Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR412.2 FtUSD400.32 FtCHF438.4 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Szerinrem itt kezdődik a gond.
Egy cikkből:
Csányi Sándor: sokan elutasítják a mezőgazdaság fejlődését
"A gazdasági életben az érzelmi alapú megközelítésnek a mezőgazdaság esetében a romantikus, csak a múlt emlékeire alapozó illúziókergetésnek nincs helye”
Válasz #16991. hozzászólásra
Mindegy milyen márka ez egyszerű anyagfáradás,a sváb aki megvette újkorában nála biztos nem törte el.Kamion bontóban kell keresni komplett tengelyt fékestől.
Szépen dolgozik! Ismerős a történet, én a Rabe ekével vagyok így ágyeke, 3+1-es, a negyedik fejet levettem, és még 3 fejjel is úgy megrángatja a 120 lovas fergit mint egy 4-es váltvaforgatós lenne.
Kösz a segítséget, próbálkozok vele, szerencsére nem sürgős, hiszen úgy is csak jövőre engedik meg legközelebb a trágyaszórást. Először inkább futok egy kört a a tengellyel, hátha tudok bele szerezni, mert amúgy nem kis munka és költség lenne a komplett hidat cserélni, meg ezen a gumik is nagyon fajinak, qrva nagyok, meg van variálva minden a felfüggesztéssel, nehogy meg tudd oldani valami olcsóbbal, mint gyári Krone alkatrésszel. Minden esetre megírom a fejleményeket.
Egy kis szántogatás Büszke meg Én és az új szerzemény PLN-eke után olyan mintha az ember át ülne egy Trabantból egy nyugatiba könnyebb húzni szebb a munkája minőségi munka számomra
Válasz #17005. hozzászólásra
Csütörtök hajnal óta van itt Szentes határában. Minden nap elmegyek mellette, de nem álltam meg megnézni. Annyi lehet látni, hogy a lökhárító le van szakadva, a csomagtartó nyitva, de különösen nem érdekel. A rendszám alapján 97-98-as kiadás lehet. Valószínű, hogy nagy sebességgel vette be az éles kanyart és megperdült, majd egy út széli árokban landolt. Azt, hogy mi történt valójában az nem tudni, de azt sem mi lett a benne lévőkkel. Csak érdekesnek tartom azt, hogy napok óta nem jelentkezett érte a gazdája.
Környékbeli volán esztergályos műhelye csuklóból megoldja a problémádat.
Ha a környékeden nem boldogulsz az Agria (Eger) volánnál tudok segíteni, + a hőkezelés is meglehet Egerben a ZF-nél oldani. Vasat ugyancsak Egerben Uttasy-nál meg tudod venni.
remélem kolléga írja majd mire jutott, én spec. nagyon szurkolok hogy a lehető legkisebb fájdalommal legyen rendbetéve a szekér, tudom milyen cinkes amikor valami szétszakad... mivel nálam heti esemény hogy valami törik vagy szakad. :(
eh...
csináltatni jó lenne, de nemjól gondolkozol,
ami önmagában elég jó anyag lenne azt esztergályos nemigen fogja megmunkálni neked, maximum sírva.
elébb formára kéne alakítani s utánna edzettni megfelelő profillal.
drága móka volna.
sajnos 8 tonnáshoz az ifa híd karcsú.
vagyis elbírná, de csak ideig-óráig.
próbáld meg ezt felhívni.
hátha megvan még.
ez a hídfajta elbír több mint 15 tonnát is.
nem olcsó ennyiért, biztos vagyok benne hogy legkevésbé ilyen kiadásra van szükséged. de ez biztos bírja a gyűrődést.
kérdés hogy befér e alá.
ami a lánctalpas szerű kombájn képet illeti,
ami rajta van az ugyanse való sárba.
nézzétek meg hogy néz ki egy mocsári lánctalp bulldózeren, vagy forgókotrón.
ez ami a képen van nem ad felületet.
ez meg sárba való.
az a különbség hogy az utóbbi "telibe" zár.
nagy csodát nem kell várni a hevedertől sem, mert kicsi az átmérője a kerekeknek benne. ha megsüllyed az átmérő harmadáig akkor azt már csak bszni lehet onnantól.
kombájnra nem csinálnak ikerkerék szettet ?
tudom hogy hortror árban van a gumi, de valami kopott csoffadék is megtenné, csak hogy a felület növelve legyen...
Köszönöm az eggyüttérzést, bár sokra nem megyek vele ahogy nagyapám mondta volt. Sajnos nagyon ránk jár a rúd mostanában. 8t-s ez is, egy tengelyes, átmenő tengely van benn, nem hajtott kerekek, négyzet profilú a tengely csak a két vége van leesztergálva kör profilúra a csapágynak, plusz egy menet a végén. A féket egy az egyben ledarálta , a betétet darabokban hagytam el, a házának az alsó felét meg felgyűrte a felső fele alá. Eddig még nem volt időm jobban szétszedni, de jó lenne szerezni bele egy ilyen tengelyt ha fék nem is lesz a kocsin legalább guruljon... Nem tudom, hogy hol és mennyiért tudnák szerezni ilyet, lehet hogy kifizetődőbb lenne csináltatni egyet, csak milyen anyagból...
Válasz #16994. hozzászólásra
Jól néz ki. Itt felénk az egyik cég vett a New Hollandra hasonlót, két napig tesztelgették, majd a harmadik napon úgy elakadt, hogy szét szaggatták a láncot. A másik helyen dominátoron van lánc az is úgy elásta magát, hogy két Rába és egy 160le Landini nem tudta kiszedni, másnap estére sikerült kiásni. A harmadik helyen New Hollandra gumi hevedert raktak (nem ismerem a márkát, de a legnagyobb)az is csak hat soros asztallal tud menni, de az sem megy bele mindenbe.
nem ismerem ezeket a berendezéseket, nemtudom hogy hajtott kerekű e.
sem hogy hány tonna lehet.
TO88 hidat arany árban adják,
elvileg az két tengelyes, ami nem volna igazából hátrány és hajtott.
talán ha elbírja kamaz hátsó hidpárt lehetne megpróbálni, igazából vaktában lövöldözöm ismeretek hiányában.
nekem is tört ki rp-6 os kereke, csapágy adta fel. de az nem nagy ügy, daruval felhuzattam annyira hogy helyben megtudtuk javítani alkatrész beszerzéssel együtt alig 2-3 óra alatt..
rettenetesen sajnálom, együtt tudok érezni az ilyen balesetekkel, nekem sok van belőle sajnos.
ewww... hogy a rohadás verné meg...
nahát hirtelen nem is tudom minek a hidja lenne amivel hamar kiváltható volna.
ezt reparálni nemigen hat érdemesnek :(
Van ez a türkesztáni szil alias csoda sövény. Ami elég gyorsan nő és láttam belőle olyan sűrűt ami megfoghatja a vadat. De szerintem egy idő után úgyis kitaposnál és megkeresnék a gyenge pontját ahol kijárhatják. Arra jó lehet, hogy lelassítsa a vadat és ha ezelőtt van a villanypásztor akkor talán gondolkodóba esik a vad, hogy lendület nélkül kúszva-mászva neki e menjen az áramnak.
Értelek hosszútávú dolog mire eléri a 2m-ert. addig marad a villanyozás. Nem tudom valami tüskés nyavajára gondoltam. Csak érdekelnének az esetleges tapasztalatok...Már ha vannak. Nálam a portán fenyősövény a kerítés..a kutyák meg sem próbálnak átmenni alatta. Igaz olyan mint a kefe
Melyik az a sövény amelyiken nem megy át a vad? Felénk aki komolyan megakarja védeni az vadkerítés + villanypásztor. Villanypásztor magában úgy ér valamit ha vetés után egyből telepítve van és nem bír odaszokni a vad. Ha a bokáig-térdig érő kultúránál telepítik akkor már vége, addigra odaszokott a vad olyankor már átmegy rajata ha csípi akkor is.
A napokban felmerült bennem ismét a természetes sövénnyel megoldható vadvédelem. Természetesen nem kis meló gondolom nyírni-visszavágni. De a villanypásztoros megoldásokat már lassan a vadak kiröhögik. látom az északi videókon .Hol több-kisebb-nagyob terület körbeültetve. Főleg az Angoloknál látom. Folyamatos harc a vadakkal a társaságokkal. A pontot a Í-re a kísérleti 2ha területet, aratás előtt letúrták a vadak (napraforgó) Kinek mi a tapasztalat..esetleg itthon csinálja-e valaki.
30261 hozzászólás
Szerinrem itt kezdődik a gond.
Egy cikkből:
Csányi Sándor: sokan elutasítják a mezőgazdaság fejlődését
"A gazdasági életben az érzelmi alapú megközelítésnek a mezőgazdaság esetében a romantikus, csak a múlt emlékeire alapozó illúziókergetésnek nincs helye”
Válasz #17016. hozzászólásra
Hirdetik,ezt teszik állítólag a To88 alá.De van 12 tonnás híd is.
Köszönöm a dicséreteket, azért felénk sem egyszerű az élet.
Válasz #17019. hozzászólásra
Válasz #17022. hozzászólásra
SPC, mechanikusat ne vegyél
Segitséget kérnék.
Kukorica vetőgép vásárlás előtt állok.
SPC, vagy sima mechanikus? Kinek mi a tapasztalata?Véleménye?
előnyei, hátrányai? mire kell figyelni.. kb 10-15 hektár vetésére lenne szükségem, azt sem minden évben. De várni senkire nem akarok a bérmunkával.
csak egy lehetőség az oldal kinálatából,,, vagy egy SPC vetőgép?
http://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/gep/vetogep-ulteto-palantazo-gep/kukorica-vetogep/h_6000252?ref=510b6132
Ki mit javasol?
köszönöm...
Válasz #17019. hozzászólásra
Ügyes!
Válasz #17019. hozzászólásra
Nagyon szép igényes munkát végzel csak így tovább :)
Üdvözlök minden fórumozót!
Nemrég regisztráltam.
Teszek pár képet az én munkáimról.
Válasz #17015. hozzászólásra
Te atya ég ez meg valami repűlőgép brutális futóműje
Válasz #17015. hozzászólásra
Ez 88-asé?Ujj?Vagy frissen pervollal mosva az az felujjitott.
Válasz #16998. hozzászólásra
Ez kellene neked!
Válasz #16991. hozzászólásra
Mindegy milyen márka ez egyszerű anyagfáradás,a sváb aki megvette újkorában nála biztos nem törte el.Kamion bontóban kell keresni komplett tengelyt fékestől.
Válasz #17009. hozzászólásra
Szépen dolgozik! Ismerős a történet, én a Rabe ekével vagyok így ágyeke, 3+1-es, a negyedik fejet levettem, és még 3 fejjel is úgy megrángatja a 120 lovas fergit mint egy 4-es váltvaforgatós lenne.
Válasz #17008. hozzászólásra
Ha már jön a szaga azért szóljatok a hatóságoknak!
Válasz #17002. hozzászólásra
Kösz a segítséget, próbálkozok vele, szerencsére nem sürgős, hiszen úgy is csak jövőre engedik meg legközelebb a trágyaszórást. Először inkább futok egy kört a a tengellyel, hátha tudok bele szerezni, mert amúgy nem kis munka és költség lenne a komplett hidat cserélni, meg ezen a gumik is nagyon fajinak, qrva nagyok, meg van variálva minden a felfüggesztéssel, nehogy meg tudd oldani valami olcsóbbal, mint gyári Krone alkatrésszel. Minden esetre megírom a fejleményeket.
Válasz #17009. hozzászólásra
a kép alapján ez bárki számára minőségi munka.
gratulálok hozzá :)
Egy kis szántogatás Büszke meg Én és az új szerzemény PLN-eke után olyan mintha az ember át ülne egy Trabantból egy nyugatiba könnyebb húzni szebb a munkája minőségi munka számomra
Válasz #17005. hozzászólásra
Csütörtök hajnal óta van itt Szentes határában. Minden nap elmegyek mellette, de nem álltam meg megnézni. Annyi lehet látni, hogy a lökhárító le van szakadva, a csomagtartó nyitva, de különösen nem érdekel. A rendszám alapján 97-98-as kiadás lehet. Valószínű, hogy nagy sebességgel vette be az éles kanyart és megperdült, majd egy út széli árokban landolt. Azt, hogy mi történt valójában az nem tudni, de azt sem mi lett a benne lévőkkel. Csak érdekesnek tartom azt, hogy napok óta nem jelentkezett érte a gazdája.
Válasz #17005. hozzászólásra
Hol van látnék benne fantáziát....
Válasz #17005. hozzászólásra
Téligumik vannakrajt??? kurens áru. Pár nap azt megbontják...
Már napok óta itt parkol.
Válasz #16998. hozzászólásra
Környékbeli volán esztergályos műhelye csuklóból megoldja a problémádat.
Ha a környékeden nem boldogulsz az Agria (Eger) volánnál tudok segíteni, + a hőkezelés is meglehet Egerben a ZF-nél oldani. Vasat ugyancsak Egerben Uttasy-nál meg tudod venni.
VAAAGY
LINK!!!!!%%%%!!!
Veszel ilyen végeket + tömör négyszög tengelyt, és összehegeszted+összeblincseled.(Nem egy végbe, hanem egymásra.)
Válasz #16994. hozzászólásra
Mocsárjárat indulhat, nagyon fasza!
Válasz #17001. hozzászólásra
jam, az is biztosan kibírja bőven.
remélem kolléga írja majd mire jutott, én spec. nagyon szurkolok hogy a lehető legkisebb fájdalommal legyen rendbetéve a szekér, tudom milyen cinkes amikor valami szétszakad... mivel nálam heti esemény hogy valami törik vagy szakad. :(
Válasz #16998. hozzászólásra
Kamion pót tengelyére nem gondoltál? Az biztos bírja a terhelést, fék is van rajta. Elég sokat hirdetnek.
Válasz #16998. hozzászólásra
eh...
csináltatni jó lenne, de nemjól gondolkozol,
ami önmagában elég jó anyag lenne azt esztergályos nemigen fogja megmunkálni neked, maximum sírva.
elébb formára kéne alakítani s utánna edzettni megfelelő profillal.
drága móka volna.
sajnos 8 tonnáshoz az ifa híd karcsú.
vagyis elbírná, de csak ideig-óráig.
http://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/gep/erdeszeti-gepek/lkt80-as-hid-elado/h_6045544
próbáld meg ezt felhívni.
hátha megvan még.
ez a hídfajta elbír több mint 15 tonnát is.
nem olcsó ennyiért, biztos vagyok benne hogy legkevésbé ilyen kiadásra van szükséged. de ez biztos bírja a gyűrődést.
kérdés hogy befér e alá.
ami a lánctalpas szerű kombájn képet illeti,
ami rajta van az ugyanse való sárba.
nézzétek meg hogy néz ki egy mocsári lánctalp bulldózeren, vagy forgókotrón.
ez ami a képen van nem ad felületet.
http://img.agrarkereso.hu/hirdetes/127/300/600/356506_2002_betakaritogepek_gabona_kombajn_new_holland_lanctalp.jpg
ez kapaszkodó lánctalp
http://images.autoline.hu/s/epitoipari-gep-lanctalpas-kotrogep-CATERPILLAR-320BL-VA---4_common--13071910411513581200.jpg
ez meg sárba való.
az a különbség hogy az utóbbi "telibe" zár.
nagy csodát nem kell várni a hevedertől sem, mert kicsi az átmérője a kerekeknek benne. ha megsüllyed az átmérő harmadáig akkor azt már csak bszni lehet onnantól.
kombájnra nem csinálnak ikerkerék szettet ?
tudom hogy hortror árban van a gumi, de valami kopott csoffadék is megtenné, csak hogy a felület növelve legyen...
Válasz #16998. hozzászólásra
IFA hátsó hid. Fékes,hajtható. Nem gut?
Válasz #16996. hozzászólásra
Köszönöm az eggyüttérzést, bár sokra nem megyek vele ahogy nagyapám mondta volt. Sajnos nagyon ránk jár a rúd mostanában. 8t-s ez is, egy tengelyes, átmenő tengely van benn, nem hajtott kerekek, négyzet profilú a tengely csak a két vége van leesztergálva kör profilúra a csapágynak, plusz egy menet a végén. A féket egy az egyben ledarálta , a betétet darabokban hagytam el, a házának az alsó felét meg felgyűrte a felső fele alá. Eddig még nem volt időm jobban szétszedni, de jó lenne szerezni bele egy ilyen tengelyt ha fék nem is lesz a kocsin legalább guruljon... Nem tudom, hogy hol és mennyiért tudnák szerezni ilyet, lehet hogy kifizetődőbb lenne csináltatni egyet, csak milyen anyagból...
Válasz #16994. hozzászólásra
Jól néz ki. Itt felénk az egyik cég vett a New Hollandra hasonlót, két napig tesztelgették, majd a harmadik napon úgy elakadt, hogy szét szaggatták a láncot. A másik helyen dominátoron van lánc az is úgy elásta magát, hogy két Rába és egy 160le Landini nem tudta kiszedni, másnap estére sikerült kiásni. A harmadik helyen New Hollandra gumi hevedert raktak (nem ismerem a márkát, de a legnagyobb)az is csak hat soros asztallal tud menni, de az sem megy bele mindenbe.
Válasz #16995. hozzászólásra
nem ismerem ezeket a berendezéseket, nemtudom hogy hajtott kerekű e.
sem hogy hány tonna lehet.
TO88 hidat arany árban adják,
elvileg az két tengelyes, ami nem volna igazából hátrány és hajtott.
talán ha elbírja kamaz hátsó hidpárt lehetne megpróbálni, igazából vaktában lövöldözöm ismeretek hiányában.
nekem is tört ki rp-6 os kereke, csapágy adta fel. de az nem nagy ügy, daruval felhuzattam annyira hogy helyben megtudtuk javítani alkatrész beszerzéssel együtt alig 2-3 óra alatt..
rettenetesen sajnálom, együtt tudok érezni az ilyen balesetekkel, nekem sok van belőle sajnos.
Válasz #16993. hozzászólásra
tavaly vettem, egy milkámba van. valamit muszály lesz csinálnom vele. de. 11-kor történt, és este 9 volt amire darabokban hazahoztuk.
Aratás start
Válasz #16992. hozzászólásra
ewww... hogy a rohadás verné meg...
nahát hirtelen nem is tudom minek a hidja lenne amivel hamar kiváltható volna.
ezt reparálni nemigen hat érdemesnek :(
Válasz #16990. hozzászólásra
a tengely ahol megy rá a kerék ki lett esztergálva, el lett gyengítve, faxán eltörött.
Válasz #16989. hozzászólásra
Krone Strautmann... nem gondoltam volna egy kronéról...
Válasz #16988. hozzászólásra
nem látom jól, csak csapágy, vagy a tengelynek is lőttek ?
Válasz #16988. hozzászólásra
grat ... miylen márka ?
Válasz #16986. hozzászólásra
Hát ez az ! Valami okosság mi még a zöldítésbe is talán beleférhetne. És lenne értelme.
Válasz #16984. hozzászólásra
Van ez a türkesztáni szil alias csoda sövény. Ami elég gyorsan nő és láttam belőle olyan sűrűt ami megfoghatja a vadat. De szerintem egy idő után úgyis kitaposnál és megkeresnék a gyenge pontját ahol kijárhatják. Arra jó lehet, hogy lelassítsa a vadat és ha ezelőtt van a villanypásztor akkor talán gondolkodóba esik a vad, hogy lendület nélkül kúszva-mászva neki e menjen az áramnak.
Válasz #16983. hozzászólásra
http://vedosoveny.uw.hu/ Tipp !
Válasz #16983. hozzászólásra
Értelek hosszútávú dolog mire eléri a 2m-ert. addig marad a villanyozás. Nem tudom valami tüskés nyavajára gondoltam. Csak érdekelnének az esetleges tapasztalatok...Már ha vannak. Nálam a portán fenyősövény a kerítés..a kutyák meg sem próbálnak átmenni alatta. Igaz olyan mint a kefe
Válasz #16982. hozzászólásra
Melyik az a sövény amelyiken nem megy át a vad? Felénk aki komolyan megakarja védeni az vadkerítés + villanypásztor. Villanypásztor magában úgy ér valamit ha vetés után egyből telepítve van és nem bír odaszokni a vad. Ha a bokáig-térdig érő kultúránál telepítik akkor már vége, addigra odaszokott a vad olyankor már átmegy rajata ha csípi akkor is.
A napokban felmerült bennem ismét a természetes sövénnyel megoldható vadvédelem. Természetesen nem kis meló gondolom nyírni-visszavágni. De a villanypásztoros megoldásokat már lassan a vadak kiröhögik. látom az északi videókon .Hol több-kisebb-nagyob terület körbeültetve. Főleg az Angoloknál látom. Folyamatos harc a vadakkal a társaságokkal. A pontot a Í-re a kísérleti 2ha területet, aratás előtt letúrták a vadak (napraforgó) Kinek mi a tapasztalat..esetleg itthon csinálja-e valaki.
Válasz #16980. hozzászólásra
Szerencsére semmi ilyesmi. Karbantartás volt. Főtengely rezgéscsillapító csere.
Holnap még újra vasazom az ekét, szombattól szántunk.
Válasz #16979. hozzászólásra
Ird le a történetét, elszállt , nem voltak előjelei?. Az én vizkeverőm is lötyög egy kicsit remélem kibirja a szezont.
Hoppá János...
De rossz érzés EZT végignézni...