Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak608 FtEUR411.52 FtUSD394.94 FtCHF442.09 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz bandigh #773. hozzászólásáraAzelőt az 5m egy 12045 Crystal húzta, de 12 km/ó bepatogot talajfüggően. A 6 m-es nehézkombinátort egy 180 Le traktor húza. 25 km/ó csak próba volt, menyire birom rövid időre húzni a kombit. Általában 10-12 km/ó szokott leni az üzemeltetési sebeség. 15 egyenesen hoszú parcelán.
Válasz Sk Laci #772. hozzászólására7,5 méteren, függesztett. Simítóval szerintem nem lesz baj azzal hogy bepattog 25-tel, eléglesz tartani a kellő tempót úgygondolom. Mekkora gép viszi? Itt majd 190.
Válasz bandigh #770. hozzászólására25q, de milyen szélességben? 18q volt 5m kombinátoron, bizonyos sebesség felet bepattogot. Mostan 36q van 6 m , itt is bepattog 25 km/o felett. Úgyhogy normál tempónál 10-15 km/o minden rendben van. Kemény talajon se nincsen gond a mélységtartással.
Válasz Pilátus #768. hozzászólásáraNem mindegy hogy valami vasból van vagy acélból. De az igaz, hogy maga az alapanyag nyilván nem olyan sok. De ezzel a rendszerrel számolva egy új kombájn meg 4,5 millió lenne, plussz a 4 gumi Én a kongskildét mondanám, fele súly, fele ár. Tavasszal szerintem elég ha 25 mázsa egy munkagép, minek a 44?
Üdv!
Most számolom hogy ha az vader agressziv vagy multiva kombi 44 mázsa akkor az anyag költsége megvan 44mázsa x 300-350ft 1,5 misi összegből?????????
Ezzel szemben áll egy 12 milliós ár...
2,4m széles függesztett V tárcsának mekkora zártszelvényt javasolnátok keresztbe, amin a csapágytartók lennének felfogatva + a vázra rácsavarva?
120x60x5 elég lehet?
Válasz bs80.td #762. hozzászólásáraLehetett volna 90 fokos is, de a hossztartót továbbengedted vona vagy 60 centivel és hátulról kapott volna egy 45 fokos megtámasztást.
Válasz VMisi #761. hozzászólásáraMinel lapsabb a szog annal kissebb nyomatek ebred. 180 foknal mar pontosan 0. Ezert szerintem nagyon nem mindegy hogy milyen szogben all. A ket oldalara gondoltam, hogy ralapolok de nincs itthon olyan anyagom amivel tetszetosen megtudtam volna oldani. A varrat minek a 0.9-e? Es a varrat melyik tulajdonsagat kapjuk meg ha azt a valamit megszorzunk 0.9- el? Koszi.
Válasz bs80.td #757. hozzászólásáraTeljesen mindegy, hogy hány fokos, csakis az alsó varrat hossza a lényeg. Ha az megreped akkor később letörik. Szerintem tegyél rá 1-1 kis andrást laposvasból vagy egy kb 30x5 -ös laposvasat az alsó hegesztésre hosszában.
Ne csak a t25 után gondold. Nem tudhatod, hogy mire lesz előbb-utóbb felakasztva.
Válasz VMisi #756. hozzászólásáraIgen, az ott egy kritikus pont. Ezert nem 90 fokosra csinaltam azt a torest. Kozel 45 fokosra vagtam, igy sokkal kisebb erok ebrednek azon a ponton.
Válasz Claastra. #754. hozzászólásáraKoszi! A merevites megtortent! Koszonom a tippet! En lanccal gondoltam a rugokat ideiglenesen kiiktatni, ha esetleg fix lap kell. Majd csak tavasszal festem, addig lehet tesztelni es alakitani.
Válasz bs80.td #752. hozzászólásáraold meg hogy a rugókat ki tudd iktatni valami csapszeggel(hogy ne rugózzon),amúgy jó gép lett de a sarkokat tényleg ki kell mereviteni ahogy a kollégák írták
Válasz Claastra. #750. hozzászólásáraPont ennek a kettonek a kombinacioja! Hohuzo de nem aszfaltos utra hanem murvasra, illetve egy elhagyott murvabanyaba kavicsot osszehuzni. Es mivel ott mar regen robbantottak, illetve nincs nagy gep ami fellazitsa, ezert a sok kemeny resz amiben megakadna a lap, es szakadna valami. Ott voltam most kiprobalni. A tapasztalat: Meg kell duplaznom a rugokat vagy erosebbeket keriteni. Havat es puha foldet huzni mar igy is jo. De a banyaba lehetne egy kicsit erosebb is. De azer igy is tudtam gyujteni.
Válasz bs80.td #748. hozzászólásáramost ez hóhúzó,vagy földhúzó,hóhúzó nem lehet mert nincs gumiél,tönkreteszi az aszfaltot térkövet,földhúzónak meg nem kéne a rugó,
Válasz bs80.td #748. hozzászólásáraIgaza van Hecinek. Ami előre megy főtartó zártszelvény, azt jobbról balról andrásold be, mert kanyarodáskor baj lesz.
Válasz *** HM *** #746. hozzászólásáraMég tobbet? Megneztem egy par gyarit, ami jo lenne a t-25 utan, eleg vekony anyagokbol volt. 2-3-as lemezek es vekonyfalu zartszelvenyek. Ez 4-5 lemez es 4-es falu zartszelveny. Plussz ha nagyon elakadna az éle akkor ki tud billenni a lap. Gondolod hogy szettepi a t-25? Szivesen fogadom a tapasztalatokat.
Válasz Sanyee #743. hozzászólásáraMiert kerdezed? Kevesebbel mint szerettem volna :( . valami baja lett a gepemnek. A teljesitmenyet nem adja le rendesen. A kijelzoje szerint 120- 130 Amper 1- es huzallal. De nagyon hullamzott, folyamatosan allitanom kellett az elotolason is.
Válasz Vinkó75 #736. hozzászólásáraAz milyen lenne kombinálni egy sor hullámos tárcsával moduláris rendszerben?
Céltól függően mikor melyik van elől.
Takarónövény terminálásánál a tárcsa, hogy levágja, aprítsa, ez meg lazítana hátul, magágykészítéskor ez elől (akár szögben), a tárcsasor meg szép egyenletes felszínt csinálna utána
Válasz ND #732. hozzászólásáraSok dolog van még szerintem amit nem láttam itt gondolok az amerikai gépekre nagyon sok olyan van amit ide haza nem is használnak.
Válasz lakatos gabesz #730. hozzászólásáraDettó de elgondolkoztatott. Nyilván a gyártó is a gyep szellőztetőből indulhatott ki. Én is azt kerestem egy kollégának. Erre beugrott.
Válasz lakatos gabesz #726. hozzászólásáraHa merőlegesen áll a húzási pontra, gabonában tavasszal simán húzzák. Mikor fogást állítanak annál intenzívebben dolgozik,a tarlón. Műtrágyát ,hígtrágyát is tolnak be vele a talajba-tavasszal a gabonába egy menetben.
Válasz Vinkó75 #725. hozzászólásáraAz összehasonlítós videóban kukit ás ki a smarttilles bácsi annak a gyökerén mutatja a különbséget a két eszköz munkája közt. Az aerway hantol az elmondása szerint
1675 hozzászólás
Válasz bandigh #773. hozzászólásáraAzelőt az 5m egy 12045 Crystal húzta, de 12 km/ó bepatogot talajfüggően. A 6 m-es nehézkombinátort egy 180 Le traktor húza. 25 km/ó csak próba volt, menyire birom rövid időre húzni a kombit. Általában 10-12 km/ó szokott leni az üzemeltetési sebeség. 15 egyenesen hoszú parcelán.
Válasz bandigh #770. hozzászólására8 méter
Válasz Sk Laci #772. hozzászólására7,5 méteren, függesztett. Simítóval szerintem nem lesz baj azzal hogy bepattog 25-tel, eléglesz tartani a kellő tempót úgygondolom. Mekkora gép viszi? Itt majd 190.
Válasz bandigh #770. hozzászólására25q, de milyen szélességben? 18q volt 5m kombinátoron, bizonyos sebesség felet bepattogot. Mostan 36q van 6 m , itt is bepattog 25 km/o felett. Úgyhogy normál tempónál 10-15 km/o minden rendben van. Kemény talajon se nincsen gond a mélységtartással.
Válasz Pilátus #768. hozzászólásáraEz ilyen....
Válasz Pilátus #768. hozzászólásáraNem mindegy hogy valami vasból van vagy acélból. De az igaz, hogy maga az alapanyag nyilván nem olyan sok. De ezzel a rendszerrel számolva egy új kombájn meg 4,5 millió lenne, plussz a 4 gumi Én a kongskildét mondanám, fele súly, fele ár. Tavasszal szerintem elég ha 25 mázsa egy munkagép, minek a 44?
Válasz .Norbert #767. hozzászólásáraAz akciós demos folyékonyt elvinném tavasszal ha még meglesz...
Üdv!
Most számolom hogy ha az vader agressziv vagy multiva kombi 44 mázsa akkor az anyag költsége megvan 44mázsa x 300-350ft 1,5 misi összegből?????????
Ezzel szemben áll egy 12 milliós ár...
Válasz bs80.td #762. hozzászólásáraSzia, majd nézz már egy e-mailt kérlek
Válasz Sanyee #765. hozzászólására100-as u vas összefordítva. Örök mind a nyomorúság+1év.
Sziasztok!
2,4m széles függesztett V tárcsának mekkora zártszelvényt javasolnátok keresztbe, amin a csapágytartók lennének felfogatva + a vázra rácsavarva?
120x60x5 elég lehet?
Válasz bs80.td #762. hozzászólásáraLehetett volna 90 fokos is, de a hossztartót továbbengedted vona vagy 60 centivel és hátulról kapott volna egy 45 fokos megtámasztást.
Válasz bs80.td #762. hozzászólásáraA két összehegesztett anyag szakítószilárdságának a 90%-át tudja a varrat. (legalábbis nekem ez rémlik)
Válasz VMisi #761. hozzászólásáraMinel lapsabb a szog annal kissebb nyomatek ebred. 180 foknal mar pontosan 0. Ezert szerintem nagyon nem mindegy hogy milyen szogben all. A ket oldalara gondoltam, hogy ralapolok de nincs itthon olyan anyagom amivel tetszetosen megtudtam volna oldani. A varrat minek a 0.9-e? Es a varrat melyik tulajdonsagat kapjuk meg ha azt a valamit megszorzunk 0.9- el? Koszi.
Válasz VMisi #760. hozzászólásáraPontosabban nem teljesen mindegy, de a varrat hossz a lényeg. A varratot meg csak 0,9-el számoljuk.
Válasz bs80.td #757. hozzászólásáraTeljesen mindegy, hogy hány fokos, csakis az alsó varrat hossza a lényeg. Ha az megreped akkor később letörik. Szerintem tegyél rá 1-1 kis andrást laposvasból vagy egy kb 30x5 -ös laposvasat az alsó hegesztésre hosszában.
Ne csak a t25 után gondold. Nem tudhatod, hogy mire lesz előbb-utóbb felakasztva.
Válasz dr.T #758. hozzászólásáraKoszi!
Válasz bs80.td #755. hozzászólásáraNagyon fasza lett
Válasz VMisi #756. hozzászólásáraIgen, az ott egy kritikus pont. Ezert nem 90 fokosra csinaltam azt a torest. Kozel 45 fokosra vagtam, igy sokkal kisebb erok ebrednek azon a ponton.
Válasz bs80.td #755. hozzászólásáraA vízszintes főtartó vége, ahol megtörik lefele, ott alul tud még megnyílni a hegesztésnél, ha ott nincs erősítés.
Válasz Claastra. #754. hozzászólásáraKoszi! A merevites megtortent! Koszonom a tippet! En lanccal gondoltam a rugokat ideiglenesen kiiktatni, ha esetleg fix lap kell. Majd csak tavasszal festem, addig lehet tesztelni es alakitani.
Válasz bs80.td #752. hozzászólásáraold meg hogy a rugókat ki tudd iktatni valami csapszeggel(hogy ne rugózzon),amúgy jó gép lett de a sarkokat tényleg ki kell mereviteni ahogy a kollégák írták
Válasz bs80.td #752. hozzászólására
Válasz Claastra. #750. hozzászólásáraPont ennek a kettonek a kombinacioja! Hohuzo de nem aszfaltos utra hanem murvasra, illetve egy elhagyott murvabanyaba kavicsot osszehuzni. Es mivel ott mar regen robbantottak, illetve nincs nagy gep ami fellazitsa, ezert a sok kemeny resz amiben megakadna a lap, es szakadna valami. Ott voltam most kiprobalni. A tapasztalat: Meg kell duplaznom a rugokat vagy erosebbeket keriteni. Havat es puha foldet huzni mar igy is jo. De a banyaba lehetne egy kicsit erosebb is. De azer igy is tudtam gyujteni.
Válasz VMisi #749. hozzászólásáraAham. Igazatok van. Oda nem artahat.
Válasz bs80.td #748. hozzászólásáramost ez hóhúzó,vagy földhúzó,hóhúzó nem lehet mert nincs gumiél,tönkreteszi az aszfaltot térkövet,földhúzónak meg nem kéne a rugó,
Válasz bs80.td #748. hozzászólásáraIgaza van Hecinek. Ami előre megy főtartó zártszelvény, azt jobbról balról andrásold be, mert kanyarodáskor baj lesz.
Válasz *** HM *** #746. hozzászólásáraMég tobbet? Megneztem egy par gyarit, ami jo lenne a t-25 utan, eleg vekony anyagokbol volt. 2-3-as lemezek es vekonyfalu zartszelvenyek. Ez 4-5 lemez es 4-es falu zartszelveny. Plussz ha nagyon elakadna az éle akkor ki tud billenni a lap. Gondolod hogy szettepi a t-25? Szivesen fogadom a tapasztalatokat.
Válasz *** HM *** #746. hozzászólásáraNem elègitett ki az asszony kora reggel, hogy jössz itten merevsègekkel mán ilyen korán
Válasz bs80.td #742. hozzászólásáraMég azért adjàl neki vlm merevitéseket.
Válasz Sanyee #743. hozzászólásáraMiert kerdezed? Kevesebbel mint szerettem volna :( . valami baja lett a gepemnek. A teljesitmenyet nem adja le rendesen. A kijelzoje szerint 120- 130 Amper 1- es huzallal. De nagyon hullamzott, folyamatosan allitanom kellett az elotolason is.
Szia Vinkó75. Van vmi fejlemény az Aerway cucc terén v egyelőre jegelted?
Válasz bs80.td #742. hozzászólásáraHány amperral ment a co?
Nagyjabol kesz van az uj huzolapom. :) holnap proba!
Válasz Vinkó75 #740. hozzászólásárahttps://www.youtube.com/watch?v=sTjBxwzSwFU
Válasz ND #739. hozzászólásáraVan olyan verzió is. Csak nem láttam hogy cserélgetnék.
Válasz Vinkó75 #736. hozzászólásáraAz milyen lenne kombinálni egy sor hullámos tárcsával moduláris rendszerben?
Céltól függően mikor melyik van elől.
Takarónövény terminálásánál a tárcsa, hogy levágja, aprítsa, ez meg lazítana hátul, magágykészítéskor ez elől (akár szögben), a tárcsasor meg szép egyenletes felszínt csinálna utána
Válasz Vinkó75 #734. hozzászólásáraEgyébként engek is èrdekes egy szerkezet!
Válasz ND #732. hozzászólásáraSok dolog van még szerintem amit nem láttam itt gondolok az amerikai gépekre nagyon sok olyan van amit ide haza nem is használnak.
Válasz ND #735. hozzászólásáraElég univerzális vasnak tűnik.
Válasz Vinkó75 #733. hozzászólásáraés az megvolt, hogy a JD húzza ezt, meg rajta a slagot és locsolják a búzát?
Válasz lakatos gabesz #730. hozzászólásáraDettó de elgondolkoztatott. Nyilván a gyártó is a gyep szellőztetőből indulhatott ki. Én is azt kerestem egy kollégának. Erre beugrott.
Válasz ND #731. hozzászólásáraNéztem ezeket a videókat is !
Válasz lakatos gabesz #730. hozzászólásárapedig 88ban szabadalmaztatták az USA-ban.
majd 30 éves...
Válasz Vinkó75 #729. hozzászólásáraez az összehasonlítós videó
ez meg hogy hogy dolgozik a smarttill
az elején kuki meg napra után húzzák
Válasz Vinkó75 #728. hozzászólásáraMég most látok ilyet előszőr!
Válasz ND #727. hozzászólásáraÉn is úgy néztem.
Válasz lakatos gabesz #726. hozzászólásáraHa merőlegesen áll a húzási pontra, gabonában tavasszal simán húzzák. Mikor fogást állítanak annál intenzívebben dolgozik,a tarlón. Műtrágyát ,hígtrágyát is tolnak be vele a talajba-tavasszal a gabonába egy menetben.
Válasz Vinkó75 #725. hozzászólásáraAz összehasonlítós videóban kukit ás ki a smarttilles bácsi annak a gyökerén mutatja a különbséget a két eszköz munkája közt. Az aerway hantol az elmondása szerint
Válasz Vinkó75 #722. hozzászólásáraÉrdekes ez az eszköz egyébként!egy napraforgó tarlóban meg nézném mit csinálhat jó apritó hatása lehet szerintem.