszönném az egyéb tippeket tanácsokat!!!
Válasz #2113. hozzászólásra
az első szériáknak gyenge volt az első diffizárja, lehet azt cserélték bennük.
Válasz #2123. hozzászólásra
Azt nézted már hogy mennyi a tölt a generátor, mert nem lehet több 14,4 voltnál, ha sokat tölt és forr benne a sav akkor az lehet hogy kitolja az aksi kivezető pólusánál és szétmarja a sarut!!!
Válasz #2122. hozzászólásra
Én is abban reménykedtem, hogy ebbe már kellő mélységében belepiszkáltak a friccek, de tévedtem!
Az akkusaru meg egyszerűen lerohad róla.