Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak622 FtBenzin árak607 FtEUR410.34 FtUSD386.4 FtCHF438.4 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz envagyok2 #4525. hozzászólásáraüdv!mágnesesek!a szervizes is kb azt mondta,hogy ennél a traktornál (ennél kifejezetten)a pilota határolja be az élettartamát.meg azt is,hogy ezt igazából nem is lehet megmondani,hogy mennyire van agyonütve.két verzio van:vagy megy,vagy nemmegy.elmondása szerint a legrosszabb ebbe az,hogy nem lesznek előjelei,hogy megfog dögleni.rádugta a leptopot,minden adat hibátlan.meg azt mondta,hogy az ujabb axion cmatikok azok sokkal egyszerűbbek-----jobbak mint ezek,mivel ezek tulajdonképpen egy poversift-fokozatmentes kombó.
első nekifutásra nekem elég lenne a magyar kezelésije,persze ugy ahogy mondtad,ha rendesen le van forditva.
Válasz Gergely Péter #4526. hozzászólásáraúszó helyzet? ezen van úszó?
nem ismerem et a típust, de ezen is nem egy billenő kapcsolóval emeled fel vagy engeded le a vasat? ott jobb kézre? ha igen, az lesz a szar, nem sokkal lejebb itt látsz megolást rá. de egy új szabályzó se horror, persze kinek mi az, olyan 500 körül volt télen.
Sziasztok.Olyan problémával küzdök hogy adott egy Claas Ares 696 rz típusú 2004-es traktor.A hidraulika rendszerrel lenne gondom.A függesztő karok úszó helyzetben normálisan működnek.Viszont mikor egy adott magasságon szintezni kellene ott kezdődnek a problémák.Gondol egyet és vagy felfelé vagy lefelé el kezdi dobálni a munkagépet.Axiàl nem tudott hozzászólni.Esetleg valaki tudna nekem ebben a dologban segíteni vagy egy olyan szerelő elérhetőségét meg adni aki ért is hozzá.Segítségetek előre is köszönöm.
Válasz fexco #4524. hozzászólásáraés az alakatrész katalógust is meg tudod hozzá venni, nem valami részletes, de kisebb dolgokban azért el lehet vele intézni. és ha nagyon túrod a netet, akkro találsz hozzá komplett javítási utasítást, ez a szervízkönyve, ez alapján dolgoznak a szervizesek. és ha még tivább tűrod, akkor találsz hozzá windiag programot is, hahahah, igaz ez kevés, szeirentem kéne hozzá egy hardverkulcs is, de ezt már nem ismerem. de ha eljutsz idáig, akkor innen tovább érdekel engem is, hahahah
Válasz envagyok2 #4522. hozzászólásáraszerintem nem.szerintem egybe van.azt tudom,hogy a c matic külön van,abba valami horror drága olaj megy,meg a hátujja ugye.
megnézem majd,köszi a tippet,ha nemolyan lesz,akkor veszek bele.
Válasz fexco #4512. hozzászólásáraígy oké, 180, a fagyállókat nem láttam bele, azért űnt soknak ennyi kanna, de így számoltam, hogy 2 motorolaj egy az első hídba, és a maradék 11 soknak tűnt a hasába. ennek külön olaj van a sonkáiba, vagy egybe van a hasával?
első hídnál, hasánál cseréld ki az olajleresztőket mágnesesre, szerintem a gyárija is az, ha nincs rajta, akkor vegyél újat, azok le szoktak onnan esni, de jó ha megvan, filléres dolog.
Válasz fexco #4505. hozzászólásáraÜdv.Ami a magtárnál van eladó Axion azt véletlenül nem nézted meg?
Mi az első benyomás a trakival kapcsolatban amit megvettél?
Válasz envagyok2 #4511. hozzászólásáraannyi!fagyálló 2kanna,motorolj is 2kanna(állitólag 25liter megy bele)1kanna az elsőhidba,amaradék az a cmatik+a hátsóhid.
Válasz Büresz #4500. hozzászólásáraAz ábrán az 1-es kapcsolóval van a probléma?
Mi azt a kapcsolót helyettesítettük 2 éve, a szerkezet azóta is hibátlanul működik.
Válasz Ares 826 #4499. hozzászólásáraAha, nekem tekerős van ami szarakodik, ha hagyom hogy csattogjon akkor neha lelakatolja, ha fogom óvatosan akkor fasza.
Válasz Büresz #4498. hozzászólásáraÉn a sárvédőn lévőket cseréltem, de néha baszakszik a váltón lévő jobb oldalon hátul, de kis köpködés neki kontank fújás s jó utána megint!
Válasz fexco #4495. hozzászólásárajah, most olvastam vissza, cmatix, az úgy oké, persze hogy megáll. de ne váltóval fékez, szoktam mondani, ezeket a váltókat a papucsos pilóták nyírják ki nagypótkocsival. mikor valaki röstelli a papucsot fölvenni a lábára, és zoknival mégse tapossa a féket,inkább húzzk hátra a kart, megállazúgyis...
amelyik gép soha nem húzott pótot, abba örök a váltó, amelyik így pótozik, abba igen hamar ki kell kapni.
Válasz fexco #4495. hozzászólásárahát mi mást csinálna, minthogy lefékezi magát? örülj neki, hogy nem "szabadonfutós", hahahah. az volna az érdekes pótkocsival 40 tonnákkal csak úgy gurulgati, hahahah
de ez is power váltós, nem? hexasift, vagy ez vario?
Válasz envagyok2 #4493. hozzászólásáranemtudom.nekem az a furcsa,hogy pl.megyek 30al,kilököm N-bee az irányváltót,és lefékezi magát.ugyanezt csinálja amikor megyek pl.50el,leveszem a "gázpedálról"a lábam,megál 0ra.
nekem ez szokatlan a povershift után nagyon.arra gondolok,elég érdekes lesz vele igy nagypótkocsit húzni...???
megfogom venni.
Válasz fexco #4489. hozzászólásáraez a park lock kapcsoló, nem? váltózár, álló helyzetben bekjapcsolod, és reteszeled a váltót. amíg be van kapcsolva, addig nem tudod "sebességbe tenni", és a kijelzőn PL vagy P vagy ilyesmi felirat van.
de mndenképp vedd meg a kezelésijét, nem olyan sok pénzér adja axiál, böngészd végig. mr ha van értelme, és nem olyen borzalmas gugli fordításos szemét, mint a szokásos...
üdv gazdatársak!axion 820 a műszerfal bal oldalán van egy kapcsoló,:fogaskerék,benne egy nyitott lakat.leirnátok ennek a pontos nevét,és hogy kell aktiválni,deaktiválni.mikor használjátok,mikor nem.?
Válasz ..,-:) #4481. hozzászólásáraSzerintem is az a gond, valahol el van törve a kábel s a sok ülés rugózás közepette elkezdi a hibát azzal hogy nem mutat rendesen a monitor.
Válasz fexco #4486. hozzászólásáraIgazából csak nagyjából annyit tudok, amit ki gugliztam neten, mert én is Axion-t nézegetek ARION mellé. Csak pár hónapot és 300 órát használta új tulaj ahonnan vetted, nem vált be neki??
Sziasztok!
850 Axion cebbis terminál kijelzője,vagyis a monitor képe használat közben elkezd ugrálni,futni
nem olvashatóak a funkciók,utána megáll,később ujra csinálja ezt.Mi a teendő?Kivettem,visszatettem ,de nem javult!
Válasz fexco #4478. hozzászólásáraNálam auto van és kar funkció.
Auto az a gázpedállal való sebesség növelés, a másik mikor a cmotion karral.
Könyv nincs hozzá !?
4778 hozzászólás
Válasz envagyok2 #4525. hozzászólásáraüdv!mágnesesek!a szervizes is kb azt mondta,hogy ennél a traktornál (ennél kifejezetten)a pilota határolja be az élettartamát.meg azt is,hogy ezt igazából nem is lehet megmondani,hogy mennyire van agyonütve.két verzio van:vagy megy,vagy nemmegy.elmondása szerint a legrosszabb ebbe az,hogy nem lesznek előjelei,hogy megfog dögleni.rádugta a leptopot,minden adat hibátlan.meg azt mondta,hogy az ujabb axion cmatikok azok sokkal egyszerűbbek-----jobbak mint ezek,mivel ezek tulajdonképpen egy poversift-fokozatmentes kombó.
első nekifutásra nekem elég lenne a magyar kezelésije,persze ugy ahogy mondtad,ha rendesen le van forditva.
Válasz Gergely Péter #4526. hozzászólásáraúszó helyzet? ezen van úszó?
nem ismerem et a típust, de ezen is nem egy billenő kapcsolóval emeled fel vagy engeded le a vasat? ott jobb kézre? ha igen, az lesz a szar, nem sokkal lejebb itt látsz megolást rá. de egy új szabályzó se horror, persze kinek mi az, olyan 500 körül volt télen.
Sziasztok.Olyan problémával küzdök hogy adott egy Claas Ares 696 rz típusú 2004-es traktor.A hidraulika rendszerrel lenne gondom.A függesztő karok úszó helyzetben normálisan működnek.Viszont mikor egy adott magasságon szintezni kellene ott kezdődnek a problémák.Gondol egyet és vagy felfelé vagy lefelé el kezdi dobálni a munkagépet.Axiàl nem tudott hozzászólni.Esetleg valaki tudna nekem ebben a dologban segíteni vagy egy olyan szerelő elérhetőségét meg adni aki ért is hozzá.Segítségetek előre is köszönöm.
Válasz fexco #4524. hozzászólásáraés az alakatrész katalógust is meg tudod hozzá venni, nem valami részletes, de kisebb dolgokban azért el lehet vele intézni. és ha nagyon túrod a netet, akkro találsz hozzá komplett javítási utasítást, ez a szervízkönyve, ez alapján dolgoznak a szervizesek. és ha még tivább tűrod, akkor találsz hozzá windiag programot is, hahahah, igaz ez kevés, szeirentem kéne hozzá egy hardverkulcs is, de ezt már nem ismerem. de ha eljutsz idáig, akkor innen tovább érdekel engem is, hahahah
Válasz envagyok2 #4522. hozzászólásáraszerintem nem.szerintem egybe van.azt tudom,hogy a c matic külön van,abba valami horror drága olaj megy,meg a hátujja ugye.
megnézem majd,köszi a tippet,ha nemolyan lesz,akkor veszek bele.
Válasz mtz1221 #4521. hozzászólásáramajdnem 11000
2011
ez lett.ugye ezt nem katalógusból választom ki,mint az ujat.
Válasz fexco #4512. hozzászólásáraígy oké, 180, a fagyállókat nem láttam bele, azért űnt soknak ennyi kanna, de így számoltam, hogy 2 motorolaj egy az első hídba, és a maradék 11 soknak tűnt a hasába. ennek külön olaj van a sonkáiba, vagy egybe van a hasával?
első hídnál, hasánál cseréld ki az olajleresztőket mágnesesre, szerintem a gyárija is az, ha nincs rajta, akkor vegyél újat, azok le szoktak onnan esni, de jó ha megvan, filléres dolog.
Válasz fexco #4505. hozzászólásáraEz igen. Üzemóra évjárat, miért cmatik ???
Válasz pangi #4518. hozzászólásáraigen.
rendben!
Válasz Gumóka #4517. hozzászólására
Válasz fexco #4516. hozzászólásáraGondolom akkor ez szimpatikusabb volt.
Akkor várjuk a tapasztalatokatköszi.
Válasz fexco #4515. hozzászólásárajrgumoka
Válasz pangi #4514. hozzászólásárade.azt is.
semmi.még nem dolgozott.szerintem van benne anyag bőven.
Válasz Gumóka #4513. hozzászólásáramegy az agyalás,hogy mi a tiktokneved! nemtudjuk!!!szabad agazda!!!
köszönöm!
Válasz fexco #4505. hozzászólásáraÜdv.Ami a magtárnál van eladó Axion azt véletlenül nem nézted meg?
Mi az első benyomás a trakival kapcsolatban amit megvettél?
Válasz fexco #4509. hozzászólásáraEzen a tiktok videómegosztón talált meg Ő egyébként, én meg gazdászcsaj lévén már csak visszaigazolom
Aztán délután feldobta a videót róla, utána meg nézem itt a képet, há' mondom ez ugyanaz!
Egyébként sok sikert a szerszámhoz, sok munkát, bő termést!
Válasz envagyok2 #4511. hozzászólásáraannyi!fagyálló 2kanna,motorolj is 2kanna(állitólag 25liter megy bele)1kanna az elsőhidba,amaradék az a cmatik+a hátsóhid.
Válasz fexco #4504. hozzászólásárami ez a sok olaj? ez valami 14 kanna, vagy mennyi? mennyi kell ennek a hasába?
Válasz Diesel Tibor #4508. hozzászólásáraköszönöm gazdatársam!!
Válasz Gumóka #4507. hozzászólásárayessz!ő meg a BIGBOSS
Válasz fexco #4505. hozzászólásáraGratulálok ,,,egészséggel nyűdd el
Válasz fexco #4504. hozzászólásáraRegina pedig a lányod lenne?
A t6 meg lett a kisfőnök
Válasz fexco #4504. hozzászólásáraEz lett az új vezérgép
Full service
Válasz Büresz #4502. hozzászólásáraKüldtem üzenetet a freemailedre
Válasz Renault Ares #4501. hozzászólásáraHuu, igen, jól rémlett hogy valaki cserélte vagy átalakította. Telefonon felhivatlak holnap valamikor?
Válasz Büresz #4500. hozzászólásáraAz ábrán az 1-es kapcsolóval van a probléma?
Mi azt a kapcsolót helyettesítettük 2 éve, a szerkezet azóta is hibátlanul működik.
Válasz Ares 826 #4499. hozzászólásáraAha, nekem tekerős van ami szarakodik, ha hagyom hogy csattogjon akkor neha lelakatolja, ha fogom óvatosan akkor fasza.
Válasz Büresz #4498. hozzászólásáraÉn a sárvédőn lévőket cseréltem, de néha baszakszik a váltón lévő jobb oldalon hátul, de kis köpködés neki kontank fújás s jó utána megint!
Válasz Ares 826 #4461. hozzászólásáraHa jól emlékszem te cseréltél aresbe függesztőkar kapcsoló cserét? Szarakodik nekem is.
Válasz fexco #4495. hozzászólásárajah, most olvastam vissza, cmatix, az úgy oké, persze hogy megáll. de ne váltóval fékez, szoktam mondani, ezeket a váltókat a papucsos pilóták nyírják ki nagypótkocsival. mikor valaki röstelli a papucsot fölvenni a lábára, és zoknival mégse tapossa a féket,inkább húzzk hátra a kart, megállazúgyis...
amelyik gép soha nem húzott pótot, abba örök a váltó, amelyik így pótozik, abba igen hamar ki kell kapni.
Válasz fexco #4495. hozzászólásárahát mi mást csinálna, minthogy lefékezi magát? örülj neki, hogy nem "szabadonfutós", hahahah. az volna az érdekes pótkocsival 40 tonnákkal csak úgy gurulgati, hahahah
de ez is power váltós, nem? hexasift, vagy ez vario?
Válasz envagyok2 #4493. hozzászólásáranemtudom.nekem az a furcsa,hogy pl.megyek 30al,kilököm N-bee az irányváltót,és lefékezi magát.ugyanezt csinálja amikor megyek pl.50el,leveszem a "gázpedálról"a lábam,megál 0ra.
nekem ez szokatlan a povershift után nagyon.arra gondolok,elég érdekes lesz vele igy nagypótkocsit húzni...???
megfogom venni.
Válasz mtz1221 #4492. hozzászólásáraDe szép válasz
Válasz fexco #4489. hozzászólásáraez a park lock kapcsoló, nem? váltózár, álló helyzetben bekjapcsolod, és reteszeled a váltót. amíg be van kapcsolva, addig nem tudod "sebességbe tenni", és a kijelzőn PL vagy P vagy ilyesmi felirat van.
de mndenképp vedd meg a kezelésijét, nem olyan sok pénzér adja axiál, böngészd végig. mr ha van értelme, és nem olyen borzalmas gugli fordításos szemét, mint a szokásos...
Válasz genasokolovskiy9 #4490. hozzászólásáraSzerintem sokaknak volt/van ilyen jó véleménye anyukádról is.
Válasz genasokolovskiy9 #4490. hozzászólására
Moderálási elveink miatt törölve: 2023-08-08 09:25:54
üdv gazdatársak!axion 820 a műszerfal bal oldalán van egy kapcsoló,:fogaskerék,benne egy nyitott lakat.leirnátok ennek a pontos nevét,és hogy kell aktiválni,deaktiválni.mikor használjátok,mikor nem.?
Válasz ..,-:) #4481. hozzászólásáraSzerintem is az a gond, valahol el van törve a kábel s a sok ülés rugózás közepette elkezdi a hibát azzal hogy nem mutat rendesen a monitor.
Válasz fexco #4486. hozzászólásáraIgazából csak nagyjából annyit tudok, amit ki gugliztam neten, mert én is Axion-t nézegetek ARION mellé. Csak pár hónapot és 300 órát használta új tulaj ahonnan vetted, nem vált be neki??
Dobok itt 1 privát üzit is mindjárt.
Válasz RARGAkèny #4484. hozzászólásáraigen.ismered?
Válasz fexco #4482. hozzászólásáraRendelj hozzá új könyvet télen, mikor van rá kedvezmény.
Válasz fexco #4482. hozzászólásáraÜdv. Ezt a mezőfalviak hozták be, és később úgy került aukcióra??
"a drivestick az mi?"
A CIS és a CIS+ felszereltségű gépeknél, az a kis pöcs a karfa végén amit előre-hátra löködsz.
A CEBIS-nél, C-motion a menetkar neve.
Válasz ..,-:) #4479. hozzászólásáranémet.de majd muszálly lesz forditani...
Válasz Feri #4480. hozzászólásáraValahol kábel gond !?
Sziasztok!
850 Axion cebbis terminál kijelzője,vagyis a monitor képe használat közben elkezd ugrálni,futni
nem olvashatóak a funkciók,utána megáll,később ujra csinálja ezt.Mi a teendő?Kivettem,visszatettem ,de nem javult!
Válasz fexco #4478. hozzászólásáraNálam auto van és kar funkció.
Auto az a gázpedállal való sebesség növelés, a másik mikor a cmotion karral.
Könyv nincs hozzá !?