Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD393.86 FtCHF436.68 FtGBP495.54 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Tobszi #28123. hozzászólásáraA hármason nincs olyan kerék az totál függesztett, csak a négy fejeseken van először "transzporter kerék" szerelve s azok felett ekeszámban.
Válasz zoltan.horvath40 #28113. hozzászólásáraLegjobb az lenne, ha valamiért ki tudnád próbálni, még ha mondjuk csak 6 méteres is, abból láttnád, mit bír a gép!
Egyébként szerintem egy 6os elég neki, minek gyilkolás 8 méteressel, legfeljebb nagyobb lesz a munkasabasség! (Mint írtam, mifelénk nem ez a típusú simító van elterjedve, így erről tényleg nem én legyek számodra az iránymutató!)
Válasz envagyok2 #28114. hozzászólásáraNa ja, csak az a fő dolog hogy kinek tartozik az ember, vagy az állam! Ha úgy van mint Japánnak hogy csak az állampolgárainak tartozik én nem a nagytőkének akkor mindjárt más a dolog! Nálunk a magyar emberek közel 7 ezer milliárdot dobtak be állampapír vásárlásra, azért az is nagy lé, és azzal azt csinál amit akar és nem szab semmi feltételt a nagytőke az államnak!
Válasz zoltan.horvath40 #28109. hozzászólásáraHa valami szikes, és csak a tetején Balog, akkor simán, ha "betúr", akkor biztos nem pláne, ha még borona is van utánna dobva!
(Mi a simítót ipe, sínvas stb apró vas alatt értjük, nem a függesztett deszka lapos megoldáson)
Szóval kicsit nagyollom neki, de nem ismerem a körülményeket, szóval így nehéz korrekt választ adni!
Válasz ..,-:) #28107. hozzászólásáraMinden nyugateurópai országban nagyobb a hiány mint a megengedett 3% csak nálunk pumpálják vissza a lét a gazdaságba ember!
Sziasztok! Lehet nem ide illő téma de talán tud valaki infót adni. Környei 8m simítónak mennyi lenne a le igénye? Normál egyenes területen. 120 le elvinné?
Korábban soha nem látott méretű, 1009 milliárd forintos havi költségvetési hiányadatot közölt előzetes tájékoztatásában a Pénzügyminisztérium az előző hónapról. Ezzel november végéig már 3900 milliárd forint feletti deficit jött össze, ami az év közben megduplázott éves célt is közelíti már, írja a Portfolio.hu.
Nemcsak a novemberi egyenlegeket nézve, hanem úgy fest, minden idők legnagyobb havi hiánya jött össze most novemberben a költségvetésben.
Válasz VMisi #28101. hozzászólásáraAzért kicsit furcsa, hogy nem kapni minden darabot hozzá, illetve valahol biztos kapni, csak még nem lett meg a forrása!
Nádudvaron is volt egy korrekt hidraulikás cég, csak nincs meg a neve, valamikor Rába orbitban segítettek.
Válasz mtz1221 #28096. hozzászólásáraSzilikonzsírt használok. De pl jcb-n cseréltem többet a helyén csak a szárat bontom meg a csöveket, nagyon patentül van kitalálva. Mbp-t is nagyon egyszerű volt. Classon is csináltam az emelő hengereket, kombájnon is mind olyan egyszerű és könnyű, de ha ezzel így lehet keresni akkor ebből kellene inkább megélnem.
Egy munkahenger javítás,nem csak egy sima karmantyúzásról szól. Van hogy fel kell hónolni a munkahenger falát-vagy másik szár kell. Esetleg a több lépcsősnél valamelyiket cserélni is kell. Nem tisztázott a kollégánál mit is kellet még csinálni a karmantyúzás mellett.
Eb-4 munkahengereket kellene felújítani, mert a műanyagok kitöredeztek és így könnyebben kinyomja a karmantyút. Ilyen műanyag öntést, megmunkálást csinálnak valahol?
Válasz Büresz #28092. hozzászólásáraÉn már vagy 50 hengert karmantyúztam, semmi extra az egész. Ami kicsit cumi az az összetolás de csak a gyengébb márkánál fordul elő, pl mtz, nem teljesen jól van kitalálva a kuposság, vagy a silány minőség.
A T7-nek a két emelő munkahengere szivárog a dugattyúrúd tövében és fel kellene újítani. Csak nem tudom, hogy ide vigyem vissza, vagy egy masikat próbáljak :D
Ajánlatot nem tudok kérni, mert a bevett szöveg jön, hogy majd kiderül, hogy mi a baja...
Am mit kell egy ilyen hengerben cserélni ilyenkor?
Válasz Gumóka #28086. hozzászólásáraHa nincs napi használatban, szétszeded és viszed a karmantyúkat.
Plussz megméred a külső-belső átmérőt, ahová illeszkedik, biztos ami biztos.
Egy munkahenger nehogy kifogjon már rajtatok!
Válasz Géza15 #28080. hozzászólásáraSimán megcsinálhattad volna magadnak.
Nem ördöngősség.
De legalább elölre megállapodhattatok volna az árban.
Ez egy kiszámolható meló, anyag munka elölre látható.
Sajnos van akinek utólag vastagon fog a ceruzája.
Arra figyelj, hogy le akasztva ne ürítsetek rá, mert egy picit nyomhatja a munkahengereket az olaj.
Válasz fexco #28083. hozzászólásáraHol csináltattad?
Dunaújvárosban tudom a stidemet, oda vinném.
A soma rakodómon szivárog az egyik, csak nem tudom milyen munkahenger, különben megcsinálnám, ha lenne hozzá javító.
Én ugyanigyjártam a homlokrakodómnál,az emelőhengereket elvittem szakműhelybe,hogy majd ott megoldják profi módon....a végösszegre ememlékszek már,de asszem keveset raktam volna hozzá,lett volna kettő original vadiuj emelőhengerem.ami a poén kb kettő év mulva elkezdtek csöpögni,áttengedni.....
Válasz Géza15 #28080. hozzászólásáraHa te újítod fel olcsóbb.
Az összes BSS pótjaimon amik vannak és amik voltak én ujítottam fel. Nincsen benne semilyen ördöngőség.
Szedjél szét egy rosszat, majd ujítsad fel. Ha nem menne, elviszed szétszedett állapotban a javítómühelybe.
Válasz Géza15 #28080. hozzászólásáraSzerviz szerelői óradíjak ott mocorognak a 15-20 ezer körül. MTZ 3db kuplung emelőkar-1db kuplungtárcsa(sima)-1db kinyomócsapágy pár gázolajcső-3db cső az orbithoz 65 ezer. Ez ilyen,olcsóbb itt már nem nagyon lesz semmi.
Nem találtam jobb topicot, de érdekelne a véleményetek. A hw pótkocsinknak mind a két emelő munkahengeréből csöpögött az olaj és elvittem egy műhelybe, hogy rakják rendbe őker. Meg is csinálták jó minőségben és 110 eft-ot kértek. Nem akarok .... lenni, de egy kicsit sokalltam. Szerintetek ez egy normális ár lehetett? Azért érdekelne, mert újítatnék további munkahengereket és nem tudom, hogy oda vigyem, vagy máshova.
Köszi
Válasz Gumóka #28075. hozzászólásáraNem jó az alapozó, nehezen kopik le. Lehetőleg LB alapú zománc festék jó hígra keverve. Indulás előtt kromofágos ecsettel áthúzni (vigyázni ne csepegjen a vázra ) belerakod a talajba, 10 méter után borotválkozni lehet a kormánylemezben.
Válasz horvath.agro #28071. hozzászólásáraAzokat a körbálákat én végig raknám ott az oszlopok között. A végére felállítva, 3 magasan és kész a fal.
Csak bálafogó kell hozzá.
Nem fújná be az esőt, havat ködöt a szél.
Évek óta így téliesítünk.
30174 hozzászólás
Válasz Tobszi #28123. hozzászólásáraA hármason nincs olyan kerék az totál függesztett, csak a négy fejeseken van először "transzporter kerék" szerelve s azok felett ekeszámban.
Válasz III.Gyula #28108. hozzászólásáraJól látom hogy ez Rabe eke? Supertaube? A szállítókereket használod? Megírnád milyen méretű kerék van rajta? Köszi!
Válasz zoltan.horvath40 #28113. hozzászólásáraLegjobb az lenne, ha valamiért ki tudnád próbálni, még ha mondjuk csak 6 méteres is, abból láttnád, mit bír a gép!
Egyébként szerintem egy 6os elég neki, minek gyilkolás 8 méteressel, legfeljebb nagyobb lesz a munkasabasség! (Mint írtam, mifelénk nem ez a típusú simító van elterjedve, így erről tényleg nem én legyek számodra az iránymutató!)
Válasz Mihály #28116. hozzászólásáraMár félig aludtam, írj bár mit!
Válasz envagyok2 #28114. hozzászólásáraNa ja, csak az a fő dolog hogy kinek tartozik az ember, vagy az állam! Ha úgy van mint Japánnak hogy csak az állampolgárainak tartozik én nem a nagytőkének akkor mindjárt más a dolog! Nálunk a magyar emberek közel 7 ezer milliárdot dobtak be állampapír vásárlásra, azért az is nagy lé, és azzal azt csinál amit akar és nem szab semmi feltételt a nagytőke az államnak!
Válasz Praetor #28118. hozzászólására
Válasz apuci #28117. hozzászólásáraLehet, hogy kiment megnézni, hogy megvan-e...
Válasz Ares 826 #28110. hozzászólásáraBiztos ez volt ?Nem egy hasonló?
Válasz ..,-:) #28115. hozzászólására én már nem is írom le amit gondolok mert sanyi nem fog tudni aludni...
Válasz Ares 826 #28111. hozzászólásáraÉrdekes…..kb 12-14 éve még ezt nem így kongatták…….
Tudom, nekik szabad ezt is.
Válasz Ares 826 #28111. hozzászólására10 évvel ezelőtt mást mondtál a hiányról meg az államadósságról. ami most egyébként duplája, mint akkor volt.
Válasz A.I. #28112. hozzászólásáraBorona nincs csak 2 sor palló sor.
Válasz zoltan.horvath40 #28109. hozzászólásáraHa valami szikes, és csak a tetején Balog, akkor simán, ha "betúr", akkor biztos nem pláne, ha még borona is van utánna dobva!
(Mi a simítót ipe, sínvas stb apró vas alatt értjük, nem a függesztett deszka lapos megoldáson)
Szóval kicsit nagyollom neki, de nem ismerem a körülményeket, szóval így nehéz korrekt választ adni!
Válasz ..,-:) #28107. hozzászólásáraMinden nyugateurópai országban nagyobb a hiány mint a megengedett 3% csak nálunk pumpálják vissza a lét a gazdaságba ember!
Válasz III.Gyula #28108. hozzászólásáraBakker elloptad az ekémet, ember ???
Sziasztok! Lehet nem ide illő téma de talán tud valaki infót adni. Környei 8m simítónak mennyi lenne a le igénye? Normál egyenes területen. 120 le elvinné?
Van egy kis fagy!
Válasz envagyok2 #28106. hozzászólásáraAzajóóóó, vastapsot !!!!!
Korábban soha nem látott méretű, 1009 milliárd forintos havi költségvetési hiányadatot közölt előzetes tájékoztatásában a Pénzügyminisztérium az előző hónapról. Ezzel november végéig már 3900 milliárd forint feletti deficit jött össze, ami az év közben megduplázott éves célt is közelíti már, írja a Portfolio.hu.
Nemcsak a novemberi egyenlegeket nézve, hanem úgy fest, minden idők legnagyobb havi hiánya jött össze most novemberben a költségvetésben.
Válasz VMisi #28095. hozzászólásáraGjonit kérdezd,az EB topic- ban ő lehet tud segíteni
Válasz A.I. #28103. hozzászólásáraA technológia nincs meg. A hüvelybe bele kellene fröccsölni ezt a perselyt, majd megmunkálni.
Válasz VMisi #28101. hozzászólásáraAzért kicsit furcsa, hogy nem kapni minden darabot hozzá, illetve valahol biztos kapni, csak még nem lett meg a forrása!
Nádudvaron is volt egy korrekt hidraulikás cég, csak nincs meg a neve, valamikor Rába orbitban segítettek.
Válasz Gumóka #28099. hozzászólásáraSzekszárdon
Gép és gépelem kft
Eddig mind jó amit csináltak!
Válasz A.I. #28100. hozzászólásáraŐk sem tudnak olyat aki ezt a műanyag "perselyeket" javítja.
Válasz VMisi #28095. hozzászólásáraHódvulkánnál nézd meg (webes felület is van), ott sok minden van ezekhez a "régi" magyar gépekhez is!
Válasz atisgyulai #28090. hozzászólásáraDömsödre úgyis vinnem kell az unhz vezérműtömbjét, ha ott nem akkor rászánom én az időt.
Válasz mtz1221 #28096. hozzászólásáraSzilikonzsírt használok. De pl jcb-n cseréltem többet a helyén csak a szárat bontom meg a csöveket, nagyon patentül van kitalálva. Mbp-t is nagyon egyszerű volt. Classon is csináltam az emelő hengereket, kombájnon is mind olyan egyszerű és könnyű, de ha ezzel így lehet keresni akkor ebből kellene inkább megélnem.
Egy munkahenger javítás,nem csak egy sima karmantyúzásról szól. Van hogy fel kell hónolni a munkahenger falát-vagy másik szár kell. Esetleg a több lépcsősnél valamelyiket cserélni is kell. Nem tisztázott a kollégánál mit is kellet még csinálni a karmantyúzás mellett.
Válasz Büresz #28093. hozzászólásáraSíkosítót neki. Durex a legjobb.
Eb-4 munkahengereket kellene felújítani, mert a műanyagok kitöredeztek és így könnyebben kinyomja a karmantyút. Ilyen műanyag öntést, megmunkálást csinálnak valahol?
Válasz Géza15 #28091. hozzászólásáraNálatok nincs aki méretre gyárt karmantyút ??? Még nálunk is van, pedig 20 évvel utánatok ballagunk.
https://www.google.com/search?q=karmanty%C3%BA+k%C3%A9sz%C3%ADt%C3%A9s+m%C3%A9retre&hl=hu&ei=XoCiYfypMZPc7_UP2MqHgAs&ved=0ahUKEwj80Jqanbn0AhUT7rsIHVjlAbAQ4dUDCA4&oq=karmanty%C3%BA+k%C3%A9sz%C3%ADt%C3%A9s+m%C3%A9retre&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EAw6BwgAEEcQsAM6BwgAELADEEM6DQguEMcBEKMCELADEEM6BQgAEIAEOgQIABBDOgYIABAWEB46CAgAEBYQChAeOgUIIRCgAToECCEQFToHCCEQChCgAUoECEEYAFCtBFiNNWDsQWgBcAJ4AIABuQGIAb8QkgEEMS4xNpgBAKABAcgBCsABAQ&sclient=gws-wiz
Válasz Büresz #28092. hozzászólásáraÉn már vagy 50 hengert karmantyúztam, semmi extra az egész. Ami kicsit cumi az az összetolás de csak a gyengébb márkánál fordul elő, pl mtz, nem teljesen jól van kitalálva a kuposság, vagy a silány minőség.
Válasz Géza15 #28091. hozzászólására2 karmantyút kb. Hengerenként fél óra kb, ha le van szedve.
A T7-nek a két emelő munkahengere szivárog a dugattyúrúd tövében és fel kellene újítani. Csak nem tudom, hogy ide vigyem vissza, vagy egy masikat próbáljak :D
Ajánlatot nem tudok kérni, mert a bevett szöveg jön, hogy majd kiderül, hogy mi a baja...
Am mit kell egy ilyen hengerben cserélni ilyenkor?
Válasz Gumóka #28086. hozzászólásáraHa nincs napi használatban, szétszeded és viszed a karmantyúkat.
Plussz megméred a külső-belső átmérőt, ahová illeszkedik, biztos ami biztos.
Egy munkahenger nehogy kifogjon már rajtatok!
Válasz fexco #28088. hozzászólásáraHuh...
Akkor megkérdem Dömsödön...
Válasz Gumóka #28086. hozzászólásáraTelibetaláltad...
Válasz Géza15 #28080. hozzászólásáraSimán megcsinálhattad volna magadnak.
Nem ördöngősség.
De legalább elölre megállapodhattatok volna az árban.
Ez egy kiszámolható meló, anyag munka elölre látható.
Sajnos van akinek utólag vastagon fog a ceruzája.
Arra figyelj, hogy le akasztva ne ürítsetek rá, mert egy picit nyomhatja a munkahengereket az olaj.
Válasz fexco #28083. hozzászólásáraHol csináltattad?
Dunaújvárosban tudom a stidemet, oda vinném.
A soma rakodómon szivárog az egyik, csak nem tudom milyen munkahenger, különben megcsinálnám, ha lenne hozzá javító.
Válasz Géza15 #28080. hozzászólásáraAz ekén 2 munkahengert karmantyúztam kb 2 óra munka és 20000 volt az anyag.
Válasz fexco #28083. hozzászólásáraA végösszegere nememléxek már
Válasz Géza15 #28080. hozzászólásáraLehet azon agyasz,hogy jobbanjártál volna ha veszel kettő originál vadi uj mhengert...?
Én ugyanigyjártam a homlokrakodómnál,az emelőhengereket elvittem szakműhelybe,hogy majd ott megoldják profi módon....a végösszegre ememlékszek már,de asszem keveset raktam volna hozzá,lett volna kettő original vadiuj emelőhengerem.ami a poén kb kettő év mulva elkezdtek csöpögni,áttengedni.....
Válasz Géza15 #28080. hozzászólásáraHa te újítod fel olcsóbb.
Az összes BSS pótjaimon amik vannak és amik voltak én ujítottam fel. Nincsen benne semilyen ördöngőség.
Szedjél szét egy rosszat, majd ujítsad fel. Ha nem menne, elviszed szétszedett állapotban a javítómühelybe.
Válasz Géza15 #28080. hozzászólásáraSzerviz szerelői óradíjak ott mocorognak a 15-20 ezer körül. MTZ 3db kuplung emelőkar-1db kuplungtárcsa(sima)-1db kinyomócsapágy pár gázolajcső-3db cső az orbithoz 65 ezer. Ez ilyen,olcsóbb itt már nem nagyon lesz semmi.
Nem találtam jobb topicot, de érdekelne a véleményetek. A hw pótkocsinknak mind a két emelő munkahengeréből csöpögött az olaj és elvittem egy műhelybe, hogy rakják rendbe őker. Meg is csinálták jó minőségben és 110 eft-ot kértek. Nem akarok .... lenni, de egy kicsit sokalltam. Szerintetek ez egy normális ár lehetett? Azért érdekelne, mert újítatnék további munkahengereket és nem tudom, hogy oda vigyem, vagy máshova.
Köszi
Moderátor által módosítva: 2021-11-28 15:07:41
Válasz Gumóka #28075. hozzászólásáraNem jó az alapozó, nehezen kopik le. Lehetőleg LB alapú zománc festék jó hígra keverve. Indulás előtt kromofágos ecsettel áthúzni (vigyázni ne csepegjen a vázra ) belerakod a talajba, 10 méter után borotválkozni lehet a kormánylemezben.
Válasz atisgyulai #28077. hozzászólásáravan hozzá minden, nem kizárt hogy így lesz, ahogy mondod.
Válasz horvath.agro #28071. hozzászólásáraAzokat a körbálákat én végig raknám ott az oszlopok között. A végére felállítva, 3 magasan és kész a fal.
Csak bálafogó kell hozzá.
Nem fújná be az esőt, havat ködöt a szél.
Évek óta így téliesítünk.
Válasz B.Bali #28074. hozzászólásárahttps://www.fuchs.com/hu/hu/termek/product/111104-anticorit-bw-366/
Válasz B.Bali #28074. hozzászólásáraA legolcsóbb alapozó jó erre.