Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak652 FtBenzin árak637 FtEUR408 FtUSD391.24 FtCHF431.97 FtGBP486.14 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Csak egy ötlet: annak idején a Centerlinehoz valahol külföldön láttam külön dőléskompenzációs egységet. Ha jól emlékszem, az antenna és a vevő közé kellett kötni, és az antenna jelét módosíthatta a dőlés függvényében.
Elvileg, ha ezek szabványos antennákat használnak, akkor ehhez is jó lehet.
Akkor azért em jutottam tovább, mert az itthoni képviseleteknek csúfolt cégek kerek perec azt mondták, hogy ilyen nincs. Az ára mintha 100-200ezer közé jött volna ki.
Esetleg ennek utána lehet nézni. Vagy azt, amit néztél, a kormány automatika nélkül erőltetni, hátha be tudják szerezni.
Más: az indításkor fellépő feszültség esésre alább leírtam egy megoldást, de önindítót és aksit cserélni nem olcsó éppen, viszont, ha annyira zavaró a dolog, talán mégis meg lehet próbálni. Nekem ingyen, garanciában csinálta a mások által oly sokszor szidott Axiál.
Pontosan annyit kell menni befele, amekkora a fogásszélességed. Ne szegéssel menj körbe a táblán, hanem AB egyenes és táblahatár rögzítés.
A területed meg lesz mérve, és az AB-t is oda vissza húzhatod a táblán. A szegéssel felvett egyenest nem lehet mozgatni, és amíg nem mész be a forgóról, addig nem mutatja a fogásokat. Ez nem hiba, ez egy features.
Nekem munka közbe még nem vesztett el jelet csak ha ilyen erdős részen mentem az úton és nagyon össze voltak a fák nőve vagy mikor beálltam tankolni a kútra tető alá max akkor
Visszatérve erre a dőlés kompenzálóra még nem láttam ilyet eladót interneten ebayen sem! Csak olyat láttam GPS hez hogy ilyen "távirányító" féleség amivel ellehet vezetgetni a vezérlő gombokat közelebb kéz közelbe!
Az is 30 ezerért volt meghirdetve. De ez a dőléskompenzáció szerintem simán lehet egy 2-300 ezer de jól jönne biztos mert volt olyan elviselhetetlen eset már hogy keresztbe kellett menni permetezéssel a földön és úgy csinált a LED mint a knight riderbe az autó elején hogy ment jobbra balra azt hittem hülyét kapok!
Gyakorlatilag nekem már volt hogy lefagyott teljesen, újraindítottam és többé nem bírt bebootolni. Szerencsére munkaidőben volt És N.B. akitől vettem a gépet 2 perc alatt segített telefonon keresztül. De magán a készüléken is van egy elérhetőség aki állítólag éjjel-nappal, hétvégén, ünnepnap rendelkezésre áll ha valami gond lenne a géppel. Na én 3x próbáltam tőle segítséget kérni mnidhárom alkalommal többször hívtam egymás utánegyszer se sikerült vele beszélni és vissza sem hívott. Pedig legutóbb rendes munkaidőben hívtam.
Elég mérgesítő probléma. Mert táblavégi tankoláskor nem lehet leállítani a gépet, vagy ha igen akkor lehet ötperceket várni míg újból észhez tér. Van hogy valami műszakihiba miatt kell leálítani a motort akkor már úgyis vacakol az ember és még erre rájön az EZ várakozási idő is...
Válasz #466. hozzászólásra
Csak időveszteség amíg várni kell mire összeszedi magát, annyi idő alatt egy kanyart letudok...ezért alapjáraton járatjuk a traktort amíg műtrágyát vagy vizet tankolunk
Válasz #465. hozzászólásra
Elsősorban azért indul újra, mivel ilyenkor leesik a feszültség. De azt hiszem ez nem akkora probléma, hogy ilyen sokat agyaljunk rajta. Az Ez-Guide 250-nek van belső memóriája, így újraindulákor NEM veszíti el az adatokat, szemben a Centerline-nal, amivel az AB egyenest is újra fel kell ilyenkor venni.
Arra most nincs akció.
Ha nem direktbe van bekötve minden eszköz újraindul,
aminek folyamatos tápellátás kell (nincs saját akksija).
Ugyanúgy, mint az autós CD-rádió.
-Valóban alapból nem tud, -mint ahogy ebben a kategóriában a többi készülék sem. Viszont lehet hozzá automatikus kormányzást csatlakoztatni, és az tartalmazza a dőléskompenzáló modult is. Csak eléggé drága.
Válasz #457. hozzászólásra
Nem feltétlenül a GPS jelekkel, inkább az EGNOS korrekcióval lehetett baj. Volt olyan nekem is tavasszal, hogy egy amikor egy táblát ellenőriztünk, 2 méter körüli hiba adódott. Aztán teljesen megszűnt a korrekció, majd amikor visszajött már rendben volt. Persze az egész munkát újra meg kellett csinálni.
Amikor az AKG méréseket végeztük két-három esetben előfordult az is, hogy -se kép se hang- egyáltalán nem volt pozíció. Több műszerrel megnéztük, egyikkel se. Szerencsére ez az állapot nem tartott húsz percnél tovább egy esetben sem... gpsdebrecen.hu
Valamennyit az is segít, (azért biztosíték legyen) de az indító akkor is "megszoppantja" az aksit. A kérdés az, hány Voltig esik a feszültség, és min. mennyi kell az adott cuccnak.
Ezt az "odébb dobást" a dőlés kompenzáció nem oldja meg. Valószínűleg valami zavar volt a GPS jelekben. Földi korrekció nélkül ez sajnos megeshet.
Ezért írják azt, hogy a pontosság az idő 95%-ában(!!!) x cm,
Ezt a traktor induláskor fellépő újraindítási baxakodást nem lehet megkerülni, ha közvetlen egy külön madzaggal hoztok áramot az aksiról ??? Nekem minden gépem monitorja így van kiépítve és azok nem indulnak újra sosem.
Válasz #451. hozzászólásra
Amikor elveszti a jelet akkor előtte nem indul újra? mert nekünk a szivargyujtó testével volt gond és a rázkódástól egy pillanatra a test megszűnt és újraindult
Válasz #451. hozzászólásra
üdv!
Én úgy tudom dőléskompenzálást nem tud az ez-250, neked az ott a dombokon fokozottan jelentkezik. A jelvesztés meg szintén a dombok miatt nem látja a műholdat vagy lehet frissíteni kell rajta, ismerősnek volt ilyen és telefonon a gép előtt elmagyarázták neki hogy mit hova állítson és azóta nem vesztette el a jelet, nekünk se vesztette még el a jelet magától sose, az újraindulás traktorbeindításnál persze az itt is megvan.
Ez a hátránya ennek a kütyünek hogy nem lehet tovább fejleszteni(dőléskompenzálás, automata szakaszolás, pontosabb jel),ahhoz drágább cucc kell.
Nekem egy negatívum van vele eddig hogy amikor körbeszegem a táblát és állnák rá az első nyomvonalra nem akarja mutatni, előre kell mennem vagy 20 métert mire kidobja hogy hol a nyomvonal, olyankor visszatolatás a forgóba és mehet a munka
Kíváncsiságból engem is érdekelne EZ 250eshez. Rengeteg dőlős területem van. És Ősszel vetéskor csinált hülyeségeket az EZ 250. Vetőgép nyomjelzővel pontosan használva. Időbeli eltérés 0 tehát egyi kirányíba még jól mutatott az EZ is és a nyomjelző is... tábal végén forduló elindulok visszafelé és kb 50 méter után az EZ odébb dobta a sort egy méterrel. A nyomjelző viszont mutatta hogy jól megyek. Vártam vele 2 fordulót hátha észhez tér de nem továbbra is ragaszkodott a megmásított nyomvonaljához az EZ. Soreltolással helyretettem.. egy darabig jó volt aztán megint eljátszotta. 16hektárba 3x megcsinálta.
Permetezéskor- műtrágyaszóráskor nincs nyomjelző, nem látom hogy mikor akar átbaxni a gép.
És az is zavaró, hogy minden indításkor újraindul és sok időbe telik még összeszedi a műholdakat. És menet közben is elég gyakran elveszti (naponta 2-3-4 alkalommal) a jelet. Ráadásul érzéke van hozzá hogy olyankor tegye mikor talajművelésnél, kombival tárcsával. gruberrel stb... úgy fogást szeretnék venni az előző párhuzamoshoz... álltalában akkor teszi le a lantot a kis francos.... ha megállok a tábla végén akkor vakarózik 5-10perceket mire összekapja magát, ha leindulok kb irányba akkor a tábla közepére összeszedi magát,és jelzi hogy rossz az irány.
Hivatalos képviselet a gyár honlapja szerint az Agromatic.
De szerintem zaklathatod ezzel Cserát is innen a fórumról. Küldj neki üzenetet, mert nem biztos, hogy minden nap itt van.
Ezt a modult az antenna és a készülék közé kell bekötni? Kell neki külön táp? Ha lesz egy árad, légyszi oszd meg!
Pontosítok: olyan akksit kapott, aminek az indító árama nagyobb. Plusz másik önindító, de azt nem tudom, miben más. Próbáltak párat, aztán valamelyik bevált. Nem voltam ott.
Hol lehetne venni ez guide plus sorvezetőhöz dőlés kompenzációs eszközt? Ebay? A 250 az már beépített dőlés kompenzációs vagy az se tudja még az érzékelő nélkül?
Én ezt még garanciálisan megreklamáltam, mert nem csak a sorvezető, hanem a Monosem monitor is újraindult, és nagyobb akksit meg másik önindítót kapott a traki. Azóta jó.
Térjünk a lényegre: ezen a héten még akciós.
Ez azt jelenti, hogy az AG-15 antennával most
420.000.-Ft + Áfa helyett 350.000.-Ft + Áfa az ára.
Ilyen lehetőség, nem lesz egy darabig...
Részletek:GPSDEBRECEN.HU
Tel: 70 245 8365
Kicsit figyelmesebb lennél akkor érezted volna , hogy én tudom mi az a reed relé, talán kicsit többet is tudok róla. A kacsintós figura neked szólt a mondat végén, aki szintén tudja.
Sziasztok!
Nekem Landinibe van 250-em és nálam is azt csinálja, hiába teszel bele nagyobb aksit akkor is fogja.
Megkérdeztem a trimbléseket és azt mondták tegyek be egy kicsi 12v-os aksit abba a körbe amibe be van dugva egy egyenirányítóval és akkor indításkor a kis akkuról megy a gép utánna pedig visszatölti a generátor.
Nekem is ezt csinálja. Én már bekötöttem direktbe az aksiról, akkor is kikapcsol indításkor. Bár elég kis aksi van a trakiba, 150helyett csak 100Ah-ás. Most majd lehet kerül bele egy nagyobb meglátom azzal mit fog produkálni. Amúgy másoknak is volt ilyen gond vele és ha jól rémlik akkor az aksi nagyobbra cserélése orvosolta a problémát.
Válasz #435. hozzászólásra
Amúgy eddig maximálisan meg vagyok elégedve a sorvezetővel, egy hibája van hogy ha leállítom a traktort akkor újraindításnál újraindul a gép is és elveszti a jelet, de lehet bekötési hiba is, pedig villamossági szerelő kötötte be, lehet a másik traktorba majd nem fogja ezt csinálni.
Válasz #427. hozzászólásra
Üdv!
A haladó üzemmód menüjében tudod állítani a ledek kigyulladását, gyárilag 13 centi körüli eltérésnél gyullad ki egy led, ezt lehet felfelé is meg lefelé is módosítani. Ha nem látod a kijelzőt akkor meg közelebb kell tenni a készüléket vagy merevebb tartó kell hogy ne remegjen. Én általában a kijelzőn figyelem az eltérést, így folyamatosan 5 centi alatt tudom tartani normális talajon.
Ezért a két db vezetékért kérik el a 3000-áfát ??
Legalább kapcsolót adnának hozzá!
Ezekkel tényleg meg lehetne oldani, de csak plusz bonyolítás, hibalehetőség.
A többi sorvezető is ilyen bután méri a részterületet?
A vetőgépes példánál nem a sorvezető által mért területre gondoltam, hanem a vetőgép kereke által mértre. A lényeg ugyanaz, hogy nagyobb táblánál tudjam menet közben ellenőrizni, hogy megfelelően fogy-e a mag, műtrágya, permetszer... és ne végén érjen meglepi.
1329 hozzászólás
http://www.agrotec.hu/new-holland-sorvezetk-hihetetlen-aron
Ezek se voltak rossz áron!!!
Üdv Mindenkinek !
Akciós Ez-Guide készüléket még holnap
(kedd december 17.) délutánig lehet rendelni.
AG-15 antennával nettó 420 ezer helyett nettó 350 ezer Ft.
Utána már csak teljes áron lesz kapható.
Cs. Péter: Tel: 70 245 8365
részletek itt
Válasz #477. hozzászólásra
Pontosnak pontos,nem tud hektárt mérni,és nem műller ,hanem teejet centerline 220
Válasz #476. hozzászólásra
Ugye a Müller féle gps- ről van itt szó!!??
Van az olyan pontos mint az Ez guide250?
Nekem 2000 eur, kínálták..
Válasz #453. hozzászólásra
Igy van, egyszerű mint a faék, egyszer beindúl az nem felejt,nem veszít,és már óccsónak is nevezhető
Válasz #472. hozzászólásra
Csak egy ötlet: annak idején a Centerlinehoz valahol külföldön láttam külön dőléskompenzációs egységet. Ha jól emlékszem, az antenna és a vevő közé kellett kötni, és az antenna jelét módosíthatta a dőlés függvényében.
Elvileg, ha ezek szabványos antennákat használnak, akkor ehhez is jó lehet.
Akkor azért em jutottam tovább, mert az itthoni képviseleteknek csúfolt cégek kerek perec azt mondták, hogy ilyen nincs. Az ára mintha 100-200ezer közé jött volna ki.
Esetleg ennek utána lehet nézni. Vagy azt, amit néztél, a kormány automatika nélkül erőltetni, hátha be tudják szerezni.
Más: az indításkor fellépő feszültség esésre alább leírtam egy megoldást, de önindítót és aksit cserélni nem olcsó éppen, viszont, ha annyira zavaró a dolog, talán mégis meg lehet próbálni. Nekem ingyen, garanciában csinálta a mások által oly sokszor szidott Axiál.
Válasz #454. hozzászólásra
Pontosan annyit kell menni befele, amekkora a fogásszélességed. Ne szegéssel menj körbe a táblán, hanem AB egyenes és táblahatár rögzítés.
A területed meg lesz mérve, és az AB-t is oda vissza húzhatod a táblán. A szegéssel felvett egyenest nem lehet mozgatni, és amíg nem mész be a forgóról, addig nem mutatja a fogásokat. Ez nem hiba, ez egy features.
Na most találtam egyet az ebayen dörzskerekes kormányzással együtt 800 000 ft
Ez az
Nekem munka közbe még nem vesztett el jelet csak ha ilyen erdős részen mentem az úton és nagyon össze voltak a fák nőve vagy mikor beálltam tankolni a kútra tető alá max akkor
Visszatérve erre a dőlés kompenzálóra még nem láttam ilyet eladót interneten ebayen sem! Csak olyat láttam GPS hez hogy ilyen "távirányító" féleség amivel ellehet vezetgetni a vezérlő gombokat közelebb kéz közelbe!
Az is 30 ezerért volt meghirdetve. De ez a dőléskompenzáció szerintem simán lehet egy 2-300 ezer de jól jönne biztos mert volt olyan elviselhetetlen eset már hogy keresztbe kellett menni permetezéssel a földön és úgy csinált a LED mint a knight riderbe az autó elején hogy ment jobbra balra azt hittem hülyét kapok!
Válasz #469. hozzászólásra
Gyakorlatilag nekem már volt hogy lefagyott teljesen, újraindítottam és többé nem bírt bebootolni. Szerencsére munkaidőben volt És N.B. akitől vettem a gépet 2 perc alatt segített telefonon keresztül. De magán a készüléken is van egy elérhetőség aki állítólag éjjel-nappal, hétvégén, ünnepnap rendelkezésre áll ha valami gond lenne a géppel. Na én 3x próbáltam tőle segítséget kérni mnidhárom alkalommal többször hívtam egymás utánegyszer se sikerült vele beszélni és vissza sem hívott. Pedig legutóbb rendes munkaidőben hívtam.
Válasz #466. hozzászólásra
Elég mérgesítő probléma. Mert táblavégi tankoláskor nem lehet leállítani a gépet, vagy ha igen akkor lehet ötperceket várni míg újból észhez tér. Van hogy valami műszakihiba miatt kell leálítani a motort akkor már úgyis vacakol az ember és még erre rájön az EZ várakozási idő is...
Válasz #468. hozzászólásra
Elvileg nem. Valószínűleg a főkapcsoló is a bejövő tápot szakítja meg, tehát kb. az történik, mintha ki-be kapcsolgatnád.
(gyakorlatilag meg a rosseb tudja.)
Válasz #466. hozzászólásra
Annyit szeretnék kérdezni hogy okoz e kárt a készülékbe ha újraindul? traktor beindítások miatt .
Válasz #466. hozzászólásra
Csak időveszteség amíg várni kell mire összeszedi magát, annyi idő alatt egy kanyart letudok...ezért alapjáraton járatjuk a traktort amíg műtrágyát vagy vizet tankolunk
Válasz #465. hozzászólásra
Elsősorban azért indul újra, mivel ilyenkor leesik a feszültség. De azt hiszem ez nem akkora probléma, hogy ilyen sokat agyaljunk rajta. Az Ez-Guide 250-nek van belső memóriája, így újraindulákor NEM veszíti el az adatokat, szemben a Centerline-nal, amivel az AB egyenest is újra fel kell ilyenkor venni.
Válasz #464. hozzászólásra
De ahogy kiveszem a hozzászólásokból,amiatt is ujraindul,ha önindítózáskor leesik az akkufeszültség. Ezt az újabbaknál gondolom megoldották már.
Válasz #461. hozzászólásra
Szia Lac !
Arra most nincs akció.
Ha nem direktbe van bekötve minden eszköz újraindul,
aminek folyamatos tápellátás kell (nincs saját akksija).
Ugyanúgy, mint az autós CD-rádió.
Válasz #454. hozzászólásra
"Én úgy tudom dőléskompenzálást nem tud az ez-250"
-Valóban alapból nem tud, -mint ahogy ebben a kategóriában a többi készülék sem. Viszont lehet hozzá automatikus kormányzást csatlakoztatni, és az tartalmazza a dőléskompenzáló modult is. Csak eléggé drága.
Lásd:
gpsdebrecen.hu/Ezsteer
Válasz #455. hozzászólásra
Nem. Bekötöttem direktbe az aksira külön szállal. Nem szivargyujtóról megy.
Válasz #460. hozzászólásra
Hello!
A 750-esre nem csináltok valami akciót? Az is kikapcsol indításkor?
Válasz #457. hozzászólásra
Nem feltétlenül a GPS jelekkel, inkább az EGNOS korrekcióval lehetett baj. Volt olyan nekem is tavasszal, hogy egy amikor egy táblát ellenőriztünk, 2 méter körüli hiba adódott. Aztán teljesen megszűnt a korrekció, majd amikor visszajött már rendben volt. Persze az egész munkát újra meg kellett csinálni.
Amikor az AKG méréseket végeztük két-három esetben előfordult az is, hogy -se kép se hang- egyáltalán nem volt pozíció. Több műszerrel megnéztük, egyikkel se. Szerencsére ez az állapot nem tartott húsz percnél tovább egy esetben sem...
gpsdebrecen.hu
Válasz #456. hozzászólásra
Valamennyit az is segít, (azért biztosíték legyen) de az indító akkor is "megszoppantja" az aksit. A kérdés az, hány Voltig esik a feszültség, és min. mennyi kell az adott cuccnak.
Válasz #453. hozzászólásra
Azzal is előfordulhat ilyen. Ez nem márka függő, hanem a vételi körülményektől függ.
Válasz #451. hozzászólásra
Ezt az "odébb dobást" a dőlés kompenzáció nem oldja meg. Valószínűleg valami zavar volt a GPS jelekben. Földi korrekció nélkül ez sajnos megeshet.
Ezért írják azt, hogy a pontosság az idő 95%-ában(!!!) x cm,
Ezt a traktor induláskor fellépő újraindítási baxakodást nem lehet megkerülni, ha közvetlen egy külön madzaggal hoztok áramot az aksiról ??? Nekem minden gépem monitorja így van kiépítve és azok nem indulnak újra sosem.
Válasz #451. hozzászólásra
Amikor elveszti a jelet akkor előtte nem indul újra? mert nekünk a szivargyujtó testével volt gond és a rázkódástól egy pillanatra a test megszűnt és újraindult
Válasz #451. hozzászólásra
üdv!
Én úgy tudom dőléskompenzálást nem tud az ez-250, neked az ott a dombokon fokozottan jelentkezik. A jelvesztés meg szintén a dombok miatt nem látja a műholdat vagy lehet frissíteni kell rajta, ismerősnek volt ilyen és telefonon a gép előtt elmagyarázták neki hogy mit hova állítson és azóta nem vesztette el a jelet, nekünk se vesztette még el a jelet magától sose, az újraindulás traktorbeindításnál persze az itt is megvan.
Ez a hátránya ennek a kütyünek hogy nem lehet tovább fejleszteni(dőléskompenzálás, automata szakaszolás, pontosabb jel),ahhoz drágább cucc kell.
Nekem egy negatívum van vele eddig hogy amikor körbeszegem a táblát és állnák rá az első nyomvonalra nem akarja mutatni, előre kell mennem vagy 20 métert mire kidobja hogy hol a nyomvonal, olyankor visszatolatás a forgóba és mehet a munka
Válasz #451. hozzászólásra
Akkor maradunk a centerline-nál. Az nem tud ennyit, de amit tud azt mindig és hibátlanul.
Válasz #451. hozzászólásra
Végre valaki leírja a negatív dolgokat is,tehát van negatívum ebben is. Nem is tudom melyiket kéne venni,talán a 750 est?
Válasz #450. hozzászólásra
Kíváncsiságból engem is érdekelne EZ 250eshez. Rengeteg dőlős területem van. És Ősszel vetéskor csinált hülyeségeket az EZ 250. Vetőgép nyomjelzővel pontosan használva. Időbeli eltérés 0 tehát egyi kirányíba még jól mutatott az EZ is és a nyomjelző is... tábal végén forduló elindulok visszafelé és kb 50 méter után az EZ odébb dobta a sort egy méterrel. A nyomjelző viszont mutatta hogy jól megyek. Vártam vele 2 fordulót hátha észhez tér de nem továbbra is ragaszkodott a megmásított nyomvonaljához az EZ. Soreltolással helyretettem.. egy darabig jó volt aztán megint eljátszotta. 16hektárba 3x megcsinálta.
Permetezéskor- műtrágyaszóráskor nincs nyomjelző, nem látom hogy mikor akar átbaxni a gép.
És az is zavaró, hogy minden indításkor újraindul és sok időbe telik még összeszedi a műholdakat. És menet közben is elég gyakran elveszti (naponta 2-3-4 alkalommal) a jelet. Ráadásul érzéke van hozzá hogy olyankor tegye mikor talajművelésnél, kombival tárcsával. gruberrel stb... úgy fogást szeretnék venni az előző párhuzamoshoz... álltalában akkor teszi le a lantot a kis francos.... ha megállok a tábla végén akkor vakarózik 5-10perceket mire összekapja magát, ha leindulok kb irányba akkor a tábla közepére összeszedi magát,és jelzi hogy rossz az irány.
Válasz #445. hozzászólásra
Hivatalos képviselet a gyár honlapja szerint az Agromatic.
De szerintem zaklathatod ezzel Cserát is innen a fórumról. Küldj neki üzenetet, mert nem biztos, hogy minden nap itt van.
Ezt a modult az antenna és a készülék közé kell bekötni? Kell neki külön táp? Ha lesz egy árad, légyszi oszd meg!
Válasz #448. hozzászólásra
Akkor pénzkidobás mindegy...
Válasz #447. hozzászólásra
Eszed tokja a hülyeség. Nagyobb indító árammal indítózáskor kevesebbet esik a feszültség.
Válasz #446. hozzászólásra
Azért minek másik akku,ez hülyeség...
Válasz #444. hozzászólásra
Pontosítok: olyan akksit kapott, aminek az indító árama nagyobb. Plusz másik önindító, de azt nem tudom, miben más. Próbáltak párat, aztán valamelyik bevált. Nem voltam ott.
Hol lehetne venni ez guide plus sorvezetőhöz dőlés kompenzációs eszközt? Ebay? A 250 az már beépített dőlés kompenzációs vagy az se tudja még az érzékelő nélkül?
Válasz #440. hozzászólásra
Én ezt még garanciálisan megreklamáltam, mert nem csak a sorvezető, hanem a Monosem monitor is újraindult, és nagyobb akksit meg másik önindítót kapott a traki. Azóta jó.
Térjünk a lényegre: ezen a héten még akciós.
Ez azt jelenti, hogy az AG-15 antennával most
420.000.-Ft + Áfa helyett 350.000.-Ft + Áfa az ára.
Ilyen lehetőség, nem lesz egy darabig...
Részletek:GPSDEBRECEN.HU
Tel: 70 245 8365
Nekem is a New Hollandba ujraindul inditáskor,de kicseszek vele mert nem állítom le meló közben:-D
Válasz #424. hozzászólásra
Kicsit figyelmesebb lennél akkor érezted volna , hogy én tudom mi az a reed relé, talán kicsit többet is tudok róla. A kacsintós figura neked szólt a mondat végén, aki szintén tudja.
Sziasztok!
Nekem Landinibe van 250-em és nálam is azt csinálja, hiába teszel bele nagyobb aksit akkor is fogja.
Megkérdeztem a trimbléseket és azt mondták tegyek be egy kicsi 12v-os aksit abba a körbe amibe be van dugva egy egyenirányítóval és akkor indításkor a kis akkuról megy a gép utánna pedig visszatölti a generátor.
Válasz #437. hozzászólásra
Hát az mtznél ha megy egész nap reggeltől, akkor már olyan dél körültől nem kapcsol ki, majd kiderül tavasszal az NH-val h fog viselkedni
Válasz #434. hozzászólásra
gondolom amin van szakaszvezérlés az másképp furminál.
Válasz #436. hozzászólásra
Nekem is ezt csinálja. Én már bekötöttem direktbe az aksiról, akkor is kikapcsol indításkor. Bár elég kis aksi van a trakiba, 150helyett csak 100Ah-ás. Most majd lehet kerül bele egy nagyobb meglátom azzal mit fog produkálni. Amúgy másoknak is volt ilyen gond vele és ha jól rémlik akkor az aksi nagyobbra cserélése orvosolta a problémát.
Válasz #435. hozzászólásra
Amúgy eddig maximálisan meg vagyok elégedve a sorvezetővel, egy hibája van hogy ha leállítom a traktort akkor újraindításnál újraindul a gép is és elveszti a jelet, de lehet bekötési hiba is, pedig villamossági szerelő kötötte be, lehet a másik traktorba majd nem fogja ezt csinálni.
Válasz #427. hozzászólásra
Üdv!
A haladó üzemmód menüjében tudod állítani a ledek kigyulladását, gyárilag 13 centi körüli eltérésnél gyullad ki egy led, ezt lehet felfelé is meg lefelé is módosítani. Ha nem látod a kijelzőt akkor meg közelebb kell tenni a készüléket vagy merevebb tartó kell hogy ne remegjen. Én általában a kijelzőn figyelem az eltérést, így folyamatosan 5 centi alatt tudom tartani normális talajon.
Válasz #431. hozzászólásra
Ezért a két db vezetékért kérik el a 3000-áfát ??
Legalább kapcsolót adnának hozzá!
Ezekkel tényleg meg lehetne oldani, de csak plusz bonyolítás, hibalehetőség.
A többi sorvezető is ilyen bután méri a részterületet?
Válasz #432. hozzászólásra
Arra tökéletes szerintem ezzel az előbb belinkelt vezérléssel.
Válasz #429. hozzászólásra
A vetőgépes példánál nem a sorvezető által mért területre gondoltam, hanem a vetőgép kereke által mértre. A lényeg ugyanaz, hogy nagyobb táblánál tudjam menet közben ellenőrizni, hogy megfelelően fogy-e a mag, műtrágya, permetszer... és ne végén érjen meglepi.
http://www.agromatic.hu/hasznos-tippek/kuels-kapcsolo-ez-guide-250-es-sorvezethoez-