Hirdetés
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Körbálázót, de milyet? új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Diesel motorok új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Mezőgazdasági traktorgumi új
- Eke minden mennyiségben új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Talajmegújító Mezőgazdaság új
Cikkajánló
Hirdetés

1434 hozzászólás
Válasz #731. hozzászólásra
Pisti...Cvt hajtóművek belsejében turkáltál már mik a tapasztalatok..mik a meghibásodások okai..??
Minden az anyagminőség és az összeszerelés miatt van??
Válasz #731. hozzászólásra
Jogos... de a traktorosai is jobban panaszkodnak rá. Mostanában egyébként sem lehet kiemelkedőt mondani egy márkából sem.
Válasz #729. hozzászólásra
A nyik nyik nyik áló helyben is megvan, ha semleges helyeztben van a váltó ha nem.Mind egy hogy benyomva van e a kuplung, vagy nem.Amint van olajnyomás a váltón nyikog.
Válasz #728. hozzászólásra
Minden gép rosszalkodik.
általában ezt jobban megjegyzik, mint ha normálisan műkszik.
Válasz #726. hozzászólásra
Értem én , ezért megpróbálok gyengébbek kedvéért is érthetőbben fogalmazni: minden német gyárban kb. hasonló arányban dolgoznak terekek.
Hidd el, nem ott van a baj.
Nagyon nem.
Válasz #717. hozzászólásra
nyik nyik nyik hangrol nekem is van tapasztalat szántás közbe erölködésnél volt igaz semmi köze ilyen modern gépekhez de NH ba ez egy kúpgörgös csapágy volt ami kipattogott a futo felülete!
Válasz #719. hozzászólásra
Mindegy... erre felé a 930-asok rosszalkodnak folyamatosan.
A miénk vagy hétfő reggeli vagy péntek délutáni.Fél éves korában már mondta a szervizes:)
Válasz #725. hozzászólásra

Nem a rajongókkal van a baj, hanem a terekekkel
Válasz #723. hozzászólásra
Figyelj!
Minden német gyárban ugyanolyan arányban dolgoznak fenerbahce rajongók.
Ha meg nem, akkor ott is van péntek, hétfő, szarul jöttek össze a dolgok, stb.
Nekem elhiheted, tudom melyik gépet gyártották hétfőn, és melyiket péntek du.Azt is látom melyikkel mennyi a probléma, és melyik alkatrész hiba, melyik össze szerelési.
Viszont: teljesen mindegy, mindegyikből lehet traktort építeni.
Válasz #723. hozzászólásra
Nem csak a bajorok hibáznak.Még ha ez a zsebünkre megy is akkor is tartom magam ehez.Jelenleg szinte mind1 melyik gyártótól vesz gépet az ember.Mindegyik sorozatgyártásban készül.Mind 1 hogy az fendt vagy mf vagy jd vagy claas vagy hattat.Vagy kifog az ember egy olyat amit jól raktak össze vagy belenyúl valami szarba.
Válasz #721. hozzászólásra



...amióta a Fenerbahce sporterdményei vannak befolyással a bajor gyárakra....nos azóta nagy a baj
Válasz #717. hozzászólásra
a vezérlő rudazatnál kopásánál előfordulhat ilyen, de az nem lesz váltó csere.
Nyugalom van, amíg szét nem szedik.
Válasz #719. hozzászólásra
teljesen mindegy
Válasz #719. hozzászólásra


........akkor az 1. 412 is rossz bolt lett volna?
.......hát........
Válasz #718. hozzászólásra
nem isten hozott hanem a technika ördöge.LEhet nem a negyediket kellett volna megvenni ami az országba bejött.501edik legyártott 900 as az alvázszám alapján
Válasz #699. hozzászólásra



Isten hozott a klubban
Válasz #715. hozzászólásra
a váltó olajszűrője volt tele öntvény(szürke színű) és bronz színű fémreszelékkel.Elkezdtük leengedni a váltóolajat és abból került elő a műanyag darabka.Olyan 0.5 cm szélesek a darabok és ahogy írtam 1-3 cm hosszúak(mostmár).Igazából egy helyről kell származnia.A nyikogó hang (nyik-nyik-nyik jön belőle) az pedig a váltóolaj leeresztő csavarja fölött hallattszik.
Válasz #714. hozzászólásra
kiváncsi vagyok.
Válasz #713. hozzászólásra
őszinte legyek? ezek után én sem tudom. Fekete tömítésre nem emlékszem. Zöld meg fehér forgó tömítés tuti van benne, ahol a szivattyú, ill motorok magasnyomású elvezetései vannak. Holnap elő pecázom a fényképeket, amit az utolsó Ch-ról készítettünk. Napokig forralták, mi meg kiváncsiság képpen szétszedtük, csere után.
Hogy a fém honnan jön?
Nem mernék rá megesküdni, hogy nem két hiba.
Válasz #712. hozzászólásra
látszik benne hogy hol voltak a görgők vagy golyól nemtudom mi van benne.Jövő héten kiderül mi a kehéje.
Válasz #712. hozzászólásra
teljesen totálisan s brutálisan minden porcikájuk egyforma tök ua?
Válasz #710. hozzászólásra
valahol valami sántít. A fekete műanyag nem tömítőpaszta maradvány, vagy kikeményedett "O" gyűrű?
A lihegés, a szivárgás miatt van.
Válasz #710. hozzászólásra
Ilyenkor nem ír ki semmi hibakódot?
Válasz #708. hozzászólásra
a műanyag fekete színű.Tegnap lemostam hazajöttem.Kijött szervíz, 30-50 métertmentünk vele és már utána nekiállt lihegni az olajbeöntő nyílása.
Válasz #703. hozzászólásra
%osan hogyan lehetne szétirni a munkáit?
Válasz #707. hozzászólásra
hmm....
az 535, 539 rendben van.
A műanyag darabok zöldek, és a forgó tömítés része.
Valami miatt forrt a váltódban az olaj.
Nem felejtettél el brekuszba váltani néha?
Az öntvényforgács, ill. fém az már baj.
Kiváncsi vagyok mi lett a baja.
Válasz #706. hozzászólásra
Semmi rendellenes viselkedés.Szerintem még nagyon az elején vagyunk a dolgoknak.Pont munkagépet váltottam amikor nyikogó hangra lettem figyelmes meg egy morránasra vagy mire.Leakasztottam és lemostam.Fék rendben Elsőhajtás rendben tlt rendben.Működik mindene.Még.
Válasz #705. hozzászólásra
rángatás, csattanás gyorsításkor, elinduláskor?
Válasz #704. hozzászólásra
nemtudom valami műanyag csapágy.Szétszedve még nincs az majd holnap derül ki hogy a szomszéd gépműhely vagy csorna lesz a befutó.Ami biztos hogy a váltóolajban megtalálható bronz és öntvény darált keveréke, valamint műanyag csapágy 3-1 cm es darabjai.Még mozgásképes a gép 535 előre 539 bar hátra a nyomás meg gőzöl az váltó olajbeöntő nyílása.Meg valami nyikogó hangot ad.Eddig ennyit tudunk meg látunk.
Válasz #703. hozzászólásra
melyik csapágy?
3863 nál szanaszétvariálta a múanyagcsapágyat.Egyébként 3.3 ér adnak bele egy új váltót.
Válasz #699. hozzászólásra
az elég nemfasza és elég vészes
mennyi óra hm?
Válasz #696. hozzászólásra
az elég fasza nem vészes
Válasz #699. hozzászólásra

Részvétem.
Mennyibe kerül?
Válasz #696. hozzászólásra

Az eddig felsoroltakhoz most csatlakozik egy vario váltó.Mai napi diagnosztika szerint 99%hogy jöhet bele az új.Nem volt örömhír
Gergő: szia, mi szabolcs megyében, Nyíregyháza mellett gazdálkodunk, tavasszal hoztuk, 420 óra körül van benne, még egy 130 hektárt kell kiszántanunk és ennyi az évre. Eddig természetesen semmi gond nemvolt, nagyon szeretjük, eddig meggyőző. A fogyasztás nagyon jó, most 22 literből megvan 1 ha. Neked mióta van meg? mennyi óra van benne, gond volt valami?
Válasz #693. hozzászólásra
helló!
az ország melyik részén dolgoztok a 818 al?
nekem is ilyen trakim van , hogy vagytok vele megelégedve?
Válasz #694. hozzászólásra
HM bácsi nekünk annyi mákunk volt hogy póttankot, egy baloldali első rugószenzort, a klíma fúvókák 2 terelőjét, tlt szimeringet de az nem a gép hibájából adódott meg whyskó ventillátort. kellett cserélni.GARANCIA IDŐ UTÁN. Előtte nagyonsokmindent de azt már részleteztem. Olyan 360-400e huf 2-5 éves koráig.DE ha kell akor pontosan összeszámolhatom a kedvedért.
Válasz #693. hozzászólásra
Az esetek 90%ban állóhelyzetben.Ha mégsem akkor kuplung benyom és úgy de csak 5km/h alatt, de ezek igen kirívó esetek.Fogyasztáskülömbséged a kerékcsúszás miattvan, mivel számolt érték alapján méri a heki számláló.Ha a 900 asnál radarral mérek,nehéz munkánál kb 2 liter külömbség simán összejön a kerékcsúszásból adódó külömbség miatt.Üzemi fordulata 1700-1800 tehát ott eszik a "legjobban".820 nál annyire nem nézegetem a dolgot mert a 936 ot hajtom.Annál meg ha 1700-1800 ra állítom be a fordulattartományt kb 1600 at pörög max a motor mert nem kap több anyagot.Könnyebb munkánál beállítom 1450-2330 ra aztán döntse el mi neki a jó.1 es gyorsítót eddig aszfaltmarónál használltam azon kívül csak ha tényleg nagyon minimális gyorsulás kellett Földmunkában 2 es országúton meg 3 ba szokott lenni.1,4 nagyon ritkán van használva.
Nincs valakinek összeszámolva mennyit lóvét vert rá alkatrészre az újabbfajta 900asára?
Értem, köszi szépen. most 14% on van a határterhelés. Aztmondta a szervizes, hogy első 100 óráig 10 utánna tekerjem fel 14-re. De érdekes, hogy hiába megadtam a felső határt neki az 1900-at, még egyszer se pörgött annyit, mindig ha "szarban" van, akkor 1800 ra pörgeti magát. Fogyasztás is olyan 1700-1800 körül lett a legjobb szántásban. Nemtudom te figyelted e, hogy hol a legoptimálisabb. 5 fejes gregoire ekével szántunk, most a monitor 22 litert ír, de ahogy utánna számolunk 23-24 től tényleg nem több, nagyjából reális. Van egy 5 méteres joker rövidtárcsa, azzal 5,5-6 liter, frakombbal ugyanez, kis hoki könnyű kombinátorral 4 liter. igen észrevettem, épp tegnap, hogy irányváltásnál olyan kis lomha volt, öregesen lelassított utánna kapcsolta az ellenkező irányt. 1-es állásba volt, átkattintottam 2 re, azonnal fürgébb lett, meg tempomat ráadásnál is már rendesen húzott. 1-esbe hogy teszed a váltót? állóhelyzet, neutral gomb és kuplung?
Most kerülte el a 4000-et.Azon kívül amiket nem jött elő rajta problem szerencsére.
A max lovat egyébként 2000 nél adja le. 1450 és 2300 ra állítsd a tms-t.ha kell neki még erő akkor had kapjon, ne fojtsd vissza a motort.Én azt vettem észre hogy a tms-es 12% on dolgozik úgy mint a tms nélküli.Határterhelés 9-14% közötti értéken lesz jó (én olyan 11 re tippelem)(ha kinyitod a tetőablakot és nekiállsz fülelni, hallani fogod hogy 1%válltoztatásával is mennyire másabb lesz a traktor hangja.Akkor jó amikor folyamatosan duruzsol nincsen " hullámzás" a hangjában).Vonóerő szabályzást meg úgy állítsd be, hogy 1 mp alatt lehetőleg 1et villanjon a szintezőnél a zöld/piros nyil.Hydromotor intezitása 2esben legyen, akkor egyből nem fog úgy torpanni meg meglódulni a szekér.
Itt az új Fendt! ;)
Válasz #689. hozzászólásra

az adagolót meg a porlasztót is nézd meg
1. hozzászólás, MFM küldte be 2012-08-17 15:29:59-kor

Tudna nekem segíteni valaki hogy Fendt farmer 2d MWM motoros 1963-mas évjáratu traktorom nagyon nehezen indul pedig régen pöccre ment és nincs semmi ereje a motornak. Gázolaj van kipucoltam az üzemanyagszűrőt meg a légszűrőt is de nem lett jobb.
Válasz #687. hozzászólásra

Én nem rendelek! Gondolom a tízezres üzemóra mégdrágább! Így legalább ha eladom akkor sem tudják meg hogy hányszázezer az üzemóra!
Válasz #686. hozzászólásra

A mostani steyrbe már 3000 párszáz óránál feladta a küzdést az üzemóraszámláló, így 50 euróért kell majd rendelni ausztriából
Válasz #685. hozzászólásra
Volt ismerős akihez elvittük festetni a két sárhányót meg a motorh.tetőt.
A másik farmer2d-jét. Azon ez a legnagyobb hiba a festés! Pedig pár h-t lenyomott, amikor mi megvettük 8950,0 üóra volt benne, és már meg volt akadva az óra!!!
Pedig mi évente legalább 200üórát megyünk vele! Kicsit eszi az olajat, de hát 62-es évjáratu uhogy nem egy mai gyerek!
Mink egyszerübben megoldottuk!
Válasz #684. hozzászólásra

Akkor probléma egy ideig megoldva
Mi meg benne vagyunk a festésbe már vagy 5 napja minden nap festünk
Lassan kezdem unni pedig holnap is kell még utána már csak legalább a lemezek maradnak csak 