Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR410.17 FtUSD396.2 FtCHF435.92 FtGBP487.57 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #322. hozzászólásra
No igen!
A szegánás nem túl öreg,meg a hajlított nyakúra már mondtak rosszat it az imént,az exp-en olyat találtam sokat. meg a condorra lehet előhántót is tenni,volt már olyan kölcsön,a B-125 előhántóját buheráltuk rá.
A héten megpróbálom kideríteni az egybenlévő vas árát.Találtam olyat,aki jó ismerőse a cég tulajának,megkértem,kérdezze meg mi az ára.Ha meglesz,hívlak!
No,mek,megáztatom a zacskót.
Joccakát!
Válasz #295. hozzászólásra
Itt még a barázdafenék kemény,az a baj,hogy a tarlós kerék lesüllyed,és az utolsó fej belemegy nyakig és akkor már elássa magát,ha meg ráemelünk,az első fej szinte semmit nem visz,csupa vakbarázda,és így nagyon csúnya,meg fel sincs szánva normálisan.
Válasz #289. hozzászólásra
Söt látam több ojan ekét is ami régen tarlón is járós tehát vontatot eke volt..Persze kondor!!De a tulajdonosok adig agyaltak hogy át is alakitoták az ekét félfügesztetre..A mankós kerék meg le let lökve rola..
Szerintem az igazi kondor az sokal jobb mint az a régi megoldás ami a régi RW volt hogy cug meg excenter csavar ami álitáskor be van rohadva de terhelésre azért kimozdul és szépen el is kezd orolni a fej!!És ott kint a tarlón mi a P.át is csináljon az ember vele..?? Sok cégnél automatikusan a rosz idö beáltával veszik fel a gépészek a kondor ekéket..Mármint ahol megmaradtak!! Halotam ojat is amikor a barázda fenék ojan lágy volt hogy csak kente a kerék.Kiteték tarlón járóra az ekét és a JD ment tovább mondjuk az vészhejzet esetén ajánlot..
Együtt süllyed a trakival az eke,ha emeljük még jobban,mert nehéz!
Sűrű az osztása a vátvaforg ekéknek,rögtön betorkollik,most meg lehetetlen megtárcsázni.
Miért barázdában járós? Sok a kis darab födterület,a mankó nélkülivel egyszerűbb a mozgás(pl sokkal rövidebb,meg akinél a píz van,olyat akar)
Válasz #276. hozzászólásra
agro rent kft gerendás kiss lászlónak hívják az elnököt, horváth krisztián vagy vörös andrás a kis fönök,de tel számot nem tudok eggyelőre.nem tudom hogy barázdába járó vagy nem
Én a géppel barázdában járok, és elsőkerekes az ekém!
egy csapot átdugok és egyből tarlón megy a gép. Mégegyet és duplakerekes is tarlón megy. Jól kitalálták!
valoszinű,hogy működne a dolog ha szorit az idő mideggy mijennel van felszántva,ágyeke-váltva forgatos,csak fel legyen.a Boti is szántott eggyszer rw ekével.
nekem elől is van kerék és tök jól működik, szerintem a gép farát is kíméli.
nemcsak a csutkát, hanem a szárat is egész faján lefordítja! A 100-140mázsás kukoricáink 3,5.4méter magasak voltak!!! A kombájn kabin tetejéig ért a címer! gondolhatod mekkora szártömeg van....amíg ment a zúzóm az adapteren addig zúztam, mikor megállt,utánna ment az RZ szárzúzó. Nos Most tapadt is,sár van sok eső, nagy szártömeg, lezúzva egysor RZ-vel, aztán szántjuk. A kis B125 ekék csak húzzák össze a szárakat, nekem a naggyal csak kicsit kellemetlen néha. Ma pl egyszersem húzta össze,bár ez csak egy 90mázsás kukoricatábla volt, kisebb szárakkal.
A miénk a hattyúnyakas Kleiber Rabewerk.
600ért vettem Kiskunmajsán, frissen homokszórva,festve, kiváló kormánylemezekkel, jó vasakkal. Kétéve összvissz 5 vas kellett rá meg 2 nyírócsavar. Ennyi. Ma is kifordítottam egy jóóóó ölnyi követ.
Szerintem ez az eke a biztos megoldás.
30277 hozzászólás
Válasz #324. hozzászólásra
... persze bődületes összegekért!
Vigyázz Laja mert Forint Fan is a maesztroo!!! heheeheheheeee
Válasz #324. hozzászólásra
Fan, azt csiripelik a verebek, hogy felszabadulhat a branaus birtok egy része. légy résen.
Válasz #323. hozzászólásra
köszi !!SZIA
Válasz #321. hozzászólásra
ha kisegít,én végeztem ,vihetitek pár napra a mienket,4-es és Baranya
Válasz #322. hozzászólásra
No igen!
A szegánás nem túl öreg,meg a hajlított nyakúra már mondtak rosszat it az imént,az exp-en olyat találtam sokat. meg a condorra lehet előhántót is tenni,volt már olyan kölcsön,a B-125 előhántóját buheráltuk rá.
A héten megpróbálom kideríteni az egybenlévő vas árát.Találtam olyat,aki jó ismerőse a cég tulajának,megkértem,kérdezze meg mi az ára.Ha meglesz,hívlak!
No,mek,megáztatom a zacskót.
Joccakát!
Válasz #321. hozzászólásra
majd kiderül hogy dönt
Válasz #320. hozzászólásra
Na,arra gondoltam én is!
Mert nagyon szép az a milla3,de így megmarad egy fél
Válasz #319. hozzászólásra
igen a szegánás 850-ért megéri szerintem is !!
tudom a mászkálás vége hogy az elsö jóval kellett volna kezdeni
Válasz #318. hozzászólásra
Előtte 1-2 nap terepjárózás.....
Holnap felétek megy,mert mondta,benéz nádudvarra,mi a kínálat.
Találtam 550-1.3 milláig.De kinéztem egy 5 vasút,850+fa-ért
Válasz #317. hozzászólásra
pénz a zsebbe és már röpül a kondor a 8000-sel
Válasz #315. hozzászólásra
Majd átbengészi.
De sztem az expressz-t ő is átnézte.
Válasz #304. hozzászólásra
http://www.tractordata.com/farm-tractors/000/1/4/145-john-deere-4755.html
Válasz #314. hozzászólásra
lehett miböl válogatni
Válasz #313. hozzászólásra
No! Találtam 10-et.
Válasz #312. hozzászólásra
most ne szerintem
Válasz #307. hozzászólásra
Most akkor megint belinkeljem a videot?????
Válasz #307. hozzászólásra
EJHA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MODIK !!!!!!!!!!!!
a képfeltöltö SZARAKODIK KÉREM
Válasz #308. hozzászólásra
igy van az PTO mérve
persze ezek le is adják
Válasz #304. hozzászólásra
175 Hp/130.5Kw./
Válasz #304. hozzászólásra
állitolag 190-195 van aki ennyit mond van akiannyit én 190-nek láttam
szántsunk akkor
Válasz #305. hozzászólásra
Zajlik!!!
Válasz #304. hozzászólásra
Van egy eke 5fejes az expresszen is nézd meg firss! mint az elöző csak 700+fa
Válasz #302. hozzászólásra
A 4755-ben hány paci lakik?
Válasz #302. hozzászólásra
ja értelek!
Válasz #300. hozzászólásra
a 4755-el még nem húztam a rw ekét csak a váltva forgatost midig csak készülök,hogykiprobálom csak fel kell akasztani,de nincsrá idő.
Válasz #299. hozzászólásra
No,pl ezért sem kell tarlós......
Válasz #299. hozzászólásra
abból is huzod az 5 -t gondolom,
Válasz #296. hozzászólásra
ezért szerettem a rw ekét az elejét tartod a hidrolikával a hátulja ha megsüllyed külön birod emelni,
sok a betü kevés a kép
Válasz #296. hozzászólásra
Fejet levenni szpídet rátenni...............
Válasz #295. hozzászólásra
Itt még a barázdafenék kemény,az a baj,hogy a tarlós kerék lesüllyed,és az utolsó fej belemegy nyakig és akkor már elássa magát,ha meg ráemelünk,az első fej szinte semmit nem visz,csupa vakbarázda,és így nagyon csúnya,meg fel sincs szánva normálisan.
Válasz #294. hozzászólásra
az pedig nemrossz,a rw is 100-as osztású
Válasz #292. hozzászólásra
100,és 80 magas
Válasz #289. hozzászólásra
Söt látam több ojan ekét is ami régen tarlón is járós tehát vontatot eke volt..Persze kondor!!De a tulajdonosok adig agyaltak hogy át is alakitoták az ekét félfügesztetre..A mankós kerék meg le let lökve rola..
Válasz #289. hozzászólásra
mennyi az osztása aváltvaforgatosnak?
Válasz #288. hozzászólásra
Előre is köszönöm!
Válasz #285. hozzászólásra
Szerintem az igazi kondor az sokal jobb mint az a régi megoldás ami a régi RW volt hogy cug meg excenter csavar ami álitáskor be van rohadva de terhelésre azért kimozdul és szépen el is kezd orolni a fej!!És ott kint a tarlón mi a P.át is csináljon az ember vele..?? Sok cégnél automatikusan a rosz idö beáltával veszik fel a gépészek a kondor ekéket..Mármint ahol megmaradtak!! Halotam ojat is amikor a barázda fenék ojan lágy volt hogy csak kente a kerék.Kiteték tarlón járóra az ekét és a JD ment tovább mondjuk az vészhejzet esetén ajánlot..
Együtt süllyed a trakival az eke,ha emeljük még jobban,mert nehéz!
Sűrű az osztása a vátvaforg ekéknek,rögtön betorkollik,most meg lehetetlen megtárcsázni.
Miért barázdában járós? Sok a kis darab födterület,a mankó nélkülivel egyszerűbb a mozgás(pl sokkal rövidebb,meg akinél a píz van,olyat akar)
Válasz #286. hozzászólásra
holnap meg probálom,nem biztos hogy el adó,de 2 fiat ih huz a pumájuk meg egy v forgatót
Válasz #285. hozzászólásra
a kondor is olyan jó vagy még jobb !
Válasz #284. hozzászólásra
Köszi! De egy tel még jönne! Tom,telhetetlen vok!
a nem hattyúnyakas Condor ekét nem ismerem annyira, aminek egyenes a szára.
de biztosan jó azis keresztmetszetre, lefordításra...
Válasz #276. hozzászólásra
agro rent kft gerendás kiss lászlónak hívják az elnököt, horváth krisztián vagy vörös andrás a kis fönök,de tel számot nem tudok eggyelőre.nem tudom hogy barázdába járó vagy nem
Válasz #277. hozzászólásra
Mért nem tudtok a függesztettel szántani?
Felénk a féligfüggesztettekkel van gond ha csuszik,csak kapar előtte a traki.
Válasz #279. hozzászólásra
Én a géppel barázdában járok, és elsőkerekes az ekém!
egy csapot átdugok és egyből tarlón megy a gép. Mégegyet és duplakerekes is tarlón megy. Jól kitalálták!
Válasz #277. hozzászólásra
valoszinű,hogy működne a dolog ha szorit az idő mideggy mijennel van felszántva,ágyeke-váltva forgatos,csak fel legyen.a Boti is szántott eggyszer rw ekével.
Válasz #276. hozzászólásra
nekem elől is van kerék és tök jól működik, szerintem a gép farát is kíméli.
nemcsak a csutkát, hanem a szárat is egész faján lefordítja! A 100-140mázsás kukoricáink 3,5.4méter magasak voltak!!! A kombájn kabin tetejéig ért a címer! gondolhatod mekkora szártömeg van....amíg ment a zúzóm az adapteren addig zúztam, mikor megállt,utánna ment az RZ szárzúzó. Nos Most tapadt is,sár van sok eső, nagy szártömeg, lezúzva egysor RZ-vel, aztán szántjuk. A kis B125 ekék csak húzzák össze a szárakat, nekem a naggyal csak kicsit kellemetlen néha. Ma pl egyszersem húzta össze,bár ez csak egy 90mázsás kukoricatábla volt, kisebb szárakkal.
A miénk a hattyúnyakas Kleiber Rabewerk.
600ért vettem Kiskunmajsán, frissen homokszórva,festve, kiváló kormánylemezekkel, jó vasakkal. Kétéve összvissz 5 vas kellett rá meg 2 nyírócsavar. Ennyi. Ma is kifordítottam egy jóóóó ölnyi követ.
Szerintem ez az eke a biztos megoldás.
Válasz #276. hozzászólásra
Miért csak barázdában járosban gondolkodtok?? Szerintem hatalmas jelentösége van ez elsö keréknek is..De ti tudjátok..
Válasz #277. hozzászólásra
jó megy kukorica tarlón itt van egy 5 fejes ugyan ez de csak 4 fejel járnak mer Rába 180Le ez a piros huzza és nem birja csak 4 fejjel!