Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak647 FtBenzin árak628 FtEUR414.08 FtUSD401.61 FtCHF440.53 FtGBP496.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #21068. hozzászólásáraDe ott a paraszt amikor meghal a földje közepén csinálnak neki kriptát szép síremlékkel körbe is vetik frankón... 3 évig ott van és amikor eltelik a 3 év kihantolják a csontokat letisztítják és úgy megy a végső nyughelyre...
Válasz szanberg #21067. hozzászólásáraÉn minden évben elmegyek világot látni télen melegebb helyekre... most ez volt az úti cél.. Gyönyörű országok csodálatos emberekkel...
ezekről a kis kombájnokról jut eszembe, idén voltam Vietnámba és Kambodzsában, Vietnámban akkor kezdték aratni a rizstáblákat kicsi Kobuta rizskombájnokkal téptek a táblákon fülke nélküliekkel marha jól néztek ki...
Válasz JD 4630 #21063. hozzászólásáraMinden valamire való gyártó ott van Ázsiában is. Pont azért veszik a nyugati vasakat,mert megbízhatóbb.És az alkatrész-szerviz is rugalmasabb. Mint a hazai verziók. Ember van bőven. Így több gép kisebb kiesési kockázat az esetlegesen rövid idény munkákban. Valamint az sem hátrány ha fa ék kategória a gép. Valóban körbeszántották az SZk-t...ezek nem viccelnek. Az Axi a kezdeti időszakban. Járt ki Ukrajnába is "betanítani." Na ott még a vetőgép is AN 2-es volt pár helyen. Azóta kikupálódnak,ez is igaz !
Válasz Batka #21061. hozzászólásáraEz is benne van a dologban, illetve az, hogy az a cég több tízezer tehenet tart amivel rengeteg munka van, aratáson kívül a kombájnos állattenyésztésben dolgozik és sok kell belőlük.
Nomeg a 310-es Medionon 9méteres asztal van, 2-3tonnás búzáik vannak kis szártömeggel, egy 780-as Lexire nem is létezik akkora aszal ami arányaiban megetetné, valamint amik vannak nagyon egyszerű gépek szerintem ott nincsen laptopfejű ember sem sok aki a 780-hoz szériatartozék lenne manapság kb...
Válasz Batka #21061. hozzászólásáraVagy egyszerűen államilag ez van megengedve,hogy minél több embert alkalmazzanak.Gyerek koromban még nálunk is így ment.
Válasz .Feco. #21057. hozzászólásáraSzerintem csak szimplán másképp gondolkodnak, mint te. Ha a 30-ból kiesik öt, még van 25, ha viszont az ötből kettő, akkor már gáz van....
Úgy látszik ott még van elég pilóta a gépekre....amolyan poszt szovjet mentalitás....
Válasz csoppika #21058. hozzászólásáraEgy 780-as Lexion árából max 3 tucano-t ha adnak.. de a lexi kb 4 munkáját végzi el nagy táblákban... ahol meg egyetlen agrárcég el van 50-60.000 hektár ott gondolom nem a hobbik értek között van a diofak alatt...
Valamiért pihenő volt mert még csak mozdony se volt előtte ha jól láttam csak a másik vége jó messze volt Hát innen nem tudom hogy viszik Oroszország felé a valószínűbb útvonal Szerbia Románia de végül minden út Rómába vezet
Válasz F-A-R-M-E-R \ #21056. hozzászólásáraSzerintem meg de... volt egy videó kazasztanbol, egy sok tízezer hektáros cégről, csupa Claas Kombajn, vagy 50 db... Medián 310, 320, mega 350, és pont azt ecseteltek hogy milyen jól beváltak a 3x0-as tucano-c....
Inkább vesznek 20-30 ilyen kis xart, mint 5 rendes gépet... itt már 3-400 ha-os cég is gondolkozik a rotoroson...
Válasz Sk Laci #21055. hozzászólásáraOda ilyen parcellakombikat nem visznek szerintem Mondjuk országonként kipakolnak 5-10 db-ot azt el is kopnak. Szerb,román bulgár útvonal lehet sztem.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #21053. hozzászólásáraUkrajna, Oroszország, Kazachstán,.......
Egy ekora megrendelésnél lehet jobb árban adja a gyár, mint amikor 5-6 kombájnt visznek valamilyen kiseb országba.
Válasz ND #21044. hozzászólásáraNem krumpli,csicsóka.
Elfogyott a felszedett és nem volt mese szedni kellett.
Ha egyszer nem viszel a multi kilistázza a pultról és az árunak annyi.
Válasz Bárány #21028. hozzászólásáraKaminont rakunk, a söförök meg itt vakaróznak, hogy akkor most merre lesz az arra, lápafö-kocsola szakasztol félnek mint a tüztöl, mondjuk nem csoda....
Válasz csontii #20698. hozzászólásáraHa nem gond visszakanyarodnék egy kicsit a farkasnyomos korábbi témánkhoz. Említettem, hogy szoktam én is látni gyanús nyomokat a környékünkön. Na most a hónak köszönhetően ismét összefutottam vele, érdekelne hogy mit gondoltok milyen állat lehet a gazdája. Kb. 80x65mm a mérete.
Válasz bobo77 #21019. hozzászólására1. Még sose Nitrosoloztam.
2. A permetezővel éppúgy nem fogok tudni rámenni, mint a szóróval.
3. A Pétisó már itt van.
Válasz zscsizmadia1 #21023. hozzászólásáraDe egy pótkocsi mübalhé kiment ma holnap a következő.Homlokos iván makacskodott reggel-11 fok volt önindító meg akku csere és 5 órás melegítés után indult csak el.
30218 hozzászólás
Válasz borda77 (Joe) #21066. hozzászólásáratraktorral beleállós kombájnt láttál dolgozni?
Válasz F-A-R-M-E-R \ #21068. hozzászólásáraDe ott a paraszt amikor meghal a földje közepén csinálnak neki kriptát szép síremlékkel körbe is vetik frankón... 3 évig ott van és amikor eltelik a 3 év kihantolják a csontokat letisztítják és úgy megy a végső nyughelyre...
Válasz szanberg #21067. hozzászólásáraÉn minden évben elmegyek világot látni télen melegebb helyekre... most ez volt az úti cél.. Gyönyörű országok csodálatos emberekkel...
Válasz borda77 (Joe) #21066. hozzászólásáraNeked már vietnámban is van èrdekeltsèged??Vazzeee...
Válasz borda77 (Joe) #21066. hozzászólásáraLesz belőlük itthon is nagyobb is gabonára.
Mi a frászt kerestél te olyan vad helyeken?
ezekről a kis kombájnokról jut eszembe, idén voltam Vietnámba és Kambodzsában, Vietnámban akkor kezdték aratni a rizstáblákat kicsi Kobuta rizskombájnokkal téptek a táblákon fülke nélküliekkel marha jól néztek ki...
Válasz JD 4630 #21063. hozzászólásáraMinden valamire való gyártó ott van Ázsiában is. Pont azért veszik a nyugati vasakat,mert megbízhatóbb.És az alkatrész-szerviz is rugalmasabb. Mint a hazai verziók. Ember van bőven. Így több gép kisebb kiesési kockázat az esetlegesen rövid idény munkákban. Valamint az sem hátrány ha fa ék kategória a gép. Valóban körbeszántották az SZk-t...ezek nem viccelnek. Az Axi a kezdeti időszakban. Járt ki Ukrajnába is "betanítani." Na ott még a vetőgép is AN 2-es volt pár helyen. Azóta kikupálódnak,ez is igaz !
Válasz Batka #21061. hozzászólásáraEz is benne van a dologban, illetve az, hogy az a cég több tízezer tehenet tart amivel rengeteg munka van, aratáson kívül a kombájnos állattenyésztésben dolgozik és sok kell belőlük.
Nomeg a 310-es Medionon 9méteres asztal van, 2-3tonnás búzáik vannak kis szártömeggel, egy 780-as Lexire nem is létezik akkora aszal ami arányaiban megetetné, valamint amik vannak nagyon egyszerű gépek szerintem ott nincsen laptopfejű ember sem sok aki a 780-hoz szériatartozék lenne manapság kb...
Válasz Batka #21061. hozzászólásáraSzerviz ès alkatrèsz háttèr sem biztos, hohy olyan jó mint itt.
Válasz Batka #21061. hozzászólásáraVagy egyszerűen államilag ez van megengedve,hogy minél több embert alkalmazzanak.Gyerek koromban még nálunk is így ment.
Válasz .Feco. #21057. hozzászólásáraSzerintem csak szimplán másképp gondolkodnak, mint te. Ha a 30-ból kiesik öt, még van 25, ha viszont az ötből kettő, akkor már gáz van....
Úgy látszik ott még van elég pilóta a gépekre....amolyan poszt szovjet mentalitás....
Válasz csoppika #21058. hozzászólásáraEgy 780-as Lexion árából max 3 tucano-t ha adnak.. de a lexi kb 4 munkáját végzi el nagy táblákban... ahol meg egyetlen agrárcég el van 50-60.000 hektár ott gondolom nem a hobbik értek között van a diofak alatt...
Valamiért pihenő volt mert még csak mozdony se volt előtte ha jól láttam csak a másik vége jó messze volt Hát innen nem tudom hogy viszik Oroszország felé a valószínűbb útvonal Szerbia Románia de végül minden út Rómába vezet
Válasz .Feco. #21057. hozzászólásáraÁrban hogy jön össze a kettő?
Válasz F-A-R-M-E-R \ #21056. hozzászólásáraSzerintem meg de... volt egy videó kazasztanbol, egy sok tízezer hektáros cégről, csupa Claas Kombajn, vagy 50 db... Medián 310, 320, mega 350, és pont azt ecseteltek hogy milyen jól beváltak a 3x0-as tucano-c....
Inkább vesznek 20-30 ilyen kis xart, mint 5 rendes gépet... itt már 3-400 ha-os cég is gondolkozik a rotoroson...
Válasz Sk Laci #21055. hozzászólásáraOda ilyen parcellakombikat nem visznek szerintem Mondjuk országonként kipakolnak 5-10 db-ot azt el is kopnak. Szerb,román bulgár útvonal lehet sztem.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #21053. hozzászólásáraUkrajna, Oroszország, Kazachstán,.......
Egy ekora megrendelésnél lehet jobb árban adja a gyár, mint amikor 5-6 kombájnt visznek valamilyen kiseb országba.
Válasz Szalai A P #21052. hozzászólására Ilyet se làttam még csak a youtub-on!
Válasz Szalai A P #21052. hozzászólásáraVégállomás vajon mi lehet
Kiskunfélegyháza vasútállomás TC 5.80
Válasz kovacs22 #21050. hozzászólásáraItt az erdőtolvajok pár szekérelkobzás után televerték szöggel a végvágás utolsó pár száz fáját...
Válasz Vinkó75 #21043. hozzászólására Nálunk egy időben betonvasat nyomtak a földbe a szár mellé azzal szórakoztak a barmok!
Ne adjatok tippeket
Válasz Vinkó75 #21043. hozzászólásáraHúú vazz, de beteg dolog ez!
Válasz Vinkó75 #21043. hozzászólásáraTörne le az ilyennek a keze,meg sorvadna le az amúgy is méreten aluli micsodája.
Válasz máris szomszéd #21045. hozzászólásáraÍgy már értem. Nálunk a krumpli nő ekkorára. A csicsóka távol van ettől
Válasz ND #21044. hozzászólásáraNem krumpli,csicsóka.
Elfogyott a felszedett és nem volt mese szedni kellett.
Ha egyszer nem viszel a multi kilistázza a pultról és az árunak annyi.
Válasz máris szomszéd #21042. hozzászólásáraMirelit krumpli? ☺
Nem fagyott meg?
Amint látom a bolygó túl oldalán is vannak "jó szomszédok".
Amikor nem a legjobbak a körülmények de menni kell.
https://www.youtube.com/watch?v=6izMOjZ2EzY
https://www.youtube.com/watch?v=1s7xQdvsHog
https://www.youtube.com/watch?v=T3UPzbC2jVg
Válasz bobo77 #21040. hozzászólásáraAzt hittem láttad!
Válasz apuci #21039. hozzászólásáraNem voltam ott...
Válasz bobo77 #21038. hozzászólásáraOtt voltál?
Én most olvastam egy cikket róla,nem szép látvány!!
Válasz apuci #21037. hozzászólásáraCsak a kamijonos
Válasz Bárány #21036. hozzászólásáraAkkor az nagy baj,de szerintem a kamionos is ludas volt nem csak a közútkezelő!
Válasz apuci #21035. hozzászólásáraDe igen. Négyen voltak otthon, legalább kettőt elvitt a mentő. Ennyit tudok.
Válasz Bárány #21028. hozzászólásáraNem semmi! Személyi sérülés nem történt?
nálunk meg csak fagyott jég esett tiszta jég minden...
Válasz Bárány #21028. hozzászólásáraitt kb az az 1 cm hó van ami reggel óta esegetett...
Itten van e.... a horschomoat amikor vettem..
Válasz MFM #21027. hozzászólásáraA sakál nyom talán kerekebb.Farkas meg talán még nincs zalában. Kutyára tippelnék.
Válasz Batka #21029. hozzászólásáraAzért az, hogy a 61-es még mindig nem látott kotrót, az igencsak dühítő!
Válasz Bárány #21028. hozzászólásáraKaminont rakunk, a söförök meg itt vakaróznak, hogy akkor most merre lesz az arra, lápafö-kocsola szakasztol félnek mint a tüztöl, mondjuk nem csoda....
Rakhattam volna a búza műtrágyázós témához is, mert jól illusztrálja, miért nem tudok/akarok szórni:
Nálunk ilyen a helyzet.
Válasz csontii #20698. hozzászólásáraHa nem gond visszakanyarodnék egy kicsit a farkasnyomos korábbi témánkhoz. Említettem, hogy szoktam én is látni gyanús nyomokat a környékünkön. Na most a hónak köszönhetően ismét összefutottam vele, érdekelne hogy mit gondoltok milyen állat lehet a gazdája. Kb. 80x65mm a mérete.
Kezdődik
Válasz bobo77 #21019. hozzászólására1. Még sose Nitrosoloztam.
2. A permetezővel éppúgy nem fogok tudni rámenni, mint a szóróval.
3. A Pétisó már itt van.
Válasz zscsizmadia1 #21023. hozzászólásáraDe egy pótkocsi mübalhé kiment ma holnap a következő.Homlokos iván makacskodott reggel-11 fok volt önindító meg akku csere és 5 órás melegítés után indult csak el.
Válasz mtz1221 #21022. hozzászólásáraAkartam én is húzatni a lányomat a szánkóval mtz-vel de inába szállt a bátorság igy csapattunk magunk.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #21021. hozzászólásáraMínusz 10-15 eurót.