Hirdetés
- MBP 6,5 pótkocsi új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- MTZ 1221 traktor új
- Húsmarhatartás a Kárpát-medencében új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- IH 6200 vetőgép – vélemények? új
- Zetor traktorok új
- Glifozát új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Legelő telepítés, gondozás, stb... új
Cikkajánló

1434 hozzászólás
Válasz .Feco. #1083. hozzászólásáraHát hogy megbízható-e meg ilyenek,másnak milyen problémálya volt vele meg stb
Válasz Cutler gazda #1082. hozzászólásáraHogy-hogy milyen váltó? Fendt Vario...
Válasz forgo #1081. hozzászólására818 vagy 820 varióról nics vlmi infód,milyen masina milyen a váltó stb
Válasz papa maci #1069. hozzászólásáraNekem illjen van csak négyhengeres 1986-os Farmer LS 309.
Tejesen mechanikus szerkezet a kuplung előtt van egy konverter ami csavarozott szétbontható javítható még az olaj is lecserélhető benne. A kuplung az LUK A váltó a hidak minden aminek foga van és forog az ZF.
MWM td 226.4 motor most tejesen szét van kapva mert felújítás alatt van kint Ausztriába a turbón kívül úgy 3500 euró lesz a csekk.
Nagyából annyit tud mint egy turbós MTZ de sokkal nagyobbat tud fogni kapaszkodásba még az egyenes hidas MTZ is leveri. A váltó fúl szinkronos gyakorlatilag úgy váltasz mint egy személygépkocsiban.
Három dolog van ami nagyon elvan cseszve gyárilag:
1. a tank a motor felet
2. a hoz, hogy leved a befecskendező szivattyú vagy csak állíts a gyújtáson lekel minden szedjél az elejéről a hűtőtől a hidraulikaszivattyún át a vezérmű fedélig mindet.
3. a szelephimbák olajazása is egy túlbonyolított németesen elcseszett módszer.
Válasz dr.T #1078. hozzászólásáraSzerintem ezt a fokozatmentes témát a CNH oldotta meg a legjobban. A szivattyú és hidromotor egy egységben van,ha kopott akkor felújítatod..A motort kell letolni elöle,pár csavar és kintvan. A váltó többi része sima hagyományos szerkezet.
Válasz dr.T #1078. hozzászólásáraHát ez így van,az volna a legjobb h 7 8 ezer óra aztán pápá eladni jöhet az új
Válasz ano #1077. hozzászólásáraHat a mai vilagban mar semmi sem olyan,de errol beszelhetnenk,mert a johnykba is 4-5 ezer ora az automata vallto eletartama,legalabbis ami a kozelben van,de mindt mondtam errol odakat lehetne zengeni,meg attol fugg milyen szeriat fogsz ki .
Válasz dr.T #1066. hozzászólásáradehogy vagyok rossz májú, félreérted!
a sajátomat ezer százalék hogy soha nem fogom látni, mert bár soha ne mond, hogy soha, de ha pénzt kell érte adni, akkor nem lesz ilyenem.
amúgy láttam már, nem is egyet, sőt olyat is láttam, hogy az is kifosott, amelyik pár nappal korábban még cibált egy másik fostosat.
legyen szerencséd, de ezek szinte egész biztosan nem az örök élet plusz egy napos dolgok.
Válasz papa maci #1075. hozzászólásáraJD az oké azt tudom mit hol kell venni.
Válasz JD 4630 #1074. hozzászólásáraAz őzikére is igaz..Van rajta pár általam említett beszállító. De zömében a JD szépen burkolva a sajátjaként állítja be az alkatrészt. Mi részben igaz is. De így sajnos leszűkül az alkatrész beszerzési alternatívák köre. De egy nyomozást mindenképpen megér. Pláne ilyenkor télen. Az meg már meg sem lep, mikor Orosz alkatrészt(csapágyat) Találtam egy szimeringet folyató 3 éves először bontott őzikében.
Válasz papa maci #1073. hozzászólásáraNa ennyire nem vok benne jártas, akkor vegyük úgy hogy nem szóltam.
Válasz JD 4630 #1071. hozzászólásáraA szűrőket bárhol be helyettesítik..így szó szerint 1-2000 forint. De ez igaz más típusokra is. Alkatrész van hozzá ..Akár AXI..KRAMP. Rugalmas kamionos boltok. MAN-Donaldson filter...Hella kapcsolók-lámpák. WABCO...levegő rendszer. Sachs lamellák...Optibelt szíjak...Timken-ZF csapágyak..stb.Rexroth szivattyú.BOSCH elektromos alkatrészek. Tehát itthon is elérhető. Ma az ismerőseim köre..Ritkán rohangál cikk számmal a hivatalos kereskedőhöz. Minden adat a főegységeken+gyártó. Így már van alternatíva.
Válasz Cutler gazda #1070. hozzászólásáraÉn 2öt is vettem és teszik a dolgukat, azért azt nem árt leszögezni kint 12 000 órás gép sokszor jobb karban van mint itthon fele annyi órás.
Válasz papa maci #1069. hozzászólásáraMár láttam ezt a metszetrajzot valahol
Én azért nem nyúlnék ehhez mert ha kell hozzá valami anyag nem biztos, hogy polcról megkapod(bontott anyagról nem beszélve), és szerintem a szűrők is drágábbak hozzá mint egy olyan típushoz amiből sok szalad itthon.
Válasz JD 4630 #1068. hozzászólásáraHát régebbibe ilyen 12 ezer fölöttit én se venném meg az tuti
Válasz JD 4630 #1068. hozzászólására
Ez még mechanikus. Kivéve az erőátvitel egy részét. Felénk egy kertészetben.Évek óta gond nélkül megy a hasonló építésű vas. Az 100-120le körüli. Leginkább errefelé már a hidrokuplung+powershift verzióval jött gép anno. Majd a vario. Van kinél szépen rendbe rakva, mint mankós gép ma is ott áll a szín alatt. MWM motorosak,mely ma a CAT-hez tartozik.
Válasz Cutler gazda #1061. hozzászólásáraBarátom valamit benéztél én nem a mostani gépekről írtam hanem két régi vasról jószándékkal megírtam amit gondolok.
Válasz ano #1058. hozzászólásáraAkkor remelem a tiedet te fogod latni! Ha ilyen rossz máju vagy!
Válasz lac* #1064. hozzászólásárabocs,1számú a szivattyú-motor egység
Válasz enalevi #1063. hozzászólásáraennél a fajtánál(CNH)a hidroszivattyú és a hidromotor egybe van építve,és a váltó elején van a kuplungházban. a képen a 2-es számmal van jelölve
a hidrogenerator az is benne van a valtoban ,vagy külön es ami a valtoban van az mind a kettö hidromotor, vagy ezek kombinaltak?
Válasz enalevi #1055. hozzászólásáraMit szeretnél tudni?


Teszek fel pár képet:
Válasz JD 4630 #1060. hozzászólásáraAttól függ milyen a pilóta mert nemessze tőlem vannak 820 asok 12 ezer órásak és egyikbe sem volt váltó cserélve sem motor de viszont 930 v 936 ban váltó motor csere 5-7 ezer óránál már nem 1 ben is de hát a 8530 as jd-sem jobb mert abba már van 15 ezer 4 szer volt motor csinálva 2 szer váltó stb stb, nagy szerencse is kell ám hozzá
Válasz Mf-es #1050. hozzászólásáraTractordatán csak 150 le és 6 tonna ezalapján jóval vérszegényebb mint a 4650-es és korban nem sokkal fiatalabb, ráadásul alkatrész sem akad annyi hozzá.
Nézz inkább 55-öst kint.
Válasz dr.T #1056. hozzászólásáraVan amit lehet javítani van ami csere, javítás nyilván akkor ha magad vagy nem axiál csinálja.
Válasz dr.T #1056. hozzászólásárapedig fogod, hahaha
mennyi óra van benne?
Válasz enalevi #1055. hozzászólásáraDe az agromashon megnezheted az axial standjan!
Válasz enalevi #1055. hozzászólásáraHat lehet,hogy kepet talallsz rola,de,hogy valaki szetszedettet nemfog lefenkepezni,mert cseredarab van,bele se engednek nezni,de az enyem3t nemis szeretnem latni mert az mar baj!
Sziasztok!Tudna valaki mondani valamit a vario hajtásrol?Hogyan müködik,van valami hidrogenerator meg hidromotor?Esetleg valami képet egy szétszedettröl,hogy latnam,hogy hogyn is néz ki.
Válasz Mf-es #1050. hozzászólásáraNem egyszerű darab. Rengeteg szolgáltatása van lehet kicsit sok is. Mi is most ismerkedünk vele. Valahol azt láttam 160le-s. Nem tudom melyik az igaz.
Válasz emcett #1052. hozzászólásáraaz nem számít ,még a wc-re is azzal járnék

Válasz Tanonc #1051. hozzászólásáraSok év lenne, mire egyáltalán az árát kidolgozná...!
Válasz poncski.lilla #1049. hozzászólásáraHa nyerek a lottón tuti veszek eggyet
Fendt Favorit 615 LSa ismeri valaki ezt a tipust??1988-as kiadás,180 LE.
Fendt 1000 Vario, a német mestermű – Egy forradalmian új univerzális traktor
Sziasztok.
Segitségetek kérném. Fendt 716 vario 2005ös. A hátsó hidraulika nem mozdul. Kidob egy hibakódot de nem megyünk vele semmire. A szelep segitségével kézzel tudom mozgatni. Lenne valami ötlet?
Válasz papa maci #1046. hozzászólásáraOké nem nehéz viszonyokra van nyilván, de fuvarozni csak kettesben szokás. Azért írtam ezt a példát mert régebben is lelassított egy felüljáró, nyilván, de akkot érezted a motoron hogy küzd, és visszábbhúztad. Mostmeg kezdi fogni a fordulatot, utánna meg inkább megtartja a fordulatot, sőt még fölfelé is pörög lassan ha odalépsz, viszont a sebesség gyorsan esik visszafelé. Az a baj h nehéz eldönteni h váltóhiba van e vagy a motor is gyenge vajon, mert nincs mechanikusan kapcsolt fokozat, nem tudja az ember úgy megvallatni. De ha húzni kell valamit, egyesben sem valami fockós szegény, bár elviszi amit kell. Mondjuk a viszkója is beállt, gondolom azt is elég hajtani, megvan hozzá már, csak még nem volt idő kicserélni. Ebben még nincs TMS
Válasz bandigh #1043. hozzászólásáraVan rajta mérőpont..Ezért egy diag jelenleg olcsóbb, mint az agyalás a szituáción...A kettes fokozat nem kifejezetten nehéz viszonyokra van kitalálva. A nagyobb áttétel miatt kénytelen korrigálni.Valamint meddig van a TMS-ben a maximális motor fordulat le korlátozva? A váltó érzékenységed hogy van állítva? Egyesben szintén ez a jelenség ? Ha vég kezdete lenne, akkor a megnövekedett résolaj veszteség miatt melegedne a váltó olajad. Reméljük csak nehéz volt neki az adott áttételben, beállításokban. És korrigált a lehetőségekhez képest. De ha mód van rá akkor diag. És elképzelhető egy váltó kalibrálással megúszod. Remélem csak ennyi....a többi az 3 milla és környéke...kb.
Válasz Pici #1044. hozzászólásáraTudommal nincs benne kuplung
De hogy válaszoljak két dolog lehet. Ez alapból normális, hogy terhelesre igy reagál. Szóval ha szerencséd van, akkor erőtlen a motorod, mert mondjuk nem kap eleg üzemanyagot, vagy 1-2 henger nem dolgozik. Annyi ereje van, hogy üresen nem veszed észre, de rakottan mar keves.
Ha a motor jo, ekkor viszont lehet a vég kezdete is... Olaj megvan benne elől? Kössetek valamit a tlt-re, ha ugy működik minden akkor nagyobb gond van..
Válasz bandigh #1043. hozzászólásáraKuplung...
Olyankor mi van ha egy régi 716 varioval nekimész az emelkedőnek rakottan, kettesben, aztán a fordulatot még megtartja, de a sebesség az folyamatosan lecsökken? Azaz elengedi a váltó a motort. Ez a vég kezdete?
Már úgy értem, hogy 307, 308 vagy 309 közül valamelyik. (Bocsi, nem volt egyértelmű)
Van valakinek Fendt 300 C-s típusú traktora? Vélemények érdekelnének. Előre is köszönöm.
lemaradtunk fendtügybe...
egyes szériákban már mindben sisu motor van vagy mi a ábra?
beraktározott deutzos fendt hegyekre lesz vevő mit gondoltok???????
2 hengeres léghűtéses Fl 131 farmer 1z traktort szeretnék rendbe szedni,de sajnos hiányos.. ha valakinek lenne típus azonos működő gépe,és van rá lehetöség, szeretnék leméretezni,megnézni rajta néhány dolgot..
Válasz MFM #1037. hozzászólásáraigen ,ez is egy tolófogaskerekes váltó,csak itt egyetlen váltókar van,és váltogombról lekopott a fokozatok kiosztása.. azért köszi az infót,ill várom az olaj mennyiséggel kapcsolatban..
Válasz nikolauszpr #1036. hozzászólásáraMost az olajat fejből nem tudom, majd otthon megnézem. A váltó az enyémbe úgy van, hogy van egy 3 állású csoportváltó, ennek a fokozatai: hátramenet, lassú előre, gyors előre. Ezen kívül pedig van egy 4 fokozatú hagyományos (nem Szinkronizált!!!) sebváltó, így 4 hátra és 8 előre meneti sebesség van. Viszont az előre meneti sebességekből 6-ot szoktunk csak használni, a 2 leglassabbat szinte soha, annyira lassú.
Válasz MFM #1032. hozzászólásárafarmer 1z (2D) kérnék segítséget..pl mennyi hidraulika ill hajtómű olaj szűkséglete,ill hány fokozatú a váltó?? (3-at elöre ill 1 hátramenetit "találtam")
Válasz #1034. hozzászólásra
Írtam neked az előbb egy személyes üzenetet, pillants már majd rá! Köszönöm!