Hirdetés
Fórum
- AKG támogatás új
- Napraforgó vetőmag új
- Búza termény felvásárlási árak új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- OVP-20 régi szovjet gyártmányú magtiszítógép... új
- Diófa betegségének megállapítása, kezelése új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Lucerna telepítése, termesztése új
- Nádas árak eladásra új
- Őszi mély és középmély szántás vagy forgatás nélkül művelni??? új
828 hozzászólás
Válasz #577. hozzászólásra
nem tudom,elég nagy cucc ahoz Morahalom milyen messze neked
Válasz #575. hozzászólásra
Postai utanatvetellel meg lehet oldani???
Válasz #575. hozzászólásra
Kell bizony!!!!!!
Válasz #574. hozzászólásra
párja,baráti ár
Válasz #573. hozzászólásra
100 euro/darab?
Válasz #572. hozzászólásra
1 100-as juróban
Válasz #571. hozzászólásra
Mennyi lenne az ara?
Válasz #570. hozzászólásra
16,9x28-as
Válasz #569. hozzászólásra
Erdekelne, ha passzolna az enyemre.....
Milyen meretu kereket "vedett"
Válasz #568. hozzászólásra
Szabi ha érdekel 1pár zsir(10 éves de gépen nem volt) sárvédő
Válasz #566. hozzászólásra
Koszi,
A motorfelujitas kb 700ezerbe kerult (uj huvely, dugattyuk, hengerfejcsiszolas, porlasztocsucs beallitas, olaj, szurok,...).
A hidraulika problema a szurok eldugulasa miatt volt.
Szerintem olyan 180-90iest, vagy 1880-ast amit 1-1,5 millaert arulnak nem erdemes megvenni, nem csak azert, mert meg ennyit rakoltessz, hanem a bosszusag miatt, mert mikor a legjobban kellene a gep akkor fog cserben hagyni....
.... En is igy jartam, pedig ez a gep hazahozatallal szinte 2,5 milla volt, de azota mar rakoltottem az aranak a felet....
Válasz #565. hozzászólásra
Hát szvsz. mostanában nem nagyon találsz használható fityót 1-2 milláért, vagy maximum egy régi 1880-ast, de ha ennyiért veszel gépet, akkor készülj pénzzel, mert pár százezret azonnal rá kell butítani egy ilyenre.
Válasz #551. hozzászólásra
Hello Szabi!Faja a gép,tetszetős .Mennyibe került a motorfelújítás.Hidraulika probléma megoldódott?Használd egészséggel!
Sziasztok!Még ugyan kezdő vagyok,de nagy álmom egy 180/90 es vagy egy 4650-es.véleményem szerint EZEK TRAKTOROK !!!!Olvasgattam kicsit a hozzászólásokat és érdekelne hogy hol találtok 1-2 milláért fiatot.nekem nem lenne sűrgős,talán 2 év múlva szeretnék venni ha összejön rá a lóvé.2 ismerősömnek is van baszott jó gépek (pont nekem való ).előre is köszi.
Válasz #561. hozzászólásra
Nem tudom, hogy mikor szakadhatott le ez akabel, de indulni indult...
Válasz #562. hozzászólásra
Koszi szepen!!
Válasz #558. hozzászólásra
Mindegy,hogy melyiket testeled.Ez csak egy sima tekercs.
azt nem tudom pedig vagy 8 évig fityóztamde az biztos ha levolt merülve fulra nem tudtuk behúzni mert az a car amit írtál nem kapott áramot
így van ahogy zt írja kösd vissza,anélkűl be sem lehet indítani úgy tudtam
így van ahogy zt írja kösd vissza,anélkűl be sem lehet indítani úgy tudtam
Válasz #557. hozzászólásra
Koszi a valaszt, esetleg meg annyit , hogy melyik a test a fulke feloli, vagy a masik???
Eddig ezt nem lattam, mert volt/van rajta egy vedogumi....
Válasz #556. hozzászólásra
Ha jól emlékszem az indítótöltés.Az önindító 50-es érintkezőjével van összekötve.
Válasz #555. hozzászólásra
Valami elektromagnes, mi ennek a szerepe?
Udv mindenkinek!
Lenne megint egy kerdesem, espedig: Az adagolo hatso felen van egy "valami" amibol kilog 2 szal zol (vagy vilagoskek) elektromos kabel. Mi ennek a szerepe es hova kellene azt bekotni? Koszi a valaszokat!!
Válasz #553. hozzászólásra
http://www.trattore.com/imageonly/
Ezt nezd meg.Ott van a 1880 es a 1880 dt is....
Sziasztok!
Keresnék Fiat 1880 DT-hez alkatrészkatalógust!Amik ide korábban le lettek irva,azok nem nyithatók meg!Köszi szépen!Sziasztok
Válasz #551. hozzászólásra
Bocs, amit te irtal nem akartam megegyszer elkuldeni....
Válasz #550. hozzászólásra
Szépen rendbe hoztad a gépet (legalábbis külsőre)
Mik azok a fekete foltok a fülke hátsó oszlopán?
Koszi, a motor is felujitas utan van (huvely,dugattyu csere, hengerfej-felujitas,....)
Azok a fekete foltos cucc ontapado folia, az "egyediseg" kedveert
Válasz #545. hozzászólásra
Szépen rendbe hoztad a gépet (legalábbis külsőre)
Mik azok a fekete foltok a fülke hátsó oszlopán?
Válasz #547. hozzászólásra
Koszi.
Válasz #546. hozzászólásra
Most mar keso!!!!!
Válasz #545. hozzászólásra
Faca!
Válasz #545. hozzászólásra
meg ne vedd
http://www.youtube.com/watch?v=xVsBwzZXurE
Velemenyek?
sziasztok tudtok fiat 180-90es 1880-nast eladót
Válasz #542. hozzászólásra
Semennyi, kb 50 óráig nem szabad túlterhelni. nyomjad a szántást neki.
Iyen esetben hany munkaora szukseges a motor bejaratasahoz?
Válasz #540. hozzászólásra
Probaltam, de nem kapcsolhato.Igaz, csak ketszer ....
Aztan kijott egy "iveco"-s "motorszaki", aki mar csinalt tobb ilyet, csak nehezen keztdtek neki, eleinte teljesen szet akartak szedni, majd vegul csak az elsohajtast huztuk el....
Válasz #539. hozzászólásra
felhívtad a szakit?
Válasz #538. hozzászólásra
Nem.
Azt mondtak a szakik, hogy a fotengely, meg ami ahhoz tartozik az okes. Az egyik huvelyen volt egy tuhegynyi lyuk, es a hengerfejtomites is eleg sz.ros allapotban volt, ott is atfolyhatott a hutofolyadek...
Válasz #537. hozzászólásra
a főtengely csapágyat nem kente fel a főtengelyre?
Válasz #536. hozzászólásra
Koszi a hozzaszolast.
Utananeztem a neten, mind a ketto ugymond "ugyanazt tudja", csak a sima teteju egy bizonyos alvaz-szamig "javasolt", a masik pedig ettol az alvaz-szamtol errefele.....
Remelemm nem lesz baj ezekkel a dugattyukkal.......
Vegul is uj huvelyek es dugattyuk kerulnek bele....Maris felugrott a traktor "erteke"
Válasz #535. hozzászólásra
Igy nem vágom teljesen, eddig úgy tudtam, h a 1880 as meg a 180-90 es különbözik, ami biztos h a 1880 ét nem lehet a 180-90 be berakni mert eléri a szelepeket, meg vmi égéstér kialakítás külömbség van, volt már aki bele erőltette és működött, szétszedve érdekesen nézett ki. hengerfejbe különbözik a típus.
Mi a kulombseg a sima dugattyutetos es a nem sima dugattyutetos dugattyuk kozott??.....
Mindkettonek ugyanolyan nagysagu es formaju az egest elosegito melyedese, csak az ujnak, amit az ikr-esek adtak, a tetejenek a fele (a porlasztocsucs feloli) kb 2-3 mm-el rovidebb...
A katalogusban, mind a 2 tipusu dugatyyu szerepel...
Koszi a visszajelzeseket!!
Válasz #533. hozzászólásra
minek 3 ba törni? elég az elejét eltolni vmennyire, és olajteknő lejön. motorfelújításhoz elég ha csak nem akarsz vmit macerálni kuplung körül is...
Válasz #532. hozzászólásra
Koszi. Remelem szombat-vasarnap mar "okosabb" leszek... . Azert nagy macera haromba torni a trakit...
Válasz #531. hozzászólásra
azok a hézagoló gyűrűk azzal van beállítva hüvely, meg lehet mérni, ha nincs elülve persely meg elferdülve meg víz se rágta ki ujraragaszt ésmehet vissza, vázlatosan, ha ki van szedve megtakaritva akkor ragasztó nélkül le kell huzatni egy készülékkel, megnézni hogy áll és utánna minden egyéb.
Koszi!
Az alkatreszkatalogusban ebbol a cuccbol ami a hengerek ala jon tobb fele meret van....
Amit majd kiszednek, azt meg lehet merni, hogy milyen vastagsau?
Fiat motrban nincs gumigyűrű a hüvely környékén, speciális ragasztóval van beragasztva, ha még időben vagy akkor elég ujra ragasztani, de megeshet h víz kirágta helyet akkor viszont illesztetni kell meg síkoltatni a hüvely fészket, alapból nem igényel szakműhelyt a ragasztás, elég érteni hozzá.
Ugy nez ki, hogy a gumigyuru van elszakadva a henger aljan
Sok "szakit" kerdeztem, a tobbsege azt mondta, hogy otthol ne is kezdjek neki, mert "specialis muhely" kell ezeknek a motroknak a megjavitasahoz, mivel mikromilimeteres beallitasok kellenek...
Ha nincs megsullyedve a huvely (ha meglenne, akkor a dugattyukon latszana a hutofolyadek altal okozott valtozasok), akkor miert nem lehet a regi gumigyurut kicserelni egy ujra a motor leszerelese utan?
Koszonom a valaszokat