Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak616 FtBenzin árak608 FtEUR391.7 FtUSD360.23 FtCHF407.66 FtGBP463.61 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
így oké, 180, a fagyállókat nem láttam bele, azért űnt soknak ennyi kanna, de így számoltam, hogy 2 motorolaj egy az első hídba, és a maradék 11 soknak tűnt a hasába. ennek külön olaj van a sonkáiba, vagy egybe van a hasával?
első hídnál, hasánál cseréld ki az olajleresztőket mágnesesre, szerintem a gyárija is az, ha nincs rajta, akkor vegyél újat, azok le szoktak onnan esni, de jó ha megvan, filléres dolog.
Válasz fexco #4505. hozzászólására
Üdv.Ami a magtárnál van eladó Axion azt véletlenül nem nézted meg?
Mi az első benyomás a trakival kapcsolatban amit megvettél?
jah, most olvastam vissza, cmatix, az úgy oké, persze hogy megáll. de ne váltóval fékez, szoktam mondani, ezeket a váltókat a papucsos pilóták nyírják ki nagypótkocsival. mikor valaki röstelli a papucsot fölvenni a lábára, és zoknival mégse tapossa a féket,inkább húzzk hátra a kart, megállazúgyis...
amelyik gép soha nem húzott pótot, abba örök a váltó, amelyik így pótozik, abba igen hamar ki kell kapni.
hát mi mást csinálna, minthogy lefékezi magát? örülj neki, hogy nem "szabadonfutós", hahahah. az volna az érdekes pótkocsival 40 tonnákkal csak úgy gurulgati, hahahah
de ez is power váltós, nem? hexasift, vagy ez vario?
Válasz envagyok2 #4493. hozzászólására
nemtudom.nekem az a furcsa,hogy pl.megyek 30al,kilököm N-bee az irányváltót,és lefékezi magát.ugyanezt csinálja amikor megyek pl.50el,leveszem a "gázpedálról"a lábam,megál 0ra.
nekem ez szokatlan a povershift után nagyon.arra gondolok,elég érdekes lesz vele igy nagypótkocsit húzni...???
megfogom venni.
ez a park lock kapcsoló, nem? váltózár, álló helyzetben bekjapcsolod, és reteszeled a váltót. amíg be van kapcsolva, addig nem tudod "sebességbe tenni", és a kijelzőn PL vagy P vagy ilyesmi felirat van.
de mndenképp vedd meg a kezelésijét, nem olyan sok pénzér adja axiál, böngészd végig. mr ha van értelme, és nem olyen borzalmas gugli fordításos szemét, mint a szokásos...
üdv gazdatársak!axion 820 a műszerfal bal oldalán van egy kapcsoló,:fogaskerék,benne egy nyitott lakat.leirnátok ennek a pontos nevét,és hogy kell aktiválni,deaktiválni.mikor használjátok,mikor nem.?
Igazából csak nagyjából annyit tudok, amit ki gugliztam neten, mert én is Axion-t nézegetek ARION mellé. Csak pár hónapot és 300 órát használta új tulaj ahonnan vetted, nem vált be neki??
Sziasztok!
850 Axion cebbis terminál kijelzője,vagyis a monitor képe használat közben elkezd ugrálni,futni
nem olvashatóak a funkciók,utána megáll,később ujra csinálja ezt.Mi a teendő?Kivettem,visszatettem ,de nem javult!
majd holnap megnézem mi az a három lehetöség közül a harmadik(auto,manuál,és ami nemjut eszembe).nekem eco lehetöség nincs(legalább is nemtudok rola)2011es évjárat.
Tartósságáról még nem tudok nyilatkozni, első nagy szervizen vagyok túl….
Auto-ban van, plussz ECO. Sok a plusz power ezért elég az eco nálam.
Nagy országút, közepes talajmunka, kicsi lazító, nehéz vontatás.
érdekelne elsősorban a tartóssága.
kilehet választani 3 módot:(auto-nemugrik be a neve:na ez mire való???--manuál.
melyiket mire,mikor használod?
továbbá megint van 3 lehetőség:kicsi-közepes-nagy.ezeket mikor használod? remélem érted!
4772 hozzászólás
Válasz fexco #4512. hozzászólására
így oké, 180, a fagyállókat nem láttam bele, azért űnt soknak ennyi kanna, de így számoltam, hogy 2 motorolaj egy az első hídba, és a maradék 11 soknak tűnt a hasába. ennek külön olaj van a sonkáiba, vagy egybe van a hasával?
első hídnál, hasánál cseréld ki az olajleresztőket mágnesesre, szerintem a gyárija is az, ha nincs rajta, akkor vegyél újat, azok le szoktak onnan esni, de jó ha megvan, filléres dolog.
Válasz fexco #4505. hozzászólására![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Üzemóra évjárat, miért cmatik ???
Ez igen.
Válasz pangi #4518. hozzászólására
igen.
rendben!
Válasz fexco #4516. hozzászólására
köszi.
Gondolom akkor ez szimpatikusabb volt.
Akkor várjuk a tapasztalatokat
Válasz fexco #4515. hozzászólására
![smile cool](/oldforum/images/smiles/cool.gif)
jrgumoka
Válasz pangi #4514. hozzászólására
de.azt is.
semmi.még nem dolgozott.szerintem van benne anyag bőven.
Válasz Gumóka #4513. hozzászólására
megy az agyalás,hogy mi a tiktokneved! nemtudjuk!!!szabad agazda!!!
köszönöm!
Válasz fexco #4505. hozzászólására
Üdv.Ami a magtárnál van eladó Axion azt véletlenül nem nézted meg?
Mi az első benyomás a trakival kapcsolatban amit megvettél?
Válasz fexco #4509. hozzászólására
![smile laugh](/oldforum/images/smiles/laugh.gif)
![smile laugh](/oldforum/images/smiles/laugh.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Ezen a tiktok videómegosztón talált meg Ő egyébként, én meg gazdászcsaj lévén már csak visszaigazolom
Aztán délután feldobta a videót róla, utána meg nézem itt a képet, há' mondom ez ugyanaz!
Egyébként sok sikert a szerszámhoz, sok munkát, bő termést!
Válasz envagyok2 #4511. hozzászólására
annyi!fagyálló 2kanna,motorolj is 2kanna(állitólag 25liter megy bele)1kanna az elsőhidba,amaradék az a cmatik+a hátsóhid.
Válasz fexco #4504. hozzászólására
mi ez a sok olaj? ez valami 14 kanna, vagy mennyi? mennyi kell ennek a hasába?
Válasz Diesel Tibor #4508. hozzászólására
köszönöm gazdatársam!!
Válasz Gumóka #4507. hozzászólására
![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
yessz!ő meg a BIGBOSS
Válasz fexco #4505. hozzászólására
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
![smile pimp](/oldforum/images/smiles/pimp.gif)
Gratulálok ,,,egészséggel nyűdd el
Válasz fexco #4504. hozzászólására
![smile blush](/oldforum/images/smiles/blush.gif)
Regina pedig a lányod lenne?
A t6 meg lett a kisfőnök![](https://static.agroinform.hu/data/forum/images/TN_agroinform_20230815133845_img_4636.jpg)
Válasz fexco #4504. hozzászólására
![](https://static.agroinform.hu/data/forum/images/TN_agroinform_20230815133020_img_4635.jpg)
Ez lett az új vezérgép
Full service![](https://static.agroinform.hu/data/forum/images/TN_agroinform_20230815132426_img_4634.jpg)
![](https://static.agroinform.hu/data/forum/images/TN_agroinform_20230815132426_img_4634.jpg)
Válasz Büresz #4502. hozzászólására
Küldtem üzenetet a freemailedre
Válasz Renault Ares #4501. hozzászólására
Huu, igen, jól rémlett hogy valaki cserélte vagy átalakította. Telefonon felhivatlak holnap valamikor?
Válasz Büresz #4500. hozzászólására
![](https://static.agroinform.hu/data/forum/images/TN_agroinform_20230810200511_tce15t.jpg)
Az ábrán az 1-es kapcsolóval van a probléma?
Mi azt a kapcsolót helyettesítettük 2 éve, a szerkezet azóta is hibátlanul működik.
Válasz Ares 826 #4499. hozzászólására
![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
Aha, nekem tekerős van ami szarakodik, ha hagyom hogy csattogjon akkor neha lelakatolja, ha fogom óvatosan akkor fasza.
Válasz Büresz #4498. hozzászólására
Én a sárvédőn lévőket cseréltem, de néha baszakszik a váltón lévő jobb oldalon hátul, de kis köpködés neki kontank fújás s jó utána megint!
Válasz Ares 826 #4461. hozzászólására
Ha jól emlékszem te cseréltél aresbe függesztőkar kapcsoló cserét? Szarakodik nekem is.
Válasz fexco #4495. hozzászólására
jah, most olvastam vissza, cmatix, az úgy oké, persze hogy megáll. de ne váltóval fékez, szoktam mondani, ezeket a váltókat a papucsos pilóták nyírják ki nagypótkocsival. mikor valaki röstelli a papucsot fölvenni a lábára, és zoknival mégse tapossa a féket,inkább húzzk hátra a kart, megállazúgyis...
amelyik gép soha nem húzott pótot, abba örök a váltó, amelyik így pótozik, abba igen hamar ki kell kapni.
Válasz fexco #4495. hozzászólására
hát mi mást csinálna, minthogy lefékezi magát? örülj neki, hogy nem "szabadonfutós", hahahah. az volna az érdekes pótkocsival 40 tonnákkal csak úgy gurulgati, hahahah
de ez is power váltós, nem? hexasift, vagy ez vario?
Válasz envagyok2 #4493. hozzászólására
nemtudom.nekem az a furcsa,hogy pl.megyek 30al,kilököm N-bee az irányváltót,és lefékezi magát.ugyanezt csinálja amikor megyek pl.50el,leveszem a "gázpedálról"a lábam,megál 0ra.
nekem ez szokatlan a povershift után nagyon.arra gondolok,elég érdekes lesz vele igy nagypótkocsit húzni...???
megfogom venni.
Válasz mtz1221 #4492. hozzászólására
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
De szép válasz
Válasz fexco #4489. hozzászólására
ez a park lock kapcsoló, nem? váltózár, álló helyzetben bekjapcsolod, és reteszeled a váltót. amíg be van kapcsolva, addig nem tudod "sebességbe tenni", és a kijelzőn PL vagy P vagy ilyesmi felirat van.
de mndenképp vedd meg a kezelésijét, nem olyan sok pénzér adja axiál, böngészd végig. mr ha van értelme, és nem olyen borzalmas gugli fordításos szemét, mint a szokásos...
Válasz genasokolovskiy9 #4490. hozzászólására![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
Szerintem sokaknak volt/van ilyen jó véleménye anyukádról is.
Moderálási elveink miatt törölve: 2023-08-08 09:25:54
üdv gazdatársak!axion 820 a műszerfal bal oldalán van egy kapcsoló,:fogaskerék,benne egy nyitott lakat.leirnátok ennek a pontos nevét,és hogy kell aktiválni,deaktiválni.mikor használjátok,mikor nem.?
Válasz ..,-:) #4481. hozzászólására
Szerintem is az a gond, valahol el van törve a kábel s a sok ülés rugózás közepette elkezdi a hibát azzal hogy nem mutat rendesen a monitor.
Válasz fexco #4486. hozzászólására
Igazából csak nagyjából annyit tudok, amit ki gugliztam neten, mert én is Axion-t nézegetek ARION mellé. Csak pár hónapot és 300 órát használta új tulaj ahonnan vetted, nem vált be neki??
Dobok itt 1 privát üzit is mindjárt.
Válasz RARGAkèny #4484. hozzászólására
igen.ismered?
Válasz fexco #4482. hozzászólására
Rendelj hozzá új könyvet télen, mikor van rá kedvezmény.
Válasz fexco #4482. hozzászólására
Üdv. Ezt a mezőfalviak hozták be, és később úgy került aukcióra??
"a drivestick az mi?"
A CIS és a CIS+ felszereltségű gépeknél, az a kis pöcs a karfa végén amit előre-hátra löködsz.
A CEBIS-nél, C-motion a menetkar neve.
Válasz ..,-:) #4479. hozzászólására
német.de majd muszálly lesz forditani...
Válasz Feri #4480. hozzászólására
Valahol kábel gond !?
Sziasztok!
850 Axion cebbis terminál kijelzője,vagyis a monitor képe használat közben elkezd ugrálni,futni
nem olvashatóak a funkciók,utána megáll,később ujra csinálja ezt.Mi a teendő?Kivettem,visszatettem ,de nem javult!
Válasz fexco #4478. hozzászólására
Nálam auto van és kar funkció.
Auto az a gázpedállal való sebesség növelés, a másik mikor a cmotion karral.
Könyv nincs hozzá !?
Válasz fexco #4477. hozzászólására
megvan a három mód:auto----drivestick-----manuál.
a drivestick az mi?
Válasz ..,-:) #4476. hozzászólására
majd holnap megnézem mi az a három lehetöség közül a harmadik(auto,manuál,és ami nemjut eszembe).nekem eco lehetöség nincs(legalább is nemtudok rola)2011es évjárat.
Válasz fexco #4475. hozzászólására
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Tartósságáról még nem tudok nyilatkozni, első nagy szervizen vagyok túl….
Auto-ban van, plussz ECO. Sok a plusz power ezért elég az eco nálam.
Nagy országút, közepes talajmunka, kicsi lazító, nehéz vontatás.
Válasz ..,-:) #4474. hozzászólására
érdekelne elsősorban a tartóssága.
kilehet választani 3 módot:(auto-nemugrik be a neve:na ez mire való???--manuál.
melyiket mire,mikor használod?
továbbá megint van 3 lehetőség:kicsi-közepes-nagy.ezeket mikor használod? remélem érted!
Válasz fexco #4473. hozzászólására
Cmatic-ban van.
üdv mindenkinek!axion 820 cmatic üzemeltetésében van valaki akinek van tapasztalata?