Hirdetés
- MTZ 1221 traktor új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Húsmarhatartás a Kárpát-medencében új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Ingyenes RTK korrekció közösségi alapon új
- Műhelyfelszerelés, szerszám, berendezés, kellékek, gépek új
- Fokhagyma termesztés új
- Traktorvásárlás új
- Műtrágya árak új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
Cikkajánló
Támogatott tartalom

Ne maradjon le, hamarosan lezárul a Kisüzem pályázat!
Akár 10 millió forint vissza nem térítendő támogatás is igényelhető.
Hirdetés

1434 hozzászólás
Válasz #831. hozzászólásra

Ez a későbbi indulás ha váltó kalibrálás után sem megy akkor kar csere. Talán 2 éve cseréltem. A rossz lehet még bent a polcon, meg sem néztem, hogy bontható-e.
Válasz #829. hozzászólásra
nem mindegy hogy as vagy mt, amúgy az mt nekem se tetszik, tárcsa meg lazító van már az udvaron.
Válasz #830. hozzászólásra

És ha mustár zöldtrágya volt akkor is ???
Válasz #827. hozzászólásra
Lehet ,hogy az aksi se 100-as
Válasz #828. hozzászólásra
Nem valószínű, tekintve, hogy a napraforgót aelsősorban a sclerotinia, phoma, diaporte fertőzi, egyiknek sem gazdanövénye a kalászos, ellenben nem ártana tudni, mikor volt utoljára napraforgó, repce vagy mustár a területen, azokkal 5 éven belül lehet gond!
Válasz #828. hozzászólásra

Tigerben nekem nem tetszik a csak 2 sor kapák.
Meg az ára.......4 m=18 milka.
Szerintem pár év, mire a talajokat rendbe rázzuk ilyen gruberekel és szerintem ezek az extra tiger, topdown-ok már nem lesznek kihasználva. Szerintem ezt látva horschék találták ki a még erősebb kapa ruggó kioldást. Most asszem 800 kg körül nyit ha úgy rendeli valaki ??
Moderálta: Szabi. (11018) 2012-10-25 22:12:41
Válasz #795. hozzászólásra
...?Az enyém max a hármasat vinné el,25 literből...Egy kereszt kérdés ha búza tarlót most meghúzol a tigereddel és jővőre naprát teszel bele akkor nem lehet ill nem e volt oriási gomba fertőzés a töveken? Csak azért kérdezem mer lenne most egy eladó a szomszédban(nagobbat vesznek) és ez az egyetlen amitől tartok...vagyis a tavaszi napra nem e bosszúja meg a tigerezést?Kétszer gyorsabb tigerrel mint ekével
Te 4-es tigert tépkedsz ezzel
Válasz #822. hozzászólásra
Hát kb ennyi. Asszem azt nem kellett kalibrálni. Esetleg szed le a burkolatát, nincs-e meglazúlva csavarja, fújd be minden porcikáját kontaktal, ha ezek sem akkor kuka. szenvedtem én is, mire Feri jött és rendezte a késleltetett indulást. Váltó sem igazán örült neki. Akksi fessz. rendben ?? Kényszerből 1 vagy 2 mérettel kisebb akksit tettem bele(mtz), kevés volt neki az az amper és érdekesen váltott. Bele tettem a legnagyobbat amit be tudtam tenni előre és ez is elmúlt.
Válasz #821. hozzászólásra

szóval a bal kezét le........
Válasz #814. hozzászólásra
nekem még sokáig marad a nyuszi mert nem megy annyit hogy érdemes volna kicserélni.
Meg mire?
Könnyebb munkánál nem szembetűnő ez a torkosság, meg üzembiztos kényelmes gép.
Bss dupla kocsit húz ötödik éve és még nem adta meg magát semmi.
Én mint gyakorló claas használó az alábbiakban tudnám összefoglalni a helyzetet:
a motor jó, a váltó jó, a kettő illesztésével már akadhatnak problémák, a tervezés amolyan franciás, a design sokkal fontosabb volt, mint a használhatóság és a logikus felépítés. 4 év tapasztalat után megnéztem az axiont és jó nagy ívben elkerültem. Ugyanazokkal a balfasz megoldásokkal van tele, mit az ares.
Válasz #818. hozzászólásra
na épp ez a problémám,ez a szarozás,én elvböl nem veszek klasszt(rönó volt teszten annó és tetszett),de keress egy irást hogy szídtam,szaroztam,(mást se)csak jön egy suttyó kölök és elkezd szarozni így indult
Válasz #821. hozzászólásra
Ez tuti? Mennyire bonyolult a csere ? Lehúzom a kábeleket a régiröl rádugom az újra és már mehet is?
Válasz #819. hozzászólásra
Irányváltó kar csere, kb 70 ropi.
Válasz #818. hozzászólásra
Én úgy érzem, hogy a 168-ból(tm165) kb 140-145-öt tud ha figyelembe veszem az itteni jd, landini, claas, fergákat.
Válasz #817. hozzászólásra
Áh nem is lehet összehasonlítani a 2-őt.
Most az a gondom vele, hogy nem igazán akar mindig elindulni hátrafele. Tünet:miután az irányváltó hátramenetbe van téve gondolkodik és ha szerencsém van 8-10 másodperc múlva elindul, de nem mindig, van amikor 5-6x kell üresbe és aztán hátramenetbe tenni.
Ha már van itt 2 TM -es jó lenne valami tipp,hogy hova nyúljak, vagy hívjak szerelőt?
Válasz #811. hozzászólásra
nekem 190-et mértek a tlt-n,
Nem kell erről vitát folytatni hogy ez a jó meg az a xar, satöbbi.
Fönt vannak a dlg oldalán szinte az összes típus vontatási vizsgálatának eredményei, talajra leadott kw, meg a fogyasztás is.
Válasz #813. hozzászólásra
Asszem te is érzed a különbséget és a lovak hiányosságát........
Válasz #814. hozzászólásra



azért qrva tartós lehet egy 150-180 lovas 4 köcsögös
Válasz #813. hozzászólásra



na majdnem eltaláltam,tz4k a rábastejgerhez
Válasz #812. hozzászólásra

Hátt én is így érzem és csinálom. A bogrács vet, vegyszerez, műtrágyázz, kaszál, báláz, kultizik. Esetleg még carrier ha szorít az idő. Ez helyett mondjuk jobb lenne már egy 6 köcsögös legkisebb valami új gép. Azért kell a 6 köcsög, mert nagyok a függ. eszközeim.
Válasz #810. hozzászólásra
Nem 120 hanem 155.
Válasz #808. hozzászólásra
axion 820 lett a tm 155 mellé, most már lenyomtunk vele 700 órát, csak talajon megy.
A nyuszi csak vet meg műtrágyát szór, meg aratáskor kocsizik. Ezt nem nehéz talajmunkára fejlesztették énszerintem.
Válasz #810. hozzászólásra

Jah !! Almát kb almához kéne.
Mindegy. Én úgy érzem, hogy nh-éknál a ráragasztott lóerő nem stimmel ha talajra kéne leadni. Gardánon bebizonyították, hogy még 17 lóval több is, mint kéne.....
Válasz #808. hozzászólásra



a 820-as a tm 120-at
Válasz #805. hozzászólásra




ne röhögtessetek
Válasz #805. hozzászólásra
Mid van és mit váltott le ??
Válasz #805. hozzászólásra
Mid van és mit váltott le ??
Válasz #805. hozzászólásra



Na a bogrács már kezd rögzülni a tudatban............
Válasz #801. hozzászólásra
a könyvében az van hogy professzionális felhasználásra készült, a new holland kezelésijében ilyet nem írnak.
Érdekes hogy nehéz talajmunkánál is simán meg lehet fogni az axion váltóházát, a nyuszién meg szinte tojást lehetne sütni.
A jd motorról meg annyit hogy 13-al tárcsázok azzal a tárcsával amit a felhúzott bogrács csak 7-el vitt. És még kevesebbet is eszik valamennyivel.
Pedig 5 éves lesz márciusban és 5300 üó van benne,eddig baj még nem volt váltoval.Ennek a gépnek a legkönnyebb munkája a bálázo,azonkivül ez csak talajmunkás traktor,tehát kap a pofájára rendesen föleg ha szárazság van!Majd szólok ha szétpotyog a váltoja!
Válasz #801. hozzászólásra

Nem éppen a gusztus a lényeg de ami benne van az szinte minden rendben van de a jd-től jelentősen olcsóbb és szerintem 1000x rugalmasabb a forgalmazója, mint a kite.......Váltója, hídjai más neves gyártók trakijaiban is bizonyítottak már eleget. Egy nh-tól case-tól(bár az újakat nem ismerem) jóval több van bennük. A ferga, fendt, valtra árak az egekben, mondhatni túl értékelt, mert használt értékük az új árhoz képest nincsenek pariban. még nincs gondom a sárgával de nem egy nyugtató tudat egy varo(j)ós váltó az udvarban. Még mindig jobban bízok a rábás korszakban, reggel be hatodikban és amíg van nafta abban volt...........
Akkoriban a legnagyobb RENAULT 250 lovas volt,de a fendtnek is csak a 930-as volt a legnagyobb gépe.Hogy miért adta a CLAAS-nak a tulajdonjogot azt csak ők tudják,mink csak találgatunk!
Amugy az axiál nem szégyenlős szerviz és alkatrész árakban.Amivel dolgoznak az kopik azt én is tudom!
Válasz #800. hozzászólásra
figyelj ha csondérmotorra van gusztusod megkell venni a sötétzöldet,mert ha tényleg jó (sose firtattam) akkor a francia váltot szétszaggatja,és láttam már párat belülröl,kicsi gazdáknak ok,de az ipari gyilkolást nem birja
Válasz #799. hozzászólásra

Ízlések és pofonok.......
Válasz #798. hozzászólásra



az udvaromba még ingyen sem(szégyen a jd motor benne),claas az kombájngyár,a traktorhoz semmi köze,kivéve xerion
Válasz #788. hozzászólásra





Azért nagy duzzogva kibékülnek egy new axionnal............
igaz nem jd ződ de 20 millával olcsóbb..........
Válasz #784. hozzászólásra



A fergákban is fendt vari(j)ó van itt a szomszédban. asszem 9000 ü.ó-t már átlépte de váltó még a gyári, bontatlan. Szóval az ülés és a kormány közt a változó, nem az, hogy xar egy gép, vagy egy gép bizonyos eleme...........
Válasz #789. hozzászólásra


Meglehet mutatni a hasonló produkciókat egy 205 lovas géppel meg mögötte egy 4 méteres as tigerrel vagy cultussal.Vagy ugyanolyan kaliberű kultivátorral.25 centin.Ha van jobb adat természetesen az a befutó.
Válasz #792. hozzászólásra
Köszi.Ennyi.
Válasz #791. hozzászólásra
nekem is az a végzetem ,ha mindenki másé szar,az enyém meg a szuper,
Válasz #783. hozzászólásra
Láttam már az axiálnál fendt et szétbontva, de landinit is meg ha hiszed ha nem renultot is.Abban is valami váltó dolog volt csak mer az hiányzott belőle.De ha ilyen star a renault.Miért nem csinált 300 ló feletti traktort?Vagy ha annyira bejött neki a traktorgyártás, akkor most miért más néven fut más színben?.Amúgy ha veszel egy traktort és elkergeted 8000üó ig úgy hogy filléreket költesz rá, akkor szerintem te is megbízol abban a márkában.Mi is ezt tettük, pont rábasztunk.Nem kívánom senkinek hogy így járjon de lehet pont te leszel a következő.Attól hogy valakinek egyszer kétszer szerencséje volt lehet harmadszorra szarbalép.
Válasz #781. hozzászólásra
De ott a ferguson nem húzta kopp mélyen Szanberg.Nézd vissza a képeket.A fendt meg úszóban húzta.Legyen 5 cm külömbség a mélyégben.De az egy 5 éve szántatlan talaj volt.Meg te is tudod milyen fogyasztástöbblet ha 2 km/h val többel húzol vmi nehéztalajos mocskot.Egyébként pont ugyanolyan fergusson jött ide a tszbe kicsit később.Nem sokkal, de jobbak voltunk fogyasztásb nála.Csak mert az akkori kezelője pont nálunk dolgozik szabadnapjain.
Válasz #775. hozzászólásra
Van képed róla?
Szia Adorex!
Milyen volt ma a Fendt bemutató?
Válasz #787. hozzászólásra



claas a traktorok szégyene, a konkurencia motorjával tud csak traktort eladni
Ha ezek szarok akkor a valtrák okádék fosok!Van itt egy t171-es de,talajon nem vált be a gazdája már árulja,motorját 4400-nál gyűrűzték,pedig ők nem trehányak!
Válasz #784. hozzászólásra



hogy én is mondjak valami okosat
ha-ha,egy szarrakás mind
ARES-826!Nagyon jol megy a Röncsi,kutya baja sincs üzemóra a mai nap néztem 5331. Szanbergnak meg üzenem hogy nem csak a nagyfergának jo a fogyasztása,hanem a JD motoros CLAAS-nak is