Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak647 FtBenzin árak628 FtEUR413.05 FtUSD403.06 FtCHF439.56 FtGBP492.13 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
hát igen.
Nekünk is a gépet ha ezt nézzük elkellett volna adni és hozni a másikat már. 5000 óra után jár, lassan átkellessz gumizni...
Ha idén tavaszra kicseréltük volna akkor gyakorlatilag egy fillért nem kellett eddig rákölteni, jó lett volna az új helyébe és így tovább, de még annyi minden más is kell, hogy muszály használni még a gépet 8-10000óráig addig hátha akadna jobb év is és évente beszerezni ami még kell munkaeszköz, kisebb traktor miegymás.
Ez a cél, azért mennie kell még ennek sokáig énis ebben bízom.
Nincsenek olyan kis gépeim hozzá, ki fogja szolgálni, de úgy vagyok okulva a régmúltból legyen erőtartalék inkább...
A mai világban meg nem szabad egy trakesznak sem megöregedni az ember segge alatt, 5-6 év után el kell adni és kész, aztán szenvedjen vele más... akkor még jó árat kap érte az embber, de ha kihajtom a lelkét, meg öreg kezdhetem előröl kitermelni egy új gép árát, azt meg nem akarom mégegyszer már...Szereltem eleget, marhára megutáltam, na!
260 a LE igen, fronthidraulikával lesz és frontsúllyal is....Az én gépeimmel nem fog pattogni, meg nem vagyok olyan veszélyes sem sebességre a földeken....Még ez a 8700Kg-os Axion sem pattogott pedig ez nem mondható nehéznek...
Remélem nem fogok benen csalódni, de a belső az nagyon szép ebben a gépben, és remélem a technika is azért jó lesz...
No az már valami!
Örülök hogy nagy gépet vettél abból még baj nemvolt, esetleg ha kicsit kicsi eszközöd van rá akkor fogyasztásban elszállhat de majd kialakul.
Azthiszem az valami 260 lóerős igaz? Én olyanban ültem már munka közben, a gépkezelője egyébként nagy 280körüli Challengerrel dolgozik ritkán ezzel. Annyit mondott, hogy erős megy mint az állat de könnyű és pattog, tehát súlyozzad fel legalább 12tonnára hagy szakítson!
Mennyiért is lehetett megvenni?
Régebben írtad csak már elfelejtettem.
Arra emlékszem hogy 200-as gépkategóriás áron, ez azért nemmindegy, sajnos a rémiumabb márkák már nemtudnak kompromisszumokat kötni, és nem is azvan mint régen, hogy kuuva drága volt akkor is a Johndeer de 10-15ezer órákig mentek nemsok ráfordítással, tehát megvetted a jót, de az újak már 5000-nél kezdenek bomlani előbbutóbb ittott és persze mégdrágábbak lettek...
No majd lesz valami, írjad majd milyen a szerkezet mit tud hogy bírja a strapát
Állítottuk a rugózást de szerintem akkor sem lett jó... Nekem az nagyon nem tetszett, a váltó és a többi az jó votl ahoygan írtam...
Rába felett már eljárt az idő, az már felejtős, még hoyg el tudtuk adni.. pár év és már az sem kell senkinek sem...
Ezért mondtam annak idején amit...
A Sisu motor még takarékosabb rugalmasabb műszerebb, kabinrúgó meg elől gumibakokon van ami éppen elég is, néha még ez is majdnem sokat mozog országúti fokozatban.
Végülis melyik Deutzot vetted meg? hány lovast is???
Ahogy az előttem szóló írta.
De az igaz, hogy ha kaptál egy csere traktort nem várható el, hogy az utolsó "kütyüt" is a saját szájízed szerint be tudjad állítani.
Szerintem ott még a cebis és a váltó programozása is újdonság lenne számodra.
Ha pedig a Rába jobb akkor azt köll megvenni.
Válasz #1382. hozzászólásra
neked 820-as van?
Nálunk is volt kinn a 850-es, nekem tetszett, jó a motor meg a váltó.
Kb 10%-al kevesebbet fogyaszt mint az nh, ugyanazzal a tárcsával ugyanolyan mélyen. Az nh átlagban 10% slippel ment az axion meg 5-7 között.
A fülkerugozás 3 fokozaton állitható.Lehet hogy éppen a legpuhábbra volt állitva,azért ringott!Nyáron én mindig a legkeményebbre állitom,őszel meg tavasszal van köztes fokozatban.ha már nagyon hideg van askkor van a legpuhábbon!Én erre csak ezt tudom mondani!
Annak a rugózásnak oly mindegy hogy 80 vagy 120 kg-os ember ül benne az nem jó úgy ahogyan van.. Nem vagyok egy kényes ember Rábával gyűrtem az ipart eddig és csak amíg nem jön a meg a deutz fahrom kaptam ezt a gépet, hogy a repcéket megtudjam csinálni... de mondom belül és lóerőben csak jót tudok róla mondani, de a fülke sokat levesz belőle...
Volt nálam bő 1 hétre egy Axion 820. Belenyomtam vagy 100 üzemórát. Azt mondom jó traktor a kezelőszervek, teljesítmény fogyasztás szóval minden DE a kabinja egyszerűen katsztrófális mint a ringis.... Akkora kilengése van ezzel a négy ponton rugózással, hogy eszméletlen... sajnos ez nagyon lerontja az amúgy jó traktor feelinget.. videot majd csatolok be róla...
hát igen, feleslegesn itt sem zúgózik nagyon semmi...
5455-be egy jó év alatt 1200óra ment, a nagyba tavaly csak 700(nem volt tarlósmunka, sem lazítás, sőt rengeteg főd kimaradt) amit meg csináltunk azt a rövidtárcsával marhagyorsan csináltuk...
de pár éve évi 1800órát is ment, szerintem ennek is normál évben 1200 a normája, meg átlag ennyit is mutat eddig a dolog.
ha csak évi 200 ü.ó-át menne mint ez akkor még 1 ferga is sokáig birná (ez van , nem szeretünk traktorozni csak ha nagyon muszáj akkor mennek ,,, jd évi 500 órát kap )
Valamelyik fórumon volt egy srác, ő úgy csinálta, hogy összeszedte egy új kocsi árát, azt berakta a bankba, nem nyúlt hozzá. Kihozott egy autót még akkor 0%-ra, majd a betett pénzből 2-3 évig fizette az autót, utána bevitte a régit hozott újat, megint 0%, megint 2-3 év, megint új autó 0%-al... csak ugye ez mostmár nem működik. De volt még benne valami furfang, csak nem emlékszek hogy mi.
De ha veszel valami öregebb kocsit jó állapotban, ami jó autó és hajtod 5-6 évig, utána ugyanezt ismétled, persze lemondasz arról hogy a legmodernebb kocsiba ülj mindig, akkor az sem egy gázos tétel. Új autót én nem vennék, max ha nagyon alkalmi vétel. szerintem...
Van aki két-három nagygéppel csinál 5000hektárt évente, mármint 5000hektár fődet művel ennyi géppel.
Kicsit régebben kivitelezhető lett volna amit írsz, a kis nyuszi TC56-al is évekig 1000hektár felett volt aratva, de ma nehé rátervezni egy gépre ilyen szélsőségek mellett, ezért is van az, hogy ahol több a gép ott nincs kihasználva, 5-10évek lfutnak némi ráfordítással, ha több gép van akkor mégtöbbet
1et ért ezzel mindenki
de mi a pH a c x van akkor ha nemtok 10 millát minden 4évbe csak arra a tetü újautóra rááldozni?
mert nincs sajna xyz hektó amiből vigan jutna az effajta hóbortra ISSSSSSSSSSSSSSSSSS
mert elszippantja a lóvét a sok más rosseb az ilyesmi luxöriőzségek elől........
mert ottvan még a mekk kell élni vlmibül projekt is.....ami nap mint nap FUT
pba ...h. nem vlm. mágnásmiska vót dédöregapám.....
3000 hekit kéne csinálni egy 300 as trakival hogy az 4-5 év alatt szétessen, főleg ha szántásnélküli a technológia.
Csak ezzel meg az a gond hogy ha bejön egy olyan ősz mint tavaly akkor ennyi földnek még a negyedére se lehetne rágyőzni.
Ha ez így van akkor miért csak a gazdák 10%-a tudja ezt megtenni országszerte????
mindenki más hülye?
A mi nagy traktorunk 5. szezonját tapossa, kidolgoz mindent mégsem tudnánk lecserélni mellesleg eszünk ágában sem lenne eladni tizenegykét milláért majd 30-ért újat venni.
Tódozgatásfódozgatás is csak ittott igaz lehet egy gépet karbantartani, nem száthajtani 3-4év alatt úgy, hogy mindent kidolgoz, illetve ha baj van normálisan rendbetenni is lehet, 1-2millió Ft ráköltéssel egy nagytraktort amely hatalmas értékű használtan is még évekig lehet újra haszálni rendesen és az nem 10-20milla rátoldás mégsem...
Viszont! az úgyvolna azt is jelenti, hogynekem olyan legyen amit 10évig megtudok tartani maximális megbízhatósága mellett!
Ami nem azt jelenti, hogy hozzá se kelljen nyúlni mert ilyen nincs. Amit kell időben kicserélni kopó alkatrészeket rajta, egykét olyan rendellenes dolog amiért nemkell szétszedni a autót és nem csak cserélgetésekkel tudják ki spekulálni hogy mi is a baja, közben idegbajt kaps annyiszor mész vissza szervízbe....
Ha van ilyen autó és új akkor én elfogadnám.
Viszont azt tudni kell, hogy 3-400ezer ennyi idő alatt lazán belemenne!
De a mostani 11éves világot megjárt és kegyetlen sokat dolgoztatott Ford Focus tudja ezt mai napig 430ezer megtett km felett, innentől kezdve nevetségesnek tartom a dolgot, hogy megbízhatóbb mint egy új autó.
és ez a legnagyobb kritérium számomra, hogy az autó akkor menjen és úgy ahogy én akarom, az legyen értem ne én ő érte, és borítsa fel a napomat hetemet útamat...
Az sosem volt jó üzlet. Kijön a szalonból és 1.5 millával máris kevesebbet ér. Ráadásul neked az semmit sem termel csak viszi a pénzt leginkább. Inkább rohadjon le körülöttem a kasztni, de a traktor után legyen eszköz
Válasz #1348. hozzászólásra
én addíg akarom hajtani a hiluxot míg szét nem esik, csak azért vettem anno újat mert nem találtunk jó állapotú használtat,meg ugye ezt el lehetett számolni. L200 lett volna bőven csak abból meg a régiek eléggé iszákosak.
egy közép vagy nagyobb kategóriás kocsi 4 éves korára már talán az új ár felét se éri.
Plusz ehhez a casco a garancia miatti szervizeltetés ahol többszöröséért adják az olajat stb. És ha nem kpra vette akkor a horror kamatok.
Ez szerintem se nagy üzlet.
Már engem is hívogattak a toyotától hogy mért nem viszem szervizelni a kocsit, célozgattak összevissza mindenféle garanciavesztésre errearra.
Olajakat cserélni meg lezsírozni a kardánt én is tudok
Ezt én is alá tudom támasztani! Vezettem új 508-ast. 1,6 l-es dízel, 114 Le! épp csak egy kicsit volt lomhább, mint a 140 lovas Passatom! A Start-Stop rendszer annyira finom, hogy észre sem veszed, hogy mikor áll, vagy mikor jár a motor!
Az, hogy egy autó mennyire tartós sok tényezőtől függ. Az enyém alig múlt 3 éves, 150e van benne, és meg sem pisszent! ismerős ugyanilyen autója (olasz import) 70 ezernél megállt az autópályán!
Én sem ülnék még egy-két generációs autóba sem vissza, mert kényelem és konfort szempontjából hatalmas visszalépés! Javítani meg majd javítgatja a második tulaja!
(amúgy ez egy spirál: Aki elkezd új autókat venni, és azokat gyakran cserélni, az keveset költ szervízre, és mindig jó autója van. Aki használtakba lép be, az folyamatosan öli a pénzt az ócskába, és nem is tud később sem újat venni, csak újabb használtat, ami újra falja a pénzt...)
Hát kinek mi ugye. Nekem pl a szívókkal sincs semmi bajom. Nincsenek 100-on 10 másodperc alatt, de azonkívül más kifogásom nincs ellenük. Ha rendben van tartva ezekkel sincs baj. Izzítógyertyákra tél előtt rá kell nézni, jó üzemanyag (meg persze jó motor) és -20ig ezek is indulnak. A turbó és adagoló mögé tedd oda a vezérművet is, az is sarkalatos pontjuk sajnos.
Annyi hogy a régiek nem épp versenyautók.
Igaz az enyém TD és csak pár éve az enyém, de még a régi diesel, eddig (kopkopkop) nekem jó.
4843 hozzászólás
hát igen.
Nekünk is a gépet ha ezt nézzük elkellett volna adni és hozni a másikat már. 5000 óra után jár, lassan átkellessz gumizni...
Ha idén tavaszra kicseréltük volna akkor gyakorlatilag egy fillért nem kellett eddig rákölteni, jó lett volna az új helyébe és így tovább, de még annyi minden más is kell, hogy muszály használni még a gépet 8-10000óráig addig hátha akadna jobb év is és évente beszerezni ami még kell munkaeszköz, kisebb traktor miegymás.
Ez a cél, azért mennie kell még ennek sokáig énis ebben bízom.
Válasz #1390. hozzászólásra
Nincsenek olyan kis gépeim hozzá, ki fogja szolgálni, de úgy vagyok okulva a régmúltból legyen erőtartalék inkább...
A mai világban meg nem szabad egy trakesznak sem megöregedni az ember segge alatt, 5-6 év után el kell adni és kész, aztán szenvedjen vele más... akkor még jó árat kap érte az embber, de ha kihajtom a lelkét, meg öreg kezdhetem előröl kitermelni egy új gép árát, azt meg nem akarom mégegyszer már...Szereltem eleget, marhára megutáltam, na!
Válasz #1390. hozzászólásra
260 a LE igen, fronthidraulikával lesz és frontsúllyal is....Az én gépeimmel nem fog pattogni, meg nem vagyok olyan veszélyes sem sebességre a földeken....Még ez a 8700Kg-os Axion sem pattogott pedig ez nem mondható nehéznek...
Remélem nem fogok benen csalódni, de a belső az nagyon szép ebben a gépben, és remélem a technika is azért jó lesz...
Válasz #1389. hozzászólásra
No az már valami!
Örülök hogy nagy gépet vettél abból még baj nemvolt, esetleg ha kicsit kicsi eszközöd van rá akkor fogyasztásban elszállhat de majd kialakul.
Azthiszem az valami 260 lóerős igaz? Én olyanban ültem már munka közben, a gépkezelője egyébként nagy 280körüli Challengerrel dolgozik ritkán ezzel. Annyit mondott, hogy erős megy mint az állat de könnyű és pattog, tehát súlyozzad fel legalább 12tonnára hagy szakítson!
Mennyiért is lehetett megvenni?
Régebben írtad csak már elfelejtettem.
Arra emlékszem hogy 200-as gépkategóriás áron, ez azért nemmindegy, sajnos a rémiumabb márkák már nemtudnak kompromisszumokat kötni, és nem is azvan mint régen, hogy kuuva drága volt akkor is a Johndeer de 10-15ezer órákig mentek nemsok ráfordítással, tehát megvetted a jót, de az újak már 5000-nél kezdenek bomlani előbbutóbb ittott és persze mégdrágábbak lettek...
No majd lesz valami, írjad majd milyen a szerkezet mit tud hogy bírja a strapát
Válasz #1388. hozzászólásra
Állítottuk a rugózást de szerintem akkor sem lett jó... Nekem az nagyon nem tetszett, a váltó és a többi az jó votl ahoygan írtam...
Rába felett már eljárt az idő, az már felejtős, még hoyg el tudtuk adni.. pár év és már az sem kell senkinek sem...
X720-as DF lesz...
Válasz #1378. hozzászólásra
Ezért mondtam annak idején amit...
A Sisu motor még takarékosabb rugalmasabb műszerebb, kabinrúgó meg elől gumibakokon van ami éppen elég is, néha még ez is majdnem sokat mozog országúti fokozatban.
Végülis melyik Deutzot vetted meg? hány lovast is???
a múltkor amikor kérdeztem nem írtad meg.
Válasz #1386. hozzászólásra
ott is figyelek
Válasz #1385. hozzászólásra
lac!
Gyere az offba!
Válasz #1384. hozzászólásra
Ez a váltóprogramozás többet ér mint az MF-nél az autodrive? Mert az csak parasztvakítás.
Válasz #1381. hozzászólásra
Ahogy az előttem szóló írta.
De az igaz, hogy ha kaptál egy csere traktort nem várható el, hogy az utolsó "kütyüt" is a saját szájízed szerint be tudjad állítani.
Szerintem ott még a cebis és a váltó programozása is újdonság lenne számodra.
Ha pedig a Rába jobb akkor azt köll megvenni.
Válasz #1382. hozzászólásra
neked 820-as van?
Nálunk is volt kinn a 850-es, nekem tetszett, jó a motor meg a váltó.
Kb 10%-al kevesebbet fogyaszt mint az nh, ugyanazzal a tárcsával ugyanolyan mélyen. Az nh átlagban 10% slippel ment az axion meg 5-7 között.
A fülkerugozás 3 fokozaton állitható.Lehet hogy éppen a legpuhábbra volt állitva,azért ringott!Nyáron én mindig a legkeményebbre állitom,őszel meg tavasszal van köztes fokozatban.ha már nagyon hideg van askkor van a legpuhábbon!Én erre csak ezt tudom mondani!
Válasz #1380. hozzászólásra
Annak a rugózásnak oly mindegy hogy 80 vagy 120 kg-os ember ül benne az nem jó úgy ahogyan van.. Nem vagyok egy kényes ember Rábával gyűrtem az ipart eddig és csak amíg nem jön a meg a deutz fahrom kaptam ezt a gépet, hogy a repcéket megtudjam csinálni... de mondom belül és lóerőben csak jót tudok róla mondani, de a fülke sokat levesz belőle...
Válasz #1378. hozzászólásra
A fülkerugózást személyre szabottan be kéne beállítani!!!
Válasz #1378. hozzászólásra
Akkor a fülkerugózás nem is olyan nagy találmány???Vagy csak Claas-éknak nem sikerült??
Volt nálam bő 1 hétre egy Axion 820. Belenyomtam vagy 100 üzemórát. Azt mondom jó traktor a kezelőszervek, teljesítmény fogyasztás szóval minden DE a kabinja egyszerűen katsztrófális mint a ringis.... Akkora kilengése van ezzel a négy ponton rugózással, hogy eszméletlen... sajnos ez nagyon lerontja az amúgy jó traktor feelinget.. videot majd csatolok be róla...
Válasz #1376. hozzászólásra
fogadjunk claast akar rád sózni!
Válasz #1374. hozzászólásra
láttam én a minap is de köszi!
Válasz #1371. hozzászólásra
hát igen, feleslegesn itt sem zúgózik nagyon semmi...
5455-be egy jó év alatt 1200óra ment, a nagyba tavaly csak 700(nem volt tarlósmunka, sem lazítás, sőt rengeteg főd kimaradt) amit meg csináltunk azt a rövidtárcsával marhagyorsan csináltuk...
de pár éve évi 1800órát is ment, szerintem ennek is normál évben 1200 a normája, meg átlag ennyit is mutat eddig a dolog.
Brja ameddig bírja!
Válasz #1369. hozzászólásra
a kombájnt láttad amit ma találtam Neked?
Válasz #1372. hozzászólásra
perszepersze........
Válasz #1370. hozzászólásra
nem ezekre e régiekre értette , hanem a modern vasakra, rosszúl fogalmaztam
Válasz #1369. hozzászólásra
ha csak évi 200 ü.ó-át menne mint ez akkor még 1 ferga is sokáig birná (ez van , nem szeretünk traktorozni csak ha nagyon muszáj akkor mennek ,,, jd évi 500 órát kap )
Válasz #1366. hozzászólásra
bakki akkor jobb lesz 9999nál betolnotok a vitrinbe őket.......
Válasz #1368. hozzászólásra
A 8110-re még rábólintok, de a többi
Válasz #1367. hozzászólásra
az enyém traktorokat nem 10.e-re tervezték
3.fergádat fogot gyilkolni , de ezek a vasak még mindig csak tinédzserek lesznek
Válasz #1366. hozzászólásra
Akkor koma te már hamarabb szorúlsz
igaz ott nem számít, van új autó is nem is egy...
Válasz #1361. hozzászólásra
megmondta Harsányi is , 10.000 ü.ó.-nál atomjaira húlik szét minden traktor .........menekülj amig nem késő
Válasz #1360. hozzászólásra
Valamelyik fórumon volt egy srác, ő úgy csinálta, hogy összeszedte egy új kocsi árát, azt berakta a bankba, nem nyúlt hozzá. Kihozott egy autót még akkor 0%-ra, majd a betett pénzből 2-3 évig fizette az autót, utána bevitte a régit hozott újat, megint 0%, megint 2-3 év, megint új autó 0%-al... csak ugye ez mostmár nem működik. De volt még benne valami furfang, csak nem emlékszek hogy mi.
De ha veszel valami öregebb kocsit jó állapotban, ami jó autó és hajtod 5-6 évig, utána ugyanezt ismétled, persze lemondasz arról hogy a legmodernebb kocsiba ülj mindig, akkor az sem egy gázos tétel. Új autót én nem vennék, max ha nagyon alkalmi vétel. szerintem...
Válasz #1362. hozzászólásra
Van aki két-három nagygéppel csinál 5000hektárt évente, mármint 5000hektár fődet művel ennyi géppel.
Kicsit régebben kivitelezhető lett volna amit írsz, a kis nyuszi TC56-al is évekig 1000hektár felett volt aratva, de ma nehé rátervezni egy gépre ilyen szélsőségek mellett, ezért is van az, hogy ahol több a gép ott nincs kihasználva, 5-10évek lfutnak némi ráfordítással, ha több gép van akkor mégtöbbet
Válasz #1358. hozzászólásra
1et ért ezzel mindenki
de mi a pH a c x van akkor ha nemtok 10 millát minden 4évbe csak arra a tetü újautóra rááldozni?
mert nincs sajna xyz hektó amiből vigan jutna az effajta hóbortra ISSSSSSSSSSSSSSSSSS
mert elszippantja a lóvét a sok más rosseb az ilyesmi luxöriőzségek elől........
mert ottvan még a mekk kell élni vlmibül projekt is.....ami nap mint nap FUT
pba ...h. nem vlm. mágnásmiska vót dédöregapám.....
Válasz #1358. hozzászólásra
3000 hekit kéne csinálni egy 300 as trakival hogy az 4-5 év alatt szétessen, főleg ha szántásnélküli a technológia.
Csak ezzel meg az a gond hogy ha bejön egy olyan ősz mint tavaly akkor ennyi földnek még a negyedére se lehetne rágyőzni.
Válasz #1358. hozzászólásra
Ha ez így van akkor miért csak a gazdák 10%-a tudja ezt megtenni országszerte????
mindenki más hülye?
A mi nagy traktorunk 5. szezonját tapossa, kidolgoz mindent mégsem tudnánk lecserélni mellesleg eszünk ágában sem lenne eladni tizenegykét milláért majd 30-ért újat venni.
Tódozgatásfódozgatás is csak ittott igaz lehet egy gépet karbantartani, nem száthajtani 3-4év alatt úgy, hogy mindent kidolgoz, illetve ha baj van normálisan rendbetenni is lehet, 1-2millió Ft ráköltéssel egy nagytraktort amely hatalmas értékű használtan is még évekig lehet újra haszálni rendesen és az nem 10-20milla rátoldás mégsem...
Válasz #1356. hozzászólásra
Én szívesen vennék új autót ha úgy volna.
Viszont! az úgyvolna azt is jelenti, hogynekem olyan legyen amit 10évig megtudok tartani maximális megbízhatósága mellett!
Ami nem azt jelenti, hogy hozzá se kelljen nyúlni mert ilyen nincs. Amit kell időben kicserélni kopó alkatrészeket rajta, egykét olyan rendellenes dolog amiért nemkell szétszedni a autót és nem csak cserélgetésekkel tudják ki spekulálni hogy mi is a baja, közben idegbajt kaps annyiszor mész vissza szervízbe....
Ha van ilyen autó és új akkor én elfogadnám.
Viszont azt tudni kell, hogy 3-400ezer ennyi idő alatt lazán belemenne!
De a mostani 11éves világot megjárt és kegyetlen sokat dolgoztatott Ford Focus tudja ezt mai napig 430ezer megtett km felett, innentől kezdve nevetségesnek tartom a dolgot, hogy megbízhatóbb mint egy új autó.
és ez a legnagyobb kritérium számomra, hogy az autó akkor menjen és úgy ahogy én akarom, az legyen értem ne én ő érte, és borítsa fel a napomat hetemet útamat...
Válasz #1358. hozzászólásra
Támogatás nélkül érdekesebb lesz 1 kicsit a játék.
Válasz #1345. hozzászólásra
mondjuk én viszont egyet tudok ezzel érteni!
Ha 3-4 évesen széthajtod, és aztán veszed az újat, a olcsóbb, mint toldozni foldozni, és utánna még annyit sem ér...
mi ugyanezt csináljuk a gépekkel...
Válasz #1354. hozzászólásra
ezen van 2 zsírzógomb az biztos,2008-as
Válasz #1346. hozzászólásra
Az sosem volt jó üzlet. Kijön a szalonból és 1.5 millával máris kevesebbet ér. Ráadásul neked az semmit sem termel csak viszi a pénzt leginkább. Inkább rohadjon le körülöttem a kasztni, de a traktor után legyen eszköz
Válasz #1354. hozzászólásra
dehogynem, a nagyfergán is van zsírzógomb kardánon!
nem ám a kereszten, hanem a szét-össze csúszó szárainál!
Válasz #1350. hozzászólásra
Nem zárt kardán van a toyotákon? Már a traktorokon sem kell kardánt zsírozni.
Válasz #1348. hozzászólásra
én addíg akarom hajtani a hiluxot míg szét nem esik, csak azért vettem anno újat mert nem találtunk jó állapotú használtat,meg ugye ezt el lehetett számolni. L200 lett volna bőven csak abból meg a régiek eléggé iszákosak.
Válasz #1351. hozzászólásra
Lottón nem nyertem, így nem tudok róla, hogy az veszélyeztetne
Válasz #1348. hozzászólásra
Majd szemmmel tartunk.....
A fene nagy gazdagságba ugyse birod majd megállni.......
Válasz #1349. hozzászólásra
mindnek amelyiknek van
Válasz #1347. hozzászólásra
Melyik toyotának kell zsírozni a kardánját?
Válasz #1347. hozzászólásra
Majdnem olyankor jó venni inkább. 3 évesen.
1x vettem új autót, többet soha !
egy közép vagy nagyobb kategóriás kocsi 4 éves korára már talán az új ár felét se éri.
Plusz ehhez a casco a garancia miatti szervizeltetés ahol többszöröséért adják az olajat stb. És ha nem kpra vette akkor a horror kamatok.
Ez szerintem se nagy üzlet.
Már engem is hívogattak a toyotától hogy mért nem viszem szervizelni a kocsit, célozgattak összevissza mindenféle garanciavesztésre errearra.
Olajakat cserélni meg lezsírozni a kardánt én is tudok
Válasz #1345. hozzászólásra
Ne hogy már nagy üzlet legyen(mint vásárló) új autókat venni 2-3 évente
Válasz #1340. hozzászólásra
Ezt én is alá tudom támasztani! Vezettem új 508-ast. 1,6 l-es dízel, 114 Le! épp csak egy kicsit volt lomhább, mint a 140 lovas Passatom! A Start-Stop rendszer annyira finom, hogy észre sem veszed, hogy mikor áll, vagy mikor jár a motor!
Az, hogy egy autó mennyire tartós sok tényezőtől függ. Az enyém alig múlt 3 éves, 150e van benne, és meg sem pisszent! ismerős ugyanilyen autója (olasz import) 70 ezernél megállt az autópályán!
Én sem ülnék még egy-két generációs autóba sem vissza, mert kényelem és konfort szempontjából hatalmas visszalépés! Javítani meg majd javítgatja a második tulaja!
(amúgy ez egy spirál: Aki elkezd új autókat venni, és azokat gyakran cserélni, az keveset költ szervízre, és mindig jó autója van. Aki használtakba lép be, az folyamatosan öli a pénzt az ócskába, és nem is tud később sem újat venni, csak újabb használtat, ami újra falja a pénzt...)
Válasz #1336. hozzászólásra
Hát kinek mi ugye. Nekem pl a szívókkal sincs semmi bajom. Nincsenek 100-on 10 másodperc alatt, de azonkívül más kifogásom nincs ellenük. Ha rendben van tartva ezekkel sincs baj. Izzítógyertyákra tél előtt rá kell nézni, jó üzemanyag (meg persze jó motor) és -20ig ezek is indulnak. A turbó és adagoló mögé tedd oda a vezérművet is, az is sarkalatos pontjuk sajnos.
Annyi hogy a régiek nem épp versenyautók.
Igaz az enyém TD és csak pár éve az enyém, de még a régi diesel, eddig (kopkopkop) nekem jó.