Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR410.17 FtUSD396.2 FtCHF435.92 FtGBP487.57 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Régen 25-30 volt az új és 15 a használt... akinek nem volt pénze újra ki tudta gazdálkodni a használtat és megvette...
Most akinek 15 milliója van nem ezeket fogja nézegetni hanem a 20 éves 200 loerosoket, akinek meg van 25-30 milliója inkább bele fizeti egy újba és fizeti a törlesztőt... manapság nagyon nem lehet eladni fiatal jó állapotú gépet, tele van a piac behozott bizonytalan eredetű gépekkel és a vevők ahhoz áraznak, csak annyiért meg eladni nem akarja az ember... ma az sem igaz, hogy had álljon akkor a kertben mert szezonban ennyit vagy annyit dolgozik és.... nincs ember aki rá üljön, és egyre inkább nem lesz... mi nem vagyunk nagy cég de nincs olyan szezon amikor ha bejossz a telepre nem áll az udvaron 2-3 sok tízmilliós gép... vagy aratás megy vagy talajmunka, abból is csak amennyire ember van... a többi meg áll az udvaron... az értéke meg mindnek csak lefelé megy...
Válasz borda77 (Joe) #20229. hozzászólásáraNem úgy van h az első 5 évben feleződik meg az értéke? A másodikban "relatíve" kevesebbet zuhan az ára, jó beszámítás ide vagy oda. Ha nem adod el viszonylag fiatalon/kevés órával(miért tennéd?), akkor meg jobb addig használni amíg megbízható. Ha neadjisten átesett már egy időszerű nagyjavításon, akkor meg főleg. Öreg kombájnnál is jó példa. Egy év alatt ha esett az értéke 1,5 M-t de levágott mondjuk 500-at, akkor..
Válasz borda77 (Joe) #20229. hozzászólásáraDe majd ilyenkor jon az,hogy hu en fasza elado vagyok beszamolom neked dragabban mert tolem veszed a trakit csak amit elad neked traktort azzal meg jol megszopat,sokan benyaltak mar ezt.
Válasz .Feco. #20228. hozzászólásáraIgen ebben is van igazság, De akkor meg előbb kellett volna eladni mert így az új 1/3-át sem fogod érte megkapni...
Válasz borda77 (Joe) #20227. hozzászólásáraMár el kellett volna, nincs semmi baja de nem akarunk a téeszek sorsára jutni amikoris a cserélendő eszköz értéke az új árának 5-10%-a sincs így viszont konzerválják az öregedő gepparkot amit egyre lehetetlenebb megfiatalitani...
Helyi egykor országos szinten menő Teesz valamikor 10 komoly géppel aratott, utána már csak 3-at vettek, tavaly pedig már csak egyet... mára oda jutottak hogy nem is tudnak eszközöket venni mert minden egyszerre öregszik kifelé, és mindent egyszerre kellene cserélni, erre pénz viszont nincs, úgyhogy már csak bérelnek..: csak ugye így. Érkező díjra kifizetik azt a penzt amit a cserélt eszköz ért, az viszont sosem lesz az övek... egy 50 tehenes egyszemélyes gazdaság többet költ gepberuhazasra mint a sokszáz fős sokezer hektáros sokezer marhas kolhoz...
Válasz borda77 (Joe) #20214. hozzászólásáraHat nem tudom, nekünk nincs igazán bajunk a 7R-el, ami bosszúságot okozott az filléres hiba volt amit az analfabéta szerelők hetekig nem találtak meg...
Ellenben a 6r egy kalap xar, régen hajtunk így meg vásárlást.... a nagyot nem is igazán merjük belőle megvenni, 3 éve vacillálunk hogy legyen-e 8R vagy sem... idén is megmaradt a 8530-as, nem nagyon akarunk váltani...
Válasz t.peti #20222. hozzászólásáraA jd 8r is ilyen tömegű ezek a 710es kerekekkel nem hinném hogy rosszak lennének es tönkre mennének. A válto ugyan az a zf benne mint a kisebb xerionba.tömeg nélkül szart sem érnének...
Ezeknél a gépeknél rengeteg múlik a beállításon, elég csak a guminyomást elszúrni és jópár % vonóerő tűnik el.
18 Tonnával fog taposni szimpla kerékkel nem kicsit
Nem szívesen venném meg mint "kevés üzemórás demogépet"... ilyen tömeggel a hajtás nem lesz hosszú életű szerencsétlen gépnek.
Válasz szanberg #20218. hozzászólásáraBérvállalkozó Erdélybe ment bér munkázni zsír Valtrákkal. Végül haza jött a Rábákért. És azokkal tolta le az őszi szezont.
Válasz Drisa #20213. hozzászólásáraDunántúlról egy barátomnak hoztunk egy rövidtárcsát és abban a gazdaságban van egy 2013-as Jd8260R meg egy ilyesmi korú Axion 850.
Azt mondta a tulaj, hogy nincsen nagy különbség köztök leginkább annyi, hogy a JD fel van súlyozva a claas meg teljesen le mert ez utóbbit tavaszi munkákra vették illetve pótkocsizni, de azért egy kicsit combosabb a 8000-es, viszont megvan a régi rábájuk is spéci állapotban, azt mondja tavaly mikor a nagy sárban elakadtak a pótkocsis traktorok sem a jd sem más nem húzta ki a nagy pótot a sárból csak a RÁBA!!!
Válasz borda77 (Joe) #20214. hozzászólásáraÉn csak lóerőről beszélek, mi különbségek vannak. Én is halottam régebbi váltóval voltak gondok. Ez a command csoda volt egy melléfogás nincs is már a palettán.
Válasz Drisa #20213. hozzászólására7es kd itt volt 2 a környeken mind beadtak mert gondok vannak velük sok jot nem hallottam roluk 6r es 8r azok superek.
Válasz borda77 (Joe) #20205. hozzászólásáraNyáron talajon 7250r vs axion 850 után jd nyert, egy ismerősnél volt mindkettő egyszerre demozni. Elmondása szerint jd bátrabb mikor baj van.
Válasz Drisa #20202. hozzászólásáraMult héte huzzam probara 300 les jd r-EST nem voltam tőle hasra esve... kivancsi leszek ez ugyan azon körülmények közt mit tid.
Válasz Ares 826 #20196. hozzászólásáraDe a kerekeken is fell sulyok... szoval nem alap na... általában nem ennyivel veszik azt mondtak hanem 16500 al az is elég szerintem....
Válasz Ares 826 #20196. hozzászólásáraÉn nem akartam elhinni bár láttam k...va nagy a gép méretre de hidmérlegre rámentem. Kiváncsi leszek milyen lesz vele menni...
30281 hozzászólás
Válasz *** HM *** #20233. hozzászólásáraÉs télen, mikor herevere van?
Válasz .Feco. #20232. hozzászólásáraMennyit fizut kéne kapnia szerinted 1 ügyes fiatalembernek, asszonykával otthon 1-2 kisgyerekekkel, heti 6x 12 óra melóra (de nem többre)?
Nem úgy hogy 6tól elmész 7ig gèpben aztán még menj ki 30hat feltúrni....stb
Mert ezt 500ért se birják.
Válasz bandigh #20231. hozzászólásáraEz régen igaz volt de ma már nem az...
Régen 25-30 volt az új és 15 a használt... akinek nem volt pénze újra ki tudta gazdálkodni a használtat és megvette...
Most akinek 15 milliója van nem ezeket fogja nézegetni hanem a 20 éves 200 loerosoket, akinek meg van 25-30 milliója inkább bele fizeti egy újba és fizeti a törlesztőt... manapság nagyon nem lehet eladni fiatal jó állapotú gépet, tele van a piac behozott bizonytalan eredetű gépekkel és a vevők ahhoz áraznak, csak annyiért meg eladni nem akarja az ember... ma az sem igaz, hogy had álljon akkor a kertben mert szezonban ennyit vagy annyit dolgozik és.... nincs ember aki rá üljön, és egyre inkább nem lesz... mi nem vagyunk nagy cég de nincs olyan szezon amikor ha bejossz a telepre nem áll az udvaron 2-3 sok tízmilliós gép... vagy aratás megy vagy talajmunka, abból is csak amennyire ember van... a többi meg áll az udvaron... az értéke meg mindnek csak lefelé megy...
Válasz borda77 (Joe) #20229. hozzászólásáraNem úgy van h az első 5 évben feleződik meg az értéke? A másodikban "relatíve" kevesebbet zuhan az ára, jó beszámítás ide vagy oda. Ha nem adod el viszonylag fiatalon/kevés órával(miért tennéd?), akkor meg jobb addig használni amíg megbízható. Ha neadjisten átesett már egy időszerű nagyjavításon, akkor meg főleg. Öreg kombájnnál is jó példa. Egy év alatt ha esett az értéke 1,5 M-t de levágott mondjuk 500-at, akkor..
Válasz borda77 (Joe) #20229. hozzászólásáraDe majd ilyenkor jon az,hogy hu en fasza elado vagyok beszamolom neked dragabban mert tolem veszed a trakit csak amit elad neked traktort azzal meg jol megszopat,sokan benyaltak mar ezt.
Válasz .Feco. #20228. hozzászólásáraIgen ebben is van igazság, De akkor meg előbb kellett volna eladni mert így az új 1/3-át sem fogod érte megkapni...
Válasz borda77 (Joe) #20227. hozzászólásáraMár el kellett volna, nincs semmi baja de nem akarunk a téeszek sorsára jutni amikoris a cserélendő eszköz értéke az új árának 5-10%-a sincs így viszont konzerválják az öregedő gepparkot amit egyre lehetetlenebb megfiatalitani...
Helyi egykor országos szinten menő Teesz valamikor 10 komoly géppel aratott, utána már csak 3-at vettek, tavaly pedig már csak egyet... mára oda jutottak hogy nem is tudnak eszközöket venni mert minden egyszerre öregszik kifelé, és mindent egyszerre kellene cserélni, erre pénz viszont nincs, úgyhogy már csak bérelnek..: csak ugye így. Érkező díjra kifizetik azt a penzt amit a cserélt eszköz ért, az viszont sosem lesz az övek... egy 50 tehenes egyszemélyes gazdaság többet költ gepberuhazasra mint a sokszáz fős sokezer hektáros sokezer marhas kolhoz...
Válasz .Feco. #20226. hozzászólására8530 az a legjobb traki...el ne adjatok.
Válasz borda77 (Joe) #20214. hozzászólásáraHat nem tudom, nekünk nincs igazán bajunk a 7R-el, ami bosszúságot okozott az filléres hiba volt amit az analfabéta szerelők hetekig nem találtak meg...
Ellenben a 6r egy kalap xar, régen hajtunk így meg vásárlást.... a nagyot nem is igazán merjük belőle megvenni, 3 éve vacillálunk hogy legyen-e 8R vagy sem... idén is megmaradt a 8530-as, nem nagyon akarunk váltani...
Válasz t.peti #20223. hozzászólásáraTudod ne az én pénzemen kisérletezzenek meg nőjenek fel a többihez... nekem olyan széria nem kell!!!
Válasz t.peti #20222. hozzászólásáraA jd 8r is ilyen tömegű ezek a 710es kerekekkel nem hinném hogy rosszak lennének es tönkre mennének. A válto ugyan az a zf benne mint a kisebb xerionba.tömeg nélkül szart sem érnének...
Válasz borda77 (Joe) #20214. hozzászólásáraEz ma már nem így van...
A 7R is felnőtt a többihez megbízhatóságban.
Válasz borda77 (Joe) #20205. hozzászólásáraAlmát az almával kell összehasonlítani...
Ezeknél a gépeknél rengeteg múlik a beállításon, elég csak a guminyomást elszúrni és jópár % vonóerő tűnik el.
18 Tonnával fog taposni szimpla kerékkel nem kicsit
Nem szívesen venném meg mint "kevés üzemórás demogépet"... ilyen tömeggel a hajtás nem lesz hosszú életű szerencsétlen gépnek.
Válasz szanberg #20218. hozzászólásáraBérvállalkozó Erdélybe ment bér munkázni zsír Valtrákkal. Végül haza jött a Rábákért. És azokkal tolta le az őszi szezont.
Válasz szanberg #20218. hozzászólásáraEz pontosan igy van!!!
Válasz szanberg #20217. hozzászólásáraEz durva ... de hang az király...
Válasz Drisa #20213. hozzászólásáraDunántúlról egy barátomnak hoztunk egy rövidtárcsát és abban a gazdaságban van egy 2013-as Jd8260R meg egy ilyesmi korú Axion 850.
Azt mondta a tulaj, hogy nincsen nagy különbség köztök leginkább annyi, hogy a JD fel van súlyozva a claas meg teljesen le mert ez utóbbit tavaszi munkákra vették illetve pótkocsizni, de azért egy kicsit combosabb a 8000-es, viszont megvan a régi rábájuk is spéci állapotban, azt mondja tavaly mikor a nagy sárban elakadtak a pótkocsis traktorok sem a jd sem más nem húzta ki a nagy pótot a sárból csak a RÁBA!!!
Válasz borda77 (Joe) #20200. hozzászólásáraÍGY FOGJA HÚZNI HOLNAP BORDA!
Válasz Drisa #20215. hozzászólásáranem arra gondoltam sok elektronikai gond volt meg a futomüvel stb ....
Válasz borda77 (Joe) #20214. hozzászólásáraÉn csak lóerőről beszélek, mi különbségek vannak. Én is halottam régebbi váltóval voltak gondok. Ez a command csoda volt egy melléfogás nincs is már a palettán.
Válasz Drisa #20213. hozzászólására7es kd itt volt 2 a környeken mind beadtak mert gondok vannak velük sok jot nem hallottam roluk 6r es 8r azok superek.
Válasz borda77 (Joe) #20205. hozzászólásáraNyáron talajon 7250r vs axion 850 után jd nyert, egy ismerősnél volt mindkettő egyszerre demozni. Elmondása szerint jd bátrabb mikor baj van.
Válasz .Szabi. #20211. hozzászólására12 fölött ugy sem érdemes menni...
Válasz borda77 (Joe) #20209. hozzászólásáraOtt meg ha gyorsabban is vinné,de kioldanak majd a kapák...
Válasz .Szabi. #20208. hozzászólására320r
Válasz .Szabi. #20206. hozzászólásáraMegnézem majd az én 4es terranommal is...
Válasz borda77 (Joe) #20205. hozzászólásáraHanyas volt?
Válasz .Szabi. #20204. hozzászólásáraSajna már a jd is adblus volt meg is látszott rajta...
Válasz borda77 (Joe) #20203. hozzászólásáraNem fog rohangálni.
Válasz Drisa #20202. hozzászólásáraMult héte huzzam probara 300 les jd r-EST nem voltam tőle hasra esve... kivancsi leszek ez ugyan azon körülmények közt mit tid.
Válasz Drisa #20202. hozzászólásáraKönyv szerint 325 öt tud tlt-n,a 16e órás jd-t megmérettem nyáron,300-at tudta.
Válasz .Szabi. #20201. hozzászólására60 a kötöttseg. 5m es terranot fullra leeresztve...kuki tarlora.
Válasz borda77 (Joe) #20190. hozzászólásáraSajnos úgy kell a lóerővel számolni hogy 12-13% -ot le kell ütni belőle, akkor közelít a jd számozás hoz talán.
Válasz borda77 (Joe) #20200. hozzászólásáraKötöttsége? Mit fog húzni?
Válasz .Szabi. #20198. hozzászólásáraMeglátjuk... 45 ak-s agyagba megmutathatja...
Válasz Ares 826 #20196. hozzászólásáraDe a kerekeken is fell sulyok... szoval nem alap na... általában nem ennyivel veszik azt mondtak hanem 16500 al az is elég szerintem....
Válasz borda77 (Joe) #20197. hozzászólásáraJól agyonbassza a vizes földedet.
Válasz Ares 826 #20196. hozzászólásáraÉn nem akartam elhinni bár láttam k...va nagy a gép méretre de hidmérlegre rámentem. Kiváncsi leszek milyen lesz vele menni...
Válasz borda77 (Joe) #20195. hozzászólásáraAkkor az már elég jó!
Válasz UE-28 #20192. hozzászólására1800 a vassuly+fronhidraulika...
Válasz Ares 826 #20191. hozzászólásáraTele van tankolva lemérte hidon 18200 kg.
Válasz Ares 826 #20191. hozzászólásáraCsak a fronton ott van majd egy MTZ.
Válasz borda77 (Joe) #20190. hozzászólásáraAkkor is baró lehet egy ilyen géppel dolgozni!
Ha jól sejtem az orrsúlya nehezebb, mint az én kis Dutrám a keréksúlyaival együtt
Válasz borda77 (Joe) #20190. hozzászólásáraMennyi a súlya ennek a vasnak mert szerintem könnyű a lovakhoz képest ha van benne annyi??
Válasz UE-28 #20189. hozzászólásáraSajna csak próbán van 940-es axion vagy 350LE... Holnap bizonyíthat.. vizes agyagba ...
Válasz borda77 (Joe) #20188. hozzászólásáraGratula ha új beszerzés!
Mi már a telet várjuk.
Képek
Mai terepszemle,tritikálé.