Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak637 FtBenzin árak617 FtEUR411.35 FtUSD395.26 FtCHF437.64 FtGBP496.03 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Rabó001 #27821. hozzászólásáraA vizsga helyről csak annyit én békés megyei vagyok,tehát ha valahol szőröznek akkor mi mondhatjuk hogy itt igen.
Nem is mtz-röl beszélek hanem egy kb 30 éves Jd.ről,annak kézi csapos kapcsolású vonó feje van.
Válasz apuci #27819. hozzászólásáralehet hogy ez is vizsgahely függő, mint oly sok minden más is itthon.
Én hagyományos MTZ-t csak IFA-fejjel hallottam mindenkitől, vagy ha nincs fent akkor kihúzza a vontatást.
Viszont Zetorban láttam olyat, hogy rendes gyári vonófej, de nem automata, hanem bele kell dugni a vonószeget és lebiztosítani.
Válasz Rabó001 #27817. hozzászólásáraTudtommal traktort is levizsgáztatják ha hagyományos(nem autómata) csapos kapcsolású,csak ne lógjon benne mint bíró seggégen a lófasz.
Válasz Sk Laci #27796. hozzászólásáraAz ide vonatkozó szlovák és a magyar törvények szerintem nem egyeznek meg tejesen.
Kivételesen jól mondta a rendőr bácsi a dolgokat.
Két pótkocsit akkor lehet húzni, ha az első pótkocsi forgalmijába be van jegyezve a másodlagos vontatás.
Azt szokták keverni sokan, -de a videóban erről nem volt szó-, hogy lassú járművel 1 db pótkocsi vontatható. Mezőgazdasági vontatóval legfeljebb 2 db pótkocsi vontatható, a másodlagos vontatás bejegyzését már írtam. Viszont lassú jármű pótkocsija vontatható Mgv-vel is.
A világítás meg természetes hogy mindent ki kell világítani.
Ugye itthon traktor vagy lassú járműként (piros rendszám) vagy mezőgazdasági vontatóként van forgalomba helyezve (fekete rendszám, mint az autók is). Véleményem szerint simán lehetne a 2 kategóriából egyet csinálni, főleg hogy mindegyiken belül léteznek további kategóriák a forgalmiban (T1, T2,...).
Válasz barkaspisti #27801. hozzászólásáraNálatok kézzel tollal írnak a forgalmiba?
Sk-ban csak számitógéppel írnak bele mindent az utolsó 22-25 évben, tollal csak az aláírás van a bélyegző mellé. Azelőtt írógéppel írtak ki a forgalmit, ami a jármüvel jött, kézzel csak a név és lakcím volt beleírva. Az is nagy nyomtatott betükkel olvashatóan!!!
Válasz Sk Laci #27802. hozzászólásáraNekem az IH ekén is rajta van hátul a piros fényvisszaverős tábla az a tarlón járó kerék mélység állító tartó tengelyén! Had világítson ha rávilágít a hátam mögötti jármű lámpája! A sárga "szarkeverő" állandóan megy kifelé és hazafelé is.
Válasz barkaspisti #27801. hozzászólásáraMost vettem egy új pótot, holnap megnézem mi van bele firkálva. De komolyan mondom a kezét letörném soknak hogy olvashatatlanul írnak bele.
Válasz bandigh #27803. hozzászólásáraIgen az is fent van, de én átrakom mindig arra a gépre, amivel megyek. Amelyiken kint marad azon 4-5 éven belül kifakul, vagy megpattan a nap megviseli.
Válasz Ares 826 #27800. hozzászólásáraNekem fel vannak rakva ezek a táblák minden 3 m széles gépre /tárcsa, grúber, lazító, kompaktor, vetőg=p. Kombinátoron hiányzik, de már egy ideje nem használom. Arra is fog kelleni valamit feltenni, ha kimennék vele a közútra, ne legyen balhé.
Nem csak reflextáblák, hanem lámpák is előírás szerint.
Válasz Sk Laci #27799. hozzászólásáraŐ azt mondja hogy a pótkocsi forgalmijába kell hogy beírva legyen hogy lehet vele vontatni! Szerintem meg ha takarja a munka eszköz a lámpákat akkor minden féleképpen kell a lámpa, a tábla meg ha rajta van az csak tégedet meg minden traktorost még jobban megvéd a sok hátulról érkező balfasz járművezető hülyeségeitől ha nekimegy a vontatmánynak! Az a két táblán már nem múlik a gazdálkodás! Egyszerű beszerezni a két táblát hátra én azt gondolom!
Válasz Ares 826 #27797. hozzászólásáraHátsó táblák.
Piros fehérnek 2,5 m feletti szélességnél van, és reflextáblának kellene lennie.
A második pótkocsi vontatása nincsen a traktor forgalmijában, csak az összsúly és a vontatható súly. Másik törvényhatározatban van a szerelvény teljes hossza 2 pótkocsi esetén, amit nem lehet túllépni.
Válasz atisgyulai #27792. hozzászólásáraEgyébként nagyon jól nyomta a súlyt a szotyi. Aki segített hordani meg is lepődött mert 1 tonnával nehezebb volt a teljes rakomány mint a megszokott. Igaz 50 százalékos olajtartalma volt.
Válasz Gatti #27791. hozzászólásáraAz egész jó szerintem, ilyen időjárás mellett.
Nekem is hasonló lett a Neoma.
Mennyi most a napi ár náluk.
Kb. 2hete kérdeztem, akkor 176 volt, az Lo.
Gondolkodtam rajta, hogy hozzájuk adom. De nem nagyon ismerem a céget.
Válasz _NB_ #27786. hozzászólásáraEzt a simahengert inkább ott futtatják ahol szójáznak és kövek is vannak, szépen belevasalja a földbe őket, ne vegye fel a kombájn. Amúgy a szél eléggé bántja a sima felületet, nem baj ha picit barázdált
Válasz mtz1221 #27784. hozzászólásáraMost kellene a sima henger lezárni.
Amúgy érdekes, hogy úgy eltűntek mintha nem is lettek volna soha, mindenki valami bordás, ékgyűrűs, rögtörős cuccot használ.
Anno volt sima is, vízzel lehetett súlyozni ha kellett,száraz talajra elvileg a sima jobb, mert kisebb a talaj felület, ezért kisebb a párolgási felület is, a gyűrűs henger meg pont fordítva.
A kis csonak ha nem lyukas lehet leásnám a kacsának, legyen egy kis pancsolója, vagy letakarni valamit vele, esetleg szerelésnél betolni a traki alá és a sok koszt abba kaparni, vagy olajos dog szerelésénél alá rakni abba csöpögjön.
A fűnyíróból kiszereled a motort, ha jó megtartod, ha nem szétkapod és a rezet leadod, az üres fűnyírót meg el tologatja a gyerek.
Az autó alkatrészeken nem tudom van e valami egyedi azonosító szám, ami alapján akár be is azonosíthatnák melyik autóból származhat.
Válasz Nyomasek Bobo #27778. hozzászólásáraSajnos ezek mindennapos történetek, tele dobálnak vagy hordják még a vetést is! Jobbik esetben csak levágott fű van a területre kiöntve, ha meg szarabb akkor az van mint itt most tenálad.
Válasz GREVEN #27776. hozzászólásáraszezonális bogarak, nyár közepére mindig elpusztulnak szaporodás után. Szóval ilyen kifejlett állapotban csak pár hónapot élnek.
30175 hozzászólás
Válasz GREVEN #27816. hozzászólásáraNekem az van majd csatolom a képet reggel ez volt a feltétel ,hogy leműszakitzon.
Válasz barkaspisti #27808. hozzászólásáraIgen van.
Válasz Rabó001 #27820. hozzászólásáraIgen, ha elírják ingyenes a csere.
Válasz Rabó001 #27821. hozzászólásáraA vizsga helyről csak annyit én békés megyei vagyok,tehát ha valahol szőröznek akkor mi mondhatjuk hogy itt igen.
Nem is mtz-röl beszélek hanem egy kb 30 éves Jd.ről,annak kézi csapos kapcsolású vonó feje van.
Válasz apuci #27819. hozzászólásáralehet hogy ez is vizsgahely függő, mint oly sok minden más is itthon.
Én hagyományos MTZ-t csak IFA-fejjel hallottam mindenkitől, vagy ha nincs fent akkor kihúzza a vontatást.
Viszont Zetorban láttam olyat, hogy rendes gyári vonófej, de nem automata, hanem bele kell dugni a vonószeget és lebiztosítani.
Válasz barkaspisti #27815. hozzászólásáraNekem kategória elírásért új forgalmit kellett kiváltanom. Bár asszem ingyenesen csinálták.
Válasz Rabó001 #27817. hozzászólásáraTudtommal traktort is levizsgáztatják ha hagyományos(nem autómata) csapos kapcsolású,csak ne lógjon benne mint bíró seggégen a lófasz.
Válasz Sk Laci #27796. hozzászólásáraAz ide vonatkozó szlovák és a magyar törvények szerintem nem egyeznek meg tejesen.
Kivételesen jól mondta a rendőr bácsi a dolgokat.
Két pótkocsit akkor lehet húzni, ha az első pótkocsi forgalmijába be van jegyezve a másodlagos vontatás.
Azt szokták keverni sokan, -de a videóban erről nem volt szó-, hogy lassú járművel 1 db pótkocsi vontatható. Mezőgazdasági vontatóval legfeljebb 2 db pótkocsi vontatható, a másodlagos vontatás bejegyzését már írtam. Viszont lassú jármű pótkocsija vontatható Mgv-vel is.
A világítás meg természetes hogy mindent ki kell világítani.
Ugye itthon traktor vagy lassú járműként (piros rendszám) vagy mezőgazdasági vontatóként van forgalomba helyezve (fekete rendszám, mint az autók is). Véleményem szerint simán lehetne a 2 kategóriából egyet csinálni, főleg hogy mindegyiken belül léteznek további kategóriák a forgalmiban (T1, T2,...).
Válasz GREVEN #27816. hozzászólásáraGyanítom hogy nem.
Válasz barkaspisti #27808. hozzászólásáraMBP-n én még sose láttam automata vonófejet. Akkor azzal nem lehet húzni még egyet?
Válasz Sk Laci #27813. hozzászólására.
Trakié se jobb.
Válasz Sk Laci #27813. hozzászólásáraA vontatási dolgokat az kézzel meg a sárga villogót is meg mást is kézzel írnak bele!
Válasz barkaspisti #27801. hozzászólásáraNálatok kézzel tollal írnak a forgalmiba?
Sk-ban csak számitógéppel írnak bele mindent az utolsó 22-25 évben, tollal csak az aláírás van a bélyegző mellé. Azelőtt írógéppel írtak ki a forgalmit, ami a jármüvel jött, kézzel csak a név és lakcím volt beleírva. Az is nagy nyomtatott betükkel olvashatóan!!!
Lehet kapni fényvisszaverő matrica csíkot is, kb 8-10 cm széles, és olyan hosszút ragasztasz, amilyet csak szeretnél, praktikus.
Válasz Ares 826 #27809. hozzászólásáraŐk megtanulták írni Mi meg a zsaruk tanuljanak meg olvasni.????????????????
Válasz Ares 826 #27809. hozzászólásáraAki szépen tud ott is írni! Na így jó.
Válasz Büresz #27806. hozzászólásáraÚgy vannak vele megtanultak írni tanulj meg olvasni! Sajnos kevés aki szépen is ott is!
Válasz Büresz #27806. hozzászólásáraVan rajta automata vonó fej ?
Válasz Sk Laci #27802. hozzászólásáraNekem az IH ekén is rajta van hátul a piros fényvisszaverős tábla az a tarlón járó kerék mélység állító tartó tengelyén! Had világítson ha rávilágít a hátam mögötti jármű lámpája! A sárga "szarkeverő" állandóan megy kifelé és hazafelé is.
Válasz barkaspisti #27801. hozzászólásáraMost vettem egy új pótot, holnap megnézem mi van bele firkálva. De komolyan mondom a kezét letörném soknak hogy olvashatatlanul írnak bele.
Válasz bandigh #27803. hozzászólásáraIgen az is fent van, de én átrakom mindig arra a gépre, amivel megyek. Amelyiken kint marad azon 4-5 éven belül kifakul, vagy megpattan a nap megviseli.
Válasz barkaspisti #27801. hozzászólásáraPontosan így, a pót forgalmijában van beírva a vontatás, nem a trakiéba!
Válasz Sk Laci #27802. hozzászólásáraNálatok a nagy háromszög van mindnen, erre meg az nem divat
Válasz Ares 826 #27800. hozzászólásáraNekem fel vannak rakva ezek a táblák minden 3 m széles gépre /tárcsa, grúber, lazító, kompaktor, vetőg=p. Kombinátoron hiányzik, de már egy ideje nem használom. Arra is fog kelleni valamit feltenni, ha kimennék vele a közútra, ne legyen balhé.
Nem csak reflextáblák, hanem lámpák is előírás szerint.
Válasz Büresz #27798. hozzászólásáraLehet csak a forgalmi engedély be be legyen jegyezve valahogy így.
Válasz Sk Laci #27799. hozzászólásáraŐ azt mondja hogy a pótkocsi forgalmijába kell hogy beírva legyen hogy lehet vele vontatni! Szerintem meg ha takarja a munka eszköz a lámpákat akkor minden féleképpen kell a lámpa, a tábla meg ha rajta van az csak tégedet meg minden traktorost még jobban megvéd a sok hátulról érkező balfasz járművezető hülyeségeitől ha nekimegy a vontatmánynak! Az a két táblán már nem múlik a gazdálkodás! Egyszerű beszerezni a két táblát hátra én azt gondolom!
Válasz Ares 826 #27797. hozzászólásáraHátsó táblák.
Piros fehérnek 2,5 m feletti szélességnél van, és reflextáblának kellene lennie.
A második pótkocsi vontatása nincsen a traktor forgalmijában, csak az összsúly és a vontatható súly. Másik törvényhatározatban van a szerelvény teljes hossza 2 pótkocsi esetén, amit nem lehet túllépni.
Válasz Ares 826 #27797. hozzászólásáraPiros rendszámú pót után lehet még egyet akasztani? Eddig úgy tudtam hogy nem.
Válasz Sk Laci #27796. hozzászólásáraSzerinted mi nem úgy van amit a rendőrbácsi mond????????
Válasz Tom250 #27795. hozzászólásáraNem egészen így van, de legyen
Feldobta a Youtube, gondoltam megosztom. hátha valakit érdekel.
Válasz atisgyulai #27792. hozzászólásáraEgyébként nagyon jól nyomta a súlyt a szotyi. Aki segített hordani meg is lepődött mert 1 tonnával nehezebb volt a teljes rakomány mint a megszokott. Igaz 50 százalékos olajtartalma volt.
Válasz atisgyulai #27792. hozzászólásáraMúlt héten még annyi volt. Nagyon korrekt cég, amióta megalakultak azóta a környéken a legjobb felvásárló.
Válasz Gatti #27791. hozzászólásáraAz egész jó szerintem, ilyen időjárás mellett.
Nekem is hasonló lett a Neoma.
Mennyi most a napi ár náluk.
Kb. 2hete kérdeztem, akkor 176 volt, az Lo.
Gondolkodtam rajta, hogy hozzájuk adom. De nem nagyon ismerem a céget.
Válasz atisgyulai #27790. hozzászólásáraigen oda ment, még van 2 tábla ami kint van. Eddig egyik 28q/ha a másik 31-32q/ha. Mindkettő Sumiko volt.
Válasz Gatti #27789. hozzászólásáraSzia!
Milyen fajta volt, és mennyi lett a termés?
Don Agro-hoz adtad?
pár kép a hétről
Válasz _NB_ #27786. hozzászólásáraEzt a simahengert inkább ott futtatják ahol szójáznak és kövek is vannak, szépen belevasalja a földbe őket, ne vegye fel a kombájn. Amúgy a szél eléggé bántja a sima felületet, nem baj ha picit barázdált
Igyekeznek ...
Válasz mtz1221 #27784. hozzászólásáraMost kellene a sima henger lezárni.
Amúgy érdekes, hogy úgy eltűntek mintha nem is lettek volna soha, mindenki valami bordás, ékgyűrűs, rögtörős cuccot használ.
Anno volt sima is, vízzel lehetett súlyozni ha kellett,száraz talajra elvileg a sima jobb, mert kisebb a talaj felület, ezért kisebb a párolgási felület is, a gyűrűs henger meg pont fordítva.
Válasz Nyomasek Bobo #27778. hozzászólásáraÖtletekbe jók vagyunk
pl: Várjál a leadással, lehet hoznak többet
A kis csonak ha nem lyukas lehet leásnám a kacsának, legyen egy kis pancsolója, vagy letakarni valamit vele, esetleg szerelésnél betolni a traki alá és a sok koszt abba kaparni, vagy olajos dog szerelésénél alá rakni abba csöpögjön.
A fűnyíróból kiszereled a motort, ha jó megtartod, ha nem szétkapod és a rezet leadod, az üres fűnyírót meg el tologatja a gyerek.
Az autó alkatrészeken nem tudom van e valami egyedi azonosító szám, ami alapján akár be is azonosíthatnák melyik autóból származhat.
Nem kell hengerezni, száraz a felső 15-20 centi.
Válasz Nyomasek Bobo #27778. hozzászólásáraSajnos ezek mindennapos történetek, tele dobálnak vagy hordják még a vetést is! Jobbik esetben csak levágott fű van a területre kiöntve, ha meg szarabb akkor az van mint itt most tenálad.
Válasz Nyomasek Bobo #27780. hozzászólásáraAki haragszik nem baszik!
Nálunk ez A mondás.
Válasz Nyomasek Bobo #27778. hozzászólásáraMit parázol, tudták hogy pecás vagy, kaptál mindent.
Válasz III.Gyula #27779. hozzászólásáraMicsoda ötletek...
Válasz Nyomasek Bobo #27778. hozzászólásáraDobd át a szomszédba!
Ilyen autóüveg, kárpit, meg ilyeneket hova lehet leadni, és mennyiért?
(szakadt volna az anyjába a feje)....
Válasz GREVEN #27776. hozzászólásáraszezonális bogarak, nyár közepére mindig elpusztulnak szaporodás után. Szóval ilyen kifejlett állapotban csak pár hónapot élnek.
Ilyenkor érzi igazán az ember hogy mennyire páratlan a természet.
Sajnos elpisztulva találtam őket egy fa kérge alatt az udvarban.
Nem tudom miért pusztultak el, de nagyon épen megmaradtak. 3 volt egy helyen, egy hím 2 nőstény.