Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR412.88 FtUSD390.32 FtCHF442.87 FtGBP497.02 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Berkó_ #871. hozzászólásáraA felfogatás rendben, de csak úgy gurul a lazító mögött? Mélységhatároló mindenképp kellene, így a traktor hátulját is kíméled, meg a rögöket is jobban széttöröd, tömöríted.
Válasz Berkó_ #871. hozzászólásáraMélységtartást,hogy állítod a hengernek?Szerintem,azt vette észre.Rá kell terhelni a traki hátulját a hengerre,hogy ne nyírd ki a gépet.
Válasz Roys #864. hozzászólásáraAz tényleg nagyon baráti, gratula! A Cateros köröm is fog kopni, de gondolom nem 50-100 hektárok lesznek vele évente fellazítva, azt ha meg úgy látod, újból felrakjátók valami magas HRC-s pálcával. Jó munkát vele!
Válasz Berkó_ #861. hozzászólásáraNem cserélhető föl van hegesztve, de a gömbacél az edzett így remélem nem kell sűrűn cserélni, a végén pedig caterpiller köröm van amit szintén nem tudok cserélni, sűrűn ezt sem hiszem hogy kell.A két kés volt 20e+a munkadíj amit az egyik volt kollégám hegesztette ki szintén 20e, munkaórát nem tudom mennyit dolgozott rajta, a vasak amiből készült mind otthonról való.Tehát nekem ez a történet 40 ezer ftomba került.
Válasz mtz1221 #862. hozzászólásáraA felnikre hegesztenél tüskéket vagy valamit? Csak úgy simán a felni nem hiszem, hogy olyan jól működne. Bár ha egyeneskéses lazító lesz, akkor nem hoz fel olyan nagy rögeket, és akkor elég lehet a felni a visszatömörítéshez, de rögaprításhoz nem igazán. Nekem személy szerint a dupla tuskés/tarajos henger tetszik a legjobban, csak olyat még nem láttam kidobva a méh-be!
Válasz Berkó_ #861. hozzászólásáraSzintén zenész,nekem is nyárára elkészül az ócskavasból.13 vagy 14-es autófelniket gondoltam összefűzni egy tengelyre.Működhet ??
Válasz Roys #860. hozzászólásáraSzépnek én se mondanám, de a lényeg, hogy a feladatát ellássa. Valamilyen formában cserélhető a kopó része, az eleje, vagy majd mindig felhegeszted? Mennyi munkaóra van benne, mennyiből tudtad kihozni?
5 éve csináltam a talajlazítómat, ami a képen is látszik, és mi is abból építkeztünk ami otthon meg a méhtelepen fellelhető volt. Szerencsére nemrég hoztak be a Méh-be cross-kill hengereket tengelyestől csapágházastól, amire gyorsan rá is csaptam,aztán így most tudjuk cserélni a hengert, mert a sima pálcás henger nem sokat ér. Ezzel már jobbnak kell lennie!
Válasz mtz1221 #857. hozzászólásáraÉn teljesen komolyan gondoltam, amit írtam!
Megnéztem a táblázatot persze, legalább így már van viszonyítási alapunk.
Üdv.
Néhéz dupla fogas borona készítés közepette vagyunk.
Az lenne a kérdésem, hogy milyen vastagságú lánccal érdemes a leveleket a vázhoz rögzíteni? M16-os csavarral rögzülne a vázhoz a levèl, tehát ennek mindenképp át kell férnie egy láncszemen. Mekkora igénybevételre lehet itt számítani? Az első sor 85kg-os levelekből áll, a hátsó sor 56kg-osakból.
Köszönöm szépen a segítséget előre is.
Válasz Maszek Zs #844. hozzászólására
Nem sűrűn járunk arrafelé. Fater még inkább, Széchenyiben a dédszülői kecót rendbe akarja tenni, hogy ne dőljön le, de ő is Bikácson tanyázik többet.
Válasz Maszek Zs #833. hozzászólásáraÉs az a 1/4 lóerő fogja húzni a billentős szentendreit?
Nálunk mindenkinek jutott, gyereknek egy 84 centis mini, a zasszonynak 3 cremello, nekem meg hidegvérű.
Válasz Maszek Zs #837. hozzászólásáraRègen kèzi pumpás megoldások voltak, de azok nagyon kikoptak èn règ láttam nagy alu kocka egy tengellyel amit ha jobra balra forgatsz emeli a munkahengert.
11:20 tól van ha megnézed a kocsi helyére húzza, nem kell mögé hely, csak egy pont amire tudsz akasztani, a póni meg sokat bír a bányákba jópár rakott szenes csillét mögé kötöttek.
Köszi az infókat.
A kocsi mögött nincs hely lehúzni. De ha az eleje le tolná hátra felé az jó lenne. Arra van ötlet?
Ráro az van csak egy pici póni de ez csak 1/4 LE
Válasz Maszek Zs #830. hozzászólásáraVan Ráró is a kocsihoz?
Amúgy szénát tényleg egyszerűbb lerakni úgy ha aláraksz valamit, két sarkára kötél aztán kisafa és a gebe meg lehúzza. Mikor van rá idő a zöldet is így baktatom be, ha kell a kocsi akkor a ló le is rakja.
Most ebben a trágya időben a bálát is a lovak húzzák egy tepsin a bociknak.
Válasz ..MZ/X.. #829. hozzászólásáraHát szerkesztettem (papíron) ezt még át kell gondolnom. mert amit szerettem volna ahhoz 1,6métert kellett volna emelnie!!
Javában szénát akartam vinni vele. Azt hátrafelé billentve könnyebb lenne be rakni,mint oldalra az egész udvart megterítve össze szedni
Válasz Maszek Zs #828. hozzászólásáraMinél meredekebb, annál könnyebben csúszik le róla az anyag.
Egyszerűbb valami kézi pumpával, vagy ha találsz akkor emelőhátfal elekrtomos pumpájával akksiról lehet nyomatni.
Fehérváron TŐLÜK már több cuccot is vettem.
Lajozmizsei cég is korrekt. LINK
Üdv!
Lenne egy kérdésem.
Adott egy Szentendrei lovaskocsi. Ezt szeretném billenősre meg csinálni. Jó lenne 3oldalra billenteni. Hátra fele hányfokos dőlése legyen a platónak? Ki milyen megoldással billentene?
1675 hozzászólás
Válasz Gepi #859. hozzászólásáraAz eltűnés történetét megírtam.
Most már teljesen kész:
Válasz Berkó_ #871. hozzászólásáraBár egy-egy merevítés a függőleges és a vízszintes vázhoz elkelne (andrásolás)
Válasz Berkó_ #871. hozzászólásáraA felfogatás rendben, de csak úgy gurul a lazító mögött? Mélységhatároló mindenképp kellene, így a traktor hátulját is kíméled, meg a rögöket is jobban széttöröd, tömöríted.
Válasz Berkó_ #871. hozzászólásáraMélységtartást,hogy állítod a hengernek?Szerintem,azt vette észre.Rá kell terhelni a traki hátulját a hengerre,hogy ne nyírd ki a gépet.
Válasz VMisi #870. hozzászólásáraNem. Melyik részét erősítenéd meg? Tuti azért kérdezed. Jó tanácsokat szívesen fogadok.
Válasz Berkó_ #869. hozzászólásáraDe ez nem a végleges ugye?
Az ünnepnap alkalmával elkészült a henger felfogatása. A próba is jól sikerült (otthon a kertben).
Válasz mtz1221 #865. hozzászólásáraSzerintem először kerdezd meg a Norbit ,hogy mennyiert csinállna ra ,érdemes.
Válasz mtz1221 #865. hozzászólásáraAkkor annak elégnek kellene lennie. Ha nagyon lesarkítjuk: a felnik munkája kb olyan lesz mint a DD hengereké.
Válasz Roys #864. hozzászólásáraAz tényleg nagyon baráti, gratula! A Cateros köröm is fog kopni, de gondolom nem 50-100 hektárok lesznek vele évente fellazítva, azt ha meg úgy látod, újból felrakjátók valami magas HRC-s pálcával. Jó munkát vele!
Válasz Berkó_ #863. hozzászólásáraCsak vissza tömörítésre.Ha nem bír forogni akkor én is gondoltam hogy majd kell rá kapaszkodó fogakat hegeszteni.
Válasz Berkó_ #861. hozzászólásáraNem cserélhető föl van hegesztve, de a gömbacél az edzett így remélem nem kell sűrűn cserélni, a végén pedig caterpiller köröm van amit szintén nem tudok cserélni, sűrűn ezt sem hiszem hogy kell.A két kés volt 20e+a munkadíj amit az egyik volt kollégám hegesztette ki szintén 20e, munkaórát nem tudom mennyit dolgozott rajta, a vasak amiből készült mind otthonról való.Tehát nekem ez a történet 40 ezer ftomba került.
Válasz mtz1221 #862. hozzászólásáraA felnikre hegesztenél tüskéket vagy valamit? Csak úgy simán a felni nem hiszem, hogy olyan jól működne. Bár ha egyeneskéses lazító lesz, akkor nem hoz fel olyan nagy rögeket, és akkor elég lehet a felni a visszatömörítéshez, de rögaprításhoz nem igazán. Nekem személy szerint a dupla tuskés/tarajos henger tetszik a legjobban, csak olyat még nem láttam kidobva a méh-be!
Válasz Berkó_ #861. hozzászólásáraSzintén zenész,nekem is nyárára elkészül az ócskavasból.13 vagy 14-es autófelniket gondoltam összefűzni egy tengelyre.Működhet ??
Válasz Roys #860. hozzászólásáraSzépnek én se mondanám, de a lényeg, hogy a feladatát ellássa. Valamilyen formában cserélhető a kopó része, az eleje, vagy majd mindig felhegeszted? Mennyi munkaóra van benne, mennyiből tudtad kihozni?
5 éve csináltam a talajlazítómat, ami a képen is látszik, és mi is abból építkeztünk ami otthon meg a méhtelepen fellelhető volt. Szerencsére nemrég hoztak be a Méh-be cross-kill hengereket tengelyestől csapágházastól, amire gyorsan rá is csaptam,aztán így most tudjuk cserélni a hengert, mert a sima pálcás henger nem sokat ér. Ezzel már jobbnak kell lennie!
Megosztom veletek egyedi gyártású lazítómat mtz után készült! Tudom nem szép a váz de ez volt ingyen és erős! Még egy henger lesz utána az idei évben.
Válasz Tobszi #815. hozzászólásáraNagyon eltűntél mi lett belőle?
Válasz mtz1221 #857. hozzászólásáraÉn teljesen komolyan gondoltam, amit írtam!
Megnéztem a táblázatot persze, legalább így már van viszonyítási alapunk.
Válasz Pippó89 #856. hozzászólásáraRemélem rá klikkelltél és megtaláltad a táblázatot,És nem azt gondolod hogy csak b@szogatlak ??
Válasz mtz1221 #855. hozzászólásáraKöszi szépen a hasznos infót!
Válasz Pippó89 #854. hozzászólásáraSZÁMOLD KI.
Üdv.
Néhéz dupla fogas borona készítés közepette vagyunk.
Az lenne a kérdésem, hogy milyen vastagságú lánccal érdemes a leveleket a vázhoz rögzíteni? M16-os csavarral rögzülne a vázhoz a levèl, tehát ennek mindenképp át kell férnie egy láncszemen. Mekkora igénybevételre lehet itt számítani? Az első sor 85kg-os levelekből áll, a hátsó sor 56kg-osakból.
Köszönöm szépen a segítséget előre is.
Válasz Vinkó75 #852. hozzászólásáraFölül meg hátul gondoltam lemezelni, elöl nem hogy kukoricaszárhoz is hozzáférjen
Válasz bzss #851. hozzászólásáraEz így inkább özvegycsináló. Burkolat nem lesz rá ? Amúgy ötletes.
Kiskerti függőleges tengelyű szárzúzó
Válasz Maszek Zs #849. hozzászólásáraTrágya szóró kaparó lánc vagy kézi meghajtással vagy villany motorral és még kikötni se kell
Válasz Gergő80 #846. hozzászólásáraOlyanra gondoltam,hogy hátrafelé kötélel lehúzatni a homlokfalat. Platót be lemezelni. De még tervezgetem.
Válasz ..MZ/X.. #847. hozzászólásáraVan egy csak ragaszkodik hozzá a gazda. Pedig hat éve nem jó
Válasz Maszek Zs #844. hozzászólásáraApropó, elfekvő, akár hiányos lovas kaszát nem tudsz ott a környéken?
Válasz Maszek Zs #844. hozzászólásáranézzél meg egy hemsztert az lehordó láncos
Válasz Maszek Zs #844. hozzászólására
Nem sűrűn járunk arrafelé. Fater még inkább, Széchenyiben a dédszülői kecót rendbe akarja tenni, hogy ne dőljön le, de ő is Bikácson tanyázik többet.
Válasz ..MZ/X.. #842. hozzászólásáraHa legközelebb itt jársz gyere be nézd meg
Kössz mindenkinek,hameg lesz az ötlet lerajzolom. De meg lesz valósítva csinálok valami képsort.
Válasz Maszek Zs #833. hozzászólásáraÉs az a 1/4 lóerő fogja húzni a billentős szentendreit?
Nálunk mindenkinek jutott, gyereknek egy 84 centis mini, a zasszonynak 3 cremello, nekem meg hidegvérű.
Válasz Maszek Zs #839. hozzászólásáraMert vont többfèle, pont nem vok már otthon hogy megnèzem.
Válasz Maszek Zs #837. hozzászólásáraValami zsiráf emelőt kène neked kiberhálni, abban van pumpa.
Válasz JD 4630 #838. hozzászólásáraAzt ismerem de ezt tekeri fickó a film végén
Válasz Maszek Zs #837. hozzászólásáraRègen kèzi pumpás megoldások voltak, de azok nagyon kikoptak èn règ láttam nagy alu kocka egy tengellyel amit ha jobra balra forgatsz emeli a munkahengert.
Válasz JD 4630 #836. hozzászólásáraDe utána van a billentő kocsi azt hogy billenti le?
Válasz Maszek Zs #833. hozzászólásárahttps://www.youtube.com/watch?v=nV9F3p9pje0
11:20 tól van ha megnézed a kocsi helyére húzza, nem kell mögé hely, csak egy pont amire tudsz akasztani, a póni meg sokat bír a bányákba jópár rakott szenes csillét mögé kötöttek.
Válasz Maszek Zs #833. hozzászólásáraEgy kis macskapöcse paprikával a megfelelő helyen, meg lehet azt chiptuningolni vagy 3/4 LE is átmenetileg
Válasz Maszek Zs #833. hozzászólásáraHa kikötöd vmihez, akkor a kocsi helyére?
Köszi az infókat.
A kocsi mögött nincs hely lehúzni. De ha az eleje le tolná hátra felé az jó lenne. Arra van ötlet?
Ráro az van csak egy pici póni de ez csak 1/4 LE
Válasz Maszek Zs #830. hozzászólásáraVan Ráró is a kocsihoz?
Amúgy szénát tényleg egyszerűbb lerakni úgy ha aláraksz valamit, két sarkára kötél aztán kisafa és a gebe meg lehúzza. Mikor van rá idő a zöldet is így baktatom be, ha kell a kocsi akkor a ló le is rakja.
Most ebben a trágya időben a bálát is a lovak húzzák egy tepsin a bociknak.
Válasz Maszek Zs #830. hozzászólásáraHa szènát akarsz billenteni, az öregek azt dróthálló ès drótkötèl segìtsègèvel megoldották.
Válasz ..MZ/X.. #829. hozzászólásáraHát szerkesztettem (papíron) ezt még át kell gondolnom. mert amit szerettem volna ahhoz 1,6métert kellett volna emelnie!!
Javában szénát akartam vinni vele. Azt hátrafelé billentve könnyebb lenne be rakni,mint oldalra az egész udvart megterítve össze szedni
Válasz Maszek Zs #828. hozzászólásáraMinél meredekebb, annál könnyebben csúszik le róla az anyag.
Egyszerűbb valami kézi pumpával, vagy ha találsz akkor emelőhátfal elekrtomos pumpájával akksiról lehet nyomatni.
Fehérváron TŐLÜK már több cuccot is vettem.
Lajozmizsei cég is korrekt. LINK
Üdv!
Lenne egy kérdésem.
Adott egy Szentendrei lovaskocsi. Ezt szeretném billenősre meg csinálni. Jó lenne 3oldalra billenteni. Hátra fele hányfokos dőlése legyen a platónak? Ki milyen megoldással billentene?
Válasz csoppika #826. hozzászólására
Válasz fendt309 #825. hozzászólásáraSzerintem itt lesz valamelyik garázsban...