Gázolaj árak 619 Ft Benzin árak 600 Ft EUR 399.84 Ft USD 368.87 Ft CHF 417.36 Ft GBP 476.87 Ft

Fórum

Fendt traktorok

Létrehozta: , 2009-03-13 20:30:22

Kedvencekhez Segítség

1434 hozzászólás
#734 ATIS78
2012-10-11 20:56:59

Válasz #731. hozzászólásra

Pisti...Cvt hajtóművek belsejében turkáltál már mik a tapasztalatok..mik a meghibásodások okai..??
Minden az anyagminőség és az összeszerelés miatt van??

#733 .Man
2012-10-11 20:48:13

Válasz #731. hozzászólásra

Jogos... de a traktorosai is jobban panaszkodnak rá. Mostanában egyébként sem lehet kiemelkedőt mondani egy márkából sem.

#732 Holczy
2012-10-11 20:43:27

Válasz #729. hozzászólásra

A nyik nyik nyik áló helyben is megvan, ha semleges helyeztben van a váltó ha nem.Mind egy hogy benyomva van e a kuplung, vagy nem.Amint van olajnyomás a váltón nyikog.

#731 Mfpisti
2012-10-11 20:40:05

Válasz #728. hozzászólásra

Minden gép rosszalkodik.
általában ezt jobban megjegyzik, mint ha normálisan műkszik.

#730 Mfpisti
2012-10-11 20:38:02

Válasz #726. hozzászólásra

Értem én , ezért megpróbálok gyengébbek kedvéért is érthetőbben fogalmazni: minden német gyárban kb. hasonló arányban dolgoznak terekek.
Hidd el, nem ott van a baj.
Nagyon nem.

#729 Pici
2012-10-11 20:37:45

Válasz #717. hozzászólásra

nyik nyik nyik hangrol nekem is van tapasztalat szántás közbe erölködésnél volt igaz semmi köze ilyen modern gépekhez de NH ba ez egy kúpgörgös csapágy volt ami kipattogott a futo felülete!

#728 .Man
2012-10-11 20:35:47

Válasz #719. hozzászólásra

Mindegy... erre felé a 930-asok rosszalkodnak folyamatosan.

#727 Holczy
2012-10-11 20:35:27

A miénk vagy hétfő reggeli vagy péntek délutáni.Fél éves korában már mondta a szervizes:)

Nincs profilkép
#726 Adorex
2012-10-11 20:34:53

Válasz #725. hozzászólásra

Nem a rajongókkal van a baj, hanem a terekekkelsmile lol

#725 Mfpisti
2012-10-11 20:31:45

Válasz #723. hozzászólásra

Figyelj!
Minden német gyárban ugyanolyan arányban dolgoznak fenerbahce rajongók.
Ha meg nem, akkor ott is van péntek, hétfő, szarul jöttek össze a dolgok, stb.
Nekem elhiheted, tudom melyik gépet gyártották hétfőn, és melyiket péntek du.Azt is látom melyikkel mennyi a probléma, és melyik alkatrész hiba, melyik össze szerelési.
Viszont: teljesen mindegy, mindegyikből lehet traktort építeni.

#724 Holczy
2012-10-11 20:26:44

Válasz #723. hozzászólásra

Nem csak a bajorok hibáznak.Még ha ez a zsebünkre megy is akkor is tartom magam ehez.Jelenleg szinte mind1 melyik gyártótól vesz gépet az ember.Mindegyik sorozatgyártásban készül.Mind 1 hogy az fendt vagy mf vagy jd vagy claas vagy hattat.Vagy kifog az ember egy olyat amit jól raktak össze vagy belenyúl valami szarba.

Nincs profilkép
#723 Adorex
2012-10-11 20:24:19

Válasz #721. hozzászólásra

...amióta a Fenerbahce sporterdményei vannak befolyással a bajor gyárakra....nos azóta nagy a bajsmile lolsmile lolsmile lol

#722 Mfpisti
2012-10-11 20:23:11

Válasz #717. hozzászólásra

a vezérlő rudazatnál kopásánál előfordulhat ilyen, de az nem lesz váltó csere.
Nyugalom van, amíg szét nem szedik.

Nincs profilkép
#720 Adorex
2012-10-11 20:18:58

Válasz #719. hozzászólásra

........akkor az 1. 412 is rossz bolt lett volna?smile scaredsmile whistling

.......hát........

#719 Holczy
2012-10-11 20:14:09

Válasz #718. hozzászólásra

nem isten hozott hanem a technika ördöge.LEhet nem a negyediket kellett volna megvenni ami az országba bejött.501edik legyártott 900 as az alvázszám alapján

Nincs profilkép
#718 Adorex
2012-10-11 20:10:44

Válasz #699. hozzászólásra

Isten hozott a klubbansmile whistlingsmile scaredsmile unsure

#717 Holczy
2012-10-11 19:52:23

Válasz #715. hozzászólásra

a váltó olajszűrője volt tele öntvény(szürke színű) és bronz színű fémreszelékkel.Elkezdtük leengedni a váltóolajat és abból került elő a műanyag darabka.Olyan 0.5 cm szélesek a darabok és ahogy írtam 1-3 cm hosszúak(mostmár).Igazából egy helyről kell származnia.A nyikogó hang (nyik-nyik-nyik jön belőle) az pedig a váltóolaj leeresztő csavarja fölött hallattszik.

#715 Mfpisti
2012-10-11 19:48:22

Válasz #713. hozzászólásra

őszinte legyek? ezek után én sem tudom. Fekete tömítésre nem emlékszem. Zöld meg fehér forgó tömítés tuti van benne, ahol a szivattyú, ill motorok magasnyomású elvezetései vannak. Holnap elő pecázom a fényképeket, amit az utolsó Ch-ról készítettünk. Napokig forralták, mi meg kiváncsiság képpen szétszedtük, csere után.
Hogy a fém honnan jön?
Nem mernék rá megesküdni, hogy nem két hiba.

#714 Holczy
2012-10-11 19:43:43

Válasz #712. hozzászólásra

látszik benne hogy hol voltak a görgők vagy golyól nemtudom mi van benne.Jövő héten kiderül mi a kehéje.

#713 *** HM ***
2012-10-11 19:42:33

Válasz #712. hozzászólásra

teljesen totálisan s brutálisan minden porcikájuk egyforma tök ua?

#712 Mfpisti
2012-10-11 19:41:05

Válasz #710. hozzászólásra

valahol valami sántít. A fekete műanyag nem tömítőpaszta maradvány, vagy kikeményedett "O" gyűrű?
A lihegés, a szivárgás miatt van.

Nincs profilkép
#711 007
2012-10-11 19:40:29

Válasz #710. hozzászólásra
Ilyenkor nem ír ki semmi hibakódot?

#710 Holczy
2012-10-11 19:38:49

Válasz #708. hozzászólásra

a műanyag fekete színű.Tegnap lemostam hazajöttem.Kijött szervíz, 30-50 métertmentünk vele és már utána nekiállt lihegni az olajbeöntő nyílása.

#709 *** HM ***
2012-10-11 19:37:05

Válasz #703. hozzászólásra

%osan hogyan lehetne szétirni a munkáit?

#708 Mfpisti
2012-10-11 19:35:47

Válasz #707. hozzászólásra

hmm....
az 535, 539 rendben van.
A műanyag darabok zöldek, és a forgó tömítés része.
Valami miatt forrt a váltódban az olaj.
Nem felejtettél el brekuszba váltani néha?
Az öntvényforgács, ill. fém az már baj.
Kiváncsi vagyok mi lett a baja.

#707 Holczy
2012-10-11 19:32:01

Válasz #706. hozzászólásra

Semmi rendellenes viselkedés.Szerintem még nagyon az elején vagyunk a dolgoknak.Pont munkagépet váltottam amikor nyikogó hangra lettem figyelmes meg egy morránasra vagy mire.Leakasztottam és lemostam.Fék rendben Elsőhajtás rendben tlt rendben.Működik mindene.Még.

#706 Mfpisti
2012-10-11 19:27:11

Válasz #705. hozzászólásra

rángatás, csattanás gyorsításkor, elinduláskor?

#705 Holczy
2012-10-11 19:25:08

Válasz #704. hozzászólásra

nemtudom valami műanyag csapágy.Szétszedve még nincs az majd holnap derül ki hogy a szomszéd gépműhely vagy csorna lesz a befutó.Ami biztos hogy a váltóolajban megtalálható bronz és öntvény darált keveréke, valamint műanyag csapágy 3-1 cm es darabjai.Még mozgásképes a gép 535 előre 539 bar hátra a nyomás meg gőzöl az váltó olajbeöntő nyílása.Meg valami nyikogó hangot ad.Eddig ennyit tudunk meg látunk.

#703 Holczy
2012-10-11 19:16:07

3863 nál szanaszétvariálta a múanyagcsapágyat.Egyébként 3.3 ér adnak bele egy új váltót.

#702 *** HM ***
2012-10-11 19:08:11

Válasz #699. hozzászólásra

az elég nemfasza és elég vészes
mennyi óra hm?

#701 *** HM ***
2012-10-11 19:07:20

Válasz #696. hozzászólásra

az elég fasza nem vészes

Nincs profilkép
#700 007
2012-10-11 19:07:09

Válasz #699. hozzászólásra

Részvétem.smile unsure
Mennyibe kerül?

#699 Holczy
2012-10-11 18:56:05

Válasz #696. hozzászólásra

Az eddig felsoroltakhoz most csatlakozik egy vario váltó.Mai napi diagnosztika szerint 99%hogy jöhet bele az új.Nem volt örömhírsmile angry

Nincs profilkép
#698 818vario
2012-10-10 21:23:43

Gergő: szia, mi szabolcs megyében, Nyíregyháza mellett gazdálkodunk, tavasszal hoztuk, 420 óra körül van benne, még egy 130 hektárt kell kiszántanunk és ennyi az évre. Eddig természetesen semmi gond nemvolt, nagyon szeretjük, eddig meggyőző. A fogyasztás nagyon jó, most 22 literből megvan 1 ha. Neked mióta van meg? mennyi óra van benne, gond volt valami?

#697 Gergő
2012-10-10 20:47:09

Válasz #693. hozzászólásra

helló!
az ország melyik részén dolgoztok a 818 al?
nekem is ilyen trakim van , hogy vagytok vele megelégedve?

#696 Holczy
2012-10-08 21:44:18

Válasz #694. hozzászólásra

HM bácsi nekünk annyi mákunk volt hogy póttankot, egy baloldali első rugószenzort, a klíma fúvókák 2 terelőjét, tlt szimeringet de az nem a gép hibájából adódott meg whyskó ventillátort. kellett cserélni.GARANCIA IDŐ UTÁN. Előtte nagyonsokmindent de azt már részleteztem. Olyan 360-400e huf 2-5 éves koráig.DE ha kell akor pontosan összeszámolhatom a kedvedért.

#695 Holczy
2012-10-08 21:34:57

Válasz #693. hozzászólásra

Az esetek 90%ban állóhelyzetben.Ha mégsem akkor kuplung benyom és úgy de csak 5km/h alatt, de ezek igen kirívó esetek.Fogyasztáskülömbséged a kerékcsúszás miattvan, mivel számolt érték alapján méri a heki számláló.Ha a 900 asnál radarral mérek,nehéz munkánál kb 2 liter külömbség simán összejön a kerékcsúszásból adódó külömbség miatt.Üzemi fordulata 1700-1800 tehát ott eszik a "legjobban".820 nál annyire nem nézegetem a dolgot mert a 936 ot hajtom.Annál meg ha 1700-1800 ra állítom be a fordulattartományt kb 1600 at pörög max a motor mert nem kap több anyagot.Könnyebb munkánál beállítom 1450-2330 ra aztán döntse el mi neki a jó.1 es gyorsítót eddig aszfaltmarónál használltam azon kívül csak ha tényleg nagyon minimális gyorsulás kellett Földmunkában 2 es országúton meg 3 ba szokott lenni.1,4 nagyon ritkán van használva.

#694 *** HM ***
2012-10-08 19:33:08

Nincs valakinek összeszámolva mennyit lóvét vert rá alkatrészre az újabbfajta 900asára?

Nincs profilkép
#693 818vario
2012-10-08 15:37:57

Értem, köszi szépen. most 14% on van a határterhelés. Aztmondta a szervizes, hogy első 100 óráig 10 utánna tekerjem fel 14-re. De érdekes, hogy hiába megadtam a felső határt neki az 1900-at, még egyszer se pörgött annyit, mindig ha "szarban" van, akkor 1800 ra pörgeti magát. Fogyasztás is olyan 1700-1800 körül lett a legjobb szántásban. Nemtudom te figyelted e, hogy hol a legoptimálisabb. 5 fejes gregoire ekével szántunk, most a monitor 22 litert ír, de ahogy utánna számolunk 23-24 től tényleg nem több, nagyjából reális. Van egy 5 méteres joker rövidtárcsa, azzal 5,5-6 liter, frakombbal ugyanez, kis hoki könnyű kombinátorral 4 liter. igen észrevettem, épp tegnap, hogy irányváltásnál olyan kis lomha volt, öregesen lelassított utánna kapcsolta az ellenkező irányt. 1-es állásba volt, átkattintottam 2 re, azonnal fürgébb lett, meg tempomat ráadásnál is már rendesen húzott. 1-esbe hogy teszed a váltót? állóhelyzet, neutral gomb és kuplung?

#692 Holczy
2012-10-08 01:36:46

Most kerülte el a 4000-et.Azon kívül amiket nem jött elő rajta problem szerencsére.
A max lovat egyébként 2000 nél adja le. 1450 és 2300 ra állítsd a tms-t.ha kell neki még erő akkor had kapjon, ne fojtsd vissza a motort.Én azt vettem észre hogy a tms-es 12% on dolgozik úgy mint a tms nélküli.Határterhelés 9-14% közötti értéken lesz jó (én olyan 11 re tippelem)(ha kinyitod a tetőablakot és nekiállsz fülelni, hallani fogod hogy 1%válltoztatásával is mennyire másabb lesz a traktor hangja.Akkor jó amikor folyamatosan duruzsol nincsen " hullámzás" a hangjában).Vonóerő szabályzást meg úgy állítsd be, hogy 1 mp alatt lehetőleg 1et villanjon a szintezőnél a zöld/piros nyil.Hydromotor intezitása 2esben legyen, akkor egyből nem fog úgy torpanni meg meglódulni a szekér.

Nincs profilkép
#691 Gribek Dani
2012-09-11 16:18:11

Itt az új Fendt! ;)

#690 .Norbert
2012-08-17 19:02:58

Válasz #689. hozzászólásra

az adagolót meg a porlasztót is nézd meg smile thumbupcool

#689 Mf-es
2012-08-17 15:43:27

1. hozzászólás, MFM küldte be 2012-08-17 15:29:59-kor


Tudna nekem segíteni valaki hogy Fendt farmer 2d MWM motoros 1963-mas évjáratu traktorom nagyon nehezen indul pedig régen pöccre ment és nincs semmi ereje a motornak. Gázolaj van kipucoltam az üzemanyagszűrőt meg a légszűrőt is de nem lett jobb.

smile hammer

#688 MFM
2012-07-03 11:22:20

Válasz #687. hozzászólásra

Én nem rendelek! Gondolom a tízezres üzemóra mégdrágább! Így legalább ha eladom akkor sem tudják meg hogy hányszázezer az üzemóra!smile lol

#687 .Norbert
2012-07-03 11:17:22

Válasz #686. hozzászólásra

A mostani steyrbe már 3000 párszáz óránál feladta a küzdést az üzemóraszámláló, így 50 euróért kell majd rendelni ausztriából smile cursing

#686 MFM
2012-07-02 17:18:05

Válasz #685. hozzászólásra

Mink egyszerübben megoldottuk!smile whistling Volt ismerős akihez elvittük festetni a két sárhányót meg a motorh.tetőt.smile biggrinA másik farmer2d-jét. Azon ez a legnagyobb hiba a festés! Pedig pár h-t lenyomott, amikor mi megvettük 8950,0 üóra volt benne, és már meg volt akadva az óra!!!smile thumbupcool Pedig mi évente legalább 200üórát megyünk vele! Kicsit eszi az olajat, de hát 62-es évjáratu uhogy nem egy mai gyerek!smile thumbup

#685 .Norbert
2012-07-01 13:10:46

Válasz #684. hozzászólásra

smile thumbupcoolsmile thumbupcool Akkor probléma egy ideig megoldva smile whistling Mi meg benne vagyunk a festésbe már vagy 5 napja minden nap festünk smile scared Lassan kezdem unni pedig holnap is kell még utána már csak legalább a lemezek maradnak csak smile thumbupcool

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
UREUS 46 a hatékonyabb nitrogénhasznosulás érdekében
UREUS 46 a hatékonyabb nitrogénhasznosulás érdekében
Jelentős rugalmasságot biztosít a kijuttatás időzítésében.
Szombaton változnak az üzemanyagárak!
Szombaton változnak az üzemanyagárak!
A benzin drágul, a gázolaj olcsóbb lesz.
Trimble FMX1000 GPS
Trimble FMX1000 GPS

3.299.999 Ft

Mtz ápolókerék 2 db (1 pár)
Mtz ápolókerék 2 db (1 pár)

260.000 Ft

KSMK Kultivátor műtrágya adagoló s
KSMK Kultivátor műtrágya adagoló s

700.000 Ft

New Holland BR 6090
New Holland BR 6090

3.200.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]