Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- AKG támogatás új
- Szántóföldi permetezőgépek új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- John Deere traktorok, kombájn minden mennyiségben új
- IH Cyclo vetőgép új
- Tavaszi bokrosító hengerezés új
- Napraforgó ára új
- Kukorica terményárak új
- Körbálázót, de milyet? új
238 hozzászólás
Válasz #86. hozzászólásra
nagyfordulatu csapágyat
Válasz #86. hozzászólásra
Válasz #84. hozzászólásra
Tudod te mit jelöl a "C3as minőség"?
Válasz #83. hozzászólásra
Jó csapágy a fag meg az ina is...de nem Mtz-be való
oda túl drága....
Szamarát be lehet szerezni csapágynagykerektől..de a két másikért utazni kell....oda át
Válasz #82. hozzászólásra
hát anyinál már keres c3-as minöséget bele,nem játék egy daráló ekkora fordulatnál
Válasz #81. hozzászólásra
MTZ szereltem FAG-el elég húzós volt, legközelebb ZVL lesz.
Eredeti oroszt, beloruszt vagy samara, hol lehet venni mert ilyenekkel nem találkoztam?
Válasz #78. hozzászólásra
Mindegy ám úgyis pántolnom kell akár milyen jó is az mert közel 3000 kell majd forognia,inkább attól félek hogy ezek a csapágyak bírnak e ekkora fordulatot pontosan 2860 fordulaton kéne neki el pörögnie.
Válasz #80. hozzászólásra
Made in usssr, vagy made in belorusia
esetleg samara(orosz)
Válasz #79. hozzászólásra
Te milyen márkájú csapágyakat használsz az MTZ felújításhoz. (váltó stb...)
Válasz #78. hozzászólásra
Akkor meg rendelhet a confidenza csapágyszolgálattól vagy az Adix-trade-től....mert még az is olcsóbb..mint a legelső helyen..amit itt a fórumtárs belinkelt....
Válasz #76. hozzászólásra
de ki fizeti neki az uj darálót,ha a minöségi habis cucoknak letörik az egyik lába munka közben?
Válasz #75. hozzászólásra
Köszi mindenkinek.
Válasz #74. hozzászólásra
lépjél már be a habi web-re nézd már meg az újdonságok menüpontot...hasonlítsd össze az árakat a
a különbözetből meg fizethetsz egy kávét
Válasz #74. hozzászólásra
Kedves kolléga így oldódjon meg minden problémád, még katalógust is kaptálJó munkát
Válasz #71. hozzászólásra
Köszi.
Válasz #70. hozzászólásra
Ja igen y 209 kell a 45 mm tengelyre.
Válasz #70. hozzászólásra
Akkor a 45 mm tengelyre mekkora is kell?
Válasz #69. hozzászólásra
http://www.lokodiauto.hu/spl/592539/YCSAPAGY_EXCENTERES itt nézelödj a 209-est keresed,van hozá kétfajta ház is
Válasz #69. hozzászólásra
a 40-es az sztem "Y" 208-as, 5 mm tengelyátmérőként ugrik a szám. Csak arra kell vigyázni hogy a csapágyház viszonylag központosan legyen felfúrva, bár a gömbhélyban 1-2 tized nemigen számít mert önbeálló, szetem még 1-2 mm sem, van nekem a kuki asztal meghajtásnál egy 6-os (30-as tengely)amin kb kereszte áll a házban a csapágy és megy szépen már évek óta
Válasz #68. hozzászólásra
Az is jó lenne nekem,csak nem tudom mit keressek vagy hogy kérjem.
A másik tengelyen is y van csak az 40mm es.
Válasz #67. hozzászólásra
Miért nem teszed "Y" csapágyra? ahhoz mindjárt ott a ház is. 45-ös furattal a 9-es csapágy mehet
Üdv segítsetek már egy picit.
Szeretnék csinálni egy traki hajtású termény darálót,már el is kezdtem.
A gond az lenne hogy egy 45mm luk átmérőjű csapágy kellene házzal együtt ebből 2db,de sehol nem találok valami méret szám kellene vagy egy hely ahonnan megrendelhetem.
Válasz #65. hozzászólásra
SKF BAH0013. nem lesz ezel gond.ez egy sima autó kerékcsapágy ezen a cikszámon keresd.ezután az eladó kel hogy tudja más olcsób mijen szám alatt megy
Válasz #64. hozzászólásra
Phhűűű Nógrádba vagyok.... Nam jad holnap ráizzítom a csapágyboltos ismerőst aztán ha nem boldogul vele akkor kiokoskodunk valamit.
Még egyszer köszi szépen! Sokat segítettél vele!
Válasz #63. hozzászólásra
szabadkai piac timken-be.nem ez a méret volt hasonló,ha nem vagy mesze elküldöm a telszámot
Válasz #62. hozzászólásra
Bakker ezt keresem!
Nagyos sokat segítettél vele! Köszönöm!
Hol vettél ilyet, kb mennyibe került?
Válasz #61. hozzászólásra
amugy itt van-e
http://www.tradebearings.com/auto-wheel-hub-bearing-dac35720033-skf-bah0013-product-201.htmlezt keresed
Válasz #60. hozzászólásra
hüjeséget irtam nup vagy nj csapágy
Válasz #59. hozzászólásra
hordó görgös,van hozá alátét is én a mtz váltójába amit birta golyóst mind kicseréltem iljenekre.vagy nu-k vagy ny-nok nem emlékszem melyik az alátétes
Válasz #58. hozzászólásra
az milyen
Válasz #57. hozzászólásra
bocs hogy közbe szólok. ny vagy ny csapágy nem férne be a hejére
Válasz #56. hozzászólásra
Próbáltam már ilyen kiváltást, nemsokáig bírta. Amúgy megmérem mégegyszer hátha elnéztem de ha jól mértem akkor nem fér el . Fenékre van ütve, zéger fogja ha 1milivel szélesebb akkor már nem egy be a zéger, igaz leköszörülni lehetne belőlük annyit de nem lenne hozzá bizodalmam.
Válasz #55. hozzászólásra
de ha két egysorost szembefordítasz az 34mm ,nem fér el
Válasz #54. hozzászólásra
Látom én is. Csak 27mm. Majd holnap utána járok, de lehet hogy csak gyáriba lesz. Kramp katalógus is csak gyári kuhn cikkszámost hoz hozzá.
Válasz #53. hozzászólásra
amit irtam az keskenyebb
Válasz #52. hozzászólásra
Ok. Köszi! Utánanézek.
Válasz #51. hozzászólásra
ugyanaz a számozása csak a végén D van nem A elméletileg 3207D
Válasz #50. hozzászólásra
Abba csak olyan van aminek a belseje is egy gyűrűből áll. méret 35x72x33 dxDxB
Válasz #49. hozzászólásra
Skf listában keresd a ferdehatásvonalú golyóscsapágyaknál ,méret
Duplasoros golyóscsapágy, olyan aminek a belső gyűrűje két félből van. A mostani autók kerékcsapágyai szoktak ilyenek lenni. Mi ennek a hivatalos neve? Kuhn kaszába ilyen van de nem találom sehogy se a csapágyaktalógusba. Szám meg nincs benne semmi.Hol lenne érdemes utána nézni
Válasz #47. hozzászólásra
Az anyát egy kis lapkával tudom biztosítani ami beleillik az anya kimart részeibe, és ezt a lapkát két csavar fogja. Amúgy ennek a lapkának más szerepe is van...
Válasz #44. hozzászólásra
Ha nem beütős az anya akkor be van gyárilag ütve a pereme ezért az első néhány menet könnyen rákap a tengelyre de a többinél már szorulnifog mert nem szabályos kör ez egyfajta önzárós csavaranya.
Ezt azért írom mert nem látok helyet ahová beütheted az anya peremét.
Válasz #44. hozzászólásra
Oké már látom nem egyszerű szekértengellyel van dolgod
A két csapágy közözz ha nem volt távtartó persely (cső)Akkor a koronás anyával kell lebiztosítani. Az anya gondolom nem sasszeges hanem beütős aminek a perenét beütheted egy horonyba ugye?
Mert akkor azzal tudod a hézagot beállítani.
Ilyenkor szokták azt mondani hogy teljesen behuzatod a csapágyat hogy a külső gyűrű teljesen befeküdjön a helyére ha eddig nem ott lett volna, és aztán a csavaron engedsz egy fél fordulatot.
De ez itt nem jó megoldás mert a bolygómű miatt ide pontosabb beállítás szükséges.
Mondjuk én kb 0,05 és 0,1mm közötti értékre állítanám hézagolóval ha hozzá lehet férni méricskélni.
A csavaranya és a csapágy belső gyűrű között kell a hétagot nézni (mérni).
Válasz #44. hozzászólásra
ti itt már trakit is tudnátok gyártani, a tengely végén van koronás anya akkor nem kell a hézagoló, mert azzal kelllene beállítani a csapágy hézagot!!
Válasz #42. hozzászólásra
Csak ezt a képet találtam de szerintem nincs köztük távtartó csak az 1,5-2 centis távolság a két csapágy között
Válasz #39. hozzászólásra
A jobbik oldalát mikor szétszedtem az nem lógott semmit se ugyhogy azt fogom alapul venni sztem holnap egyik oldala készen lesz a másik meg csak hétvége fele mert bele van szakadva egy csavar meg a kormánygömbfej helye kicsit megkopott, ma viszem az esztergályoshoz..
Válasz #40. hozzászólásra
De a belső gyűrűi között kellene távtartónak lenni, a tengelyen.
Válasz #38. hozzászólásra
Ja ja! Csak ne kapkodjál, ha valamiben nem vagy biztos inkább kérdezzél meg valakit. Amúgy nem egy ördöngősség, biztosan sikerülni fog.
Válasz #36. hozzászólásra
Ebbe a házba van a két csapágy egymással háttal fordítva. A két csapágy között van min 1,5-2 centi.
Válasz #37. hozzászólásra
Az nem attól függ hogy mivel tudsz állítani. Azt lenne jó tudni hogy gyárilag hogy kell beállítani. De ez valószínűleg előfeszítős ha lógna akkor az odabaxna a bolygóművének.
Két csapágy között nincs valami cső vagy lemez alátétek esetleg vállas tengely amire a külső csapágy nem csúszik végig fel hanem megütközik?