Hirdetés
Fórum
- AKG támogatás új
- Rába Steiger traktorok új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Vinasz - melasz felhasználás szántóföldi növénytermesztésben új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Gyümölcs és kertészeti ültetvények korszerűsítése, létesítése új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Talajmegújító Mezőgazdaság új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
809 hozzászólás
Válasz #458. hozzászólásra
Vagy inkább kérdezd ugy, hogy be lehet állitani 1.50-re. Mert itt voltak traktorok amiket nem tudtak behangolni a burgi sorba. Isten tudja miféle távtartókat kellett rákendácsolni.
Udv mindenkinek!
Lehet, hogy hulyeseget kerdek, de a 180-as fityonak hogyan lehetne beallitani a nyomtavot, hogy a kukoricasor koze lehessen vele menni? Vagy milyen meretu muvelokerekkel lehet helyetesiteni a 20.8/38 hatso es 16.9/28 elso kereket, hogy a nyomtav olyan masfel meter legyen?
Válasz #456. hozzászólásra
azokból a lazítókból 5 késes a legkisebb.
Válasz #455. hozzászólásra
Nem lett volna egyszerűbb kisebb lazítót venni?
Válasz #454. hozzászólásra
kicsi volt a lazító elé,az új gazdája nagyon el van vele ,egy 162-45 ös helyett vette .
Válasz #453. hozzászólásra
Te miért szabadultál meg tőle?
Válasz #452. hozzászólásra
aki nekem szerelte,az annyit mondott a power-os ról.hogy fos.gyenge konstrukció,nem jó.hidraulikában is jobb a mechanikus szerintem.mondjuk ami az enyém volt és megjavítottuk a hidraulikáját azóta is faxa.
Válasz #451. hozzászólásra
Miért? Gyakram tönkremegy, esetleg nehezen javítható?
Nekem az nem tetszett benne, hogy az a fajta hidraulika vezérlő van rajta, ami téged is megviccelt.
Válasz #450. hozzászólásra
szerintem ne vegyél olyat,illetve konzultálj olyanokkal akik szereltek már olyat.
Válasz #449. hozzászólásra
Nem vettem még meg, csak kipróbáltam. De nekem tetszett a poweros váltója.
Válasz #448. hozzászólásra
szerencsére nem,de ott lehet,hogy 1 be van...
te olyat vettél?
Válasz #447. hozzászólásra
A tiéd is poweros volt?
Válasz #446. hozzászólásra
ha mondom.....
Válasz #445. hozzászólásra
Akkor most a váltó olaj külön van a difitől?
Válasz #444. hozzászólásra
külön van a váltónívó, a fülke padlólemezén van 1 műanyag dugó az alatt van,a difi+hidraulika nívó hátul van a 3.pont bakja mellett jobbról az egyben a beöntőnyílás is.
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy a 180-as fiat-ban hol lehet megnézni a váltóolaj szintjét, mert ma voltam egyet megnézni, de sajna maga a tulajdonos sem tudta, hogy hol van. Azt már tudom, hogy a váltóolaj, és a hidraulikaolaj ugyanaz.
Válasz #439. hozzászólásra
Szerintem a bányánál simán megcsinálnák
Válasz #441. hozzászólásra
Gyártani/gyártatni akart lenni.
Válasz #439. hozzászólásra
Legyátetni nem lehet?
Válasz #439. hozzászólásra
Ezek szerint nem...
hahóóóó???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
sziasztok! nem tud valaki eladó fiat 180/90 hasi húzót???
Válasz #432. hozzászólásra
Kéne
Válasz #435. hozzászólásra
Azt meg nem....
Válasz #434. hozzászólásra
Akkor a keleti tipizálásnak vége, következik a kombájn csere is.
Válasz #433. hozzászólásra
Motor, valto, hidraulika olajcsere, es szurocsere is megvolt....
Válasz #432. hozzászólásra
Látom dolgozol vele, adsz az esztétikára.A karbantartásról sem feledkezz el.
Hogy fog kinezni?
Válasz #430. hozzászólásra
Ez egy kooperációban készült szerkentyű!Van egy Olasz cég amely növényvédő gépeket és eszközöket gyárt.Ők közösködtek anno a Fiattal még valamikor a 80'-as években.Akkor került hozzánk.Ez egy önjáró permetező volt,de már csak aratáskor használjuk tűzvédelmi traktorként.Azt hiszem,hogy ez az egy van belőle az egész országban,de lehet,hogy tévedek!
Válasz #428. hozzászólásra
Koszi szepen. Nem tudom mi lehet vele, ma nem volt idom megnezni, hogy mennyi olaj csepegett ki belole (tettem ala egy kicsi vodrot ), aztan majd kovetkezik a teljes attekintes, milyen cso hol es merre van.... Meg kell tanulni lassan....
A lenti Fiat milyen Fiat?
Szabi! Ez ma fotóztam a munkahelyemen,lehet,hogy tetszeni fog:
Válasz #427. hozzászólásra
A furat tényleg a kuplungház alatt van! A fékcsövek a fülke alatt mennek.A főfékhenger felől gumicső, majd fémcsövek mennek tovább.Az olaj hiánya bármire utalhat.Lehet főfékhenger, cső, vagy a hátuljában kiment a gumigyűrű, ahhoz viszont le kell venni a hátsó sonkákat!A féktartályba csak olyan olajat használj amilyet a hátuljába(hidraulikába)öntessz!Ez a gyári előírás!Mi MOL JD-t használunk!
Válasz #426. hozzászólásra
A fekfolyadekcso is itt van elvezetve, mert a kicsi tartalybol eltunik az olaj...
Válasz #425. hozzászólásra
sajnos igen, de ha más gond nincs ez nem túl nagy meló.
Válasz #424. hozzászólásra
Azt hiszem valtoszimering, mert, ma tettem bele olajat, hianyzott belole olyan 5 liternyi, es az olaj olyan szinu, munta amilyet beletettem....
Ehhez ugye kette kell valasztani a trakit??.
Válasz #415. hozzászólásra
az a furat azért van ott, hogy a kuplungházba ha vmi folyadék jut ott távozik, vagy fötengely vagy váltószimering lesz., gyárilag 1 sasszeg is szokott benne lenni.
Válasz #421. hozzászólásra
Megkoszonnem, ha utana tudnal nezni!!!
Válasz #408. hozzászólásra
A szűrő levételéhez nem igazán kell kivenni a kereket! Viszont majd ha tönkremegy a tlt-difi szivattyú! Na az már egy kicsit szívás!
Válasz #415. hozzászólásra
Igazából a képeid alapján nem tudom kinézni a pontos helyet, viszont az tuti, hogy gyárilag van valahol egy furat, de a pontos helyét nem igazán tudom. Viszont a cégünknél van 2 ebből a típusból így ha el nem felejtem akkor holnap estére kiderítem neked!
Válasz #419. hozzászólásra
Koszi szepen, csak vannak gondok ezzel is, mint minden regi geppel....
Szabi jól néz ki az új trakid! Gratulálok hozzá! Ja és sok javítás mentes órát kívánok hozzá!
Válasz #417. hozzászólásra
Rakj tüzet alá, nekem is volt, de levágtam a legszebb disznómat örömömben amikor elvitték a románok.
Válasz #416. hozzászólásra
Ettol jobb otlet?
Válasz #415. hozzászólásra
Be kell heggeszteni .
Hello mindenkinek!!
Olajfolyast talaltam a traktor alatt, vagyis a kpcsoloszekreny alatt. Levettem az elsohajtas-gardan vedolemezet, es a kapcsoloszekreny aljan van egy pici, azt hiszm olyan 6-os lyuk. abbol csepeg az olaj.
A kerdes, hogy az a lyuk lyuk kell legyen, vagy kivan esve belole egy csavar (menetet nem lattam benne), vagy honnan csepeg ott az olaj? Csinaltam kepet is....
Válasz #411. hozzászólásra
Ez a fleetguard-os uzlet a 1 motor+2 uzemanyag+ 2 hidraulika szurot kb 16ezer ftert akarja adni... szerintem ez elfogadhato.... nem?
Válasz #410. hozzászólásra
.... na meg a 2 fulke-szurobetet...
Válasz #411. hozzászólásra
az rengeteg , és hol van még az olaj .... drága mulatság ez a nyugati traktorozás
Válasz #410. hozzászólásra
az összes szűrő kb. 50eft-volt bruttó.
Válasz #409. hozzászólásra
még van 2db.levegőszűrő is