Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Életképek a gazdálkodás mindennapjairól új
- Agrártámogatások kifizetése új
- AKG támogatás új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- John Deere traktorok, kombájn minden mennyiségben új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Monosem NG új
- Körbálázót, de milyet? új
- John Deere 6110 új
951 hozzászólás
A 2013 évi kötelező biztosítási időszakra az M-es rendszámokkal kapcsolatban az alábbi kedvező változás történt.
A kiadott M-es rendszámra kell megkötni a Kgfb-t és az indítási naplóban fel kell tüntetni a korábbi gyakorlatnak megfelelően azokat az alvázszámokat amelyeket az adott rendszámmal használnak közúti forgalomban. Az indítási naplóban bejegyzett alvázszámokra NEM kell külön Kgfb-t kötni, tehát az ilyen gépjárművekkel rendelkező tulajdonosoknak nagyságrendekkel kedvezőbb lesz a Kgfb megkötése.
Kérem, hogy a szerződéskötéssel kapcsolatos információkéréseket az alábbi elérhetőségre továbbítsák, készséggel állok rendelkezésre
Válasz #349. hozzászólásra
Be kell valljam ,mint sík terephez szokott ember,elmentem bérmunkázni picit dimbes-dombos területre. Felfele még oké volt a téma,de amikor megfordultam,és lenéztem erősen gondolkodóba estem....
Végül nem volt olyan veszélyes a dolog,de
ma már megnézem alaposabban mit vállalok.
Válasz #348. hozzászólásra
én soha nem kockáztatom a gépeimet!!! én ezt melóval szereztem amim van azért dolgoztam én mostis tudok olyan helyet ahová nem mindenki megy fel!
Válasz #345. hozzászólásra
Biztos nem volt megfelelő a számára a kockázat/várható nyereség arány,te meg mint fiatal titán nyomtad neki
Válasz #342. hozzászólásra
Megadják a pirosat,csak vontatást nem kap.
Válasz #345. hozzászólásra
Ezt én is aláírom, pedig nem az én korosztályom.
ez érdekes kérdés!!!! én 16éves korom óta húzok 20-25-30 tonnát magam után és nem alföldön hanem a bakonyba itt volt bérmunkázni "öreg traktoros" és volt hely ahová nem mert felmenni..... ez nem korfüggő ez ész és jól beállított fék kérdése! de várom a nagy szakikat kukoricahordásra itt lehet bizonyítani 10-20 tonnával 10% feletti lejtőkön
Válasz #342. hozzászólásra
Szállítani nem pont a Rába a legalkalmasabb. Felénk nem látni ilyen elszántságot.
Válasz #342. hozzászólásra
jó a rába külön eset ,nem vontathat,(nagyra gondolok)
Válasz #340. hozzászólásra
Sok sok rábán van piros rendszám!!!
Válasz #339. hozzászólásra
Na pont ez az, semmi tapasztalat fiatal "tacskó" és mehet esetleg 40 tonnával is, ezt nem szabadna engedni!!!
Válasz #336. hozzászólásra
Nehéz összehozni a 40 tonnát. A traktor (lassú jármű) súlyához adják a vontatható tömeget. Pirosra meg nem igazán lehet nagy súlyú traktort vizsgáztatni, mert akkor nem fér bele a lóerő korlátozásba. Lassú járműre már nem is nagyon van mit levizsgáztatni, mert minden mai traktor megy 40-et.
Válasz #338. hozzászólásra
sajnos láttam már jcb fastrackot,éa MBtrack 1500-at is piros rendszámmal,és nem cammogtak
Válasz #336. hozzászólásra
Mondjuk úgy hogy kocoghat.... azért annyival már nem nagyon lehet rohanni... de egyébként igen, az én fiam is 22-25 tonnával mászkál, és épp csak most töltötte a 18-at
Válasz #329. hozzászólásra
Nemzeti T-vel húzhatod maximum 25km/h-val. Vagy C+E-vel.
igaz ,hogy nem normális,de akár 40tonnával is rohangálhat egy 16-17éves kölök ha pirosra van vizsgáztatva a szerelvény
Válasz #334. hozzászólásra
Biztos azt montad, hogy szar volt a termés, azért engedett el!!!
Már múltkor akartam beírni csak elmaradt.
Hét végén arattuk a kukoricát és egy kölcsön kért 6,5 t pótal aminek piros rendszáma volt vittem be a szárítóba a kukoricát,odafele semmi gond nem volt.Visszafelé talán a környék leg bunkóbb rendőre állított meg,gondoltam mikor megláttam hogy ez drága fuvar lesz.
Végig nézte a gumikat a lámpákat indexet,vissza adta a papírokat és további jó utat és jó munkát kívánt.
Nem mertem megkérdezni hogy ezt lehet e b jogsival.
Leizzadtam rendesen az biztos.
Ja és még azt is megkérdezte hogy milyen volt a termés.
Válasz #323. hozzászólásra
Lehet húzni.Itt is kavarás volt,a rendőrséget is megkérdeztük.
bocs itt van, csak elmaradt a beillesztés
nézd meg mi van lassú járműhöz írva, ezekhez a kategóriákhoz nem kell ,,E" kat.
Válasz #326. hozzászólásra
Akkor mi van ha a traki fekete rendszámosa pót meg piros, akkor mi kell mire?????????????
lac tudja jól én utána jártam
Válasz #325. hozzászólásra
szerintem piros rendszám nincs olyan megkülönböztetés,hogy nehéz vagy könnyű pót
Válasz #325. hozzászólásra
nézzél csak utánna,B kat jogsival lehet pirosrendszámos traktorral pirosrendszámos nehézpótkocsit (hivatalosan lassú jármű) vontatni
Válasz #324. hozzászólásra
Miért is?????? A nehézpót az nem könnyűpótkocsi!!!! Akkor semmi értelme a külöböző pótkocsi kategóriáknak!!! Teherautós jogsival sem lehet nehézpótkocsit vontattni ha nincs rá meg az embernek a vizsgája!!!
Válasz #323. hozzászólásra
simán húzhat
Válasz #321. hozzászólásra
Nehogymár azt mond, hogy egy lassújárművel vontatthatsz piros rendszámos nehez pótkocsit!!! Például MTZ-vel nem húzhatsz B kategóriás jogsival 10 tonna ösztömegű pótkocsit akkor ha piros rendszáma van mindkét járműnek!!!
...arról hallottatok esetleg,hogy jövőre változik a piros rendszám érvényességi ideje?
Válasz #320. hozzászólásra
Hülyeséget gondolhatsz, de ne írd ide.
Válasz #319. hozzászólásra
Max 750kg-ig!!!!!
Válasz #318. hozzászólásra
Jól mondták. Lassú járművet és annak pótkocsiját vezetheted B-vel.
Válasz #316. hozzászólásra
Lassú pótkocsit vezethetek B kategóriás jogsival? A rendőrségen votlam bent és nekem azt mondták , hogy igen...
Tényleg így van?
Válasz #316. hozzászólásra
Sajnos (valaki örül neki) változott a törvény és lehet húzni feketével pirosat max 25-el
Válasz #303. hozzászólásra
Üdv!
A fekete rendszámos trakival nem húzhatsz piros rendszámos pótot,mert a trakinak nagyobb a megengedett sebessége.
A piros rendszámos pótkocsi forgalmijába mi van írva???? milyen járműkategória???? Lassújármű Pótkocsi!
Ez azt jelenti egész pontosan hogy a lassújármű pótkocsija! Ettől kezdve nyílvánvaló hogy mivel húzhatod.
Válasz #311. hozzászólásra
Üdv!
Én 7 évig jártam a bíróságra a piros rendszámos ifám miatt,úgyhogy gondold át rendesen.
Csak átalakítási engedéllyel lehet piros rendszámos egy ifa,ami végülis nem is ifa,mert a jellegétől meg kell fosztani,tehát gyári építésü tehergépkocsi nem lehet lassú jármű.
Válasz #313. hozzászólásra
mert csak egyedileg gyártott alvázra adnak pirosat ,szigorúan csak 25km maxra,ha olyan egyszerű lenne mindenki piros rendszámú ifával járkállna
Válasz #312. hozzászólásra
Miért kell új alvázat gyártani?
Válasz #311. hozzászólásra
uj alváz gyártása kb 1,5 milla,
Olyan kérdésem lenne, tervben van egy IFA de le szeretném minősítettni piros rendszámosra. Mi a teendő ilyenkor , hova forduljak? kb mennyi pénzbe van benne?
Köszönöm a segítséget!
Válasz #307. hozzászólásra
Azért nem mert helyi zsaru... és nem "nagydolgozik" a saját területére..de kifogsz majd egyszer egy idegen zsaru és kapsz egy 50000-es csekket...és akkor majd figyelsz.... szerintem próbáljatok meg jogszabályok szerint közlekedni, mert mostmár nem játék a bírság és szegény zsaru nem tehet majd semmiről mert neki is megszabják mi mennyi.... mint a boltba.
Sziasztok! Nem akarok beleszólni a csevejbe álltalában csak olvasója vagyok.... de fekete rendszámos géppel minden huzható, de nem keverhető.... tehát piros fekete nem.. de fekete fekete piros piros igen.... vontatható össztömeg számít.... piros rendszámos gépnél is vontatható össztömeg számít azonban ezzel nem vihetsz két nehéz pótot sőt egyet se... ezzel is csak pirosakat vihetsz....vontatható össztömeg függvényébe... álltalában egyet.... a kettő piros nem szokott beleférni.... értelmezni kell a könnyűpótkocsi fogalmát.Levizsgáztatás... egyedileg készített pótkocsik a legmacerásabbak..... mivel meg kell terveztetni.... utólag valakinek alá kell írnia, hogy ez megfelel a közlekedésbiztonság követelményeinek.Ezt olyan emberrel tudod lezsírozni, aki gyárt pótkocsit. Aztán kérsz rá vagy nem kérsz rá utvonal engedélyt amivel és az igazolásoddal bemész a kpm-hez vizsgára. Ha nem kérsz utvonal engedéylt aznap van eszélyed egy rendőri intézkedésre. Majd levizsgázik a kpm-nél és kész... leg macerásabb....ennél minden könnyebb még egy szakadt régit is Bocs és elnézést akinek ez csak beleduma volt.
Válasz #303. hozzászólásra
A jogosítványodtól, nagyobb mértékben függ!
Válasz #306. hozzászólásra
sztem is hülyeség de nem tudok vele mit kezdeni. Viszont én nem szoktam vele foglalkozni én mindennel húzok mindent itt vki ezt vki azt mondja hogy lekopogjam még senki sem szólt érte!
Válasz #303. hozzászólásra
ez igy hülyeség, a fekete rendszámos pótkocsi magasabb kategória, mint a piros
Válasz #304. hozzászólásra
győr
Válasz #303. hozzászólásra
Melyik megyének mondott ilyet a Kpm-e?
Válasz #299. hozzászólásra
Nem nem húzhatod pont tegnap kérdeztem meg a KPM-et és a rendőrséget is ő szerintük feketerendszámos mg vontatóval mindent vihetsz piros rendszámos lassú járművel viszont csak piros rendszámossat húzhatsz!
Sziasztok! Egy kis segítség kellene lassú jármű pótkocsija ügyben. Van egy régi egyedi utánfutóm, valamikor egy zuk hátulja volt, do forgalomba helyezve sose volt, komplett világítással platóval. A kérdés az lenne hogy lehetne e rá piros rendszámot varázsolni? Traki után használnám, fék nélküli könnyű pótkocsinak. Valakinek, ötlet tapasztalat, milyen papírok kellenének hozzá?