Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak611 FtBenzin árak600 FtEUR407.17 FtUSD380.08 FtCHF433.84 FtGBP490.68 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Annyival szélesebbre csináld a színt hogy a motor elférjen a kombájn mellett akkor nem kell a gépet ki-be tologatni a motort megemeled elhuzod oldalra leengeded ,szerintem ez lenne a legjobb megoldás
Válasz #221. hozzászólásra
Én is így gondoltam de inkább megkérdezem . Így akkor 4,5 méter lesz a fészer szabad magassága és 6 méteren a futó macska 1,5 tunnás flsencuggal .
Érdekelne milyen magasak ezek nyugati kombájnok mert fészert építünk majd a 14-esnek és akrunk bele tenni motor kiemeléshez futó macskát és hát nem mindig 14-essel akarok dolgozni meg hát valamelyik ismerős is megszorulhat és ne az legyen hogy nem fér be .
ha jol be van állitva egyik sem tör ijobban mint bármely Claas ,nem tudom miért nem növelik meg a dobátmérőt hogy alacsonyabb fordulaton lehessen csépelni
Az a baj nálunk(baranyai dombok)hogy hat sornál többel nem lehet aratni és egy lexion hat sorral nincs kihasználva én maradok a Mega medion párosnál,de nézegetem az 530-ast és várom a tucanós tapasztalatokat
Nem tudom hogy ki találta ki hogy nem lehet menet közben üriteni a 106-tal 204-el de ez hülyeség.De én nem támogattam soha a menet közbeni üritést,sőt a szállito járműveket sem engedem a földre .
Egyébként kedves maszek ajánlom figyelmedbe a következőt : http://youtube.com/watch?v=yaSklK81Z2k
És akkor még a 204-es nem bír menetközben üríteni mi! Látszik nagyon értessz hozzá! A 106-ossal is menetközben ürítenek felénk!
Helló Szerintem érdemes megnézni,hogy a motor és a szivattyú közötti rezgéscsillapító milyen állapotban van,mert az is okozhatja a problémát ha odavan a hardi tárcsa.
Milyen a géped típusa?
A főszivattyúdnak valami baja van.
1. (vegyél újat) k*rva drága
2. szerezz használt jót (4630, 4650,4755, 4955 höz biztos találsz a többi típushoz nehezebb)
3. szakműhelybe nézesdd meg és újítsadd fel (kite szerelő ismeröst kell keresni és stikába csináltasdd, volt KSZE Szekszárdon stb.)
Ha értesz a szereléshez házilag is fel lehet javítani, de ahoz kell javítási utmutatót szerezni.
Helló
Lenne nekem egy nagy gondom és nem tudom hogy mi lenne a megoldás.Mer van nekem egy John Deere-rém és van egy rosz tulajdonsága az hogy van benne egy axial dugatyus szivatyú az orrában amit a motor fötengelye hajt meg és már 2napja cseréltünk ki benneés már megint kivágta a szimeringet.De én vettem bele gyárit is ami 8ezer volt és az sem birta sokáig kb 3hónapot és nem tudom mi lehet a megoldás.de én arra gyanakszom hogy tunyomáás lehet benne vagy valameik dugatyu kikopot és elengedi a nyomást.vagy a tengely csapágy uthet de nem log. várom a választ sürgös lenne
A fogyasztása szerintem nem nő, nekünk 2 gépen is van és nem tette eddig tönkre a tengelyeket se csapágyakat(azt azért néha cseréltem már de nem hinném hogy a duplakerék miatt, +aztán a barázdás oldalt kellett csak mindegyik gépen). A duplakerékkel sokkal könyebb talajmunkát végezni, és föleg ha túl száraz vagy túl vizes a föld akkor érzed nagyon a különbséget.
Helló
Mondtad hogy tegyünk inkább duplakereket a John Deere-ére, és ezzel nagyon megfog változnia teljesitménye,és sokkal többet fog fogyasztani??Mert lehet hogy veszek hozzá ikerkerekeket.De amugy nem lessz vele semmi baj a gépel ha rakok rá?Pl:Féltengely tekeredés, törés vagy ilyenek?
dezső! egyik ismerősnek ugyan ez volt a gondja egy mf-en állítólag azért mert nem tisztították az ac-ban a szürőt,bár én kétlem ,lényeg az hogy az adagolófejet ki kell cserélni, köradagolós ugye?
Szevasz!
1 embert ismerek aki javított hidró elsőt mohácsi, a neten hirdet JD-ket kersesdd meg a hirdetést és hívdd fel. Ő többet tud, mi nem szarakodtunk vele, mert drága játék a hidraulika olaj, egyébbként próbáld inkább ikerkerékkel a gépet sokkal többet ér. Megnéztem a neten a 4040-esre sajnos nem jó az a hid amit mi rakunk (4630-asé) csak a 4230-estöl kompatibilis ha minden igaz, a cimbinek 4430-esre rakjuk.
Maga az átszerelés fél nap, de én két napot dolgoztam a mankóstengelyekkel (szétszedtem elmostam csapágycsere hézagolás)+ a kormányrudakkal. Árat még nem tudok ismerősnek viszem a hidat (2 felni, 2 mankós aggyal, 2 öntvény ház, kormány rudak+karokl) a gumikat ö veszi. Majd ha összeraktam neki és megbeszéltem vele az árat akkor megírom. Neki azért rakom át mert sorművelésnél a sima első hidat összébb lehet venni és idén ezzel a géppel akar mütrágyázni meg vegyszerezni, sok meló lesz a gépével mert a hátsó agyakat is beljebb akarja rakni és az sem egyszerű mutatvány.
Ezért a pénzért már veszel egy jó képű nagyfülkés 80-as Mtz traktort ami után 3 ilyen gépet köthetsz.
De ha szét nézel 2/3 árért már veszel egy kisfülkés 82-t ami akár négy ilyet is elhúz a világ végére. 950EFt rengeteg pénz egy ilyenért. Ha ilyen méretű masinát akarsz akkor vegyél egy UE-28-t és tegyél bele szervót és százszor megvered vele a T30-as trakit.
779 hozzászólás
Válasz #228. hozzászólásra
Annyival szélesebbre csináld a színt hogy a motor elférjen a kombájn mellett akkor nem kell a gépet ki-be tologatni a motort megemeled elhuzod oldalra leengeded ,szerintem ez lenne a legjobb megoldás
Válasz #227. hozzászólásra
Igazad van biztros ki lehet bontani ha más fele nem akkor ahűtő felé biztos és akkor biztos beleférek a 6 méterbe
Válasz #226. hozzászólásra
Szerintem azokat is szétlehet szedni hogy oldalra kiférjen amugy a 6 méterbe nem biztos hogy belefér
Válasz #225. hozzászólásra
Igazad lehet mert kilehet bontani a hűtő oldalát teljesen . De JD vagy NH azok miatt lehet kell a magasság
Válasz #224. hozzászólásra
Ha oldalra elhúzhatósra csinálod akkor nem is kell olyan magas
Válasz #223. hozzászólásra
Talán már olyan magosan kibirom venni a motort akár egy dominátorból is .
Válasz #222. hozzászólásra
Jó gondolat
Válasz #221. hozzászólásra
Én is így gondoltam de inkább megkérdezem . Így akkor 4,5 méter lesz a fészer szabad magassága és 6 méteren a futó macska 1,5 tunnás flsencuggal .
A Claassaim pár centivel vannak 4 méter alatt de a többi márka is ekörül mozog
Érdekelne milyen magasak ezek nyugati kombájnok mert fészert építünk majd a 14-esnek és akrunk bele tenni motor kiemeléshez futó macskát és hát nem mindig 14-essel akarok dolgozni meg hát valamelyik ismerős is megszorulhat és ne az legyen hogy nem fér be .
Válasz #215. hozzászólásra
SZK-5
Helló!
Lenne nekem egy john deere-ém és az a gondja hogy nagy a kartergéza.és nem tudom hogy mi lehet az oka
????????????
A Lexionnál megnövelték!! Látom akkor nektek is sikerült beállítani úgy az APS-t hogy ne törje a kukoricát, mert valakinek ez nem megy, na mindegy!!!!
Válasz #215. hozzászólásra
ha jol be van állitva egyik sem tör ijobban mint bármely Claas ,nem tudom miért nem növelik meg a dobátmérőt hogy alacsonyabb fordulaton lehessen csépelni
Minőségileg melyik a jobb gép, főleg a szemtörés érdekelne????
Válasz #213. hozzászólásra
Az ötládás medionnal tobbet tudunk vágni mint a208-al 80 mázaáig afölött a 208-as a menő,mert a medion tud menni 11-el a mega meg csak 9,5-el
A TUCANO SZERINTEM JÓ GÉP LESZ!!!! DE SZERINTEM A MEGA ÉS A MEDION PÁROS IS NAGYON JÓ??? A MEDION SZEBBEN DOLGOZIK KUKORICÁBAN?????
Válasz #211. hozzászólásra
Az a baj nálunk(baranyai dombok)hogy hat sornál többel nem lehet aratni és egy lexion hat sorral nincs kihasználva én maradok a Mega medion párosnál,de nézegetem az 530-ast és várom a tucanós tapasztalatokat
Kedves Fan! Végre van egy olyan ember aki ért is a kimbájnokhoz! Én sem nagyon támogatom a menetközbeni ürítélst, de attól a 204 és a 106 is bírja!!!!
Válasz #209. hozzászólásra
Még 110 vissza van de talán keddre mert most már sok a kis darab,30km körzetben
Válasz #207. hozzászólásra
Ell van vetve???
Válasz #207. hozzászólásra
Megbolondult a gép ?????
Válasz #206. hozzászólásra
A régebbi Claassoknál igazán nem a loerő volt a gond ,hanem az üritési magasság ezt növelték meg a Medionnál és az uj Megánál
Válasz #205. hozzászólásra
Ültem egy 204-be és panaszkodot a kezelő,hogy nam birja a motor,ha menetkőzben ürit!!!! Pedig nem is volt zúzó az adapteren!!!!!!!!!!!!!!
Nem tudom hogy ki találta ki hogy nem lehet menet közben üriteni a 106-tal 204-el de ez hülyeség.De én nem támogattam soha a menet közbeni üritést,sőt a szállito járműveket sem engedem a földre .
Válasz #203. hozzászólásra
Na azt én is megnézném, hogy űrít a 106-os menet közben! Te okos!
Egyébként kedves maszek ajánlom figyelmedbe a következőt : http://youtube.com/watch?v=yaSklK81Z2k
És akkor még a 204-es nem bír menetközben üríteni mi! Látszik nagyon értessz hozzá! A 106-ossal is menetközben ürítenek felénk!
És akkor mivan, vegyél 370-es Megát ha mindenáron menetközben akarsz üríteni!!!!!!
A 204 megának le kell állitani a cséplőmüvet,ha ürit mert nem birja a motorja!!!!!!!
Válasz #198. hozzászólásra
Helló Szerintem érdemes megnézni,hogy a motor és a szivattyú közötti rezgéscsillapító milyen állapotban van,mert az is okozhatja a problémát ha odavan a hardi tárcsa.
Válasz #198. hozzászólásra
Milyen a géped típusa?
A főszivattyúdnak valami baja van.
1. (vegyél újat) k*rva drága
2. szerezz használt jót (4630, 4650,4755, 4955 höz biztos találsz a többi típushoz nehezebb)
3. szakműhelybe nézesdd meg és újítsadd fel (kite szerelő ismeröst kell keresni és stikába csináltasdd, volt KSZE Szekszárdon stb.)
Ha értesz a szereléshez házilag is fel lehet javítani, de ahoz kell javítási utmutatót szerezni.
Helló
Lenne nekem egy nagy gondom és nem tudom hogy mi lenne a megoldás.Mer van nekem egy John Deere-rém és van egy rosz tulajdonsága az hogy van benne egy axial dugatyus szivatyú az orrában amit a motor fötengelye hajt meg és már 2napja cseréltünk ki benneés már megint kivágta a szimeringet.De én vettem bele gyárit is ami 8ezer volt és az sem birta sokáig kb 3hónapot és nem tudom mi lehet a megoldás.de én arra gyanakszom hogy tunyomáás lehet benne vagy valameik dugatyu kikopot és elengedi a nyomást.vagy a tengely csapágy uthet de nem log. várom a választ sürgös lenne
A JOHN DEERE KOMBÁJN EGY KALAP SZ*RRAL EGYENLŐ
Válasz #195. hozzászólásra
Szevasz!
A fogyasztása szerintem nem nő, nekünk 2 gépen is van és nem tette eddig tönkre a tengelyeket se csapágyakat(azt azért néha cseréltem már de nem hinném hogy a duplakerék miatt, +aztán a barázdás oldalt kellett csak mindegyik gépen). A duplakerékkel sokkal könyebb talajmunkát végezni, és föleg ha túl száraz vagy túl vizes a föld akkor érzed nagyon a különbséget.
Helló
Mondtad hogy tegyünk inkább duplakereket a John Deere-ére, és ezzel nagyon megfog változnia teljesitménye,és sokkal többet fog fogyasztani??Mert lehet hogy veszek hozzá ikerkerekeket.De amugy nem lessz vele semmi baj a gépel ha rakok rá?Pl:Féltengely tekeredés, törés vagy ilyenek?
Kösszi a segitséget.igen köradagolo
dezső! egyik ismerősnek ugyan ez volt a gondja egy mf-en állítólag azért mert nem tisztították az ac-ban a szürőt,bár én kétlem ,lényeg az hogy az adagolófejet ki kell cserélni, köradagolós ugye?
Válasz #191. hozzászólásra
ez adagolo csere lessz
Hello van még egy kisbaj a traktorral.melegen csak ugy indul be ha leöntöd az adagoloját vizel.miért van ez nem tudod?
Kösszi a segitséget majd meglátjuk mi lex vele.
Válasz #188. hozzászólásra
Szevasz!
1 embert ismerek aki javított hidró elsőt mohácsi, a neten hirdet JD-ket kersesdd meg a hirdetést és hívdd fel. Ő többet tud, mi nem szarakodtunk vele, mert drága játék a hidraulika olaj, egyébbként próbáld inkább ikerkerékkel a gépet sokkal többet ér. Megnéztem a neten a 4040-esre sajnos nem jó az a hid amit mi rakunk (4630-asé) csak a 4230-estöl kompatibilis ha minden igaz, a cimbinek 4430-esre rakjuk.
A faterom azt mondta h nem kap áramot.De a kapcsolo az jó.akkor mi lehet a baja?
Válasz #182. hozzászólásra
Bocsika, de bealudtam tegnap a gép mellett :-)))
Hogy milyen ekét ajánlok?
Nos minden szentnek maga felé hajlik a keze :-))))
Most mondanám azt, hogy a sajátunkat :-)))
De ha valakinek különleges kivánsága van, más nyugati változatot is megtudunk oldani.
Persze csak egyszerübb keretek között.
De végül is, ha mi gyártjuk, akkor akár milyen ekefejjel is van szerelve, mikor összeállitjuk az már a mi termékünk :-)))
Válasz #185. hozzászólásra
Maga az átszerelés fél nap, de én két napot dolgoztam a mankóstengelyekkel (szétszedtem elmostam csapágycsere hézagolás)+ a kormányrudakkal. Árat még nem tudok ismerősnek viszem a hidat (2 felni, 2 mankós aggyal, 2 öntvény ház, kormány rudak+karokl) a gumikat ö veszi. Majd ha összeraktam neki és megbeszéltem vele az árat akkor megírom. Neki azért rakom át mert sorművelésnél a sima első hidat összébb lehet venni és idén ezzel a géppel akar mütrágyázni meg vegyszerezni, sok meló lesz a gépével mert a hátsó agyakat is beljebb akarja rakni és az sem egyszerű mutatvány.
Kösszi a vállaszt és mennyibe kerülne egy átszerelés?Nagy munka az?
Válasz #181. hozzászólásra
Ezért a pénzért már veszel egy jó képű nagyfülkés 80-as Mtz traktort ami után 3 ilyen gépet köthetsz.
De ha szét nézel 2/3 árért már veszel egy kisfülkés 82-t ami akár négy ilyet is elhúz a világ végére. 950EFt rengeteg pénz egy ilyenért. Ha ilyen méretű masinát akarsz akkor vegyél egy UE-28-t és tegyél bele szervót és százszor megvered vele a T30-as trakit.
Válasz #178. hozzászólásra
elmentél aludni válaszolj!
Milyen ekét ajánlasz ehez a mi földjeinkre?
Josey!
Ez a T-30-as traktor megér 950ezret?
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/50985/MTZ.html
Válasz #178. hozzászólásra
Hát nincsennek.