Gázolaj árak 640 Ft Benzin árak 628 Ft EUR 401.45 Ft USD 383.29 Ft CHF 427.35 Ft GBP 484.03 Ft

Fórum

Életképek a gazdálkodás mindennapjairól

Létrehozta: jd /4650 , 2009-11-14 10:40:52

Kedvencekhez Segítség

30454 hozzászólás
#1652 cimbike
2009-12-26 17:44:30

Válasz #1650. hozzászólásra

szoktad belőled öntögetni is, vagy csak díszkancsó vagy??smile lolsmile lolsmile lolsmile lol

#1651 jd /4650
2009-12-26 17:37:22

Válasz #1650. hozzászólásra

ezt most boknak veszem töled az ünnepre való tekintetböl smile biggrin

#1650 Paldoobá
2009-12-26 17:36:35

Válasz #1649. hozzászólásra

Hát igen, a színvonalad is kb. az 1évesével van 1 szintennnnnn... smile tonguesmile tonguesmile tonguesmile w00tsmile w00tsmile w00tsmile lolsmile lolsmile lol

#1649 jd /4650
2009-12-26 16:40:26

ma pont 1 éve regi.tem a honlapra!!smile rolleyessmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

#1648 akos_
2009-12-24 11:27:25

Válasz #1617. hozzászólásra

helo. ha küldenél vmi infót a screamaister@citromail.hu ra megköszönném...

#1646 Paldoobá
2009-12-23 23:55:34

Válasz #1645. hozzászólásra

Tudjuk persze....
..h. mindig a domborulatokon jár az agyad....hhheeeeheehehhheeheeeeeeee

#1644 Paldoobá
2009-12-23 23:49:58

Válasz #1641. hozzászólásra

Nincsenek domborulataid waze.
Hö!

#1640 szanberg
2009-12-23 23:28:48

Válasz #1639. hozzászólásra

ha már más nem is....
de még az is túl lapossmile thumbdownsmile tonguesmile tonguepsmile lol

Nincs profilkép
#1639 drenthe
2009-12-23 23:27:39

Válasz #1635. hozzászólásra

Szép a háttér...smile thumbupcool

#1638 jd /4650
2009-12-23 23:20:20

#1637 jd /4650
2009-12-23 23:19:35

Válasz #1636. hozzászólásra

akkor faca smile thumbup
majd képet csinálj smile sneaky

#1636 szanberg
2009-12-23 23:17:33

Válasz #1635. hozzászólásra

enyém is ilyen ámsmile thumbup

#1635 jd /4650
2009-12-23 23:16:54

váltsunk a kocsis témáról smile drool

#1634 cimbike
2009-12-23 23:07:55

Amikor a Navara és az L200as között kellett választani, egymás mellé állítottam a 2 gépet, és az l200 fele akkorának tűnt. De ma már mégis az L200ast választanám, holott az futurisztikai hatásokkal fűszerezett ékalakú L200as külsőt veri az Amcsi beütéses Navara. Mégpedig azért L200ast, mert a fekete Special Edition kivitel egy jól megválasztott dobozzal még mindig különleges tud lenni a tucatszám rohangáló Navara mellett, és még1x hangsúlyozom, az L200asban levő ESP életet menthet! Ja, és az új Navara első kiadásainak katasztrofális a töréstesztje.

#1633 jd /4650
2009-12-23 18:42:18

na azért vannak it elégedett navarások is smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

#1632 szanberg
2009-12-23 18:38:20

következő autóm XC90 Volvo lesz viszont! egyszer ha lemegy a beruházások "utóhatása" -nak nagyrésze vagy két esztendő múlva.

#1631 szanberg
2009-12-23 18:30:27

nekem 2003-as 133lóerős Navarám van.
Az új fínomabb,személyautósabb, szebb, de nem jobb. Aszfalton igen, bár hiába,pályán úgyis megböntetnek ha már 100-al mész is talán...teherautó. mondjuk ez nagy baromság, a törvényeket az Aro pickup korában hozták meg,mostmár egy ilyen kategória meg majdnem luxusautónak elmegy....no mindegy.
A mienkben közel a 250ezer km-hez semmi sem kellett az ég világon. Kint áll, hidegben melegben, megy hóban sárban mindig mindenhol. Hála Istennek nagyon jól tűri és bármit kap nem veszi zokon.
Ma nyíregyházára sprinteltem le aztán gyorsan haza. Tapostam neki hazafelé 150-160-akkal is szaladt...
Az újakra jobban kell vigyázni, de akit tudom,hogy újonnan vette vagy kevés km-el valós állapotban és nem használják ki folyton azt a 170xlovat azoknak megy fainúl és baj nélkül 150ezernél is. Van itt a környéken ilyenből több is. Ja és persze az olajat 10-15ezer után cserélik nem 30-nál mint ahogyan hirdeti a nissan longlife szarját...
FŐleg ha dolgozik is 10ezer km és ledobod belőle jónapot. Ebben mindig így történik, =semmi kartergáz semmi olajfogyás olajfolyás...
Rokonomnak új L200-a van kettő darab esztendős. Chippelt 170lovat adtak neki a szalonjában. Kegyetlenül megy,nagyon gyors és erős, kapja is az ívet mindig, és 120ezren felűl is csak olajszervízek történnek...semmi más. Én a kettő közűl választanék ha újra fordúlna a dolog. A Navarát aszfalton szeretném jobban a micsut meg munkára fognám szívesebben. Szerintem igénytelenebb mint az új Navara.

Ja a mifélénkben még a fogaskerekes vezérlésű japán motor dübörög, azért sem rossz az egész történet.
Jövőre összerakom a személyautómat is így megfog oszlani a kilóméter. Most félév alatt 25ezer belement a Navarába, kell mellé az autóm is, hoszabb távokra célszerűbb ha nemkell cipekedni.

#1630 Géza
2009-12-23 18:28:01

Válasz #1627. hozzászólásra

minek nekem dzsipó? van nekem traktoromsmile thumbupcool

#1629 Géza
2009-12-23 18:27:18

Válasz #1628. hozzászólásra

azért én el tudom költeni!smile thumbup de nem mindenki fog tudni róla!

Nincs profilkép
#1628 Szabi.
2009-12-23 18:11:58

Válasz #1626. hozzászólásra

Utalj valakinek előleget, az meg vissza utalja januárban valamire hivatkozva.........nem teljesthető,nem beszerezhető,nem szálltható időre stb.......de valami szerződés legyen mögötte.smile wink

#1627 kiskertész
2009-12-23 18:06:04

Válasz #1626. hozzászólásra
Valami dzsipó félét csak tudnál venni, azok biztos nem zárnak ber évvégén

#1626 Géza
2009-12-23 17:19:19

Válasz #1625. hozzászólásra

mindenhol bezár már a bazár. ha informáltak volna hitelesen, akkor lehetett volna még költekezni, de ha azt mondják, hogy csak januárba, akkor hova erölködjek

#1625 kiskertész
2009-12-23 17:15:44

Válasz #1624. hozzászólásra

Adózási szempontból vagy esetleg más okok miatt a gazdálkodóknak szükségük lehet a kifizetési információkra. Ezért a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal keresővel ellátott webes felületet létesít a hivatal honlapján. A termelők regisztrációs számuk beírásával információt kapnak arról, hogy a fennmaradt területalapú, vagy agrár-környezetgazdálkodási támogatás folyósítására számíthatnak-e ebben az évben. Az érintett termelők nézzék december 28-án, 29-én és 30-án az MVH honlapját és az előzőekben felvázolt módon tájékozódhatnak arról, hogy történt-e részükre utalás.

#1624 Géza
2009-12-23 17:14:59

Válasz #1622. hozzászólásra

nekem ráérne jan 4. is. most vakarhatom a fejem a költségekkel. ezek a mocskok már megint lexopatnak sok embert az elözetes információkkal

#1623 jd /4650
2009-12-23 17:12:05

Válasz #1622. hozzászólásra

a próféta szóljon belöled smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

#1622 kiskertész
2009-12-23 17:11:08

Még idén megkapják pénzüket a gazdák
A területalapú támogatás előlegfizetése után a teljes összeg még fennmaradt 30 százalékát is átutalja idén a gazdálkodók jelentős részének a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal. Emellett 2009-ben fizeti ki az MVH az agrár-környezetgazdálkodási támogatást igénylők egy részét is.
smile rolleyes

#1621 hanzika
2009-12-23 08:49:02

A 3000 toyotát nem próbáltam de a 2500 sr belseje a szippantós ifáméhoz hasonlít a teljesítménye pedig lehangoló! Pedig fehér sr nekem nagyon bejött!

#1620 szabi
2009-12-23 07:31:31

Válasz #1613. hozzászólásra

Részvétem. Ez bárkivel megtörténhet. Multkor láttam egy hasonlóan összetört L 200-at a szervizben. 2 hónapos volt és Cascoja volt szerencsére de ugyis szar látvány volt.

#1619 szabi
2009-12-23 07:06:56

Válasz #1617. hozzászólásra

Nekünk is ez jött ki. Eredetileg Toyot akartunk de navara lett. Pedig a toyonak jobb ára volt. A közepes navara áráért adták a börös full Style Plus-t 170 lovas mocival. De nem gyözött meg. A navara sokkal komolyabb szerintem. A mitsu nem rossz az ESP-jével meg a super select 4x4-ével de nekem a forma nem jött be(ez szubjektiv).

#1618 cimbike
2009-12-22 16:18:44

Válasz #1614. hozzászólásra

AKG-t biztos nem, a SAPSot talán,én is reménykedem.

#1617 hanzika
2009-12-22 15:24:40

Én kipróbáltam mind a 4-et toyo mazda micsu navara. A hiluxba voltam szerelmes de amikor beleültem majdnem sírva fakadtam. A mazda íztelen szagtalan. A micsukocsi és a navara között az ár döntött. Sikerült 1880km-es navarát szereznem nagyon jó áron. A kihegyezett motorról csak annyit, hogy mindent tönkre lehet tenni pilóta függvénye! Ha v.kit érdekel jó áron navara kevé km-rel tudok segíteni.

#1616 hanzika
2009-12-22 15:16:45

NISSAN NAVARAsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

#1615 .Feco.
2009-12-22 15:15:01

Válasz #1613. hozzászólásra

Anno én egy '93-as Pajerot borítottaam bele a kukoricásba....


pedig nem is mentem gyorsan.
Az még vasbol volt, így nem lett túl sok baja, de mivel szépen fel volt töltögetve, így függőleges párhuzamos horpadások lettek az oldalán 76,2 cm-re egymástól... Meg az anyósűlés melletti ablak betört, mert nem voltam bekötve, és ahogy átestem a keresztbe, a könyökömmel beütöttem....

De mi nem bírtuk kézzel visszaállítani...

#1614 Géza
2009-12-22 14:55:28

Válasz #1613. hozzászólásra

nem tudod kapunk még idén lóvét (saps maradék, akg)?

#1613 cimbike
2009-12-22 14:43:35

Válasz #1607. hozzászólásra
csak azért csináltuk h lássuk milyen az alja.smile biggrinsmile biggrinsmile biggrin

#1612 cimbike
2009-12-22 14:41:54

Válasz #1608. hozzászólásra

őszintén szólva, én még nem próbáltam modern SUV-ot, hogy hogyan viselkedik az utakon, de azokban tekercsrugó van hátul, így a pickup-nál biztos jobb.

#1611 JoseyT
2009-12-22 13:27:27

At egyik legjobb terepjáró még mindig:

Toyota Land cruiser

#1610 Mf-es moderátor
2009-12-22 13:05:06

Milyenek a pajerók,egyterű hosszított .

#1609 jd /4650
2009-12-22 13:04:48

Válasz #1606. hozzászólásra

szóval meg vagy vele elégedvesmile thumbupcool

#1608 szabi
2009-12-22 12:53:50

Válasz #1605. hozzászólásra

A kényelem az relativ. Egy pick-up ennél sokkal többet nem tudhat de sajna még egy terepjáró sem. Próbáltam már párat de ez van. A magas épités velejárói és a laprugóké. És hidd el hogy sok személyautó jobban ráz mint ez laprugóval. Persze kanyarban azok jobban viselkednek. Aki meg mezei utakon szeretne járni nyáron és télen is élvezni szeretne a 4x4-et annek ez szuper. Persze Pesten azért nem próbálkoznék vele a Hungárián dugóban. De ennek is van egy feelingje.

#1606 szabi
2009-12-22 12:44:52

Válasz #1603. hozzászólásra

Aha. Nagyon inteligens megoldás. Én kipróbáltam de sajna nincs benne anyi nyomaték mint a Navarában és közterhei is magasabbak. Viszont legalább a hangja szörnyű. A Navara motor nincs túlhegyezve csak egyszerüen minden benne van ami egy modern dizelben kell(CR, 16 szelep, változó geometris turbó) és ehez a teljesitményhez nem kell pörgetni mert sokkal nagyobb a nyomatéka mint a toyonak tehát lehet, hogy még tartósabb is lessz. A 6 sebességnek köszönhetően meg nem igazán kell 2500 fölé pörgetni.

#1605 cimbike
2009-12-22 12:26:47

nem mondom h nem jól húz a Nyavalya macija, de a kényelemmel mások az elképzeléseim. Addig kényelmes, amíg nem mész vele rossz, vagy kanyargós úton. Dülöngél, és fejet fájdítóan leng. Persze ez a laprúgónak (is?) köszönhető. Tehát saját kocsinak nem kéne pickup, de ESP nélküli méginkább nem. Amikor tavaly nézegettem a kocsikat, L200 special edition és a navara között vacilláltam. Sajnos rosszul döntöttem, ha az L200-ast veszem, akkor még mindig van pickupunk.smile laugh

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Tedd újra egészségessé és termékennyé a savanyú talajt! A megoldás: TerraCalco® 95
Tedd újra egészségessé és termékennyé a savanyú talajt! A megoldás: TerraCalco® 95
A talaj legfelső maximum 15 cm-es rétegébe kell egyenletesen bekeverni.
Hirdetés
Öntözőrendszer 2-3 éves megtérüléssel? + VIDEÓ
Öntözőrendszer 2-3 éves megtérüléssel? + VIDEÓ
Mit jelent a precíziós öntözés a gyakorlatban?
Eladó gumikerekes minirakodó Caterpillar 262D3
Eladó gumikerekes minirakodó Caterpillar...

47.000 EUR

Választási malac
Választási malac

30.000 Ft

Landini Powermondial 115
Landini Powermondial 115

13.000.000 Ft

Makói dughagyma
Makói dughagyma

500 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]